Kirjoittaja Aihe: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2  (Luettu 42635 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Pörri

• Lehmänsiipi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2
« Vastaus #25 : Joulukuu 17, 2007, 20:06:45 »
-Ylen kuuluttaja Manne Maalismaa on minun pikkuserkku
-Joku näyttelijä Markku Maalismaa on myös minulle jotain sukua
-Meijän tuttu on Alexi Laihon setä
-Mun siskon kaverin sedän naapuri on Seela Sella

//Ai niin ja mun serkku on PMMP:n Miran kaveri.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2007, 15:46:04 kirjoittanut Pörri »

Poissa Vadelmafairy

• Metalfairy
  • Vuotislainen
  • Poissa 11.8 asti
« Vastaus #26 : Joulukuu 20, 2007, 18:28:41 »
Ihana topikki! :)

Talentin voittaja Aleksi Vähäpassi on mun entisen luokkakaverin isoveli, se on ollut meidän koulussa yläasteella (olin silloin kuutosella) ja se kävi tänään esiintymässä meidän joulujuhlassa (pikkusisko kävi pyytämässä nimmaria).
BB-Kadi oli meidän koulussa myöskin yläasteella.
Apocalyptican joku jäsen (muistaakseni basisti) on ollut meidän koulussa yläasteella.
Kirjailija Juha Seppälä on mun kummisedän koulukaveri.
J. Karjalainen on äitini pikkuserkun serkku (tai jotain sinne päin).
Äitini kampaaja hoitaa (tai ainakin hoiti) myös Tiktakin tyttöjen hiukset.
Olen nähnyt Smakin jäseniä Tikkurilan urheilutalolla.
Näin Tarja Turusen vuoden 2006 (vai 2005?) asuntomessuilla Helsingissä.
Olen nähnyt Hanna Pakarisen junassa (siis kaukojunassa en muista minne).
Näin Lauri Tähkä & Elonkerjuun Jyväskylässä jollain ABC:llä (ja luokkalaiseni kävi pyytämässä nimmarin).
Naapurini soittaa Paula Koivuniemen bändissä.
Pikkusiskoni kitaranopetaja soitti Kirkan bändissä.
Koulumme musiikinopettaja kuuluu Jean S:ään.
Jone Nikula on melkein kävellyt äitini yli jossain päin Helsingin keskustaa.
Kaverini on/oli Anna Abreun kaveri.
Äitini on keilannut Pete Seppälän kanssa ja minulla on valokuva, jossa olen Peten kanssa.
Life is only a flash of light in this darkness. Love is only a faith for tomorrow with you.
Or then not.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Joulukuu 26, 2007, 18:33:51 »
- olen nähnyt Mauri Pekkarisen (vau :D)
- pikkusiskoni opettaja on Timo Parvelan lapsuudenystävä
- parhaan kaverini isä taas on Vesa Vierikon lapsuudenystävä
- nimmareita: Sturm und Drang (ja pari kuvaakin), Jenni Vartiainen, Tiktak
- livenä nähtyjä: Tiktak, Gimmel (kaverini oksensi sen keikan jälkeen :D oli liian kuuma päivä...), Sturm und Drang x2, Anna Abreu (joka oli samassa konsertissa kuin SuD)

Muoksin jos muistan lisää.

muokka.
- äitini on kotoisin samasta kylästä kuin Koop Arponen :D (siis Suomessa...)
- tunnen henkilön, joka laulaa Semmareissa.
- äitini opiskeli samassa paikassa yhtä aikaa kuin Arja Koriseva
- Suurlähettiläiden trumpetisti on äitini entinen soittokaveri
- näin jonkun Sinkkuäidille sulhanen -sinkkuäidin Tuurissa :D

Lainaus käyttäjältä: Sherlock
Orkesterinjohtajani on ollut viulistina esim. Kwanin The Die is Cast -levyllä
Kade! Tahtoo kanssa!!! Iiiih!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 13, 2009, 22:06:45 kirjoittanut kwanfan »
Using the "are we", are we?

Poissa parma

• The Demented One
  • Vuotislainen
  • Putoamista tyylillä
« Vastaus #28 : Joulukuu 28, 2007, 18:19:44 »

Kävelijä Valentin Kononen kävi samaa koulua. Samoin kaikki muut Konoset, joista osa oli syystä tai toisesta koulunlaajuisesti tunnettuja jo silloin

Hassua, mutta kyseiset Konoset omistavat mökin ihan meidän mökin naapurissa :)
Onhan näitä ollut. Ehkä kuuluisin on Richard Gere(vai oliko se Rikhard?), jota itse en ole nähnyt vaan äitini :P Eli periaatteessa vähän offia. Kyseinen herra kuulemma sattui olemaan Meksikossa samaan aikaan äitini kanssa ja vielä samassa kaupungissa ja samassa baarissa ^^. Sitten on yksi näyttelijä jonka nimeä en muista ja joka on näytellyt mm. studio julmahuvissa ja läpivedossa. Se yrittää jatkuvasti iskeä mun siskopuolta. Antero Mertarannan näin Helsinki-Vantaa- lentokentällä viime keväänä, justiinsa ennen lätkän MM- kisoja, eli se oli sitten ilmeisesti menossa.... Noh, missä ne kisat nyt sitten viime vuonna pidettiinkään :P Ja Negative tuli samalla lentokoneella Ranskasta kuin minä. Hassua on, että olin ostanut disneylandista sellaisen pannan, missä oli pluton korvat... Jätkät vähän nauroivat kun kävelin siitä ohi ^^" heh. Ja hei ihquinta on, että oon sukua itse innon homomiehelle <3(mikäsenniminytsittenolikaan). Äiti on leikkinyt pienenä jonkun kuuluisan elokuvaohjaajan kanssa. Äiti nyt muutenkin suntee aika paljon kuuluisuuksia, Pirkka-Pekka Petelius on jutellut sen kanssa useasti ja joku toinen näyttelijä on kuulemma sanonut sille baarissa että: "Anne hei, tuus tänne meijän kans ku sä oot noin kiva tyyppi". Tai jotain sen suuntaista. Joku kuuluisuus on kuulenmma laulanu sille balladin. Hmm. Ja Janne Kataja on ollu aika tosi lähellä mun kasvoja, joka johtui siitä ettei se kovan musiikin takia kuullut mitä mä sanoin. Ja Tarja Haloselta on tullut mulle kirje(lähetti vielä samalla kuvat sen kissoista). Eipä nyt sitten kai muuta tuu mieleen...?

Lainaus käyttäjältä: akinnah
Apocalyptican Paavo on sellonsoitonopettajani.

Olen. Kateellinen.Katellinen.Kateellinenkateellinenkateellinennn. ..!

//Muok. Olin vähällä törmätä uuden vuoden aattona Big Brotherin Kadiin :P Vähänx.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2008, 20:39:36 kirjoittanut parma »
Tie Miehen Sydämeen Käy Kairon Kautta
Niin kauan kuin kuulen lokkien kiljunnan,
tiedän olevani elossa.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Tammikuu 09, 2008, 18:08:35 »
Niille joille olen oikeasti sukua (kyllä, olen _oikeasti_ parille julkkikselle sukua) olen melkein sukua henkilölle, joka soittaa KLS nimisen bändin uuden  levyn taustalla viulua. Hän on ystäväni (jota ei saa paljastaa. Ymmärtäkää häntä, hän ei halua ylimääräistä sählinkiä).

Voin kuitenkin kertoa, että te kaikki olette hänelle melkein sukua, sillä pyöritte samalla foorumilla hänen kanssaan^^

Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #30 : Tammikuu 17, 2008, 14:21:54 »
Onhan näitä.

- Ollessani Amerikassa muutama vuosi sitten kolme viikkoa, asuin Liisa Evastinan luona, joka on kummitätini sisko. Nimi voi olla aika tuntematon, mutta Liisan ura on koko ajan hyvässä nousussa, hän on näytellyt mm. Entouragessa pienen sivuosan, ollut monessa lyhytelokuvassa ja syksyllä aletaan kuvaamaan uutta HBO:n sarjaa, mistä Liisa on saanut osan. Olen tuntenut hänet pienestä asti. :)
- Olin samassa koulussa, missä Elastinen on aikoinaan opiskellut.
- Historian opettajani ylä-asteella oli Sakari Pesola, joka soittaa Kolmas Nainen -yhtyeessä.
- Olin samassa elokuvanäytöksessä, kuin BB-Sauli.
- Katja Ståhl on juontanut isäni kanssa aikoinaan "Nou hätä" ohjelmaa.
- Isäni (en nyt viitsi mainita nimeä täällä :P) on siis juontanut tuota ohjelmaa, ja esiintyy monella Pelle Kaija Pum - videolla, ja muissa paloturvallisuus videoissa ja ohjelmissa, mitä näytetään esim. kouluissa.
- Olen kävellyt Samuli Edellmania vastaan, ja hän on kysynyt tiedänkö paljon kello on.
- Olen nähnyt monesti Anna Abreun ja Panu Larnoksen (tai mikä onkaan :D Ei kiinnosta, molemmat ärsyttäviä! :D)
- Kesällä olin muutaman sentin päässä Bonnie Wrightista ja Katie Leungista.
- Olin samassa lentokoneessa matkustaessani Teneriffalta takaisin suomeen, kuin Paula Koivuniemi.
- Minulla on hattu, jonka sain Liisa Evastinalta, ja Bruce Willis on kehunut sitä sanoen "Nice hat!" :D
- Ollessani pieni, kävin isäni ja Kirkan kanssa syömässä, ja sen jälkeen museossa. (Olivat jotain kavereita. :D)
- Olen käynyt halaamassa taloa, missä jaetaan Oscarit, joten olen seisonut samassa kohdassa, missä monet sadat julkkikset. :D (Ja aivan, kävin halaamassa sitä! :D)

Tässä nyt jotain mitä tuli mieleen. :)
"There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Momo

• Varhain mummoontunut
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #31 : Tammikuu 27, 2008, 09:49:55 »
Löytyyhän näitä... 8DD

- Mummini serkku on kansanedustaja, samoin yksi äidin luokkakaveri.
- Kaikkihan muistaa Habbo Hotelin? Kaverini kummitäti on joku tuotantojohtaja siellä, ja se sama tyyppi oli myös äidin luokkakaveri. ^^
- Äidillä oli monipuolinen luokka: siitä löytyi myös miss Suomi -finalisti ja pankkiryöstäjä (mamma on seurustellut sen kanssa OwO)
- Meidän mailla (tuossa kulman takana) on kuvattu alkuperäistä Häjyt-elokuvaa ja ukkini oli siinä mukana (esitti jotain sotilasta kera hevosen)

Ja sitten niihin "aitoihin" julkkiksiin.

- Duudsonien Jukka on kaverini pikkuserkku
- Olen ajanut golfautoa Visulahdessa taikuri Luttisen edellä. xD
- Rosa Meri-jotain ja Simo Frangen kävelivät ohitseni Tampereella vappukulkueessa.

Ei nyt justiin tuu muita kovin läheisiä mieleen, mutta lisäilen sitten jos tulee. ^^
Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin on matkaa täältä kuuhun ja takaisin.

Poissa Thyone

• Tylypahkan oikea ottelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RainWolf2
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #32 : Tammikuu 29, 2008, 22:14:05 »
Olen soittanut Tarja Haloselle useammin kuin kerran. Samainen henkilö kävi myös koulussamme vierailulla kun olin ala-asteella. Myös mm. Matti Vanhaselle, Pentti Arajärvelle, Paavo Lipposelle, Martti Ahtisaarelle ja lukuisille muille poliitikoille on tullut soitettua. Ei unohdeta myöskään suurlähettiläitä eri puolilta maailmaa. Hävettää että olen alentunut sellaiseen, mutta work is work ja joskus periaatteista täytyy joustaa.

Ari Koivunen oli yläasteen koulussani, kävipä Buusterinkin kanssa meillä päin. Anna Abreu on tuttuni, mm. soitti pikkuveljeni kanssa samassa orkesterissa. Ja mulla on Sami Partaselta 2 nimmaria. Ja näin Tuomas Holopaisen Kiteellä pesismatsissa, istui vastapäisessä katsomossa ja oli makkarajonossa edelläni. En viitsinyt mennä kärkkymään nimmaria kun oli vapaalla. Marco Hietala käveli Vuosaaren kauppakeskus Columbuksessa ohitseni 4 kertaa 10 minuutin sisällä.

Apocalypticasta sitten: olen ollut Eican kanssa kahvilla parikin kertaa kun on vanhempieni tuttuja. Joskus pienenä sanoin sille etttä minusta täytyy tehdä Apocalyptican soolosellisti kun olen vasenkätinen. Se sanoi että katsotaan. Ja Perttu on sellonsoitonopettajani entinen oppilas.

Ja näyttelijä, jota kukaan teistä nykyajan medianuorista ei enää tunne, Aarne Orjatsalo, oli mummini isä.

Kristiina Elstelä on ollut naimisissa isäni serkun kanssa. Ja ai niin,  jotkut salkkareiden näyttelijät on meidän koulussa. En tiedä mitä hahmoja he näyttelevät kun en katso kys. sarjaa...

Ja laitan lisää kun muistan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2008, 09:18:27 kirjoittanut Thyone »
practice random acts of kindness

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #33 : Helmikuu 05, 2008, 17:01:53 »
- Minulla on sama sukunimi kuin Tarja Turusella
- Äitini entisen työkaverin tytär on suomen idols (yköskaudelta) oleva Anniina (putosi tokana finaalissa) ja minä sain hänen sinclensä (:
- Hanna Pakarinen on myös jotain sukua äidin vanhalle työkaverille, ja hän on myös kotoisin samasta kaupungista kuin minä ^^
- Joku salkkari hahmo tuli vastaan lentokentällä
- Näytän kuulemma ihan Ari Koivuselta vaikka olenkin tyttö (: Johtunee hiuksista
- Meidän matikan ope on Mika Skyttä, entinen saipan pelaaja
- Valmentajana toimii NSTeen naisten joukkueen Anna Tuovinen
- Jaa NSTeestä vielä, mä tunnen melkein kaikki naisten joukkueen pelaajat *hihii*
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #34 : Helmikuu 06, 2008, 18:46:13 »
- Jaana Vehkasalo (Taitolehden päätoimittaja) on kaverini äiti ;)
- Olen ns. "tavannut" Tea Hiillosteen
- Yhdellä ystävälläni on Kimi Räikkösen nimikirjoitus, ja nettikaverillani puolestaan Tom Feltonin
- Osa Bluesin pelaajista on käynyt samaa koulua kuin minä
- Joku Bluesin valmentajista yms. asuu naapuritalossani
- Jari Kurri asuu luokkakaverini naapurissa
- Minulla on sama sukunimi kuin Janne Ahosella
- Musiikinopettajani on se henkilö, jonka ansiosta ne ihme Rhytm Stick-soittoputkilot tulivat suomeen x)
- Olen kävellyt yhden Start!-ohjelman autojen testaajan ohi kaupassa, ja kuulin kun pieni poika huusi: "Iskä, tolla miehellä ei ole edes vaatteita!"
- Olen nähnyt Sauli Niinistön
- Joku tutuistani on nähnyt alastoman Tarja Halosen uimahallissa
- Yksi luokkakavereistani on suomen 13-vuotiaiden sarjan golfmestari
- Isäni on jutellut pikkukakkosen Jyrkin kanssa
- Olen ollut joskus Hetkinen!-tietovisailussa, jossa tapasin myös monta TV2-kanavan tähteä.
- Ystäväni on sukua Mannerheimille

siinä oli vähän :D
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Kay

• Ikuisesti lapsi
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #35 : Helmikuu 06, 2008, 19:22:23 »
-Näin kerran Jope Ruonansuun laivalla. Lähdin sitten metsästämään häntä nimmarin toivossa, mutta ei tärpännyt.
-Kaverini isä on kätellyt Tarja Halosta.
-Minulla on sama etunimi kuin mm. Laura Voutilaisella.
-Kelly Clarkson on idolini, joten totta kai minä olen sukua hänelle! Hömhöm... :D
-Näin kerran aivan Ari Koivusen näköisen tyypin, joka olisi ihan hyvin voinut olla hän. Mutta kun ei ollut ^^.
-Äitini näkyi joskus jonkun ohjelman katsomossa, joten hän on selvä julkkis.
-Kouluni kuoro oli vuosia sittem Bumtsibuminin katsomossa.
-Olen itse ollut lehdessä joskus 8-vuotiaana, tottakai minä itselleni sukua olen ;)
-Näin jonkun Kotikadun näyttelijän kaupassa tässä jokunen päivä sitten. En saa päähäni mikä hänen nimensä on.
-Vanhempani vihki pappi, joka oli Yllytyshulluissa joku tyyppi, joka neuvoi niitä temppuja. Hyvin selitetty.

Oi, minun kuuluisa sukuni ;) Niin, ja olenhan minä nähnyt vaikka keitä julkkiksia telkkarissa, että nih!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2008, 17:00:06 kirjoittanut Kailey »
Just remember in the winter far beneath the bitter snows. Lies the seed that with the sun's love in the spring becomes the Rose.
LOMALLA

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #36 : Helmikuu 06, 2008, 20:27:35 »
~ Oon jutellu jokaiselle Uniklubi jäsenelle + joku niitten roudari tai vastaava
~ Vilkutin Negativen Antti Anatomylle, ja se vilkutti takas ja ilmeili kaikkee :D
~ Negativen Jay Slammer oli mun takana jonottamas johki laitteeseen Särkänniemessä ja tuli istuun vastapäätä mua
~ The 69 Eyesin Timo-Timo käveli vastaan Jyväskylän Anttilassa
~ Enoni tuntee mm. Marco Hietalan ja Private Linen kitaristin Illun, ja on luvannut esitellä mut niille ( mitä epäilen syvästi.... :/ ), sekä hän soittaa Iron Maiden coverbändissä, Coverslaves nimeltään
~ Jyrki 69:n näköinen mies käveli mua vastaan Helsingissä (mutta käyttäisikö oikea Jyrki keltaista paitaa? : D)
~ Koulumme talkkari on Sofi Oksasen setä
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2009, 10:45:10 kirjoittanut last hero »
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Achil

• Teloitettu mafioso
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Helmikuu 06, 2008, 22:25:46 »
Öö, no kaverini joku pikkuserkku on Lovexin se joku jäsen. Ko. kaverini mökki on tämän Lovexin tyypin mökin vieressä, ja koko Lovexin porukka oli juuri lähtenyt mökiltänsä, kun me kaverini kanssa menimme kesällä kaverin mökille :D. Serkkuni seurusteli jonkun kuuluisahkon rallikuskin kanssa, mutta en kuollaksenikaan muista tämän nimiä. Hanna Pakarinen on vilkuttanut minulle :DD. Simo Frangén vaimoineen on ollut samassa teatterinäytöksessä kanssani, samalla penkkirivillä. Tyypin olen nähnyt myös kadulla. Entisen luokkalaiseni veli oli ekassa Big brotherissa, se Kaarlo joka vttuili isoveljelle jos joku muistaa. Hän myöskin pysähtyi autolla suojatien kohdalla niin, että pääsin kävelemään sen tien toiselle puolelle :D. Äikänopeni on kirjailija Ulla Vaarnamo. Olin jossain palkintojenjakopartyissa isäni kanssa, ja kysyin häneltä, että onko tuo mies tuolla joku hänen tuttunsa kun näyttää niin tutulta.. Se oli kuulemma joku kansanedustaja, sellanen hippi partaveikko jonka nimeä en jälleen muista. Yhdessä teatterijutussa ohjaajani oli se pikkukakkosen Jyrki, siis se, joka on nykyään Neposen kamu :D.   

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #38 : Helmikuu 08, 2008, 18:39:46 »
Bruce Willis on kehunut sitä sanoen "Nice hat!" :D

We have a winner. Close the thread.

Poissa Meenai

• Helmisimpukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Helmikuu 08, 2008, 18:48:39 »
- Isäni ukki oli kirjailija ja taidemaalari. Joitakin kirjojakin on julkaistu.
- Kaverini mummo tuntee Pikku G:een mummon.
- Olen nähnyt Lenni-Kalle Taipaleen livenä liittyen Zest:iin.
- Kaverini on ollut Seiska-lehden kannessa ja hänen pikkusiskosta on ollut juttua kolmessa Seiskassa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2008, 14:08:04 kirjoittanut Meenai »

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #40 : Helmikuu 15, 2008, 22:23:05 »
Jospa minäkin heittäisin vähän settiä:

Olen sukututkimuksen mukaan jotain hyvin hyvin hyvin kaukaista sukua itse Eino Leinolle.

Naapurini on jonkun Duudsonin serkku. En tiedä kenen niistä, sillä en ole perehtynyt. Tämän naapurin mies, joka on myöskin naapurimme, tuntee erittäin hyvin taikuri Iiro Seppäsen.

Entisen luokanvalvojani pojan kummisetä on muistaakseni joku Popedasta.

Juice Leskinen ja Anneli Sari sekä Pate Mustajärvi asioivat usein Stockmannilla, jossa isäni on töissä.
Iskä myöskin tuntee Kari Peitsamon ja Vesa Järvensivu jostain A. Aallon rytmiorkesterista on hänen vanha koulukaverinsa.

Indx:n Renen perhe asuu aivan serkkuni koulun vieressä. ( mainitsemisen arvoista kyllä. Hän myös kirjoitti nimmarin ostoskuittiini ruokakaupan kassalla :)

Olen ostanut Katri Ylanderilta täytetyn sämpylän. ( tapahtui ennen Idolsia.)

Luokkamme vieraili ala-asteella Suuressa Kuplassa.

Eräs kaverini on asunut Taikakuun rumpalin naapurissa ja tämä rikkoi heidän lumikolansa.

Naurettavaa eikö?
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Nekkutikku

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Helmikuu 20, 2008, 17:46:37 »
Istuin Marko Ahtisaaren (Martti Ahtisaaren pojan kuten arvata saattaa) vieressä lentokoneessa.
Äitini on kätellyt entistä Yhdysvaltain presidenttiä, en muista ketä.
Mummoni on opettanut mm. Mikko Kivistä, Outi Alasta ja Jari Sarasvuota (joka oli kehunut jossain mummoani, pikkuserkkuni mukaan :--D).
Näin Smakin Kallen joskus jossain musiikkikaupassa.
Olin samana päivänä aika lähellä sitä kirkkoa Pariisissa, jossa Eva Longoria meni naimisiin!

Muuta ei tällä hetkellä tule mieleen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2008, 17:49:58 kirjoittanut Nekkutikku »

Poissa suppilovahvero

• piimämörkö
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyHowl140
« Vastaus #42 : Helmikuu 21, 2008, 16:51:25 »
Laulaja Jonna Tervomaa on pikkuserkkuni
SM-tasolla jääkiekkoa pelaava Aki Uusikartano on pikkuserkkuni
Luokkatoverini pikkuserkku on Apulannan laulaja Toni
Olen ollut Finlanders -yhtyeen keikkabussissa
Olen tavannut Yölinnun pojat
Olen tavannut sen iskelmälaulajan joka laulaa "kestän mitä vaan oon luotu taistelemaan..." (nimi ei muistu mieleen -.-')
Matti ja Teppo ( ja Seppo) ovat tätini miehen serkkupojat
Olen halannut radiojuontaja Tenkasta
Olen tavannut bigbrotherin Pertun
Nähty on myös Jere Karalahti
Olen istunut teatterin eturivissä, ja katsomassani näytelmässä näytteli eräs Salattujen Elämien henkilö. (Markuksen isä)
Salkkareitten Roomeo on puhunut kanssani IRC-galleriassa (lol), kuten myös nykyään salkkareissa näyttelevä, ennen Laura -sarjassa ollut Laura
Olen nähnyt Innon Markon rakennusmessuilla
Olen nähnyt Kari Tapion Kuopion torilla
Edellispäivänä näin erään näyttelijän satamassa (tunnen ulkonäöltä, nimeä en tiedä :<)
Olen ollut samassa hississä samaan aikaan jonkun huipun ulkomaalaisen mäkihyppääjän kanssa (isä kertoi, itse en tuntenut x))
Festareilla yms.keikiolla on tullut nähtyä julkkiksia, en ala listaamaan...
Olen ollut Janne Porkan takana Prisman jonossa

Muuta ei tule mieleen näin tässä äkkiseltään :D

Muoks// Jääkiekkoilija Mikko Eloranta on myös sukua minulle

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #43 : Maaliskuu 11, 2008, 19:12:09 »
- Katja Ståhl on juontanut isäni kanssa aikoinaan "Nou hätä" ohjelmaa.

Onkohan tuo muuten samainen ohjelma, jonka me koulussa katsoimme?

Hyvinkin mahdollista. Sitä on näytetty kai ihan televisiossakin, ja olen aika varma, että kouluissakin sitten. Eli siis, erittäin mahdollista. (:

Bruce Willis on kehunut sitä sanoen "Nice hat!" :D

We have a winner. Close the thread.

Sain hyvät naurut, piristit päivääni! :D
"There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #44 : Maaliskuu 13, 2008, 16:39:01 »
Eikös se ole Robbie Coltrane? off...

en ole varma olenko tätä kertonut, mutta BigBrotherista se joku hyypiö kävi meidän koulussamme vieraana ^^ en muista nyt nimeä. Joku 2007-vuoden finalisteista. Mies.

"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Rex

• Vuotislainen
« Vastaus #45 : Maaliskuu 16, 2008, 22:53:48 »
koulussamme on ari koivusen siskopuolet.
paula koivuniemi on vilkuttanut ja lähettänyt minulle lentosuukon laivalla laulaessaan kappaletta "tummat silmät ruskea tukka" estradilla.
aikuinen, läheinen perheystäväni on kääntänyt paaville tekstin.
olen ollut jaana kapari-jatan seuralainen kouvolan tutkijoiden yössä. minä ja kaksi ystävääni vietettiin pari tuntia hänen kanssaan jutellen ja opastaen.
äitipuoleni serkku on ari klem. (laulaja)
pirkka-pekka peteliuksen sisko nina kävi koulullamme esiintymässä.
kummisetäni olisi päässyt napakymppi-ohjelmaan, muttei mennyt. hän on myös näytellyt pienenä maitomainoksessa joka kuvattiin ruotsissa ja aikuisena japanilaisessa elokuvassa.
entisen isäpuoleni ystävä on rinneradion tapani rinne.
isoveljeni on vartioinut ministereitä.
toinen isoveljeni on nähnyt andy mccoyn helsingissä ja istunut tarja turusen kanssa baaritiskillä.
isäni taksin kyytiin ovat astuneet ja hänen kanssaan jutelleet: mika häkkinen, e-typen mieshemmo, tarja turunen ja johanna hämäläinen.
olen ollut katsomassa helsingissä othelloa samaan aikaan halosen tarjan ja arajärven pentin kanssa.
ystäväni pikkupikkuserkku tjtn. on saimi nousiainen.
toisen ystäväni täti soittaa maija vilkkumaan uusimmalla levyllä ja on soittanut myös monissa elokuvissa (esim. sooloilua)
olen viettänyt aikaani kouvolan teatterin näyttelijöiden kanssa takahuoneessa.
johanna raunio (missi, salkkari-Tanja) on kotoisin samoilta seuduilta kuin minä.
olen jutellut jonkun suuri seikkailu-ohjelman kilpailijan (Juha) kanssa puhelimessa.
olen nähnyt Jone Nikulan helsingissä.
luokkatoverini serkku on Sami Sarjula, eli salkkareiden Ossi.
kirjoitukseni on julkaistu helsinkiläisessä lastenlehdessä vuosia sitten.
olen esiintynyt kahdesti kouvolan sanomissa kuvan kera.
asun samalla kadulla, jolla satu silvon vanhemmat asuvat/asuivat.
isoveljeni tyttöystävä on valmistanut tarja turusen ruoan.
ja vielä tarja turusesta, (:D) hän on ystäväni äidin ystävä. tarja turusen hyvä ystävä on myös opettanut minulle musiikkia.
elina knihtilä varttui siinä kunnassa, missä minä olen asunut miltei koko elämäni.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2008, 23:45:58 kirjoittanut Rex »

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #46 : Maaliskuu 22, 2008, 21:02:22 »
Kitaranopettajani veli näyttelee yhdessä Lordin uusimmista musiikkivideoista. Se taitaa olla Would You Love a Monstermanin uudempi filmatisointi jossa ruumishuoneella ruumiit heräävät eloon, ja tämä veli näyttelee toista niistä.

Entisen luokkakaverini entisen luokkakaverin isä on Kai Lehtinen joka näyttelee mm. Raidia.

Toinen entinen luokkakaveri asuu Marko Ahosen (elokuva- ja pelikriitikko) naapurissa ja näkee tätä viikoittain. Itse näin hänet kerran Anttilan viihde-elektroniikkaosastolla.

En turhaan lähde luettelemaan livenä lavalla nähtyjä muusikkoja, mutta nimmareista voisi mainita. Niiden yhteydessä olen ollut samassa levykaupassa Sonata Arctican (vuoden 2003 kokoonpano) ja Katatonian kanssa. Tuli siitä vielä mieleen että Swallow the Sunin kitaristi Juha Raivio työskentelee myyjänä yhdessä paikallisessa levyliikkeessä ja olen häneltä joskus ostanutkin pari levyä. Ja joku toinen saman bändin jäsenistä on äitini ystävän poika.

Timo Rautiaisesta (muusikko, ei se kartanlukija) eivät kaikki ehkä tiedä hänen toista ammattiaan eli yksityisopettajaa. Hän joskus opetti eräällä yläasteella jonka rakennus oli osittain myös oman kouluni käytössä kun kävin ala-asteen viimeisiä vuosia.

Rajuilma oli yksi tunnetuimmista rockbändeistä Suomessa 80-luvulla. Ne kaikki jäsenet ovat perhetuttuja, ja sen laulajan joku saattaa tietää toisesta yhtyeestään nimeltä Turo's Hevi Gee.

Saatan ehkä itsekin julkkistella Youtubessa. Olin katsomassa Silentiumia ja Daniel Cavanaghia (Anathema-bändistä) baarissa puolitoista vuotta sitten ja yhden kappaleen videossa jonkun kädet näkyvät viimeisen viidentoista sekunnin ajan vasemmassa alanurkassa. Se on juuri se paikka jossa muistan olleeni silloin. Videon voi katsoa tästä: http://youtube.com/watch?v=TFpCGEmhs1U

Top40-ohjelman juontaja Meri-Tuuli Lindström on kerran kysynyt minulta tietä. Sain siitä kolme sekuntia julkisuutta hänen ohjelmaansa pari viikkoa myöhemmin.

Entinen historian, uskonnon, filosofian ja yhteiskuntaopin opettajani on ollut ehdolla kunnallisvaaleissa ja kirjoittanut väitöskirjan Urho Kekkosen venäläiskammosta. Nykyään hänen kolumnejaan voi lukea Keskisuomalaisesta.

Vanhojen tansseissa pari vuotta sitten olen kirjaimellisesti törmännyt kansanedustaja Mauri Pekkariseen (kaksi kertaa)

Ja paras viimeiseksi: Leverage-yhtyeen rumpalin isän appi seurustelee äitini kanssa. Hänen tyttärensä (rumpalin äitipuoli) on myös poliitikko.

E: meinasin ihan unohtaa mainita että olen todella kaukaista sukua Mannerheimille. Sisko teki lukion päättötyöksi sukututkimusta ja sai selville että yksi sukumme naisista oli muistaakseni Mannerheimin äiti tai isoäiti (ellei jopa vaimo).
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2008, 22:04:15 kirjoittanut Graveheart »
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #47 : Maaliskuu 22, 2008, 21:46:48 »
Olin pienempänä Powerparkissa ja kävin siellä Mikä Salo Circuitissa, jossa tapasin mm. Matti Kyllösen, ja sain häneltä nimmarin + puhuin hänelle, Mika Salon, sain häneltäkin nimmarin ja isä otti Salosta ja minusta yhteiskuvan. Näin myös ja tervehdin Erkki Mustakaria, eli kommentaattoria Formula 1:sessä Matti Kyllösen kanssa. Siellä oli myös Suomen laulaja Danny jota tervehdin myös. Sitten.. omistan nimmarin myös muusikko Andy McCoylta (=D). Olen jutellut myös entisen Suomen yhdistetyn joukkueen jäsenten Samppa Lajusen sekä Jaakko Talluksen kanssa.

Ja jotain tosi tosi tosi tosi tosi kaukaista sukua olen euroviisuvoittaja Lordille

+++Mul on Andy McCoyn nimmari :P
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2008, 02:32:31 kirjoittanut Hippogriff »

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #48 : Maaliskuu 23, 2008, 19:31:02 »
Saatan ehkä itsekin julkkistella Youtubessa. Olin katsomassa Silentiumia ja Daniel Cavanaghia (Anathema-bändistä) baarissa puolitoista vuotta sitten ja yhden kappaleen videossa jonkun kädet näkyvät viimeisen viidentoista sekunnin ajan vasemmassa alanurkassa. Se on juuri se paikka jossa muistan olleeni silloin. Videon voi katsoa tästä: http://youtube.com/watch?v=TFpCGEmhs1U

Minäkin olen hiukan YouTubejulkkis. Vilahdan tämän vuoden FME:stä kuvatussa pätkässä, jossa on meneillään Stam1nan keikka ja siinä videossa kuvataan ainakin aluksi pittiä. Blondi tukkani loistaa sieltä seasta ihan hyvin. Kaverini kuvasi sen videopätkän.

Muita juttuja ei oikein taida olla, paitsi että White Flame yhtyeen rumpali on isoveljeni vaimon pikkuveli.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #49 : Huhtikuu 12, 2008, 21:49:46 »
No, tämä on sukua ainakin Eternal Tears of Sorrowin Jarmo Puolakanaholle. Kyseinen bändi on muuten meikäläisen kotipitäjästä lähtöisin. x) (silloisen) Neuvostoliiton presidentti Gorbatsov on vilkuttanut äidille auton ikkunasta Suomen vierailullaan. Tämä tapahtui Oulussa. Isäni on sukua jollekin kolmiloikan Suomen mestarille jonka nimeä en muista. Siitä on kyllä hirveän kauan, kun tämä henkilö on kolmiloikkaaja ollut, saattaa olla että hyyppä on jo kuollutkin, mutta onpahan edes yksi urheilija suvussa. x)

// Äitini mummo on päivän Kekkosta vanhempi. xD (mikä mitätön pieni yksityiskohta!)

~Moondancer (epämahti)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2008, 13:31:01 kirjoittanut Moondancer »