Kirjoittaja Aihe: Mp3-soittimet, myös iPodit  (Luettu 10183 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zafiro

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: NightFeather22
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mp3-soittimet
« Vastaus #25 : Lokakuu 10, 2008, 18:41:22 »
Minulta löytyy MP3-soittimena Creativen Zen Stone Plus, jossa on tilaa 4GB (ja väriltänsä se on musta). Viime jouluna tuli joululaksi saatua, kun vanhassa oli niin vähän tilaa. Mutta tyytyväinen tähän nykyiseen soittimeeni olen, tuollainen juuri sopivan kokoinen joka kulkee hyvin mukana ja sen löytää silloin kun sitä jostakin laukusta ym. etsii ja tilakin on riittänyt. Ja mukavan näköinen tuo soitin on. :)

MP3-soitin on kyllä hyödyllinen kapistus, lähes kaikkialla se kulkee aina mukana. Yleensä automatkoilla tuota tulee kuunneltua ja koulussa aika usein välitunneilla. Kotona en paljoakaan soittimesta musiikkia kuuntele, vaan silloin tulee pääosin tietokoneelta musiikkia kuunneltua. Joskus kyllä tulee siitä musiikkia kuunnellessa jos koneella on silloin joku tai en vain konetta sen vuoksi päälle viitsi pistää.

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #26 : Lokakuu 10, 2008, 21:40:54 »
Minulla on punainen Sony S610, 2 gigaa. Siinä on 250 biisiä (joista en todellakaan kaikkia kuuntele) ja yksi video joka oli siinä jo ostettaessa. Kuuntelen sillä musiikkia aika paljon, lähinnä välitunnilla tai bussimatkoilla, kun ei paikallaanistumisen lisäksi olisi mitään muutakaan tekemistä.
 Pidän soittimestani: siinä ei ole mitään ylimääräistä (jos videoidenkatselu-mahdollisuutta ei lasketa), se on kivan kokoinen (noin 7-8 cm 'korkea') ja -näköinen ja akku kestää pitkään.
 Mp:ltä odotan juuri akun kestävyyttä ja sitä että muistia on tarpeeksi. Myös 'kuvanäyttö' on plussaa, siis että näkee kaikki biisit listana (tai siis ei tietenkään kaikkia biisejä) ja pystyy suoraan siirtymään sinne minne haluaa.
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Lokakuu 23, 2008, 22:56:50 »
Minulla on musta Sandisk Sansa mp3-soitin. Se on 2 gigan soitin, ihan hyvin siihen on kaikki tähän mennessä mahtunut.
Ainahan se mukana on, koulussa kuolen välitunneilla ilman sitä. Pattereitakin pitää sitten mukana kantaa. Eihän tuohon saa videoita, kuvia tai vastaavia, sehän on miinusta, mutta ei se nyt niin kamalaa ilman niitäkään ole. Näyttökin on ihan kohtuukokoinen.
Kuuntelen mp3:sta monesti monta tuntia päivässä, tosin aika monesti liitän sen tietokoneen kaiuttimiin, etten nappikuulokkeilla kuuntele.
Tällä hetkellä mp3-soittimessa on jotain 220 biisiä. (En ole ihan varma...)
Uuden ottaisin heti, jos saisin. Tuossa on kuitenkin joitain ongelmia, että se välillä jumittaa ja on kamalan hidas. Mutta menee se silleen kun ei ole muutakaan. (Tai olisi 1 gigan entinen soitin, samanlainen, mutta hopean värinen...)
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #28 : Lokakuu 25, 2008, 17:43:02 »
Minulla on Creative Zen V, jossa on tilaa 1 GB. Se riittää minulle ihan ruhtinaallisesti, tilaa on jäljellä vielä vaikka kuinka, vaikka soittimeen on tullut ladattua kaikenlaista sen jälkeen, kun sain sen synttärilahjaksi päälle puolitoista vuotta sitten. Soitin on ihan hyvä, kun siinä on näyttö, koska näytöttömän soittimen käyttäminen on jotenkin hankalaa ja sekavaa. Jotain outoa näissä Zen-soittimissa kuitenkin on, koska omassani ja kahden kaverin samanlaisissa soittimissa on kaikissa sama ongelma: ne jumittuvat välillä ja lähtevät käyntiin vasta kun painaa reset-nappia. Siis soitin vain jumittuu johonkin kohtaan, eikä mene pois päältä tai mitään, eikä näyttö edes pimene. Yleensä näin käy, kun yrittää sammuttaa soittimen. Ensimmäisen kerran soittimeni jumittui pari päivää sen jälkeen kun takuu meni umpeen. Tuli jotenkin huijattu olo... :D Lisäksi soittimen äänitysnappi on jäänyt minulla jotenkin alas, joten se saattaa alkaa itsestään nauhoittamaan, mikä ei ole kovin kivaa.

Kuuntelen musiikkia melkein 24/7, koska minulla on aina radio päällä, kun olen kotona. Autossa, bussissa ja muissa kulkuvälineissä kuuntelen MP3:sta. Kun pyöräilen kouluun, en kovin usein kuuntele musiikkia, koska se on vähän hankalaa kypärä päässä. Kuulokkeet tippuvat väkisinkin... Mutta kyllä soitin on ahkerassa käytössä. On siitä jo valituksiakin tullut, lähinnä äidiltä ja pikkusiskolta... :D

Kuulokkeet tuntuvat hajoilevan vähän liian usein, nyt minulla on menossa kolmannet kuulokkeet. Tai oikeastaan ne ovat lainassa iskältä, joka lupasi ostaa minulle uudet kuulokkeet jo joskus kuukausi sitten... Huoh. No, toivottavasti en ehdi rikkoa siihen mennessä näitä iskän kuulokkeita. :D

Mutta loppupäätelmä: tarvitsisin uudet kuulokkeet ja ehkäpä uuden soittimenkin. Ja juu, MP3-soittimet on hyvä asia. :)
Using the "are we", are we?

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #29 : Lokakuu 25, 2008, 20:46:04 »
Mulla taitaa olla joku halpis ämppäri. Mahtuu n. 13-20 biisiä, mutta en ole jaksanut ladata... Sain uudet kuulokkeet - ne eivät olenapparit......!
Kännykässäni on 58/700 biisiä. niin vähän tilaa käytettynä, mutta ei voi mitään. Ämppikseen pitää alkaa littaa musiikkia.

-Affu kuittaa.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Momy

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Marraskuu 15, 2008, 10:26:11 »
Hmm. Mulla oli Iriverin Mp-3 soitin, joka kyll meni rikki ku tippu lattialle, (väri oli harmaa, INHOSIN sitä aina) :'D
(Olin ostanu Espanjast,)
Nyt on toinen espanjast ostettu I Win (turkoosin värinenn, joka on karmee väri myös...)
Kuuntelen aina matkoilla vaikka lentokoneessa, (olen ottanut selvää, saa kuunnella, mutta ei laskeutuessa tai noustessa..)
Ja automatkoilla, jossain ulkomailla, pyöräillessä.. MISSÄVAIN joskus koulussakin kuuntelen tunnilla salaa.. :PP

Kromisade

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Marraskuu 16, 2008, 00:11:56 »
Sanoisin että mp3-soitin on yksi kätevimmistä keksinnöistä sitten pyörän meille musiikin suurkuluttajille :DD

Olen kanssasi täysin samaa mieltä! :)

Itse omistan Creativen MuVo100, 1½GT:n (muistaakseni se tuon oli tai sitten 2GT:n) mp3soittimen ja olen ollut siihen enemmän kuin tyytyväinen!! On kätevää pakata musiikit noinkin pieneen laitteeseen ja kun siihen vielä saa mahtumaan yllättävät paljon musiikkia! Tuo mahtuu niin hyvin taskuun, laukkuun, minne ikinä keksiikin sen laittaa ja se on kätevä ottaa mukaan, kun ei tarvitse levyjä raahata mukana. Enemmän kuuntelenkin mp3soittimella kuin cdsoittimella musiikkia. Ei häiritse muita, kun käyttää kuullokkeita. ;) Mp3soitin on siis taskussani melkein 24/7!

Erittäin kätevä keksintö!

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #32 : Marraskuu 16, 2008, 14:55:26 »
MP3-soittimet on kyllä ehkä paras keksintö omalta kannaltani, koska kuuntelen lähes koko ajan musiikkia nykyään enkä pysty kuvittelemaan bussimatkoja ilman musiikkia, vaikka niitäkin hetkiä on tullut koettua.

Ensimmäisen ämppärimeni hankin (tai siis isäni hankki) tuossa jokunen vuosi sitten ja se onkin toiminut aina tähän vuoteen saakka, kunnes tuossa muutama kuukausi sitten siinä alkoi kuulua jotain ihme särinää ja pitkällisen mietinnän jälkeen totesin, että se kuulokeliitin-jutska oli mennyt jollain ihmeellisellä tapaa rikki. Nyt sitten olen pärjännyt ilman kyseistä soitinta ja tyytynyt puhelimeni vähäkapasiteettiseen muistikorttiin (64 Mt).

Nyt sitten odottelenkin iPod Nanoani, joka tilattiin eilen. Senkin tosin saan vasta jouluna (joululahja), mutta siihen asti pärjään vallan mainiosti tuolla hupelimella.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Pyry P

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Marraskuu 16, 2008, 19:31:13 »
Itsellä Ipod nano ja Nokia N70 puhelin joka sisältää mp3 soittimen. Ipodissa muistia 8gb ja kännykässä 1gb. Olen ollut tyytyväinen Ipodiini. Siinä on hyvä äänenlaatu ja lähes koko musiikkikirjastoni mahtuu siihen. Kännykän mp3 on taas surkea äänenlaadultaan ja on hirveän hidas. Nopeus ongelmaan ratkaisuksi tosin löytyi nokian oman soitinohjelmiston vaihtaminen toiseen. Kännykässä ongelmana myös akkukesto joka ei riitä edes päiväksi. Kuuntelen musiikkia enemmän Ipodilla mutta silloin kun se ei ole mukana on N70 ihan kelpo laite.
Asd

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #34 : Marraskuu 29, 2008, 15:40:37 »
Minulta löytyy kaksi MP3- soitinta, joskin Creativen olen hylännyt aikoja sitten. Ensimmäinen soittimeni oli siis Creative Muvo V100 (1GB). Käytin tuota noin vuoden kunnes hankin itselleni viime jouluna iPod Nanon. Minulla on se pienempi mallinen Nano, onko se sitten 3. sukupolven iPod Nano. Kuulun niihin ihmisiin, jotka ovat naureskelleet sille, että iPodit ovat puhelia ilman soitto mahdollisuutta, koska iPodissa on ominaisuuksia vaikka muille jakaa. Ehkä ihana ominaisuus verrattuna entiseen Creativeen on se, että iPodin voi ladata koneelta eikä tarvitse olla pattereita. Pattereiden kanssa meni totaalisesti hermot ja kyllähän tuo akku kestää hyvin kun kuuntelen sitä koulumatkoilla päivässä noin tunnin ja kerran parissa viikossa minä sen lataan täyteen samalla kun siirrän uutta musiikkia soittimeen. Onhan iPod kallis, mutta todellakin jokaisen sentin arvoinen.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Kuningasidea

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Joulukuu 02, 2008, 18:47:03 »
Ostin inttiä varten ensimmäisen mp3-soittimeni. Se oli muistaakseni joku Creative Zen (2GB). Valitettavasti soittimen kohtalo oli aika ikävä, sillä se jäi varusvaihdossa vaihtamani lomatakin taskuun, eikä sitä enää löytynyt. Olin siihen ihan tyytyväinen niin kauan kuin suhdettamme kesti, mutta huomasin alkuhuuman jälkeen siinä pienia puutteita. Näytöttömyys haittasi hieman, jos yritti etsiä sieltä yli sadan biisin joukosta jotain tiettyä. Lisäksi tykkään kuunnella cd:itä kokonaisuuksina, joten soittolistojen luomisen puuttuminen jäi hieman häiritsemään. Tämän jälkeen olen käyttänyt vain vanhaa kannettavaa cd-soitintani, ja olen ollut siihen varsin tyytyväinen. Ainoastaan olen jäänyt kaipaamaan mp3-soittimen pientä kokoa. Jos jatkossa hankin uuden mp3-soittimen, niin uskon nyt saavani sellaisen, joka palvelee minua paremmin. Ellei taas ostohetkellä iske samanlainen kitupiikkikohtaus kuin viimeksi; en varmana maksa noin paljoa näytöstä, kun kuitenkin soitin on musiikin kuuntelua varten.

Sonija

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Joulukuu 17, 2008, 19:18:24 »

Minulla on ihana muutaman vuoden vanha Creativen "palikka", olisiko Creative MuVo mikälie.. :D En hirveästi ole miettinyt. Ikävä kyllä muistia on vain 1 GB (kun hommasin kapulan, en hirveästi ollut musiikin perään... Nyt en osaa olla ilman!), ja alkaa tila loppua kesken. Olen hirveästi joutunut poistelemaan kappaleita, kun niitä on kerääntynyt vähän turhan paljon. Nappasen säälimättä turhan harvoin kuunnellut biisit pois tilaa valtaamasta.

Koulussa ämppäri on aivan ehdoton, ja sitä tulee kuunneltua oikeastaan joka välitunti, bussipysäkillä, bussissa... Bussissa tosin välillä kuljettaja laittaa radion niin ärsyttävän kovalle, ettei kuule kunnolla mitään! Ja tässä ihanasti viikko sitten soittimeni nirhasi jo toiset kuullokkeet pienen ajan sisään. Vasemmasta ei kuulu mitään, ja minulta menee hermot kun edes CD -soitin ei voi toimia kunnolla. Se hyppelyttää levyjä koko ajan. Pitääpi sitten kai vain ostaa uudet...

Minulla on tapana teippailla kuullokkeiden johtoja erivärisillä eristysteipeillä. Se auttaa erottamaan oman ämppärin veljen  omasta, joka on siis täsmälleen samanlainen, ja toisekseen johdot meinaavat katketa monesta paikkaa. Säilytänkö minä niitä jotenkin väärin? Farkkujen taskussa täytyy olla joku syövyttävä ominaisuus... ;) Joululahjaksi yllättäen toivon uusia kuullokkeita, ja mielellään uutta soitintakin.

Kaverillani on joku Applen iPod. Varmaan ainakin kaks milliä paksu ja kosketusnäppäimet (tai mikäikinä onkaan, sellanen ihme rinkula mistäs selataan biisejä), aika hieno laite... Minä en kyllä osaisi käyttää sitä, mutta sinne mahtuu ÄLYTTÖMÄSTI musiikkia! Kellään täällä tällaista ihmelaitetta? Miten paljon se maksoi? Mistä löytyi? (Ainahan voi haaveilla... ;)

)

Poissa ee

• hated
  • Vuotislainen
  • örr
« Vastaus #37 : Joulukuu 18, 2008, 18:41:49 »
Minä olen sellainen ihminen, joka ei selviä ilman musiikkia päiväkään. Kuuntelen koulussa tunneilla ja välitunneilla, bussissa, pysäkillä, kävellessäni, nukkumaan mennessäni, joskus nukkuessankikin, ollessani tietokoneella, piirtäessäni, lukiessani, syödessäni... Aina kun vain voin, eli lähes aina. Kiitos kuuluu mp3-soittimeni. Ilman sitä en pystyisi varmaankaan enää elämään.

Tällä hetkellä minulla on iPod Shuffle, se vanha paksuhko palikka. On toiminut kiitettävästi yli kolme vuotta, ja ilman näyttöä on pärjännyt loistavasti. Ainakaan ei kaverit näe mitä kuuntelee, joskus kun tulee luukutettua sellaista musaa, mitä kaverit eivät uskoisi todellakaan minun kuuntelevan. :'D Ainoa huono puoli on muistin vähyys, puoli gigaa kun ei oikein tunnu riittävän mihinkään -> pelkät lempibiisit mahtuvat soittimeen. Mutta muuten on toimiva laite, ei ole hajonnut, vaikka kuinka kaltoin olen sitä kohdellutkin. Naarmuinen se tietenkin on yltäpäältä, ja sitä ihmettelen, kuinka sen muovista pintaa voi naarmuttaa kynnelläkin.. o_O

Jouluna kuitenkin saan uuden mp3-soittimen. Taisi olla 4 gigainen, merkkiä en muista enää, iskä sen tilasi jostain. :'D Saa nähdä miten pystyn luopumaan vanhasta, niin rakkaasta iPodistani. :'< Ihan raapaisee sydäntä kun ajattelee sen joutuvan toimettomana makailemaan hyllyyni... ;____; Nojoo.
come sit next to me / pour yourself some tea

Vampire

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Joulukuu 21, 2008, 22:24:10 »
Minulla on valkoinen 1.8 Gt Creative Stone Plus mp3 soitin, jolla ei ole ikää kovinkaan paljon. Hyvä soitin, huomattavasti parempi kuin entiseni. Musiikin kuuntelemiseni laatu vaihtelee päivittäin, yhtenä päivänä kuuntelen musiikkia kännykästä kuulokkeiden kanssa, toisena kuuntelen radiota, kolmantena musiikki kuuluu tietokoneen Media playrista ja taas toisena päicänä mp3 soittimestani. Mutta musiikkia kuuntelen melkein koko päivän, se kyllä vähän riippuu, onko minulla seuraa..

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Joulukuu 22, 2008, 00:18:50 »
Omat ruhtinaalliset kolme iPodiani ovat kuolleet ja kuopatut kaikki. Nyt tämä nykyinenkin päätti heittää henkensä. Ei niinkään että kohtelisin iPodejani hyvinkin raa´asti, olen hyvin kiintynyt niihin ja pidän niitä hyvässä tallessa. Mutta en saa uutta, todellakaan kun viimeisellä iPodilla ikää oli noin vuosi. ;___; Itkin sen perään kauan. iPod ei sinällään ole rikki, mutta siihen ei vain tule mitään kuvaa kun sen kytkee päälle. Ah ja voih.

Haluaisin uuden musiikkisoittimen, ihastuin tuohon Creativen Stone Plussiin kun sitä tuolla katselin, mutta en usko saavani sitä lahjaksi. Joudun varmaan ostamaan itse.
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Pyry P

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Joulukuu 25, 2008, 15:43:33 »
Ensi vuonna eurooppaan on vihdoin (kahdenvuoden odotuksen jälkeen) tulossa microsoftin uusi zune soitin. Soitin on hintalaatu suhteeltaan erinomainen.(ainakin USA:n julkaisu.) Zune mallistoon kuuluu 4gb versio (99 dollaria), 8gb versio (139 dollaria), 16gb versio (179 dollaria), 80gb versio (229 dollaria), 120 gb versio (249 dollaria). Elikkäs ensivuoden puolella on euroopan julkaisu (todennäköisesti). Itse ajattelin tuon 120gb mallin hankkia jos hinta pysyy aisoissa.

Linkki tuotesivulle:http://www.zune.net/en-US/mp3players/default.htm
Asd

Poissa Tyyppi

• Kyseenalaistaja
  • Vuotislainen
  • Pohjanlahden merenneito <3
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #41 : Joulukuu 25, 2008, 17:32:46 »
Päivitystä. Creativen soittimeni hajosi, ja sain joululahjaksi iPod nanon 8 gigalla. Vihaan asiinä vain herkkyyttä (monella tutulla on menny pienestä hajalle) ja iTunesin kanssa säätämistä. Siinä on oikeastaan liika paljon muistia minulle eikä huvita iTunesista osta mitän. Apua?
Olenko minä olemassa? Oletko sinä olemassa? Onko mikään olemassa?
Pitchy pitchy Live start! Love shower pitch!
Blogini simpukan.kuoressa.blogspot.com

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Guns N' Fuckin' Roses!
« Vastaus #42 : Joulukuu 26, 2008, 18:00:32 »
Joo toi I Tunes on ihan roska ja et voi ottaa omaan I Podisi musiikkia muiden koneilta ilman että tyhjennät Omasi ensin. Kannattaakin siis ladata netistä sellainen ilmainen Ohjelma kuin Yam Ipod joka on huomattavasti nopeampi kuin I tunes ja siinä saa sanatkin biiseihin jos haluaa, ja sillä ei ole mitään muita tarkoituksia kuin musiikin siirtäminen. Sillä voi myös ottaa muiden koneilta musiikkia, Oma Itunesini alkoi joku aika sitten sekoilemaan ja pyysi, että tyhjennetäänkö muisti niin latasin sen takia yam Ipodin joka on aivan loistava..
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Poissa Pyry P

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Joulukuu 26, 2008, 22:30:17 »
Samaa mieltä teidän kanssa itunes on tosiaankin täyttä roskaa. Pääsyy tähän on todennäköisesti Applen halu hallita ipodeita täysin.
Ipodit ovat myös mielestäni järkyttävän ylihintaisia. Tukekaa Creativea ja piakkoin tulevaa zunea!
Asd

Poissa Kanttarelli

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Joulukuu 27, 2008, 15:52:43 »
Samaa mieltä teidän kanssa itunes on tosiaankin täyttä roskaa. Pääsyy tähän on todennäköisesti Applen halu hallita ipodeita täysin.
Ipodit ovat myös mielestäni järkyttävän ylihintaisia. Tukekaa Creativea ja piakkoin tulevaa zunea!

Älä unohda Sandiskiä!!! Itse käytän Sandisk Sansa Clippiä ja olen erittäin tyytyväinen siihen (se voitti myös TM-vertailun, vastassa oli vastaava Creativen ja Applen mp3:nen :P), suosittelen muillekin ja tosiaan ton iTunesin kanssa on ongelmia.
Zombies ate my brain :D

Poissa Tyyppi

• Kyseenalaistaja
  • Vuotislainen
  • Pohjanlahden merenneito <3
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #45 : Joulukuu 28, 2008, 13:08:46 »
Olisin itse tosiaan ostanut Creativen (edellinen oli sellainen ja se kesti maailman menossa 3 vuotta!) mutta joulupukki päätti sitten hankkia Ipodin. En kyllä rupea iStoresta mitään ostaa, vaan aion siirtää kaiken musiikin levyiltä >:) siitäs sait Apple! Ja totta -Apple tahtoo hallita kaikkea iPodien sisältöä.
Olenko minä olemassa? Oletko sinä olemassa? Onko mikään olemassa?
Pitchy pitchy Live start! Love shower pitch!
Blogini simpukan.kuoressa.blogspot.com

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #46 : Joulukuu 28, 2008, 15:57:02 »
Mulla on sellainen soitin jolla pystyy kattoon videoita, kuvii ja jopa teksti tiedostoja, niin ja on siinä radiokin :) tosin tulee kyllä kuunneltuu enemmän musiikkia merkki on muistaakseni DIEL ei kauheen tunnettu, mutta toimiva, enkä oikeen tiiä onko se nyt sitten Mp5 soitin ku siinä on kerta jo niin paljon tavaraa. tais siellä olla muutama pelikin, mutta eipä niitä tuu pelattuu.. en ees tajuu miten ne toimii että hyvä minä ;) nyt kun vielä tässä muistan niin saahan sillä jopa nauhoitettuukkin jotain... Minulle ehkä hieman turha kun kuuntelen vain sitä musiikkia :) sain sen kun mulla meni vanha samaamerkkii rikki eikä sitten enää ollut samanlaista niin ne anto mulle tuon.

Matkoilla kätevä ei oo ees kauheen iso :)

No mitäs muuta, (eiköhän tässä tullut jo aikapaljon tosin taitaa olla sekava viesti, sillä järki on jäässä)

~DD~
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Pyry P

• Vuotislainen
« Vastaus #47 : Joulukuu 30, 2008, 12:03:54 »
Mulla on sellainen soitin jolla pystyy kattoon videoita, kuvii ja jopa teksti tiedostoja, niin ja on siinä radiokin :) tosin tulee kyllä kuunneltuu enemmän musiikkia merkki on muistaakseni DIEL ei kauheen tunnettu, mutta toimiva, enkä oikeen tiiä onko se nyt sitten Mp5 soitin ku siinä on kerta jo niin paljon tavaraa. tais siellä olla muutama pelikin, mutta eipä niitä tuu pelattuu.. en ees tajuu miten ne toimii että hyvä minä ;) nyt kun vielä tässä muistan niin saahan sillä jopa nauhoitettuukkin jotain... Minulle ehkä hieman turha kun kuuntelen vain sitä musiikkia :) sain sen kun mulla meni vanha samaamerkkii rikki eikä sitten enää ollut samanlaista niin ne anto mulle tuon.

Matkoilla kätevä ei oo ees kauheen iso :)

No mitäs muuta, (eiköhän tässä tullut jo aikapaljon tosin taitaa olla sekava viesti, sillä järki on jäässä)

~DD~
Nuo Diel:it ovat ilmeisesti niitä kiinasta suoraan tulevia soittimia jotka ovat todella edullisia tosin niiden ainoa suomen maahantuoja taitaa olla www.e-ville.fi Itsekkin meinasin tilata tuollaisen mutta en loppujenlopuksi uskaltanut koska luin netistä että niitten joukossa on paljon maanantaikappaleita.
Asd

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
« Vastaus #48 : Joulukuu 30, 2008, 16:24:34 »
Pystyt lataamaan ipodiin musiikkia muillakin koneilla kun vaan ruksaat itunesissa omalla koneella että käsin järjestät musiikit. Opin sen joku aika sitten. Itunes on minusta aika jees, en osaa elää enää ilman. Itselläni on 8gigan ipod touch ja tilaa voisi olla enemmänkin. Kiva kun voi käyttää nettiä ja katsoa youtube videoita. Voittaa muut soittimet kympillä minun mielestä.

Ja totuttelu vie aikaa, mutta kun oppii niin helppo nakki.
Julien, you're slow-motion suicide.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #49 : Joulukuu 31, 2008, 19:14:10 »
Mäkin aluks mietin tota ipod touchii, mut tää nano vei kyllä voiton hintansa puolesta. Alku oli kyllä vähän takkuamista, kun en tajunnu miten se mokoma toimi, mutta opinpa aika nopeasti. Ja olen jopa onnistunut kerran saamaan sen jumiinkin :D Vieläpä heti alussa :D Tilaa vois kyl ehkä olla vähän enemmän, mutta kyllä tuosta 16 gigasta vielä reilu viis gigaa on jäljellä.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]