Kirjoittaja Aihe: Emma Watson  (Luettu 17128 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jaina

• Ankeuttaja
Emma Watson
« : Kesäkuu 08, 2008, 19:57:01 »
Hei kaikki!
En löytänyt täältä Emmasta aihetta, ja en oikein tiennyt minne tämän aiheen voisi laittaa, joten tungin sen tänne. Kuuluuhan Emma silti elokuviin.

Haluaisin siis Emmasta keskustelua, jos sopii. Ei tehdä tästä gallupin tapaista, mutta voisitte viesteissänne vastata näihin kysymyksiin : (ei siis gallup-muodossa)

Mitä mieltä olette Emmasta?
Mitä mieltä olette hänen roolihahmostansa Hermione Grangerista?
Löytyykö Vuotiksesta Emma/Hemy-faneja?
Vierailetteko millään Emma-sivuilla (tarkoittaen fanisivuja)
Mitä mieltä olette David Yatesin kommentista: "Emma on diiva"?

Ja toki muuta vapaata juttelua. Voisin antaa tässä pari hyvää linkkiä Emma-aiheisille sivuille (suomalaisille)
Emma-w.net
Sugary-Moon.net
Watson-fan.net

Mitäs mieltä olette noista sivuista? Mikään ei ole omatekemäni, mutta laadukkaita sivustoja kaikki, varsinkin ensimmäinen niistä.
Eikä sitten mitään parin sanan viestejä "emma on ihQ!" "joo fanitan mä emmaa" jne.

~ jaina kiittää ja kuittaa

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Emma Watson
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2008, 21:53:37 »
Hmm. Olenkin ensimmäinen joka kirjoittaa :D

Minä pidän Emmasta todella paljon! Ja niin myös Hermionesta. Yksi parhaista hahmoista. Hermionea ei voisi mielestäni näytellä kukaan muu kuin Emma Watson. Juuri sellaiseksi Hermionen kuvittelinkin. Olen käynyt Emman omilla sivuilla muutaman kerran ja ne ovat hienot :D Olen siis myös fani. Ainakin vähän :P Sitten tuo Emma on diiva juttu. Tietenkin riippuu missä mielessä Yates on sen sanonut. Jos se on vitsinä sanonttu niin mikäpä siinä. Mutta jos se on sitten tosissaan sanottu, niin mikäpä siinäkään, tai emmehän me oikeastaan voi tietää onko Emma diiva kun tuskin monikaan meistä tuntee hänet :D Ei hän ainakaan VAIKUTA diivalta :) 
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

miaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2008, 23:14:00 »
Sama juttu kuin Fascinolla, pidän Emmasta, sekä Hermionesta erittäin paljon. En pystyisi todellakaan kuvittelemaan ketään muuta Hermionen rooliin. Tosin Emma on ehkä liian kaunis kuvittelemakseni Hermioneksi, mutta se on pikku juttu.
Vai, että Emma olisi diiva... Miten sen nyt ottaa. Varmasti jokainen julkkis on jollain tavalla diiva. Ei Emma silti hirveästi porukasta erotu. Käyn silloin tällöin katselemassa Emman sivuja ja ne ovat mielestäni hienot.
Juorujen mukaan Emmahan yrittää viettää melko tavallista teinielämää, vai voiko Emmaa enään teiniksi kutsua :D?

Poala

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Kesäkuu 10, 2008, 18:07:10 »
Joo minäkin tykkään emmasta. Minusta hän osaa näytellä hyvin, ainakin siinä ballet shoes elokuvassa en aina edes ajatellut että hei toihan on hermione vaan emma osasi hyvin näytellä jotain aivan toista. Ja ainakin minusta tuollaiset roolit kuten hermionen rooli niin ne saattaa jäädä näyttelijään aika pitkäksi aikaa ja ajatellaan että näyttelijä ei osaa näytellä erilaisia rooleja. Mutta emma osaa! :D Hän osaa hyvin näytellä yhtä lempi hahmoani hermionea. Olen käynyt emman fani sivuilla ja ne on tosi siistit, varsinkin se ihana kuva etusivulla. Siitä kommentista, niin jos se oli vitsillä nii ei kai siinä mitään. Jos ei nii ois kiva tietää et miten? :D

Poissa Turcoisé

• Vuotislainen
  • Lost, not yet found
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Kesäkuu 10, 2008, 18:38:29 »
Pidänpidän Emmasta!
Hän on todella hyvä näyttelijä, ja on juuri sellainen millaiseksi Hermionen kuvittelin. Tosin olen samaa mieltä kun Amber, Emma on ehkä himpun liian kaunis, mutta ei se varsinaisesti haittaa...;)
Ja hänen, Danielin ja Rupertin yhteispeli on mahtavaa...(ei kyllä kuulu tähän topiciin, mutta jokatapauksessa) Ajattelin juuri tässä yhtenä päivänä samaa kun Poala, että juuri tuollaiset isot roolit saattavat leimata näyttelijän pikäksi aikaa. Mutta ei Emmaa! Hänen Ballet shoes- rooli oli hyvin onnistunut. Eikä missään nimessä liian "Hermionemainen".
Nuo Emman fanisivut ovat todella hyvin tehtyjä. Käyn pääasiassa vain Emman virallisilla sivuilla, mutta tulee noita fanisivujakin joskus vilkaistua.
Yatesin kommentti... No, kieltämättä Emma saattaa olla aivan pikkuriikkisen diiva, mutta niinhän jokaisen itseäänkunnioittavan naisnäyttelijän tuleekin olla? ;) Se ei ole huono asia, sillä Emma ei todellakaan vaikuta ylimieliseltä, mikä yleensä tulee sanasta "diiva" mieleen.

Tunnustaudun jonkinsortin Emma-faniksi, vaikkei Hermione ehkä lempihahmoni olekaan.
this is the way the world ends
not with a bang but with a whimper

Poissa C'anossa

• Sulo-otus
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Kesäkuu 10, 2008, 20:14:00 »
Tähän väliin tällainen pieni muistutus osaston säännöistä:

Lainaus käyttäjältä: osaston säännöt
4. Emme keskustele Potter-näyttelijöistä muissa tapauksissa kuin silloin, jos asia liittyy nimenomaisesti Potter-elokuviin. Toisin sanoen heidän henkilökohtainen elämänsä Potter-elokuvien ulkopuolella ei kuulu tälle osastolle. Vältämme myös viimeiseen saakka heidän kuolaamistaan (emmekä tee sitä sittenkään).

Muistattehan siis pysytellä keskustelussanne Emman roolissa Hermionena ja muissa Potter-elokuviin liittyvissä asioissa. Eli jätetään pois Emman yksityiselämän ruotiminen sun muu ylimääräinen:)
Fly me to the moon.
Let me sing among those stars.

Poissa Minna

• ystävällinen mäyrä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Kesäkuu 15, 2008, 21:39:28 »
Moi!
Päätinpä minäkin tulla sanomaan mielipiteeni tänne. Elikkä Emma Watson. Minusta hän sopii mainiosti näyttelemään Hermionea. Toisaalta asiaan saattaa vaikuttaa, että katsoin VK:n elokuvana ennen kirjan lukemista, joten olen aina kuvitellut Hermionen ulkonäköisesti Emman näköiseksi. En oikeen osaa kuvitella ketään muuta näyttelemään Hermionea. Emma on todella mahtava näyttelijä ja hän sulautuu muutenkin todella hyvin Hermionen rooliin :)
Mä huudan ohjeit mut auto menee puskii,
älä anna mun kuolla mun tuskii.

Scanca

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Kesäkuu 24, 2008, 12:23:03 »
Minun mielestäni Emma Watson on ehkä koko elokuvan paras näyttelijä. Onhan siellä toki muitakin todella hyviä, mutta Emma on paras. Hän vetää roolinsa todella hyvin, ja - ennen kaikkea - hän on uskottava.

Minun mielestäni Yatesin kommentti ei ole aivan suoranaisesti valheellinen, mutta melkeinpä jokaisen sen ikäisen nuoren naisen sisältä taitaa löytyä sellainen pieni diiva. :) Henkilökohtaisesti sillä ei ole minun mielestäni mitään väliä, onko näyttelijä hiukkasen diiva vai ei, jos hän osaa näytellä ja tulee muiden ihmisten kanssa toimeen.

Ajattelin juuri tässä yhtenä päivänä samaa kun Poala, että juuri tuollaiset isot roolit saattavat leimata näyttelijän pikäksi aikaa. Mutta ei Emmaa! Hänen Ballet shoes- rooli oli hyvin onnistunut. Eikä missään nimessä liian "Hermionemainen".

Yatesin kommentti... No, kieltämättä Emma saattaa olla aivan pikkuriikkisen diiva, mutta niinhän jokaisen itseäänkunnioittavan naisnäyttelijän tuleekin olla? ;) Se ei ole huono asia, sillä Emma ei todellakaan vaikuta ylimieliseltä, mikä yleensä tulee sanasta "diiva" mieleen.

Näistä asioista olen samaa mieltä :D

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 24, 2008, 21:45:27 »
Miun mielestä Emma vaikuttaa aika järkevältä, eikä tunnu tekevän mitään numeroa siitä, että on kuuluisa.
Mutta en kyllä tykkää hänen roolihahmostaan, Hermione Grangerista. En kirjoissa, enkä leffoissakaan. Hän kyllä näyttelee Hermionea tosi hyvin & on sopiva rooliin, mutta en vaan tykkää Hermionesta.

Ei kyllä vaikuta yhtään siltä. En tosin tunne häntä, että mistä sitä tietää. :D
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Aavesusi

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Kesäkuu 28, 2008, 18:13:44 »
Vastailenpa noihin kysymyksiin, kun sellainenkin mahdollisuus on. ;)

Minun mielestäni Emmassa ei ole mitään vikaa. Olen aina tykännyt Hermionesta, joten miksei siis Emmastakin? Ovathan he tietysti aivan erilaisia luonteita, mutta silti.
Hermionessakaan ei ole mitään vikaa, on joskus mukavakin katsella, kun hän ikään kuin "määräilisi" Harrya ja Ronia. On hän kyllä mielestäni siinä mielessä erikoinen, että jaksaa lukea kokeisiin kunnolla. :'D

Ise en ole mikään Emma/Hermy-fani, mutta olisivat Potterit ilman Hermionea todellakin erilaisempia...
En vieraile Emman fanisivuilla, en ole edes varma, olenko koskaan käynyt sellaisella!

Hei, en ole tiennytkään, että jonkun mielestä Emma on diiva. :o Noh, itse en ainakaan ole samaa mieltä, tosin en ole koskaan nähnyt Emmaa muualla kuin Pottereissa ja joissakin dvd:n haastatteluissa.

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #10 : Kesäkuu 28, 2008, 18:32:14 »
Emma on ihan hyvä näyttelijä, mutta en sanoisi, että se olisi mitenkään erityinen. En ole mikään sellainen fani, mutta kyllä Emma on ihan hyvä.
Emma näyttelee hyvin Hermionea, ja Hermione on muutenkin kiva hahmo, sellainen viisas ja kuitenkin rohkea. Emma on sopiva näyttelemään Hermionea.
En ole Emma-fani, mutta tykkään kyllä. En käy myöskään fanisivuilla.
Emma ei ole diiva, enkä kyllä ole edes kuullut tuosta David Yatesin kommentista.

Caribu

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Kesäkuu 29, 2008, 19:46:45 »
Hmm... Emma on hyvä näyttelijä ja muutenkin juuri sopiva Hermionen rooliin. En mitenkään erikoisesti pidä Emmasta, hän on vaan hyvä ja tärkee elokuvissa.
Hermione ei ole yhtään miun suosikki hahmoja. Liian kaikkitietävä ja aina päällä toi mitäs-minä-sanoin. Ei hyvä minusta. Emma osaa tehä Hermionesta oikeestaan just sellasen millaseks mie sen oon ajatellu, ainaki luonteelta. Emman kasvoja mie en vaa pysty yhistämään Hermioneen...
Juu, olen ehkä hitusen Emma Watson fani, mutten kamalasti:D
Käyn joillakin fanisivustoilla kattelemassa kuvia ja muuta, lukemassa Emmaan liittyviä juttuja. En sen kummempaa.
Miusta Emma on diiva. Ihan suoraa sanottuna. Nyt kaikki suuttu=D Eh eh...

Poissa Carlos

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • LiveJournal
« Vastaus #12 : Kesäkuu 29, 2008, 21:28:13 »
Emma on elokuvasarjassa oma suosikkinäyttelijäni ja Hermione suosikkihahmo. Vaikka on myönnettävä, että hänen ulkoiset avunsa vaikuttavat asiaan merkittävästi niin ei hän näyttelijänäkään mitenkään huono ole. Etenkin alkupuolen elokuvissa hän oli (lievästä ärsyttävyydestä huolimatta) jopa paras päähenkilöiden näyttelemisestä. Parissa uusimmassa elokuvassa muutkin ovat olleet jo ihan siedettäviä eli ero on pienentynyt.

Poissa pöllö

• <3 pulu
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Heinäkuu 08, 2008, 23:53:36 »
Kylläpäs kaikki ovat Emma/Hermione faneja. Itse en todellakaan väitä että Emma olisi huono Hermione, hänhän on lähes täydellinen enkä voi kuvitella ketään siihen tilalle! Jotenkin vain itse en ole ihastunut Emma Watsoniin eikä elokuvien Hermione todellakaan ole suosikkini. En voi mitenkään esittää mitään kunnollisia perusteluja mielipiteelleni (joka tekeekin tästä kommentista harvinaisen turhan), mutta jos jotenkin yritän koota ajatuksiani yhteen, voisin sanoa että en ole sisäistänyt elokuva-Hermyä niin hyvin kuin kirjojen. Tietenkäänhän se ei ole Emma Watsonin vika, eikä elokuvien pidäkään olla niinkuin kirjat, mutta elokuvissa Hermione on jotenkin liian kaunis ja menevä. Olen aina ollut ihan myyty sille ykkös- ja kakkosleffojen pienelle Hermionelle, jolla on hiukset sotkussa ja joka on tempperamenttinen lukutoukka, mutta sitten Hermionessa tapahtui todella suuri muutos, jota en ole enään onnistunut sisäistämään ja hahmottamaan.

Ehkäpä joku nyt tajusi mitä yritin sanoa, toivottavasti. Puhun kyllä kokoajan itseäni pussiin ja kruunaan kaiken vielä toteamalla että eihän Hermione on kirjoissakin vanhetessaan luopunut sellaisesta pikkutyttömäisestä lukutoukkuudesta ja muutenkin kasvanut, mutta jotenkin elokuvat eivät tue mielikuvieni Hermionea.
syön sun pään.

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #14 : Heinäkuu 09, 2008, 00:01:25 »
No nyt kun kysytään, minä en pidä elokuva-Hermionesta, tarkoittaako se siis etten pidä Emmasta? No, minä en itse Emmasta tiedä paljon mitään, jotenpa olenpa hiljaa sen suhteen. Ei yhden roolin perusteella voi kai sanoa osaako joku näytellä vai ei...
Mutta minusta Hermione on yksi epäonnistuneimmista elokuvahahmoista. Tai no, minä en kuvitellut häntä lainkaan senlaiseksi, ei Hermione ole ihan niin ärsyttävä. Elokuva liioittelee. Tosin mainittakoon, että ensimmäinen Harry Potter-kokemus oli VK-elokuva, joten enpä kamalasti silloin omaa mielikuvaa ollut luonut.

Poissa Shirlene

• Surusilmä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #15 : Heinäkuu 09, 2008, 00:17:57 »
Vähän erilaisempaa mielipidettä. (Onko täällä tosiaan vain Emma-faneja?)
Omasta mielestäni Emman näytteleminen on hieman tönkköä. 1-2 leffoissa se näytteli paremmin, paljon luontevammin, mutta 3-5, melkein koko ajan mennään, että tök tök tök. *huoh* Se häiritsee paljon, varsinkin jos vieressä näyttelee Rupert tai joku muu todella taitava näyttelijä. Huomaa hyvinkin eron. En tajua mikä Emmaan meni toisen leffan jälkeen, itse pidin hänen näyttelemisestään vielä silloin paljonkin. Nuo kolme viimeistä suoritusta on ollut pieni pettymys.
Lisäksi Emma on ehkä hieman liian nätti Hermioneksi. Hermionellahan on pörröiset/hapsottavat hiukset, (ykkösessä ja kakkosessa oli, muttei enää sen jälkeen :O) huono ryhti  jne. (Hermione muutenkin epäsuorasti sanonut itseään rumaksi) Tuntuu hassulta, että Hermionea näyttelevä on ollut nuorin, joka on päässyt Voguen kanteen :D  

Hermionesta tykkään :) Lempihahmojani, välillä sen jutut herättää hilpeyttä ja ärsyttävätkin, mutta ehdottomasti tykkään. Hyvin aito ja mielenkiintoinen hahmo. Siksi Emman näytteleminen harmittaa vieläkin enemmän.

En oikein tiedä, en ole paremmin seurannut Emman haastatteluja tms. Pari niistä, mitä olen nähnyt, antavat sellaisen ihan mukavan ja "tavallisen" vaikutelman Emmasta. Niin, en voi tästä sen enempää sanoa, sillä en ole seurannut paljon Emman tekemisiä, mutta sen vähän mitä olen hänestä saanut.. Ihan kivalta ja jalat maassa-tyypiltä vaikuttaa. :

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2009, 10:32:04 kirjoittanut Shirlene »
"Being sad with the right people is better than being happy with the wrong ones."

Cindu

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Heinäkuu 14, 2008, 17:13:14 »

Emma on hyvä näyttelijä ja sopii minusta todella hyvin Hermionen rooliin. En kyllä osaisi kuvitella siihen muuta kuin juuri Emma Watsonin. Hermione.. no yksi lempihahmoistani ja muutenkin tykkään. On hauskaa kun hermione määräilee välillä Ronia ja Harrya. Joo olen minä Emma Watsonin fani, niin kyllähän täältä löytyy. En oikeastaan vieraile, joskus käyn katselemassa. Emma on diiv.. no tuota se on hänen mielipide.

Roheha

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Heinäkuu 16, 2008, 17:29:49 »
Pidän Emmasta, ja hän on ihan hyvä näyttelijä, mutta hän ei sovi Hermionen rooliin, mielestäni. Ei hänen tietenkään tarvitse olla täysin samanlainen kuin Hermy, mutta edes vähän. Täsmälleen miten Shirlene sanoi, tönkköä. Kyllä hän varmaan muita rooleja näyttelisi hyvinkin, mutta Hermione, eieie. Olisi varmasti ollut parempiakin hakemassa paikkaa. Ei sovi, mielestäni hän on.. Älkää nyt ajatelko, että olen ihan hirveä, mutta.. Mielestäni hän on aivan minimaalisesti diiva. Siis iiiihan pienesti .s en tiedä miksi, mutta se vaan vaikuttaa joskus hiukan siltä. Mutta mikäs siinä, nyt kun hän Hermionena on, niin onhan siihen jo tottunut, vielä odotan kak.. siis kolme elokuvaa, missä näen hänet Hermionena (:

//muoks. Se tärkein, en ole fani .p

Poissa Jukka

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Heinäkuu 16, 2008, 22:14:04 »
Vähän erilaisempaa mielipidettä (onko täällä tosiaan vain Emma-faneja? Apua! :)
Omasta mielestäni Emman näytteleminen on hieman tönkköä. 1-3 leffoissa se näytteli paremmin, paljon luontevammin, mutta 4-5, melkein koko ajan mennään, että tönks tönks tönks. *huoh*

Lisäksi Emma on ehkä hieman liian nätti Hermioneksi. Hermionellahan on pörröiset/hapsottavat hiukset (Ykkösessä ja kakkosessa oli, muttei enää sen jälkeen!:O), huono ryhti,  jne (Hermione muutenkin epäsuorasti sanonut itseään rumaksi). Tuntuu hassulta, että Hermionea näyttelevä on ollut nuorin, joka on päässyt Voguen kanteen :D 

Hermionesta tykkään :) Lempihahmojani, välillä sen jutut herättää hilpeyttä, mutta ehdottomasti tykkään. Hyvin aito ja mielenkiintoinen hahmo. Ja näin. Siksi Emman näytteleminen harmittaa vieläkin enemmän.

Olen samoilla linjoilla. Emma on liian nätti ja liian "teini" Hermioneksi. Watson näyttelee ihan hyvin, parhaimmillaan loistavasti, mutta juuri nuo mainitsemasi asiat mättävät ja häiritsevät. Jos on diiva, niin olkoon, ei kuulu minulle - mutta Emman Hermione-tulkintaan en ole tyytyväinen. Se tietty empaattisuus tuntuu puuttuvan.

Kylläpäs kaikki ovat Emma/Hermione faneja. Itse en todellakaan väitä että Emma olisi huono Hermione, hänhän on lähes täydellinen enkä voi kuvitella ketään siihen tilalle!

Pakko puuttua tähän :) Kaikki sanovat, etteivät voisi kuvitella ketään Emman tai jonkun muun tilalle. Luonnollisesti kun näyttelijään on tottunut, ei pysty helposti kuvittelemaan jotain toista sen tilalle. Esim. Frendit-sarjan tiimoilta on kuulunut huhuja, että Monican ja Rachelin näyttelijöitä olisi aluksi kaavailtu toistensa rooleihin, mutta lopulta sitten päädyttiin siihen, että Jennifer on Rachel ja Courteney Monica. No, eihän sitä nyt enää pysty ajattelemaan heitä eri rooleihin, kun on niin tottunut Frendikuusikkoon sellaisenaan, mutta varmasti tilanne olisi eri jos juttu olisi alun alkaen mennyt toisinpäin. Uskon siis myös, että jos Hermya olisi esittänyt joku muu, ei kukaan nyt pystyisi kuvittelemaan Emma Watsonia näyttelemään häntä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2009, 22:22:07 kirjoittanut Jukka »

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Heinäkuu 25, 2008, 12:42:08 »
Minä sanon ihan suoraan, että en pidä Emmasta. Hermionesta pidän kirjoissa. Emma näytteli kohtalaisesti kahdessa ensimmäisessä elokuvassa, mutta siitä eteenpäin hän on mielestäni ylinäytellyt. Minua ihan ärsyttää monesti, kun katson elokuvien lisämateriaaleista näyttelijöiden haastatteluja, kun Emma on niin teennäinen ja diivamainen myös... Nyt te varmaan hirtätte minut? :D Siinäkin, että Emma on liian kaunis Hermionen rooliin olen tavallaan samaa mieltä... Tai ei ehkä liian kaunis, mutta esim. tukasta olisi voinut tehdä hapsottavamman niinkuin se on kirjoissa...
   Muutenkin kirjojen Hermioneen on helppo samaistua ja esim. Viisasten kivessä häntä on jopa helppo sääliä, mutta elokuvissa Hermione ei herätä mitään tunteita toisin kuin suurin osa muista hahmoista. Lyhyesti sanottuna olen pettynyt Hermionen roolivalintaan, Emmaan.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #20 : Heinäkuu 28, 2008, 21:11:31 »
Itse en pidä ollenkaan Hermionesta, enkä sen kummemmin Emmastakaan. Emma on kyllä oiva tyttö näyttelemään Hermionea, hänessä kiteytyy kaikki se ärsyttävyys! Hoho.
   Hieman turhan nätti hän on minustakin Hermyn rooliin, kuten osa on sanonut. Liian pienet etuhampaat! Täydellisesti roolihahmoonsa istuvaa näyttelijää ei voi kaiketi mistään ikinä löytää, mutta varmasti olisi löytynyt hitusen enemmän Hermionemaisia typyjä Emman sijaan.

diidaan kanssa olen aivan samaa mieltä. Juuri nimenomaan kahdessa ensimmäisessä leffassa Emma oli vielä siedettävä, ensimmäisessä jopa varsin suloinenkin, mutta nyt hänen roolisuorituksiaan riittää kuvaamaan tasan yksi sana: ylinäytteleminen.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Anzku

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Syyskuu 15, 2008, 19:43:12 »

Emma on ihan hyvä näyttelijä!
Hermion on viisas joskus hiukan nokkava mutta myös hyvä ystävä!
Kyllä varmasti löytyy, itse en ole kovinkaan paljon emma-fani.
En mä vieraile.
en tiiä ehkä osittain pitää paikkaansa mut ei kokonaan.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #22 : Syyskuu 19, 2008, 13:05:29 »
IHMEOLIO <3 EMMA WATSON <33333 Emma on aivan ihana! Hyvä näyttelijä, tosi sievä ihanaihanaihana<3 Ja Hermione on myös ihana! Ois ehkä kivaa olla ite Hermionen roolissa ;D. Joo, mulla on ainaki sata kuvvaa konneella Emma Watsonista ja Hermione Grangerista :) Ihania typyköitä :DDDDDDD Sori tää viesti on vähän lyhkänen ku on kiire, mutta sen sanon että Emma on ihana, kaunis, taitava, paras jne :D
Cadillac.

Poissa Jukka

• Vuotislainen
« Vastaus #23 : Syyskuu 29, 2008, 20:42:40 »
Minä sanon ihan suoraan, että en pidä Emmasta. Hermionesta pidän kirjoissa. Emma näytteli kohtalaisesti kahdessa ensimmäisessä elokuvassa, mutta siitä eteenpäin hän on mielestäni ylinäytellyt. Minua ihan ärsyttää monesti, kun katson elokuvien lisämateriaaleista näyttelijöiden haastatteluja, kun Emma on niin teennäinen ja diivamainen myös... Nyt te varmaan hirtätte minut? :D Siinäkin, että Emma on liian kaunis Hermionen rooliin olen tavallaan samaa mieltä... Tai ei ehkä liian kaunis, mutta esim. tukasta olisi voinut tehdä hapsottavamman niinkuin se on kirjoissa...
   Muutenkin kirjojen Hermioneen on helppo samaistua ja esim. Viisasten kivessä häntä on jopa helppo sääliä, mutta elokuvissa Hermione ei herätä mitään tunteita toisin kuin suurin osa muista hahmoista. Lyhyesti sanottuna olen pettynyt Hermionen roolivalintaan, Emmaan.

Toden totta.

Tosin omasta mielestä Emma oli teennäinen myös ekassa kahdessa leffassa, ja muutenki huono - kuten kaikki lapsinäyttelijät olivat VK:ssa ja SK:ssa. Azkabanin vangissa ei ole kovin pahaa ylinäyttelemistä (jos on ollenkaan), ja muutenkin siinä leffassa koko kolmikko on minusta parhaimmillaan. Nelosessa toisiksi parhaimmillaan, Feeniksin killassa sitten näkyy jo aika pahasti sellainen laiskistuminen, mitä kaikille ei-huipputason näyttelijöille käy kun heistä tulee tähtiä. Ja tietysti vika myös David Yatesissa.

mohikaani

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Maaliskuu 05, 2009, 17:44:45 »
> Ihan perus tyttönenhän se. :D Voisin kyllä vaihtaa ulkonäköä tämän kanssa. Lehtijuttujen perusteella kyseinen henkilö ei kyllä kuuluis kaveripiiriini..

> Aika ihana, paranee vaan sarjan loppua kohden :)

> Varmasti löytyy. Minä en sanoisi lukeutuvani heihin...

> En.

> Paha sanoa kun henkilöä ole pahemmin tavannut.. Jostain kumman syystä mulla on aina sellanen oletus että 3/4 vähän kuuluisimmista näyttelijöistä kulkee pissipäässä. O.o Ja tuossa iässä kuin Emma on julkisuuteen pompahtanut, ei oo mikään ihme että vähän leijuttaa. Varmasti kuka tahansa pikkutyttö joka pääsee suuuureen leffaan on lievästi sanottuna innoissaan :DD