Kirjoittaja Aihe: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?  (Luettu 40699 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Oublieux

• Ankeuttaja
Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« : Heinäkuu 03, 2008, 22:35:39 »
Eli vastauksia kysymykseen joka käy ilmi jo otsikossa: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä jos katsoisit peiliin? Mikä on teidän syvin ja kipein toiveenne? Miten se voisi näkyä peilistä?

Minun vastauksestani en tiedä oikein itsekkään; ainakaan se, mitä siellä näkyisi, ei olisi mikään tavara.
Näkisin itseni ehkä noitana Harry Potter-maailmassa; ylläni olisi varmasti Tylypahkan kaapu, minulla olisi taikasauva kädessä, jalkojeni juuressa olisi noidankattilallinen jotain taikajuomaa ja ehkä istuisin Vuotavassa Noidankattilassa tai Tylypahkan tarvehuoneessa.

Hyvä on, tuli huono vastaus, mutta minua kiinnostaakin muitten vastaukset :P. Kertokaa tekin... :)

//Huhutar siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2009, 12:28:06 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ♥♣♦♠
Vs: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2008, 23:01:38 »
Tämä onkin hauska aihe ketjulle. Pakko vastailla jotain.
Vaikea sanoa mitä toivoo sydämessään eniten, yllättyisin varmaan itsekkin jos saisin tietää.

Minulla tosin olisi aika hyvä veikkaus. Kuten Harry, en tunne suurinta osaa sukulaisistani, enkä ole koskaan nähnyt isääni muuten kuin kuvista. Joten voisin olettaa näkeväni isäni. Hän kuoli kun olin yhdeksän kuukautta vanha ja siksi minulla ei tule koskaan olemaan tilaisuutta oppia tuntemaan häntä tai saada tietää mitä asioita olen häneltä perinyt (muuta kuin ulkonäöllistä). Tavallaan en osaa kaivata isääni, koska en häntä koskaan tuntenutkaan, mutta aina se ettei ole omaa isää on ollut minulle kova paikka. Aina kun aihe tulee esiin, minun on vaikea olla itkemättä (itken tälläkin hetkellä). Se on ehkä typerää, koska jos minun isäni eläisi moni asia olisi jäänyt tapahtumatta, kuten en olisi koskaan tavannut parasta kaveriani, joka on myös siskopuoleni.
Siis, veikkaisin näkeväni Iseeviot-peilistä isäni.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2008, 23:39:26 »
Mielenkiintoinen aihe.

Luultavasti näkisin itseni, kuten myös The Groke, Tylypahkassa Rohkelikkoviitta ylläni ja sauva kädessä sekä feeniks lintu olalla. Mutta jos jokin maallinen (lainaten aloittajaa) olisi sitä todella vaikea sanoa, koska minulla on paljon asioita joita haluaisin saada/nähdä/kuulla/kokea, mutta toisaalta en halua mitään asiaa todella paljon. Kaikki ovat melko tasavertaisessa asemassa. Suurimmaksi osaksi haluamani asiat koostuvat maallisesta omaisuudesta tai ulkonäön piirteiden muuttumisesta, mutta tiedän että niillä ei voi tulla onnelliseksi. Mutta kun ajattelen tämän hetkinen asia mitä näkisin peilissä voisi olla se että eräs minun rakas ystäväni pääsisi pälkähästä, hänen tilanteensa on sellainen että hänen loppu elämänsä on pilalla, asia seuraa häntä hautaan asti. :/
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2008, 12:29:46 »
Toisaalta todella todella vaikea vastata, koska tulee heti mieleen kaikenlaista, mitä tahtoisi nähdä ja mitä toivoo.. toisaalta, uskaltaisin väittää, että myös minä kaipaan niitä sukulaisiani, joita en ole koskaan nähnyt, muuta kuin kuvissa, mutta joista olen kuullut paljon. Päällimäisenä tulee mieleen molemmat Ukkini, jotka ehtivät kuolla, ennen kuin opin heitä tuntemaan.. :( se on tosi surullista, koska olisin voinut oppia heiltä paljon...

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2008, 21:10:31 »
Minä en kyllä tiedä mikä on suurin toive sydämessäni, se mitä eniten kaipaan. Se voisi olla perheeni terveenä ja rikkumattomana, hymyilevänä ja hyväkuntoisena, minä mukaanlukien. Kuitenkin se olisi varmaan minä Tylypahkassa, sauva taskussa (pakarat tallella), laukku olalla mistä pilkistää sulkakyniä, mustepullo, loitsujen käsikirja jne. Lisäksi minulla olisi ikioma pöllö tai feenix olalla ja hiuksissa kiipeilisi rotta.
Se voisi olla myöskin minä oman tinkerihevosen selässä, mutta kuitenkin enemmän toivon Tylypahkaan pääsyä.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2008, 21:58:49 »
Hyvä kysymys... Tätä pitää miettiä kunnolla.
Hassua, miten aina tuntuu, että olisi aina jotain valittamista elämässä ja aina toivoisi että kaikenmaailman asiat olisivat toisin ja niitä (turhia) toiveita riittäisi loputtomiin... Mutta sitten tositilanteessa (tai tällaisessa kuvittelutilanteessa) ei tunnu keksivän mitään järkevää vastattavaa siihen, mikä olisi hartain toive.
Mitähän sitä sitten toivoisi...? Kenties, että olisi maailman paras jossain? Tai jotain muuta yhtä itsekästä?
*virnistys* Ei...
Että joku tietty poika pitäisi minusta ja näkisin peilissä itseni hänen kanssaan? Jaa.   
Kyllä, ihmisluonto on pohjimmiltaan ahne.

Ei vain osaa vastata... Mutta ainakin tiedän millaisena EN varmasti näkisi itseäni astuessani peilin eteen. En takuulla kuuluisana, tavallista kauniimpana tai fiksumpana ainakaan. Vaikka joskus toivoisi, että voisi omata edes vähän enemmän tuota jälkimmäistä, ei se siltikään olisi se kaikkein pakottavin toive.

--
Edittoo
Hm, taisi olla aika turhaa jaarittelua.
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2008, 13:19:05 »
Nyt heitit pahan. Tätä täytyy kyllä tosiaan miettiä.

Jos sen pitää olla jotakin maallista minulla ei ole hajuakaan, sillä en todellakaan tiedä mitä sellaista haluaisin kaikkein eniten. Jos sen ei taas tarvitse olla yhdyn samaan kuin monet muutkin. Tahtoisin Tylypahkaan, joten peilissä kai komeilisi oma naama pärstäni, Tylypahkan kaapu ja taikasauva. Mahdollisesti myös se pöllö tai oma feeniks. Se olisi ihanaa...

Jos nyt palaan niihin maallisiin asioihin niin...hmm... En tosiaankaan tiedä! Kai minäkin muutaman ihmisen haluaisin yhä elävän. Syöpä nujersi pappani jo monta vuotta sitten kun olin vielä hyvin pieni, enkä enää muista hänestä juuri mitään. Ehdin myös tuntea isäni molemmat mummit sen lyhyen aikaa mitä he olemassaolo aikanani elivät. Kaipaan myös kaniamme, kääpiöhamsteriani ja muutamia muitakin eläimiä, jotka kuolivat aikoja sitten.

Samalla myös toivon, että joitakin tehtyjä ja tapahtuneita asioita voisi mitätoidä ja on minulla kai paljon muitakin toiveita kuten perheeni(minut mukaan lukien) ja ystävieni terveys ja pitkäikäisyys. Toivoisin myös etteivät vanhempani olisi eronneet, vaikka siitä on jo yli kymmenen vuotta. Voi kuinka minulla voikin olla näin paljon toiveita, mutta onhan minulle tapahtunutkin paljon tai sitten koitan vain kiertää sitä tosiasiaa, että ihmisellä on liikaa toiveita. Olenkohan minä ahne? Kai sitten taidan olla(*virnistys)

Loppujen lopuksi näkisin kai itseni noitana(kauniina ja hoikkana, vaikkei se minusta niin kovin onnellista tekisi) ja ympärilläni kaikki kaipaamani ihmiset/eläimet. Kaulassani voisi komeilla ajan kääntäjä, jolla voisin muuttaa muutamia asioita, joita nykyään kadun.

-Lohikäärmelady
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2008, 13:29:51 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Heinäkuu 08, 2008, 15:43:18 »
Peilissä komeilisi luultavasti minä ylläni Luihuisten koulupuku, kädessä taikasauva ja mahdollisesti vieressä pöllöhäkki, taikka jaloissa kiemurtelemassa käärme. Olalla olisi jonkinsortin olkalaukku, josta pursuaisi mahdollisesti kaikenlaista pimeyteen viittaava tavaraa, kuten Borgin ja Burkesilta ostettua pimeyden tarvikkeita.

Jos mennään maallisiin asioihin... minä en keksi mitään, mitä haluaisin/näkisin siinä. Luultavasti ja todennäköisesti yllättyisin katsoessani Iseeviot-peiliin, yllättyisin pahemman kerran.

Caribu

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Heinäkuu 11, 2008, 15:09:30 »
Voi, aika paha kysymys:D No, tiedän kyllä mitä näkisin:D Toisaalta, aika paljon häpeän kaikken suurinta toivettani, en kenellekään ole kertonut.
No, näkysin tietty itseni. Mutta se että missä. Olisin kaiketi sellaisella pienehköllä pihalla, jossa on päärakennus, talli, aitauksia ja kenttä. Sitten tietysti hevoset. Kärsiviä hevosia, joita pystyisin itse auttamaan:D
Sellaista minä sieltä näkisin... *punastuu*

Poissa Clayr

• Kynsikäpälä
  • Vuotislainen
  • Viallinen Rellestäjä
    • Scrolli
« Vastaus #9 : Heinäkuu 14, 2008, 00:44:43 »
Hieno kysymys.. Ja ensin tuli mieleeni erittäin turhia toiveita.

Ei niin maallista, näkisin itseni ehkä lentämässä thestralilla, koska siihen liittyy niin monta minun tavoittelemaa/toivomaa/ihailemaa asiaa: taikuus, lentäminen, hevonen ja kuolema, tai oikeastaan kuolemanjälkeinen elämä.
Tai sitten näkisin itseni ja ajankääntäjän - tahtoisin muokata hyvin paljon omaa menneisyyttäni.. :D

Maallisen pohtiminen kesti kauemmin ja lopulta tulin siihen tulokseen että en edes haluaisi tietää sitä mitä sydämeni haluaa eniten. Se olisi hurjan pelottavaa.. Ainakin minusta..
Ei ole mies eikä mikään, joka ei lyö,
Joka tappelua ei aikaiseksi saa.
Olet kova vasta, kun on musta vyö.
Kuka uskaltaa enää rakastaa?

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Heinäkuu 14, 2008, 05:29:23 »
Näkisin itseni noitana, en sellaisena kuin Harry Pottereissa, vaan ylipäätänsä, taikakykyisenä noitana, ja minulla olisi kaikennäköisiä voimia, voisin puhua eläinten kanssa, muttua kissaksi, lukea ajatuksia, muuttaa ehkä muotoani (ei menisi hiusväreihin niin hemmetisti rahaa :P), lentää, tehdä itsestäni astraaliprojektion, siirtyä muille todellisuuden tasoille... tai vain yksi tai kaksi näistä.

Se mitä haluan kaikista eniten, on vakaa todiste siitä että maailmassa on muutakin kuin pintamaali. En mitään kristittyjen jumalaa saarnaamaan tai enkeleitä, vaan itselleni jonkin, vaikkakin vain yhden, taikavoiman, joka antaisi varmuuden siitä ettei tässä ole kaikki.

Nenä olisi lyhyempi, eikä mulla olisi sitä ainoaa piirrettä minkä perin isotädiltäni joka oli nuorena malli: valtavia vaivaisenluita. Sääret vähän lihaksikkaammat. Iho vähän parempi (ihan ok se on, en meikkaa edes joka päivä, muttaku se on niin kamalan herkkä ni pitää aina varoa ettei se mee huonoon kuntoon). Sentti läskiä pois vatsasta.

Ja ehkä tärkein ruumiiseeni tehtävä muutos: vähemmän herkkä vatsa, ja migreeni pois. Siinä tais olla kaikki.

EI!! Sittenki vielä yksi. Mulla oli kollikissa, nimeltään Dana, jota en leikkauttanu, ja siitä seurauksena se kulki suurimmaksi osaksi omilla teillään, ja kuoli suht nuorena, jäi auton alle. Saattaisin ehkä palata menneisyyteen muuttamaan sen, leikkauttaisin kissani ja takaisin hänelle paljon pitemmän elämän. Mutta en ole varma, Dana oli varmaan onnellinen ku sai viettää kollinelämää.
Mutta sen ainakin muuttaisin, että hakisin Danan ruumiin ojanpenkasta, mistä bestikseni sen löysi, ja hautaisin sen. En ikinä tehnyt sitä, koska en halunnut nähdä Danaa sellaisena. Nyt harmittaa.
Tai sit, ehkä tärkein muutos Danan suhteen ois se että ottaisin siitä paljon valokuvia. Mä en ole löytänyt yhtään. :*(

Näiden pohdintojen päätös on valokuvat Danasta ja lisäaika sen kaa, ja todiste taikuuden olemassaolosta. Ne ois mulle tärkeimmät.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 14, 2008, 16:42:02 »
Luulen, että tietäisin tähän vastauksen vasta sitten kun katsoisin Iseeviot-peiliin.

Todennäköisintä olisi, että seisoisin siinä itsekirjoittama kirja kädessä ja menetetyt eläinystävät ympärillä. Aivan, ja olisin ilman hammasrautoja.
Kädessäni oleva kirja olisi liikuttava, arjesta, musiikista rakkaudesta ja menetyksistä kertova. Siinä on päähenkilönä tyttö, joka ratsastaa, ja tutustuu hevoseen, jonka päättää ostaa, mutta sitten hevonen kuolee. Tytöllä on kaksi parasta ystävää, poika, jonka elämä on uiminen ja tämä tyttö, sekä tumma räväkkä nuori nainen, joka on hyväsydämminen, mietteliäs ja uhkarohkea. Päähenkilötyttö kokee vahvoja tunteita, jotka hän ikuistaa paperille, rockbändi Myrskyn laulunsanoiksi. Tytöllä on kaksoissisko, joka oli hänen paras ystävänsä yhdeksänvuotiaaksi asti, kunnes heidän vanhempansa erosivat, ja päähenkilötyttö totesi, että hän on siskonsa kanssa kuin eri planeetoilta. Kirjan hahmot ovat erilaisia nuoria, jotka eivät välitä aikuisista vaan toteuttavat omia unelmiaan ja ovat ikäisikseen kypsiä ja vastuuntuntoisia. Siinä kirjassa olisi paljon sellaista, mitä olen itse kokenut tai haluaisin kokea. Tuo kirja olisi siis minun kirjoittamani ja minun kädessäni.

Ympärillä olisi eläinystäväni, jotka olisin menettänyt, he olisivat siis kuolleita, miten kuolleiden kuuluukin, mutta sanoisin heille vain hyvästit. Haaveeni olisi siis se, että saisin sanoa heille hyvästit, vain ehkä yhden niistä eläimistä toivoisin palaavan, koska meidän tarinamme jäi kesken.
Toisaalta haveeni olisi se, että rakkain omistuksessani oleva asia, kärttyinen kaninaaras ei koskaan lähtisi luoltani, sillä se on jotakin, mikä todellakin saisi minut tolaltaan. Toivoisin siis, että pikkuruinen kani eläisi yhtä kauan kun minäkin, niin kummallistahan se on mutta toivon sitä enemmän kuin mitään.

Mutta toisaalta, ehkä Iseeviot-peilissä näkyisi maailma jossa ei olisi pahuutta, ei kehitysmaita ei tehotuotantoa, ei eläinrääkkäystä ei ilmastonmuutosta. Mutta olisiko maailma sitten liian täydellinen? Ei hajuakaan.
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #12 : Heinäkuu 15, 2008, 16:02:08 »
Voi hyvänen aika, minun todellakin tekisi mieli katsoa Iseeviot-peiliin... :D Hyvin vaikea sanoa, mitä siinä näkisi, jos ei ole oikeasti katsonut siihen, mutta ehkä minulla jokin aavistus on. Toiveeni lienee aika itsekäs, mutta niin kai syvimmät toiveet tuppaavat olemaan?

Näkisin kai itseni aikuisena; menestyneenä, perheellisenä, rakastettuna. Ja ehdottomasti terveenä. Olisin ehkä kirjailija tai runoilija, mahdolliset lapseni katsoisivat minua ihailevasti... ^^' Olisin kohtalaisen rikas, en mikään miljonääri, mutta niin ettei olisi kamalaa pulaa rahasta. Jaloissani pyörisi kehräten sellainen söpö kissa, mikä pahiksilla usein on leffoissa (valkoinen ja pitkäkarvainen). Lasteni nimet olisivat kunnioittamieni henkilöiden mukaan. Niin ja ympäristö olisi ehkä jokin muu kuin Suomi. :P

Eli tiivistettynä: turvattu tulevaisuus voisi olla minun syvin toiveeni. :) En minä täydellistä elämää toivoisi, en tietenkään... mutta jos vaikka sitten terveenä ja perheellisenä saisi elää, se olisi ihanaa.

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Heinäkuu 16, 2008, 15:23:41 »
Joo, kyllä minäkin oikeastaan rakastan kissaani niin paljon että yksi syvimmistä toiveistani olisi että se eläisi yhtä pitkään kuin minäkin. Se on niiiiin ihana, melkein täydellinen kissa, josta pitävät jopa sellaiset jotka eivät yleensä pidä kissoista :) Ja kaikki aina kysyvät että mitä rotua se on, kun se on ihan rotukissan näköinen, vaikka onkin maatiainen.

Poissa Minevra

• Vuotislainen
  • Avril- ja Potter- fani
« Vastaus #14 : Heinäkuu 18, 2008, 11:32:26 »
Tämä on vaikea kysymys. Kun miettii jonkun aikaa, vastauksia alkaa putkahdella mielin määrin:
Niinkuin jotkut ovat jo sanoneet itsestään, minäkin varmaan näkisin itseni velhomaailmaan kuuluvana. Minulla olisi koulukaapu päällä, tepastelisin pitkin Tylyahon kylää. Taskusta näkyisi taikasauva ja minulla olisi paljon ystäviä. Olisin myös R-viaton. Ehkä.
Maailmassa ei olisi sotia, ei jästienvastaisuutta (:DD) tai mitään muutakaan pahaa.
Tai sitten näkemäni voisi olla se, että asuisin Helsingissä, Lontoossa, ja nykyisellä kotipaikkakunnallani yhtä aikaa. Koska rakastan niitä kolmea paikkaa.

En missään nimessä näkisi itseäni kauniimpana tai parempana mitenkään. Tai ehkä laulamisessa olisin parempi *virnistys*
"Voi Harry", Hermione sanoi väsyneesti, "Koko juttu on pelkkää potaskaa. "

Kuoleman varjelukset, sivu 453

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Heinäkuu 18, 2008, 14:40:04 »
Minä asuisin Espanjassa ja osaisin kieltä tosi hyvin ja myös suomea ja asuisin Suomessakin (joo aika mahotonta :D:D). Jaaa ööö juuri sitä samaa mitä monet monet muutkin ovat sanoneet, eli velhomaailma olisi olemassa ja olisin noita ja kävisin tylypahkaa ja näin :) ja että mää olisin näyttelijä (saattaisin nähhä myös) :) Ja varmaan vielä sellainen, että saisin muutamia ihmisiä lähemmäksi itseäni mitä nykyään mörköjä ovat ....
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2008, 21:22:42 kirjoittanut Joje »
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #16 : Heinäkuu 22, 2008, 10:30:17 »
Minä näkisin ehdottomasti itseni ja pari ystävääni lentelemässä luudilla Tylypahkan kauniilla pihamaalla koulupuvut ja kaavut päällä. Sitten minulla olisi sauva taskussa tai jossain turvallisessa paikassa, josta se ei voi pudota (tai kenties toisessa kädessä). Hienot laukut olisi viskottu maahan odottamaan ja feenikslintu lentelisi vierellä. <3

Tai ehkä toivoisin ihanan venäjänkääpiöhamsterini takaisin, enkä muista paljoa siitä kiltimmästä, mutta kuolleesta mummistani... Eräs samankaltainen toiveeni on, että pyytäisin perheelleni ja ystävilleni (myös itselleni) pitkää ikää.

Voisin toivoa myös, että maailma olisi parempi paikka elää tjsp. Ettei täällä olisi niin paljoa saasteita ja sellaista... Pidän niin paljon myös kaikista kasveista ja sellaisista, haluaisin asua omakotitalossa, jne. Niin ja olisi ihanaa omistaa kiltti lemmikkileijona. xD Minä olen aina myös toivonut ihan kamalasti koiraa!

Tai sitten... Toivon että opettajani antaisivat minulle parempia koulunumeroita. Olen monesti joutunut pettymään, kun en ole saanut musiikista tai kässästä tai kuviksesta, jne. ysejä ja kymppejä... :( Tahtoisin myös, että jotkut ihmiset olisivat kivempiä tai pitäisivät minusta enemmän. Ja minä kyllä haluan joskus saada hankittua tosi paljon ystäviä, ihmisiä ja eläimiä ympärilleni. :D En siis tahdo olla mikään kuuluisa hyypiö, eikä se tekisi minusta onnellista, kunhan vain olisi muuten vaan paljon ystäviä.

Rahaa ja maallista omaisuutta voi toki toivoa. :'D Mutta sehän luultavasti olisi hirveä yllätys, mitä siinä peilissä näkisin.

muoks: Jos näkisin itseni Tylypahkassa, olisin tietty rohkelikko!!! Minulla olisi rohkelikkokaulahuivi ja merkki ja vaikka mitä rohkelikkokrääsää! :'D
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Efiriel

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Heinäkuu 29, 2008, 12:38:08 »
Voisin ainakin kuvitella näkeväni oman isäni (vähän samaan tylliin siis kuin Harry). Oma isäni kuoli ollessani eskari-ikäinen syöpään ja ei kai se katkeruus siitä koskaan katoa, ei koskaan.
Se on se kipein asia omassa elämässä jonka toivoisin voivani muuttaa vaikka edes päiväksi. Luulisin siis näkeväni itseni Iseeviot peilistä isäni kanssa, näin ainakin toivoisin. :)

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #18 : Heinäkuu 30, 2008, 21:12:54 »
En tiedä. En nimittäin tosissani tiedä, mitä sisimmässäni OIKEASTI haluaisin. Suurimpina haaveinani olisi tietysti... no, monia. Mutten tiedä, minkä niisät näkisin Iseeviot-peilissä.

Yksi mahdollinen olisi, että näkisin itseni kirjailijana kirjojeni vieressä. Haluaisin nimittäin kirjailijksi, mutta ei ideat riitä... Tai sitten näkisin itseni tulevaisuudessa onnellisena toiveammatissani ystävieni keskellä. Sekin olisi yksi.
Haluaisin myös vaihto-oppilaaksi, eli voisin nähdä itseni vaihto-oppilasmaassani.

Mutta en tiedä. En vain tiedä, nuo ovat suurimpia haaveitani, mutten tiedä ovatko ne oikeasti sitä, mitä ihan oikeasti haluaisin...

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Lansu

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Heinäkuu 30, 2008, 22:00:19 »
Mä en usko et ainakaa näkisin itteäni noitana :P. Tai siis, joskus ns. Potter-alkuhuuman (vähänniinkuin puhutaa suhteiden alkuhuumasta xD) aikana oli mielestäni niin epäreilua ja kamalan epäoikeuden mukaista, että tuollaista maailmaa ei ole oikeasti, eikä taikuutta vain ole. Vaikka siis - uskonhan minä joulupukkiinkin, mutta :D Sivupolulla ollaan näin. Mutta en tosiaan tiedä mitä näkisin peilissä. Siellä saattaisi olla minä suuren kanilauman kanssa tai isoisieni kanssa (joita en edes koskaan tuntenut...ovat siis kanttu vei ja haudassa). Tai tai.. yksinkertaisesti siellä voisi olla minä - nyt ja tässä tilanteessa. Toki minä haluan kaikkea, mutta olen onnellinen ihan näinkin. Vaikka Dumbledore sanoikin jotain sinne suuntaan että se jolla on kaikkea, näkee vain itsensä, niin no, minulla on perhe ja kanit. En minä tiedä :P

Tai sitten siellä olen minä Roope Ankkana - umassa rahoissa ;D

Poissa Unissakävelija

• uneksija
  • Vuotislainen
  • Tavataan unissa tai unelmissa.
« Vastaus #20 : Heinäkuu 30, 2008, 22:18:12 »
Vaikeaa, mutta mietitään.

Paljon on mitä itsessäni tai elämässäni haluaisin muuttaa, mutta mikään niistä ei ole sydämen syvin toive. Hetkeksi tulee mieleen haaveet unelma-ammateista tai muista saavutuksista, mutta eivät nekään taida sydämeen asti yltää. Myös syöpään lähes 13 vuotta sitten kuollut rakas isoisäni, joka on ollut minulle oman isäni lisäksi ainoa todella läheinen mies, käväisee mielessä. Kuitenkin siitä on niin kauan että suurin kaipaus on ehkä jo kadonnut.
 Ehkä suurin toiveeni on että näkisin itseni ja perheeni peilissä juuri sellaisena kuin se nyt on. Olen kerran ollut lähellä menettää koko perheeni ja sen järkeen sitä pelkää sitä päivää, kun todella joutuu menettämään heidät.
 Niin, hartain toiveeni olisi, että saisin pitää kaikki rakkaat ihmiseni lähelläni vielä myöhäiseen vanhuuteen. Siis ilmeisimmin näkisin itseni mummelina ja kaikki muut siinä ympärillä sädehtivän nuorina ja hyvinvoivina. Hmm... tuokin masentaa vähän.
                                                               -Unissakävelija
"Kaikki on mahdollista. Mahdoton vain kestää kauemmin."

Poissa Thyone

• Tylypahkan oikea ottelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RainWolf2
« Vastaus #21 : Elokuu 10, 2008, 13:41:11 »
Voi olla, että näkisin itseni ystävien ympäröimänä ja pitäisin taas kädestä sitä maailman ihaninta tyttöä. En tarkoita, että olisin erityisen suosittu, mutta minulla olisi rakkaita ystäviä, jotka pitäisivät minusta rehellisesti juuri sellaisena kuin olen. Elämäni tärkeimmät ihmiset välittäisivät minusta yhä ja olisin jättänyt kohtalokkaita virheitä tekemättä. Myös kolarissa 5 vuotta sitten kuollut pikkuserkkuni seisoisi vieressäni, terveenä ja hyvinvoivana.

En tiedä. En usko, että sydämensä syvimpiä haaveita voi tietää tai kirjata paperille. Tuo nyt tuntuu kaikkein hartaimmalta toiveelta juuri nyt.

practice random acts of kindness

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #22 : Elokuu 13, 2008, 03:55:05 »
Pakko sanoa että tämä on kyllä yksi maailman vaikeimmista kysymyksistä, miten te kaikki olette osanneet vastata niin hyvin tähän? Minä olen miettinyt tätä jo jonkun aikaa ja en vieläkään ole keksinyt vastausta. Haluaisin todella, todella katsoa peiliin ja nähdä mikä on oikeasti sydämeni syvin toive, mikä niistä kaikista unelmistani on sellainen mikä puskisi pinnalle, mitä todella haluaisin eniten. Harry ja Ronin kohdalla mielestäni oli aika selvää mitä he näkevät peilissä, koska molemmilla oli yksi sellainen vahva unelma, jonka he toivoivat toteutuvan.

Miettisin myös tuota noidaksi haluamista, se olisi mahtavaa mutta mahtaisiko se siltikään olla se mitä tahdon eniten, tällä hetkellä ainakaan. Voi olla että se olisi, mutta ne ihan usko. Sitten miettisin miten onnellisuus näkyisi peilissä, koska toivon olevani onnellinen ja se voisi näkyä usealla tavalla. Minulla voisi olla mies ja kasa lapsia, tai taustalla torppa jossain päin maailmaa, voisin olla matkalaukut kädessä maailmanympärimatkalla tai adoptoimassa lapsia, kissoja tai koiria. Voisin asustella sinkkuna ja tyylikkäästi pukeutuneena omassa kämpässä, voisin olla monta kiloa hoikempi - näyttävän näköinen nainen, voisin olla naimisissa Kimi Räikkösen kanssa ( hahah) tai katsomassa  jotain urheiluakisoja. Oikeastaan mikä tahansa noista voisi periaatteessa näyttäytyä peilissä.
Sitten taas voi olla ettei se liittyisi millään tavallaan mihinkään edellisistä, rinnallani saattaisi olla paljon ystäviä, voi olla että olisi menestynyt ammatissani, ylittänyt itseni tai muuttunut vaikka paremmaksi ihmiseksi tai voi olla että rinnallani seisoisi ihminen jonka joskus menetin ja jota ikävöin.

Tai mitä jos peili ei näyttäisikään mitään? :D Kun minulla ei olisikaan yhtä toivetta ylitse muiden. Oikeastaan kun kirjoitin tätä viestiä taisin ymmärtää mitä peili minulle näyttäisi, ja uskon että se tosiaan olisi se mitän kipeimmin olen aina toivonut tässä maailmassa jo ihan pienestä pitäen. Se toive on aina ollut mukanani jokaisena päivänä ja jokaisena hetkenä, antaisin mitä vain että se unelma olisi totta. Onneksi kyseessä on sellainen asia, minkä voin toteuttaa, se vain vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä:)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #23 : Elokuu 13, 2008, 15:21:19 »
Paha, paha. Lueskellessani muiden vastauksia tulin itsekin siihen lopputulokseen, että luultavasti sen todella tietäisi vasta sitten, kun on peiliin vilkaissut.

Kaksi veikkausta minulla kuitenkin on:
Ensimmäisenä nyt tuo, minkä moni muukin on maininnut. Olen tajunnut vasta muutamien viikkojen sisään, kuinka paljon rakastankaan Rowlingin luomaa maailmaa. Kaipa toiveeni olisi olla osa sitä. Luihuisen tupaan kuuluminen, Tulisalama kädessä, taikasauva toisessa. Suurin haaveeni, luulen ma. Tälleen runollisesti, haha :D

Sitten vähän "realistisempi" toive... Tämä on ollut suurin haaveeni jo kymmenvuotiaasta, joten luulenpa, että peili todennäköisesti näyttäisi tämän. Minä, joka eläisi musiikilla. Missä muodossa tahansa, mieluiten tietenkin esiiintyvänä artistina. Taitava kitaristi, eikä äänikään missään vaiheessa pettäisi.
   Mikään massaidoli minun ei tarvitsisi olla, jotta haaveeni olisi "complete", mutta sen verran faneja kuuluu toiveeseen, että keikkaa riittäisi ympäri maailman, ja sillä tienaisi leivän. Tästä olen naiivisti haaveillut jo vuosikaudet, ja olen kyllä kuullut -etenkin äidiltäni-, miten "ison ihmisen tulisi ajatella realistisemmin". Vaan minkäs sille mahdat, että mikään muu ei tunnu miltään tämän rinnalla? Että tämä tuntuu ainoalta oikealta tieltä?
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

idam

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2008, 15:55:43 »
Tuo oli kyllä hyvä kysymys... Mutta vastaus siihen on helppo. Näkisin itseni Harry Potter-maailmassa Tylypahkassa opiskelemassa Rohkelikko-tuvassa ja olisin saman lainen kuin Hermione, ainakin enimmäkseen, olisin yhtä kaunis, viisas ja sillä lailla. Ja mikä parasta... Olisin Ronin tyttöystävä... Oikeastikki Ron aivan ihana...

Jos en voisi nähdä niin tarkasti (siis että olisin Hermionen kaltainen ja Ronin tyttökaveri ja Rohkelikko) näkisin itseni varmaan Tylypahkan koulupuvussa aivan sama missä tuvassa kunhan Tylypahkassa opiskelemassa.... Antaisin melkein kaiken jos vain pääsisin Tylypahkaan...