Kirjoittaja Aihe: Ouran High school host club  (Luettu 1703 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Ouran High school host club
« : Marraskuu 20, 2007, 20:36:58 »
Eli en tästä kyseisestä sarjasta löytänyt juttua. Olen katsonut itse 17 ensimmäistä jaksoa.
Onko joku kyseistä animea katsonut? Jos, niin mitä piditte ja ketä olivat lempihahmojanne? Parhaita jaksoja ja kohtia. Kaikkea kyseisestä sarjasta.

"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Ouran High school host club
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2007, 10:46:45 »
Tulihan kyseistä sarjaa katseltua tuossa niihin aikoihin, kun sitä Japanissa esitettiin. Ensimmäisen jakson katsomisen aloittaminen oli pienen kynnyksen takana, sillä animoinnissa oli jotain outoa, joka pisti silmään. Lopulta sitten sain katsottua ja sain todeta, että jakso oli loistava :D Jotenkin Weasleyn kaksosten tyyppiset Hitachiinin kaksoset, khuuli Kyoya ja hassu Tamaki, siinä olivat suosikkini. Ekan jakson aikana tapahtumaa riitti ja minä nauroin vedet silmissä.

Jonnekin kymppijaksoon asti pääsin, mutta kiinnostus sarjaan lopahti pikkuhiljaa jokaisen jakson aikana. En oikein innostunut Tamaki/Haruhi-jutusta ja tuli muita mielenkiinnon kohteita animen saralla. Vuoden verran olen jumittanut tässä enkä ole jaksanut loppuun asti katsella. Miten lie sarja loppuikaan :D

Ehkä minulla meni jotain ohi, mutta sarjaa katsoessa jotenkin vaikutti siltä, etteivät ne oppilaat ikinä oikein mitään opiskelleet, olivat vain ja hengasivat, toisin sanoen Host Club piti tytöille seuraa :D

Poissa Damatris

• seonnut
  • Vuotislainen
  • Vain nerot hallitsevat kaaoksen!
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2007, 23:05:45 »
Oi oi! Tämä on aivan mahtava anime. Nauroin melkein joka jaksossa. Esimerkiksi kohta jossa Renge päättää lähteä Japaniin ja se lentokone ilmestyy tyhjästä sinne ikkunan taakse oli jostain syystä pakko katsoa pariinkin otteeseen... x) Ja Haruhin piilolinssien takia itkeminen... Ja miljoona muuta kohtaa.

Hahmot näyttävät mielestäni tässä anime-versiossa paremmilta kuin mangassa. Mangassa he ovat turhan... no sellaisia... *Olipa taas selvää* Eipä sillä mangakin on todella hyvä. Mielestäni animoinnissa ei ollut mitään omituista. minusta se oli oikeastaan  varsin hyvin onnistunutta. =)

Itseänikään ei pahemmin innosta Tamaki/Haruhi. Osaksi varmaan sen takia, että itse Haruhi ei kuulu suosikkeihini. Ihan OK tyyppi tosin... Jostain syystä en varsinaisesti pidä melkein yhdestäkään animessa/mangassa esiintyvästä naishahmosta mitenkään erityissen paljon. Harvoja vihaan, mutta vielä harvempia rakastan. xD

Suosikkini hahmoista ovat Hitachiinin kaksoset, Tamaki ja Mori.<3 Älkääkä kysykö miksi Mori-senpai kuuluu listaan, kun en oikein tiedä itsekään. Ehkä siksi että häntä näytetään niin vähän sarjassa, joten tahtoisin tietää hänestä enemmän ja muutenkin hän on aika ihanan oloinen.
Tamaki on kyllä aikamoinen draamakuningatar-anteeksi kuningas- ja ainut joka ei tajua että hän on ihastunut Haruhiin.
Kaksoset vain ovat aivan mahtavia. Eipä sitä tarvitsisi edes kertoa!

Kyllähän heidät, ainakin Tamaki ja Kyoya, on näytetty ihan luokassakin... Se vain että he viihtyivät siellä ehkä minuutin ja sekin oli takauma x) Itse olen aina ajatellut sen niin, että jaksot vain sattuvat sijoittumaan koulupäivän jälkeiselle ajalle. Se ainkin selittäisi oppituntien vähyyden...
Sing me a song of seas and sun, chant me a spell of ice and fire

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #3 : Joulukuu 03, 2007, 18:51:06 »
Ehkä pitäisi itsekin hieman enemmän kommentoida:D
Eli parhaita hahmoja ovat ehdottomasti Hikaru ja Kaoru. Pitää yhtyä tuohon Ruiskaunokin ja Damatriksen kommenttiin, eli en oikein tykännyt tuosta Tamaki/Haruhi kuviosta.

Mainitsemaasi lentokonekohtaa nauroin myös tosi paljon :D Aivan mahtava. Sarjassa on tosi paljon muitakin todella hauskoja kohtia.

Olisin kyllä halunnut sarjaan lisää jaksoja. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan :)
Valitettavasti.

Joo.. Nyt loppui minulta järkevät kommentit. :D
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
« Vastaus #4 : Joulukuu 06, 2007, 12:14:29 »
Jep tämä on hyvä sarja tosin katoin ekan kerran tätä sekalisittain ja katsoin viimeisen jakson alku vaiheessa ^^ mutta olen ny uudelleen oppinut. juoni on hyvä pidän sen ideasta ja se on joka kerta erillainen...jA pidän itse suuresti makeasta. Sarjaa ei pituudella pilattu ^^ ja olisipa sitä tullut lisää se oli niin hyvä..se oli myös kiva idea että kuppila oli joka kerta eri aiheinen  ^^

Hani-sempai on aivan syötävän ihana <3

Pidän eritoten haruhista kun hänen luonteensa sopii minuun  mutta luulin kyllä hänen isäänsä naiseksi alussa ja tosin luulin kyllä haruhia aluksi pojaksi...olisipa ollutkin .....Mutta copleijaan häntä jossain tapahtumassa ystävieni kanssa ryhmä cossina ^^

Ja hikaru ja kaoro oh maaw homoilua parhaimmillaan veljesten kessken ^^ tai noh miten sen nyt ottaa
dataa kotona ja koulussa

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
    • Jénaminyan Omat Sivut
  • Pottermore: MoonCauldron3945
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #5 : Maaliskuu 25, 2008, 23:32:41 »
Yksi lempi sarjoistani, aloin seuraamaan tätä vähän sen jälkeen kuin ensimmäiset jaksot olivat ilmestyneet. Nykyään olen sarjan katsonut jo useampaan kertaan, yksi suosikeistani ;)

Toisin kuin monet muut, minä pidän Haruhi/Tamaki -parituksesta. Se, kun he eivät kumpikaan itse edes ymmärtäneet mitään, oli aivan mahtavaa. Ja Haruhin ukkospelko aww.. :) Suosikki hahmokseni kuitenkin nousi Honey-kun. Olen itse melkein samanlainen sokerihiiri ;)

-Jén

Muoks: Nyt on saatu mangaakin luettua siihen asti mitä sitä on Japanissa ilmestynyt. Ja mangahan jatkuu siis vielä, animehan jää vain puolitiehen. Suosittelen ehdottomasti kaikkia sarjasta pitäneitä lukemaan myös mangaa. Itse en mangaa ole ikinä niin hirveästi lukenut, olen vain katsonut lähinnä animea, mutta tässä sarjassa anime on vain pintasilausta! Mangassa paljastuu kaikista hahmoista uutta, eikä romanssit etenekään ihan samoin kuin animessa!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2008, 00:09:11 kirjoittanut Jénaminya »
Ai miksi Jo on jumala? Hän loi Pottereiden taikamaailman, joten hän on virallisesti sen maailman jumala. Voiko kukaan väittää vastaan?
Ja koska Rowling on Jumalamme ja Potterit Raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus.

Jisushi

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2008, 19:02:36 »
Tämäkin on nykyään yksi lempi anime sarjoistani, koska kaverini houkutteli katsomaan. Nauroimme melkein koko ajan kunnes ei enään enempää jaksoja löytynyt youtubesta tai muualtakaan..Mutta kotiinpäästyäni sieltä kaverilta olen sitten katsonut aina välillä sarjaa ja loppuunkin olen katsonut. Todella hyvä ja viihdyttävä, hahmoista tykkään erityisesti.

Boogey

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Toukokuu 15, 2008, 18:23:51 »
Olisikohan yksi maailman ihanimmista, suloisimmista ja parhaimmista animeista!?

♥ Kun katsoin yhden jakson ihastuin täysin. Sitten olikin pakko katsoa koko sarja loppuun asti. Idea on ihana, koska olen itsekkin aika poikatyttö. (; Haruhi oli sympaattinen ja ihanan hölmö. Tamaki oli hauska, ihastuttava ja muutenkin täydellinen vaaleinen kutreineen. ^^ Mutta ei kukaan, eikä mikään voita kaksosia! Hikaru ja Kaoru olivat alusta alkaen ne kaikkein ihanimmat ja hauskimmat hahmot. ♥

Suosittelen niille, jotka todella tykkäävät kaikesta suloisesta. ^^' 

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #8 : Kesäkuu 25, 2008, 18:03:03 »
Oivoi, Ouran. <3 Minä sattuin vaan mietiskelemään että mitähän mangaa sitä alkais lukemaan ja sitte kattelin että tuosta Ouranista oon jotaki kuullu. Toisin sanoen siis nimen usiampaan kertaan. Ekan chapterin piirrostyyli oli omituinen, mutta repeilin juttuille niin paljon että jatkoin lukemista ja nytte oon lukenu 61 chapteria.

JA KOSKA en löydä sitä netistä enempää käännettynä, oli pakko katsoa anime. Jopa minun pikkuveljeni tykkäsi paljon, vieläkin naureskellaan joillekkin jutuille ja alettiin katsomaan uudestaankin. Pikkuveli ei vaan ymmärrä Hikaru/Kaoru -paritusta, mutta se onkin poika. :D

Lempihahmot on luonnollisesti kaksoset ja Hani-senpai. <3 Hani on niin suloisen syötävä ötökkä etten voi muutakun inistä ja pidättää kyyneleitä. Se Hanin kappale (soundtrackilta, charactersong) Doki Doki Waku Waku on oikeasti söpöyden multihuipentuma. *ininää* Yleisesti hauskaa sarjassa on hahmot. Hani on niin söpö että olisin katsonut/lukenut koko sarjan pelkästään sen voimallakin, mutta pidän kaikista hahmoista. Haruhi on hahmona hyvä, mutta en itsekään lämmennyt Tama/Haru-paritukselle yhtään. Varsinkaan animessa, mangassa siitä oli tehty mielenkiintoisempi.

Hauskimmat kohdat animessa. Tamaki on niin hassu kun se menee nurkkaan ja alkaa käännellä päätään ja katsella koiranpentuilmeellä muita siinä yhdessä jaksossa (taisi olla sanomalehtiklubiin liittyvä?) ja aina kun se tekee niin. Ja loppupäässä kun ne koittaa sitä Casanovaa stailata. Hani vääntää itkua ja kysyy Morilta että "Olenko minä vuokrattu?!" ja Mori ei saa sanaa suustaan ja koittaa sanoa että ei, ja sitten Hani kysyy "Käytätkö sinä minua hyväksesi?!!" ja Mori nousee seisomaan ja heiluu ja on niin tuskissaan. :'D (Tätä kohtaa kelaan uudestaan ja uudestaan.) Siinä jaksossa kun Renge teki elokuvaa Host Clubista, niin tykkäsin siitä kohdasta kun Hani oli pahis. Mangassa sitäkin näytetään enempi, mutta siis Hanin "split personality" on aivan ihana. :)
Forces collide.

crazyleptic

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Elokuu 06, 2009, 17:11:19 »
Ouran. Tämä oli ensimmäinen (ja atm viimeinen) anime-sarja, jonka olen kokonaan katsonut. Löysin ihan sattumalta ja katsoin silloin pari vuotta sitten noin viikon aikana kaikki jaksot putkeen. Koukutuin heti ensimmäisestä jaksosta ja ihastuin siihen tyyliin, jolla asiat kuvattiin ja tapahtuivat, rakastin hahmoja ja niin loistavasti fittaavia ääninäyttelijöitä ja itkin lopun koittaessa. Alkuun olin tosin hieman hukassa hohmojen nimien ja suhteiden suhteen, mutta äkkiä sitä alkoi tajuamaan ja pääsi nauttimaan sarjasta kunnolla. En ollut lukenut mangaa aiemmin, eli kaikki oli uutta mitä tapahtui ja shounen-aihin/yaoihin oli juuri hurahtanut. Eli sarja osui upposi suoraan sydämeen ja siellä se on vieläkin<3

Hahmoista heti suosikeiksi nousivat Kyoya, Renge ja kaksoset, mutta nykyään Tamaki ja Mori ovat teilanneet punapäät päässäni. Pidän tietenkin edelleen Hikarusta ja Kaorusta, mutta jotenkin he vain muistuttavat liikaa Frediä ja Georgea ja muutenkin sinänsä niin ennalta-arvattivia hahmoja, että sitä vain kasvaessa kyllästyi. (Poikkeuksena mikä tahansa, mihin liittyy Hikaru/Haruhia) Lempiparitus on ollut aika lailla alusta asti Kyoya/Tamaki, koska siinä vain on jotain hassua ja vastutamatonta. Koska Kyoya on elänyt koko ikänsä Japanissa ja hyvillä tuloilla, on Tamakin toilailut kohtuu vieraassa kulttuurissa jotain awwiteltavaa.

Mikä on muuten ihmisten suhde Rengeen? Ihastuitteko vai vihastuitteko? Itse tykkään Rengestä älyttömän paljon, mutta toisaalta ymmärrän, mikäli (yleensä) varsinkin tytöt inhoavat koko hahmoa. Hän on vain sellainen happy-go-lucky idiootti, joka haluaa maailmasta kaiken ja myös antaa itsestään maailmalle kaiken. Ja ah, se elokuva-jakso oli niin repeilyttävä ja samalla hellyyttävä, kun Renge tajusi mikä on totta ja mikä ei. Sääliksi kävi, eli kuitenkin sisällä sydämessäni ilmeisesti shippaan Kyoya/Rengeä.

Anteeksi, viestistä tulikin kauhian sekava :D

Poissa veeeti

• Vuotislainen
  • You had me at hello.
« Vastaus #10 : Marraskuu 17, 2009, 15:28:11 »
Hii ! Olen täysin rakastunut tähän animeen ! Voisin vain katsoa sitä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. ^^ Ouran saisi oikeasti vielä jatkua, en pidä siitä miten se päättyi ! Tämä on liian hyvä loppuakseen!:3

Lempihahmo on ehdottomasti Honey!♥ Aivan liian suloinen ! Varsinkin kun hänellä on se pupu sylissä tai hän syö herkkuja ! Aww. ~ ♥
Mutta tietysti myös kaksoset ovat mieleeni ! Ihania ! :3
Kyllä se Tamakikin on ihana. ♥ Hän on tosi suloinen, varsinkin angstatessaan. :D

You say, "Dreams are dreams.
"I ain't gonna play the fool anymore."
You say, "'Cause I still got my soul."

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #11 : Joulukuu 31, 2009, 10:34:21 »
Ouran, niin ihana anime-sarja. Olen katsonut kaikki jaksot, mutta mangaan en ole tutustunut, ikävä kyllä.
Suosikkihahmoni ovat Tamaki (Haruhi/Tamaki-paristus on muuten lempparini...) ja kaksoset Hikaru ja Kaoru.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor