Kirjoittaja Aihe: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?  (Luettu 31914 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Oublieux

• Ankeuttaja
Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« : Heinäkuu 03, 2008, 22:35:39 »
Eli vastauksia kysymykseen joka käy ilmi jo otsikossa: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä jos katsoisit peiliin? Mikä on teidän syvin ja kipein toiveenne? Miten se voisi näkyä peilistä?

Minun vastauksestani en tiedä oikein itsekkään; ainakaan se, mitä siellä näkyisi, ei olisi mikään tavara.
Näkisin itseni ehkä noitana Harry Potter-maailmassa; ylläni olisi varmasti Tylypahkan kaapu, minulla olisi taikasauva kädessä, jalkojeni juuressa olisi noidankattilallinen jotain taikajuomaa ja ehkä istuisin Vuotavassa Noidankattilassa tai Tylypahkan tarvehuoneessa.

Hyvä on, tuli huono vastaus, mutta minua kiinnostaakin muitten vastaukset :P. Kertokaa tekin... :)

//Huhutar siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2009, 12:28:06 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ♥♣♦♠
Vs: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2008, 23:01:38 »
Tämä onkin hauska aihe ketjulle. Pakko vastailla jotain.
Vaikea sanoa mitä toivoo sydämessään eniten, yllättyisin varmaan itsekkin jos saisin tietää.

Minulla tosin olisi aika hyvä veikkaus. Kuten Harry, en tunne suurinta osaa sukulaisistani, enkä ole koskaan nähnyt isääni muuten kuin kuvista. Joten voisin olettaa näkeväni isäni. Hän kuoli kun olin yhdeksän kuukautta vanha ja siksi minulla ei tule koskaan olemaan tilaisuutta oppia tuntemaan häntä tai saada tietää mitä asioita olen häneltä perinyt (muuta kuin ulkonäöllistä). Tavallaan en osaa kaivata isääni, koska en häntä koskaan tuntenutkaan, mutta aina se ettei ole omaa isää on ollut minulle kova paikka. Aina kun aihe tulee esiin, minun on vaikea olla itkemättä (itken tälläkin hetkellä). Se on ehkä typerää, koska jos minun isäni eläisi moni asia olisi jäänyt tapahtumatta, kuten en olisi koskaan tavannut parasta kaveriani, joka on myös siskopuoleni.
Siis, veikkaisin näkeväni Iseeviot-peilistä isäni.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2008, 23:39:26 »
Mielenkiintoinen aihe.

Luultavasti näkisin itseni, kuten myös The Groke, Tylypahkassa Rohkelikkoviitta ylläni ja sauva kädessä sekä feeniks lintu olalla. Mutta jos jokin maallinen (lainaten aloittajaa) olisi sitä todella vaikea sanoa, koska minulla on paljon asioita joita haluaisin saada/nähdä/kuulla/kokea, mutta toisaalta en halua mitään asiaa todella paljon. Kaikki ovat melko tasavertaisessa asemassa. Suurimmaksi osaksi haluamani asiat koostuvat maallisesta omaisuudesta tai ulkonäön piirteiden muuttumisesta, mutta tiedän että niillä ei voi tulla onnelliseksi. Mutta kun ajattelen tämän hetkinen asia mitä näkisin peilissä voisi olla se että eräs minun rakas ystäväni pääsisi pälkähästä, hänen tilanteensa on sellainen että hänen loppu elämänsä on pilalla, asia seuraa häntä hautaan asti. :/
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2008, 12:29:46 »
Toisaalta todella todella vaikea vastata, koska tulee heti mieleen kaikenlaista, mitä tahtoisi nähdä ja mitä toivoo.. toisaalta, uskaltaisin väittää, että myös minä kaipaan niitä sukulaisiani, joita en ole koskaan nähnyt, muuta kuin kuvissa, mutta joista olen kuullut paljon. Päällimäisenä tulee mieleen molemmat Ukkini, jotka ehtivät kuolla, ennen kuin opin heitä tuntemaan.. :( se on tosi surullista, koska olisin voinut oppia heiltä paljon...

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2008, 21:10:31 »
Minä en kyllä tiedä mikä on suurin toive sydämessäni, se mitä eniten kaipaan. Se voisi olla perheeni terveenä ja rikkumattomana, hymyilevänä ja hyväkuntoisena, minä mukaanlukien. Kuitenkin se olisi varmaan minä Tylypahkassa, sauva taskussa (pakarat tallella), laukku olalla mistä pilkistää sulkakyniä, mustepullo, loitsujen käsikirja jne. Lisäksi minulla olisi ikioma pöllö tai feenix olalla ja hiuksissa kiipeilisi rotta.
Se voisi olla myöskin minä oman tinkerihevosen selässä, mutta kuitenkin enemmän toivon Tylypahkaan pääsyä.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2008, 21:58:49 »
Hyvä kysymys... Tätä pitää miettiä kunnolla.
Hassua, miten aina tuntuu, että olisi aina jotain valittamista elämässä ja aina toivoisi että kaikenmaailman asiat olisivat toisin ja niitä (turhia) toiveita riittäisi loputtomiin... Mutta sitten tositilanteessa (tai tällaisessa kuvittelutilanteessa) ei tunnu keksivän mitään järkevää vastattavaa siihen, mikä olisi hartain toive.
Mitähän sitä sitten toivoisi...? Kenties, että olisi maailman paras jossain? Tai jotain muuta yhtä itsekästä?
*virnistys* Ei...
Että joku tietty poika pitäisi minusta ja näkisin peilissä itseni hänen kanssaan? Jaa.   
Kyllä, ihmisluonto on pohjimmiltaan ahne.

Ei vain osaa vastata... Mutta ainakin tiedän millaisena EN varmasti näkisi itseäni astuessani peilin eteen. En takuulla kuuluisana, tavallista kauniimpana tai fiksumpana ainakaan. Vaikka joskus toivoisi, että voisi omata edes vähän enemmän tuota jälkimmäistä, ei se siltikään olisi se kaikkein pakottavin toive.

--
Edittoo
Hm, taisi olla aika turhaa jaarittelua.
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2008, 13:19:05 »
Nyt heitit pahan. Tätä täytyy kyllä tosiaan miettiä.

Jos sen pitää olla jotakin maallista minulla ei ole hajuakaan, sillä en todellakaan tiedä mitä sellaista haluaisin kaikkein eniten. Jos sen ei taas tarvitse olla yhdyn samaan kuin monet muutkin. Tahtoisin Tylypahkaan, joten peilissä kai komeilisi oma naama pärstäni, Tylypahkan kaapu ja taikasauva. Mahdollisesti myös se pöllö tai oma feeniks. Se olisi ihanaa...

Jos nyt palaan niihin maallisiin asioihin niin...hmm... En tosiaankaan tiedä! Kai minäkin muutaman ihmisen haluaisin yhä elävän. Syöpä nujersi pappani jo monta vuotta sitten kun olin vielä hyvin pieni, enkä enää muista hänestä juuri mitään. Ehdin myös tuntea isäni molemmat mummit sen lyhyen aikaa mitä he olemassaolo aikanani elivät. Kaipaan myös kaniamme, kääpiöhamsteriani ja muutamia muitakin eläimiä, jotka kuolivat aikoja sitten.

Samalla myös toivon, että joitakin tehtyjä ja tapahtuneita asioita voisi mitätoidä ja on minulla kai paljon muitakin toiveita kuten perheeni(minut mukaan lukien) ja ystävieni terveys ja pitkäikäisyys. Toivoisin myös etteivät vanhempani olisi eronneet, vaikka siitä on jo yli kymmenen vuotta. Voi kuinka minulla voikin olla näin paljon toiveita, mutta onhan minulle tapahtunutkin paljon tai sitten koitan vain kiertää sitä tosiasiaa, että ihmisellä on liikaa toiveita. Olenkohan minä ahne? Kai sitten taidan olla(*virnistys)

Loppujen lopuksi näkisin kai itseni noitana(kauniina ja hoikkana, vaikkei se minusta niin kovin onnellista tekisi) ja ympärilläni kaikki kaipaamani ihmiset/eläimet. Kaulassani voisi komeilla ajan kääntäjä, jolla voisin muuttaa muutamia asioita, joita nykyään kadun.

-Lohikäärmelady
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2008, 13:29:51 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Heinäkuu 08, 2008, 15:43:18 »
Peilissä komeilisi luultavasti minä ylläni Luihuisten koulupuku, kädessä taikasauva ja mahdollisesti vieressä pöllöhäkki, taikka jaloissa kiemurtelemassa käärme. Olalla olisi jonkinsortin olkalaukku, josta pursuaisi mahdollisesti kaikenlaista pimeyteen viittaava tavaraa, kuten Borgin ja Burkesilta ostettua pimeyden tarvikkeita.

Jos mennään maallisiin asioihin... minä en keksi mitään, mitä haluaisin/näkisin siinä. Luultavasti ja todennäköisesti yllättyisin katsoessani Iseeviot-peiliin, yllättyisin pahemman kerran.

Caribu

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Heinäkuu 11, 2008, 15:09:30 »
Voi, aika paha kysymys:D No, tiedän kyllä mitä näkisin:D Toisaalta, aika paljon häpeän kaikken suurinta toivettani, en kenellekään ole kertonut.
No, näkysin tietty itseni. Mutta se että missä. Olisin kaiketi sellaisella pienehköllä pihalla, jossa on päärakennus, talli, aitauksia ja kenttä. Sitten tietysti hevoset. Kärsiviä hevosia, joita pystyisin itse auttamaan:D
Sellaista minä sieltä näkisin... *punastuu*

Poissa Clayr

• Kynsikäpälä
  • Vuotislainen
  • Viallinen Rellestäjä
    • Scrolli
« Vastaus #9 : Heinäkuu 14, 2008, 00:44:43 »
Hieno kysymys.. Ja ensin tuli mieleeni erittäin turhia toiveita.

Ei niin maallista, näkisin itseni ehkä lentämässä thestralilla, koska siihen liittyy niin monta minun tavoittelemaa/toivomaa/ihailemaa asiaa: taikuus, lentäminen, hevonen ja kuolema, tai oikeastaan kuolemanjälkeinen elämä.
Tai sitten näkisin itseni ja ajankääntäjän - tahtoisin muokata hyvin paljon omaa menneisyyttäni.. :D

Maallisen pohtiminen kesti kauemmin ja lopulta tulin siihen tulokseen että en edes haluaisi tietää sitä mitä sydämeni haluaa eniten. Se olisi hurjan pelottavaa.. Ainakin minusta..
Ei ole mies eikä mikään, joka ei lyö,
Joka tappelua ei aikaiseksi saa.
Olet kova vasta, kun on musta vyö.
Kuka uskaltaa enää rakastaa?

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Heinäkuu 14, 2008, 05:29:23 »
Näkisin itseni noitana, en sellaisena kuin Harry Pottereissa, vaan ylipäätänsä, taikakykyisenä noitana, ja minulla olisi kaikennäköisiä voimia, voisin puhua eläinten kanssa, muttua kissaksi, lukea ajatuksia, muuttaa ehkä muotoani (ei menisi hiusväreihin niin hemmetisti rahaa :P), lentää, tehdä itsestäni astraaliprojektion, siirtyä muille todellisuuden tasoille... tai vain yksi tai kaksi näistä.

Se mitä haluan kaikista eniten, on vakaa todiste siitä että maailmassa on muutakin kuin pintamaali. En mitään kristittyjen jumalaa saarnaamaan tai enkeleitä, vaan itselleni jonkin, vaikkakin vain yhden, taikavoiman, joka antaisi varmuuden siitä ettei tässä ole kaikki.

Nenä olisi lyhyempi, eikä mulla olisi sitä ainoaa piirrettä minkä perin isotädiltäni joka oli nuorena malli: valtavia vaivaisenluita. Sääret vähän lihaksikkaammat. Iho vähän parempi (ihan ok se on, en meikkaa edes joka päivä, muttaku se on niin kamalan herkkä ni pitää aina varoa ettei se mee huonoon kuntoon). Sentti läskiä pois vatsasta.

Ja ehkä tärkein ruumiiseeni tehtävä muutos: vähemmän herkkä vatsa, ja migreeni pois. Siinä tais olla kaikki.

EI!! Sittenki vielä yksi. Mulla oli kollikissa, nimeltään Dana, jota en leikkauttanu, ja siitä seurauksena se kulki suurimmaksi osaksi omilla teillään, ja kuoli suht nuorena, jäi auton alle. Saattaisin ehkä palata menneisyyteen muuttamaan sen, leikkauttaisin kissani ja takaisin hänelle paljon pitemmän elämän. Mutta en ole varma, Dana oli varmaan onnellinen ku sai viettää kollinelämää.
Mutta sen ainakin muuttaisin, että hakisin Danan ruumiin ojanpenkasta, mistä bestikseni sen löysi, ja hautaisin sen. En ikinä tehnyt sitä, koska en halunnut nähdä Danaa sellaisena. Nyt harmittaa.
Tai sit, ehkä tärkein muutos Danan suhteen ois se että ottaisin siitä paljon valokuvia. Mä en ole löytänyt yhtään. :*(

Näiden pohdintojen päätös on valokuvat Danasta ja lisäaika sen kaa, ja todiste taikuuden olemassaolosta. Ne ois mulle tärkeimmät.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 14, 2008, 16:42:02 »
Luulen, että tietäisin tähän vastauksen vasta sitten kun katsoisin Iseeviot-peiliin.

Todennäköisintä olisi, että seisoisin siinä itsekirjoittama kirja kädessä ja menetetyt eläinystävät ympärillä. Aivan, ja olisin ilman hammasrautoja.
Kädessäni oleva kirja olisi liikuttava, arjesta, musiikista rakkaudesta ja menetyksistä kertova. Siinä on päähenkilönä tyttö, joka ratsastaa, ja tutustuu hevoseen, jonka päättää ostaa, mutta sitten hevonen kuolee. Tytöllä on kaksi parasta ystävää, poika, jonka elämä on uiminen ja tämä tyttö, sekä tumma räväkkä nuori nainen, joka on hyväsydämminen, mietteliäs ja uhkarohkea. Päähenkilötyttö kokee vahvoja tunteita, jotka hän ikuistaa paperille, rockbändi Myrskyn laulunsanoiksi. Tytöllä on kaksoissisko, joka oli hänen paras ystävänsä yhdeksänvuotiaaksi asti, kunnes heidän vanhempansa erosivat, ja päähenkilötyttö totesi, että hän on siskonsa kanssa kuin eri planeetoilta. Kirjan hahmot ovat erilaisia nuoria, jotka eivät välitä aikuisista vaan toteuttavat omia unelmiaan ja ovat ikäisikseen kypsiä ja vastuuntuntoisia. Siinä kirjassa olisi paljon sellaista, mitä olen itse kokenut tai haluaisin kokea. Tuo kirja olisi siis minun kirjoittamani ja minun kädessäni.

Ympärillä olisi eläinystäväni, jotka olisin menettänyt, he olisivat siis kuolleita, miten kuolleiden kuuluukin, mutta sanoisin heille vain hyvästit. Haaveeni olisi siis se, että saisin sanoa heille hyvästit, vain ehkä yhden niistä eläimistä toivoisin palaavan, koska meidän tarinamme jäi kesken.
Toisaalta haveeni olisi se, että rakkain omistuksessani oleva asia, kärttyinen kaninaaras ei koskaan lähtisi luoltani, sillä se on jotakin, mikä todellakin saisi minut tolaltaan. Toivoisin siis, että pikkuruinen kani eläisi yhtä kauan kun minäkin, niin kummallistahan se on mutta toivon sitä enemmän kuin mitään.

Mutta toisaalta, ehkä Iseeviot-peilissä näkyisi maailma jossa ei olisi pahuutta, ei kehitysmaita ei tehotuotantoa, ei eläinrääkkäystä ei ilmastonmuutosta. Mutta olisiko maailma sitten liian täydellinen? Ei hajuakaan.
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #12 : Heinäkuu 15, 2008, 16:02:08 »
Voi hyvänen aika, minun todellakin tekisi mieli katsoa Iseeviot-peiliin... :D Hyvin vaikea sanoa, mitä siinä näkisi, jos ei ole oikeasti katsonut siihen, mutta ehkä minulla jokin aavistus on. Toiveeni lienee aika itsekäs, mutta niin kai syvimmät toiveet tuppaavat olemaan?

Näkisin kai itseni aikuisena; menestyneenä, perheellisenä, rakastettuna. Ja ehdottomasti terveenä. Olisin ehkä kirjailija tai runoilija, mahdolliset lapseni katsoisivat minua ihailevasti... ^^' Olisin kohtalaisen rikas, en mikään miljonääri, mutta niin ettei olisi kamalaa pulaa rahasta. Jaloissani pyörisi kehräten sellainen söpö kissa, mikä pahiksilla usein on leffoissa (valkoinen ja pitkäkarvainen). Lasteni nimet olisivat kunnioittamieni henkilöiden mukaan. Niin ja ympäristö olisi ehkä jokin muu kuin Suomi. :P

Eli tiivistettynä: turvattu tulevaisuus voisi olla minun syvin toiveeni. :) En minä täydellistä elämää toivoisi, en tietenkään... mutta jos vaikka sitten terveenä ja perheellisenä saisi elää, se olisi ihanaa.

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Heinäkuu 16, 2008, 15:23:41 »
Joo, kyllä minäkin oikeastaan rakastan kissaani niin paljon että yksi syvimmistä toiveistani olisi että se eläisi yhtä pitkään kuin minäkin. Se on niiiiin ihana, melkein täydellinen kissa, josta pitävät jopa sellaiset jotka eivät yleensä pidä kissoista :) Ja kaikki aina kysyvät että mitä rotua se on, kun se on ihan rotukissan näköinen, vaikka onkin maatiainen.

Poissa Minevra

• Vuotislainen
  • Avril- ja Potter- fani
« Vastaus #14 : Heinäkuu 18, 2008, 11:32:26 »
Tämä on vaikea kysymys. Kun miettii jonkun aikaa, vastauksia alkaa putkahdella mielin määrin:
Niinkuin jotkut ovat jo sanoneet itsestään, minäkin varmaan näkisin itseni velhomaailmaan kuuluvana. Minulla olisi koulukaapu päällä, tepastelisin pitkin Tylyahon kylää. Taskusta näkyisi taikasauva ja minulla olisi paljon ystäviä. Olisin myös R-viaton. Ehkä.
Maailmassa ei olisi sotia, ei jästienvastaisuutta (:DD) tai mitään muutakaan pahaa.
Tai sitten näkemäni voisi olla se, että asuisin Helsingissä, Lontoossa, ja nykyisellä kotipaikkakunnallani yhtä aikaa. Koska rakastan niitä kolmea paikkaa.

En missään nimessä näkisi itseäni kauniimpana tai parempana mitenkään. Tai ehkä laulamisessa olisin parempi *virnistys*
"Voi Harry", Hermione sanoi väsyneesti, "Koko juttu on pelkkää potaskaa. "

Kuoleman varjelukset, sivu 453

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Heinäkuu 18, 2008, 14:40:04 »
Minä asuisin Espanjassa ja osaisin kieltä tosi hyvin ja myös suomea ja asuisin Suomessakin (joo aika mahotonta :D:D). Jaaa ööö juuri sitä samaa mitä monet monet muutkin ovat sanoneet, eli velhomaailma olisi olemassa ja olisin noita ja kävisin tylypahkaa ja näin :) ja että mää olisin näyttelijä (saattaisin nähhä myös) :) Ja varmaan vielä sellainen, että saisin muutamia ihmisiä lähemmäksi itseäni mitä nykyään mörköjä ovat ....
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2008, 21:22:42 kirjoittanut Joje »
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #16 : Heinäkuu 22, 2008, 10:30:17 »
Minä näkisin ehdottomasti itseni ja pari ystävääni lentelemässä luudilla Tylypahkan kauniilla pihamaalla koulupuvut ja kaavut päällä. Sitten minulla olisi sauva taskussa tai jossain turvallisessa paikassa, josta se ei voi pudota (tai kenties toisessa kädessä). Hienot laukut olisi viskottu maahan odottamaan ja feenikslintu lentelisi vierellä. <3

Tai ehkä toivoisin ihanan venäjänkääpiöhamsterini takaisin, enkä muista paljoa siitä kiltimmästä, mutta kuolleesta mummistani... Eräs samankaltainen toiveeni on, että pyytäisin perheelleni ja ystävilleni (myös itselleni) pitkää ikää.

Voisin toivoa myös, että maailma olisi parempi paikka elää tjsp. Ettei täällä olisi niin paljoa saasteita ja sellaista... Pidän niin paljon myös kaikista kasveista ja sellaisista, haluaisin asua omakotitalossa, jne. Niin ja olisi ihanaa omistaa kiltti lemmikkileijona. xD Minä olen aina myös toivonut ihan kamalasti koiraa!

Tai sitten... Toivon että opettajani antaisivat minulle parempia koulunumeroita. Olen monesti joutunut pettymään, kun en ole saanut musiikista tai kässästä tai kuviksesta, jne. ysejä ja kymppejä... :( Tahtoisin myös, että jotkut ihmiset olisivat kivempiä tai pitäisivät minusta enemmän. Ja minä kyllä haluan joskus saada hankittua tosi paljon ystäviä, ihmisiä ja eläimiä ympärilleni. :D En siis tahdo olla mikään kuuluisa hyypiö, eikä se tekisi minusta onnellista, kunhan vain olisi muuten vaan paljon ystäviä.

Rahaa ja maallista omaisuutta voi toki toivoa. :'D Mutta sehän luultavasti olisi hirveä yllätys, mitä siinä peilissä näkisin.

muoks: Jos näkisin itseni Tylypahkassa, olisin tietty rohkelikko!!! Minulla olisi rohkelikkokaulahuivi ja merkki ja vaikka mitä rohkelikkokrääsää! :'D
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Efiriel

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Heinäkuu 29, 2008, 12:38:08 »
Voisin ainakin kuvitella näkeväni oman isäni (vähän samaan tylliin siis kuin Harry). Oma isäni kuoli ollessani eskari-ikäinen syöpään ja ei kai se katkeruus siitä koskaan katoa, ei koskaan.
Se on se kipein asia omassa elämässä jonka toivoisin voivani muuttaa vaikka edes päiväksi. Luulisin siis näkeväni itseni Iseeviot peilistä isäni kanssa, näin ainakin toivoisin. :)

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #18 : Heinäkuu 30, 2008, 21:12:54 »
En tiedä. En nimittäin tosissani tiedä, mitä sisimmässäni OIKEASTI haluaisin. Suurimpina haaveinani olisi tietysti... no, monia. Mutten tiedä, minkä niisät näkisin Iseeviot-peilissä.

Yksi mahdollinen olisi, että näkisin itseni kirjailijana kirjojeni vieressä. Haluaisin nimittäin kirjailijksi, mutta ei ideat riitä... Tai sitten näkisin itseni tulevaisuudessa onnellisena toiveammatissani ystävieni keskellä. Sekin olisi yksi.
Haluaisin myös vaihto-oppilaaksi, eli voisin nähdä itseni vaihto-oppilasmaassani.

Mutta en tiedä. En vain tiedä, nuo ovat suurimpia haaveitani, mutten tiedä ovatko ne oikeasti sitä, mitä ihan oikeasti haluaisin...

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Lansu

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Heinäkuu 30, 2008, 22:00:19 »
Mä en usko et ainakaa näkisin itteäni noitana :P. Tai siis, joskus ns. Potter-alkuhuuman (vähänniinkuin puhutaa suhteiden alkuhuumasta xD) aikana oli mielestäni niin epäreilua ja kamalan epäoikeuden mukaista, että tuollaista maailmaa ei ole oikeasti, eikä taikuutta vain ole. Vaikka siis - uskonhan minä joulupukkiinkin, mutta :D Sivupolulla ollaan näin. Mutta en tosiaan tiedä mitä näkisin peilissä. Siellä saattaisi olla minä suuren kanilauman kanssa tai isoisieni kanssa (joita en edes koskaan tuntenut...ovat siis kanttu vei ja haudassa). Tai tai.. yksinkertaisesti siellä voisi olla minä - nyt ja tässä tilanteessa. Toki minä haluan kaikkea, mutta olen onnellinen ihan näinkin. Vaikka Dumbledore sanoikin jotain sinne suuntaan että se jolla on kaikkea, näkee vain itsensä, niin no, minulla on perhe ja kanit. En minä tiedä :P

Tai sitten siellä olen minä Roope Ankkana - umassa rahoissa ;D

Poissa Unissakävelija

• uneksija
  • Vuotislainen
  • Tavataan unissa tai unelmissa.
« Vastaus #20 : Heinäkuu 30, 2008, 22:18:12 »
Vaikeaa, mutta mietitään.

Paljon on mitä itsessäni tai elämässäni haluaisin muuttaa, mutta mikään niistä ei ole sydämen syvin toive. Hetkeksi tulee mieleen haaveet unelma-ammateista tai muista saavutuksista, mutta eivät nekään taida sydämeen asti yltää. Myös syöpään lähes 13 vuotta sitten kuollut rakas isoisäni, joka on ollut minulle oman isäni lisäksi ainoa todella läheinen mies, käväisee mielessä. Kuitenkin siitä on niin kauan että suurin kaipaus on ehkä jo kadonnut.
 Ehkä suurin toiveeni on että näkisin itseni ja perheeni peilissä juuri sellaisena kuin se nyt on. Olen kerran ollut lähellä menettää koko perheeni ja sen järkeen sitä pelkää sitä päivää, kun todella joutuu menettämään heidät.
 Niin, hartain toiveeni olisi, että saisin pitää kaikki rakkaat ihmiseni lähelläni vielä myöhäiseen vanhuuteen. Siis ilmeisimmin näkisin itseni mummelina ja kaikki muut siinä ympärillä sädehtivän nuorina ja hyvinvoivina. Hmm... tuokin masentaa vähän.
                                                               -Unissakävelija
"Kaikki on mahdollista. Mahdoton vain kestää kauemmin."

Poissa Thyone

• Tylypahkan oikea ottelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RainWolf2
« Vastaus #21 : Elokuu 10, 2008, 13:41:11 »
Voi olla, että näkisin itseni ystävien ympäröimänä ja pitäisin taas kädestä sitä maailman ihaninta tyttöä. En tarkoita, että olisin erityisen suosittu, mutta minulla olisi rakkaita ystäviä, jotka pitäisivät minusta rehellisesti juuri sellaisena kuin olen. Elämäni tärkeimmät ihmiset välittäisivät minusta yhä ja olisin jättänyt kohtalokkaita virheitä tekemättä. Myös kolarissa 5 vuotta sitten kuollut pikkuserkkuni seisoisi vieressäni, terveenä ja hyvinvoivana.

En tiedä. En usko, että sydämensä syvimpiä haaveita voi tietää tai kirjata paperille. Tuo nyt tuntuu kaikkein hartaimmalta toiveelta juuri nyt.

practice random acts of kindness

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #22 : Elokuu 13, 2008, 03:55:05 »
Pakko sanoa että tämä on kyllä yksi maailman vaikeimmista kysymyksistä, miten te kaikki olette osanneet vastata niin hyvin tähän? Minä olen miettinyt tätä jo jonkun aikaa ja en vieläkään ole keksinyt vastausta. Haluaisin todella, todella katsoa peiliin ja nähdä mikä on oikeasti sydämeni syvin toive, mikä niistä kaikista unelmistani on sellainen mikä puskisi pinnalle, mitä todella haluaisin eniten. Harry ja Ronin kohdalla mielestäni oli aika selvää mitä he näkevät peilissä, koska molemmilla oli yksi sellainen vahva unelma, jonka he toivoivat toteutuvan.

Miettisin myös tuota noidaksi haluamista, se olisi mahtavaa mutta mahtaisiko se siltikään olla se mitä tahdon eniten, tällä hetkellä ainakaan. Voi olla että se olisi, mutta ne ihan usko. Sitten miettisin miten onnellisuus näkyisi peilissä, koska toivon olevani onnellinen ja se voisi näkyä usealla tavalla. Minulla voisi olla mies ja kasa lapsia, tai taustalla torppa jossain päin maailmaa, voisin olla matkalaukut kädessä maailmanympärimatkalla tai adoptoimassa lapsia, kissoja tai koiria. Voisin asustella sinkkuna ja tyylikkäästi pukeutuneena omassa kämpässä, voisin olla monta kiloa hoikempi - näyttävän näköinen nainen, voisin olla naimisissa Kimi Räikkösen kanssa ( hahah) tai katsomassa  jotain urheiluakisoja. Oikeastaan mikä tahansa noista voisi periaatteessa näyttäytyä peilissä.
Sitten taas voi olla ettei se liittyisi millään tavallaan mihinkään edellisistä, rinnallani saattaisi olla paljon ystäviä, voi olla että olisi menestynyt ammatissani, ylittänyt itseni tai muuttunut vaikka paremmaksi ihmiseksi tai voi olla että rinnallani seisoisi ihminen jonka joskus menetin ja jota ikävöin.

Tai mitä jos peili ei näyttäisikään mitään? :D Kun minulla ei olisikaan yhtä toivetta ylitse muiden. Oikeastaan kun kirjoitin tätä viestiä taisin ymmärtää mitä peili minulle näyttäisi, ja uskon että se tosiaan olisi se mitän kipeimmin olen aina toivonut tässä maailmassa jo ihan pienestä pitäen. Se toive on aina ollut mukanani jokaisena päivänä ja jokaisena hetkenä, antaisin mitä vain että se unelma olisi totta. Onneksi kyseessä on sellainen asia, minkä voin toteuttaa, se vain vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä:)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #23 : Elokuu 13, 2008, 15:21:19 »
Paha, paha. Lueskellessani muiden vastauksia tulin itsekin siihen lopputulokseen, että luultavasti sen todella tietäisi vasta sitten, kun on peiliin vilkaissut.

Kaksi veikkausta minulla kuitenkin on:
Ensimmäisenä nyt tuo, minkä moni muukin on maininnut. Olen tajunnut vasta muutamien viikkojen sisään, kuinka paljon rakastankaan Rowlingin luomaa maailmaa. Kaipa toiveeni olisi olla osa sitä. Luihuisen tupaan kuuluminen, Tulisalama kädessä, taikasauva toisessa. Suurin haaveeni, luulen ma. Tälleen runollisesti, haha :D

Sitten vähän "realistisempi" toive... Tämä on ollut suurin haaveeni jo kymmenvuotiaasta, joten luulenpa, että peili todennäköisesti näyttäisi tämän. Minä, joka eläisi musiikilla. Missä muodossa tahansa, mieluiten tietenkin esiiintyvänä artistina. Taitava kitaristi, eikä äänikään missään vaiheessa pettäisi.
   Mikään massaidoli minun ei tarvitsisi olla, jotta haaveeni olisi "complete", mutta sen verran faneja kuuluu toiveeseen, että keikkaa riittäisi ympäri maailman, ja sillä tienaisi leivän. Tästä olen naiivisti haaveillut jo vuosikaudet, ja olen kyllä kuullut -etenkin äidiltäni-, miten "ison ihmisen tulisi ajatella realistisemmin". Vaan minkäs sille mahdat, että mikään muu ei tunnu miltään tämän rinnalla? Että tämä tuntuu ainoalta oikealta tieltä?
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

idam

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2008, 15:55:43 »
Tuo oli kyllä hyvä kysymys... Mutta vastaus siihen on helppo. Näkisin itseni Harry Potter-maailmassa Tylypahkassa opiskelemassa Rohkelikko-tuvassa ja olisin saman lainen kuin Hermione, ainakin enimmäkseen, olisin yhtä kaunis, viisas ja sillä lailla. Ja mikä parasta... Olisin Ronin tyttöystävä... Oikeastikki Ron aivan ihana...

Jos en voisi nähdä niin tarkasti (siis että olisin Hermionen kaltainen ja Ronin tyttökaveri ja Rohkelikko) näkisin itseni varmaan Tylypahkan koulupuvussa aivan sama missä tuvassa kunhan Tylypahkassa opiskelemassa.... Antaisin melkein kaiken jos vain pääsisin Tylypahkaan...

breakable

• Ankeuttaja
« Vastaus #25 : Elokuu 14, 2008, 21:42:11 »
Aika moni näkee ittensä Harry Potter- maailmassa. Vaikka kovin tykkäänkin HP:istä ja olisi aika kivaa asua velhomaailmassa, ei suurin toiveeni kuitenkaan sitä koskisi. Vaikka jos sitä tarkemmin ajattelee, niin sehän olisi tosi kivaa. Mut ei kuitenkaan absoluuttisen kivaa, jos tajuatte.

Joo, siis. Näkisin itteni varmaan siinä peilissä Iinan (yksi parhaista kavereistani) kanssa, ihan kaksin. Halattaisiin tai jotain, ilman että siinä olisi ketään muita ympärillä. Syy tähän on se, että viime päivinä on tuntunut, että ns. 'menettäisin' hänet Annulle. Joo siis. Näkisin meijät kaks siinä, halaamassa, tai tekemässä vaan jotain arkipäivästä. JA. Mulla ois musta kauluspaita + punanen kravaatti 8]

Tai sitten toisekseen voisi olla, että olisin vanhempi. Voi, kuinka toivoisinkaan olevani 15..

(vitsi mitä kirjakieltä taas -.-)

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #26 : Elokuu 18, 2008, 15:23:00 »
Muoksin.

Näkisin luultavasti itseni kehittämässä maailmaa ekologisempaan suuntaan :3 Olen itse (tai no yritän olla) ekologinen ihminen joissain asioissa, joten olisi edistystä jos se olisi yleistä.
On niitä pienempiäkin juttuja.

Minä haluaisin katsoa Iseeviotiin sen takia, että saisin tietää mitä eniten haluaisin!

Sama myös.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2008, 16:19:15 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #27 : Elokuu 18, 2008, 15:54:01 »
Minä haluaisin katsoa Iseeviotiin sen takia, että saisin tietää mitä eniten haluaisin!

Ehkäpä näkisin itseni erittäin suuritukkaisena hobittina pomppimassa Konnussa ystävättärieni kanssa.

Tai sitten näkisin itseni erittäin suuritukkaisena Mimminä sähkökitaran kanssa lavalla paukuttamassa kitaraa komeissa vaatteissa. Ja ystävättäret lavalla mukana.

Sitten tietysti on näitä hartsa-aiheisia toiveita aivan kauheat määrät. Rohkelikko-huivi kaulaan kiedottuna, rotta kourassa stalkkaamassa professori Dumbledorea Mizzan ja muiden ystävättärieni kanssa.

Tai sitten näkisin itseni jossain päin Lontoota, Baker Streetillä tai jossain, yhdessä ystävättärieni kanssa ja erittäin suuritukkaisena.

Tai sitten... En tiedä mitä eniten halajaisin! Uskon kuitenkin, että peilistä möllöttäisivät rakkaimmat ystäväni ja erittäin suuritukkainen minä ainakin jossain muodossa.

The Arkin bändipaita ja lemmikkirotta ois kyl kiva...
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Elokuu 23, 2008, 15:07:22 »
Minä näkisin itseni ja parhaan ystäväni, joka jäi edelliselle paikkakunnalle, kun muutin pois :/
Voisin myös nähdä itseni Harry Potter maailmassa, luudanvarsi ja taikasauva kädessä ja noidankattilallinen Felix Felicisiä (vai mikä se oli :D) edessäni ja pöllö olallani :)

Anteeksi viestin lyhyys, mutta piti mennä syömään :D

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #29 : Elokuu 23, 2008, 21:35:51 »
Sitten vähän "realistisempi" toive... Tämä on ollut suurin haaveeni jo kymmenvuotiaasta, joten luulenpa, että peili todennäköisesti näyttäisi tämän. Minä, joka eläisi musiikilla. Missä muodossa tahansa, mieluiten tietenkin esiiintyvänä artistina. Taitava kitaristi, eikä äänikään missään vaiheessa pettäisi.
   Mikään massaidoli minun ei tarvitsisi olla, jotta haaveeni olisi "complete", mutta sen verran faneja kuuluu toiveeseen, että keikkaa riittäisi ympäri maailman, ja sillä tienaisi leivän. Tästä olen naiivisti haaveillut jo vuosikaudet, ja olen kyllä kuullut -etenkin äidiltäni-, miten "ison ihmisen tulisi ajatella realistisemmin". Vaan minkäs sille mahdat, että mikään muu ei tunnu miltään tämän rinnalla? Että tämä tuntuu ainoalta oikealta tieltä?

Niin, hmh, kyllä minullekkin tuo musiikki-ihmisen ammatti kelpaisi... Tosin hyvää lauluääntä en haikaile, kitaristin kykyjä vain. Minä en ole tuosta kitaristisupermuusikon urasta kovin pitkää haaveillut, vasta reilun vuoden... Se olisi kyllä todella ihanaa.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Lokakuu 06, 2008, 16:14:37 »
Näkisin itseni noidanhattu päässä ja Puuskupuhin tupakaulahuivi kaulassa, halailemassa Fred Weasleytä.... :) Eli toisin sanoen näkisin itseni opiskelemassa Tylypahkassa, Fred poikaystävänäni. Näkisin itseni myös näiden herkkujen lisäksi ihmisten ympäröimänä, suosittuna ja rakastettuna. Ai että kun olisi taivaallinen elämä.

Voisin nähdä toisessa muodossa itseni taistelemassa pimeyden voimia - ja uusVoldemortia vastaan Harryn kanssa. Taistelutilanteissa jokapäiväinen pomppiminen, pimeyden velhojen listiminen ja aurorina toimiminen on niin ihanaa elämää, ja kun vielä ihmiset tuntevat sinut, ja pitävät sinua kaikinpuolin hyvänä tyyppinä. En tykkää jäädä aina sivummalle, vaan joskus on kiva olla huomion keskipisteenäkin välillä.

En osaa millään päättää. Toivon varmaan Iseeviot-peiliä, että voisin tietää mitä peilistä näkisin. Eli näkisin itseni Iseeviot-peilissä halaamassa Iseeviot-peiliä, Iseeviot-peilien armeijan ympäröimänä. :D
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
« Vastaus #31 : Lokakuu 07, 2008, 16:24:05 »
Öhöm.. Luodaampa tähän jotain...
En näkisi itseäni tylypahkassa, sehän olisi hiukan outoa, sillä se on (jos elokuvia uskoo..) Skotlannissa.Mutta olisin kuitenkin kai velho/noita.. Ja olisin töissä Suomen taikaministeriön vastineessa taikaeläinosastolla. SE on varma...
  Uskon, että minulla olisi ystäviä (ja olisin laiha ja kaunis,) sillä niitä minulla ei ole, koulussa en sovi mihinkään "sisäpiiriin" . Ja muutenkin asun niin syrjässä, että täällä asuu vain vanhukasia. (Eli sosiaaliset taidot puuttuu) 
  Siis minun ympärillä olisi Paljon ystäviä, joita kiinnostaisi. mitä sanon, ne nauraisivat jutuilleni, tukisivat minua kun olisin surullinen... *Pyyhkii silmiä* Minua ei kiusattaisi.. ja olisin Onnellinen oma itseni... ---
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #32 : Lokakuu 12, 2008, 14:49:54 »
Tällä hetkellä, koska olen hyvin tympääntynyt muutamaan ihmiseen, uskoisin näkeväni muutamia luotettavia henkilöitä ympärilläni. Mutta sitten kun alan oikein miettimään niin onhan minulla onneksi sentään niitäkin.
Joten hmm... Todella vaikea kysymys. No varmaankin näkisin itseni 70-luvun hippityyppinä jossakin. Tai sitten voisin olla vaihto-oppilaana, joka on tällä hetkellä unelmani, mutta kun tämä rahatilanne nyt on mitä on niin en tiedä tuleeko se ikinä mahdolliseksi.

Eipäs. Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä. Ja että olisin siihen pisteeseen mennessä vihdoin saavuttanut rauhan enkä enää säntäilisi paikasta toiseen pallo hukassa. Lisäksi olisin vapaa, ei aikatauluja rajoittamassa elämää.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
« Vastaus #33 : Lokakuu 12, 2008, 21:00:04 »
Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä. Ja että olisin siihen pisteeseen mennessä vihdoin saavuttanut rauhan enkä enää säntäilisi paikasta toiseen pallo hukassa. Lisäksi olisin vapaa, ei aikatauluja rajoittamassa elämää.
Tähän haluan lisätä, että tietäisin myös lasteni, lastenlasteni ja lastenlastenlastenikin olevan tyytyväisiä elämään.

Jos näkisin itseni taikamaailmassa, olisin Tylypahkassa opettajana. Ehkä jästitieto olisi aineeni.

Poissa robottiteletappi

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Lokakuu 12, 2008, 21:26:40 »
Löytyipä mukava topic :))
Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä. Ja että olisin siihen pisteeseen mennessä vihdoin saavuttanut rauhan enkä enää säntäilisi paikasta toiseen pallo hukassa. Lisäksi olisin vapaa, ei aikatauluja rajoittamassa elämää.
Tähän haluan lisätä, että tietäisin myös lasteni, lastenlasteni ja lastenlastenlastenikin olevan tyytyväisiä elämään.

Olen aika lailla samaa mieltä Mysteerin ja Helena T:n kanssa. Haluan vanheta onnellisena ja tietäen että kaikilla läheisillä menee hyvin. Kaiken tuon lisäksi näkisin peilissä Rekku-koirani (R.I.P :<) vierelläni istumassa. Ja peilissä näkyisi myös yksi tärkeimmistä ystävistäni onnellisena ja hyvinvoivana.

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #35 : Lokakuu 27, 2008, 15:37:16 »
Tahtoisin sittenkin nähdä itseni vanhana ja onnellisena keinutuolissa huivi harteilla, tuntien että olen oikeasti onnistunut jossain ja täysin tyytyväinen elämääni. Että ei olisi mitään kaduttavaa ja että voisin kuolla tietäen eläneeni täysillä.
Tämä voisi olla. Aika hyvin ilmaistu... Samaa mieltä.

Mutta sitten toinen. Ajattelin, että näin täsäs jouk yö semmoisen unen, jossa istuin lattialla, ja lähelläni seisoi poikien liikunnanope. Sitten siellä n. 10m päässä minstä oli semmonen nuotio. Sitten se ope sano, että mä pystyn liikkumaan itsestään sen nuotion luokse, jos keksin/ajattelen sitä, mitä sisimmässäni tahdon. Ajattelin jotain kitaraa tai huippukitaristin uraa, aj liikhadin vähäsen. Sitten ajattelin, että haluan että kuollut ukkini olisi hengissä. Sitä ajatellessani sittne liikuin ihan sen nuotion viereen.

Että, voisiko tämä olla osa suurinta toivettani? Kaipaan ukkiani silloin tällöin, mutta en sillä tavalla aina.. tai sileen jännästi, ja haluaisin että tämä olisi vielä hengissä vaikka ei aina ollutkaan niin mukava. Jos uni olisi joku "merkki" tms, että kaipaan ukkiani ja alitajuisesti toivoin, etät ukki olisi vielä hengissä ja se olisi suurimpia toiveitani?

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #36 : Lokakuu 27, 2008, 15:48:11 »
Ensin näkisin sen, mitä tällä hetkellä toivon lähinnä lähestyvien synttäreiden ja joulun takia, eli toivon pirusti Wiitä ja paria peliä siihen..

Sitten näkisin jotain syvällisempää. Näkisin rakkaani, jotka ovat kuolleet. Heidät tässä, mun vieressä, onnellisina ja sellaisina kuin mä heidät muistan. En ehkä haluaisi herättää heitä eloon, haluaisin nähdä heidät ja kuulla heidän sanovan: "Meillä on kaikki hyvin, älä kanna huolta. Me ollaan tässä aina."

Sitten näkisin itseni ja tulevan perheeni, jossa kaikki toivottavasti olisi hyvin.

Ja viimeiseksi olisin vanhus, ehkä jo kuolleena tai viimeisiä hetkiäni elävänä. Rakkailla jälkeläisilläni olisi kaikki hyvin ja voisin hyvillä mielin kuolla.
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa Bettie

• The god of tits and wine
  • Vuotislainen
  • Tyrion Lannister
« Vastaus #37 : Lokakuu 30, 2008, 16:33:55 »
Minä näkisin varmasti itseni tutussa ympäristössä, raikkaiden vierellä. Ystävilläni ja lähisukulaisillani olisi kaikki hyvin, eikä kukaan olisi riidoissa. Kaikki olisivat onnellisia.

Ja tietysti näkisin myös varmaan itseni mikrofooni kädessä ja kuuluisana pop-laulajana :D (taisipa salainen haaveeni tulla niin kovin ei-salaiseksi) (;

Näkisin itseni vanhana niin, että minulla olisi kaikki hyvin. Että ei olisi mitään, mistä olisi huolissaan tai mitään mikä kaduttaisi. Kaikki olisi hyvin ja olisin terve kuin pukki.

Näkisin itseni aikuisena niin, että miehenäni olisi poika (joka tietysti peilissä olisi jo mies, kuten minäkin nainen), josta pidän. Minulla olisi kaksi tyttöä, ja kaksi poikaa, jotka olisi hyvin kasvatettu ja onnellisia :)
We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us - The Joker

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #38 : Lokakuu 30, 2008, 17:32:16 »
Syvin toiveeni olisi saada olla jälleen lapsi, elää sitä aikaa kun isäni oli vielä elossa ja elämä tuntui niin paljon paremmalta kuin nyt.
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Marraskuu 03, 2008, 21:28:35 »
Luultavasti näkisin itseni, ja entisen parhaan kaverini Tylypahkan Suuressa Salissa, hänen kaavussaan Korpinkynnen merkki ja omassani Luihuisen. Kädessäni olisi luuta, ja olisin metamorfimaagi. Mutta olisin myös pohjattoman onnellinen. Mutta toisaalta kädessäni olisi itsekirjoitettu romaani, ja vieressäni äitini. Äitini terveenä, ja hänen vieressään mummi. Terveempänä kuin koskaan. Muita maallisia toiveita minulla ei olisikaan, kuin äiti ja mummi terveempinä kuin ovat ikinä olleet.

Mutta kaikista syvin toiveen olisi se, että istun Chevrolet Impalassa vuosimallia -67 ja etupenkillä ajaa Dean Winchester sekä hänen vieressään tämän pikkuveli kannettava kädessään. Että jahtaisimme pahaa.

- Hitachi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2008, 21:58:05 kirjoittanut Hitachi »

Mao

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Marraskuu 03, 2008, 23:30:03 »
En oikeastaan tiedä mitä näkisin. Iseeviot-peili on arvoituksellinen, eli en voi tietää mitä se näyttäisi. Luulen kuitenkin, että näkisin itseni taistelemassa Tylypahkan pervekkeella Lunan kanssa kuolonsyöjiä vastaan. Kaipaan enimmäkseen jännitystä elämääni. Mun elämä ei oo ollenkaan mitään, joten luulen että näkisin itseni loitsimassa ja tekemässä kerrankin jotain sankarillista ilman, että jokin 'ystäväni' olisi jäkättämässä, että en osaa. En vain ole saanut näyttää taitojani.

Grimhild

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Marraskuu 04, 2008, 12:48:32 »
Jännä kysely.
Olisi hyvin mahdollista, että peili näyttäisi minut työskentelemässä vakituisessa työpaikassa, mukavan tylsästi ja mahdollisimman normaalisti rullaavassa arjessa, jossa ei satu ja tapahdu juuri mitään ylimääräistä. Lisäksi kaikki menetetyt kaverit ja Sirius - liian nuorena ja varsin traagisesti menehtynyt huskyni olisivat mukana kuvassa.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #42 : Marraskuu 04, 2008, 14:25:00 »
Olen miettinyt tuota usein. En oikeastaan osaa vastata mitään selkeää, sillä en tiedä mikä on kaikkein parasta. Luultavasti kuitenkin olisin jossain lumisella kalliolla, ihanan auringonlaskun aikaan. Missään ei näkyisi mitään ihmisiin viittaavaa. Ehkä taivaalla lentäisi lohikäärme. Olisin ystävieni kanssa. Luultavasti siinä olisi myös poikia, sillä olen pikkuisen romantikko, enkä oikein voi sille mitään :) Luultavasti kuitenkin näkisin itseni sellaisena. Maailmaa ei uhkaisi mikään ihmisen tekemä juttu ja fantasia olisi totta. Talvi olisi lumisempi ja valoisampi ja minulla olisi kaikenlaisia ystäviä, jotka olisivat niin minun kuin toistensakin ystäviä. Tosin en ole ikinä katsonut iseeviot-peiliin, joten en ole varma. Saattaa olla että kertomani meni ihan pieleen ja minulla on jokin salainen ihana haave, jota en itse ole vielä tunnustanut itselleni...

~Barella
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
« Vastaus #43 : Marraskuu 06, 2008, 18:52:47 »
Kuten muutkin ovat todenneet, vaikea kysymys, kun voi nähdä vain yhden tapahtuman yhdeltä ajan jaksolta. Eri ikäisenähän varmasti haluaa nähdä eri asioita, joten vanhetessa ja elämäntilanteen muuttuessa se arvojärjestys varmaan vaihtuu paljon, joten näytkin peilissä tulevat varmaankin muuttumaan. Minulla on ihmissuhde asiat tällä hetkellä niin hyvin, että en varmaan niitä näkisi parempana peilissä, mutta jos jotain karmeaa tapahtuisi, niin varmasti voisi hartain toivekin muuttua. Aww, kuten Mysteeri ja Flyra miettivät, niin olisi aivan ihanaa nähdä itsensä istumassa keinutuolissa vanhana, terveenä ja onnellisina mummelina ja vähän olisi söpöä, jos joku papparainen olisi siinä seurana! :>

Kuitenkin tällä hetkellä on jotenkin vaikeaa ajatella olevansa vanha, joten nykyisin hartain toiveeni liittyy pitkälti työelämään, kuten luultavasti muillakin ikäisilläni. Haluaisin nimittäin todella paljon orkesterimuusikoksi. Iseeviot-peilissä luultavasti näkisin siis itseni soittamassa isolla lavalla kontrabassoa, jossain hyvässä ja maineekkaassa orkesterissa. Minulla olisi päällä joku kaunis musta iltapuku ja soittotekniikkani toimisi mutkitta, enkä vääntelehtisi lainkaan niska- tai selkäkipujen takia. Hah kivuttoman basistin näkeekin varmaan vain Iseeviot-peilissä! Lisäksi toivoisin, että samassa sektiossa (ja orkesterissa muutenkin) soittaisi mahdollisimman paljon nykyisiä ystäviäni kanssani, jotka haluavat myös orkesterimuusikoiksi. Toivoisin siis, että niillekin kävisi hyvin, koska niillä on myös aika paljon samat tavoitteet. Olisi myös ihanaa, jos toiselta puolelta orkesteria hymyilisi entiseen malliin maailman ihanin poika, joka taolla voisi aina käydä antamassa pusun poskelle. Ja äiti, isi ja sisko voisivat hymyillä onnellisina yleisöstä. ^^

Toisaalta toivon, että tuo tapahtumat voisi olla totta, ettei vain tarvisi haaveilla sen näkemistä iseeviot-peilistä!

Lanfear

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Marraskuu 08, 2008, 21:52:45 »
Minä todennäköisesti näkisin itseni eläinlääkärinä, mikä on tällä hetkellä suurin toiveeni ja johon pyrin tulevaisuudessa. Ja minulla olisi myös käärme kietoituneena käsivarteen, sillä olen aina halunnut sellaisen lemmikiksi.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #45 : Marraskuu 17, 2008, 11:46:53 »
Jaa, tätä sietääkin miettiä! ;D

Näkisin varmaan kasan kirjoja, onnellisen perheeni ja paljon hyviä arvosanoja kokeista. ;) Niitä toivoo aina lisää, vaikka niitä olisikin jo. :D Ja maailman, jossa kukaan ei olisi ilkeä toisille. Ei olisi sotia ja kaikilla olisi hyvä olla. Peilistä siis näkisin maailman rauhan. Sitä olisikin hyvä ja ylpeä katsella!
Niin, mitäs muuta... Sehän on vain se syvin toive, jonka sieltä näkee, mutta totta puhuen en tiedä mikä on se syvin toiveeni, joten olisi mukava kurkistaa peiliin. :)
Joo, haluaisin myös nähdä jälleen molemmat mummani, kertoa heille elämästäni ja kysellä ja kertoa heille kaikki, mikä on jäänyt kysymättä ja sanomatta. Kaipaan heitä kovasti, he ovat kuolleet. ;( Haluaisin, että he olisivat taas osa elämääni.

Sellaista minä näkisin Iseeviot-peilissä.
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Binni

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Marraskuu 21, 2008, 21:19:26 »
Hmm... Iseeviot-pelihän näyttää sinne katsovan ihmisen suurimmat toiveet? No tässä tapauksessa ja tällä mielialalla näkisin siinä luultavasti itseeni ja perheeni, joka tosin olisi onnellisempi kuin mitä se on nyt. Se siis olisi yksi asia mitä tuossa peilissä näkisin, toinen olisi luultavasti se suurin toiveeni; Päästä pelaamaan naisten superia, eli näkisin luultavasti itseni superin joukkueen keskellä parhaan ystäväni kanssa :)

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Marraskuu 21, 2008, 21:25:14 »
Vastaus oli minulle heti selvä. Haluaisin että kuollut äitini olisi vielä hengissä, ja saisin elää perheeni kanssa onnellista elämää. Hän kuoli kun olin viisi vuotta.

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Joulukuu 05, 2008, 19:20:28 »
Joo, tää kiinnitti huomion, että oli ihan pakko napsauttaa auki ja vastata tähän aiheeseen.

Tosiaankin, tää on aika haastavaa. Ja vaikeeta vastata.

Pienen pohdinnan jälkeen, jos astuisin Iseeviot-peilin eteen, näkisin siellä varmaan itseni, pitelemässä mailaa kummassakin kädessä, maajoukkuepaidassa ja ympärilläni isä ja serkku, jotka kuolivat jo aikaa sitten, varmaan jotain sinne päin. Ei sitä voi tarkemmin selittää, kun itehän sen näkee sieltä, eikä kukaan muu.

-chock

Poissa sunshine

• törmäsi ikkunaan
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornGhost192
« Vastaus #49 : Tammikuu 29, 2009, 16:47:27 »
Tämä on tavallaan aika vaikea ja täysin henkilökohtainen kysymys..
Itse varmaan näkisin peilissä veljeni, joka on kuollut noin kolme vuote sitten sekä mumman ja ukin jotka ovat molemmat kuolleet noin neljä vuotta sitten.. Peilissä näkisin myös luultavasti vaarini, joka kuoli autokolarissa ennen kuin olin edes syntynyt..
Ole itse se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #50 : Tammikuu 29, 2009, 18:19:11 »
Aika henkilökohtainen kysymys, mutta uskon että näkisin peilissä mummoni vielä terveenä, hän sai aivohalvauksen
viisi vuotta sitten, mutta on vielä hengissä. Parempi olisi kuolleena.

Voisin myös nähdä itseni joidenkin kavereiden kanssa nauramassa ja leikkimässä, (ei nyt ihan leikkimässä... ;)) koska olen
aika yksinäinen koulussa ja koulun jälkeen ja haluisin oikeita ystäviä...
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Tammikuu 31, 2009, 10:57:01 »
Tämä on todella vaikea kysymys. Ihan heti ei tule mieleen mitään sellaista, tai siis kun olen suht hyvä koulussa, minulla on ihana perhe, todella paljon ihania ystäviä, matkustamme paljon, asun juuri siellä missä kaikkein eniten haluaisin asua ja saan yleensä lopulta mitä haluan (en nyt tarkoita että olisin hemmoteltu kakara joka pyytää jotain ja saa sen).

Suurin unelmani olisi olla menestynyt kirjailija ja asua Brittejen nummilla isossa Austen-tyylisessä kartanossa. Ehkä näkisinkin sen? Mutta sitten täällä on sanottu noita tylypahkahaaveita ja tajusin, mitä todella eniten kaipaan elämääni. Seikkailuja. Taikaa. Toisen maailman, minne voi paeta harmaasta jästimaailmasta. Siitä olen unelmoinut koko ikäni ja yrittänyt väkisin nähdä edes pienen merkin siitä, että on olemassa taikaa, ettei kaikkea voi vain tieteellisesti todistaa.
Näkisin siin iseeviot-peilissä itseni noitana, ympärilläni 'taikamaailman', tai siis sellaisen varmaankin, mikä Pottereiden maailma on. Ehkä olisin Tylypahkassa vielä.

Se on todellinen toiveeni, se, mitä eniten kaipaan elämääni.

Jennaanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Helmikuu 01, 2009, 18:33:39 »
En ees oikeestaan tiiä mitä kaikista eniten toivon. :D
Nyt mitä tulee mieleen nii näkisin itseni Viistokujalla ostamassa taikasauvaa, kaapuja, koulukirjoja ja kaikkea mitä ylipäätänsä velhokouluun
tarvitsee, ja ostosten jälkeen lähtisin junalla kohti Tylypahkaan :p Tai sitten näkisin itseni ihan vaan Lontoossa ostamassa kaikkea Potter kamaa. Sellaista kun niin kovasti haluan :'D (Haluisin Lontooseen muutenkin kun vaa ostaa Potter juttuja 8`D)

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
« Vastaus #53 : Toukokuu 14, 2009, 11:33:28 »
Näkisin itseni kauniina vähän latinolaisen näköisenä hevarina ja minun kädestäni piräisi vähän Ronin näköinen poika. Olisin tietty rohelikon tuvassa ja omistaisn persialaisen kissan :3.
Omistaisin varmaankin viimein sen ihanan mopon <3
dataa kotona ja koulussa

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #54 : Toukokuu 15, 2009, 06:38:29 »
Heh, mikä vastaus minulla onkaan ollut :D

Ensi ajatuksella on vaikea löytää toivetta. Unelmoida voi aina, mutta mitä nähdä? Realistisesti ajateltuna näkisin itseni terveenä, onnellisena, perheeni ympäröimänä, kirjailijana.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2010, 00:10:57 kirjoittanut Mortti »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #55 : Toukokuu 15, 2009, 08:18:07 »
Hmm.. En oikein tiedä. Tätä pitää miettiä.

Luultavasti näkisin itseni kiertelemässä Uudessa-Seelannissa LOTR -elokuvien kuvauspaikkoja, tai sitten olisin siellä kiertämässä siellä linnassa jota käytetään Tylypahkana elokuvissa. Tai olisin Viistokujalla ostamassa pöllöä itselleni. Muahaa, paljon asioita, mutta luultavammin ehkä kuitenkin näkisin itseni ihastukseni kanssa jollain kadulla kävelemässä käsi kädessä.
*virnistys*
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2010, 13:23:09 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa tinttib

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #56 : Heinäkuu 11, 2009, 21:33:04 »
*niisk* Tätä on vaikea kirjoittaa, mutta... näkisin Iseeviot-peilissä edesmenneen isäni. Isäni kuoli kun olin 5-vuotias. Minulla oli juuri syntymäpäivä, täytin 5-vuotta. Vanhempani olivat eronneet. Isäni oli kuitenkin kutsuttu juhliini. Hän oli myöhässä ja oli jo aika puhaltaa kynttilät. Koska isäni ei ehtinyt tulla kun puhalsin kynttilöitä, toivoin että isäni tulisi samantien ja, että vanhempani palaisivat yhteen. Hetki kynttilän puhallusten jälkeen, kuitenkin puhelin soi. Äitini vastasi ja...alkoi itkeä. Äitini pyysi minut luokseen ja kuiskasi että "isi ei pääse tulemaan, isi on lähtenyt taivaaseen." hetki meni ennen kuin tajusin mitä taivaaseen lähteminen tarkoitti, se tarkoitti sitä että mä en enää ikinä näkisi isääni.. ja samalla mä menetin osan sydäntäni. mul on ihan hirvee ikävä sua iskä, oon joutunu kasvaan ilman sua eikä se oo ollu helppoo.. mut joku päivä mä viel tuun sinne sun luo, halaan sua ja kerron sulle kuinka paljon mä oikeesti sua rakastan!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2011, 18:36:22 kirjoittanut tinttib »
Which would be worse - to live as a monster? Or to die as a good man?

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Heinäkuu 18, 2009, 13:58:10 »
Minä näkisin peilissä itseni henkisesti vahvana ihmisenä. Olisin arvostettu, kunnioitettu ja pidetty ja ennen kaikkea, aivan-samalla-tasolla-kuin-muutkin. Tähän liittyy aika paljon henkilökohtaisia asioita. Minut nimittäin poljetaan aina isompien jalkoihin ja olen aina huonompi kuin muut. Niinpä peiliin katsoessani näkisin tytön, jota ihan oikeasti kunnioitetaan. Nimittäin minulle on suuri saavutus kävellä koulussa pitkää käytävää, jonka laidat ovat täynnä oppilaita, sillä pelkään naureskelevaa tuijotusta yli kaiken. Tulisin ikionnelliseksi jos kerran elämässäni joku kääntäisi päätään suuntaani ja sanoisi jotain ystävällistä, eikä vain "Sä oot tyhmä", "Sä et osaa", "Älä puhu, ku et tajuu". Peilin minä osaisi sanoa vastaan törkeisiin letkautuksiin.

Poissa Vegaani

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Heinäkuu 31, 2009, 18:00:04 »
Minulla on aivan ihana kissa, joka on ollut meillä n. 5 vuotta. Se on minulle äärimmäisen tärkeä, jonka toivoisin elävän todella vanhaksi. Lisäksi eläinten oikeudet on munulle todella tärkeä asia. Haluaisin, että ei olisi eläintenrääkkäystä, lihan syöntiä, eläintentarhoja tai muita eläintenalistus-ja kärsymisjuttuja. Eli luultavasti näkisin itseni 50:nä sylissäni 39v. Elmeri. Vieressäni olisisi iso eläintenoikeusjulistus, joka kieltää lihansyönnin, eläinrääkkäyksen, eläintentarhat, maitotuotteet ja kaiken eläintenalistamisen ja eläinten kärsimysjutut.

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Elokuu 08, 2009, 01:31:28 »
Minun täytyy hieman korjata omaa vastaustani... Näkisin toki edelleen vieressäni äidin, isäpuolen, isoveljen ja mummin terveempinä kuin koskaan ovat olleet. Näkisin itseni Tylypahkassa parhaan ystäväni kanssa, hän tosin olisi Korpinkynnessä ja minä Luihuisessa. Olisin pohjattoman onnellinen, viimeinkin täysin onnellinen, kaikki paha olisi ajettu minun elämästäni pois. Olisin viimeinkin tasavertainen, minulla menisi koulussa ja kavereiden kanssa hyvin. En enää koko ajan istuisi vain huoneessani kirjoittaen, vaan olisin välillä myös ystävieni kanssa. Olallani olisi koululaukku, jonka sisällä olisi minun kirjoittamani romaani ja vieressäni olisi vielä kaksi muuta ystävääni. Pitkähiuksinen poika olisi kietonut kätensä ympärilleni ja seisoisi takanani, kun taas pulskemman ja parhaan ystäväni kädet olisivat harteillani.

Pitkälettinen olisi Luihuisessa kanssani, kun taas pulskempi olisi Puuskupuhissa. Nauraisimme katketaksemme, ja me kolme katsoisimme kun paras ystäväni hörppää ED-pullostaan vähän ja alkaa kikottamaan ihan hulluna. 8) Ja sitten näkymä vaihtuisi, olisi kesäloma, ja istuisin Dean Winchesterin Impalan takapenkillä. Jahtaisin veljesten kanssa pahaa. Tai jos onnellisuuden tavoittaminen olisi mahdotonta, näkisin varmastikin itseni mustassa puuarkussa, ja kantajieni päällä olisivat My Chemical Romance-tyyliset paraatipuvut. Gerard laulaisi This Is How I Disappearia ja kulkisi edellä, kun sukulaiseni kantaisivat arkkuani. Kukaan ei itkisi, he vain näyttelisivät surullisia.Tietysti äiti, paras ystäväni ja mummi itkisivät, muttei kukaan muu. Kukaan muu ei välittäisi.

- Hitachi.

minäjayltiöangstisetjalapsellisettoiveet

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #60 : Elokuu 13, 2009, 00:06:04 »
//

Joo, no siis mie näkisin itteni keskellä seikkailua. Varmaan juoksemassa karkuun jotain mafiaa miekka kädessä tai jtn. Mie en nähkääs toivo näkeväni kuolleita sukulaisia, koska luojan kiitos kukaan niin läheinen ei ole vielä kuollut. Ainoa mitä oikeasti ja syvästi haluan on tehdä jotain jännittävää, mitä ei varmasti ikinä tapahdu kellekkään muulle, mutta ei mitään tälläistä nykyaikaista, jotain kidnappauksia tai jotain vaan enemmän sellaista fantasiatyylistä tai no joo... Tätä on todella vaikea ja ihan turha yrittääkkään selittää. Pääasiahan olisi, että pääsisin tästä tylsästä elämästä pois, eikä ikinä tarvitsisi palata takaisin (Niin, paitsi että varmaan anoisin jossain tilanteessa päästä takaisin normaaliin elämään)

No, nytkun tulin muokkaamaan tästä järkevämmän tästä tuli aika lyhyt ;_; Voi nakki.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2009, 22:28:40 kirjoittanut Sieppeli »
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #61 : Elokuu 13, 2009, 00:39:29 »
Mietitäänpä uudelleen. Edellinen viestini on kirjoitettu yli vuosi sitten eikä vastaa lainkaan sitä, mitä nykyään haluaisin. Tämä on todiste siitä, että unelmat ovat vain unelmia ja saattavat muuttua ajan mittaan, mutta nykyisten toiveitteni en usko muuttuvan - ne nimittäin liittyvät ainakin osittain tulevaisuuteen. Ja iseeviot-peilin kuuluisi näyttää syvin toiveesi, josta luultavasti pidät kiinni siihen saakka, että olet tavoittanut sen, jos se on tavoitettavissa.

Näkisin itseni nuorena kirjakauppiaana ja runoilijana, ympärilläni suuri joukko sukulaisia, ystäviä ja muita läheisiä, jotka pysyisivät luonani kuolemaan saakka. Jotkut olisivat minulle tärkeämpiä ihmisiä kuin toiset, mutta kukaan ei jättäisi eikä unohtaisi minua. Olen aina toivonut, että minulla olisi paras ystävä, jolle minä olisin paras ystävä, joten näkisin myös sen. Ja minulla ja parilla kaverilla olisi oma bändi. Näillä ihmisillä, ja kaikilla muillakin olisi kaikki hyvin, ja rahojeni ansiosta pääsisin aina käymään kauempana asuvien ystävieni luona. Aika sosiaalisuuspainotteista, eikös vain? :D

On myös toinen asia, jonka saattaisin nähdä hyvinkin mahdollisesti. Näkisin elämäni juuri sellaisena, kuin olen sen halunnut olevan. Sen voisi ajatella toisellakin tavalla; nähdä itsensä vanhana, muistelemassa elämäänsä, joka on mennyt juuri niin kuin halusikin, mutta se on varmaan sanottukin jo. :)

Tai ehkä näkisin paremman maailman, jossa ei olisi sairauksia, surua eikä väkivaltaa, yms. Kaikki olisivat onnellisia, eivätkä kuitenkaan toistensa kopioita (jos kaikki ovat erilaisia, erimielisyyksiä tulee), joka on tietenkin mahdotonta. :( Jos vain voisin jotenkin vaikuttaa maailmaan, sitäkin minä toivon.

Sitä syvintä toivetta onkin yllättävän vaikea miettiä. :( Kaiken tämän pohdinnan jälkeen en tiedä, mikä se on. Ehkä se on yksinkertaisesti se, että pääsisin näkemään syvimmän toiveeni iseeviot-peilistä. :D

//Unohdin kenties yhden suurimmista toiveistani. :D Olisihan Tylypahkaan ihana mennä muuten vain, mutta vieläkin enemmän haluaisin olla itse Hermione Granger. Ihailen tätä hahmoa suuresti ja olen ottanut hänet roolimallikseni. Luonteeni ja ajatukseni eivät sentään muuttuisi paljoa, kun ne ovat jo aika lailla Hermionemaiset. :D Olisi Hermionen elämässä huonojakin puolia, mutta niinhän niitä on jokaisen elämässä, ja Hermionena olemisessa olisi joitakin hyviä puolia, joita ei voittaisi mikään. Älkääkä naurako minulle.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2009, 01:13:22 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

CandyReil

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Elokuu 13, 2009, 03:01:28 »
Omat haaveeni ovat melko tavallisia ja, ikävä myöntää, mutta hyvin pinnallisia ja materialistisia. Iseeviot-peilissä olisin varmastikkin rakastettu, rikas ja hyvin kaunis. Vierelläni olisi ihminen, joka rakastaisi minua yli kaiken ja tuntisin samoin häntä kohtaan. Minulla olisi työ, jossa viihtyisin ja josta saisin sellasita palkkaa, että voisin käytännössä tehdä mitä haluaisin. Lähteä milloin haluaisin, mihin haluaisin. Eikä jokaista ostosta tarvitsisi laskimen kanssa harkita. Kaiken kaikkiaan olisin elämässäni onnistunut, onnellinen ja pidetty. Siinäpä se. Tuli äkkiseltään mieleeni Ronin Iseeviot-kuvajainen.

Poissa Kanttarelli

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Elokuu 13, 2009, 11:50:00 »
Tällä hetkellä en osaa toivoa mitään muuta kuin opiskelupaikkaa lääkiksessä (=lääketieteellinen tiedekunta). Eli näkisin itseni peilissä lääkisopiskelijana. Hain tänä vuonna jo sinne, mutta epäonnistuin (valintakoe meni todella huonosti), toivottavasti ensi vuonna onnistun. Hyvää tässä toiveessa on se, että se on hyvinkin realistinen, se saattaa hyvinkin toteutua :)

Muokkaus: Noni nyt toiveeni on toteutunut, aloitan syksyllä lääkisopinnot :)
En ole vielä keksinyt uutta toivetta, mutta ei sillä tällä hetkellä ole väliä, onnea teidän muidenkin toiveille, osa saattaa toteutuakkin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2011, 16:58:36 kirjoittanut Kanttarelli »
Zombies ate my brain :D

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
« Vastaus #64 : Elokuu 13, 2009, 14:15:32 »
Näkisin THS/Narnia/Potter (fantasia) -maailman joka olisi kuitenkin sinällään meidän maailmamme. Siellä vain ei olisi sotia, epätasa-arvoa, eläinkokeita/turkistarhoja/eläinrääkkäystä yleensä, köyhyyttä, nälkää, päihdeaineita, ilmastonmuutosta, varkaita, sairauksia... No, eli lyhyesti; ei mitään pahaa. Mutta siellä olisi velhoja/noitia/taikaolentoja/haltioita tms. Satumaailma, joka kutoisi kaikki maailman kauniit sadut yhteen.
 Siellä olisi myös kaikki minulle rakkaat ihmiset, ja kaikki ihmiset eläisivät sopusoinnussa itsensä ja luonnon kanssa. Kaikki olisi kaunista ja hyvää ja kuoleminen tässä maailmassa olisi rauhallista ja helppoa.
 Ai niin juu, eikä olisi sähköä, eikä minulle harmaita hiuksia aiheuttavia sähkölaitteita. Taikuutta olisi jokaisessa, ei surkkeja eikä jästejä.
  (hieman outo viesti, mutta luulisin että juuri tuollaista siellä peilissä näkisin)
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Rainbow

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Elokuu 13, 2009, 20:44:32 »
Paha sanoa. Mulla on todella paljon haaveita ja unelmia, suurimmasta osasti tiedän, etteivät ne koskaan toteudu.

Yksi ajatus tulee kyllä heti. Näkisin itseni jonkun hippiauton (tiedätte ne kukkakuvioiset minibussit?)katolla kauniissa, itseni tyylisissä vaatteissa. Auton kuskin paikalla istuisi Kurt Cobain (joo oikeasti :---D)ja porukassa olisi kaikki mulle tärkeät ihmiset, ja tietysti joitakuita, joita en vielä ole tavannut. Lisäksi jotenkin tietäisin kiertäneeni tuolla porukalla maailmanympäri. Sounds fantastic.

Joku oikeasti realistinen, olisi kai lottovoitto. Raha tuo onnea, u know?

Joo en jaksa nyt ajatella syvällisesti.

Poissa Gououbuck

• Vuotislainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 04, 2009, 22:16:25 »
Tiedän, että näkisin (omituinen kun olen) omia enkeleitäni sekä isoäitini jota en ikinä saanut tuntea. Sydämen syvimmät toiveet... alkaisin hitto pillitää varmasti siinä peilin edessä :o
Just let me Love you...and I learn to Love you right

Tinasormus -> Gououbuck

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Lokakuu 05, 2009, 08:57:37 »
No.
Varmaan näkisin itseni parhaan ystäväni kanssa, eikä peilissä olisi mitään tai ketään muuta. Se johtuu siitä, että eräs puolikaverini "varasti"
parhaan ystäväni minulta. Olen päässyt jo pahimman suruvaiheen yli, mutta nyt se on merkitty sisälleni syvällä katkeruuden tunteella...

No jos minulla olisi ystäväni, toivoisin että olisin Hollywood-näyttelijä :D
Ei sen rahan takia, vaan sen, että voisin tehdä sitä mitä haluan... mutta tarkemmin ajateltuna alkuviehätyksen jälkeen se näyttelijäntyö voisi tehdä minut onnettomaksi, pitkät työajat, ei riittäisi aikaa perheelle... Olen kuitenkin sellainen ihminen, joka unelmoi omasta satuprinssistään :)
Ehkä sekin kuuluu niihin mahdollisiin asioihin, mitä voisin nähdä, mutta voi se olla jokin muukin asia, eihän ihminen välttämättä tiedä aina juuri sitä kaikista hartainta toivettaan, mutta jos toiveilleen voi tehdä jotain, kannattaa tehdä sen vuoksi kaiken, mitä voi, vaikkei se olisikaan se kaikista hartain.
Chill out, baby

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #68 : Lokakuu 28, 2009, 16:12:31 »
Näkisin ehkä siskon olemassa minulle kiltti ja hyvä sisko. Tai sitten ehkä mielummin se mitä tuossa jo luki että olisin noita ja olisin tylypahkankoulussa. Tai sitten että FRED ja GEORGE ovat perhettäni.
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa Ryminä

• Kuutamomussukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Lokakuu 28, 2009, 16:15:03 »
Näkisin aivan varmasti itseni, mieheni ja sylissäni pienen vauvan tai toisena vaihtoehtona vauva on korvattu suurella masulla, jossa se vauva vielä on:)
Tämä on siis jo pitkään ollut suurin haaveeni, ja on päivittäin mielessä koska olemme mieheni kanssa lapsettomia ja juuri käymme ekassa koeputkihedelmöityksessä.

convers

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Lokakuu 29, 2009, 19:21:25 »
Varmaan isäni,joka kuoli alkoholiongelmiin.Äiti ja isä eros muutenki ku olin neljä...

Pessi

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Marraskuu 04, 2009, 21:13:59 »
Epäilisin näkeväni itseni tasapainoisena ja onnellisena ihmisenä ilman näitä ihania ongelmiani. (Masennus, huono itsetunto ja siitä johtuva "alemmuuskompleksi".) Mukana olisi kaiketi myös se perinteinen, pieni omistusasunto ja aviomies. Olen kaiketi hirvittävän vanhanaikainen fantasioidessani ja unelmoidessani lähinnä avioliitosta ja vakaasta urasta, mutta can't help. Miehen ulkonäöstä on paha mennä mitään sanomaan. Minun miesihanteeni tuntuu käsittävän ainoastaan suojelevan luonteen - ja tietysti samat mielenkiinnon kohteet tietyissä asioissa, joita koen kaipaavani parisuhteessa. (En viitsi alkaa erittelemään, sillä tiedän etteivät kaikki sellaisia asioita hyväksy/ymmärrä.)

Ja tiedä sitä, ehkä kuvajaisessa olisi vielä lapsi tai pari. Tällä hetkellä inhoan lapsia yli kaiken, mutta kyllä niistä on silti tullut haaveiltua. Olisi niin ihanaa kuulua pieneen ja kokonaiseen perheeseen, joka pysyisi kasassa ongelmista huolimatta. (Sillä oma perheeni on tällä hetkellä aivan pirstaleina, ja tunnen välillä etten oikein kuuluisi mihinkään. Tästä syystä varmasti nämä "haluan perheen, johon kuulua" -ajatukset ovat niin voimakkaita.)

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #72 : Toukokuu 04, 2010, 21:32:36 »
Oooo.. tosiaan hankalaa... asiat joita ajattelee eivät välttämättä ole oikeasti itselleen maailmantärkeimpiä....

Voisin seistä vanhan kartanon pihalla ikäänkuin vanhassa ajassa. Päälläni olis vanhoja vaatteita ja hymyilisin kahdelle leikkivälle lapselle tmv. Mutta toisaalta en haluaisi elää vanhaan aikaan kun naisia sorrettiin... kaikkea ei voi saada :D
Tai sitten taas vanhaan aikaan suutelisin miestä jota oikeasti rakastan ja joka rakastaa minua... mutta tämä kävisi kyllä tässäkin ajassa :D
Mutta jotain vanhaan aikaan liittyvää se varmaan olisi, tai sitten jotain yhteen tyttöön ja poikaan, mutten kyllä tiedä mitä...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #73 : Kesäkuu 07, 2010, 22:03:40 »
Oman perheen ja ystävät. Sis. vanhemmat, vaimo, lapset, sisarukset, sisarenlapset, isovanhemmat, lähimmät muut sukulaiset. Ehkäpä myös hyvät paperit yliopistosta/amk (lääkis/ensihoitaja) ja hyväpalkkainen työpaikka. Toki hyvä ruumiillinen kuntokin olisi jees.

Ja tietysti tuo Tylypahkan kirje. :----D
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Sallukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Elokuu 03, 2010, 13:57:42 »
Tätä pitää kyllä tosissaan miettiä! Ensimmäisenä tuli mieleen, että näkisin koko sukuni, mutta itseasiassa, en toivo sitä niin paljon kuin erästä tiettyä asiaa, nimittäin sitä, että kädessäni olisi Tylypahkaan kutsukirje. Uskon siis, että näkisin peilissä itseni nuorena noitana, joka on päässyt Tylypahkaan. Se olisi kenties suurin toiveeni.
Tietenkin mulla tulee mieleen monta muutakin haavetta, kuten että saan hyvän työn aikuisena, omistan ikioman koiran ( kun nyt lapsena sitä en saa. Äitini on allerginen ) ja että joskus vielä tekisin kirjan, joka julkaistaisiin.

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #75 : Marraskuu 27, 2010, 15:53:38 »
Näitä kipeitä toivomuksia minulla on riittämiin.... Kaksi tärkeintä, tällä kertaa.
Veikkaukseni alkavat siitä, että päälläni olisi Tylypahkan kouluasu, rohkelikon värein. Pitkät, kastanjan ruskeat hiukset, ja takanani näkyisi huispauskenttä. Minulla olisi luuta kädessä, olisin juuri menossa huispausharjoituksiin. Ystäväni näkyisivät taustalla, katsomassa harjoituksia. Ilma olisi kirkas...
Toinen. Olisin kahvilla/teellä/yms. erittäin päljon ihailemani henkilön luona.
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Epolia

• puhpallurankesyttäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #76 : Joulukuu 28, 2010, 22:44:58 »
Itse näkisin luultavasti itseni molempien mummojeni kanssa. En ole toista heistä koskaan tavannut ja toinen kuoli kun olin pieni enkä muista häntä. Aina kun heistä puhutaan on vaikea olla mukana puheissa koska en tunne mummojani.

Toisaalta voisin nähdä myös itseni oman entisen hevoseni kanssa. Olen auttamattomasti hevoshullu ja oma hevoseni kuoli vuosi sitten vanhuuteen. Sitä minun on kova ikävä. <3
"It matters not what someone is born, but what they grow to be" - J.K. Rowling

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #77 : Joulukuu 29, 2010, 00:12:02 »
Näkisin varmaan itseni pappani seurassa, koska hän oli tärkein ihminen elämässäni mutta kuoli 9 vuotta sitten. Olisi niin ihana nähdä hänet hymyilemässä ja terveenä eikä siinä heikkona ihmisenä, jonka sairaus kaatoi. Kaipaan häntä aika paljon. Hän oli tukipilaarini ja paras kaverini.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa trixie

• pallomereen piiloutunut
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ChaserDraconish148
« Vastaus #78 : Joulukuu 29, 2010, 00:21:32 »
hmm... Näkisin varmaankin itseni lisäksi peilissä ystäväni ja läheiseni, jotka ovat nukkuneet liian nuorena pois. Heillä ei olisi mitään ongelmia ja he olisivat terveitä ja sellaisia joina minä opin heidät tuntemaan<3 en tiedä mitä muuta näkisin. Olen onnellinen elämässäni näinkin. Ystäviäni on vain ikävä.
"kun taivaalle ilmaantuu kaksi neptunusta, se on varma merkki siitä, että syntyy rillipäinen kääpiö, Harry..."

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #79 : Joulukuu 29, 2010, 00:28:11 »
Minä näkisin itseni jossain taikamaailmassa (Keskimaassa tai Tylypahkassa, tai jossain muualla). Olisin hyvä ihminen, johon kaikki voivat luotta, ja jonka ympärille ihmiset voivat kokoontua apua hakemaan. Minulla olisi tiettyjä taikavoimia, ja näkisin hyvin (hyvästit piilareille). Vierelläni olisivat hyvät ystäväni ja perheeni ja koirani, ja myös heillä olisi tiettyjä kykyjä ja hekin auttaisivat muita ihmisiä mielellään ja olisivat ennakkoluulottomia.
Minulla ei olisi puhevikaa (miten sen voi nähdä?) ja olisin terve :)

Tiivistettynä lähimmäiseni ja minä ihanassa mielikuvitusmaailmassa hyvinä ja onnellisina ihmisinä, joilla on paljon ystävä :)

//Muoks. Kaikki olisi hyvää, puhdasta, tervettä, onnellista, ennakkoluulotonta, hauskaa ja raikasta! Tarkoitan koko maailma ja kaikki täällä elävät! Ja jottei tulisi tylsää, lisätään kunnolla jännitystä ja seikkailuja joukkoon, ja ripaus kauhua. Millään kielillä ei tunnettaisi sanoja 'sota', 'murha', 'tuska' jne. Niin, tiedän. Olen aina ollut hyyyvin vaatimaton ^^.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2011, 23:52:51 kirjoittanut Yamaneko »
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #80 : Tammikuu 10, 2011, 22:19:57 »
Mulla on kolme vaihtoehtoa mitä luultavasti näkisin. Suurin toiveeni on tietenkin päästä Tylypahkaan opiskelemaan :) Olisin siis velho. Ylläni on musta kaapu ja tupani on Luihuinen (tai Rohkelikko, en oikeen osaa päättää :D). Seisoisin keskellä seikkailua, johon liittyy paljon vaaratilanteita ja sääntöjen rikkomista :) Tämä johtuu siitä, että elämäni on aika tylsää ja väritöntä, eikä siihen ole oikeastaan koskaan kuulunut mitään jännää. Oon kyllä yrittänyt luoda itseäni varten seikkailuja, mutta minkäs sille mahtaa, kun ympärillä ei yksinkertaisesti tapahdu mitään (ja frendit on liian nössöjä lähteäkseen mukaan mun yllytyksiin). Oon muutenkin hyvin seikkailunhaluinen ihminen. Anyway, olen siis kokemassa elämäni hurjinta ja mielenkiintoisinta seikkailua. Ehkä vakoilen jotakuta saadakseni tietoja tai mua jahdataan. Mukanani on uusia velhoystäviä, jotka eivät pelkää. Olen löytänyt myös ihanan poikaystävän, mut tämä ei ole mikään tavallinen tallaaja vaan sellainen salaperäinen pahispoika ;) Voi olla, että näen peilistä itseni vain yksinkertaisesti jossain Tylypahkan tunnilla tai oleskeluhuoneessa, koska itse kyseiseen kouluun pääsy on mulle jo suuri seikkailu :)

Toinen vaihtoehto on, että näen itseni laulajana. Ei rahan eikä maineen takia vaan siksi, koska musiikki on aina ollut lähellä sydäntäni. Esiinnyn täysillä suurelle yleisölle ja mulla on hauskaa. Tanssahtelen hieman musan tahtiin ja ylläni on jotain toodella rajua :) Yleisö laulaa mukana ja voin tuntea sen, että olen onnistunut luomaan täydellisen show'n :)

Kolmas vaihtoehto on, että näen biologiset vanhempani. En ole koskaan nähnyt niitä. Tämä ei ole kummemmin mua koskettanut, mut ois ihana nähdä ne oikeat vanhemmat, joita en koskaan saanut.

//Muoks. Voi olla myös mahis, että näkisin itseni sellaisena kuin olen, mut vaan maailma ympärillä muuttunut. Kaikki hyväksyisivät erilaiset ihmiset ja muutkin uskaltaisivat olla oma itsensä. Maailmassa ei ole väkivaltaa eikä rasismia, kaikki olisivat tasa-arvoisia eli voisin sanoa, että näkisin maailmanrauhan. Toisaalta, mitä maailma olisi ilman vikojansa ? Kaikki olisivat onnellisia, ketään ei kohdella kaltoin ja kukaan ei ole enää ikinä surullinen...kuulostaahan se hetken hienolta, mut maailmahan olisi sitten kieltämättä aika tylsä paikka :). Ei minkäänlaisia haasteita. Kaikki on niin onnellisia, se on jotenkin ällöttävää, sori vaan :) Ite kyllä hyväksyn erilaiset ihmiset ja kannatan tasa-arvoa, en ole rasistinen jne, mut jos kaikki ihmiset olisivat sellaisia, meno menisi kyllä aika laimeaksi. Luulen vain, että saattaisin nähdä maailmanrauhan Iseeviot-peilistä, koska itteäni välillä inhottaa, kun aina pitäisi mennä massan mukaan ja erilaisii ei hyväksytä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2011, 22:29:07 kirjoittanut miwaaa »
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Tammikuu 11, 2011, 17:14:07 »
Olen vakaasti päättänyt, että en katso Isevioot-peiliin ikinä. Tai ainakin pyrin siihen. Eli siis minulla on sellainen tunne, että se saattaa aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia ja haaveisiinsa jumimista.

Aihehan tosin koski sitä, että mitä näkisi jos peiliin katsoisi... Noh, ehkäpä olisin siinä kirjapölyn ja tajuttoman paksun tutkintojani ilmaisevan nivaskan kanssa. En tiedä, miksi olen viime vuosina alkanut haaveilla akateemisesta urasta, mutta minusta olisi hienoa päästä kaikkiin opiskelupaikkoihin, mihin haluan. En ole varma, kuuluisiko Tylypahkan päättötodistus tutkintoihini.

Vastaavasti voisin nähdä jonkinlaisen ihanneomakuvani, mikä on nivoutunut kaikista ihanteistani. Se voisi olla mielenkiintoista, sillä ihanteeni ja arvostamani asiat menevät usein ristiin keskenään. En ajattele aina kovin loogisesti.

Kolmas ja viimeinen oletettava vaihtoehto olisi jonkinlainen haluamani elämänkumppaniin liittyvien ihanteiden ynnäys yhteen henkilöön. Tämä olisi varmaan aika älytön, koska ei kukaan voi täysin toimia kuten toivon, näyttää täysin haluamaltani, olla kiinnostunut mielestäni hienoista asioista jne. Sitä paitsi tämä elämänkumppanin ihanne voisi näyttää melko paljon itseltäni. Vähemmästäkin sekoaa.

Poissa Yuu

• Vuotislainen
« Vastaus #82 : Tammikuu 19, 2011, 22:10:13 »
Todennäköisesti näkisin itseni vanhempana (n.16-vuotiaana), kauniinpana, tyylikkäästi pukeutuneena, kaverijoukon keskellä, ja vierelläni olisi myös eräs minulle erittäin spesiaali ihminen.
Hymyilisin, ja olisin onnellinen, en yksinäinen. Siskoni, muut ihmiset, kaikki hyväksyisivät minut minuna, eräs ihana tyyppi pitäisi minusta.
Todennäköisesti minulla olisi vielä myös käsissäni kirja, itse kirjoittamani.

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #83 : Maaliskuu 11, 2011, 18:25:53 »
Tämä on vaikea. Ehkä näkisin hääyöni, koska se on tällä hetkellä suuri haaveeni. Tai sitten ensi kesän, jolloin pääsen elämään tavallista arkea rakkaani kanssa. Myöskin erittäin tärkeä haave. Ihan kahdestaan oman kullan kanssa, se on kuulkaas mukavaa. Ehkä peilissä oltaisiin me kaksi istumassa aamupalalla auringonpaisteisena aamuna, kummallakin oma osa sanomalehdestä edessään. Omassa yhteisessä kodissa tietenkin.
Tai ehkä näkisin itseni Taivaassa läheisteni kanssa.
Mikä se kuva ikinä olisikaan, siihen liittyisi kihlattuni jollain lailla.

Sabin kanssa olen samaa mieltä, että jos peili tuotaisiin eteeni ja annettaisiin mahdollisuus katsoa, en katsoisi. On parempi, jos omat haaveet eivät konkretisoidu liikaa, koska muuten oikealle, epätäydelliselle elämälle ei jää tilaa. Ja voisi olla melkoinen järkytys, jos suurin haaveeni olisikin jotain ihan muuta kuin nyt kuvittelen.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Malicia

• holy fool
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Maaliskuu 29, 2011, 11:09:07 »
Todennäköisesti näkisin itseni laulajana tai psykologina, tai molempina. Minulla olisi myös riittävä toimeentulo ja ehkä lapsia. Ja tietysti mies, heh. Saattaisin myös nähdä veljeni terveenä. Olisihan se mielenkiintoista tietää, minkä peili nostaisi ns. tärkeimmäksi toiveekseni. Yksi kurkistus kuitenkin riittäisi, sen jälkeen voisi keskittyä saavuttamaan toiveensa, mikäli mahdollista.
Watch your heart when we're together
Boys like you love me forever

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #85 : Huhtikuu 27, 2011, 16:34:38 »
No, olen taas jo kerran vastannut, mutta sittä ovat toiveeni vähän muuttuneet joten...

Näkisin varmaan itseni ehkä 30 vuotiaana. Olisin varmaan opettaja tai toimittaja. Minulla olisi kaksi sievää ja tervettä lasta ja olisin mahdollisesti raskaana. Ja miestä ei saa tietenkään unohtaa. Joku semmoinen luotettavan ja mukavan näköinen mies...
Lisäksi ympärilläni olisi vahva kaveripiiri, johon myös vanhat ystäväni kuluisivat, sillä pelkään, että lukioon mennessämme ystäväpiirimme hajoaa...
Kaikki olisivat onnellisis ja perheitä ja happy happy...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Huhtikuu 27, 2011, 20:48:21 »
Tällä hetkellä kun alkaa miettimään niin todennäköisesti näkisin itseni lähemmäs 30 -veenä, seisomassa (toivottavasti) nykyisen seurustelukumppanini kanssa, sylissä pieni vauva ja ympärillä hieno kodikas maisema. Iso talo, iso tontti, onnelliset ilmeet päällä.

Tämä on yksi mikä sieltä voisi näkyä, on niitä varmaan pari muutakin asiaa mitä sieltä voisi pompata. (:

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #87 : Huhtikuu 29, 2011, 15:17:00 »
Näkisin varmaan itseni laukkaamassa hevosen selässä ihanassa metsässä/niityllä, tai ampumassa omatekemälläni jousipyssyllä (ei siis missään nimessä eläimiä metsästämässä).

Jos saisin katsoa peiliin, en varmaan voisi vastustaa kiusausta katsoa sitä. Toki olisi järkyttävää nähdä, että suurin toive olisikin kaverini päihittäminen koenumeroissa (ärsyttävä myöntää että se voisi olla erittäin todenäköistä), tai muu sellainen.

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa sarvipyrstö

• Viikatemiehen serkku
  • Vuotislainen
  • Harvat käsittävät käärmeiden kauneutta <3
« Vastaus #88 : Toukokuu 03, 2011, 18:10:14 »
ihana aihe! hmm... varmaan näkisin itseni velhoystävieni seurassa shoppailemassa viistokujalla, muutaman päivän kuluttua lähdössä viettämään neljättä vuotta tylypahkassa. ja minulla olisi kaunis tornipöllö olalla, puhdas, musta kaapu päällä ja velhonhattu päässä. niin ja tietysti tukevasti taskussa kiiltävä vaahterasauvani ja iiiso pussillinen sirppejä, sulmuja ja kaljuunoita valmiina tuhlattavaksi :D
Mitä turhia syömään, nälkä tulee joka tapauksessa.

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Toukokuu 22, 2011, 20:27:45 »
Näkisin peilissä luultavasti itseni luihuisen koulupuku päälläni ja tulisalama kainalossaniXD ja tietenkin seven näköinen kissaniXD

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #90 : Toukokuu 23, 2011, 16:18:22 »
Olen vakaasti päättänyt, että en katso Isevioot-peiliin ikinä. Tai ainakin pyrin siihen. Eli siis minulla on sellainen tunne, että se saattaa aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia ja haaveisiinsa jumimista.

Olen miettinyt ja tullut samaan tulokseen. Jumitan haaveissani ihan liikaa ilman mitään peilejäkin.

Kuitenkin minulla on yksi haave ylitse muiden ja olen varma, että se näkyisi myös Iseeviot-peilistä. Näkisin itseni vihdoinkin onnellisena sen ihmisen kanssa, jonka kainalossa kaikista mieluiten haluaisin olla. Todennäköisesti olisimme siinä peilikuvassa jo vanhoja ja harmaita, mutta se ei haittaisi, sillä meillä olisi pitkä yhteinen historia takana. Sellainen johon liittyisi lapset ja lastenlapset ja yhteiset matkat ja ihana omakotitalo jostain rauhallisesta paikasta.

Tämä jos joku paljastaa sen, etten nykyään muuta teekään kuin unelmoin. Ja tämän unelmoinnin voisin jo lopettaa. Itse pilasin mahdollisuuteni olemalla sokea ja tajuamalla omat tunteeni vasta liian myöhään. Kaiken huipuksi torjuin sen vielä niin tökerösti, että tulen katumaan sitä lopun elämääni, vaikka sattuisinkin kohtaamaan jonkun muun jota rakastaisin. Olen rukoillut jo iät ja ajat, että voisin palata lokakuun 14. päivään ja muuttaa sen päivän sanomisiani.  
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Shamrock

• Dumbledoren miehiä läpikotaisin
  • Vuotislainen
« Vastaus #91 : Toukokuu 25, 2011, 21:56:09 »
Näkisin itseni joko animaagina hevoshahmossani. Voi, se olisi ihanaa laukkailla metsässä ja aiheuttaa hämmennystä ihmisten keskuudessa! Voisi loikkia ja kiljahdella riemusta ilman että saisi outoja katseita muilta ihmisiltä.
Tai sitten suuren rakkauteni kanssa - joka olisi tietysti hyvätapainen, huolehtivainen ja rakastava ja näyttäisi Jake Abelin identtiseltä kaksoisveljeltä. Olen toivoton romantikko ja haaveilen ikuisesta rakkaudesta (;

Poissa Jutta

• Laamamurmeli penkinlämmittäjä
  • Vuotislainen
  • Only I can live forever.
  • Pottermore: QuillThestral164
« Vastaus #92 : Toukokuu 26, 2011, 16:13:48 »
Niin surullistakin kuin se on minulle itsellenikin todeta, näkisin itseni Tylypahkassa. Olen haaveillut siitä n. 5v saakka: unissani näin itseni aina neljäsluokkalaisena Tylypahkassa, sauva kädessä harjoittelemassa loitsuja, sekä huispausta. Aws, unelma syvältä sydämmestä. Sen mä varmana näkisin, hihi. (Aww, itken..)
"En halua olla täällä. En kuulu tänne.
On aikani lähteä. Tule mukaani, kylmä ystäväni.
Rakasta minua, niin rakastan sinua. Auta minua, niin autan sinua. Lähdetään pois, kauas pois. Me emme kuulu tänne."

Poissa Haidi

• Huispauskapteeni
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Kesäkuu 18, 2011, 15:52:46 »
Näkisin itseni yhdessä miehen kanssa jota rakastan ja meidät terveinä ja onnellisina asumassa kauniissa talossa. Talon edessä komeilisi Alfa Romeo (jota olen aina kuolannut mutta joka on liian kallis kukkarolleni) tai joku muu upea auto.  Lisäksi olisin unelma-ammatissani eli juontajana jossaki talk-show:ssa tai radiossa. Aika yksinkertainen unelma mutta se olisi parasta mitä voisin saada.
Elämä on, tässä ja nyt.

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
« Vastaus #94 : Kesäkuu 18, 2011, 17:18:28 »
Toisin kuin esimerkiksi Mysteeri, Sab ja Meriadoc, minä en varmastikaan pystyisi vastustamaan kiusausta katsoa peiliin jos se tuotaisiin eteeni. Tietysti pelkään, että en sen jälkeen ajattelisi mitään muuta kuin tätä suurinta haavettani, ja laiminlöisin koko elämäni kertaheitolla. Peiliin katsomisen kiusausta vahvistaa myös se että en oikeastaan tiedä, mikä suurin haaveeni on. Minun suurin toiveeni ei todennäköisesti koske materiaa, vaikka se onkin ehkä niin sanotusti alemmilla sijoilla "toivelistassani" (joo, tämä ei liittynyt jouluun). Saattaisin (kuten joku muukin aikaisemmin kirjoitti) nähdä perheeni kokonaisena, sellaisena kuin se alunperin oli. Äitini ja isäni erosivat kun olin kaksivuotias ja nään isääni nykyisin harvoin. Äitini löysi myöhemmin uuden miesystävän ja elämämme muuttui täysin. Miesystävä on ihan mukava, mutta hänen mukanaan meille muuttivat tämän kaksi tytärtä jotka ovat 16 ja 17 vuotiaat, ja jotka molemmat vihaavat minua ja äitiäni. Haaveissani siis isäni asuisi vielä meillä ja olisi enemmän läsnä elämässäni, eikä äidin miesystävää ja tämän tyttäriä olisi.

Saattaisin myös toivoa, että löytäisin parhaan ystävän, oikeasti sellaisen jolle voi uskoa jokaisen salaisuutensa ja jonka kanssa olisin joka hetki.
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
« Vastaus #95 : Kesäkuu 18, 2011, 22:45:12 »
Jos katsoisin Iseeviot-peiliin, näkisin aivan varmasti sielunkumppanini ja itseni onnellisesti yhdessä. Peilistä näkyisi luultavasti myös yhteinen lapsemme, pari kissaa sekä minun ja mieheni perheet ja ystävät, kaikki yhdessä. Valitettavasti jälkimmäinen asia ei voi koskaan tapahtua, mutta sitä edeltävät asiat taitaa olla suunnitelmissa, jos selviämme tämän kesän (ja vuoden) yli.

Haluaisin nähdä siellä myös itseni ihmisenä, johon kaikki voivat luottaa ja jolta pyydetään apua. Tiedän, että ainakin jollain tasolla olen kuvailemani persoona, mutta en tiedä.... vaikea selittää. :D Aina välillä toivon myös hiljaa itsekseni, että minulla olisi paras ystävä, joka olisi.... no, kaikista selvintä on varmaan, jos sanon, että tällainen paras ystävä olisi kuin kaikissa leffoissa ja kirjoissa, jonka kanssa jaetaan kaikki asiat, jolle voi soittaa keskellä yötä jne., kyllä te tiedätte mitä tarkoitan. En sano tätä sillä, ettenkö arvoistaisi nykyisiä ystäviäni (he ovat mahtavia <3), vaan siksi, etten ole koskaan kokenut tällaista. Johtuen luultavasti siitä syystä, etten taida oikein olla sellainen persoona, joka jakaa kaikki ajatukset ja asiat muiden kanssa, eivätkä ystävänikään ole sellaisia. Loppujen lopuksi luulen, etten haluaisi tätä oikeasti tapahtuvan, mutta voisihan sitä aina kokeilla, kuinka erilaista elämäni silloin olisi.
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Haaveilija

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordQueen26352
« Vastaus #96 : Kesäkuu 19, 2011, 19:54:56 »
Hmm.. Saattaisi olla, että näkisin itseni koulukaapu päällä ja taikasauva kädessä. Kenties tulisalama toisessa kädessä. Pienestä pitäen olen kuitenkin toivonut isoveljeä. Tosin sitä en ole koskaan saanut. Olen kuvitellut monesti millaista olisi jos minulla olisi isoveli. Joten siis isoveli saattaisi seistä selkäni takana käsi hartiallani.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #97 : Kesäkuu 19, 2011, 20:09:47 »
Onnellisena; haaveeni erilaisesta maailmasta ja ajasta olisivat totta, olisin lahjakas, vanha ja viisas, vieressäni seisoisi uskottu daimonini ihka elävänä. Syyn löytäneenä.

Poissa Casparius

• Vuotislainen
« Vastaus #98 : Kesäkuu 20, 2011, 01:41:59 »
Hmmm...vaikeeta.
Mut näkisin aineskii itteni ;D, ja sit siin ois muita läheisii ihmisii keist välitän ja oisin tietty velho ja oisin kuuluisa ja olisin tylypahkassa, ja opettajana tai rehtorina :D

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #99 : Kesäkuu 20, 2011, 17:27:20 »
Tosi kiva aihe:)

En ole ihan varma mitä toivon täydestä sydämmestäni.
Mitä luultavemmin, näkisin itseni ihmissutena.

Se on ollut suurin haaveeni ikuisuuden:D
Se olisi vain jotenkin niin mahtavaa. Olisin erilainen ihminen. Minulla olisi suuri salaisuus jota kukaan ei tiedä. Ystäväni ihmettelisivät miksi ennen täysikuuta käyttäydyn oudosti. Tai miksi olen aina ruhjeilla.
Se toisi sellaista draamaa tavalliseen ja tylsään elämääni. Voisin elää erityisenä ja pakoillen ihmisiä ja eristäytyneenä jonnekkin metsään. Useimman ihmisen korvissa se ei kuulosta mitenkään mukavalta haaveelta mutta se on minun haaveeni.

Tai sitten näkisin peilissä itseni ihmissusivampyyrinä. :D oikeasti, olisi mahtavaa elää ikuisuuden.:)
Minkähänlainen sotku siitäkin tulisi^^' Verenhimoinen ihmissusi hörppii ihmiset kuiviksi ja ulvoo kerrostalon katolla? :D Hahaa, hauska ajatus.
Mutta kun sitä miettii, se kuulostaisi omissa korvissani ihanalta. Voisi elää ikuisuuden nauttien elämästä ja tehdä lähes mitä haluaa. Olen aina ollut hulluna ihmissusiin ja vampyyreihin. Mielenkiintoisia olentoja.
Harmi kun kaikki on kuitenkin vain pelkkää taikauskoa. :(

Ihmissusivampyyri. Se kuulostaa hyvältä päässäni mutta kun sen sanoo ääneen :D
HahaaX)

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixNight91
« Vastaus #100 : Kesäkuu 21, 2011, 01:09:44 »
En ole ajatellut oikein koskaan mitä sydämessäni halajan kovasti. Ehkä hyvinkin itsekästä asiaa toivoisin: että olisin kuolematon. Tai siiten näkisin koko sukuni yhtenäisenä ilman mitään riitoja. Olen kuitenkin myös tuntenut itseni aina vähän erilaiseksi, joten olisin varmaankin jokin fantasiahahmo. Tai jotain äh, hirmuisen vaikeaa :D
''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • seisoo sateessa & aina äänessä
« Vastaus #101 : Heinäkuu 08, 2011, 23:03:32 »
näkisin varmaan itseni piirto kädessäni ja kuolonsyöjä naamio päälaellani. :----) haluaisin kovasti olla kuolonsyöjä, koskaa .. pidän voldemortista ja muutenkin kuolonsyöjistä. ♥ jos jotain " realistista " niin .. varmaan itseni näyttelijänä englannissa, BJD - nukke sylissäni ja jonkun suuren ja mahtavan elokuvan kuvauksissa.
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa Hyppynaru

• poukkoileva
  • Vuotislainen
« Vastaus #102 : Heinäkuu 19, 2011, 13:24:59 »
Näkisin itseni aivan varmasti velhona tylypahkassa ja pelaisin rohkelikon huispaus joukkoeessa ja Ron olisi kaverini :D

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #103 : Heinäkuu 19, 2011, 13:32:41 »
Tällä hetkellä luulisin näkeväni itseni kirjakaupan hyllyjä ihailemassa ja hyllyillä lepäisi kirjaksi painettu merirosvostoorini. Haluan kovasti saada sen tarinan valmiiksi ja pisteenä iin päälle olisi mahtavaa saada se julkaistuakin.

Mutta toisaalta saattaisin nähdä itseni myös jossain päin maailmaa tai Suomea valokuvaamassa vailla huolia.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Heinäkuu 19, 2011, 14:34:46 »
En osaa sanoa, mutta ehkä näkisin itseni vanhana ja edelleen kaikkien niiden joista nyt välitän ympäröimänä. Itseni rauhallisena, rakastavana ja ymmärtävänä.

Poissa Tia-Maria

• Vuotislainen
« Vastaus #105 : Heinäkuu 19, 2011, 15:16:40 »
Mä näkisin melko varmasti itseni jääkiekkoilijana tai jonain muuna urheilijana. Jääkiekko on aina ollut lähellä sydäntä ja haluaisin niin kovasti harrastaa sitä, mutta astmani ja toisen sairauteni takia en pysty. Eli siis näkisin itseni hyväkuntosena ja terveenä.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #106 : Heinäkuu 21, 2011, 18:05:30 »
Hmm. Varmaan näkisin itseni yksinkertaisesti onnellisena. Siis ihan aidosti onnellisena. En ole oikeastaan koskaan ollut täysin onnellinen, kun elämäntilanteet tähän mennessä ovat olleet mitä ovat... Mutta siis haluaisin ehdottomasti tietää millaista olisi elää onnellista elämää.

Se onkin sitten vaikeampi kysymys, että mitä tämä onnellisuus vaatii. Ainakin läheisiä ihmisiä ympärille, se on selvä. Juu, ja haluaisin myös, että ne läheiset ovat onnellisia ja terveitä yms, yms. Se on todella tärkeää. Kun muut eivät voi hyvin, niin minäkään en siihen pysty. Haluasin myös, että minulla olisi ainakin yksi überläheinen ihminen, joka tietäisi minusta kaiken (ja minä hänestä), ja jolle voisin puhua ihanihan kaikesta. Sellaista kun minulla ei ole ikinä ollut, ei lähellekään.

Juu, jos nuo asiat saisin niin en muuta tarvitsisikaan. Yritän pysyä positiivisena tämän unelman suhteen ja toivoa, että jonain päivänä voin palata lukemaan tätä tekstiä ja huomata, että syvin toiveeni on toteutunut. :)

Ainiin! Ja pitää vielä lisätä, että näkisin itseni tarpeellisena muille ihmisille. Siis sellaisena, johon luotetaan, ja jolle kerrotaan asioista avun tarpeessa. En tahdo elää vain tyhjän panttina, vaan haluan olla tärkeä! Jos tämä toteutuisi edes yhden ihmisen kohdalla, niin olisin hyvinhyvin tyytyväinen. Jos olisi edes yksi ihminen, joka ei tietäisi mitä tekisi ilman minua. :> Silloin tietäisin, etten ole täällä turhaan.

Joo sori meni vähän ehkä liian syvälliseks. :D Tämmöstä tää on mun kanssa.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #107 : Elokuu 07, 2011, 10:36:00 »
Näkisin varmaankin itseni noitana perheeni ja läheisteni kanssa, joskus kolmensadan vuoden päästä. Niin että kaikki läheiseni eläisivät monta, monta sataa vuotta.

//Tai näkisin itseni varmaankin peilistä ja ympärilläni olisi todella haluamani asiat. Tietenkin olisin noita, itselläni olisi koira, olisin etsijä huispausjoukkueessa, ja kaikki toiveeni toteutuisi. Tosin olen nyt onnellinen, joten ei paljon puutu....

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2011, 15:15:04 kirjoittanut gamma »
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Triangulum

• Vuotislainen
« Vastaus #108 : Elokuu 07, 2011, 12:52:47 »
Tämä on oikeasti hyvä topa! Hieno idea:)

Itse en yhtään tiedä mitä näkisin. Sitä kaikista suurinta toivetta ei osaa hahmottaa, tai sitä ei uskalla sanoa. Jotain voisin kuitenkin yrittää veikata. Luulenpa, että näkisin itseni, ilman mitään huolia ja murheita, vailla arpia käsissä. Hymyilisin luonnollisesti, ja mustat silmänaluset olisivat kaikonneet. Näyttäisin kaikinpuolin terveeltä ja onnelliselta, tyytyväiseltä elämääni. Vierelläni olisi varmaan joku todella rakas, ja läheinen ihminen. Kenties enemmänkin heitä. Näyttäisimme onnellisilta yhdessä, oli meitä sitten kaksi tai kymmenen. Jep, se onnellisuus, tyytyväisyys elämään, sen näkisin Iseeviot-peilistä.
"Kaipaat unohduksen humalaa."

Poissa mellon

• Vuotislainen
  • Live hard, live your dream !
« Vastaus #109 : Elokuu 08, 2011, 14:58:01 »
Näkisin Iseeviot peilissä todennäköisesti sen että minulla olisi kirje kädessäni jossa olisi kutsu tylypahkaan.

Ääh, ois kyllä ihan mahtavaa jos toi ois oikeesti olemassa ja pääsiskin sinne viel opiskelemaan ...
~Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
               sydämmes urhoollinen on,
                           on sinulla ritarin uskallus
                                    ja olet kumman peloton~

Poissa Lovepotion

• Vuotislainen
« Vastaus #110 : Elokuu 10, 2011, 13:54:43 »
Haluaisin nähdä itseni tylypahkalaisena noitana, mutta todellisuudessa näkisin itseni varmaan nättinä, suosittuna ja hyvänä taitoluistelijana (harrstukseni).

Poissa La Mariposa

• Järjettömyyden keskuksessa sijaitsevan selli numero 138:n virallinen hallitsija
  • Vuotislainen
  • I'm beautiful in my way, coz god makes no mistakes
« Vastaus #111 : Elokuu 10, 2011, 14:39:37 »
Hoikkana tylypahkalaisena noitana, jolla olisi ihmisiä ympärillä. Olen nimittäin joutunut ykkösluokalta asti jäämään erään kaverini varjoon kaikessa, oli sitten kyseessä jätkät tai kaverit. Jopa yhdelle parhaimmista kavereistani olen se korvike, joka riittää, kun ensimmäisenä mainittu kaverini ei ole paikalla.
Well, I never saw it coming, and I should've started running a long, long time ago.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #112 : Elokuu 12, 2011, 17:15:57 »

Näkisiin isoveet-peilissä itseni ja sylissäni olisi jotakin lyhytkarvaista valkoisen väristä rotua oleva koira, joka nuolisi kasvojani.

Tosin on hyvin vaikea sanoa mitä siellä oikeasti todellisuudessa olisi mutta sitä koiraa nyt tällä hetkellä huomaan toivovani eniten.

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #113 : Syyskuu 17, 2011, 17:49:47 »
Tylypahkan koulupuvussa, korpinkynnen merkki rinnassa, kirja kainalossa... Ihana valveuni...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2011, 17:54:44 kirjoittanut Ginermione »
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #114 : Marraskuu 06, 2011, 10:50:42 »
Näkisin itseni weasleyna tylypahkassa kaapu päällä pöllö kädessä ja taikasauva toisessa kädessä. Sillä uskon 100%:sesti että tylypahkassa on kivempaa kun meidän koulussa. Voin vain unelmoida Rohkelikon pöydässä syömistä tai Tylyahossa kävellä... No tottakai oisi ihanaa lentää, tehdä loisuja ja opetella niitä.Sen minä näkisin
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Mäyräkoira

• Lirppuva loistoveikko
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SwordHeart699
« Vastaus #115 : Marraskuu 07, 2011, 20:44:33 »
Näkisin itseni Korpinkynnen huispaus kaavussa, Tulisalama ja sieppi käsissä ja taikasauva taskussa, pöllö olalla ja seisoisin joukkueeni edessä Tylypahkan huispaus kentällä.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #116 : Maaliskuu 06, 2012, 12:39:25 »
Tätä olen miettinyt ennenkin.

Luulen, että näkisin peilissä itseni Tom Feltonin (Draco Malfoyn) kanssa.
Olisi niin ihanaa, jos voisin tavata hänet joskus! :) Toisaalta voisin nähdä peilissä
itseni asumassa jossain ihanassa suurkaupungissa, kuten Lontoossa tai New Yorkissa.
Ja kolmas todennäköinen asia, minkä voisin nähdä peilissä, olisi kivat isoveljet(kaksoset tietenkin!) Frediä ja Georgea mukaillen.

Mutta jos olisin Tylypahkassa, näkisin luultavasti itseni Dracon kanssa suutelemassa.. :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Kalmankoira

• Se hullu potteristi
  • Vuotislainen
  • Luihuinen - se aito oikea!
  • Pottermore: SkyMarayder11983
« Vastaus #117 : Maaliskuu 11, 2012, 15:59:48 »
Täytyy myöntää, näkisin itseni Kelmien kanssa, kujeilemassa. He ovat ylivoimaisesti PARHATIA: :)
Snape, Snape, Severus Snape.
Shiguro -> Kalmankoira

Poissa Platinum Dragon

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixGold27241
« Vastaus #118 : Maaliskuu 18, 2012, 18:19:16 »
Hmm... tämä on vaikea. Luultavasti näkisin itseni - ja vieressäni pienen lentävän lohikäärmeen, koska olen ollut niihin ihastunut aikojen alusta saakka. Ja lohikäärme olisi mielestäni riittävä todiste siitä, että taikuutta on ylipäätään olemassa; ei millään pahalla, mutta en jaksaisi opiskella Tylypahkassa seitsemää vuotta, ( sekoaisin myös suunnassa, n. 99.9% varmuudella, joka kerta kun lähtisin oleskeluhuoneesta) , ja en totta puhuen haluaisi taikoa, olisi vain mukavaa tietää , että joku voi taikoa puolestani. ( ei, en todellakaan ole laiskuri :D)
Toinen mahdollisuus olisi, että näkisin kädessäni taikasauvan ja loitsukirjan, mutta en usko siihen vaihtoehtoon.
-Wings flapped. I felt air passing my face. I streched my hand out and stroked cold platinum-coloured scales gently. I flew with dragon.-

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #119 : Maaliskuu 21, 2012, 21:51:47 »
Yllättävän vaikea kysymys.. Vielä vuosi sitten vastaus olisi ollut aika selvä. Olisin nähnyt itseni naimisissa nykyisen mieheni kanssa. Tai häissä. Nyt tuo haave on toteutunut. n__n Nyt onkin haasteellisempaa sanoa mikä se nyt olisi...

Olisi ainakin mahtavaa olla noita. Voisi siis periaatteessa olla mahdollista että näkisin itseni kaapu päällä ja sauva kädessä. Mutta enpä tiedä. Jotenkin se ei tunnu siltä sydämen syvimmältä toiveelta. Pitää siis lähteä hakemaan toisesta suunnasta. Mitä elämästäni puuttuu, mitä toivoisin siinä olevan toisin. Olisi hienoa jos saisin mieluisan työpaikan. Näin ollen voisin nähdä itseni vaikkapa jossain viihtyisässä kahvilassa tiskin takana.

Toinen mahdollinen vaihtoehto on, että näkisin itseni vanhana. Ympärilläni olisi mieheni, ystäväni ja kenties pari lasta ja muutama lapsen lapsi. Olisin tyytyväinen elämääni sillä hetkellä ja menneisyydessä. Näkisin että olisin elänyt onnellisen elämän (ja vanhanakin elämässäni olisi mieltä enkä olisi täysin dementoituneena/liikuntakyvyttömänä vanhainkodissa/sairaalassa).

Luulenpa että todennäköisin vaihtoehto on loppujen lopuksi tuo viimeinen. Voi kuulostaa vähän hassulta sydämen syvimmältä toiveelta, mutta tavallaan se on toive onnellisesta elämästä. :)
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Cleortar

• Vuotislainen
« Vastaus #120 : Maaliskuu 29, 2012, 14:36:22 »
No, minä en yksinkertaisesti tiedä!
Saattaisi olla, että näkisin itseni jossain taimaassa, missä tahansa, sellaisessa jossa kaikki on mahdollista.
Mutta saattaisin nähdä itseni myös taistelutantereella miekka kädessä ja haarniska ylläni, jalkojeni edesstä ainakin yksi ruumis, paholainen, jonka olen juuri tappanut. Valitettavasti haaveilen sellaisesta... :D
Yksi vaihtoehto voi olla, että näkisin itseni, ja maailman joka oli vihdoin onnellinen, täydellinen!

Mutta en yhtään tiedä, mikä on minussa niin syvin ja kipein toive! En vain tiedä.... :D
Well, I guess then I can do it~

Poissa Aallo

• Vuotislainen
    • Livejournal
    • Tähteinvälinen - tekstejä
« Vastaus #121 : Maaliskuu 31, 2012, 08:28:18 »
Sen verran tiedän, että näkisin itseni peilissä onnellisena, mutta sen aineellisutumistapa onkin sitten hieman hämärä. Onhan minulla paljon haaveita - voisin nähdä itseni jonkun ihanan tyttöystävän kanssa, opiskelamassa Joensuussa suomen kieltä, voisin nähdä itseni pitelemässä itsekirjoittamaani novellikokoelmaa tai reilauslippua Eurooppaan - mutta haaveet saattavat muuttua tai kääntyä jostain syystä toisenlaisiksi. Suurin toiveeni on yksinkertaisesti olla onnellinen, terve ja elää riippumatta siitä, minne ja millaiseen ympäristöön lopulta päädyn.

Mutta ehkä teen tästä liian vaikeaa. Luultavasti Iseeviot - peili näyttäisi minulle juuri noita kaavailtuja juttuja. On toisaalta aika hauskaa tajuta, että minä haaveilen kaikkein kipeimmin asioista, joiden on mahdollista toteutua.
Itse en koskaan uskalla puhua muusta kuin raitiovaunuista.

Löytöretkivuosi
Kirosäkeet

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #122 : Maaliskuu 31, 2012, 13:04:07 »
Enkö mä todellakaan ole vastannut?
 Näkisin itseni hyväkuntoisena perheenisänä, takanani olisi julkimoita joihin itse lukeutuisin. Mukana hengaisivat tärkeimmät kaverini ja perhe. Näkisin siis itseni tyytyväisenä, ja isossa porukassa mukana.
:3
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #123 : Huhtikuu 10, 2012, 22:19:05 »
Näkisin itseni varmaan näyttelijänä isolla lavalla esiintymässä suurelle yleisölle jossakin sketsiohjelmassa. *köh Putous köh* Olisin todella hauska, ja kaikki nauraisivat vitseilleni. Saisin myös hyvää palkkaa, olisin noin kolmikymppinen ja minulla olisi vaimo, kaksi lasta, omakotitalo ja labradorinnoutaja. Eivätkös nämä ole juuri sellaisen tyypillisen mainosperheen piirteitä? No ei noilla muilla olisi niin paljoa väliä, mutta olisi ihanaa, jos mulla olisi koira. Perheeni on niin allerginen, etten sellaista oikeasti voisi ottaa, joten ainakin koira siellä peilissä näkyisi. Tai kissa, kumpikin käy.

Toisin sanoen peilissä näkyisi näkymä, jossa nauratan ihmisiä isolla lavalla rapsuttaen samalla koiraani korvan takaa ja silittäen söpöä kissaani. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
« Vastaus #124 : Heinäkuu 03, 2012, 16:48:01 »
Todella vaikea kysymys... Olisin tietysti peilissä onnellinen. Olisin varmaankin minulle tärkeiden ihmisten joukossa. Olisin menestynyt ammatissani ja iloisten ja minusta välittävien ihmisten ympäröimä :) . Toisaalta voisin yllättyä mitä Iseeviot-peilissä näkyisi, koska on vaikea sanoa mikä on hartain toiveeni...

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #125 : Heinäkuu 04, 2012, 15:36:31 »
Näkisin itseni Korpinkynnen kaavussa ja koulupuvussa sauva kädessä sekä loitsukirja kädessäni, muutama ystävä takanani. V.I.P.it suoritettuna hyvin arvosanoin, minä onnellisena ja tyytyväisenä.
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #126 : Heinäkuu 17, 2012, 22:19:53 »
Näkisin toimivan kilpirauhasen ja normaalin muotoiset aivokammiot.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
!
« Vastaus #127 : Heinäkuu 19, 2012, 15:48:33 »
Hhmm... näkisin uskoakseni itseni onnellisena, tai Green Dayn : D
Sekin on mahdollista.

Tai näkisin itselläni hienon kitaran...♥
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #128 : Elokuu 18, 2012, 10:55:24 »
Näkisin itseni ehdottomasti tylypahkassa ja taikomassa.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #129 : Syyskuu 27, 2012, 21:06:58 »
Onnellisena, tottakai. Mutta miten, vaikea sanoa..

Yksi vaihtoehto on, että näkisin itseni menestyneen fantasiasaagan kirjoittajana. Se on kenties suurin haaveeni.

Toinen vaihtoehto lienee, että näkisin itseni vanhana, ja että näkisin toteuttaneeni haaveitani ja saavuttaneeni tavoitteitani, esimerkiksi matkustellut, päässyt työskentelemään unelma-ammattiini ja niin edelleen. Olisin myös jättänyt jotakin jälkeeni, minulla olisi ollut jotakin merkitystä.

Jos nyt tällä hetkellä katsoisin peiliin, näkisin itseni ylioppilaana, joka on valmistunut haluamallani arvosanoilla (toisin sanoen ainakin neljästä aineesta haluan parhaan arvosanan..) ja olisin päässyt opiskelemaan haluamaani alaa haluamaani yliopistoon.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa mauro

• Vuotislainen
« Vastaus #130 : Syyskuu 27, 2012, 21:33:22 »
Näkisin meidän entisen koiran, joka kuoli kolme vuotta sitten. Se ehti olla meillä melkein koko ikäni. Peilissä näkisin itseni Diivan kanssa, varmaan harrastamassa agilitya.
The spice must flow.

Poissa Suklaa Sammakko

• Mikä se oli?
  • Vuotislainen
  • Oletko nähnyt tätä noitaa?
  • Pottermore: PatronusFirebolt8891
« Vastaus #131 : Lokakuu 01, 2012, 11:10:19 »
No itse uskon että näen isoisäni.

Mutta sitä nyt ei voi oikeastaan tietää, kun ei ihan itse ole varma ennenkuin näkee, mitä sydämestään toivoo eniten. Jos tämä nyt olisi sellainen juttu että katos se kuoli, mutta valitettavasti ei ole. Minulla on ''puoliverisyyttä'' veressäni ja siksi puolet sukulaisistani asuu Englannissa. Niinpä hän sairastui noin vähän yli vuosi sitten keuhkosyöpään. Viimeksi kun näin hänet... Taisi olla 06 tai 05. Jos ei lasketa kun näkee toisen kuolleena arkussa. Mutta muuten! :)
Harry Potter, Always!

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #132 : Lokakuu 03, 2012, 14:50:59 »
Vastaanpa uudestaan, kun edellisestä viestistä on jo aikaa ja toiveet ovat muuttuneet.
Edellinen toiveeni on toteutunut kaikin puolin, joten tilalle on tullut uusi. Tietenkin. Nyt en kuitenkaan juurikaan epäile, lähes varmasti näkisin lapsen. Missä muodossa, sitä en osaa sanoa. Näkisinkö itseni positiivinen raskaustesti kädessäni? Vai näkisinkö itselläni kauniin raskausmahan, jota mieheni ehkä silittelisi ja puhuisi sille? Vastasyntyneen pienokaisen, joka rauhoittuisi syliini? Vai noin yksivuotiaan taaperon? Tai monta sellaista?
En tiedä. Toivon tuota kaikkea, enkä tiedä mitä eniten.
Enää en välttämättä pystyisi vastustamaan kiusausta katsoa peiliin, haluaisin nimittäin hirveästi tietää, miltä meidän lapsemme näyttäisi(vät). Olisiko hän täydellinen pieni isänsä kopio? Vai olisiko hänessä hassuja piirteitä meiltä kummaltakin? En tietäisi, saammeko koskaan biologista lasta, joten peili saattaisi olla ainoa mahdollisuus nähdä hänet/heidät.
En tiedä, miten jaksaisin elää hänet/heidät nähtyäni, mutta luultavasti ottaisin riskin.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #133 : Lokakuu 05, 2012, 21:43:54 »
Tää on kyllä tosi vaikee kysymys. En kyllä ole ihan varma.
Mutta siitä olen varma, että näkisin peilistä, että minulla olisi oma, onnellinen perhe. Siis hyvä rakastava aviomies ja lapsia. Todennäköisesti olisin myös kirjoittanut jättimenestys kirjasarjan. Muuta en kyllä tiedä mitä näkisin, jos näkisin jotain muuta
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Narja

• siivet paidan alla
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowMist27677
« Vastaus #134 : Lokakuu 06, 2012, 23:58:29 »
Hui kamala. Ensimmäisenä tulee mieleen että näkisin itseni hymyilevänä ja itsevarmana. Lueskeltuani hetken, tuli mieleeni myös oma perhe. Pieni tytär, hänen (iso)veljensä ja luotettava mies. Mutta loppujen  lopuksi siellä näkyisi varmaan jotain sellaista mitä en osaa yhtään edes ajatella. Voi kunpa pääsisinkin katsomaan..

-Narja
Raise your glass for me

Poissa Tom

• Vuotislainen
« Vastaus #135 : Lokakuu 26, 2012, 15:01:04 »
Minä näkisin itseni onnellisena erään tytön kanssa josta tykkään.

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #136 : Lokakuu 27, 2012, 10:39:06 »
Tiedän kirjoittaneeni tänne aikaisemminkin, mutta nyt en vain jaksa etsiä sitä aikaisempaa viestiä. Jos joku auroti tms. löytää sen, sen saa poistaa. Mun toiveeni on nyt muuttunut aika paljon... (asiaan ei liity se, että jätkä jonka kanssa olisin halunnut olla loppuelämäni yhdessä ei haluakaan enää olla tietääkseenkään musta tai mitään.)

Mun toiveeni. Hmm.
Viel pari kuukautta sitten olisin varmasti toivonut äidin paranemista. Nyt se on siis parantunut, joten joten.
Jos mä mietin, että Dumbledore sanoi, että peili näyttää meidän kipeimmät toiveet, niin niitä ois aika monta. Minkä niistä näkisin, en ole varma.

Yksi vaihtoehto ois että en ois antanut sen m*lkun polkea mua maan rakoon vaan olisin itse käskenyt sitä painumaan helvettiin tms. Huoh.

Ehkä toisaalta näkisin itseni niin, että olisimme eronneet ennen kuin... niin, ennen kuin.

Kolmas vaihtoehto, ehkä se, mitä uskoisin eniten näkeväni, olisin minä astelemassa sisään Kallioon yhtenä opiskelijana. Sydän ehjänä, tulevaisuus edessä ja ehkä poikaystävä vierellä.
Joka tapauksessa, onnellisena.

Mutta kuka tietää, mikä se kipein toive oikeasti on...
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Merthur

• ensimmäinen tähtilierihattu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Merthur
« Vastaus #137 : Joulukuu 04, 2012, 18:05:59 »
Mitä luultavimmin näkisin itseni onnellisena, minulla olisi paljon kavereita ympärilläni ja kaverini olisivat minulle kuin perhe. Minä opiskelisin täällä, missä minä nytkin opiskelen, mutta minun ei koko ajan tarvitsisi pelätä sitä, että minulta riistettäisiin tämä kaikki. Oikeastaan tärkein pointti näissä asioissa on se, että minä näkisin itseni onnellisena.
Usko, toivo ja rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #138 : Joulukuu 04, 2012, 18:22:56 »
Mmm. Hankala...
  Ehkä näkisin itseni isäni kanssa. Isä kuoli kun olin melkein kolmevuotias, enkä ehtinyt tuntea häntä. Kuitenkin vasta nyt, kasvatessani, olen alkanut todella ymmärtää asian ja olen alkanut suremaan sitä, etten tuntenut häntä...
  Toinen vaihtoehto on, että näkisin itseni, niinkuin monet ovat jo sanoneet, Tylypahkassa opiskelemassa noidaksi :) Se on kuitenkin ollut on edelleen haaveeni, en ole siitä päässyt eroon...

Mutta joka tapauksessa näkisin itseni onnellisena.
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #139 : Joulukuu 14, 2012, 19:03:22 »
MAHTAVA aihe, vallan mahtava.

Hyvin vaikea myöskin. En sitä oikeaa, syvintä, tärkeintä, voimakkainta toivetta tietenkään tiedä, mutta arvailla voi aina.

Vaihtoehto numero uno on tietenkin, että olisin Tylypahkalainen rohkelikkotyttö. Ehkä suhteellisen suosittu, kaunis. Erinomainen taikoja. Oi, mitä suloisia sanoja.

Vaihtoehto numero dos on, että maailma olisi hyvä. Hyvä läpikotaisin. En siis tietenkään hyvällä tarkoita ettei olisi surua taikka menetystä, vaan että ei olisi sotia eikä lapsia kaduilla ilman ruokaa. Ei turhia kipuja.

Vaihtoehto numero tres on, että taikaa olisi olemassa. Taikaa. Olemassa. Minussa. Kaikissa. Minussa.
Kaikki on mahdollista.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #140 : Joulukuu 15, 2012, 00:52:01 »
Hmm...
Olisin varmaankin koulun paras ja älykkäin (ja miksen nätti) opiskelija

a) Glasgow'n yliopistossa, oikeassa kädessä rakas pieni käärme (ehkä kuningasboa tai Meksikon mustakuningaskäärme tai sateenkaariboa?) nimeltä Snape. Ja vasemmassa kädessä jonkun pukua käyttävän älykköbritin käsi <3

b) Tylypahkassa, luihuisessa, vasurissa huispauspokaali täynnä omia käärmeitä ja vasurissa Dracon tai nuoren Severuksen tai Oliver Woodin käsi owo

Tämmöinen olen... Tai voisihan siinä olla kuva minusta maailmanympärysmatkalla, Skotlannissa jossain keskiaikaisessa linnassa, Nobel-palkintoa pitelemässä, ylpeänä mielisairaalan omistajana, kuuluisana psykiatrina tai hyväntekeväisyysjärjestön perustajana... Tai sitten ihan vain noiden köärmeiden ympäröimänä ^^ Näitähän riittää!
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Unituhka

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamAsh2093
« Vastaus #141 : Tammikuu 11, 2013, 10:57:32 »
Itseni oman tulevaisuudenperheeni kanssa menestyneenä naisena, joka elää unelmaa niin kuin sen on aina halunnutkin. Ehkäpä tanssinopettajana, menestyneenä kokkina ja asuinmaana britit/amerikka/australia.
Kata -> Unituhka

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #142 : Tammikuu 15, 2013, 21:35:26 »
Näkisin itseni varmaan menestyneenä jossakin hyvässä ammatissa, arvostetussa firmassa. Ja asuinpaikkana olisi Lontoo.

Ainakin joskus aikaisemmin olisi ollut, että oppilaana Tylypahkassa. Korpinkynnessä ja hyvä koulumenestys. Mutta taidan olla nykyään yli-ikäinen Tylypahkaan :(
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
« Vastaus #143 : Helmikuu 13, 2013, 19:10:33 »
Näkisin itseni ehkä noitana Harry Potter-maailmassa; ylläni olisi varmasti Tylypahkan kaapu, minulla olisi taikasauva kädessä, jalkojeni juuressa olisi noidankattilallinen jotain taikajuomaa ja ehkä istuisin Vuotavassa Noidankattilassa tai Tylypahkan tarvehuoneessa tai jollain tunnilla
Mulla olisi täsmälleen  sama!
Tai sitten näkisin itseni malman kuuluisimpana laulajanäytteliämallikirjailijana,
ja ympärilläni olisi paljon faneja...
Olisin myös lumoavan kaunis, älykäs, suosittu, ihana.
Olisin joku 13-19 vuotias.
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #144 : Helmikuu 13, 2013, 23:05:14 »
Iseeviot-peilistä. Hmm, sydämmeni syvin toive. Se olisi varmasti minä, onnellisena. Lähelläni olisi tulevia ystäviä/ tuleva miesystäväni, sisareni, äitini, kissani ja jo edesmennyt isäni. Isovanhempani näkyisi hyväkuntoisena ja minä ja läheiseni oltaisiin kaikki terveitä.

Poissa Lilyrose Lovegood

• Tylypahkan kirjaston vakioasukas ;)
  • Vuotislainen
  • Thestralit ovat upeita :)
  • Pottermore: PotionRose10377
« Vastaus #145 : Maaliskuu 18, 2013, 21:06:23 »
Minä näkisin luultavasti pienen vaalea hiuksisen tytön koska sellainen tyttäreni olisi, hänellä olisi luultavasti tylypahkan korpinkynnen kaapu päällä ja pöllö olalla. vieressäni seisoisi poikaystäväni josta olisi tullut aviomieheni.

:D itseppä kysyit :D

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #146 : Maaliskuu 19, 2013, 16:23:18 »
Elämäni on suhteellisen normaalia, eikä minulla ole minkään sortin ongelmia omani tai perheeni terveyden kanssa, joten minun ei tarvitse haaveilla mistään kovin vakavasta. Luultavasti siis näkisin itseni Tylypahkassa. Kenties istuisin 11-vuotiaana pikkutyttönä lajitteluhattu päässä Suuressa salin edessä tai kiitäisin huispausstadionin yllä kaato kainalossani.

Toisaalta, koska olen jo enimmäkseen luovuttanut Tylypahkaan pääsyn suhteen, voisin myös nähdä itseni asumassa Lontoossa mukavassa pikku asunnossa oman kullan kainalossa.

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #147 : Toukokuu 02, 2013, 20:30:16 »
Näkisin luultavasti itseni muuttamassa muotoa joko animaagina tai metamorfimaagina. Mutta en tiedä... Voisin nähdä myös jotakin sen suuntaista, että minuun (tai keneenkään muuhunkaan) kohdistuva koulukiusaus / kiusoittelu loppuisi tai jotain muuta onnellista, mitä toivoisin tapahtuvan läheisilleni.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Noppa

• Vuotislainen
« Vastaus #148 : Toukokuu 08, 2013, 21:40:19 »
Aika vaikea kysymys. Näkisin ehkä itseni noitana rohkelikko-kaavussa. Minulla olisi pöllö tai kissa ja olisin varmaan animaagi (koira tai hiiri). Tai sitten seisoisin aika ison maalais talon vierellä ja minulla olisi koiria, hevosia, lampaita yms. Jos pitäisi nähdä jokin esine, en kyllä osaisi sanoa. En toivo mitään esinettä.

Poissa happygirl

• Vuotislainen
« Vastaus #149 : Syyskuu 06, 2013, 20:56:00 »
Näkisin itseni ja mieheni, juuri sellaisina kuin nyt olemmekin. Mutta sen lisäksi näkisin oman kodin, todennäköisesti jonkun paritalon ja kaksi lasta, tyttö ja poika. Tytöllä olisi iloiset saparot ja pojalla siististi sliipattu tukka ja villaliivi. Olisimme kaikki iloisia, levollisia, onnellisia ja terveitä.

(Työhön liittyviä asioita en näkisi peilissä kyllä ollenkaan. Luihuisena voitte arvata, että työura on jo valmiiksi paremmin kuin hyvin, en voisi toivoa tällä haavaa enää yhtään enempää.)

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #150 : Marraskuu 19, 2013, 23:03:26 »
Näkisin perheeni jälleen koossa yhdessä, hymyilemässä toisillemme.
Keep calm and correct everyone!

Poissa Black Raven

• Dark sorceress
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
« Vastaus #151 : Tammikuu 06, 2014, 19:22:33 »
Hmm. Näkisin varmaan itseni ja vieressäni minulle hyvin rakkaan hevosen joka kuoli.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #152 : Tammikuu 06, 2014, 19:27:06 »
Tylypahkan, luihuisen kaavun, paljon kissoja, ihastukseni sormus sormessa :D, hyvän ystävän :(, Paul McCartneyn,  Tulisalaman, Uus Kuolonsyöjän paperit >:D, pimeän piirron kädessäni...
Täällä ollaan.

Poissa Sciratar

• Vuotislainen
  • Pottermore: ShadowStar19490
« Vastaus #153 : Elokuu 31, 2014, 19:04:27 »
Näkisin itseni ja lähimmät ystäväni terveinä ja rikkaina. Ei tässä ole enempää selittelyjä. Olen kyllästynyt olemaan köyhä ja haluan ystävinienkin olevan kunnossa.
Vive la Luihuinen!

Luihuisin -> Sciratar

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #154 : Syyskuu 08, 2014, 16:56:57 »
Itseni ja ensimmäisen hoitohevoseni :')
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2014, 16:27:30 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Kaminski

• Vuotislainen
« Vastaus #155 : Syyskuu 09, 2014, 21:20:39 »
Näkisin sen että näkisin siellä jotain.
Vaikka toisaalta haluaisinko todella nähdä sen, että näen itseni näkemässä itseni näkemässä....

Auts.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #156 : Syyskuu 21, 2014, 21:34:55 »
Näkisin varmaankin itseni noitana Tylypahkassa :D. Tai sitten istuisin maailman ihanimman ponin, Ludden, selässä oman tallini pihassa.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #157 : Lokakuu 09, 2014, 15:46:30 »
Juu, niinkuin kaikki sanoo, hankala kysymys... Luulen että näkisin itselläni Korpinkynnen kaavun ja koulupuvun, toimivan taikassuvan, ja olisin blondi. Ei siksi että haluaisin olla muuten blondi, mutta suurin toiveeni taitaa tulla kaikille selväksi kun sanon vielä että Iseeviot-peilissä luultavasti korvissani roikkuisivat ohjattavat luumut ja kaulassani killuisi kermakaljapullon korkki........ Olen parantumaton Luna-fani.... Luulen, että jos en näkisi iseeviot-peilissä itseäni Lunana, olisin edes jotenkin liittyvä tylypahkaan ja Harry Potteriin.

Kaikki on vaan arvelua, mutta eihän sitä haaveilua ole kukaan kieltänyt;-)
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #158 : Heinäkuu 11, 2016, 09:17:23 »
Iseeviot-peilistä. Hmm, sydämmeni syvin toive. Se olisi varmasti minä, onnellisena.

Kun tätä "mitä näkisit Iseeviot-peilissä" kysymystä pohdin, pulpahti mieleeni melko nopeasti aikalailla samanlainen vastaus kuin tuo Kynttiläkäärmeen vastaus. Se mitä sisimmässäni halajan on tosiaans se, että olisin tulevaisuudessa onnellinen ja tyytyväinen silloiseen elämäntilanteeseeni.

Miltä ne onnellisuus ja tyytyväisyys sitten näyttäisivät minun kohdallani? Tällä hetkellä näkisin peilistä valmistumiseni jälkeisen hetken, jolloin saisin töitä: monen monta vuotta olen uurastanut opinnoissa, ja olisi mukava saada ne valmiiksi ja huomata työpaikan muodossa, kuinka opiskelu kantaa hedelmää. Peilistä näkyisi myös, että ympärilläni olisi hymyileviä perheenjäseniäni ja ystäviäni. Perhe ja ystävät ovat itselleni tärkeitä, ja myös heidän hyvinvointinsa ja onnellisuutensa ovat minulle tärkeitä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
« Vastaus #159 : Heinäkuu 21, 2016, 13:51:26 »
Vaikee kysymys, oonki aina halunnu iseeviot- peilin, koska en tiedä, mikä on mun hartain toive :/ Kai päästä tylypahkaan tai että mulla olis oma hoitohevonen, tai suuremmalla todennäköisyydellä se että kukaan mun läheisistä ei kuolis.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?