Kirjoittaja Aihe: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2  (Luettu 42684 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2
« Vastaus #150 : Maaliskuu 18, 2012, 16:00:38 »
Olen nähnyt Evanna Lynchin, Matthew Lewisin ja Phelpsin veljekset ja minulla on Matthewin ja Oliverin nimmarit. Isoisäni oli joskus 60-70-luvulla melko kuuluisakin musiikkikriitikko. FreestyleSander tai joku sellainen, joka oli Talentissa ja pääsi muistaakseni semifinaaliinkin? on kanssani samassa koulussa :D
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #151 : Heinäkuu 01, 2012, 21:14:24 »
Ihan livenä olen päässyt näkemään Pete Parkkosen, Koop Arposen, Anna Puun sekä.... sen Kallen? :D en enää muista. Sekä tietysti sen ärsyttäväntekopirteänainahymyilevän Kids Top 20'n juontajanaisen.. Mikähän mahtoi olla hänen nimensä. Tosiaan siis luokkamme pääsi tällaiseen mukaan -> pääsin televisioon 8)
Nyt jo edesmenneen mummoni jotakin kaukaista sukua on joku säveltäjä, Kuula taisi olla sukunimenään..?
Ex-musiikinteorianopettajamme nuoruuden luokalla oli tyttö, jonka isoisä oli Jean Sibelius. Eli siis, olen tosiaan melkein sukua ;D
Lisäksi näitä ''hei kato toi on toi- eiku ei ookkaa'' -tapauksia riittää ;D Päälimmäisenä mieleen muistuu ''Milla Paloniemi'' Mäkkärissä... Onneksi en mennyt nimmareita kyselemään ;D

/ edit. Ainiin, melkein unohtui. Diandra kävi pariinkin kertaan koulussamme laulamassa, tämän kylän tyttöjä kun on, ja olin sattumoisin kuudennella luokalla hänen ollessaan yhdeksännellä samassa koulussa, ja pariin otteeseen näin häntä vilaukselta käytävillä, tietämättä hänen tulevasta julkisuudestaan... Niin! Ja Osku Heiskanen - tuttu TV'stä, mm. Talentin toinen juontaja - oli koreogfarina musikaaliprojektissamme viime keväänä ;D

/edit2: Niin ja unohtui vielä että hyvän ystäväni serkku on BB-Sauli. Hyvää pataa Adam Lambertin kanssa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2012, 21:21:21 kirjoittanut Linesca »
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #152 : Heinäkuu 01, 2012, 22:18:50 »
Minulla ei ole mitään järisyttäviä, mutta kerrotaan kuitenkin:

-Salppurin kisoissa jokunen vuosi sitten iskä meinasi jyrätä Jone Nikulan
-Riitta Väisänen kävi kerran minun kassallani (olen siis kesätöissä kaupassa)
-Jari Litmanen moikkasi pikkuveljeäni kun tämä oli pallopoikana
-Kristiina Mäkelä (kolmiloikkaaja) on tuttuni
-Yksi entinen opettajani oli viime vuonna linnan juhlissa.
-Kerran jossain Kanarialla bongattiin Anita Hirvonen ottamassa aurinkoa yläosattomissa
-Pikkusiskoni karkasi hotellissa parivuotiaana ja päätyi Armin ja Dannyn hotellihuoneeseen
-Lentokentällä Suomen suunnistusmaajoukkue (mm. Minna Kauppi) kahvitteli viereisessä pöydässä
-Paavo Lipponen oli meidän seuran koristurnauksessa (sen tyttö kai pelasi)
-Useampikin Suomen korismaajoukkueiden pelaaja on tuttuni
-Olen ollut korisleirillä, missä on ollut valmentajana Suomen korismaajoukkueiden pelaajia ja valmentajia
-Pikkuveljeni on jutellut Henrik Dettmannin kanssa
-Iskä ja pikkuveli päästivät Teemu Pulkkisen suojatien yli
-Pikkusiskoni on antanut noin kolmevuotiaana suukon Paula Koivuniemelle laivalla
-Satu Mäkelä-Nummela on perheeni puolituttu
-Wilson Kirwa kävi puhumassa kaverieni riparilla
-Ja nimmareita on sitten jokunen, mm. Tero Pitkämäen, Anssi Koivurannan ja Leo Komarovin.

//Ai niin! Pappani on kätellyt Kekkosta ja varmaan jotain juttuakin heittänyt.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2012, 18:04:26 kirjoittanut Raparperi »
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Viulutyttö

• Vuotislainen
  • Pottermore: JinxStar23
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #153 : Heinäkuu 02, 2012, 09:17:03 »
En viitsi laittaa tänne kaikkia julkkiksia, jotka olen nähnyt, koska olen ollut esimerkiksi Elämä lapselle -konsertissa vuosina 2008-2011 ja muutenkin monissa konserteissa ja urheilutapahtumissa.
- Hiihdon olympiavoittaja Siiri "Äitee" Rantanen on mummoni sisko ja olen nähnyt hänet todella monta kertaa. Hän on myös sanonut, että kun hän ei enää aja autoaan, hän antaa sen minulle.
- Myös tämä kyseinen mummoni on viestijuoksun Suomen mestari jostain 50- tai 60-luvulta
- Olen nähnyt lähes kaikki Potter- näyttelijät ja J.K. Rowlingin viimeisen elokuvan maailmanensi-illassa ja olin toisessa rivissä eli he olivat noin metrin päässä minusta.
- Minulla on Evanna Lynchin, James Phelpsin, Matthew Lewisin, Domhnall Gleesonin, Imelda Stauntonin, David Bradleyn, Jamie Campbell Bowerin, J.K. Rowlingin, Janne Ahosen, Indican ja Janne Katajan nimmarit.
- Kun olin kesällä Floridan Harry Potter -teemapuistossa Victorious-sarjan näyttelijät kuten Victoria Justice ja Ariana Grande olivat tutustumassa puistoon ja heitä kuvattiin samalla myös TV:seen ja nettiin ja mekin pääsimme kuviin.
- Joku räppäri, olisikohan ollut Ideaali, oli meillä usein ala-asteella sijaisena.
- Menen syksyllä samaan lukioon kuin Diandra Flores ja soitan myös viulua samassa paikassa hänen kanssaan.
- Menen ylihuomenna laululeirille, jossa on lauluopettajana Jesse Kaikuranta.
- Kun olimme viime vuonna Lontoossa ja etsimme makuupusseja Oxford Streetiltä, jotta pääsisimme odottamaan sitä Harry Potter -ensi-iltaa ja kävelimme HMV-kaupan ohi. Ihmettelimme, miksi se oli niin täynnä, mutta jatkoimme matkaa. Myöhemmin sain kuulla, että Selena Gomez oli kaupassa jakamassa nimmareita. Hän oli myös käynyt syömässä samassa ravintolassa kuin me.
- James Phelps vastasi kerran minulle Twitterissä kun pyysin häntä tulemaan takaisin Suomeen. Hän sanoi I lupaus. :)
Lontoo 7.7.2011 <3

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordVine3373
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #154 : Heinäkuu 09, 2012, 13:11:46 »
-Olli Herman oli siskoni opettajan sijainen.
-Noora Laukkanen(olympiauimari, minulla ei ole sama sukunimi:D) on serkkuni
-Olen nähnyt Jaakko Saariluoman, Jussi Vatasen, Elastisen ja kaikki Talent-tuomarit.

Kyllä varmaan vielä löytyisi, jos muistelisi, mutta siinä kuitenkin ne merkittävimmät.;)

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
  • En ole tyhmä, hullu vain
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #155 : Heinäkuu 15, 2012, 21:47:44 »
jotain hyvin kaukaisia varmaan on mutta en ole perehtynyt. Äiti joskus selitti hirmu pitkän listan ja sit se meni kaikkiin julkkiksiin ja kuninkaisiin :'D. Mutta minun enoni avovaimo omistaa Elvari korut. Eli se joka niitä tekee. Tiedän missä asuu, mutta se onkin salaisuus :'D. Onhan se ihan kivaa tuntea se, kun nyt ovat suosiossa. Telkkarissa monilla juontajilla on ollut Elvari koruja. Yhellä oli ainakin enkkulaku :3. Täälläkin tuppukylässä on jälleenmyyjä.

lisään sit jos muistan jotain muitakin
Olipa kerran pikku nyyti nyytiäinen,
hän ihan yksin asui taloaan
ja talo oli myöskin yksinäinen.
Siis kaksin kerroin yksin peloissaan.

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
« Vastaus #156 : Lokakuu 26, 2012, 22:46:33 »
Hehe, näitäpä riittää minullakin...

Äitinisä on Reijo Salo, äitini veli (minun enoni) taas on Ari Salo - tiedän, molemmat ovat melko "tuntemattomia" julkkiksia, mutta silti. Minusta julkkikseksi riittää se, että omistaa omat wikipedia sivut xD Isäni isäpuoli oli joskus soittamassa jossakin bändissä X, en muista tarkemmin missä, mutta pari LV levyä he ovat tehneet.

Itse silmiin osui edeltävänä kesänä se kaikkien rakastamaTuksu, missäpä muualla, kuin Viron ihanimmassa kaupungissa Pärnussa xDD

/// Vielä lisää!

Olen nähnyt Salatuista elämistä Pepin näyttelijän Sara Säkkisen ja Sergein näyttelijän Tero Tiittasen, ollut kuvassa molempien kanssa ja molempien nimmari.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2012, 13:16:21 kirjoittanut Florida »
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #157 : Joulukuu 22, 2012, 17:30:37 »
Äitini serkku on työministeri Lauri Ihalainen
Siskoni on naimisissa Herra Ylpön kosketinsoittajan kanssa
-> joka muuten on kotoisin täältä korvesta, missä asun.
Kummisetäni on Suomen paras kolmiloikkaaja
Tommi Evilä on käynyt meillä
kuin myös Jarkko Ruutu
ja ketälie muita urheilijoita, koska isäni on fysioterapeutti, kuntouttaa siis loukkaantuneita urheilijoita.
Niin ja tietenkin isoäitini isoisä oli painin olympiavoittaja. :P
You put your arms around me and I'm home.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #158 : Joulukuu 22, 2012, 19:21:24 »
Jaa, no tuossa syksyllä jutustelin Kaarle Kustaan ja Silvian kanssa partion merkeissä ja lahjoitimme kuningasparin kautta pehmolelun (maskottimme) pikku Estellelle. Lieköhän mennyt perille asti, enpä usko :D

Krista Kososta haastattelin joskus kutosella ja Michael Monroe uhrasi minun ja kaverieni nimmarihimon takia muutaman minuutin zarassa viime keväänä. Hän jutusteli kanssamme "The voice of Finland" -sarjasta ja opetti käsimerkin (fucking great=peukku ja keskari pystyssä). Eikä meinannut millään löytää sitä tussia kun kaikki oli kuivuneita :)

Gran Canarialla illallistettiin samassa pizzeriassa Björn Borgin(vanha tennispelaaja) kanssa.

Ja sukulaissuhteita ei pitäisi olla, paitsi että Jari Sillanpää on huhun mukaan kaukaista sukua isäni puolellta.
Siis joidenkin kanssa on tultu juteltua, mutta ei mitään ihmeellistä... Ai niin ja Heli Laaksonen on äitini vanhha koulukaveri ja Anna Eriksson äidin entinen oppilas.

Olin ihan ihkuna tosta Michael Monroe -jutusta viime keväänä, mutta oikeastaan eniten olen ylpeä siitä että sain puhua kuningasparille -ja vielä englanniksi :). Silviahan esiintyi aika monessa lehdessä tuo meidän maskotti kädessä :D

+ Linesca: Oon sulle NIIN kade! Siis SAULI ADAMIN POIKAYSTÄVÄ O.O
Äää sähän voit vaik NÄHÄ Adamin jos se on sun kaverin luona Saulin kaa ja sä vahingossa oot siel samaan aikaan... Jos oisin sä ni pyörtyisin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2012, 19:33:41 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #159 : Joulukuu 22, 2012, 21:38:36 »
Jaa, no tuossa syksyllä jutustelin Kaarle Kustaan ja Silvian kanssa partion merkeissä ja lahjoitimme kuningasparin kautta pehmolelun (maskottimme) pikku Estellelle. Lieköhän mennyt perille asti, enpä usko :D

Michael Monroe[/b] uhrasi minun ja kaverieni nimmarihimon takia muutaman minuutin zarassa viime keväänä. Hän jutusteli kanssamme "The voice of Finland" -sarjasta ja opetti käsimerkin (fucking great=peukku ja keskari pystyssä). Eikä meinannut millään löytää sitä tussia kun kaikki oli kuivuneita :)

Olin ihan ihkuna tosta Michael Monroe -jutusta viime keväänä, mutta oikeastaan eniten olen ylpeä siitä että sain puhua kuningasparille -ja vielä englanniksi :). Silviahan esiintyi aika monessa lehdessä tuo meidän maskotti kädessä :D

^
Samat. Eli ollaan hengattu yhessä :) Lisäks 6-vuotiaana kättelin Tarja Halosta  ja toivotin sen tervetulleeksi kotikaupunkiini :D Ja joitain kirjailijoita oon nähny mutta en muista keitä... Plus luokkakaveri on Joel Hallikaisen lapsi :) Voihan niitä olla muitakin mutta en muista... -.-
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Marrin

• Vuotislainen
« Vastaus #160 : Joulukuu 23, 2012, 03:00:47 »
Mummuni kertoi joskus, että olemme jonkinlaista sukua Pertti Salovaaralle (tosin en muista mitä kautta).
Anoppi aina muistaa mainita, että Mikael Granlund on kaukaista sukua hänelle. Muistaakseni isoisät ovat serkuksia tai jotain sinnepäin.
Halit on pitänyt kerätä ainakin Uniikilta, Cheekiltä, Mikael Gabrielilta, Niko Nousiaiselta, Janne Katajalta, Ari Koivuselta ja Marco Hietalalta.
Lisäksi olen ollut samoilla jatkoilla Thunderstonen rumpalin kanssa.

Eli onhan näitä, joille olen melkein sukua! ;p
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2016, 20:16:33 kirjoittanut Marrin »
Jokainen esine pystyy liikkumaan sen verran, että se on sinun tielläsi tai ettet löydä sitä.

Poissa Nidemus

• Hukankorento
  • Vuotislainen
« Vastaus #161 : Joulukuu 23, 2012, 13:47:54 »
Voih, en muista todellakaan kaikkea. : D

Kanarialla seikkaillessani maaliskuussa olin yhtä aikaa kuin Jope Ruonansuu. Satuin myön näkemään kyseisen herran monestikin ja vanhempani hommasivat minulle hänen nimmarinsa (miksi...?).
Taas Kanarialla, samalla lomalla, näin Frederikin. Kävin melkein hänen keikallaan, mutten viitsinytkään.
Pelaan samassa joukueessa kuin Kalle Määttä joskus vuonna nakki ja perunamuusi. Olen myös samalta paikkakunnalta kotoisin.
Pikkuserkkuni valmentaa Oriveden ponnistusta, naisten lentopallojoukkuetta.
Olen tavannut tyyppejä Matkaoppaista, saanut Terhin ja Tamerin nimikirjoitukset, törmännyt päin Tamerin näköä lentoasemalla. Ja ottanut yhteiskuvan Terhin kanssa - kaveri pakotti.

Aw, nyt kaikki jotka tuntee noita niin tietää mistä mä oon kotosin...

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #162 : Joulukuu 23, 2012, 17:37:45 »
- musanopettajani, johon tutustuin lukion alettua syksyllä, on opettanut Jenni Vartiaista ja Olli Herman Kosusta
- vanhan kaverini naapurissa asuu Pepe Salohalmen vanhemmat (kai vieläkin)
- tuttavani kaverin isoveli on Jalle Pääkkönen
- kyseisen tuttavan koulun rehtori on Olli Hermannin isä
- olen nähnyt Olli Hermannin ja kysynyt nimmaria ja kuvaa. Vieläki hymyilyttää tää tapaus.
- olen ollut Antti Tuiskun keikalla
- olen saanut Paula Koivuniemeltä nimmarin muistaakseni v. 2006
- ukkini tuntee Jyrki Kataisen vanhemmat ja on käynyt Jyrkin kanssa kalassa. Niin olen kuullut!
- olen nähnyt Pepe Salohalmen pysäkillä ja sattuipa herra tulemaan samaan bussiin ollessani menossa keskustaan pari vuotta sitten
- muistaakseni Zachary Hietala on Kuopion Pinarin nuorisotalolla töissä
- olen nähnyt Summerin juontajat Mintun ja Kalle Lindrothin heidän ollessaan v. 2010 SUMMERI -kiertueella Kuopiossa + saanut nimmarit
- Hessu Maxx on mun 'kaveri' fb'ssa, yhessä vaiheessa olin muidenkin Reckless Loven jäsenten kanssa 'kavereita', mutt nykyään oon vaan pelkästään Hessun kanssa.. :'/
muoks
+ Jani Toivola oli kerran käynyt puhumassa koululle kiusaamisesta ja vähän hänen lapsuudestaan ollessani vielä yläasteella.
muoks
- näin viime kesänä japanilaisen mangakan ja sensein Yoshihiro Takahashin
- yks lääkäri, jonka vastaanotolla olin alkuvuodesta käynyt, oli käynyt Michael Jacksonin keikalla
- erään tuttavan (jonka tunnen yläasteen valinnaiskuviksen tunneilta) kaveri oli käynyt Jukka Pojan keikalla
- tuttuni on ollut Reckless Loven keikalla
muoks
- Summeri -kiertueen ollessa Kuopiossa v. 2010 olin nähnyt Kristiina Braskin ja jääkiekkoilija Teemu Partasen (oliko se noin? En muista, koska en oikein kunnolla tiiä jääkiekkoilijoiden nimiä) ja sainpahan myös silloin heiltä nimmarit
muoks
- Kaisa ja puolivaltakuntaa -ohjelmasta tuttu Teuvo Loman oli naisten päivänä Matkus Shopping Centerissä. Minulla on hänestä kuva sekä hänen nimmarinsa. Jännä miten näitä julkkiksia näkyy tuolla Matkuksella yhtenään
muoks
- Reckless Loven akustista keikkaa olin kattomassa toukokuun lopulla Kuopion uuden viihdekeskuksen IsoCeen avajaisissa. ÄLYTTÖMÄN kuuma.. Ja nimmarit
- Elokuun alussa olin kattomassa Antti Tuiskua Matkuksella. (kyllä, Matkuksella. Julkkisten oma ostoskeskus n. 10-12 kilsan päässä Kuopiosta etelään).
- 8-pallo -leffaa on kuvattu Kuopiossa. En ole itse nähnyt ko. leffaa, mutta niin olen kuullut
muoks
- Jenni Vartiainen esiintyi 15.11 Minarissa. Lukion kuoron kanssa. Kyllä, olen lukion kuorossa mukana. Kyllä, minulla (ei-yhteis-)kuva ja nimmari. Kyllä, Jenni kehui sinimustaa tukkaani. 8)
- Reckless Love heitti 15.11. ilmaiskeikan Kauppakeskus Minnassa. Kyllä, olin paikalla. Kyllä, eturivissä. Kyllä, otin kuvia ja videoita. Kyllä, sain nimmarit. Ja kyllä, nimmaroitu julisteeni koristaa kaappini ovea.
- Matkuksen 1-vuotissyntymäpäiväviikonloppuna oli suomalaisia artisteja tms. julkkiksia siellä. Niistä julkkiksista näin vain Pikku Kakkosesta tutut Valtin ja Maltin. Miksi minusta tuntuu, ett julkkikset viihtyvät enemmin Matkuksella kuin Kuopion torilla?! .-.

muoks
-Tämän vuoden helmikuussa sain tietää, että lukion musanopettajani on ollut Pepenkin luokanvalvoja tämän ollessa yläasteella musiikkiluokalla (kai?).
-Opiskelen samassa lukiossa kuin Reckless Loven basisti Jalle Pääkkönen aikoinaan.
-Minulla on yhteiskuva niin Olli Hermannin, Pepen kuin Hessu Maxxinkin kanssa. Yhteiskuvaa Jalle Pääkkösen kanssa odotellessa...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2014, 16:46:22 kirjoittanut Welhokaniini »

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #163 : Joulukuu 23, 2012, 20:58:04 »
Elokuvaohjaaja Mikko Niskanen (ohjannut mm. Pojat elokuvan) on joku isäni pikkuserkku tai vastaava.
Isoisäni äidin puolelta taasen oli harmonikan soiton suomen mestari ja maailman vanhin mies, kuollessaan yli 100 vuotias.
Kaverini Melissa Heininen näyttelee Napapiirin sankarit elokuvassa.
Näyttelijät Pauli Poranen ja TanjaLotta Räikkä sekä kirjailija Harri Istvan-Mäki ovat olleet opettajiani.
Johanna Tukiaisen aviomies on enoni kalakaveri ja enoni sai muistaakseni kutsun heidän häihinkin.
Kirjailija Anna-Leena Härkönen on ollut äitini opiskelukaveri iltalukiossa.
Tätini on myynyt viinaa Mikko Leppilammelle, jolla ei ollut alkossa henkkareitaan mukana. Oli kuulemma joutunut käymään nostaa käteistä läheiseltä automaatilta, kun oli senn verran paljon ostanut kerralla.
Opiskeluaikoina koulullamme on vieraillut radiojuontaja Peltsi ja elokuvaohjaaja Jari Halonen.
Tampereella olen ainakin kahdesti kävellyt Olli Hermannin ohi ja kerran Simo Frangenin.
Muitakin julkisuudesta tunnettuja henkilöitä olen nähnyt teatteriporukoissa pyöriessäni ja olen nähnyt vaikka kuinka monta bädiä livenä kuten W.a.s.p. Children of Bodom, Volbeat, Popeda, Olavi Uusivirta, Hanoi Rocks, Tehosekoitin, Eppu Normaali, Stam1na, Mokoma, Black'moresnight, dingo, Ensiferum, The 69 Eyes. Yhteisvalokuvat ja nimmarit olen saanut kerättyä Popedan Pate Mustajärveltä ja The 69 Eyesin Jussi69ltä

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #164 : Joulukuu 24, 2012, 23:55:22 »
Ei nyt muuta tule mieleen kuin että Ruudolfin ja Karri Koiran keikalla Karri Koira hymyili miulle kun lauloin vähemmäntunnettua biisiä (se varmaan johtu miun iästä) ja sit se kerto Ruudolfille aiheesta. Hän kuvaili minua "rillipäiseksi pojaksi joka kaivaa nenää". Puhui siis mikrofoniin :)) oli kiva loppukeikka
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Hippisopuli

• Vuotislainen
  • Pottermore: SkySilver40
« Vastaus #165 : Tammikuu 04, 2013, 18:26:52 »
Oon siinä koulussa jossa Riku Nieminen oli peruskoulun, mun bilsanope oli sen opettaja ja mun isosisko on tanssinu sen kanssa hitaita joskus muinaisuudessa :D
Olin Jukka Pojan keikalla ja sain nimmarin.
Kävelin leffateatterissa Eero Ritalan ohi :')

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
« Vastaus #166 : Tammikuu 05, 2013, 16:19:02 »

Itse olen jotenkin kaukaista sukua
sille Vareksen näyttelijälle :D
Se on niiku miun serkun serkun isä :D
Ja oon joskus jotai kai puhunu sille... wow.

Mitään hyviä julkkiksia en ole nähnyt..
Paitsi Haloo Helsingin, ja puhunut niille jotenkin vähän :)
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa Walpuriitti

• Pöhkö
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SickleDream3186
« Vastaus #167 : Tammikuu 06, 2013, 16:09:31 »
Opettajani on Saara- ja Suvi Aaallon äiti.

Poissa Hendrix

• Rock Soldier
  • Vuotislainen
« Vastaus #168 : Tammikuu 31, 2013, 20:26:18 »
Olen melkein jäänyt FC Barcelonan Cesc Fabregasin auton alle, sekä nähnyt mm. Lionel Messin ja Cristiano Ronaldon livenä.
Danger You, Danger Me, DANGER US!

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #169 : Tammikuu 31, 2013, 20:59:34 »
Olen melkein jäänyt FC Barcelonan Cesc Fabregasin auton alle, sekä nähnyt mm. Lionel Messin ja Cristiano Ronaldon livenä.

Kateellinen täällä hei o/

Mutta joo, Jone Nikulalle oon jonkinmoista sukua, äiti taitaa olla tuon pikkuserkku tai jotain vastaavaa? Isoveljeni entinen opettaja ja minun musiikin opettaja on lavastaja Okku Rahikaisen äiti. (okeiokei, ei kovin kuuluisa, mut..)  Miun serkku on käynyt koko entisen Paramoren poppoon kanssa (Josh, Zac, Hayley, Jeremy, Taylor) mäkkärissä ja viettänyt noiden kanssa kokonaisen päivän. (kateeeus :D)

Iskä on pelannut sählyä Janne Tähkää vastaan ja olen jutellut joskus muinaisuuden syleilyssä huippis-kisasta tutun Saaran kanssa.

Eipämullamuuta.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #170 : Huhtikuu 04, 2013, 06:19:03 »
Isosetäni on taiteilija ja kuvataiteen professori, joista jälkimmäisiä ei ollut Suomessa kuin kaksi silloin kun asia viimeksi tarkistettiin.

Ystäväperhe on sukua Aku Hirviniemelle tämän vaimon kautta.

Saman ystäväperheen äiti oli lapsena André Wickströmin leikkikaveri.

Toisen ystäväperheen tytär on kääntäjä ja on suomentanut muun muassa Fifty Shades of Grey -sarjaa. *köhin*

Entinen luokkalaiseni on Emppu Vuorisen nuorin sisko.

Entinen kemianopettajani oli opiskeluaikoinaan Semmareissa (Seminaarinmäen mieslaulajat) ja mukana myös niiden perustajissa.

Aake Kallialalla on kesämökki kivenheiton päässä.

Olen nähnyt kuningatar Elizabeth II:n, prinssi Williamin, herttuatar Catherinen ja prinssi Charlesin vaimoineen Trooping the Colourin yhteydessä.

Minulla on Jaana Kapari-Jatan, Evanna Lynchin ja Matthew Lewisin nimmarit, kaikki kasvotusten saatuja.

Siskollani taasen on Yoshihiro Takahashin nimikirjoitus.

Olen nähnyt paikalliset kuuluisuudet Ali Elkharamin ja Mikko Herrasen.

Nightwishin keikalla on tullut oltua kahdesti, toisella kertaa Imaginaerumin maailmanensi-illan ohella.

Osallistuinpa minäkin taannoin Kaija Juurikkalan Aada-elokuvan koekuvauksiin ja saan kertoa tänä päivänä ylpeänä siitä kuinka elokuvaa ei tullut, koska se ei saanut rahoitusta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2013, 16:31:15 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
« Vastaus #171 : Huhtikuu 19, 2013, 07:14:57 »
No nämä ei ole kauheen hienoja, mutta menkööt:

Musiikin opettajani on joskus opettanut Cheekiä TAI Astetta. En muista kumpaa.

Luokallani on Pasi Nurmisen tytär ja olen käynyt Pasi Nurmisen kotona :).

Eilen illalla olin Omeglessa (joo en tiiä miten päädyin sinne). Kaikki varmaa tietää One Directionista Harry Stylesin. Noh... mulle tuli puhumaan sen serkku :D. Se kerto jotain ittestään ja anto lopuks mulle sen instagrammin (concept_ben) ja kävin kattoo nii se oli oikeesti se.

Olen nähnyt Asteen livenä.

Olen nähnyt Antero Mertarannan kaupassa, kun asutaan samalla paikkakunnalla.

muoks
Kaksi vuotta sitten prinsessa Victoria sekä Daniel kävivät koulullani ja näin heidät :).
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2013, 23:47:07 kirjoittanut Undef »
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Sakura

• Sudenmorsian
  • Vuotislainen
  • 私は悪魔で執事ですから。
« Vastaus #172 : Huhtikuu 19, 2013, 18:27:47 »
Olli Lindholm on sisareni luokkakaverin isä, lisäksi siskoni on lukion huomioimispäivänä kumartanut Jone Nikulalle :D

Ja samassa koulussa olleita julkkiksia on aika paljon, mm. Jonne Aaron ja kasa kirjailijoita ja laulajia, jotka on valmistuneet mun lukiostani, olisko Toivo Kärki yks.

Movetronin laulaja on äidin ystävä/tuttu ja oon jutellut sen kanssa. Äiti on tehnyt hommia Antti Tuiskun kanssa. Mua on sanottu Ruotsin kruununprinsessan kaksoisolennoksi (nuoremmaksi tosin, mutta kuulemma oon saman näköinen kuin prinsessa Victoria, oon ollut kuulemma jo naperosta asti) tän oon saanut kuulla useammaltakin taholta.

Pikkuserkkuni on laulaja ja on keikkaillut bändinsä kanssa ainakin häissä (ei taida kyl olla tunnettuja)

Ja omasta mielestäni kaikkein paras kohtaaminen julkkiksen kanssa oli se kerta, kun olin teatterissa isoisän kanssa ensi-illassa ja istuimme sitten Eila Roineen vieressä. Ja vaihdettiin muutamia sanojakin. Mukava rouvashenkilö :)
信じることさ必ず最後に愛は勝つ。
You've gotta believe that one day love will win.

Poissa Niila

• kauhukakara
  • Vuotislainen
« Vastaus #173 : Lokakuu 05, 2013, 11:28:51 »
- Pekko-elokuvat on kuvattu kotikylässsäni, ja äitini on näkynyt jossain niistä taustalla.
- Olen jotain kautta sukua Jorma Kääriäiselle.
- Cheek on heittänyt hikipyyhkeensä naamalleni.
- Ystävälläni on monien rallikuskien nimmareita.
- Olen keskustellut kirjailija Laura Lähteenmäen kanssa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2014, 19:40:42 kirjoittanut Niila »

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #174 : Lokakuu 06, 2013, 14:40:10 »
Hmm...
-Mummoni siskon (tai jonkun sellaisen) naapurissa kuvattiin kerran duudsonit tuli taloon
-Pikkuserkkuni on Tuulin kaveri ja tanssii se musiikkivideolla
-Isäni on rautalankabändissä kitaristina, mutta ei ne kyllä mitään tunnettuja oo...