Kirjoittaja Aihe: Kuka on suosikkikelmisi?  (Luettu 26450 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kirjatoukka

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Kuka on suosikkikelmisi?
« Vastaus #100 : Lokakuu 26, 2014, 17:46:41 »
No ehkä Remus. Siihen samaistun kaikista eniten :D Se vaan on (melkein) aina niin kiltti ja rauhallinen ja niin edelleen... Sirius ja Jameshan on tietenki hauskoja, mutta minusta vähän liian mahtailevia tms... Ja Peter oli vaan niin raukka kun paljasti Lilyn ja Jamesin Voldemortille >:(  Ois kyllä mahtavaa tietää näistä Kelmeistä enemmän! :DD
"Harry! Jos me kuolemme, tapan sinut!"

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #101 : Lokakuu 27, 2014, 08:47:34 »
Kelmeistä tykkään ehkä eniten Jamesista, vaikka Siriuskin on ihan mahtava, James vain on sellainen ihana <3 ja Siriuksen olen kuvitellut hauskaksi ja kaksimieliseksi hassuttelijaksi, jolla on jokin pakkomielle prof. McGarmiwaan. Jos etsin itselleni luettavaa ficcien seasta, niin lähes aina tartun kelmificceihin, ja itsekin kirjoitan sellaisia. Enemmän tahtoisin tietää Siriuksesta ja, ehkä, myös Jamesista. Olisi hauskaa tietää heistä enemmän, se voisi auttaa ficcienkin kirjoittelussa. Ja kirja kelmien ajalta... LOISTAVAA!!! Se olisi mah-ta-vaa! :) Kelmit ovat kiinnostavia. :) (aikas monella tapaa...)
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #102 : Lokakuu 28, 2014, 17:10:54 »
Omasta mielestäni paras kelmi on James Potter eli Sarvihaara. En osaa oikein selittää, mutta James tuntuu mukavalta tyypiltä. Remus Lupin ja Sirius Musta ovat jaetulla kakkossijalla. Piskuilanin rotta on aika säälittävä, roikkuu vain toisten helmoissa. Peter myös paljasti Potterit ja juuri se on teko, jonka takia häntä halveksin ja inhoan. No, eipä ollut hääppöinen tyyppi koulussakaan.

Ficcien kauttahan sitä on kelmeihin tutustuttu. Koska kirjoissa ei ole paljon tietoa, oma käsitykseni on muodostunut suurimmaksi osaksi ficcien perusteella. Tässä omat mielipiteeni:

James Potter: hyvä huispauksessa, Siriuksen "veli", koulun toiseksi parhaan näköisen poika (Sirius on ykkössijalla), kova keppostelemaan, kelmien "johtaja", Lilyn ihailija ja lopulta mies. Joissain ficeissä huispauskapteeni ja Johtajapoika.

Sirius Musta: erittäin kaksimielinen, tyttöjen päiväuni, keppostelija, Jamesin "veli", itserakas.

Remus Lupin: kelmien "aivot", rauhallinen, melko asiallinen ja fiksu, yrittää hillitä muita, kirjatoukka, Valvojaoppilas, osaa halutessaan olla myös hmm...kelmimäisempi. Joissain ficeissä Johtajapoika.

Peter Piskuilan: pulska ja vähemmän pidetty, hiljainen ja ujo, pelokas, yrittää matkia Siriusta.

Kaiken kaikkiaan kelmit ovat ihania, hauskoja ja nerokkaita! Ja itserakkaita, mutta ihanalla tavalla. Ja kyllä he aika paljon muistakin piittaavat. Mutta ei sitä nyt jokainen pysty animaagiuteen. Tai vaikka kelmien karttaan.

Kelmificit - Charlotte suosittelee:

Vuotis: Tuli ja Jää, Pakkaskukkia

Finfanfun: Rakkaus kirjekuoressa, Lumipallo takaraivossa, Nuorten viettelykset
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #103 : Lokakuu 29, 2014, 17:44:07 »
Voi, mun on kyllä älyttömän vaikea valita kelmien joukosta se paras... Tietty Matohäntä on poissa laskuista, mut ne kolme muuta... Ne on kaikki niin rakkaita mulle. Okei, jos joku pitää valita, niin otan Remus Lupinin.
Nyt tähän väliin silti pakko sanoa, että koska mä tosiaan tykkään hirveesti myös Siriuksesta ja Jamesista, jotka olivat aivan ihania, mun on hirveen hankala perustella sitä, miksi ihmeessä juuri Remus. Se on varmaan vaan joku tunnejuttu... Remus on ihana ja mä oisin niiiin toivonu, et se ois jääny henkiin... : (

Mut sit nämä muut... Muutama sana Siriuksesta. Se on tosi traaginen ja synkkä hahmo, aivan äärettömän ihana mut toisaalta siinä oli myös ihan selkeitä vikojakin. Mä oon jostain syystä myös sitä mieltä, että se saattoi olla salaa mielessään homo, en oo varma tiedostiko se sitä itsekään, mut sellainen mielikuva mulla siitä on. Älkää nyt lynkatko mua, mä selvennän! Siis sehän oli oikea tyttömagneetti, komea ja karismaattinen kun oli, mut ketään se ei koskaan huolinu. James tuntu aina olevan sen elämän keskipiste, eikä mies koskaan toipunut Jamesin kuolemasta, ei koskaan. Tietysti Azkaban on vähän paska paikka suruprosessista selviytymisen kannalta, mut kuitenkin. Ehkä se rakasti Jamesia vähän enemmän ja erillä lailla, ku ystäviä yleensä....

James puolestaan... Mä en oo koskaan pitäny sitä kovin kusipäisenä tyyppinä, en edes sen vitoskirjan paljastuksen jälkeen. Monesti kuulee niitä juttuja, ku ihmiset ihmettelee, mikä kumma sai Lilyn rakastumaan Jamesiin, "ku se oli niin kauhea koulukiusaaja", mut siis sehän kasvo siitä. Eikä se mua haittaa, et se on vähän sellanen huomion keskipisteessä viihtyvä, leuhka ja pikkasen hemmoteltu tapaus... Ja mitä siihen Kalkkiksen kiusaamiseen tulee, kiusashan Siriuskin Kalkarosta ja silti se on ihan kauheen suosittu ja rakastettu hahmo! Ihan kuin se annettais Siriukselle anteeks, muttei Jamesille...

Peter... Joo, inhottava ja iljettävä, mut melkeen maksaisin pääsyslipusta hänen päänsä sisälle! Ois tosi kiva tietää, mitä siellä korvien välisä oikeen liikkui....

Charlotte: Pakko sanoa, että olen otettu! Kai mä nyt sit jossain oon onnistunu, jos miun fikkiä suositellaan ihmisille : )
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Ninni

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Marraskuu 02, 2014, 15:03:10 »
Sirius on ihan minun lempparini, rakastuin siihen hahmoon melkein heti.
Aluksi toki hän oli pelottava, mutta heti kun hänen todellinen luonteensa paljastui nii sydän suli.
Books! And cleverness! There are more important things – friendship and bravery

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #105 : Toukokuu 05, 2015, 01:51:22 »
No ehkä Remus. Siihen samaistun kaikista eniten :D Se vaan on (melkein) aina niin kiltti ja rauhallinen ja niin edelleen... Sirius ja Jameshan on tietenki hauskoja, mutta minusta vähän liian mahtailevia tms... Ja Peter oli vaan niin raukka kun paljasti Lilyn ja Jamesin Voldemortille >:(  Ois kyllä mahtavaa tietää näistä Kelmeistä enemmän! :DD
Samoilla linjoilla.
Mäkin samaistun parhaiten Remukseen.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Juomamestari

• Tietäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #106 : Toukokuu 27, 2015, 16:46:21 »
En pidä kelmeistä yleisesti katsoen kun ne oli röyhkeitä ja halveksi luihuisia. Ja mikä pahinta, ne kiusas Kalkarosta ilman syytä. No lemppari kelmini on ehdottomasti Remus Lupin. Se ei kiusanu Kalkarosta kovin paljoo ja se oli fiksumpi kun muut kelmit.
Observing as the owl, the dreadful one.

Poissa Sinead

• Lahna
  • Vuotislainen
    • Tylypahka AM
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #107 : Toukokuu 27, 2015, 18:42:14 »
Monen muun tavoin vastaan, että Remus Lupin. Se nyt vaan on sellainen... ressukka. Ei siitä voi olla pitämättä!
Ja Remus ei lukeudu koulukiusaajajengiin, jota James ja Sirius pitivät yllä. Peteristä puhumattakaan, se tosin keksi koulukiusaamisen vasta sitten, kun oli jo lähtenyt koulusta. :'D
Jotta pääsisi perille, on eksyttävä tieltä.

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #108 : Tammikuu 10, 2016, 22:34:17 »
No minun mielestäni kelmit ovat ihan jänniä ja mielenkiintoisia, mutta ehkä hieman liian hypetettyjä. Miksi kaikki ihannoivat heitä niin paljon, varsinkin Siriusta?

Suosikki kelmini on Remus Lupin ja Sirius Musta. En oikein tiedä kumpi heistä on parempi, molemmat ovat niin ihania. :D No ehkä kuitenkin käännyn enemmän Remuksen puoleen. Hän on vaan jotenkin parempi.
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker

Poissa Arianna Black

• Vuotislainen
« Vastaus #109 : Tammikuu 12, 2016, 16:50:50 »
Sirius ja James<333
----------------------------------------------

Kelmificeistä paras on ollut mun mielestä Sharran pakkaskukkia ja Memory<3
Mun mielestä Sirius on sellanen naistenmies, (esim. noissa^) Sirius on  sellanen söpö joka välittää sen ystävistä tosi paljon. James taas on aika huvittava, kun se on niin kiinni Lilyssä ja ystävällinen...
All I want to do right now is cry and scream and let it all out because it's killing me inside.