Kirjoittaja Aihe: Last.fm  (Luettu 9682 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Gluubori

• Ankeuttaja
Vs: Last.fm
« Vastaus #25 : Toukokuu 05, 2008, 17:39:14 »
Kummaa... Eilen illalla Last.FM sanoi että olen kuunnellut Turisasta niinkuin olin tehnyt, mutta tänään iltapäivällä kappaletiedot samat kuin eilen noin kello kolmen aikoihin...

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #26 : Toukokuu 06, 2008, 17:46:36 »
Kummaa... Eilen illalla Last.FM sanoi että olen kuunnellut Turisasta niinkuin olin tehnyt, mutta tänään iltapäivällä kappaletiedot samat kuin eilen noin kello kolmen aikoihin...

Last.FM päivittyy joskus aika hitaasti, niin että se rekisteröi kuunnellut biisit vasta monta päivää sen jälkeen kun ne on kuunnellut ja sitten ne kerralla tulevat siihen. Itsekin ihmettelin sitä, että kuunnellut biisit eivät näy missään, joskus, mutta parin tunnin päästä ne sitten ilmestyivät sinne. ^^

// Tulipa tässä muuten mieleen, että jos kuuntelee samaa biisiä repeatilla, scrobblaako se sen joka kerta erikseen vai vain kerran? Minulla se nimittäin laskee ja ilmoittaa samaa biisiä toistolla kuunneltaessa sen vain kerran ja olen miettinyt että tekeekö se samalla lailla muillakin.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Toukokuu 06, 2008, 20:41:45 »
Tulipa tässä muuten mieleen, että jos kuuntelee samaa biisiä repeatilla, scrobblaako se sen joka kerta erikseen vai vain kerran? Minulla se nimittäin laskee ja ilmoittaa samaa biisiä toistolla kuunneltaessa sen vain kerran ja olen miettinyt että tekeekö se samalla lailla muillakin.

Kyllä sen biisin pitäisi joka kerran näkyä siellä listoilla (ts. peräjälkeen, yksitellen), olipa sitä kuunneltu kaksi tai kaksitoista kertaa. Last.fm kyllä bugittaa muutenkin niin usein ja pahasti, etten ole tuosta kovin yllättynyt :P Ärsyttäväähän tuo toki on. Kannattaa ensin tsekata FAQ:sta, olisiko siellä ohjeita vastaavalle tilanteelle, ja jos ei ole, ottaa yhteyttä ylläpitoon. Tai sitten voit odotella, josko tilanne paranisi ajan myötä...

Itsellänikin Last.fm temppuili taajaan, mutta tuollaista tapausta ei tosin tullut koskaan vastaan.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

tutkis

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Toukokuu 07, 2008, 12:00:39 »
Minä olen huomannut, että jos se biisi on repeatilla, niin se ei näy siinä listalla kuin kerran, mutta jos kuuntelee vaikka vaan muutaman sekunnin seuraavaa biisiä taikka pitää muuten pienen tauon ja sitten pistää uudestaan sen ekan biisin soimaan, niin sitten se kyllä listaa kaikki soittokerrat. Eli joku bugi siinä vissiin on, kyllä sen pitäisi ottaa ne kaikki. Tuo on kyllä aika ärsyttävää kun olisi paljon helpompaa jos ne vaan menisi sinne kun pistää sen repeatin päälle.

Enskuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Toukokuu 08, 2008, 18:54:18 »
Voi kyllä, käytän Last.fm:ää. Käyttäjänä oon ollut vuoden 2006 helmikuusta, eli yli kaks vuotta nyt. Tosin noin vuosi sitten resetoin listat, koska musiikkimaku oli muuttunut. Tästäpä sitten pääsee tsekkailemaan mun listoja. Saa pyytää kaveriksi ihan vapaasti.

Last.fm aiheuttaa addiktiota, ainakin mulle. Tykkään katsella mitä muut kuuntelee, niin tutut kuin tuntemattomatkin. Muiden listoja selailemalla saattaa helposti löytää uusia mielenkiintoisia bändejä. Joiltakin artisteilta/bändeiltä saa myös ladata ilmaiseksi biisejä koneelle, joten tutustuminen käy melko helposti. Muutamia bändejä on tuota kautta tullut löydettyä.

Rakastan myös tuijotella omia listoja, kuinka paljon mitäkin on tullut kuunneltua. Ja joka viikko odotan top-10 listan päivittymistä :D Joskus tuli mietittyä paljonkin, että voinko nyt kuunnella jotain bändiä/artistia, koska se sitten näkyy listoilla enkä halua sitä. Onneksi tuosta on päästy yli ja voi vapaasti kuunnella mitä haluaa.
Joskus ärsyttää, kun last.fm tykkää temppuilla niin paljon, mutta nyt ei ole vähäänaikaan sattunut mitään kamalaa. Kerran näkyi että olisin kuunnellut jotain bändiä mistä en ollut koskaan edes kuullut mitään :D Ja joskus saattaa olla, että kuunnellut biisit ei heti ilmesty sinne, mutta onneksi ne yleensä pian kuitenkin näkyy listoilla.

Mutta Last.fm on hauska ja hyödyllinen paikka, vioistaan huolimatta.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #30 : Toukokuu 15, 2008, 22:53:22 »
Nyt on jotain häikkää. Itselläni ei scrobblaa nyt vaikka tagit on kunnossa. Ongelma alkoi kun piti laittaa läppäri lepotilaan, mutta ilmeisesti klikkasin vahingossa "käynnistä uudelleen". Nyt tuntuu ettei last.fm-ohjelmisto ole yhteydessä wmp:en, sillä se last.fm:n kirjafutuminen ei avaudu kun avaa wmp:n. Joudun itse etsimään sen last.fm-ohjelman ja vaikka kirjaudun, tulee vain se oma etusivu eikä scrobblaa.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #31 : Toukokuu 16, 2008, 11:48:38 »
Nyt on jotain häikkää. Itselläni ei scrobblaa nyt vaikka tagit on kunnossa. Ongelma alkoi kun piti laittaa läppäri lepotilaan, mutta ilmeisesti klikkasin vahingossa "käynnistä uudelleen". Nyt tuntuu ettei last.fm-ohjelmisto ole yhteydessä wmp:en, sillä se last.fm:n kirjafutuminen ei avaudu kun avaa wmp:n. Joudun itse etsimään sen last.fm-ohjelman ja vaikka kirjaudun, tulee vain se oma etusivu eikä scrobblaa.

Teeppäs seuraava: Avaa WMP, valitse Työkalut ja sieltä Laajetukset. Laita ruksi Last.fm plugin kohdalle. Pitäisi toimia :3

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #32 : Kesäkuu 12, 2008, 23:41:27 »
Jotain todella outoa on nyt tekeillä tämän minun sivustoni kanssa. Resetoin listat ja tagit 8. päivä. Tagit nollaantui, samaten listat, mutta nyt nuo listat näyttävät aivan päin peetä. Kappaleita olen kuunnellut sen jälkeen 210, mutta overall chartit näyttävät siltä kuin ne eivät olisi nollaantuneet ollenkaan ja näyttävät aika kivoja lukemia.

Että tällaista. Kummastuttaa suunnattomasti.

//Hmmh. Nyt ne on, jei.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2008, 13:11:42 kirjoittanut Zaira »
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Viivih

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Kesäkuu 25, 2008, 11:51:30 »
Mulla oli Last.fm ennen koneessani, mutta loppujen lopuksi hermostuin totaalisesti siihen. Se sai pari kertaa koneeni ihan sekaisin eikä päivittänyt biisejäni. Lisäksi en voinut kuunnella mitään ilman että kaverini näkivät, ja jos kuuntelin jtn "erilaista" siitä tuli heti kuittailua. En muutenkaan osannut käyttää sitä joten siinä se :'D . Kyllähän se ihan kiva välillä oli kun näkyi Galleriassa, mutta kuten jo tuossa totesin ei voinut kuunnella mitään outoilua. Olihan se kivaa että pystyi näyttämään ihmisille mitä kuuntelee ja näin. Silti en niinkään pitänyt siitä.

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Heinäkuu 18, 2008, 18:49:01 »
^olisithan voinut painaa Scrobbling off, niin "oudot" biisit eivät olisi joutuneet sivuille :D

Itse olen käyttänyt Lastia n. pari vuotta. Kerran olen nikkiä vaihtanut ja nollannut listat. Tällä hetkellä saan kaiken kuuntelemani musiikin sivuille mikä on tietenkin ihan parasta kun olen niin koukussa kys. ohjelmaan. n.n Kannettavalla kun kuuntelen~ Lastin kautta olen löytänyt paljon uusia bändejä. Radiot ovat todella käteviä, mutta monet suosituimmat tagit ovat kyllä kaukaa haettuja. Ryhmätkin ovat kivoja, mutta niitä harvemmin jaksan stalkata kun kuulun niin moneen.

Sivusto muutti eilen ulkoasuaan. Mitä pidätte tästä uudesta versiosta? Minusta se on ihan kivannäköinen, mutta toisaalta vähän sekava...

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2012, 17:45:03 kirjoittanut Kartanon kummitus »

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Heinäkuu 18, 2008, 19:26:59 »
Itselläni oli taukoa last.fmstä tässä koko kevään, koska kyseinen paikka rupesi vammaamaan ja kahden kuukauden jälkeen hermoni loppuivat kesken ja poistin tunnuksen. Nyt kuitenkin tein uuden, koska eräs kaveri valitti beta-veriosta. Kieltämättä, en pidä siitä ja tavallaan kuitenkin pidän, mutta ennen se oli ehkä selkeämpi. Nyt se on ehkä tyylikkäämpi, mutta nah, ei oikein innosta.

Pystyykö kyseisestä paikasta muuten poistamaan jotain yksittäisiä kappaleita listoilta? Mietin tätä jo joskus aikaisemmin, mutten koskaan löytänyt ratkaisua, joten. Sieltä kun huvittaisi toisinaan poistaa jotain noloimpia kappaleita. Vaikka, ei se enää varsinaisesti haittaa, kuuntelen mitä kuuntelen ja jos joku repeää pahasti niin antaa mennä :'dd

Kuitenkin ohjelma on aivan mahtava ja kiva seurailla mitä kuuntelee milloinkin ja kuinka paljon sitä musiikkia tuleekaan kuunneltua. Lisäksi ne kaverit ja muut on hauskoja ja se että siinä on se mittari, joka ilmeisesti katsoo kuinka paljon samoja artisteja/bändejä kuuntelee. Sitä kautta myös tutustunut uusiin ihmisiin ja bändeihin. Eli tosiaan, tykkään paikasta ja jos joku haluaa, niin minuthan saa lisätä kaveriksi, vaikka silloin olisi toki kiva tietää, kuka ihminen on kyseessä =)) Nick on tosiaan hollow_bird.

// oh, kiitokset Kartanon kummitukselle =))
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2008, 23:26:37 kirjoittanut Briette »
i only show you what i want you to see

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #36 : Heinäkuu 18, 2008, 20:03:34 »
Sivusto muutti eilen ulkoasuaan. Mitä pidätte tästä uudesta versiosta? Minusta se on ihan kivannäköinen, mutta toisaalta vähän sekava...

Tätä uudempaa versiota on tullut testailtua tuossa jo parin viikon ajan ja voin sanoa olevani tyytyväinen lopputulokseen. Alkuun se oli minullekin vähän sekava, mutta pikaisen totuttelun jälkeen totesin pitäväni.

Parempaa tässä versiossa on ainakin tuo overall chartit, joiden ei enää tarvitse odottaa päivittyvän koko viikkoa. Nyt sitä vain enää kyttäilee mikä nousee minkäkin yli koko ajan XD Hyviä puolia tässä uudessa versiossa on paljonkin, mutta nuo huonot puolet tuppaavat häiritsemään. Ensinäkin se, että profiili-sivulla ei enää ole naapureita näkyvillä vaan ne on erillisen linkin takana, shoutbox on alhaalla, se soitin juttu on liian silmiinpistävä ja vähän turhakin ainakin minun makuuni, ulkoasu matkii hieman facebookia mm. se nicki-kuva homma... About me-osio tuli sentään ylemmäs, kun siitä valitin, kuten varmaan aika moni muukin..

Alkuun tuo library-hommakin ärsytti, mutta nyt kun siihen on tottunut, niin se on aika hyvä. Hyvää on myös sekin, että itse pystyy poistamaan jonkun bändin, eikä tarvitse resetoida koko profiilia. Hyvää on myö se, että loved tracks-it voi nyt nähdä profiilissa, jee. Ja tuo tag-osio on aivan mahtava.

Joten jollain lailla tyytyväinen olen, vaikka paljon voisi ehkä muokatakin. Mutta ehkä tähän tottuu, kun tarpeeksi käyttää :)

Vai tuli tämä uusi versio eilen käyttöön? Tajusin nimittäin vasta tänään, kun ajattelin mennä katsomaan vanhempaa versiota, mutta yllätyin kun tämä uusi ilmestyikin nenäni eteen..
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2008, 15:18:01 kirjoittanut Zaira »

Poissa Kartanon kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #37 : Heinäkuu 18, 2008, 22:19:43 »
Lainaus
Alkuun tuo library-hommakin ärsytti, mutta ny kun siihen on tottunut, niin sen on aika hyvä. Hyvää on myö s sekin, että itse pystyy poistamaan jonkun bändin, eikä tarvitse resetoida koko profiilia. Hyvää on myö se, että loved tracks-it voi nyt nähdä profiilissa, jee. Ja tuo tag-osio on aivan mahtava

Oho :O Tämähän on tosi kätevä. Olenkin toivonut tälläistä, että saisi noin helposti pois jonkun artistin jos se jää vaivaamaan.

Lainaus
Pystyykö kyseisestä paikasta muuten poistamaan jotain yksittäisiä kappaleita listoilta?
Pystyy kun klikkaa juuri kuunneltujen biisien listan kohtaa, niin sieltä pitkästä luettelosta voit poistella. Nyt tuo näyttää listassa kaikki biisit mitä on kuunnellut siitä lähtien kun on ohjelmaa käyttänyt/nollannut.

Sivusto muuttui kyllä mukavemmaksi uudistuksen myötä :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2008, 12:57:04 kirjoittanut Kartanon kummitus »

Poissa Asoalian

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Heinäkuu 21, 2008, 18:19:28 »

Minä en tykkää siitä uudesta versiosta yhtään. Voi kyllä olla että sitten kun siihen tottuu, niin siitä rupeaa pitämään, mutta kun ei sieltä löydä mitään. Olin aluksi ihan wtf missä on shoutbox ja se ja se toiminto. Ja olen kyllä edelleen ^^ No, shoutboxin kyllä löysin mutta muuten olen vielä aika hukassa. Sitäpaitsi jotenkin tuo tuntui muuttuneen paljon hitaammaksi, sivulta toiselle pääsemiseen meni tuplasti se aika kuin vanhalla versiolla.

Roheha

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Heinäkuu 21, 2008, 22:35:30 »
Niinpä, tuo uus versio on ärsyttävä .s En vieläkään tajuu mistä löydän ne kuunneltuimmat kappaleet .p Mutta eiköhän siihen totu.
Oikeastan, kun se tuossa on esillä, niin onhan se hienonpi. Ja varmasti helpompi, sitä vaan on totuttu katselemaan vanhaa mallia.

Muuten tuo on aivan mahtava keksintö, katselee vaan, mitä sitten tuleekin kuunneltua eniten .) Kauheeta vaan, ku ihan läpällä kuuntelee jotain tyhmää, ja unohtaa laittaa offille, niin kaikki näkee sen, ennen kuinehditmennä poistamaan .D
Mutta juu. Onneksi on keksitty, en selviäisi ilman. Tai no joo, selviäisin, mutta ihana.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #40 : Heinäkuu 21, 2008, 23:21:47 »
Lainaus
Sitäpaitsi jotenkin tuo tuntui muuttuneen paljon hitaammaksi, sivulta toiselle pääsemiseen meni tuplasti se aika kuin vanhalla versiolla.

Ai, voi olla. En oo kiinnittäny huomiooo tohon hitauteen. Siihen kyllä kiinnitin huomioni, että kun ite käytän pääsääntöisesti Safaria nettiselaimenani, niin Safari saa useimmiten jonkuu kohtauksen last.fm:n takia ja joutuu sulkemaan koko roskan. Sen takii jouduin asentamaan firefoxin koneelleni vain käyttääkseni lastia...

Poissa Asoalian

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Heinäkuu 22, 2008, 15:01:26 »
Ai, voi olla. En oo kiinnittäny huomiooo tohon hitauteen. Siihen kyllä kiinnitin huomioni, että kun ite käytän pääsääntöisesti Safaria nettiselaimenani, niin Safari saa useimmiten jonkuu kohtauksen last.fm:n takia ja joutuu sulkemaan koko roskan. Sen takii jouduin asentamaan firefoxin koneelleni vain käyttääkseni lastia...

Minä käytän juuri tuota firefoxia ja sillä se on hidas. Jopa hitaampi kuin silloin kun käytin Last.FM:ää vielä Internet Explorerilla ja huonolla ja hemmetin hitaalla koneella. Ja se on jo aika hyvä saavutus... mutta ehkä tuo tuosta nopeutuu. Not.

Lainaus
Kauheeta vaan, ku ihan läpällä kuuntelee jotain tyhmää, ja unohtaa laittaa offille, niin kaikki näkee sen, ennen kuinehditmennä poistamaan .D

Minä taas en koskaan laita scrobblausta offille vaikka kuuntelisinkin jotain randomia. Ehkä kyllä pitäisi, sen verran paljon kuuntelen kaikkea outoa mutta ei voi mitään :)

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #42 : Heinäkuu 23, 2008, 02:21:15 »
Last.fm:stä sain tietää puolisen vuotta sitten. Rekisteröidyin sinne, muokkailin profiiliani innoissani ja tutkin ylipäätänsä koko paikkaa suurella mielenkiinnolla. Vähitellen se into vähän hiipui, mutta tulee siellä käytyä silloin tällöin esim. hyväksymässä kaveripyyntöjä, tai muuten vain tutkimassa mitä on tullut viime aikoina kuunneltua.

Uudesta ulkoasusta en osaa oikein vielä sanoa hyvää enkä pahaa. Ensiksi olin ihan puulla päähän lyöty, kun kirjauduin sinne ja koko paikka oli kokenut muodonmuutoksen. En tajunnut mistään mitään ja kyselin kavereilta messengerissä neuvoa, että mites tämä paikka toimiikaan. Jotain selkoa tuon uuden last.fm:n käyttämiseen on nyt viime päivinä onneksi tullut, mutta vähän vaikealta sen käyttö vieläkin vaikuttaa. Mutta ehkä se tästä pikku hiljaa...

Muutama kuukausi takaperin ärsyynnyin tosi pahasti siitä, kun kuuntelin muutamaa biisiä jatkuvalla toistolla, mutta last.fm päätti sitten rekisteröidä sadan kerran kuuntelut yhdeksi kuuntelukerraksi. Vähän otti päähän, kun siellä luki että kerran olen kuunnellut jotain biisiä, vaikka todellisuudessa olin soittanut sitä putkeen yötä päivää. Tähän asiaan tuli kuitenkin muutos vähän aikaa sitten, nykyään last.fm rekisteröi kaikki kuuntelukerrat. Voin siis huoletta kuunnella biisejä toistolla, ja se merkkaa kaikkien kuuntelut.

Kauheeta vaan, ku ihan läpällä kuuntelee jotain tyhmää, ja unohtaa laittaa offille, niin kaikki näkee sen, ennen kuinehditmennä poistamaan .D
Minä taas en koskaan laita scrobblausta offille vaikka kuuntelisinkin jotain randomia. Ehkä kyllä pitäisi, sen verran paljon kuuntelen kaikkea outoa mutta ei voi mitään :)

Itsekkään en jaksa laittaa sitä ikinä offille, vaikka tuleekin kuunneltua vähän jotain oudompaa ja omasta musiikkimaustani poikkeavaa (tähän olen kyllä keksinyt senkin, että voin soittaa niitä oudompia biisejä jollain toisella musiikintoisto-ohjelmalla :D). Last.fm:ssä lukee kuitenkin kaikki Megaman kuunteluni, mutta mikäs siinä. :)
"There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #43 : Heinäkuu 23, 2008, 09:53:11 »
Juu minäkin olen eksynyt tuonne kyseiseen paikkaan nimellä amannnda(saa pyytää kaveriks tai laittaa viestiä shouttiin ^^). Olen ollut rekisteröityneenä jo pidemmän aikaa, mutta tämän ohjelman latasin vasta pari päivää sitten. En tosin vielä osaa käyttää paikkaa kovin hyvin, jotenjoten opiskellaan :D Niin ja Scrobblea ei ikinä pois päältä vaikka kuuntelis mitä :D

//Ääk! Olen joutunut Vuotis-stalkkauksen uhriksi!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2008, 13:47:15 kirjoittanut Hassu »
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #44 : Heinäkuu 25, 2008, 22:57:57 »
Hih, minä jossain määrin jopa viihdyn uuden version kanssa nyt kun olen sen kanssa aikani saanut pelata (ja nyt kun siinä on taas paint it black -vaihtoehto!). Olin kai ollut niin aktiivinen f5:n painelija aikaisemmin että näytin aktiiviselta käyttäjältä ja pääsin testaamaan "uutta last.fm:ää" jonkun puolitoista viikkoa ennen kuin siitä tuli julkinen. Eniten tykkään kyllä ehdottomasti siitä, että nyt tilastot päivittyvät reaaliaikaisesti <3 toisaalta, nyt niiden tuijottamiseen menee sitten vielä enemmän aikaa kuin ennen, ne 3/6/12 kk:n kuunnelluimmatkin kun ovat nyt niin helposti käsillä.
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Heinäkuu 25, 2008, 23:57:53 »
Itsekkin tykkään tästä uudesta versiosta enemmän kuin vanhasta. Helpompi käyttää yms. kivaa 8)

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
« Vastaus #46 : Heinäkuu 26, 2008, 00:22:00 »
Oh, sinäkin Steelsheen. Kohtalontoveri XD

Juu, mäkin huomasin, että paint it black oli tullu takasin. Olin aika positiivisesti yllättynyt joskus kymmenen jälkeen kävin katsomassa, kun paria tuntia aikaisemmin paikka oli ollut vielä haäiritsevän punainen.

Minäkään en ota scrobblia koskaan pois päältä kuuntelin sitten mitä tahansa. Musiikkimakuni kun on outo muutenkin...

Livvy

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Heinäkuu 27, 2008, 18:35:59 »
Yeah, kyllä löytyy.
No eilen hommasin kun jouduin viimein kiristyksen uhriksi.
Ystäväni sitten tuli vinisemään että miks sulla ei oo lastia, hommaa se tai en enää puhu sulle! *huoh* naiset on ihan hemmetin vaikeita kun ne haluaa olla vaikeita! *viheltelyä* ja minuahan ei sitten lasketa mukaan *kaunis hymy*

Mutta anyway, alku vaikeuksien jälkeen sain koko syteemin toimimaan. Tosin se anto mulle jotain ihme bändejä joita en ees kuuntele. Ne oli jotain mun siskon biisejä joita se oli kuunnellu varmaan miljoona kertaa. Ja sitten piti poistaa koko lista ku erikseen ei suostunu poistaa.
Ja sitten sen jälkeen se ei suostunu näyttää mitään. Olin jo repiä hiukseni irti kunnen suutuspäissäni menin sammuttaa koko paskan. Päätin että en rupee enää puol kymmenen aikaan illalla tappelee sen kanssa.

Ja aamulla menin kokeilee uudestaan ja ei toiminu taaskaan. Minä jo itken täällä verta että eikö tämä perhana toimi. Ja nyt mulla oli kaks nalkuttaajaa yhden sijaan valittamassa et mun biisit ei siellä näy. No eipä sitä oikein voinu muuta tehdä ku rukoilla, kirota ja säätä jotain samaan aikaan ja tätädää, se rupes toimimaan.

No tällä hetkellä en oo kauheesti biisejä kerenny kuuntelemaan mutta hei sain ton varsinaisesti toimimaan vasta tänään.
Ja nyt toi on melko j-rock pitosta, *köh* ei ookkaan ku jrock musaa. No ei voi mitään, en kuuntelekkaan paljon mitään muuta.

Mutta tunnus siellä on Lydia-chan ja saa lisätä jos haluaa.

Poissa Lemmonleikko

• Tom
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • Soulshine!
    • Herra Hahmo
« Vastaus #48 : Heinäkuu 27, 2008, 22:10:28 »
Håh håijaa, johan oli itsellenikin yllätys kun pari päivää sitten tsekkasin mestan ja olikin ihan ufona koko ulkoasu. Pääasia minullekin, että Paint it Black on takaisin käytössä ja musat listautuu. Kestää vain aina hiton kauan etsiä kaikki tutut hommat, mutta aikaapa on allakassa lisää.

Onhan tuossa kuitenkin monia kätevämpiä puolia kuin vanhassa systeemiossa, ei voi kiistää. Ja kun silmä tottuu, tuo on säännönmukaisempikin ja vähempi sekava. Noita kaikkia Library-hommia sun muuta en ole vielä sisäistänyt, mutta listojen takiapa minä sitä enempi käytän kuin jytän kuunteluun sitä kautta.

Samaa mieltä olen myös siitä, että scrobbleriahan EI kytketä pois päältä sinä ikänä. Minulta löytyy kaikkia ihme ysärijeejeitä, jos tässä talossa on kaverten kanssa nostalgisoitu, löytyy hulluina toistosoittoina biisejä, jos huomaan jonkun olevan hyvää harjoittelumateriaalia kitaran, basson, huuliharpun tai huilun soittoon... Enyan Caribbean Blue taitaa olla jopa kolmanneksi eniten kuuntelemani biisi, ja sitä soitin kahtena iltana, kun keksin siihen niin mojovan huuliharppukulun. Että silläviisiin. Itseäni varten minä ne listat siellä pidän, enkä ketään hurua. Ja jos joku huru kitisee, niin minä sanon sille, että sen tajunta on sulkeutunut eikä yhtään laaja. Mokoman ketkun.
"You don't have to be black to be a nigger. Being born penniless also makes you an outlaw." -Ronnie van Zant
         Row, row, row thy boat gently down the stream. Oh Charon, hast thou ever know'd that Death is but a dream?
Hyviä emme ole, pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #49 : Heinäkuu 28, 2008, 20:29:39 »
KÄYTÄN. Ja olen addiktoitunut! Täysin.
Tai no, olin.
Yksi poikapuoleinen kaverini on ainoa, joka ymmärtää last.fm-addiktiotani, koska hänellä tilanne on (oli) aivan samanlaisia tuntemuksia. Ja menneessä muodossa puhun siksi, että vihaan sitä uutta beta-versiota, samoin kyseinen kaverini... Sydämeni lähes särkyi aluksi. Nyt siihen on alkanut tottua.

Rekisteröidyin last.fm:ään helmikuussa 2007, tosin puoleen vuoteen en osannut laittaa scroblausta päälle :D Tai olisin osannut jos olisin kunnolla yrittänyt.

Ennen beta-versiota last.fm oli aina auki istuessani koneella, ja päivittelin omaa profiiliani suunnilleen jokaisen biisin jälkeen. Rakastin katsoa kuinka kuuntelemani musiikki ilmestyi sinne ja näkyi kaikille. Oma ihanuutensa oli odottaa aina maanantaita ja viikon top chartseja. Nyt sitäkään iloa ei enää ole uuden version myötä.
Toisaalta pidän chartsien reaaliaikaisesta päivittymisestä, mutta nyt ei ole sitä jännittämisen iloa seuratessa, mikä bändi pomppaa seuraavana reippaasti ylöspäin.

Last.fm:ssä aion kuitenkin pysyä mukana, vaikken enää siellä niin ahkerasti pyörikään. Kyllä aina huomatessani, että jollakulla on profiili siellä, tsekkaan tyypin musamaun.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong