Itse sain Harry Potterin lainaksi kaveriltani, eli ei ollut mikään kauhea kiire sitä lukemaan, niinkuin jotkut menee yöllä oikein sitä jonottamaan. :) Silti tykkään sarjasta tosi tosi paljon, oisin ostanut kirjan heti kun tuli kauppoihin, jos vain olisi ollut rahaa. .___. (joskus kyllä vielä ostankin kaikki kirjat ja DVD't omaksi!)¨
No kuitenkin, luin kirjan varmaan josain 4 päivässä pääsiäisloman ohella. Ei ollut mikään kauhea kiire lukea sitä, sillä kun tiesi että se on viimeinen kirja. Ja aluksi mulla oli vähän vaikeuksia lukea sitä, sillä josain paikoissa teksti oli vaikea lukuista, ja joutui pari kertaa lukemaan sen kohdan uudelleen, että tajusi. Kirjan lukemisessa kesti siksi niin kauan, kun piti nukkua välillä ja päivät olin tallilla.
Lopuksi kun oli enää joku 200-300 sivua jäljellä tuli vähän sellanen olo, että "apua en uskalla lukea tätä enempää, kun pian tää on ohi". Sivut sitten hupeni, ja lopussa alkoi tulemaan niin jännää asiaa, ettei enää pitänyt taukoja vaan luki sen putkeen. Lopuks oli vähän sellanen "häh, tässäks tää nyt oli" olo, vaikka olikin hyvä kirja! :) Siitä loppusivuista missä oli 19 vuoden jälkeen oisin toivonu vähän enemmän, joko oon tyhmä tai muuten vaan kesti hetken et tajusin mitä ne puhui ja kenestä. :D Olis voinut olla vähä selvempi jne se kohta.
Mut kuitenkin tuli tosi ontto ja tyhjä olo, kun kirjan oli lukenut. Sellanen, että ei ole enää mitään odotettavaa, eikä mitään mitä jännittää. Yyh. :< Mut kyllä se tosi asia on, että pakko Potterin joskus on loppua. Jos se vaan jatkuis ja jatkuis, loppujen lopuks ois ehkä liikaa toistoa, eikä fanit enää jaksais välttämättä lukea, ja kirja saattais mennä pilalle josain vaiheessa. Eli mikään ei kestä ikuisesti, ollaan onnellisia näistä 7 kirjasta mitä meillä on. <3 Kai tähän tottuu, pitää lukea vaan kirjat uudelleen ja kattoo leffoja, vaikka leffat ei ihan kirjojen tasoa olekkaan. ;)
Joten, kiitetään ja kumarretaan Harry Pottereille, jota J.K. Rowling jaksoi kirjoittaa meidän iloksemme (ja itsensä), Harry Potter - paras kirjasarja ikinä! :)<3
Ja kuitenkin ei ole enää oikein mitä Harrysta haluaisi lukea, sillä saatiin suurin piirtein vastaukset kaikkiin salaisuuksiin ja kysymyksiin, mihin halusimmekin! (:
Harry Potter on ollut parasta mitä mun elämässä on tähän mennessä tapahtunut.
Vaikka Pottereista pidänkin, ja on mahtavin ja paras kirjasarja, en ikinä olisi voinut kuvitella, että olisin jaksanut lukea mitään muuta kirjasarjaa näin paljon, ja sivujahan noissa kirjoissa on ihan mukavasti. Esim jotain Taru Sormusten herrasta en olis jaksanut lukea ees 50 sivua. :D Mutta on mun elämässä parempaakin tapahtunut kun Harry Potter, ehkä en siis ole aito fani mutta.. :) Kuitenkin pitäs jotenkin erotella oma elämä ja fantasia.
"Olemme melkein perillä... minä voin ilmiinnyttää meidät kummatkin... älä pelkää..." "En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."
Tulemme kaikki kaipaamaan sinua Harry Potter, poika joka elää.
<3
Kiitos ja kumarrus Harrylle :) Jaksoi ilahduttaa meidän elämäämme monen vuoden ajan, ja varmasti jatkossakin fanit lukevat vanhoja teoksia. Pääsee arkielämästä uppoutumaan fantasian pariin. ;>