Kirjoittaja Aihe: Tunnelmat sarjan loputtua  (Luettu 50673 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Keväänhenkäys

• Ankeuttaja
Vs: Tunnelmat sarjan loputtua
« Vastaus #225 : Heinäkuu 29, 2011, 17:43:27 »
Totta kai haikeat, mutta kiitolliset kaikista muistoista mitä tuli vuosien varrella kirjojen ja elokuvien kanssa vietettyä. :)

Kuten joku fiksu onkin sanonut,
"Don't cry because it's over, smile because it happened."

chiuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #226 : Heinäkuu 29, 2011, 21:36:44 »
Heti kun oli nähny sen KV tokan osan niin tuli sellanen haikee olo että tähänkö se nyt jäi. Plussana siihen päälle että kun on hyvä elokuva niin se menee nopee ja tuntu siltä että tuli sellanen lyhyt loppu. Mutta ainahan voi katsoa uudestaan ja lukea uudestaan :) Jäin miettiin että mitenköhän Dursleyllä (Miten se ny kirjotetaan >:o ) meni?

Poissa hunajaherttua

• vain minä voin elää ikuisesti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Me tehtiin niistä selvää Potta on miehemme!
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #227 : Lokakuu 31, 2011, 20:05:33 »
tuli siiinä lopussa aika haikea olo kun kaikki lempi hahmot kuoli...

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #228 : Lokakuu 31, 2011, 21:51:37 »
Todellakin haikeat tunnelmat, KV'n luettuani itkin varmaan tunnin putkeen. Yöllä palattuani kotiin elokuvateatterista taisin porata aamuun saakka ...

Harry Potter will always be a part of me.
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #229 : Marraskuu 01, 2011, 15:26:13 »
Haikeat....

Ei voi uskoa,että 10 vuotta vierähti näin nopeasti! Lapsuuden vietin Harry Potterin kanssa. Ensi-illasta palattuani kaverin kanssa kotiin, itkettii koko matka.Onneksi on viel KV kirja lukematta niin on vielä jotain herkuteltava  jäljell (katson ekaksi leffat ja sitten luen kirjat : P ).Mutta hieno kokemus oli tämä ja vielä se jatkuu sitten kun pottermoreen avattaisiin kaikille!

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: KnightJinx51
« Vastaus #230 : Joulukuu 27, 2011, 22:52:00 »
Äitihän siis luki mulle nää kaikki kirjat äänen koska tämä perinne alkoi silloin kun en osannut kunnolla vielä lukea eikä sitä kesken voinut jättää :)
Kun äiti sitten luki mulle sanat "Kaikki oli hyvin", paukautti kirjan kiinni ja sanoi: "Noin!" mun olo oli tosi tyhjä. Tässäkö kaikki nyt oli? Ei yhtään hetkiä kun äiti lukee mullle? Ei enää Harryn seikkailuja? Mun olo oli siis tosi tyhjä ensin ja sit tuli suru. Oisin voinu itkee ilosta ja surusta. Olin pelänny koko ajan et Hermione tai Ron kuolee, Harrysta olin melkeinpä koko ajan varma, että säilyy hengissä.
Nyt se tunne ei oo enää niin voimakas, mutta silti olo on haikea...

Harry on ollu mun elämässä seitsemänvuotiaasta asti ja vasta kesällä -09 aloin vasta kunnon Potter faniksi ja oon jääny monesta tapahtumasta ja kirjan odotuksesta paitsi, mikä harmittaa...
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

Poissa Jokuvaan

• Kulkija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #231 : Joulukuu 29, 2011, 00:05:17 »
Olihan se haikeaa, että se kaikki loppui. Olin kuitenkin lukenut niitä kauan, ja äitini luki niitä ensimmäisiä minulle jo 90-luvulla kun ne vasta olivat ilmestyneet. Sitten "puff", se vain loppui.
 Onneksi kirjoja voi lukea uudestaan ja uudestaan, valitettavasti kun ne on lukenut niin monta kertaa läpi, että ne muistaa ulkoa, katoaa siitä se hohto, kun ei enää pystykään uppoutumaan siihen maailmaan täysin. Nyt on ollut hetki taukoa, ja voisinkin heti aloittaa lukemaan jotakin niistä.
Myös elokuvat ovat olleet ihan vaikuttavia lukemisen rinnalla, ja nyt sitten nekin ovat loppuneet.. Puff.

Poissa Killer Computer

• valkoinen suo-susi
  • Vuotislainen
  • ei sutta karvoihin katsominen
« Vastaus #232 : Joulukuu 29, 2011, 12:59:35 »
Ennen kaikkea haikea, olisin kovasti toivonut että se sarja olisi loputon, mutta sehän olisi selvä mahdottomuus :)
Tai ehkä minä vaan toivoin että se jatkuu siihen asti kun olen vanha ja raihnainen, mutta sekin on sula mahdottomuus.
Harmittaa kun niin moni ihana tyyppi kuoli, mutta toisaalta se tekee siitä vain realistisemman, sillä niin tapahtuu oikeassakin elämässä: Hyviäkin ihmisiä kuolee.
Ennen kaikkea olen Rowlingille kiitollinen hyvistä lukuhetkistä, jotka sain.
GLaDOS is watching you 'O-O'
Lukutoukka -> Killer Computer

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #233 : Toukokuu 14, 2015, 12:03:09 »
Totta kai haikeat, mutta kiitolliset kaikista muistoista mitä tuli vuosien varrella kirjojen ja elokuvien kanssa vietettyä. :)

Kuten joku fiksu onkin sanonut,
"Don't cry because it's over, smile because it happened."
Juurikin näin, olin itse umpipotteristi 10-vuotiaana, ja kuuntelin kun äiti luki kolmoskirjaa.
KV on yhä lukematta, joten jokin muisto tuosta ajasta on. :)

Tietty kun tajusi, että ohi on, niin tuli haikea olo.
Mutta - Potterien aika ei ole vielä ohi.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #234 : Toukokuu 14, 2015, 16:25:26 »
Tietysti tosi surulliset ja haikeat. Kun olin lukenut kaikki kirjat (moneen kertaan!) ja katsoin Kuoleman Varjelukset osa 2 loppua, jossa pääkolmikko seisoo vilkuttamassa lapsilleen, tuli sellainen 'siinä se sitten oli' - olo.
Meni ehkä päivä ja aloitin taas kirjasarjan alusta XD

Mutta joo, nyt Pottereiden lukeminen on jäänyt vähemmälle (koska osaan ne ulkoa) ja olen siirtynyt ficcien maailmaan. Aina voi löytää uuden tavan lukea Pottereita.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #235 : Toukokuu 14, 2015, 22:50:46 »
Paruin lopun kuukaudesta kirjasarjan loppua. Jään kaipaamaan teitä ikuisesti, Harry, Hermione, Ron, Weasleyt, kotitontut, Sirius, Lupin, Tonks, Villisilmä, jopa Voldemort *itkee näppäimistön märäksi ja saa pitkät tuijotukset*. Nyyhkytinyyh!! D';
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Taikaministeri

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #236 : Elokuu 28, 2015, 17:42:19 »
Onhan ne toki haikeat...olen lukenut kirjasarjan vasta 2 kertaa ja aion vastedeskin joka vuonna lukea kirjasarjan kerran! Ja jotkut kuolemat oli ihan tyhmiä kuten esim. Cedricin. Kimakka ääni sanoi:"Tapa turha"..."Avada kedavra", hinkuva ääni lausui. Harmaat silmät tuijottivat tyhjyyteen. Aaaaaaaäaaaaaaaaaaaahhhh!