Kirjoittaja Aihe: Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan  (Luettu 906 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
« : Toukokuu 08, 2008, 20:48:37 »
Bokusatsu tenshi Dokuro-chan on Mitsuna Sakusen kirjoittama ja Mitsuna Ousen kuvittama japanilainen manga- ja animesarja. Sarjassa on neljä osaa, jotka sisältävät kaksi alle 15 minuutin mittaista jaksoa.

Varoitus: Sarja sisältää veriroiskuja!!

Juoni
Sakura on lukioikäinen poika, joka tulee tulevaisuudessa tekemään keksinnön, joka pysäyttää naisten kehittymisen kahdentoista vuoden iässä. Jumala ei salli tätä, vaan lähettää tämän vuoksi Sakuran perään enkeleitä tappamaan tämän ennen keksinnön luomista. Eräs näistä enkeleistä on Dokuro-chan, joka yrittää muuttaa tulevaisuutta tappamatta Sakuraa – lopullisesti. Dokuro-chan mättää ”suojeluksessaan” olevan pojan hengiltä mittavien verisuihkujen saattelemana aina sille päälle sattuessaan ja herättää tämän sitten henkiin hetken kuluttua. Ihan vain siksi, että voisi myöhemmin tappaa tämän taas uudestaan.

Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan rakentuu lähes täydellisesti sille huumorille, minkä toisen pään irti iskeminen isolla nuijalla aiheuttaa, minkä lisäksi sarjassa on varsin huomattava määrä vessahuumoria. Seassa on myös pieni ripaus romantiikkaa, mutta kahdeksanosaisessa sarjassa ei tähän kuitenkaan paljoa ehditä takertua.

Haluaisinkin kuulla, ovatko muuta seuranneet sarjaa? Itse olen katsonut tästä ihmeesä YouTube.
Mielipiteitä hahmoista, juonesta, sun muusta. Vapaata keskustelua. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.