Kirjoittaja Aihe: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?  (Luettu 37249 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

breakable

• Ankeuttaja
Vs: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« Vastaus #25 : Elokuu 14, 2008, 21:42:11 »
Aika moni näkee ittensä Harry Potter- maailmassa. Vaikka kovin tykkäänkin HP:istä ja olisi aika kivaa asua velhomaailmassa, ei suurin toiveeni kuitenkaan sitä koskisi. Vaikka jos sitä tarkemmin ajattelee, niin sehän olisi tosi kivaa. Mut ei kuitenkaan absoluuttisen kivaa, jos tajuatte.

Joo, siis. Näkisin itteni varmaan siinä peilissä Iinan (yksi parhaista kavereistani) kanssa, ihan kaksin. Halattaisiin tai jotain, ilman että siinä olisi ketään muita ympärillä. Syy tähän on se, että viime päivinä on tuntunut, että ns. 'menettäisin' hänet Annulle. Joo siis. Näkisin meijät kaks siinä, halaamassa, tai tekemässä vaan jotain arkipäivästä. JA. Mulla ois musta kauluspaita + punanen kravaatti 8]

Tai sitten toisekseen voisi olla, että olisin vanhempi. Voi, kuinka toivoisinkaan olevani 15..

(vitsi mitä kirjakieltä taas -.-)

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • BANG
« Vastaus #26 : Elokuu 18, 2008, 15:23:00 »
Muoksin.

Näkisin luultavasti itseni kehittämässä maailmaa ekologisempaan suuntaan :3 Olen itse (tai no yritän olla) ekologinen ihminen joissain asioissa, joten olisi edistystä jos se olisi yleistä.
On niitä pienempiäkin juttuja.

Minä haluaisin katsoa Iseeviotiin sen takia, että saisin tietää mitä eniten haluaisin!

Sama myös.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2008, 16:19:15 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #27 : Elokuu 18, 2008, 15:54:01 »
Minä haluaisin katsoa Iseeviotiin sen takia, että saisin tietää mitä eniten haluaisin!

Ehkäpä näkisin itseni erittäin suuritukkaisena hobittina pomppimassa Konnussa ystävättärieni kanssa.

Tai sitten näkisin itseni erittäin suuritukkaisena Mimminä sähkökitaran kanssa lavalla paukuttamassa kitaraa komeissa vaatteissa. Ja ystävättäret lavalla mukana.

Sitten tietysti on näitä hartsa-aiheisia toiveita aivan kauheat määrät. Rohkelikko-huivi kaulaan kiedottuna, rotta kourassa stalkkaamassa professori Dumbledorea Mizzan ja muiden ystävättärieni kanssa.

Tai sitten näkisin itseni jossain päin Lontoota, Baker Streetillä tai jossain, yhdessä ystävättärieni kanssa ja erittäin suuritukkaisena.

Tai sitten... En tiedä mitä eniten halajaisin! Uskon kuitenkin, että peilistä möllöttäisivät rakkaimmat ystäväni ja erittäin suuritukkainen minä ainakin jossain muodossa.

The Arkin bändipaita ja lemmikkirotta ois kyl kiva...
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Elokuu 23, 2008, 15:07:22 »
Minä näkisin itseni ja parhaan ystäväni, joka jäi edelliselle paikkakunnalle, kun muutin pois :/
Voisin myös nähdä itseni Harry Potter maailmassa, luudanvarsi ja taikasauva kädessä ja noidankattilallinen Felix Felicisiä (vai mikä se oli :D) edessäni ja pöllö olallani :)

Anteeksi viestin lyhyys, mutta piti mennä syömään :D

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #29 : Elokuu 23, 2008, 21:35:51 »
Sitten vähän "realistisempi" toive... Tämä on ollut suurin haaveeni jo kymmenvuotiaasta, joten luulenpa, että peili todennäköisesti näyttäisi tämän. Minä, joka eläisi musiikilla. Missä muodossa tahansa, mieluiten tietenkin esiiintyvänä artistina. Taitava kitaristi, eikä äänikään missään vaiheessa pettäisi.
   Mikään massaidoli minun ei tarvitsisi olla, jotta haaveeni olisi "complete", mutta sen verran faneja kuuluu toiveeseen, että keikkaa riittäisi ympäri maailman, ja sillä tienaisi leivän. Tästä olen naiivisti haaveillut jo vuosikaudet, ja olen kyllä kuullut -etenkin äidiltäni-, miten "ison ihmisen tulisi ajatella realistisemmin". Vaan minkäs sille mahdat, että mikään muu ei tunnu miltään tämän rinnalla? Että tämä tuntuu ainoalta oikealta tieltä?

Niin, hmh, kyllä minullekkin tuo musiikki-ihmisen ammatti kelpaisi... Tosin hyvää lauluääntä en haikaile, kitaristin kykyjä vain. Minä en ole tuosta kitaristisupermuusikon urasta kovin pitkää haaveillut, vasta reilun vuoden... Se olisi kyllä todella ihanaa.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Lokakuu 06, 2008, 16:14:37 »
Näkisin itseni noidanhattu päässä ja Puuskupuhin tupakaulahuivi kaulassa, halailemassa Fred Weasleytä.... :) Eli toisin sanoen näkisin itseni opiskelemassa Tylypahkassa, Fred poikaystävänäni. Näkisin itseni myös näiden herkkujen lisäksi ihmisten ympäröimänä, suosittuna ja rakastettuna. Ai että kun olisi taivaallinen elämä.

Voisin nähdä toisessa muodossa itseni taistelemassa pimeyden voimia - ja uusVoldemortia vastaan Harryn kanssa. Taistelutilanteissa jokapäiväinen pomppiminen, pimeyden velhojen listiminen ja aurorina toimiminen on niin ihanaa elämää, ja kun vielä ihmiset tuntevat sinut, ja pitävät sinua kaikinpuolin hyvänä tyyppinä. En tykkää jäädä aina sivummalle, vaan joskus on kiva olla huomion keskipisteenäkin välillä.

En osaa millään päättää. Toivon varmaan Iseeviot-peiliä, että voisin tietää mitä peilistä näkisin. Eli näkisin itseni Iseeviot-peilissä halaamassa Iseeviot-peiliä, Iseeviot-peilien armeijan ympäröimänä. :D
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #31 : Lokakuu 07, 2008, 16:24:05 »
Öhöm.. Luodaampa tähän jotain...
En näkisi itseäni tylypahkassa, sehän olisi hiukan outoa, sillä se on (jos elokuvia uskoo..) Skotlannissa.Mutta olisin kuitenkin kai velho/noita.. Ja olisin töissä Suomen taikaministeriön vastineessa taikaeläinosastolla. SE on varma...
  Uskon, että minulla olisi ystäviä (ja olisin laiha ja kaunis,) sillä niitä minulla ei ole, koulussa en sovi mihinkään "sisäpiiriin" . Ja muutenkin asun niin syrjässä, että täällä asuu vain vanhukasia. (Eli sosiaaliset taidot puuttuu) 
  Siis minun ympärillä olisi Paljon ystäviä, joita kiinnostaisi. mitä sanon, ne nauraisivat jutuilleni, tukisivat minua kun olisin surullinen... *Pyyhkii silmiä* Minua ei kiusattaisi.. ja olisin Onnellinen oma itseni... ---
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #32 : Lokakuu 12, 2008, 14:49:54 »
Tällä hetkellä, koska olen hyvin tympääntynyt muutamaan ihmiseen, uskoisin näkeväni muutamia luotettavia henkilöitä ympärilläni. Mutta sitten kun alan oikein miettimään niin onhan minulla onneksi sentään niitäkin.
Joten hmm... Todella vaikea kysymys. No varmaankin näkisin itseni 70-luvun hippityyppinä jossakin. Tai sitten voisin olla vaihto-oppilaana, joka on tällä hetkellä unelmani, mutta kun tämä rahatilanne nyt on mitä on niin en tiedä tuleeko se ikinä mahdolliseksi.

Eipäs. Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä. Ja että olisin siihen pisteeseen mennessä vihdoin saavuttanut rauhan enkä enää säntäilisi paikasta toiseen pallo hukassa. Lisäksi olisin vapaa, ei aikatauluja rajoittamassa elämää.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
« Vastaus #33 : Lokakuu 12, 2008, 21:00:04 »
Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä. Ja että olisin siihen pisteeseen mennessä vihdoin saavuttanut rauhan enkä enää säntäilisi paikasta toiseen pallo hukassa. Lisäksi olisin vapaa, ei aikatauluja rajoittamassa elämää.
Tähän haluan lisätä, että tietäisin myös lasteni, lastenlasteni ja lastenlastenlastenikin olevan tyytyväisiä elämään.

Jos näkisin itseni taikamaailmassa, olisin Tylypahkassa opettajana. Ehkä jästitieto olisi aineeni.

Poissa robottiteletappi

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Lokakuu 12, 2008, 21:26:40 »
Löytyipä mukava topic :))
Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä. Ja että olisin siihen pisteeseen mennessä vihdoin saavuttanut rauhan enkä enää säntäilisi paikasta toiseen pallo hukassa. Lisäksi olisin vapaa, ei aikatauluja rajoittamassa elämää.
Tähän haluan lisätä, että tietäisin myös lasteni, lastenlasteni ja lastenlastenlastenikin olevan tyytyväisiä elämään.

Olen aika lailla samaa mieltä Mysteerin ja Helena T:n kanssa. Haluan vanheta onnellisena ja tietäen että kaikilla läheisillä menee hyvin. Kaiken tuon lisäksi näkisin peilissä Rekku-koirani (R.I.P :<) vierelläni istumassa. Ja peilissä näkyisi myös yksi tärkeimmistä ystävistäni onnellisena ja hyvinvoivana.

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #35 : Lokakuu 27, 2008, 15:37:16 »
Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä.
Tämä voisi olla. Aika hyvin ilmaistu... Samaa mieltä.

Mutta sitten toinen. Ajattelin, että näin täsäs jouk yö semmoisen unen, jossa istuin lattialla, ja lähelläni seisoi poikien liikunnanope. Sitten siellä n. 10m päässä minstä oli semmonen nuotio. Sitten se ope sano, että mä pystyn liikkumaan itsestään sen nuotion luokse, jos keksin/ajattelen sitä, mitä sisimmässäni tahdon. Ajattelin jotain kitaraa tai huippukitaristin uraa, aj liikhadin vähäsen. Sitten ajattelin, että haluan että kuollut ukkini olisi hengissä. Sitä ajatellessani sittne liikuin ihan sen nuotion viereen.

Että, voisiko tämä olla osa suurinta toivettani? Kaipaan ukkiani silloin tällöin, mutta en sillä tavalla aina.. tai sileen jännästi, ja haluaisin että tämä olisi vielä hengissä vaikka ei aina ollutkaan niin mukava. Jos uni olisi joku "merkki" tms, että kaipaan ukkiani ja alitajuisesti toivoin, etät ukki olisi vielä hengissä ja se olisi suurimpia toiveitani?

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #36 : Lokakuu 27, 2008, 15:48:11 »
Ensin näkisin sen, mitä tällä hetkellä toivon lähinnä lähestyvien synttäreiden ja joulun takia, eli toivon pirusti Wiitä ja paria peliä siihen..

Sitten näkisin jotain syvällisempää. Näkisin rakkaani, jotka ovat kuolleet. Heidät tässä, mun vieressä, onnellisina ja sellaisina kuin mä heidät muistan. En ehkä haluaisi herättää heitä eloon, haluaisin nähdä heidät ja kuulla heidän sanovan: "Meillä on kaikki hyvin, älä kanna huolta. Me ollaan tässä aina."

Sitten näkisin itseni ja tulevan perheeni, jossa kaikki toivottavasti olisi hyvin.

Ja viimeiseksi olisin vanhus, ehkä jo kuolleena tai viimeisiä hetkiäni elävänä. Rakkailla jälkeläisilläni olisi kaikki hyvin ja voisin hyvillä mielin kuolla.
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa Bettie

• The god of tits and wine
  • Vuotislainen
  • Tyrion Lannister
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #37 : Lokakuu 30, 2008, 16:33:55 »
Minä näkisin varmasti itseni tutussa ympäristössä, raikkaiden vierellä. Ystävilläni ja lähisukulaisillani olisi kaikki hyvin, eikä kukaan olisi riidoissa. Kaikki olisivat onnellisia.

Ja tietysti näkisin myös varmaan itseni mikrofooni kädessä ja kuuluisana pop-laulajana :D (taisipa salainen haaveeni tulla niin kovin ei-salaiseksi) (;

Näkisin itseni vanhana niin, että minulla olisi kaikki hyvin. Että ei olisi mitään, mistä olisi huolissaan tai mitään mikä kaduttaisi. Kaikki olisi hyvin ja olisin terve kuin pukki.

Näkisin itseni aikuisena niin, että miehenäni olisi poika (joka tietysti peilissä olisi jo mies, kuten minäkin nainen), josta pidän. Minulla olisi kaksi tyttöä, ja kaksi poikaa, jotka olisi hyvin kasvatettu ja onnellisia :)
We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us - The Joker

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #38 : Lokakuu 30, 2008, 17:32:16 »
Syvin toiveeni olisi saada olla jälleen lapsi, elää sitä aikaa kun isäni oli vielä elossa ja elämä tuntui niin paljon paremmalta kuin nyt.
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Marraskuu 03, 2008, 21:28:35 »
Luultavasti näkisin itseni, ja entisen parhaan kaverini Tylypahkan Suuressa Salissa, hänen kaavussaan Korpinkynnen merkki ja omassani Luihuisen. Kädessäni olisi luuta, ja olisin metamorfimaagi. Mutta olisin myös pohjattoman onnellinen. Mutta toisaalta kädessäni olisi itsekirjoitettu romaani, ja vieressäni äitini. Äitini terveenä, ja hänen vieressään mummi. Terveempänä kuin koskaan. Muita maallisia toiveita minulla ei olisikaan, kuin äiti ja mummi terveempinä kuin ovat ikinä olleet.

Mutta kaikista syvin toiveen olisi se, että istun Chevrolet Impalassa vuosimallia -67 ja etupenkillä ajaa Dean Winchester sekä hänen vieressään tämän pikkuveli kannettava kädessään. Että jahtaisimme pahaa.

- Hitachi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2008, 21:58:05 kirjoittanut Hitachi »

Mao

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Marraskuu 03, 2008, 23:30:03 »
En oikeastaan tiedä mitä näkisin. Iseeviot-peili on arvoituksellinen, eli en voi tietää mitä se näyttäisi. Luulen kuitenkin, että näkisin itseni taistelemassa Tylypahkan pervekkeella Lunan kanssa kuolonsyöjiä vastaan. Kaipaan enimmäkseen jännitystä elämääni. Mun elämä ei oo ollenkaan mitään, joten luulen että näkisin itseni loitsimassa ja tekemässä kerrankin jotain sankarillista ilman, että jokin 'ystäväni' olisi jäkättämässä, että en osaa. En vain ole saanut näyttää taitojani.

Grimhild

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Marraskuu 04, 2008, 12:48:32 »
Jännä kysely.
Olisi hyvin mahdollista, että peili näyttäisi minut työskentelemässä vakituisessa työpaikassa, mukavan tylsästi ja mahdollisimman normaalisti rullaavassa arjessa, jossa ei satu ja tapahdu juuri mitään ylimääräistä. Lisäksi kaikki menetetyt kaverit ja Sirius - liian nuorena ja varsin traagisesti menehtynyt huskyni olisivat mukana kuvassa.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #42 : Marraskuu 04, 2008, 14:25:00 »
Olen miettinyt tuota usein. En oikeastaan osaa vastata mitään selkeää, sillä en tiedä mikä on kaikkein parasta. Luultavasti kuitenkin olisin jossain lumisella kalliolla, ihanan auringonlaskun aikaan. Missään ei näkyisi mitään ihmisiin viittaavaa. Ehkä taivaalla lentäisi lohikäärme. Olisin ystävieni kanssa. Luultavasti siinä olisi myös poikia, sillä olen pikkuisen romantikko, enkä oikein voi sille mitään :) Luultavasti kuitenkin näkisin itseni sellaisena. Maailmaa ei uhkaisi mikään ihmisen tekemä juttu ja fantasia olisi totta. Talvi olisi lumisempi ja valoisampi ja minulla olisi kaikenlaisia ystäviä, jotka olisivat niin minun kuin toistensakin ystäviä. Tosin en ole ikinä katsonut iseeviot-peiliin, joten en ole varma. Saattaa olla että kertomani meni ihan pieleen ja minulla on jokin salainen ihana haave, jota en itse ole vielä tunnustanut itselleni...

~Barella
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #43 : Marraskuu 06, 2008, 18:52:47 »
Kuten muutkin ovat todenneet, vaikea kysymys, kun voi nähdä vain yhden tapahtuman yhdeltä ajan jaksolta. Eri ikäisenähän varmasti haluaa nähdä eri asioita, joten vanhetessa ja elämäntilanteen muuttuessa se arvojärjestys varmaan vaihtuu paljon, joten näytkin peilissä tulevat varmaankin muuttumaan. Minulla on ihmissuhde asiat tällä hetkellä niin hyvin, että en varmaan niitä näkisi parempana peilissä, mutta jos jotain karmeaa tapahtuisi, niin varmasti voisi hartain toivekin muuttua. Aww, kuten Mysteeri ja Flyra miettivät, niin olisi aivan ihanaa nähdä itsensä istumassa keinutuolissa vanhana, terveenä ja onnellisina mummelina ja vähän olisi söpöä, jos joku papparainen olisi siinä seurana! :>

Kuitenkin tällä hetkellä on jotenkin vaikeaa ajatella olevansa vanha, joten nykyisin hartain toiveeni liittyy pitkälti työelämään, kuten luultavasti muillakin ikäisilläni. Haluaisin nimittäin todella paljon orkesterimuusikoksi. Iseeviot-peilissä luultavasti näkisin siis itseni soittamassa isolla lavalla kontrabassoa, jossain hyvässä ja maineekkaassa orkesterissa. Minulla olisi päällä joku kaunis musta iltapuku ja soittotekniikkani toimisi mutkitta, enkä vääntelehtisi lainkaan niska- tai selkäkipujen takia. Hah kivuttoman basistin näkeekin varmaan vain Iseeviot-peilissä! Lisäksi toivoisin, että samassa sektiossa (ja orkesterissa muutenkin) soittaisi mahdollisimman paljon nykyisiä ystäviäni kanssani, jotka haluavat myös orkesterimuusikoiksi. Toivoisin siis, että niillekin kävisi hyvin, koska niillä on myös aika paljon samat tavoitteet. Olisi myös ihanaa, jos toiselta puolelta orkesteria hymyilisi entiseen malliin maailman ihanin poika, joka taolla voisi aina käydä antamassa pusun poskelle. Ja äiti, isi ja sisko voisivat hymyillä onnellisina yleisöstä. ^^

Toisaalta toivon, että tuo tapahtumat voisi olla totta, ettei vain tarvisi haaveilla sen näkemistä iseeviot-peilistä!

Lanfear

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Marraskuu 08, 2008, 21:52:45 »
Minä todennäköisesti näkisin itseni eläinlääkärinä, mikä on tällä hetkellä suurin toiveeni ja johon pyrin tulevaisuudessa. Ja minulla olisi myös käärme kietoituneena käsivarteen, sillä olen aina halunnut sellaisen lemmikiksi.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #45 : Marraskuu 17, 2008, 11:46:53 »
Jaa, tätä sietääkin miettiä! ;D

Näkisin varmaan kasan kirjoja, onnellisen perheeni ja paljon hyviä arvosanoja kokeista. ;) Niitä toivoo aina lisää, vaikka niitä olisikin jo. :D Ja maailman, jossa kukaan ei olisi ilkeä toisille. Ei olisi sotia ja kaikilla olisi hyvä olla. Peilistä siis näkisin maailman rauhan. Sitä olisikin hyvä ja ylpeä katsella!
Niin, mitäs muuta... Sehän on vain se syvin toive, jonka sieltä näkee, mutta totta puhuen en tiedä mikä on se syvin toiveeni, joten olisi mukava kurkistaa peiliin. :)
Joo, haluaisin myös nähdä jälleen molemmat mummani, kertoa heille elämästäni ja kysellä ja kertoa heille kaikki, mikä on jäänyt kysymättä ja sanomatta. Kaipaan heitä kovasti, he ovat kuolleet. ;( Haluaisin, että he olisivat taas osa elämääni.

Sellaista minä näkisin Iseeviot-peilissä.
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Binni

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Marraskuu 21, 2008, 21:19:26 »
Hmm... Iseeviot-pelihän näyttää sinne katsovan ihmisen suurimmat toiveet? No tässä tapauksessa ja tällä mielialalla näkisin siinä luultavasti itseeni ja perheeni, joka tosin olisi onnellisempi kuin mitä se on nyt. Se siis olisi yksi asia mitä tuossa peilissä näkisin, toinen olisi luultavasti se suurin toiveeni; Päästä pelaamaan naisten superia, eli näkisin luultavasti itseni superin joukkueen keskellä parhaan ystäväni kanssa :)

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Marraskuu 21, 2008, 21:25:14 »
Vastaus oli minulle heti selvä. Haluaisin että kuollut äitini olisi vielä hengissä, ja saisin elää perheeni kanssa onnellista elämää. Hän kuoli kun olin viisi vuotta.

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Joulukuu 05, 2008, 19:20:28 »
Joo, tää kiinnitti huomion, että oli ihan pakko napsauttaa auki ja vastata tähän aiheeseen.

Tosiaankin, tää on aika haastavaa. Ja vaikeeta vastata.

Pienen pohdinnan jälkeen, jos astuisin Iseeviot-peilin eteen, näkisin siellä varmaan itseni, pitelemässä mailaa kummassakin kädessä, maajoukkuepaidassa ja ympärilläni isä ja serkku, jotka kuolivat jo aikaa sitten, varmaan jotain sinne päin. Ei sitä voi tarkemmin selittää, kun itehän sen näkee sieltä, eikä kukaan muu.

-chock

Poissa sunshine

• törmäsi ikkunaan
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornGhost192
« Vastaus #49 : Tammikuu 29, 2009, 16:47:27 »
Tämä on tavallaan aika vaikea ja täysin henkilökohtainen kysymys..
Itse varmaan näkisin peilissä veljeni, joka on kuollut noin kolme vuote sitten sekä mumman ja ukin jotka ovat molemmat kuolleet noin neljä vuotta sitten.. Peilissä näkisin myös luultavasti vaarini, joka kuoli autokolarissa ennen kuin olin edes syntynyt..
Ole itse se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä