Kirjoittaja Aihe: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2  (Luettu 46838 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Pyry P

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2
« Vastaus #50 : Huhtikuu 13, 2008, 13:38:22 »
No minulla on Tommi Mäkisen nimmari. :)
Ja tennisvalmentajani oli Olli Rahnasto.
Muokkailen sitten kun lisää tulee mieleen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2008, 16:17:49 kirjoittanut Pyry P »
Asd

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Huhtikuu 13, 2008, 17:23:47 »
- olen ollut the golden compass- elokuvan kuvauksissa ja saatan näkyä lisämateriaaleissa ("free the cat" ;)

Wohoo. Mites sinä sinne pääsit? Minä kävin tuon elokuvan heti katsomassa kun olen kyseisen trilogian lukenut ; )

aika offia, mutta voisin lisätä tähän sitä että isäni on kuskannut aika monia julkkiksia. Nightwish taitaa olla yksi heistä.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Huhtikuu 13, 2008, 17:48:41 »
kiva topic!:)
Minä olen "Kätellyt"Anna Abreuta sen keikalla. Olin joskus pari kuukautta sitte sen keikalla...

Minulla on Emma Kimiläisen(formula 3 ajajan) nimmari.

Minulla on Tea Hiillosteen nimmari. Olen nimittäin ollut aivan ensimmäisessa Kids top 20 ohjelmassa. Se kuvattiin silloin, kun olin ala-asteen kutosella eli viime vuonna. Saman ohjelman kuvauksista sain myös Hanna Pakarisen ja London MC:n nimmarin.

Lisäksi parhaan ystäväni isä on Raptorin laulaja. (Piti silti laittaa tänne, vaikka bändi on kin jo hajonnut :).)

Ja tämä sama kaverini on ollut äänenä monessa dupatussa lelumainoksessa, joissa hänen isänsä laulaa taustalla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2008, 18:38:24 kirjoittanut Unsatisfiable »
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #53 : Huhtikuu 19, 2008, 11:02:33 »
En muista kunnolla, mutta isän puolen suvullani on ollut suku'selvitys'. Eli kaukaista sukua minulle taitaa olla Juice Leskinen ja Iiro Seppänen (en oo varma).
Sitten mummolleni oli hyvinhyvin kaukaista sukua Urho Kekkonen.
Kerran oli Tiktakin keikka Citymarketissa, ja bändi meinasi törmätä minuun ja sisareeni.
Sain Kuopion mäkikisoissa vaikka kuinka monen kuuluisan mäkihyppääjän nimmarin (ja hiplasin niiden käsiä:D).
Parhaan kaverini isä on kuuluisa lentopalloilija sammossa (hyvä ainaski).
Näin Jorma Uotisen livenä torilla.
Siskoni pesäpallo valmentaja on Simo Snellman SiiPestä.
Kouluavustajani on Aki Tervo.
Sain henk.koht. kirjeen TikTakin tytöiltä, koska he eivät ehtineet antaa minulle ja siskolleni nimmareita kerran:D

UUSI! Näin Dannyn ABCllä menossa vessaan. +Joku naisfani juoksi perään:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2008, 12:14:47 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Huhtikuu 22, 2008, 21:36:02 »
Hehee, nämä ovat huvittavia. ;) Juuri tapauksia tyyliin: "Serkkuni koiran kaima..." Ja löytyyhän näitä minultakin, enemmän kuin tajusinkaan. :D

- Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta tuttu Tuuli Matinsalo on koulussani opettajana, ja hän on pitänyt meille muutaman liikuntatunnin
- Varsinainen liikunnan opettajani on erään entisen kansanedustajan vaimo, ja hän asuukin tuossa lähellä (todella kaukainen tapaus, mutta niitähän täällä haetaan ;D)
- Minulla on Mikko Ronkaisen nimmari (jossain hukassa).
- Eräs Marimekon suunnittelija on minulle kaukaista sukua
- Olen nähnyt Jaana Kapari-Jatan livenä
- ...kuin myös Matti Nykäsen

Siinä ne tärkeimmät taisivat tulla...

Poissa Less

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Huhtikuu 27, 2008, 00:20:27 »
Hei mäkin oon melkein sukua julkkikselle!

- Isäni on entinen rokkitähti (no ainakin melkein, se oli rokkibändissä 80-luvulla ja ne pääsi radioon asti). On sillä nykyäänkin bändi.
- Myös isoveljeni on bändissä.
- Takkini hiha on hipaissut Jarkko Martikaisen takin hihaa hänen kävellessään ohitseni CD-kaupassa, kun olin ensimmäistä kertaa käymässä Helsingissä. Oli jännä eka reissu.
- Samaisella Helsingin-reissulla näin bussin ikkunasta Harri Haataisen kävelemässä kadulla.
- Kummisetäni oli samassa rokkibändissä isäni kanssa silloin 80-luvulla.
- Heli Koivula-Kruger kävi entisellä koulullani kaksi vuotta sitten pitämässä meille jonkun luennon tai jotain. Hän seisoi vain metrin päästä minusta. Omistan myös hänen nimmarinsa.
- Omistan myös mm. Arsi Harjun ja monen muun urheilijan nimmarit.
- Entinen yläasteen opettajani seurustelee/on naimisissa/mitä lie entisen kuulantyöntäjän Tepa Reinikaisen kanssa.
- Minulla myös Basshunterin nimmari 3 kertaa (samalta reissulta). Hän on koskettanut kättäni (kun kirjoitti siihen nimmarinsa) ja antanut pusun kännykälleni, kun innostuin pyytämään siihenkin hänen nimmarinsa. :D Nimmari löytyy myös paperilappuselta.
- Minulla on Felipe Massan nimmari, jonka olen saanut monta vuotta sitten, hänen ollessaan vasta uusi tulokas formuloissa. Hän on myös kirjoittanut siihen "To Annika". ^^
- Huippumalli haussa -ohjelmasta tuttu Anu on isoveljeni kaveri.
- Olen jotain kaukaista sukua maailmallakin kuuluisalle taiteilija Soile Yli-Mäyrylle.
- Kuljen päivittäin koulumatkallani Alvar Aallon syntymäkodin ja muistomerkin ohi.
- Terveystiedon opettajani on entinen painija.
- Käyn urheilulukiota (tosin yleislinjalla, en siis itse urheile), joten moni ystävistäni on jonkin lajin menestyjiä. Muutama Suomen mestarikin joukosta löytyy. Muutenkin lukioni on täynnä menestyviä urheilijoita.
- Juuri EM-pronssia paininut Tiina Ylinen oli isoveljeni kanssa samalla luokalla.

Nyt ei pälkähdä päähän enempää, muoksin sitten kun pälkähtää.

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #56 : Toukokuu 13, 2008, 17:17:37 »
Woot, tämä on mukava ketju. :3

Minun sukunimeni on Leskinen ja siitä ovat monet heti ajatelleet, että olen sukua Juicelle. En osaa yhtään sanoa, onko tämä totta, kun mitään tutkimusta ei ole koskaan tehty.

Mutta joo. Olen tavannut näyttelijät Petra Karjalaisen ja Mikko Nousiaisen Oulussa, kun he näyttelivät yhdessä näytelmässä, jossa olin avustajana. Hauskoja ja mukavia ihmisiä.

Tuula Väänänen on käynyt meillä, täällä Haukiputaalla. Ihan oikeasti. :)

Olen kotoisin samalta paikkakunnalta kuin Päivi Alasalmi ja Joni Skitesvik, eli Haukiputaalta. :> Molemmat myös ovat käyneet koulua täällä ja saman lukion, jota minä nyt käyn. :>
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Toukokuu 13, 2008, 19:11:00 »
Tämä onkin hauska :D

Kirka käveli kerran ihan vierestäni lentokentällä.

Olen nähnyt Antti Tuiskun.

Äitipuoleni on Gimmelin suskin hyvä kaveri.

Velipuoleni pelaa kärpissä. Siis tällä hetkelläkin.

//muokkaus.

Näin kesälomareissulla ollessani Antiikkia antiikkia -ohjelman mies juontajan vai mikä onkaan JA Ilkka Jääskeläisen :P

// 2. muokkaus Muistin taas lisää! (turhaa :)

Meillä on kuva missä olen taikuri Luttisen kanssa.

Eppu Nuotio on pitänyt minua kädestä ja silittänyt minua :)

JA olen saanut henkilökohtaisesti kirjoitetun kirjeen Tarja Haloselta! Se kerto siinä sen kissoista ja sillee :) (Kirjotin sille ensin kirjeen :D)

//muokmuoksvielä::

Vielä kyllä yks aika turha joo: Isomummuni on ollut töissä ruotsin kuninkaan keittiössä :D

//ja vielä muokkailen:

Jukka Rasila oli isäni koulukaveri. Ja ovat siis olleet hyviäkin kavereita JA Jukka Rasilan äiti on serkkuni tarhantäti :D

//Muoks.//

Kävin Idols 2009 kirtueella ja seisoin konsertissa eturivissä. Sain Koopilta (<333) ja peteltä nimmairt. Halasin peteä. Koskin lisäksi Kooppiin, welluun ja kalleen. JEE oon julkkis :'''D

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2009, 14:28:17 kirjoittanut fascino »
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #58 : Toukokuu 21, 2008, 20:35:08 »
Heip,mielenkiintoisia sukulaisuuksia. Tämä kuuluu sinänsä tänne,muuallekkaan ei oikein sovi:D

Siskoni oli autokoulussa,ja eräässä harjoitus-ajolla oli käydä köpelösti Jukka Keskisalon ja tämä tapahtui samana vuonna kun Keskisalo voitti EM-kultaa.

Eli siskoni ajaa opettajansa kanssa autolla aamulla. Sisko ei huomaa juoksijaa joka tulee mutkan ja pensaitten takaa,eikä juoksija heitä. Ajo-opettaja huomaa juoksijan ja iskee jarrut pohjaan. Juoksija ei edes huomaa heitä,jatkaa vain matkaansa.
Sisko ja opettaja jatkoivat matkaa,kunnes opettaja sanoi: "Olisi tullut aika suuret valitukset,potkut ym. jos hänen päältään oltaisiin ajettupäältään."

Serkkuni on kirjoittanut kaksi kertaa proffaksi,joten on siitä kuuluisa  kaupungissamme.
Siskoni on muistaakseni tehnyt urheiluseuransa ennätyksiä,mm. kiekonheitossa ja seiväshypyssä.
Yksi perhe-tuttumme on näytellyt yhdessä todella suositussa ohjelmassa,oli sivuhenkilöä, melkein joka jaksossa.
Kaukainen sukulaiseni juontaa ylellä lauantai iltaisin myös suosittua tv-ohjelma.
Serkkuni tuntee  Salatut elämät-sarjan Romeon-näyttelijän,todella hyvin koska on ollut mukana kuvauksissa ym.

Jossain sukukokouksessa selvisi,että olen sukua jollekin vanhan Karjalan tunnetuimmalle runoilijalle sukua :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2008, 18:14:28 kirjoittanut Giliath »
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #59 : Toukokuu 22, 2008, 17:38:46 »
Se tyttö joka käänteli onnenpyörässä niitä luukkuja on pikkuserkkuni. En nyt muista sen nimeä.
Joel Hallikaisen poika on kanssani samassa koulussa opiskelemassa samaa alaa (eri luokalla kuitenkin). Ja äitini on ollut Joel Hallikaisen kanssa samalla luokalla.
Lasketaanko Turun entinen apulaiskaupunginjohtaja julkkikseksi? Pappani on ollut Turun apulaiskaupunginjohtaja ja on kirjoittanut 2 kirjaa.
Entinen luokkalaiseni on näytellyt jossain elokuvassa. En muista elokuvan nimeä. Mulla on varmaan varhaisdementia.

Edit:Se pikkuserkku on Saija Palin. Kiitos nimimerkille Kirja.

Muoks. Minulla on Apulannan poikien nimmarit (kaikkien kolmen), kortissa johon joku niistä kirjoitti nimenikin. Eli minulle henkilökohtaisesti osoitetut nimmarit.
Olen tavannut Rendez-Vousin pojat ja he kirjoitti nimmarinsa ja piirtelivät käteeni. Kaikki paitsi yksi. En vain muista kenen nimmari puuttuu. Keskustelin sitten hieman pidemminkin Rendezin laulajan, Juffin kanssa. Jotain keskustelun tynkää taisi olla niiden muidenkin kanssa, mutta Juffin kanssa juttelin eniten. Ostin silloin myös niiden levyn.
Olen myös nähnyt erinäisiä bändejä livenä (festareilla ja Apulantaa muutenkin keikoilla), mutta en jaksa laittaa listaa, vaikka osa onkin näköjään kertonut nähneensä bändejä livenä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2008, 18:43:48 kirjoittanut AIV rehu »
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #60 : Kesäkuu 28, 2008, 13:01:03 »
Haah. :DD

-Olen Oulun Kärpissä pelaavan Iiro Memosen pikkuserkku.
-Näin Indican jäsenet, kun odotin huoltoaseman pihassa, että iskä tulisi vessasta.
-Sain Teemu Selänteen nimmarin pienenä
-Muitakin nimmareita löytyy, TikTakin, Gimmelin, Pikku G:n, Kanan ja joittenkin iskelmälaulajien...
-Iskää on haastateltu yhteen Ylen ohjelmaan ja se tuli vielä telkkarista. Samassa jutussa oli myös tätini, setäni, koirani, 2 serkkuani ja kaikkia muita sukulaisia... ;D

Jaa, enpä nyt keksi muuta. : ))
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Kesäkuu 28, 2008, 13:41:47 »
- Miun äidin serkku seurustelee Laila Snellmanin pojan kanssa.

- Joskus Tallinnassa kun olin käymässä, niin Negative-bändi oli miun & perheen kanssa samassa hotellissa. Kun mentiin aamupalalle, ni sielähä ne oli syömässä aamiaismuroja ja ties mitä.

- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Rigel

• Beta Orionis
  • Vuotislainen
  • Pahiskeksi
  • Pottermore: SwordVine6760
« Vastaus #62 : Kesäkuu 28, 2008, 17:10:47 »
- Olen asunut Satu Silvon veljen seinänaapurissa
- Olen tavannut Satu Silvon joillain messuilla ja hän kehui hymyäni
- Olen asunut ihan kivenheiton päässä Remontti-Reiskasta (hän osti tonttinsa siskoni kaverin perheeltä)
- Muutama isosiskoni kaveri on esiintynyt joissakin mainoksissa
- Äitini ex-miehen joku tuttu tuntee jollain tavalla Tuomas Holopaisen
- Äitini on ollut Voitto kotiin -ohjelmassa
- Minä ja isosiskoni olemme olleet tarhaikäisinä sanomalehdessä
- Isäni on tuntenut Kari Hietalahden
- Olen nähnyt ainakin Spede Pasasen ja Pekka Poudan
- Buusteri kävi entisellä yläasteellani
Ubi sunt qui ante nos fuerunt?

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
« Vastaus #63 : Kesäkuu 28, 2008, 18:05:23 »
Isäni on lavastaja ja näin ollen lavastanut  paljon kaikkea tunnettua (ja ollut totta kai kuvauksissa): Lordin, KWANin, The Rasmuksen, Negativen, ja monen mun bändin/artistin musavideoita sekä elokuvia: mm. Talvisota, Saippuaprinssi, Hurriganes, Dark floors (Lordi- elokuva)... Ja kiitos siitä, meillä on ollut sohva, joka näkyy Saippuaprinssissä, jolla Mikko Leppilampi on istunut ja jonka vieressä hän on laittanut palomieshaalarinsa päälle (kohtaus näkyy ko. elokuvassa). Olen vieraillut Outi Mäenpään kotona ja ollut vaikka missä kuvauksissa... Ja nimeni tulee näkymään ensi syksynä(?) alkavan TV:sarjan Liisan laki lopputeksteissä.
 Lisäksi olen ollut samassa kahvilassa (samaan aikaan) Tarja Halosen kanssa.
 Koirani on ollut monta kertaa erilaisten koiralehtien kannessa
 Olen samalla ylä-astella, jolta The Freza- yhtyeen jäsenet lähtivät keväällä, ja näin ollen olen kävellyt heitä vastaan monta kertaa käytävällä...
 Äitini on kätellyt Woody Allenia

Muoksin jos tulee lisää mieleen...
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #64 : Kesäkuu 29, 2008, 17:13:24 »
- Näin Tarja Turusen lahden sibeliustalossa Rajaton Queen- konsertissa ja sain nimmarin.
- Pikkutyttönä sain myös Laura Voutilaisen nimmarin
- Krisse Salminen kävi joskus koulullamme, ja ex- kuviksenpoettajamme kirjoitti hänen ystäväkirjaansa.
- Krissen Salmisen äiti oli äitini työpaikalla, äidin työhuoneessa, kun tupsahdin sinne sisään.
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #65 : Heinäkuu 02, 2008, 17:33:29 »
Laitampas minäkin omani tänne:

-Äitini ja isäni ovat Toni Wirtasen kavereita. Toni on käynyt meillä kylässä ja olemme olleet Tonin ja Sipen luona =) Tätä kautta olen siskojeni kanssa julkkisten nimmareita saaneet ja joidenkin kanssa jopa jutelleet. Saamme tästä johtuen Apulannan levyjä ennen julkaisua, joskus.

-Pari kertaa olen telkkarissa taustalla pyörinyt ja lehdissä haastateltavana ollut. Olin joskus pienempänä jossain lyhytelokuvassa esiintymässä (sellainen lyhytelokuva, joka sitten näytettiin elokuvateatterissa).

-Olen saanut entisen Tehosekoittimen laulajan Otto Grundströmin nimmarin.

Vähän vanhempia:

-Isoisäni isoisä on ollut Eino Leinon kaveri ja Eino Leino on asunut hänen luonaan

-Olen oikeasti sukua Kaarina Maununtyttären veljelle isäni puolelta

Muokkauksia:

//-hyvä kaverini on ollut yhteiskuvassa Rupert Grintin kanssa ja saanut henkilökohtaisesti nimmarin (ette arvaakaan kuinka kateellinen olen)

Tässä näitä. Lisää tulee jos muistan :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2008, 18:25:55 kirjoittanut Barella »
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #66 : Heinäkuu 11, 2008, 19:10:04 »
Hoo, minultakin löytyy! On tämä aika mahtavaa, just sain tietää tuon ylimmäisen... On se kiva olla sukua missille :)

- Mummini serkku on Outi Tanhuanpää. Joku Miss Suomi joka asuu nyt Australiassa.
- Kaverini mummi on kait opettanut Teemu Selännettä. Niin mä ainakin ymmärsin..
- Meillä on B.Virtanen albumi, missä on I. Heilän nimmari.
- Meillä on Don Rosan kovakantinen sarjakuvakirja, missä on Rosan nimmari.
- Joku kaverini on sukua Kustaa Vaasalle 17. polvessa. Tai jotain. En osaa uskoa, tämän pitää todistaa se :P
- Olen nähnyt livenä sen huipun tyypin, joka juontaa Oulussa ilmakitaran mm-kisat, AC/DC:n, Bon Jovin, Jon Fogertyn, Eput, Anna Abreun (yey :D), Zero Ninen, Fröbelin palikat, Ruotsin kuninkaan, Europen. Ainakin.
- Olen soittanut ilmabassoa "lavalla" Alexander Stubbin ja muiden sellaisten hienojen ihmisten edessä.

- Flyra
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2012, 14:35:49 kirjoittanut Flyrashaz »
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
« Vastaus #67 : Heinäkuu 12, 2008, 17:16:01 »
- Jari Litmanen on mummun serkun poika
- olen ollut Eppu Normaalin, Pete Parkkosen, 2x Antti Tuiskun , Gimmelin (Kana lämppärinä), Vesa- Matti Loirin ja Juha Tapion keikalla, sekä Smakin, Deep Insightin ja Redraman yhteiskeikalla
- olen nähnyt Bass'n Helenin tyypit Nilsiässä
- olen nähnyt erään HPK:n pelaajan kaupassa, mut en muista sen nimeä
- omistan Smakin poikien Jari Litmasen, ex-Gimmelin tyttöjen, Pikku G:n, Tuuli Matinsalon , Juha Tapion, Kristiina Braskin ja Yölinnun tyyppien nimmarit
- olen nähnyt kymmeniä mäkihyppääjiä x2 Puijolla ja siellä olen nähnyt myös Matti Nykäsen ja Juha Miedon
- olen jutellut Smakin Markun kanssa
- Eino Grön on käynyt ratsastamassa ja Kati Fors on yöpynyt tallilla, missä käyn
- olen nähnyt Lordin kädenjäljet Rovaniemellä
- näin Jope Ruonansuun ja Kristiina Braskin eräillä messuilla
- Pasi Kaunisto on käynyt äitini asiakkaana Apteekissa
- eräs kaverini tuntee Tuhkalehdon tyypit
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2009, 12:06:46 kirjoittanut Lime »
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Poissa Hendrix

• Rock Soldier
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Heinäkuu 22, 2008, 15:54:33 »
- Olen sukua Suomen 95- kultajoukkueen pelaajalle, Hannu Virralle.
- Kitaraopettejani bändikaveri on jutellut Judas Priestin kanssa Backstagella.
- Olen jutellut Alice Cooperin kitaristi Ryan Roxien kanssa, ja saanut nimmaroidun plektran.
- Tätini työkaverina on Zachary Hietala.
- Lisäksi minulla on monen jalkapalloilijan nimmarit, esim. Les Ferdinand.
- Olen jutellut Harri Rovanperän ja Markku Alénin kanssa.
- Enoni on jutellut Tom Hanksin kanssa.
- Olen nähnyt Dannyn laivalla, ja saanut nimmarin
- Matti Nykänen käveli vierestäni JYPin voitonjuhlissa

EDIT: Näin Mikko Hirvosen jääkiekkopelissä, ja näin Suomen rallissa Marcus Grönholmin huoltoalueella, seisoi siinä puolentoista metrin päässä ja jutteli joillekin tyypeille.

EDIT: Näin Zakk Wylden kun se oli jakamassa nimmareita Helsingissä. Tyyppi on siis Ozzy Osbournen kitaristi, jos joku ei tiennyt.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2009, 16:51:49 kirjoittanut Hendrix »
Danger You, Danger Me, DANGER US!

Poissa Dooris

• Vuotislainen
  • Mischief managed
  • Pottermore: StarWillow26863
« Vastaus #69 : Heinäkuu 26, 2008, 13:38:05 »
Mä olen melkein sukua Smack yhtyeen laulajalle Kallelle. Hän on mun äidin serkun äidin siskon lapsen poikaystävä.
For a long time I was lost, now I've found my home - magic.

Poissa Lansu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #70 : Heinäkuu 26, 2008, 15:12:23 »
-Äitini pikkuserkun mies on Ville Itälä. (En juuri muista onko se sen eksä vai nykyne xd)
-Olen myös nähnyt kerran Duudsonien Jarpin (ellen väärin muista)
-Mummini tuntee sen erään kokin - enmuista ketä - äidin/mummin.
-Aivan, Buusteri on käynyt tulevalla yläasteella :)
-Olen nähnyt Aarno Kasvin, entinen opettajani on saanut häneltä jonkin erikoisen kukan, joka sittemmin joutui kaverin omistukseen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2008, 15:23:47 kirjoittanut Lansu »

Poissa dzinni

• Mangosose
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Heinäkuu 29, 2008, 17:20:07 »
Täällähän on paljon melkein julkkiksia. Minäkin olen. x)

-Naapurini seurustelee?? Maajussi-Teijan kanssa.
-Eräs sukulaisemme, taitaapi olla isän serkku tai pikkuserkku onHannu Takkula, joka toimii nykyään europarlamentikkona.
-Olen nähnyt Ben Zyskowiczin kaupungilla.
-Olen sukua Ruotsin entiselle kuninkaalle Pyhä Eerikille, joka syrjäytettiin vallasta. Jos häntä ei olisi syrjäytetty vallasta, niin voisin vaatia arvonimeä tai jotain sellaista, polveudun hänestä aika suoraan nimittäin.  Hän oli se joka teki ne ristiretket suomeen ja samalla reissulla sitten äpärä-lapsen josta minä sitten polveudun. xD
-Kävelin kaupungilla myös jonku iskelmälaulajan ohi. (En edes nähnyt vaan äitini, joka kysyi minulta, että huomasinko kenen ohi kävelimme) Nimestä en ole ihan varma, mutta ehkä Katri Helena tai Laila Kinnunen.

Oishan nuita melkein sukulaisia paljonkin, mutta niitä en jaksa muistella enempää. Isäni nimittäin tuntee niitä HIRVEÄSTI.

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #72 : Heinäkuu 29, 2008, 19:25:16 »
Hei!

Tämmöisiä jotka nyt muistuvat mieleen:

Olen sukua lähes suorassa alenevassa polvessa Kustaa Vaasalle, suoraan alenevassa polvessa Kaarle Suurelle sekä hyvin kaukaista sukua ent. presidentille Svivnhudtille (Tai miten se siis kirjoitettiinkaan).

Lisäksi olen ihan suht. koht. läheistä sukua Tony Gardemaisterrille (Se rallikuski).

Túrin
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #73 : Heinäkuu 29, 2008, 20:38:20 »
-Meijän ikiomalla pikkukylällä on kuvattu Pahat pojat! :D
-Kuin myös Veljet -sarja oli kuvattu täällä päin. Itse asiassa meistä jostakin 10 km päästä :D

Asumme siis samalla suunnalla, koska veljet sarja kuvattiin tuolla meidän kirkonkylällä ^^'  Ja oon istunu hesburgerissa samassa pöydässä, missä pahat pojatkin >:DD koska se hesburger kohtaus on tuolta meidän Nummelan hesestä :P
Kaverini asuu Merikukka Forssiuksen naapurissa, olen nähnyt Anssi Kelan kirjastossa, ja sen yhden big brother hyypän.. einari taisi olla ?
Ja näin Merikukka Forssiuksen Nummelan prismassa ^^
Ja Antti Tuisku on kirjoittanut nimmarin käteeni ja sellasee korttiin :DD

Ööömm..? Olikohan muuta :D siskoni on nähnyt Jani Sievisen Joskus eräässä pitseriassa, jossa oli töissä :D Täällä Nummelassa sekin ^^

MUOKS:// Buusteri on käynyt nykyisellä yläasteella :D harmi vain, etten nähnyt jaksoa ;_;

MUOKS2:// plus kaikki julkkikset jotka ikinä tulevat Vihdistä, niin olen asunut/asun heidän kanssaan samalla paikkakunnalla >:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2008, 20:50:04 kirjoittanut Littlerat »
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #74 : Elokuu 21, 2008, 17:24:00 »
XP
en oo nähny ku Jari Mäkipään 4LK =)
piti meille kirja vinkkausta, ja kertoi kirjoittamisesta. SE ISTU MUN PULTTALLA; KU JOI KAHVII JA SÖI PULLAA =)
ihme kyllä - vain mä olin äänessä sillä tunnilla hänen kanssaan.
sain sen nimmarin =),
ja olenhan kyllä nähnyt titinallesta sen pelottavan juontajan ¨-¨

MUOKS]] :
Olen istunut LAURA VOUTILAISEN VIERESSÄ!(Cats musicaalissa =) SE VIHELSI JOKA KAPPALEEN JÄLKEEN!!!meinasin jo sanoa, et -anteeksi, voisitko lopettaa, mut en nähny kasvoja. sitten mammani kuiskasi jotain tyyliin: Sauralainen.
olin vähän et mitä? ja sitten koko esityksen jälkeen pikku veljeni kajautti: "SÄ ISTUIT LAURA VOUTILAISEN VIERESSÄ !" Laura katto meitä vähä ihmetellen! jes! =-)
muoksmuoks]]:
ja oon nähny sen salkkari näyttelijän, oliko se paula? en muista nimeä, porvoossa -.-
MUOKSMUOKSMUOKS]]_
Meidän kotikylässä kuvattiin jotain leffaa, poliisi kohtausta. Kuulin vaan sen verran(meidän luokan isä oli pysäyttämässä liikenteen =) -just siltä tyypiltä, että siinä on 2 pollaria -_-(tulikohan sitä edes olemaan koskaan)

(sekava viesti, sorge)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2009, 19:48:22 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.