Kirjoittaja Aihe: Mermaid melody Pitchi Pitchi Pitch ja Pure  (Luettu 1525 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tyyppi

• Kyseenalaistaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pohjanlahden merenneito <3
  • Tupa: Tuvaton
Mermaid melody Pitchi Pitchi Pitch ja Pure
« : Huhtikuu 25, 2008, 23:56:24 »
Tämä topic siis koskee animea jonka nimeä tuossa äsken taisittekin jo klikata :) Pichi Pichi Pitch (tunnetaan myös lisänimellään Mermaid Melody) on Pink Hanamorin ja Michiko Yokoten yhteisvoimin luoma anime- ja mangasarja, joka sisältää niin taikatyttöjä, huumoria, romantiikkaa kuin musiikkiakin. Sarjasta on luotu alkujaan 7 mangapokkaria ja peräti 91 animejaksoa. Pichi Pichi Pitchissä viholliset kukistetaan laulamalla mikrofoniin.

Sarjan päähenkilö on Pohjoisen Tyynenmeren vaaleanpunainen merenneitoprinsessa Lucia , joka pelasti noin seitsemän vuotta aikaisemmin pojan hukkumasta ja antoi tälle "Merenneidon Kyyneleeksi" kutsutun helmensä, jotta poika säilyisi hengissä. Nyt 13-vuotiaan Luchian täytyy hakea helmensä takaisin, sillä muuten hän ei voisi suorittaa lähestyvää 14-vuotisseremoniaa, jossa merenneidot vihitään aikuisiksi.

Niinpä Lucia muuttaa itsensä sieväksi ihmistytöksi, joka elää "isosiskonsa" Nikoran kanssa kylpylähotellissa helmeään etsien. Lucia tapaakin varsin pian surffaripojan rannalla ja tunnistaa tämän pelastamakseen pojaksi. Koska ihmishahmoisessa Luciassa ja merenneito-Luciassa tuskin on mitään samaa näköä, tämä Kaito-niminen surffari ei tunnista Luciaa merenneidoksi, joka pelasti hänet. Lucia ja Kaito päätyvät vielä samalle luokalle ja Lucia rakastuu Kaitoon. Valitettavasti Kaito kuitenkin rakastaa vain merenneitoa, joka pelasti hänet, joten Lucia haluaisi kertoa Kaitolle henkilöllisyytensä. Se ei kuitenkaan onnistu, sillä jos merenneito paljastaa ihmiselle olevansa merenneito, hän muuttuu kupliksi! Niinpä merenneito-Lucia vihjailee Kaitolle: "Etsi minut!"

Luchia ei kuitenkaan ole ainoa helmeään havitteleva: meren pohjassa asustaa neljä naispuolista vesidemonia, jotka palvelevat keskuudessaan asuvaa Gaitoa. Näillä on mielessä peittää koko maailma pahuudella, joten he koettavat saada vangituksi kaikki seitsemän merenneitoprinsessaa ja heidän helmensä. Sillä jos merenneitoprinsessat löytäisivät toisensa helmineen, he voisivat herättää valtamerten jumalattaren Aqua Reginan joka puolestaan voisi estää pahuuden valtaannousun. Tämä selviää myös Lucialle, joka saakin helmensä takaisin samalla, kun joutuu pelastamaan Kaiton ja helmensä uudelleen yhden vesidemonin kynsistä.

Merenneitoprinsessojen uusi kyky on muuntautua helmiensä voimalla kauniiksi show-asuisiksi laulajattariksi, jotka kukistavat viholliset laulamalla mikrofoniinsa, E-Pichiin, joka moninkertaistaa heidän kauniit äänensä. Tästä alkaa seikkailu...

Toinen tuotantokausi tuossa alla!
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Olen katsonut molemmat tuotantokaudet, minun mielestäni sarja on mahtava, ja haluaisin tietää mitä te muut vuotislaiset siitä ajattelette. Onko se teistä kopio vai uniikki,kertokaa!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2008, 19:09:35 kirjoittanut Tyyppi »
Olenko minä olemassa? Oletko sinä olemassa? Onko mikään olemassa?
Pitchy pitchy Live start! Love shower pitch!
Blogini simpukan.kuoressa.blogspot.com

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Lauletaan ^^
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2008, 07:22:30 »
 Juups minun kaltainen emolapsi on myös katsonut tätä tosin kamut nauro pitkään kun kerroin asiasta heille...

Joka tapauksessa pidän sarjan musiikeista ja olen ladannut joitain musiikkeja koneelleni.. Pidän Harunoninsta, koska minusta hän on niin kaunis...Omistan yhden mangat tätä tuotantoa ja se on ihan hyvä ^^ Mutta sarjassa on enemmän tunnelmaa ^^

Olen katsonut ekan tuotanto kauden kokonaan ja toisesta jonkin verran vaan mutta eka on tunnetusti parempi:P

paras pahis minusta on Gaito hän on niin evil
dataa kotona ja koulussa

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mermaid melody Pitchy Pitchy Pitch ja Pure
« Vastaus #2 : Kesäkuu 25, 2008, 18:10:15 »
Minä näin joskus pienempänä kuvan Kaitosta ja totesin että aivan sama mistä tuo sarja kertoo, minä katson sen vielä joskus. Silloin olin ehkä 13.

Katsoin sen vasta 17-vuotiaana. -__-' Eli siis viime vuonna katsoin lähestulkoon koko ekan tuotantokauden, mutta en prhna löydä subattuja jaksoja enää MISTÄÄN!! Viimeisin jakso minkä olen katsonut on 45. Ja kun jäin jo koukkuun, tahdon katsoa, pidin siitä. Vaikka olenkin näin vanha. Kaverit koulussa nauroivat kippurassa kun kerroin katsovani animesarjaa, jossa on merenneitoprinsessoja, jotka taistelevat pahuutta vastaan laulamalla ja pahikset häviävät yksinkertaisesti sen vuoksi, että prinsessat ovat liian SÖPÖJÄ. :)

Minä tykkään Linasta ja Kaitosta. Hippo on myös suloinen kuin mikä, varsinkin ihmismuodossa. <3 Mutta sanotaan, että noin 15 jaksoa katsottuani totesin, että Gaito on hotimpi kuin Kaito, ja nyt oikeastaan kituutan sen perässä. :S

Purea en siis ole katsonut. Että jos joku vain tietää mistä saisin ladattua tai katsottua muuten näitä jaksoja niin jakakaa tieto minunkin kanssani, kiltit? :)
Forces collide.

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
    • Jénaminyan Omat Sivut
  • Pottermore: MoonCauldron3945
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 19, 2008, 20:40:10 »
Minäkin olen tämän sarjan katsonut, pidin musiikeista, vaikka juoni jäikin mielestäni vähän köyhänlaiseksi. Harmikseni sarjan subbaus oli ainakin silloin jätetty kesken (johonkin 30 alapuolelle), joten jouduin katsomaan ensimmäisen tuotantokauden lopun sekä toisen tuotantokauden kokonaan ilman tekstejä. Onneksi sarja ei siis ollut juoneltaan mikään järjen jättiläinen, joten siitä ymmärsi lähes kaiken jopa minun japanintaidoillani.

Vaikka sarja on suunniteltu nuoremmille, minä rakastan katsoa aina joskus näitä Disneyn vanhojen piirrettyjen kaltaisia satuprinsessasarjoja :)

-Jén
Ai miksi Jo on jumala? Hän loi Pottereiden taikamaailman, joten hän on virallisesti sen maailman jumala. Voiko kukaan väittää vastaan?
Ja koska Rowling on Jumalamme ja Potterit Raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus.

Poissa Tyyppi

• Kyseenalaistaja
  • Vuotislainen
  • Pohjanlahden merenneito <3
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Mermaid melody Pitchy Pitchy Pitch ja Pure (+ Principesse Sirene)
« Vastaus #4 : Heinäkuu 26, 2008, 01:50:20 »
Itselläni subbausten kanssa kävi näin: ensimmäiseltä tuotantokaudelta noin kaikki subattu, mutta PUREn katsoin melkein kokonaan ilman tekstejä. Osa jaksoista myös puuttui, muunmoassa se jossa Karen tapaa sen jonkun pojan siellä lumen keskellä.

Principesse Sirene on italialainen subattu versio mutta se poikkeaa muiden maiden subbauksista omaamalla kokonaan uudet laulut.
Plussia:
+hieno tunnari
+mielenkiintoista kuunneltavaa
Minkkoja:
-Huonosti subattu
-pahikset laulavat pelkästään BBS:n lauluja
-Saralla ja Seiralla sama teemalaulu
-BBS:n 'sisarusrakkaus' kokonaan poistettu
-Pitch-kauden LuciaxKaitoxNeula välikohtaus kokonaan poissa.
Olenko minä olemassa? Oletko sinä olemassa? Onko mikään olemassa?
Pitchy pitchy Live start! Love shower pitch!
Blogini simpukan.kuoressa.blogspot.com

Nekonya

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Elokuu 23, 2008, 10:03:28 »
Mä tykkäsin aika paljon täst animest,katoin sen kauan sitten,mut silloinkaan ei ollu paljoo niit subei puren jaksois,mut se on tosi hyvä manga/anime =3