Kirjoittaja Aihe: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2  (Luettu 34626 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • neitihaamu
  • Tupa: Luihuinen
Melkein sukua julkkikselle... vol. 2
« : Marraskuu 17, 2007, 15:06:52 »
Löysin tämän arkistoa selatessani ja halusin näin hauskan aiheen jatkuvan.

Edelliseen topiciin tästä.

Lainaus käyttäjältä: chibi
Eli joo..Oletko jopa sukua jollekkin julkkiskelle, vai omistatko jotain "julkkikselle" kuuluvaa, asutko lähellä julkkista, silittikö Tarja Halonen koiraasi tai onko sinulla muuten vain jotain "yhteistä" "julkkiksen" kanssa?

Yksi viesti per henkilö. Omaa viestiään pystyy muokata ;)

--

No niin. Eli minä suuri ja mahtava julkkisten illallispöytävieras..

- Olen nähnyt Ari Koivusen, joka käveli minua vastaan tämän vuoden (2007) Ruisrockissa. En ollut ensin uskoa silmiäni, mutta mukana olleet turvamiehet puhuivat puolestaan.

- Tiedän Talentin Santerin.

- Exystäväni pikkuserkun pikkuserkku on Jasper Pääkkönen. Oikeasti!

- Irina on ystäväni täti (tai joku sellainen..).

- Vesa Keskisen kesämökki on saman järven rannalla kuin minun mummun ja paappani kesämökki.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2007, 16:27:48 kirjoittanut Nathaniel »
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Melkein sukua julkkikselle... vol. 2
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2007, 15:36:46 »
Olen sukua jollekin jääkiekkoilijalle, joka on isän puolelta yksi serkuistani. Nimeä en muista, muttta pelasi TPS:ssä, kun se voitti Suomen mestaruuden (saatan sitten muistaa väärin..) Muuten en ole kenellekään sukua, paitsi että Eija Kantola on kummitätini miesystävän lapsi.

- Näin Katri Ylanderin bussin ikkunasta Kipan edessä, näkyivät kuvaavan jotain. Lähelle sinne ei päässyt. Kysessä on siis Välitunnilla- video.
-Anssi Kelan ex-vaimo on uskonnon opettajani.
-Olen jutellut Tiktakin Petran ja Mimmun kanssa (sain myös nimmarit koko bändiltä, kun olin Tiktakin keikalla :D)
-Olen jutellut myös Lordin Kitan kanssa (esittänyt hänelle kysymyksen),. ja hän olisi nimmaroinut kännykkäni, jos olisin ollut tarpeeksi nopea :D Mutta sain silti nimmarin ^^ Hauskaa lukee näitä 'mun kaverin pikkusiskon kaverin isoveljen...' XDD
-Meijän ikiomalla pikkukylällä on kuvattu Pahat pojat! :D
-Kuin myös Veljet -sarja oli kuvattu täällä päin. Itse asiassa meistä jostakin 10 km päästä :D
-Olen ollut NRJ (?) -04 konsertissa, ja nähnyt livenä ne ketkä siellä olivat :D
- Jaana Kapari-Jatalta sain nimmarin.
Muoksin, kun lisää löytyy.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2008, 15:05:47 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2007, 15:43:05 »
Minä ajattelin myöskin listata kaikkea;

-Santeri Koivisto Talentista on kaverini entinen koulukaveri, mummani sedän vaimo on täti hänen isälleen ja naapuriksi laskettava.
-Kansanedustaja Paula Sihto on rinnakkaisluokkakaverini naapuri
-Minulla on Lauri Tähkän nimmari
-Olen nähnyt Ilkka ja Heikki Jääskeläisen livenä
-Painija Marko Yli-Hannuksela on ollut vanhempieni häissä ja hän moikkaa minua aina kun törmäämme. Hänen vaimonsa oli ala-asteella terkkarini.
-Silloinen Heli Koivula on käynyt koulullamme
-Minua valmentaa Suomen paras judoka
-Kaverini kaverin pikkuserkku on Antti Tuisku
-Isäni pikkuserkun vaimon sisko on Hugo Häkkisen äiti
-Minä olen ollut judoleireillä, jossa valmentajana on ollut Suomen maajoukkueen valmentaja
-Asun samalla paikkakunnalla, jossa Tero Pitkämäki on asunut. Harrastan myös samaisessa seurassa yleisurheilua, joka on ollut hänen kasvattiseuransa.

Näillä eteenpäin
                     Kauhukakara
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2007, 15:19:27 kirjoittanut Kauhukakara »
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Marraskuu 17, 2007, 22:32:30 »
- Au pair äitini on Ninja (Sarasalon) hyvä ystävätär.
- Olen illallistanut Miina Äkkijyrkän (Liina Lång) kanssa.
- Olin Saimi Nousiaisen kanssa samassa muotinäytöksessä: hän istui minua vastapäätä lavan toisella puolella.
- Pikkuveljeni (8.vuotta) löi Markus Pöyhöstä reisille pyytäessämme häneltä nimikirjoitusta.
- Olen jutellut laulaja Irinan kanssa.

Nämä siihen asti kun uusia tulee. ^^
Pakko on paras muusa.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Marraskuu 18, 2007, 00:08:49 »
Katotaampas löytyisikö näitä...

- Kaverini on hengannut Toni Wirtasen kanssa, mutta se hengaaminen oli pitänyt sisällään pitkiä hiljaisia taukoja. Kaverin kaveri oli jopa pyytäny Tonia tanssimaa, mutta hän ei ollut lähtenyt.
- Yön basisti Jukka Lewis on kirjoittanut nimmareita minun kynälläni.
- Yön Olli Lindholm on tyrkyttänyt minulle nimmareita vaikka minä vain tahdoin yhteiskuvan.
- Minulla on Olli Lindholminnimmarilla varustettu synttärikortti, jossa on kylläkin väärä päivä.
- Eräs opettajistamme on Sotkamon Jymyn entisen pelinjohtajan vaimo.
- Olen näkynyt televisiossa samaan aikaan Tero Pitkämäen kanssa.
- Irina on kysynyt mistä Olusilta voi ostaa metrilakua.
- Näyin vuoden 2008 miesten Superpesiksen finaalissa televiossa ja kuten arvata saattoi mussutin kaverini kanssa karkkia sen mitä kerkesimme. Tämä oli jonkun pelaajan haastettelun aikana, mutta en enää pysty muistamaan ketä sillon haastateltiin.
- Olen jutellut Jimi Heikkisen kanssa hyvin henkeviä ja hän on todennut, että hankaloitan elämääni periaatteillani. Olen ollut samassa linja-autossa parin Jymyläisen vanhempien kanssa. Olen koulussa, jossa monet Sotkamon Jymyn pelaajat opiskelevat/ovat opiskelleet.  
- Näyin myös televisiossa Superpesiksen finaalissa vuonna 2009. Tuolloin lauloin Kainuun marssia niin kuin olisin osannut sanat aina (nim. asunut Kajaanissa kaksi vuotta). :)
- V. 2009 finaalin jälkeen joku KPL:n pelaaja (en todella muista kuka) meinasi hypätä päälleni linja-autosta jonka oven edestä kävelin. Emmekä ilmeisesti kumpikaan katsoneet eteemme.
- Olin vuonna 2009 paikalla Jymyn mestaruusjuhlissa.
- Istuin Kuopion Itä-Länsi ottelussa YLE:n toimituksen takana ja kaverini kanssa seurasimme tauoilla mitä kommentaattori teki ja pystyimme monitoreilta seuraamaan mitä televisioon kuvattiin.

Yllättävän paljon näitä tuli kun ihan rupesi miettimään. Mitenköhän kauas sukupuussa pitäisi mennä, että oikeasti löytyisi julkkis sukulainen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2009, 23:31:23 kirjoittanut talitintti »
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Mirandel

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Marraskuu 18, 2007, 00:20:39 »
Näitäkin on pari.

- tätini opetti Antti Tuiskulle ruotsia yläasteella
- serkkuni on hyvä ystävä Tanja Poutiaisen kanssa; meillä on kuviakin, kun Tanja pitää serkkuni lasta sylissään
- tätini tunsi Lordin sekä tämän managerin, puvustajan ja ihmisen, joka keksi Lordin nimen; veljeni sai Lordilta postissa henkilökohtaisesti julisteen, jossa oli Lordin ja jäsenten nimmarit- arvo kyllä nousi huippuunsa euroviisujen jälkeen :D
- Markus Pöyhönen kävi siskoni kanssa samaa lukiota, sisko tuntee oikeastaan aika monta suurta urheilijaa Märskystä, kuten Tuomo Ruudun
- ystäväni on kaukaista sukua Pamela Andersonille

En ole oikeastaan nähnyt ketään julkkista katukuvassa. Harmi...
Beautiful like a morning sun inviting the dawn to break. - Trading Yesterday(Beautiful)

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #6 : Marraskuu 18, 2007, 10:21:11 »
-Ystäväni on Tero Pitkämäen naapuri!
-Suomen Torinon olympialaisten curlingmaajoukkueen (lähes) kaikki pelaajat asuvat kotikaupungissani (ja olen monta nähnytkin...)
-Tommi Evilä on hölkännyt melko läheltä asuinpaikkaani...
-Kimi Räikkönen on antanut minulle nimmarin!
-Näin Leo Pekka Tähden pyörätuolillaan, kun menimme autolla ohi...
-Simo Frangen on jutellut kanssani! (Palindromit sun muut sanahirmut ovat minullekin hauskoja. Sama kiinnostuksen kohde siis.)
-Enoni Jukka on ollut Tuplassa tai kuitissa ^^
-Hyvinkään Tahkon (pesäpallojoukkue, voitti mestaruuden 2007) pelinjohtaja Miika Rantatorikka on itselleni läheinen. (:

(Lisää on, mutta ei vain tule mieleen... Loistava aihe tosiaan! Vanhaan topiciin olen itsekin törmäillyt. Muokkaan viestiäni, kun muistan muita.)
~kirja
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2009, 17:38:33 kirjoittanut kirja »
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Poissa Littleprayer

• Vuotislainen
« Vastaus #7 : Marraskuu 18, 2007, 10:57:41 »
Öh, no se tärkein tietysti ekaksi. :D Eli vanha salkkarinäyttelijä Henna Vänninen on isosiskoni. Eli hänen kauttaan olen tehnyt tuttavuutta myös muiden vanhojen ja nykyisten salkkarinäyttelijöiden kanssa. Siskoni kautta pääsin myös SK-leffan ennakkonäytökseen ja sielläkin tuli tavattua joitain julkkiksia.

Sitten, enoni naapurissä asuu/asui Jorma Kääriäinen.

Mummoni on Marimekon tasaraita-kuvion suunnittelija Annika Rimala.
Olen ollut mannekiinina Marimekon jossain juhlassa parikertaa.

Olen ollut samassa bussissa TikTakin tyyppien kanssa, koska he asuivat samalla paikkakunnalla kuin minä. Niin ja osa Indicastakin on tietääkseni ollut joskus naapurikoulussani. Ja kerran olin samalla bensa-asemalla kuin he. Heidän keikkabussinsa pysähtyi ostamaan karkkia. :D Ja sitten se laulaja kysyi multa, että mikä on parasta karkkia mun mielestä. :D

Olin Gwen Stefanin konsertissa lokakuussa eturivissä ja hän vilkutti minulle ja sanoi että hän rakastaa minua. :D Vaikka hän tietysti sanoo niin kaikille.

En nyt just muita muista. Mutta aika paljon vielä. :D
Elämä on hengenvaarallista. Kukaan ei ole vielä jäänyt henkiin.

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
« Vastaus #8 : Marraskuu 18, 2007, 12:10:05 »
Serkkuni asuu Antti Tuiskun siskon naapurissa.

Olin Helsingin Sokoksessa etsimässä uutta koulureppua, kun Ben Zyskowicz käveli minun ohitseni koreassa villapaidassa. Sama henkilö on törmännyt tyylikkäänä pukumiehenä minun kirjakaveriini. Siis kirjaimellisesti törmännyt.

Linnanmäellä olin BonBonin karkkitalossa ostamassa karkkia kun Simo Frangen tuli sinne myöskin ostamaan hieman makeaa.

Ja kun olimme italiassa lomalla, hotellimme vieressä olevassa teatterin edessä kuvattiin jotain elokuvaa.

Ja se poika, joka näyttelee nykyään salkkareissa isompaa Nikoa, on ollut minun koulussani ysiluokalla kun minä olin seiskalla.

Niin, ja oikea nimeni muistuttaa erehdyttävästi erään iskelmälaulajan nimeä. Vain yhden kirjaimen ero, siksi usein esitellessäni jätän sukunimen kertomatta, ettei tule erehdyksiä.

Serkkuni näytteli koulun oppilasa eräässä jo noin seitsemän vuotta vanhassa lastenelokuvassa nimeltään Valo. Aika epätunnettu...

Ja seurakuntamme nuorisityöntekijä on ollut töissä rippileirillä jossa oli silloin 15-vuotias Elastinen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2009, 12:37:03 kirjoittanut Reta »
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa greenie

• junkie
  • Vuotislainen
  • I think I'm a banana tree.
    • Last.fm-profiilini
« Vastaus #9 : Marraskuu 18, 2007, 13:05:54 »
Kai näitä mullakin on...
- Oona Louhivaara (Salkkareiden Juulia) asuu samassa talossa kanssani
- Maija Vilkkumaa asuu myös tossa aika lähellä
- Olen ollut samaan aikaan samassa ravintolassa Jesse Jacksonin kanssa
- Isoveljeni on "hengaillut" Ben Zyskowiczin kanssa jossain juhlissa :D

ja sitten on tietty jotain sekalaisia, joita on kaupungilla on tullut vastaan tai jotain.

Well heroin, heroin
And cocaine, cocaine
I loved them both

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #10 : Marraskuu 18, 2007, 16:44:06 »
kerron itsenikin osalta...
-Duudsonien Jukka on hyvän ystäväni ja entisen poikakaverin serkku
-Olen keskeyttänyt Miljonääri Jussin Funin työnteon nimmari hakiessa
-Pikku Kakkosen Laura(joskus kun oli vielä ohjelmassa) on kaukainen sukulaiseni, joku sokeriserkku tai vastaava
-Nimmareita omista vain BB-Timon, Funin, Anna Abreun, BB-Sauli, BB-Niko, Tea Hiilloste ja Jukka Hilden
-Livenä nähtyjä: Irina, PMMP, Tiktak, Antti Tuisku, Indica, Aqua, Lauri Tähkä & Elonkerjuu, 51koodia, Basshunter, Bitch Alert ja Assyria, ja muita satunnaisia joiden nimeä en muista
- Kämppikseni kaveri on saanut Basshunterilta huuliherppeksen huulirasvasta x'D
- Setäni on ajanut Rallia samalla radalla Marcus Grönholmin kanssa
-Heli Koivula on kehunut minua kahdesti :'D

Ja joitain löytyy mitä en juuri nyt muista...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2008, 00:27:18 kirjoittanut Indigo »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #11 : Marraskuu 18, 2007, 18:43:40 »
En ole jaksanut pitää lukua, keitä kaikkia olen nähnyt läheltä tai jopa jutellut/pyytänyt nimmaria. Lähinnä he ovat gospel-artisteja.  Muistan myös keihäänheittäjä Aki Parviaisen.

Mutta sitten ne, joille olen varsinaisesti sukua, ovat seuraavat:

Matthau Mikojan (bloodpit) on äitini serkku. Samoin hänen veli(puolensa), Negativen Sir Christus (tai miten ikinä kirjoitetaankaan). Hänen oikea nimensä on muuten Jukka Pekka :)
Ja tietysti heidän jo edesmennyt isänsä soitti Popedassa kitaraa; Arwo Mikkonen, tunnetaan monissa paikoissa nimellä Tapani Mikkonen.
Lisäksi vielä yksi äitini serkku esiintyy parissa (aika huonossa ja tuntemattomassa) suomalaisessa elokuvassa ja näyttelee teatterissa. En ole aivan varma, missä tällä hetkellä :D

Sitten minun isotätini on opettanut Tarja Turuselle englantia :)

Onhan näitä vaikka kuinka, mutta juuri nyt en millään muista, vaikka yleensä pääsen "leuhkimaan" näillä asioilla :) Tulen muoksimaan sitten, kun muistan.

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
« Vastaus #12 : Marraskuu 18, 2007, 19:28:34 »
Äitini on opettanut Tony Kakolle musiikkia. Olen melkein kävellyt Tony Kakkoon pahki Tampereen säästötexissä. En vain tajunnut ensin kuka hän oli, vaan äitini sanoi sitten että se oli muuten tony..eipä tuntenu. . :'>

Pekka Simojoki (gospel säveltäjä) on opettanut minua käyttämään pankkikortilla-maksu konetta (sitä mistä pitää vetaista silleen jännästi).

Pekka Kuusisto on lainannut yhteistyöorkesterimme konserttimestarin viulua. :'> Olin siis samassa rakennuksessa kun hän katkaisi viulustaan kaulan.

Se eräs pohjoissuomen uutisten lukija on tätini, miehen, veljen, muistaakseni ex-vaimo! :>

Olen jutellut Krisse Salmisen kanssa hänen ollessa syömässä samassa ravintolassa. (törkeää häiritä toisen ruokarauhaa)

Antti Tuisku
on ala-asteen englanninopettajani pojan serkku.

Olen säestänyt Laura Voutilaista kahdessa konsertissa.

Sami Saari
pyysi minua ja ystäviäni baariin keskiviikkona.

Isäni oli nuoruudessaan Taikuri Luttisen kaveri. Olen itse ollut pienenä hänen avustajanaan. :'>
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2008, 13:34:02 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Skipa

• Hippiäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Marraskuu 21, 2007, 18:27:52 »
Jääkiekkoilija Pasi Nielikäinen on isäni serkku. Ja hän on pikkuserkkuni kummisetä. (Näin erittäin off-topic, tämä pikkuserkkuni tykkäsi pienenä syöttää minulle etanoita hernepalkojen välissä...) Saimme jopa kutsun hänen häihinsä, mutta jätimme menemättä.

Lisäksi olen nähnyt paikallisessa kauppakeskuksessa Suomen hiihtomaajoukkueen naishiihtäjiä, mm. Virpi Kuitusen ja Riitta-Liisa Roposen.

//Ai niin. Joulukuussa 2005 olin Gran Canarialla yhtä aikaa Elixirin kanssa. Näin Samuli Vasalan pyöräilemässä, suhauttivat yhdellä jännällä sillalla meidän ohitse. :D Porukassa oli myös useampia, niitä muita en vain tunnistanut. Ja sitten yhtenä päivänä kävelimme Tiia Piilen perässä hotelliimme.

Et olisi sanonut, muutun kohta vihreäksi kateudesta. :D Minäkin haluan!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2007, 16:48:50 kirjoittanut Skipa »

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #14 : Marraskuu 21, 2007, 22:48:19 »
Tunnen useita poliitikoita, kun olen itsekin tuohon joskus sekaantunut, mutta jospa heitä en nyt laskisi. Sukulaisia ei taida kovin kuuluja olla.

Kävelijä Valentin Kononen kävi samaa koulua. Samoin kaikki muut Konoset, joista osa oli syystä tai toisesta koulunlaajuisesti tunnettuja jo silloin

Näyttelijä Outi Mäenpää oli jonkinlainen kamu ennen kuin tuli tunnetuksi. Luonnossa ihan samanlainen kuin rooleissaan.

Ohjaaja Renny Harlenista olen kuullut tarinoita, kun hän oli kaverini lapsuudenkaveri

Maailmalla tunnetuista olen vain nähnyt Ruotsin kuninkaan ja Indira Gandhin. Ja tietysti muusikoita konserteissa, joskus hyvinkin läheltä
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
« Vastaus #15 : Marraskuu 22, 2007, 10:05:21 »
Et olisi sanonut, muutun kohta vihreäksi kateudesta. :D Minäkin haluan!

Sama juttu täälläkin. Minä haluan myös!

Isäni tuntee Simo Frangenin isän. He ovat kuuluneet samaan metsästysseuraan ja harrastaneet yhdessä metsästystä.

Minulla on Tommi Mäkisen, Mikko Hirvosen ja Sebastien Loebin nimikirjoitukset.

Pyörätuolikelaaja Leo-Pekka Tähti on käynyt aikoinaan samaa koulua (kauppis) kuin minä nyt. Tosin eri linjalla. Olen myös tavannut Tähden muutaman kerran kaupungilla ja saanut jopa hänen nimmarinsa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2007, 22:22:06 kirjoittanut Hartsa »
Terve kaikille!

Poissa Sherlock

• Etsivän keittokauha
  • Vuotislainen
  • Ted | Linnunpelätin
« Vastaus #16 : Marraskuu 22, 2007, 16:08:01 »
Hmm...
Erään parhaimman ystäväni vanhemmat ovat Reijo Taipaleen lastenlasten kummeja. Hänen äitinsä on myös Teuvo Lomanin serkku. Loman on myös erään toisen ystäväni äidin vanha tuttu. Kolmannen ystäväni eno taas on laulaja, jonka synttäreilläkin mm. käy sellaista porukkaa kuin esim. Tommi Mäkinen ja Mika Salo, muita nyt muista.
Orkesterinjohtajani on ollut viulistina esim. Kwanin The Die is Cast -levyllä, ja BB -talossa pari vuotta sitten. Ja ties missä muualla, mahtava viulisti.
Lähikaupassa törmäilee silloin tällöin mm. Matti Vanhaseen ja Hannele Lauriin, ennen Aki Sirkesaloonkin, muttah...
Kaikkia omistamiani nimmareita en taida alkaa luettelemaan ^^' Mutta Jimi Pääkallo on kirjoittanut nimmareita vanhan kirjastokorttini päällä ja miulla on myös se kynä käytössäni vieläkin.
Ainoaa ehkä maailmanjulkkista sivuavaa on Ankkarock07, jossa olin onnekas ja koppasin itselleni Dir en greyn Toshiyan vesipullon >D

...Ja eräs vanha ala-asteen opettajani (jonkun pikkubändin kosketinsoittaja) muisti kyllä kertoa, että oli opettanut Lauri Ylöstä kuulemma räppäämään, ja hänen vaimonsa oli jotain sukua Nylon Beatin Jonnalle, mutta niistä nyt sitten tiedä :'D Ei ollut kaikista uskottavin heppu se tyyppi.
Ja ah, kuinka voin unohtaa musiikinopettajamme, Matti Suomelan suoraan Jean S -yhtyeestä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2008, 23:51:32 kirjoittanut Sherlock »
" Watson, this place is a mess! "
@ dA

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #17 : Marraskuu 28, 2007, 22:33:55 »
Nää mun on tyhmiä :D

Mä oon melki Eppu Normaalin laulajalle sukua kun oon uinu samassa uima-altaassa kuin se ja samaan aikaankin, sitten vielä unohduin seisomaan tikkaisiin eikä se päässyt nousemaan pois altaasta XD

Sit Tarja Haloselle, iskä istui sen takana Partion 100v. juhlissa

Niinjoo, törmäilen vähän väliä lähi Salessa Bloodpitin laulajaan Mathau Mikojaniin,huomasin tässä että joku on sukua hänelle

Niinjoo ja kävelin kirjaimellisesti päin Pikku Kakkosen Jyrkin näköä XD

Ja mun kaveri on melkein sukua Jukka Puotilalle kun se näki sen laivalla pelkkä pyyhe lanteilla ..
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2007, 22:37:03 kirjoittanut Milgia »
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2007, 16:31:20 »
Minun isoisäni onkin tehnyt Tarja Haloselle saunavihdan! :D Siitä oli joskus juttuakin Etelä-Suomen Sanomissa.

Sitten olen melkein sukua potter-näyttelijöille, koska yläasteen kuvismaikkani tyttären muutama ystävä on mukana tekemässä leffojen ihmeörmyjä.

Olen myöskin halannut Anssi Kelaa ja saanut nimmarin Jasper Pääkköseltä (miksi joskus fanitin heitä?!)

Ai niin, olen montakin kertaa nähnyt Antero Mertarannan kuljeskelevan kadulla tai hillumassa kahvilassa.

Ja Aira Samulininkin olen nähnyt.

Ja silloin kun olin pieni, meidän kylässämme kuvattiin elokuva Vaiennut kylä (tullut ylen kanavilta montakin kertaa). Kylässämme hyöri silloin joukoittain näyttelijöitä. Yksi tärkeimmistä kuvauspaikoista oli ihan meidän naapurissamme, ja meidän talomme näkyy siinä leffassa useaan otteeseen :D Se leffa oli kyllä hiukan outo...

Tuossa nyt oli joitakin, joita muistan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2008, 17:18:40 kirjoittanut KP »

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #19 : Marraskuu 29, 2007, 18:34:24 »
Juu, ihan pakko tulla esittämään surkeat "melkein sukua julkkikselle"-teoriani! :D

Jore Marjaranta on naapurini serkku. Olen tämän naapurin lapsien ystävä, ja juuri heidän äitinsä on siis Jorelle sukua. Jos ette muista Marjarantaa, niin hän lauloi kappaleen Haaveet kaatuu. (Pahat pojat, huom huom.)

Eräs ystäväni on Tony Kakon serkku. Sinänsä aivan upeaa, koska olen Sonatan aktiivinen kannattaja. Serkku itsekään ei kyllä ole nähnyt Tonya kuin muutamaan otteeseen, mutta onhan tässä silti kerskailtavaa, eikö vain?

Joo, mutta koska nämä taisivat loppua lyhyeen, kertaan vielä että olen jutellut kahvilassa Hurriganesin jätkien kanssa. Remun kanssa väittelimme muistaakseni festarien tunnelmasta. (Juu, Rovaniemellä olimme, Simerock käynnissä.) Toki olen nähnyt monia monia julkkiksia, festareilla ovat kävelleet vastaan ja yhteiseen kuvaan on päästy ja nimmareita saatu. Esim. Jani Wickholm, Tony Kakko ja Tommy Portimo, Suvi Miinala (ex-missi), Jone Nikula, juuri nämä Remu ja muut Hurriganesin jäsenet, Matti Vanhanen, Jasper Pääkkönen, Tiktakin tytöt, PmmP:n Mira ja Paula + heidän soittajansa (yhdelle niistä tarjosin röökin) ja monia muita. Että kyllä minä ihan sukulainen olen!

Poissa Damatris

• seonnut
  • Vuotislainen
  • Vain nerot hallitsevat kaaoksen!
« Vastaus #20 : Marraskuu 29, 2007, 19:33:47 »
Kaverini poikakaveri on sukua karita Mattilalle

Siskoani vastaan on tullut rullaluisteleva kansanedustaja. Vielä kun saisin sen nimen päähäni... Salossa tapahtui jokunen vuosi sitten.

Maija Vilkkumaan olen bonganut lintsiltä
Sing me a song of seas and sun, chant me a spell of ice and fire

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #21 : Marraskuu 30, 2007, 17:03:06 »
Lainaus käyttäjältä: Sherlock
Erään parhaimman ystäväni vanhemmat ovat Reijo Taipaleen lastenlasten kummeja.

Baah, minun mammani on Taipaleen pikkuserkku. Valitettavasti. Ikinä en ole häntä tavannut, mutta muuta sukua kyllä.. o.O

Tunnen isäni kautta Kari Salmelaisen ja olen käynyt sekä hänen Hämeenlinnan talossaan, että hänen mökillään, joka sijaitsi jossain Tampereen lähistöllä. Hauska heppu ja hänellä on ihana koira... Niin ja hänen avovaimonsa Sirpa mikä-lie kertoili minulle ja siskolleni vähän sisäpiirijuttuja tämän syksyisestä Elämä lapselle-konsertista ja sen sisällöstä *jollein muistu mieleen viime kesä....*

Isäni tuntee myös Heikki Kovalaisen sedän. Itse Heikkiä hän ei varmaankaan ole tavannut.

Sauli Niinistö on vieraillut lukiollamme. (Ja ihan aiheen vierestä, näin kerran unta että Tuomas Holopianen tuli meidän lukiolla käymään o.O)

Mmh, ja Moi dix Moisin Mana käveli ohi minusta noin metrin päästä, kun olivat keikalla Hesassa. Muutenkin olin jo kylmän takia ihan kohmeessa, niin vielä enemmän jähmetyin kun Mana käveli ohi...

Sitten on näitä randomeja näyttelijöitä/muusikoita/kansanedustajia joita on tullut nähtyä kävelemässä jossain. Viimeisimpänä taitaa olla kirjailija Sofi Oksanen, jonka näin kerran Kampissa.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #22 : Marraskuu 30, 2007, 20:02:11 »
Serduchka, ei pahalla, mutta jos et tiedä, niin tuolla viestin ylävasemmalla on "muokkaa"-nappi. Sitä klikkaamalla pääsee muokkaamaan tuota omaa viestiään :)

Oi, minä olen kävellyt neljästi Mietaan ohi. Mieto oli koulumme vihkiäisjuhlassa, ja kuunteli sitten, kun lauloin siinä muun kuoron mukana x)
Minä olen myös nähnyt Duudsonit Keskisellä, että vau.
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #23 : Marraskuu 30, 2007, 20:47:04 »
Jes tämäpäs hauska keskustelu :D!

-Kaverini on Mauri Kunnaksen mökkinaapuri
-Luokkalaiseni pikkuserkku (kai? jotain sukua kuitenkin) on Katri Ylander
-Ukkini eno oli kuuluisa suomalainen taiteilija Pekka Halonen, jonka lahjat periytyivät vielä ukilleni mutta eivät enää isälleni tai minulle...
-Kaverini on sukua Pamela Andersonille, mutta en muista niitä sukulaissuhteita kunnolla..

Poissa parma

• The Demented One
  • Vuotislainen
  • Putoamista tyylillä
« Vastaus #24 : Marraskuu 30, 2007, 21:24:37 »

Kävelijä Valentin Kononen kävi samaa koulua. Samoin kaikki muut Konoset, joista osa oli syystä tai toisesta koulunlaajuisesti tunnettuja jo silloin

Hassua, mutta kyseiset Konoset omistavat mökin ihan meidän mökin naapurissa :)
Onhan näitä ollut. Ehkä kuuluisin on Richard Gere, jota itse en ole nähnyt vaan äitini :P Eli periaatteessa vähän offia. Kyseinen herra kuulemma sattui olemaan Meksikossa samaan aikaan äitini kanssa ja vielä samassa kaupungissa ja samassa baarissa ^^. Sitten on yksi näyttelijä jonka nimeä en muista ja joka on näytellyt mm. studio julmahuvissa ja läpivedossa. Se yrittää jatkuvasti iskeä mun siskopuolta. Antero Mertarannan näin Helsinki-Vantaa- lentokentällä viime keväänä, justiinsa ennen lätkän MM- kisoja, eli se oli sitten ilmeisesti menossa.... Noh, missä ne kisat nyt sitten viime vuonna pidettiinkään :P Ja Negative tuli samalla lentokoneella Ranskasta kuin minä. Hassua on, että olin ostanut disneylandista sellaisen pannan, missä oli pluton korvat... Jätkät vähän nauroivat kun kävelin siitä ohi ^^" heh. Ja hei ihquinta on, että oon sukua itse innon homomiehelle <3(mikäsenniminytsittenolikaan). Äiti on leikkinyt pienenä jonkun kuuluisan elokuvaohjaajan kanssa. Äiti nyt muutenkin suntee aika paljon kuuluisuuksia, Pirkka-Pekka Petelius on jutellut sen kanssa useasti ja joku toinen näyttelijä on kuulemma sanonut sille baarissa että: "Anne hei, tuus tänne meijän kans ku sä oot noin kiva tyyppi". Tai jotain sen suuntaista. Joku kuuluisuus on kuulenmma laulanu sille balladin. Hmm. Ja Janne Kataja on ollu aika tosi lähellä mun kasvoja, joka johtui siitä ettei se kovan musiikin takia kuullut mitä mä sanoin. Ja Tarja Haloselta on tullut mulle kirje(lähetti vielä samalla kuvat sen kissoista). Eipä nyt sitten kai muuta tuu mieleen...?

Lainaus käyttäjältä: akinnah
Apocalyptican Paavo on sellonsoitonopettajani.

Olen. Kateellinen.Katellinen.Kateellinenkateellinenkateellinennn. ..!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2007, 21:28:42 kirjoittanut Mirima »
Tie Miehen Sydämeen Käy Kairon Kautta
Niin kauan kuin kuulen lokkien kiljunnan,
tiedän olevani elossa.

Poissa Pörri

• Lehmänsiipi
  • Vuotislainen
« Vastaus #25 : Joulukuu 17, 2007, 20:06:45 »
-Ylen kuuluttaja Manne Maalismaa on minun pikkuserkku
-Joku näyttelijä Markku Maalismaa on myös minulle jotain sukua
-Meijän tuttu on Alexi Laihon setä
-Mun siskon kaverin sedän naapuri on Seela Sella

//Ai niin ja mun serkku on PMMP:n Miran kaveri.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2007, 15:46:04 kirjoittanut Pörri »

Poissa Vadelmafairy

• Metalfairy
  • Vuotislainen
  • Poissa 11.8 asti
« Vastaus #26 : Joulukuu 20, 2007, 18:28:41 »
Ihana topikki! :)

Talentin voittaja Aleksi Vähäpassi on mun entisen luokkakaverin isoveli, se on ollut meidän koulussa yläasteella (olin silloin kuutosella) ja se kävi tänään esiintymässä meidän joulujuhlassa (pikkusisko kävi pyytämässä nimmaria).
BB-Kadi oli meidän koulussa myöskin yläasteella.
Apocalyptican joku jäsen (muistaakseni basisti) on ollut meidän koulussa yläasteella.
Kirjailija Juha Seppälä on mun kummisedän koulukaveri.
J. Karjalainen on äitini pikkuserkun serkku (tai jotain sinne päin).
Äitini kampaaja hoitaa (tai ainakin hoiti) myös Tiktakin tyttöjen hiukset.
Olen nähnyt Smakin jäseniä Tikkurilan urheilutalolla.
Näin Tarja Turusen vuoden 2006 (vai 2005?) asuntomessuilla Helsingissä.
Olen nähnyt Hanna Pakarisen junassa (siis kaukojunassa en muista minne).
Näin Lauri Tähkä & Elonkerjuun Jyväskylässä jollain ABC:llä (ja luokkalaiseni kävi pyytämässä nimmarin).
Naapurini soittaa Paula Koivuniemen bändissä.
Pikkusiskoni kitaranopetaja soitti Kirkan bändissä.
Koulumme musiikinopettaja kuuluu Jean S:ään.
Jone Nikula on melkein kävellyt äitini yli jossain päin Helsingin keskustaa.
Kaverini on/oli Anna Abreun kaveri.
Äitini on keilannut Pete Seppälän kanssa ja minulla on valokuva, jossa olen Peten kanssa.
Life is only a flash of light in this darkness. Love is only a faith for tomorrow with you.
Or then not.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #27 : Joulukuu 26, 2007, 18:33:51 »
- olen nähnyt Mauri Pekkarisen (vau :D)
- pikkusiskoni opettaja on Timo Parvelan lapsuudenystävä
- parhaan kaverini isä taas on Vesa Vierikon lapsuudenystävä
- nimmareita: Sturm und Drang (ja pari kuvaakin), Jenni Vartiainen, Tiktak
- livenä nähtyjä: Tiktak, Gimmel (kaverini oksensi sen keikan jälkeen :D oli liian kuuma päivä...), Sturm und Drang x2, Anna Abreu (joka oli samassa konsertissa kuin SuD)

Muoksin jos muistan lisää.

muokka.
- äitini on kotoisin samasta kylästä kuin Koop Arponen :D (siis Suomessa...)
- tunnen henkilön, joka laulaa Semmareissa.
- äitini opiskeli samassa paikassa yhtä aikaa kuin Arja Koriseva
- Suurlähettiläiden trumpetisti on äitini entinen soittokaveri
- näin jonkun Sinkkuäidille sulhanen -sinkkuäidin Tuurissa :D

Lainaus käyttäjältä: Sherlock
Orkesterinjohtajani on ollut viulistina esim. Kwanin The Die is Cast -levyllä
Kade! Tahtoo kanssa!!! Iiiih!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 13, 2009, 22:06:45 kirjoittanut kwanfan »
Using the "are we", are we?

Poissa parma

• The Demented One
  • Vuotislainen
  • Putoamista tyylillä
« Vastaus #28 : Joulukuu 28, 2007, 18:19:44 »

Hassua, mutta kyseiset Konoset omistavat mökin ihan meidän mökin naapurissa :)
Onhan näitä ollut. Ehkä kuuluisin on Richard Gere(vai oliko se Rikhard?), jota itse en ole nähnyt vaan äitini :P Eli periaatteessa vähän offia. Kyseinen herra kuulemma sattui olemaan Meksikossa samaan aikaan äitini kanssa ja vielä samassa kaupungissa ja samassa baarissa ^^. Sitten on yksi näyttelijä jonka nimeä en muista ja joka on näytellyt mm. studio julmahuvissa ja läpivedossa. Se yrittää jatkuvasti iskeä mun siskopuolta. Antero Mertarannan näin Helsinki-Vantaa- lentokentällä viime keväänä, justiinsa ennen lätkän MM- kisoja, eli se oli sitten ilmeisesti menossa.... Noh, missä ne kisat nyt sitten viime vuonna pidettiinkään :P Ja Negative tuli samalla lentokoneella Ranskasta kuin minä. Hassua on, että olin ostanut disneylandista sellaisen pannan, missä oli pluton korvat... Jätkät vähän nauroivat kun kävelin siitä ohi ^^" heh. Ja hei ihquinta on, että oon sukua itse innon homomiehelle <3(mikäsenniminytsittenolikaan). Äiti on leikkinyt pienenä jonkun kuuluisan elokuvaohjaajan kanssa. Äiti nyt muutenkin suntee aika paljon kuuluisuuksia, Pirkka-Pekka Petelius on jutellut sen kanssa useasti ja joku toinen näyttelijä on kuulemma sanonut sille baarissa että: "Anne hei, tuus tänne meijän kans ku sä oot noin kiva tyyppi". Tai jotain sen suuntaista. Joku kuuluisuus on kuulenmma laulanu sille balladin. Hmm. Ja Janne Kataja on ollu aika tosi lähellä mun kasvoja, joka johtui siitä ettei se kovan musiikin takia kuullut mitä mä sanoin. Ja Tarja Haloselta on tullut mulle kirje(lähetti vielä samalla kuvat sen kissoista). Eipä nyt sitten kai muuta tuu mieleen...?

Lainaus käyttäjältä: akinnah
Apocalyptican Paavo on sellonsoitonopettajani.

Olen. Kateellinen.Katellinen.Kateellinenkateellinenkateellinennn. ..!

//Muok. Olin vähällä törmätä uuden vuoden aattona Big Brotherin Kadiin :P Vähänx.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2008, 20:39:36 kirjoittanut parma »
Tie Miehen Sydämeen Käy Kairon Kautta
Niin kauan kuin kuulen lokkien kiljunnan,
tiedän olevani elossa.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #29 : Tammikuu 09, 2008, 18:08:35 »
Niille joille olen oikeasti sukua (kyllä, olen _oikeasti_ parille julkkikselle sukua) olen melkein sukua henkilölle, joka soittaa KLS nimisen bändin uuden  levyn taustalla viulua. Hän on ystäväni (jota ei saa paljastaa. Ymmärtäkää häntä, hän ei halua ylimääräistä sählinkiä).

Voin kuitenkin kertoa, että te kaikki olette hänelle melkein sukua, sillä pyöritte samalla foorumilla hänen kanssaan^^

Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #30 : Tammikuu 17, 2008, 14:21:54 »
Onhan näitä.

- Ollessani Amerikassa muutama vuosi sitten kolme viikkoa, asuin Liisa Evastinan luona, joka on kummitätini sisko. Nimi voi olla aika tuntematon, mutta Liisan ura on koko ajan hyvässä nousussa, hän on näytellyt mm. Entouragessa pienen sivuosan, ollut monessa lyhytelokuvassa ja syksyllä aletaan kuvaamaan uutta HBO:n sarjaa, mistä Liisa on saanut osan. Olen tuntenut hänet pienestä asti. :)
- Olin samassa koulussa, missä Elastinen on aikoinaan opiskellut.
- Historian opettajani ylä-asteella oli Sakari Pesola, joka soittaa Kolmas Nainen -yhtyeessä.
- Olin samassa elokuvanäytöksessä, kuin BB-Sauli.
- Katja Ståhl on juontanut isäni kanssa aikoinaan "Nou hätä" ohjelmaa.
- Isäni (en nyt viitsi mainita nimeä täällä :P) on siis juontanut tuota ohjelmaa, ja esiintyy monella Pelle Kaija Pum - videolla, ja muissa paloturvallisuus videoissa ja ohjelmissa, mitä näytetään esim. kouluissa.
- Olen kävellyt Samuli Edellmania vastaan, ja hän on kysynyt tiedänkö paljon kello on.
- Olen nähnyt monesti Anna Abreun ja Panu Larnoksen (tai mikä onkaan :D Ei kiinnosta, molemmat ärsyttäviä! :D)
- Kesällä olin muutaman sentin päässä Bonnie Wrightista ja Katie Leungista.
- Olin samassa lentokoneessa matkustaessani Teneriffalta takaisin suomeen, kuin Paula Koivuniemi.
- Minulla on hattu, jonka sain Liisa Evastinalta, ja Bruce Willis on kehunut sitä sanoen "Nice hat!" :D
- Ollessani pieni, kävin isäni ja Kirkan kanssa syömässä, ja sen jälkeen museossa. (Olivat jotain kavereita. :D)
- Olen käynyt halaamassa taloa, missä jaetaan Oscarit, joten olen seisonut samassa kohdassa, missä monet sadat julkkikset. :D (Ja aivan, kävin halaamassa sitä! :D)

Tässä nyt jotain mitä tuli mieleen. :)
"There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Momo

• Varhain mummoontunut
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #31 : Tammikuu 27, 2008, 09:49:55 »
Löytyyhän näitä... 8DD

- Mummini serkku on kansanedustaja, samoin yksi äidin luokkakaveri.
- Kaikkihan muistaa Habbo Hotelin? Kaverini kummitäti on joku tuotantojohtaja siellä, ja se sama tyyppi oli myös äidin luokkakaveri. ^^
- Äidillä oli monipuolinen luokka: siitä löytyi myös miss Suomi -finalisti ja pankkiryöstäjä (mamma on seurustellut sen kanssa OwO)
- Meidän mailla (tuossa kulman takana) on kuvattu alkuperäistä Häjyt-elokuvaa ja ukkini oli siinä mukana (esitti jotain sotilasta kera hevosen)

Ja sitten niihin "aitoihin" julkkiksiin.

- Duudsonien Jukka on kaverini pikkuserkku
- Olen ajanut golfautoa Visulahdessa taikuri Luttisen edellä. xD
- Rosa Meri-jotain ja Simo Frangen kävelivät ohitseni Tampereella vappukulkueessa.

Ei nyt justiin tuu muita kovin läheisiä mieleen, mutta lisäilen sitten jos tulee. ^^
Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin on matkaa täältä kuuhun ja takaisin.

Poissa Thyone

• Tylypahkan oikea ottelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RainWolf2
« Vastaus #32 : Tammikuu 29, 2008, 22:14:05 »
Olen soittanut Tarja Haloselle useammin kuin kerran. Samainen henkilö kävi myös koulussamme vierailulla kun olin ala-asteella. Myös mm. Matti Vanhaselle, Pentti Arajärvelle, Paavo Lipposelle, Martti Ahtisaarelle ja lukuisille muille poliitikoille on tullut soitettua. Ei unohdeta myöskään suurlähettiläitä eri puolilta maailmaa. Hävettää että olen alentunut sellaiseen, mutta work is work ja joskus periaatteista täytyy joustaa.

Ari Koivunen oli yläasteen koulussani, kävipä Buusterinkin kanssa meillä päin. Anna Abreu on tuttuni, mm. soitti pikkuveljeni kanssa samassa orkesterissa. Ja mulla on Sami Partaselta 2 nimmaria. Ja näin Tuomas Holopaisen Kiteellä pesismatsissa, istui vastapäisessä katsomossa ja oli makkarajonossa edelläni. En viitsinyt mennä kärkkymään nimmaria kun oli vapaalla. Marco Hietala käveli Vuosaaren kauppakeskus Columbuksessa ohitseni 4 kertaa 10 minuutin sisällä.

Apocalypticasta sitten: olen ollut Eican kanssa kahvilla parikin kertaa kun on vanhempieni tuttuja. Joskus pienenä sanoin sille etttä minusta täytyy tehdä Apocalyptican soolosellisti kun olen vasenkätinen. Se sanoi että katsotaan. Ja Perttu on sellonsoitonopettajani entinen oppilas.

Ja näyttelijä, jota kukaan teistä nykyajan medianuorista ei enää tunne, Aarne Orjatsalo, oli mummini isä.

Kristiina Elstelä on ollut naimisissa isäni serkun kanssa. Ja ai niin,  jotkut salkkareiden näyttelijät on meidän koulussa. En tiedä mitä hahmoja he näyttelevät kun en katso kys. sarjaa...

Ja laitan lisää kun muistan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2008, 09:18:27 kirjoittanut Thyone »
practice random acts of kindness

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #33 : Helmikuu 05, 2008, 17:01:53 »
- Minulla on sama sukunimi kuin Tarja Turusella
- Äitini entisen työkaverin tytär on suomen idols (yköskaudelta) oleva Anniina (putosi tokana finaalissa) ja minä sain hänen sinclensä (:
- Hanna Pakarinen on myös jotain sukua äidin vanhalle työkaverille, ja hän on myös kotoisin samasta kaupungista kuin minä ^^
- Joku salkkari hahmo tuli vastaan lentokentällä
- Näytän kuulemma ihan Ari Koivuselta vaikka olenkin tyttö (: Johtunee hiuksista
- Meidän matikan ope on Mika Skyttä, entinen saipan pelaaja
- Valmentajana toimii NSTeen naisten joukkueen Anna Tuovinen
- Jaa NSTeestä vielä, mä tunnen melkein kaikki naisten joukkueen pelaajat *hihii*
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #34 : Helmikuu 06, 2008, 18:46:13 »
- Jaana Vehkasalo (Taitolehden päätoimittaja) on kaverini äiti ;)
- Olen ns. "tavannut" Tea Hiillosteen
- Yhdellä ystävälläni on Kimi Räikkösen nimikirjoitus, ja nettikaverillani puolestaan Tom Feltonin
- Osa Bluesin pelaajista on käynyt samaa koulua kuin minä
- Joku Bluesin valmentajista yms. asuu naapuritalossani
- Jari Kurri asuu luokkakaverini naapurissa
- Minulla on sama sukunimi kuin Janne Ahosella
- Musiikinopettajani on se henkilö, jonka ansiosta ne ihme Rhytm Stick-soittoputkilot tulivat suomeen x)
- Olen kävellyt yhden Start!-ohjelman autojen testaajan ohi kaupassa, ja kuulin kun pieni poika huusi: "Iskä, tolla miehellä ei ole edes vaatteita!"
- Olen nähnyt Sauli Niinistön
- Joku tutuistani on nähnyt alastoman Tarja Halosen uimahallissa
- Yksi luokkakavereistani on suomen 13-vuotiaiden sarjan golfmestari
- Isäni on jutellut pikkukakkosen Jyrkin kanssa
- Olen ollut joskus Hetkinen!-tietovisailussa, jossa tapasin myös monta TV2-kanavan tähteä.
- Ystäväni on sukua Mannerheimille

siinä oli vähän :D
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Kay

• Ikuisesti lapsi
  • Hirnyrkki
« Vastaus #35 : Helmikuu 06, 2008, 19:22:23 »
-Näin kerran Jope Ruonansuun laivalla. Lähdin sitten metsästämään häntä nimmarin toivossa, mutta ei tärpännyt.
-Kaverini isä on kätellyt Tarja Halosta.
-Minulla on sama etunimi kuin mm. Laura Voutilaisella.
-Kelly Clarkson on idolini, joten totta kai minä olen sukua hänelle! Hömhöm... :D
-Näin kerran aivan Ari Koivusen näköisen tyypin, joka olisi ihan hyvin voinut olla hän. Mutta kun ei ollut ^^.
-Äitini näkyi joskus jonkun ohjelman katsomossa, joten hän on selvä julkkis.
-Kouluni kuoro oli vuosia sittem Bumtsibuminin katsomossa.
-Olen itse ollut lehdessä joskus 8-vuotiaana, tottakai minä itselleni sukua olen ;)
-Näin jonkun Kotikadun näyttelijän kaupassa tässä jokunen päivä sitten. En saa päähäni mikä hänen nimensä on.
-Vanhempani vihki pappi, joka oli Yllytyshulluissa joku tyyppi, joka neuvoi niitä temppuja. Hyvin selitetty.

Oi, minun kuuluisa sukuni ;) Niin, ja olenhan minä nähnyt vaikka keitä julkkiksia telkkarissa, että nih!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2008, 17:00:06 kirjoittanut Kailey »
Just remember in the winter far beneath the bitter snows. Lies the seed that with the sun's love in the spring becomes the Rose.
LOMALLA

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
« Vastaus #36 : Helmikuu 06, 2008, 20:27:35 »
~ Oon jutellu jokaiselle Uniklubi jäsenelle + joku niitten roudari tai vastaava
~ Vilkutin Negativen Antti Anatomylle, ja se vilkutti takas ja ilmeili kaikkee :D
~ Negativen Jay Slammer oli mun takana jonottamas johki laitteeseen Särkänniemessä ja tuli istuun vastapäätä mua
~ The 69 Eyesin Timo-Timo käveli vastaan Jyväskylän Anttilassa
~ Enoni tuntee mm. Marco Hietalan ja Private Linen kitaristin Illun, ja on luvannut esitellä mut niille ( mitä epäilen syvästi.... :/ ), sekä hän soittaa Iron Maiden coverbändissä, Coverslaves nimeltään
~ Jyrki 69:n näköinen mies käveli mua vastaan Helsingissä (mutta käyttäisikö oikea Jyrki keltaista paitaa? : D)
~ Koulumme talkkari on Sofi Oksasen setä
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2009, 10:45:10 kirjoittanut last hero »
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Achil

• Teloitettu mafioso
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Helmikuu 06, 2008, 22:25:46 »
Öö, no kaverini joku pikkuserkku on Lovexin se joku jäsen. Ko. kaverini mökki on tämän Lovexin tyypin mökin vieressä, ja koko Lovexin porukka oli juuri lähtenyt mökiltänsä, kun me kaverini kanssa menimme kesällä kaverin mökille :D. Serkkuni seurusteli jonkun kuuluisahkon rallikuskin kanssa, mutta en kuollaksenikaan muista tämän nimiä. Hanna Pakarinen on vilkuttanut minulle :DD. Simo Frangén vaimoineen on ollut samassa teatterinäytöksessä kanssani, samalla penkkirivillä. Tyypin olen nähnyt myös kadulla. Entisen luokkalaiseni veli oli ekassa Big brotherissa, se Kaarlo joka vttuili isoveljelle jos joku muistaa. Hän myöskin pysähtyi autolla suojatien kohdalla niin, että pääsin kävelemään sen tien toiselle puolelle :D. Äikänopeni on kirjailija Ulla Vaarnamo. Olin jossain palkintojenjakopartyissa isäni kanssa, ja kysyin häneltä, että onko tuo mies tuolla joku hänen tuttunsa kun näyttää niin tutulta.. Se oli kuulemma joku kansanedustaja, sellanen hippi partaveikko jonka nimeä en jälleen muista. Yhdessä teatterijutussa ohjaajani oli se pikkukakkosen Jyrki, siis se, joka on nykyään Neposen kamu :D.   

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Helmikuu 08, 2008, 18:39:46 »
Bruce Willis on kehunut sitä sanoen "Nice hat!" :D

We have a winner. Close the thread.

Poissa Meenai

• Helmisimpukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Helmikuu 08, 2008, 18:48:39 »
- Isäni ukki oli kirjailija ja taidemaalari. Joitakin kirjojakin on julkaistu.
- Kaverini mummo tuntee Pikku G:een mummon.
- Olen nähnyt Lenni-Kalle Taipaleen livenä liittyen Zest:iin.
- Kaverini on ollut Seiska-lehden kannessa ja hänen pikkusiskosta on ollut juttua kolmessa Seiskassa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2008, 14:08:04 kirjoittanut Meenai »

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #40 : Helmikuu 15, 2008, 22:23:05 »
Jospa minäkin heittäisin vähän settiä:

Olen sukututkimuksen mukaan jotain hyvin hyvin hyvin kaukaista sukua itse Eino Leinolle.

Naapurini on jonkun Duudsonin serkku. En tiedä kenen niistä, sillä en ole perehtynyt. Tämän naapurin mies, joka on myöskin naapurimme, tuntee erittäin hyvin taikuri Iiro Seppäsen.

Entisen luokanvalvojani pojan kummisetä on muistaakseni joku Popedasta.

Juice Leskinen ja Anneli Sari sekä Pate Mustajärvi asioivat usein Stockmannilla, jossa isäni on töissä.
Iskä myöskin tuntee Kari Peitsamon ja Vesa Järvensivu jostain A. Aallon rytmiorkesterista on hänen vanha koulukaverinsa.

Indx:n Renen perhe asuu aivan serkkuni koulun vieressä. ( mainitsemisen arvoista kyllä. Hän myös kirjoitti nimmarin ostoskuittiini ruokakaupan kassalla :)

Olen ostanut Katri Ylanderilta täytetyn sämpylän. ( tapahtui ennen Idolsia.)

Luokkamme vieraili ala-asteella Suuressa Kuplassa.

Eräs kaverini on asunut Taikakuun rumpalin naapurissa ja tämä rikkoi heidän lumikolansa.

Naurettavaa eikö?
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Nekkutikku

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Helmikuu 20, 2008, 17:46:37 »
Istuin Marko Ahtisaaren (Martti Ahtisaaren pojan kuten arvata saattaa) vieressä lentokoneessa.
Äitini on kätellyt entistä Yhdysvaltain presidenttiä, en muista ketä.
Mummoni on opettanut mm. Mikko Kivistä, Outi Alasta ja Jari Sarasvuota (joka oli kehunut jossain mummoani, pikkuserkkuni mukaan :--D).
Näin Smakin Kallen joskus jossain musiikkikaupassa.
Olin samana päivänä aika lähellä sitä kirkkoa Pariisissa, jossa Eva Longoria meni naimisiin!

Muuta ei tällä hetkellä tule mieleen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2008, 17:49:58 kirjoittanut Nekkutikku »

Poissa suppilovahvero

• piimämörkö
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyHowl140
« Vastaus #42 : Helmikuu 21, 2008, 16:51:25 »
Laulaja Jonna Tervomaa on pikkuserkkuni
SM-tasolla jääkiekkoa pelaava Aki Uusikartano on pikkuserkkuni
Luokkatoverini pikkuserkku on Apulannan laulaja Toni
Olen ollut Finlanders -yhtyeen keikkabussissa
Olen tavannut Yölinnun pojat
Olen tavannut sen iskelmälaulajan joka laulaa "kestän mitä vaan oon luotu taistelemaan..." (nimi ei muistu mieleen -.-')
Matti ja Teppo ( ja Seppo) ovat tätini miehen serkkupojat
Olen halannut radiojuontaja Tenkasta
Olen tavannut bigbrotherin Pertun
Nähty on myös Jere Karalahti
Olen istunut teatterin eturivissä, ja katsomassani näytelmässä näytteli eräs Salattujen Elämien henkilö. (Markuksen isä)
Salkkareitten Roomeo on puhunut kanssani IRC-galleriassa (lol), kuten myös nykyään salkkareissa näyttelevä, ennen Laura -sarjassa ollut Laura
Olen nähnyt Innon Markon rakennusmessuilla
Olen nähnyt Kari Tapion Kuopion torilla
Edellispäivänä näin erään näyttelijän satamassa (tunnen ulkonäöltä, nimeä en tiedä :<)
Olen ollut samassa hississä samaan aikaan jonkun huipun ulkomaalaisen mäkihyppääjän kanssa (isä kertoi, itse en tuntenut x))
Festareilla yms.keikiolla on tullut nähtyä julkkiksia, en ala listaamaan...
Olen ollut Janne Porkan takana Prisman jonossa

Muuta ei tule mieleen näin tässä äkkiseltään :D

Muoks// Jääkiekkoilija Mikko Eloranta on myös sukua minulle

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #43 : Maaliskuu 11, 2008, 19:12:09 »
- Katja Ståhl on juontanut isäni kanssa aikoinaan "Nou hätä" ohjelmaa.

Onkohan tuo muuten samainen ohjelma, jonka me koulussa katsoimme?

Hyvinkin mahdollista. Sitä on näytetty kai ihan televisiossakin, ja olen aika varma, että kouluissakin sitten. Eli siis, erittäin mahdollista. (:

Bruce Willis on kehunut sitä sanoen "Nice hat!" :D

We have a winner. Close the thread.

Sain hyvät naurut, piristit päivääni! :D
"There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #44 : Maaliskuu 13, 2008, 16:39:01 »
Eikös se ole Robbie Coltrane? off...

en ole varma olenko tätä kertonut, mutta BigBrotherista se joku hyypiö kävi meidän koulussamme vieraana ^^ en muista nyt nimeä. Joku 2007-vuoden finalisteista. Mies.

Poissa Rex

• Vuotislainen
« Vastaus #45 : Maaliskuu 16, 2008, 22:53:48 »
koulussamme on ari koivusen siskopuolet.
paula koivuniemi on vilkuttanut ja lähettänyt minulle lentosuukon laivalla laulaessaan kappaletta "tummat silmät ruskea tukka" estradilla.
aikuinen, läheinen perheystäväni on kääntänyt paaville tekstin.
olen ollut jaana kapari-jatan seuralainen kouvolan tutkijoiden yössä. minä ja kaksi ystävääni vietettiin pari tuntia hänen kanssaan jutellen ja opastaen.
äitipuoleni serkku on ari klem. (laulaja)
pirkka-pekka peteliuksen sisko nina kävi koulullamme esiintymässä.
kummisetäni olisi päässyt napakymppi-ohjelmaan, muttei mennyt. hän on myös näytellyt pienenä maitomainoksessa joka kuvattiin ruotsissa ja aikuisena japanilaisessa elokuvassa.
entisen isäpuoleni ystävä on rinneradion tapani rinne.
isoveljeni on vartioinut ministereitä.
toinen isoveljeni on nähnyt andy mccoyn helsingissä ja istunut tarja turusen kanssa baaritiskillä.
isäni taksin kyytiin ovat astuneet ja hänen kanssaan jutelleet: mika häkkinen, e-typen mieshemmo, tarja turunen ja johanna hämäläinen.
olen ollut katsomassa helsingissä othelloa samaan aikaan halosen tarjan ja arajärven pentin kanssa.
ystäväni pikkupikkuserkku tjtn. on saimi nousiainen.
toisen ystäväni täti soittaa maija vilkkumaan uusimmalla levyllä ja on soittanut myös monissa elokuvissa (esim. sooloilua)
olen viettänyt aikaani kouvolan teatterin näyttelijöiden kanssa takahuoneessa.
johanna raunio (missi, salkkari-Tanja) on kotoisin samoilta seuduilta kuin minä.
olen jutellut jonkun suuri seikkailu-ohjelman kilpailijan (Juha) kanssa puhelimessa.
olen nähnyt Jone Nikulan helsingissä.
luokkatoverini serkku on Sami Sarjula, eli salkkareiden Ossi.
kirjoitukseni on julkaistu helsinkiläisessä lastenlehdessä vuosia sitten.
olen esiintynyt kahdesti kouvolan sanomissa kuvan kera.
asun samalla kadulla, jolla satu silvon vanhemmat asuvat/asuivat.
isoveljeni tyttöystävä on valmistanut tarja turusen ruoan.
ja vielä tarja turusesta, (:D) hän on ystäväni äidin ystävä. tarja turusen hyvä ystävä on myös opettanut minulle musiikkia.
elina knihtilä varttui siinä kunnassa, missä minä olen asunut miltei koko elämäni.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2008, 23:45:58 kirjoittanut Rex »

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Maaliskuu 22, 2008, 21:02:22 »
Kitaranopettajani veli näyttelee yhdessä Lordin uusimmista musiikkivideoista. Se taitaa olla Would You Love a Monstermanin uudempi filmatisointi jossa ruumishuoneella ruumiit heräävät eloon, ja tämä veli näyttelee toista niistä.

Entisen luokkakaverini entisen luokkakaverin isä on Kai Lehtinen joka näyttelee mm. Raidia.

Toinen entinen luokkakaveri asuu Marko Ahosen (elokuva- ja pelikriitikko) naapurissa ja näkee tätä viikoittain. Itse näin hänet kerran Anttilan viihde-elektroniikkaosastolla.

En turhaan lähde luettelemaan livenä lavalla nähtyjä muusikkoja, mutta nimmareista voisi mainita. Niiden yhteydessä olen ollut samassa levykaupassa Sonata Arctican (vuoden 2003 kokoonpano) ja Katatonian kanssa. Tuli siitä vielä mieleen että Swallow the Sunin kitaristi Juha Raivio työskentelee myyjänä yhdessä paikallisessa levyliikkeessä ja olen häneltä joskus ostanutkin pari levyä. Ja joku toinen saman bändin jäsenistä on äitini ystävän poika.

Timo Rautiaisesta (muusikko, ei se kartanlukija) eivät kaikki ehkä tiedä hänen toista ammattiaan eli yksityisopettajaa. Hän joskus opetti eräällä yläasteella jonka rakennus oli osittain myös oman kouluni käytössä kun kävin ala-asteen viimeisiä vuosia.

Rajuilma oli yksi tunnetuimmista rockbändeistä Suomessa 80-luvulla. Ne kaikki jäsenet ovat perhetuttuja, ja sen laulajan joku saattaa tietää toisesta yhtyeestään nimeltä Turo's Hevi Gee.

Saatan ehkä itsekin julkkistella Youtubessa. Olin katsomassa Silentiumia ja Daniel Cavanaghia (Anathema-bändistä) baarissa puolitoista vuotta sitten ja yhden kappaleen videossa jonkun kädet näkyvät viimeisen viidentoista sekunnin ajan vasemmassa alanurkassa. Se on juuri se paikka jossa muistan olleeni silloin. Videon voi katsoa tästä: http://youtube.com/watch?v=TFpCGEmhs1U

Top40-ohjelman juontaja Meri-Tuuli Lindström on kerran kysynyt minulta tietä. Sain siitä kolme sekuntia julkisuutta hänen ohjelmaansa pari viikkoa myöhemmin.

Entinen historian, uskonnon, filosofian ja yhteiskuntaopin opettajani on ollut ehdolla kunnallisvaaleissa ja kirjoittanut väitöskirjan Urho Kekkosen venäläiskammosta. Nykyään hänen kolumnejaan voi lukea Keskisuomalaisesta.

Vanhojen tansseissa pari vuotta sitten olen kirjaimellisesti törmännyt kansanedustaja Mauri Pekkariseen (kaksi kertaa)

Ja paras viimeiseksi: Leverage-yhtyeen rumpalin isän appi seurustelee äitini kanssa. Hänen tyttärensä (rumpalin äitipuoli) on myös poliitikko.

E: meinasin ihan unohtaa mainita että olen todella kaukaista sukua Mannerheimille. Sisko teki lukion päättötyöksi sukututkimusta ja sai selville että yksi sukumme naisista oli muistaakseni Mannerheimin äiti tai isoäiti (ellei jopa vaimo).
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2008, 22:04:15 kirjoittanut Graveheart »
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #47 : Maaliskuu 22, 2008, 21:46:48 »
Olin pienempänä Powerparkissa ja kävin siellä Mikä Salo Circuitissa, jossa tapasin mm. Matti Kyllösen, ja sain häneltä nimmarin + puhuin hänelle, Mika Salon, sain häneltäkin nimmarin ja isä otti Salosta ja minusta yhteiskuvan. Näin myös ja tervehdin Erkki Mustakaria, eli kommentaattoria Formula 1:sessä Matti Kyllösen kanssa. Siellä oli myös Suomen laulaja Danny jota tervehdin myös. Sitten.. omistan nimmarin myös muusikko Andy McCoylta (=D). Olen jutellut myös entisen Suomen yhdistetyn joukkueen jäsenten Samppa Lajusen sekä Jaakko Talluksen kanssa.

Ja jotain tosi tosi tosi tosi tosi kaukaista sukua olen euroviisuvoittaja Lordille

+++Mul on Andy McCoyn nimmari :P
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2008, 02:32:31 kirjoittanut Hippogriff »

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #48 : Maaliskuu 23, 2008, 19:31:02 »
Saatan ehkä itsekin julkkistella Youtubessa. Olin katsomassa Silentiumia ja Daniel Cavanaghia (Anathema-bändistä) baarissa puolitoista vuotta sitten ja yhden kappaleen videossa jonkun kädet näkyvät viimeisen viidentoista sekunnin ajan vasemmassa alanurkassa. Se on juuri se paikka jossa muistan olleeni silloin. Videon voi katsoa tästä: http://youtube.com/watch?v=TFpCGEmhs1U

Minäkin olen hiukan YouTubejulkkis. Vilahdan tämän vuoden FME:stä kuvatussa pätkässä, jossa on meneillään Stam1nan keikka ja siinä videossa kuvataan ainakin aluksi pittiä. Blondi tukkani loistaa sieltä seasta ihan hyvin. Kaverini kuvasi sen videopätkän.

Muita juttuja ei oikein taida olla, paitsi että White Flame yhtyeen rumpali on isoveljeni vaimon pikkuveli.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #49 : Huhtikuu 12, 2008, 21:49:46 »
No, tämä on sukua ainakin Eternal Tears of Sorrowin Jarmo Puolakanaholle. Kyseinen bändi on muuten meikäläisen kotipitäjästä lähtöisin. x) (silloisen) Neuvostoliiton presidentti Gorbatsov on vilkuttanut äidille auton ikkunasta Suomen vierailullaan. Tämä tapahtui Oulussa. Isäni on sukua jollekin kolmiloikan Suomen mestarille jonka nimeä en muista. Siitä on kyllä hirveän kauan, kun tämä henkilö on kolmiloikkaaja ollut, saattaa olla että hyyppä on jo kuollutkin, mutta onpahan edes yksi urheilija suvussa. x)

// Äitini mummo on päivän Kekkosta vanhempi. xD (mikä mitätön pieni yksityiskohta!)

~Moondancer (epämahti)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2008, 13:31:01 kirjoittanut Moondancer »

Poissa Pyry P

• Vuotislainen
« Vastaus #50 : Huhtikuu 13, 2008, 13:38:22 »
No minulla on Tommi Mäkisen nimmari. :)
Ja tennisvalmentajani oli Olli Rahnasto.
Muokkailen sitten kun lisää tulee mieleen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2008, 16:17:49 kirjoittanut Pyry P »
Asd

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #51 : Huhtikuu 13, 2008, 17:23:47 »
- olen ollut the golden compass- elokuvan kuvauksissa ja saatan näkyä lisämateriaaleissa ("free the cat" ;)

Wohoo. Mites sinä sinne pääsit? Minä kävin tuon elokuvan heti katsomassa kun olen kyseisen trilogian lukenut ; )

aika offia, mutta voisin lisätä tähän sitä että isäni on kuskannut aika monia julkkiksia. Nightwish taitaa olla yksi heistä.

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #52 : Huhtikuu 13, 2008, 17:48:41 »
kiva topic!:)
Minä olen "Kätellyt"Anna Abreuta sen keikalla. Olin joskus pari kuukautta sitte sen keikalla...

Minulla on Emma Kimiläisen(formula 3 ajajan) nimmari.

Minulla on Tea Hiillosteen nimmari. Olen nimittäin ollut aivan ensimmäisessa Kids top 20 ohjelmassa. Se kuvattiin silloin, kun olin ala-asteen kutosella eli viime vuonna. Saman ohjelman kuvauksista sain myös Hanna Pakarisen ja London MC:n nimmarin.

Lisäksi parhaan ystäväni isä on Raptorin laulaja. (Piti silti laittaa tänne, vaikka bändi on kin jo hajonnut :).)

Ja tämä sama kaverini on ollut äänenä monessa dupatussa lelumainoksessa, joissa hänen isänsä laulaa taustalla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2008, 18:38:24 kirjoittanut Unsatisfiable »
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #53 : Huhtikuu 19, 2008, 11:02:33 »
En muista kunnolla, mutta isän puolen suvullani on ollut suku'selvitys'. Eli kaukaista sukua minulle taitaa olla Juice Leskinen ja Iiro Seppänen (en oo varma).
Sitten mummolleni oli hyvinhyvin kaukaista sukua Urho Kekkonen.
Kerran oli Tiktakin keikka Citymarketissa, ja bändi meinasi törmätä minuun ja sisareeni.
Sain Kuopion mäkikisoissa vaikka kuinka monen kuuluisan mäkihyppääjän nimmarin (ja hiplasin niiden käsiä:D).
Parhaan kaverini isä on kuuluisa lentopalloilija sammossa (hyvä ainaski).
Näin Jorma Uotisen livenä torilla.
Siskoni pesäpallo valmentaja on Simo Snellman SiiPestä.
Kouluavustajani on Aki Tervo.
Sain henk.koht. kirjeen TikTakin tytöiltä, koska he eivät ehtineet antaa minulle ja siskolleni nimmareita kerran:D

UUSI! Näin Dannyn ABCllä menossa vessaan. +Joku naisfani juoksi perään:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2008, 12:14:47 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #54 : Huhtikuu 22, 2008, 21:36:02 »
Hehee, nämä ovat huvittavia. ;) Juuri tapauksia tyyliin: "Serkkuni koiran kaima..." Ja löytyyhän näitä minultakin, enemmän kuin tajusinkaan. :D

- Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta tuttu Tuuli Matinsalo on koulussani opettajana, ja hän on pitänyt meille muutaman liikuntatunnin
- Varsinainen liikunnan opettajani on erään entisen kansanedustajan vaimo, ja hän asuukin tuossa lähellä (todella kaukainen tapaus, mutta niitähän täällä haetaan ;D)
- Minulla on Mikko Ronkaisen nimmari (jossain hukassa).
- Eräs Marimekon suunnittelija on minulle kaukaista sukua
- Olen nähnyt Jaana Kapari-Jatan livenä
- ...kuin myös Matti Nykäsen

Siinä ne tärkeimmät taisivat tulla...

Poissa Less

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Huhtikuu 27, 2008, 00:20:27 »
Hei mäkin oon melkein sukua julkkikselle!

- Isäni on entinen rokkitähti (no ainakin melkein, se oli rokkibändissä 80-luvulla ja ne pääsi radioon asti). On sillä nykyäänkin bändi.
- Myös isoveljeni on bändissä.
- Takkini hiha on hipaissut Jarkko Martikaisen takin hihaa hänen kävellessään ohitseni CD-kaupassa, kun olin ensimmäistä kertaa käymässä Helsingissä. Oli jännä eka reissu.
- Samaisella Helsingin-reissulla näin bussin ikkunasta Harri Haataisen kävelemässä kadulla.
- Kummisetäni oli samassa rokkibändissä isäni kanssa silloin 80-luvulla.
- Heli Koivula-Kruger kävi entisellä koulullani kaksi vuotta sitten pitämässä meille jonkun luennon tai jotain. Hän seisoi vain metrin päästä minusta. Omistan myös hänen nimmarinsa.
- Omistan myös mm. Arsi Harjun ja monen muun urheilijan nimmarit.
- Entinen yläasteen opettajani seurustelee/on naimisissa/mitä lie entisen kuulantyöntäjän Tepa Reinikaisen kanssa.
- Minulla myös Basshunterin nimmari 3 kertaa (samalta reissulta). Hän on koskettanut kättäni (kun kirjoitti siihen nimmarinsa) ja antanut pusun kännykälleni, kun innostuin pyytämään siihenkin hänen nimmarinsa. :D Nimmari löytyy myös paperilappuselta.
- Minulla on Felipe Massan nimmari, jonka olen saanut monta vuotta sitten, hänen ollessaan vasta uusi tulokas formuloissa. Hän on myös kirjoittanut siihen "To Annika". ^^
- Huippumalli haussa -ohjelmasta tuttu Anu on isoveljeni kaveri.
- Olen jotain kaukaista sukua maailmallakin kuuluisalle taiteilija Soile Yli-Mäyrylle.
- Kuljen päivittäin koulumatkallani Alvar Aallon syntymäkodin ja muistomerkin ohi.
- Terveystiedon opettajani on entinen painija.
- Käyn urheilulukiota (tosin yleislinjalla, en siis itse urheile), joten moni ystävistäni on jonkin lajin menestyjiä. Muutama Suomen mestarikin joukosta löytyy. Muutenkin lukioni on täynnä menestyviä urheilijoita.
- Juuri EM-pronssia paininut Tiina Ylinen oli isoveljeni kanssa samalla luokalla.

Nyt ei pälkähdä päähän enempää, muoksin sitten kun pälkähtää.

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #56 : Toukokuu 13, 2008, 17:17:37 »
Woot, tämä on mukava ketju. :3

Minun sukunimeni on Leskinen ja siitä ovat monet heti ajatelleet, että olen sukua Juicelle. En osaa yhtään sanoa, onko tämä totta, kun mitään tutkimusta ei ole koskaan tehty.

Mutta joo. Olen tavannut näyttelijät Petra Karjalaisen ja Mikko Nousiaisen Oulussa, kun he näyttelivät yhdessä näytelmässä, jossa olin avustajana. Hauskoja ja mukavia ihmisiä.

Tuula Väänänen on käynyt meillä, täällä Haukiputaalla. Ihan oikeasti. :)

Olen kotoisin samalta paikkakunnalta kuin Päivi Alasalmi ja Joni Skitesvik, eli Haukiputaalta. :> Molemmat myös ovat käyneet koulua täällä ja saman lukion, jota minä nyt käyn. :>
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Toukokuu 13, 2008, 19:11:00 »
Tämä onkin hauska :D

Kirka käveli kerran ihan vierestäni lentokentällä.

Olen nähnyt Antti Tuiskun.

Äitipuoleni on Gimmelin suskin hyvä kaveri.

Velipuoleni pelaa kärpissä. Siis tällä hetkelläkin.

//muokkaus.

Näin kesälomareissulla ollessani Antiikkia antiikkia -ohjelman mies juontajan vai mikä onkaan JA Ilkka Jääskeläisen :P

// 2. muokkaus Muistin taas lisää! (turhaa :)

Meillä on kuva missä olen taikuri Luttisen kanssa.

Eppu Nuotio on pitänyt minua kädestä ja silittänyt minua :)

JA olen saanut henkilökohtaisesti kirjoitetun kirjeen Tarja Haloselta! Se kerto siinä sen kissoista ja sillee :) (Kirjotin sille ensin kirjeen :D)

//muokmuoksvielä::

Vielä kyllä yks aika turha joo: Isomummuni on ollut töissä ruotsin kuninkaan keittiössä :D

//ja vielä muokkailen:

Jukka Rasila oli isäni koulukaveri. Ja ovat siis olleet hyviäkin kavereita JA Jukka Rasilan äiti on serkkuni tarhantäti :D

//Muoks.//

Kävin Idols 2009 kirtueella ja seisoin konsertissa eturivissä. Sain Koopilta (<333) ja peteltä nimmairt. Halasin peteä. Koskin lisäksi Kooppiin, welluun ja kalleen. JEE oon julkkis :'''D

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2009, 14:28:17 kirjoittanut fascino »
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #58 : Toukokuu 21, 2008, 20:35:08 »
Heip,mielenkiintoisia sukulaisuuksia. Tämä kuuluu sinänsä tänne,muuallekkaan ei oikein sovi:D

Siskoni oli autokoulussa,ja eräässä harjoitus-ajolla oli käydä köpelösti Jukka Keskisalon ja tämä tapahtui samana vuonna kun Keskisalo voitti EM-kultaa.

Eli siskoni ajaa opettajansa kanssa autolla aamulla. Sisko ei huomaa juoksijaa joka tulee mutkan ja pensaitten takaa,eikä juoksija heitä. Ajo-opettaja huomaa juoksijan ja iskee jarrut pohjaan. Juoksija ei edes huomaa heitä,jatkaa vain matkaansa.
Sisko ja opettaja jatkoivat matkaa,kunnes opettaja sanoi: "Olisi tullut aika suuret valitukset,potkut ym. jos hänen päältään oltaisiin ajettupäältään."

Serkkuni on kirjoittanut kaksi kertaa proffaksi,joten on siitä kuuluisa  kaupungissamme.
Siskoni on muistaakseni tehnyt urheiluseuransa ennätyksiä,mm. kiekonheitossa ja seiväshypyssä.
Yksi perhe-tuttumme on näytellyt yhdessä todella suositussa ohjelmassa,oli sivuhenkilöä, melkein joka jaksossa.
Kaukainen sukulaiseni juontaa ylellä lauantai iltaisin myös suosittua tv-ohjelma.
Serkkuni tuntee  Salatut elämät-sarjan Romeon-näyttelijän,todella hyvin koska on ollut mukana kuvauksissa ym.

Jossain sukukokouksessa selvisi,että olen sukua jollekin vanhan Karjalan tunnetuimmalle runoilijalle sukua :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2008, 18:14:28 kirjoittanut Giliath »
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #59 : Toukokuu 22, 2008, 17:38:46 »
Se tyttö joka käänteli onnenpyörässä niitä luukkuja on pikkuserkkuni. En nyt muista sen nimeä.
Joel Hallikaisen poika on kanssani samassa koulussa opiskelemassa samaa alaa (eri luokalla kuitenkin). Ja äitini on ollut Joel Hallikaisen kanssa samalla luokalla.
Lasketaanko Turun entinen apulaiskaupunginjohtaja julkkikseksi? Pappani on ollut Turun apulaiskaupunginjohtaja ja on kirjoittanut 2 kirjaa.
Entinen luokkalaiseni on näytellyt jossain elokuvassa. En muista elokuvan nimeä. Mulla on varmaan varhaisdementia.

Edit:Se pikkuserkku on Saija Palin. Kiitos nimimerkille Kirja.

Muoks. Minulla on Apulannan poikien nimmarit (kaikkien kolmen), kortissa johon joku niistä kirjoitti nimenikin. Eli minulle henkilökohtaisesti osoitetut nimmarit.
Olen tavannut Rendez-Vousin pojat ja he kirjoitti nimmarinsa ja piirtelivät käteeni. Kaikki paitsi yksi. En vain muista kenen nimmari puuttuu. Keskustelin sitten hieman pidemminkin Rendezin laulajan, Juffin kanssa. Jotain keskustelun tynkää taisi olla niiden muidenkin kanssa, mutta Juffin kanssa juttelin eniten. Ostin silloin myös niiden levyn.
Olen myös nähnyt erinäisiä bändejä livenä (festareilla ja Apulantaa muutenkin keikoilla), mutta en jaksa laittaa listaa, vaikka osa onkin näköjään kertonut nähneensä bändejä livenä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2008, 18:43:48 kirjoittanut AIV rehu »
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #60 : Kesäkuu 28, 2008, 13:01:03 »
Haah. :DD

-Olen Oulun Kärpissä pelaavan Iiro Memosen pikkuserkku.
-Näin Indican jäsenet, kun odotin huoltoaseman pihassa, että iskä tulisi vessasta.
-Sain Teemu Selänteen nimmarin pienenä
-Muitakin nimmareita löytyy, TikTakin, Gimmelin, Pikku G:n, Kanan ja joittenkin iskelmälaulajien...
-Iskää on haastateltu yhteen Ylen ohjelmaan ja se tuli vielä telkkarista. Samassa jutussa oli myös tätini, setäni, koirani, 2 serkkuani ja kaikkia muita sukulaisia... ;D

Jaa, enpä nyt keksi muuta. : ))
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Kesäkuu 28, 2008, 13:41:47 »
- Miun äidin serkku seurustelee Laila Snellmanin pojan kanssa.

- Joskus Tallinnassa kun olin käymässä, niin Negative-bändi oli miun & perheen kanssa samassa hotellissa. Kun mentiin aamupalalle, ni sielähä ne oli syömässä aamiaismuroja ja ties mitä.

- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Rigel

• Beta Orionis
  • Vuotislainen
  • Pahiskeksi
  • Pottermore: SwordVine6760
« Vastaus #62 : Kesäkuu 28, 2008, 17:10:47 »
- Olen asunut Satu Silvon veljen seinänaapurissa
- Olen tavannut Satu Silvon joillain messuilla ja hän kehui hymyäni
- Olen asunut ihan kivenheiton päässä Remontti-Reiskasta (hän osti tonttinsa siskoni kaverin perheeltä)
- Muutama isosiskoni kaveri on esiintynyt joissakin mainoksissa
- Äitini ex-miehen joku tuttu tuntee jollain tavalla Tuomas Holopaisen
- Äitini on ollut Voitto kotiin -ohjelmassa
- Minä ja isosiskoni olemme olleet tarhaikäisinä sanomalehdessä
- Isäni on tuntenut Kari Hietalahden
- Olen nähnyt ainakin Spede Pasasen ja Pekka Poudan
- Buusteri kävi entisellä yläasteellani
Ubi sunt qui ante nos fuerunt?

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
« Vastaus #63 : Kesäkuu 28, 2008, 18:05:23 »
Isäni on lavastaja ja näin ollen lavastanut  paljon kaikkea tunnettua (ja ollut totta kai kuvauksissa): Lordin, KWANin, The Rasmuksen, Negativen, ja monen mun bändin/artistin musavideoita sekä elokuvia: mm. Talvisota, Saippuaprinssi, Hurriganes, Dark floors (Lordi- elokuva)... Ja kiitos siitä, meillä on ollut sohva, joka näkyy Saippuaprinssissä, jolla Mikko Leppilampi on istunut ja jonka vieressä hän on laittanut palomieshaalarinsa päälle (kohtaus näkyy ko. elokuvassa). Olen vieraillut Outi Mäenpään kotona ja ollut vaikka missä kuvauksissa... Ja nimeni tulee näkymään ensi syksynä(?) alkavan TV:sarjan Liisan laki lopputeksteissä.
 Lisäksi olen ollut samassa kahvilassa (samaan aikaan) Tarja Halosen kanssa.
 Koirani on ollut monta kertaa erilaisten koiralehtien kannessa
 Olen samalla ylä-astella, jolta The Freza- yhtyeen jäsenet lähtivät keväällä, ja näin ollen olen kävellyt heitä vastaan monta kertaa käytävällä...
 Äitini on kätellyt Woody Allenia

Muoksin jos tulee lisää mieleen...
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #64 : Kesäkuu 29, 2008, 17:13:24 »
- Näin Tarja Turusen lahden sibeliustalossa Rajaton Queen- konsertissa ja sain nimmarin.
- Pikkutyttönä sain myös Laura Voutilaisen nimmarin
- Krisse Salminen kävi joskus koulullamme, ja ex- kuviksenpoettajamme kirjoitti hänen ystäväkirjaansa.
- Krissen Salmisen äiti oli äitini työpaikalla, äidin työhuoneessa, kun tupsahdin sinne sisään.
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #65 : Heinäkuu 02, 2008, 17:33:29 »
Laitampas minäkin omani tänne:

-Äitini ja isäni ovat Toni Wirtasen kavereita. Toni on käynyt meillä kylässä ja olemme olleet Tonin ja Sipen luona =) Tätä kautta olen siskojeni kanssa julkkisten nimmareita saaneet ja joidenkin kanssa jopa jutelleet. Saamme tästä johtuen Apulannan levyjä ennen julkaisua, joskus.

-Pari kertaa olen telkkarissa taustalla pyörinyt ja lehdissä haastateltavana ollut. Olin joskus pienempänä jossain lyhytelokuvassa esiintymässä (sellainen lyhytelokuva, joka sitten näytettiin elokuvateatterissa).

-Olen saanut entisen Tehosekoittimen laulajan Otto Grundströmin nimmarin.

Vähän vanhempia:

-Isoisäni isoisä on ollut Eino Leinon kaveri ja Eino Leino on asunut hänen luonaan

-Olen oikeasti sukua Kaarina Maununtyttären veljelle isäni puolelta

Muokkauksia:

//-hyvä kaverini on ollut yhteiskuvassa Rupert Grintin kanssa ja saanut henkilökohtaisesti nimmarin (ette arvaakaan kuinka kateellinen olen)

Tässä näitä. Lisää tulee jos muistan :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2008, 18:25:55 kirjoittanut Barella »
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #66 : Heinäkuu 11, 2008, 19:10:04 »
Hoo, minultakin löytyy! On tämä aika mahtavaa, just sain tietää tuon ylimmäisen... On se kiva olla sukua missille :)

- Mummini serkku on Outi Tanhuanpää. Joku Miss Suomi joka asuu nyt Australiassa.
- Kaverini mummi on kait opettanut Teemu Selännettä. Niin mä ainakin ymmärsin..
- Meillä on B.Virtanen albumi, missä on I. Heilän nimmari.
- Meillä on Don Rosan kovakantinen sarjakuvakirja, missä on Rosan nimmari.
- Joku kaverini on sukua Kustaa Vaasalle 17. polvessa. Tai jotain. En osaa uskoa, tämän pitää todistaa se :P
- Olen nähnyt livenä sen huipun tyypin, joka juontaa Oulussa ilmakitaran mm-kisat, AC/DC:n, Bon Jovin, Jon Fogertyn, Eput, Anna Abreun (yey :D), Zero Ninen, Fröbelin palikat, Ruotsin kuninkaan, Europen. Ainakin.
- Olen soittanut ilmabassoa "lavalla" Alexander Stubbin ja muiden sellaisten hienojen ihmisten edessä.

- Flyra
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2012, 14:35:49 kirjoittanut Flyrashaz »
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
« Vastaus #67 : Heinäkuu 12, 2008, 17:16:01 »
- Jari Litmanen on mummun serkun poika
- olen ollut Eppu Normaalin, Pete Parkkosen, 2x Antti Tuiskun , Gimmelin (Kana lämppärinä), Vesa- Matti Loirin ja Juha Tapion keikalla, sekä Smakin, Deep Insightin ja Redraman yhteiskeikalla
- olen nähnyt Bass'n Helenin tyypit Nilsiässä
- olen nähnyt erään HPK:n pelaajan kaupassa, mut en muista sen nimeä
- omistan Smakin poikien Jari Litmasen, ex-Gimmelin tyttöjen, Pikku G:n, Tuuli Matinsalon , Juha Tapion, Kristiina Braskin ja Yölinnun tyyppien nimmarit
- olen nähnyt kymmeniä mäkihyppääjiä x2 Puijolla ja siellä olen nähnyt myös Matti Nykäsen ja Juha Miedon
- olen jutellut Smakin Markun kanssa
- Eino Grön on käynyt ratsastamassa ja Kati Fors on yöpynyt tallilla, missä käyn
- olen nähnyt Lordin kädenjäljet Rovaniemellä
- näin Jope Ruonansuun ja Kristiina Braskin eräillä messuilla
- Pasi Kaunisto on käynyt äitini asiakkaana Apteekissa
- eräs kaverini tuntee Tuhkalehdon tyypit
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2009, 12:06:46 kirjoittanut Lime »
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Poissa Hendrix

• Rock Soldier
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Heinäkuu 22, 2008, 15:54:33 »
- Olen sukua Suomen 95- kultajoukkueen pelaajalle, Hannu Virralle.
- Kitaraopettejani bändikaveri on jutellut Judas Priestin kanssa Backstagella.
- Olen jutellut Alice Cooperin kitaristi Ryan Roxien kanssa, ja saanut nimmaroidun plektran.
- Tätini työkaverina on Zachary Hietala.
- Lisäksi minulla on monen jalkapalloilijan nimmarit, esim. Les Ferdinand.
- Olen jutellut Harri Rovanperän ja Markku Alénin kanssa.
- Enoni on jutellut Tom Hanksin kanssa.
- Olen nähnyt Dannyn laivalla, ja saanut nimmarin
- Matti Nykänen käveli vierestäni JYPin voitonjuhlissa

EDIT: Näin Mikko Hirvosen jääkiekkopelissä, ja näin Suomen rallissa Marcus Grönholmin huoltoalueella, seisoi siinä puolentoista metrin päässä ja jutteli joillekin tyypeille.

EDIT: Näin Zakk Wylden kun se oli jakamassa nimmareita Helsingissä. Tyyppi on siis Ozzy Osbournen kitaristi, jos joku ei tiennyt.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2009, 16:51:49 kirjoittanut Hendrix »
Danger You, Danger Me, DANGER US!

Poissa Dooris

• Vuotislainen
  • Mischief managed
  • Pottermore: StarWillow26863
« Vastaus #69 : Heinäkuu 26, 2008, 13:38:05 »
Mä olen melkein sukua Smack yhtyeen laulajalle Kallelle. Hän on mun äidin serkun äidin siskon lapsen poikaystävä.
For a long time I was lost, now I've found my home - magic.

Poissa Lansu

• Vuotislainen
« Vastaus #70 : Heinäkuu 26, 2008, 15:12:23 »
-Äitini pikkuserkun mies on Ville Itälä. (En juuri muista onko se sen eksä vai nykyne xd)
-Olen myös nähnyt kerran Duudsonien Jarpin (ellen väärin muista)
-Mummini tuntee sen erään kokin - enmuista ketä - äidin/mummin.
-Aivan, Buusteri on käynyt tulevalla yläasteella :)
-Olen nähnyt Aarno Kasvin, entinen opettajani on saanut häneltä jonkin erikoisen kukan, joka sittemmin joutui kaverin omistukseen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2008, 15:23:47 kirjoittanut Lansu »

Poissa dzinni

• Mangosose
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Heinäkuu 29, 2008, 17:20:07 »
Täällähän on paljon melkein julkkiksia. Minäkin olen. x)

-Naapurini seurustelee?? Maajussi-Teijan kanssa.
-Eräs sukulaisemme, taitaapi olla isän serkku tai pikkuserkku onHannu Takkula, joka toimii nykyään europarlamentikkona.
-Olen nähnyt Ben Zyskowiczin kaupungilla.
-Olen sukua Ruotsin entiselle kuninkaalle Pyhä Eerikille, joka syrjäytettiin vallasta. Jos häntä ei olisi syrjäytetty vallasta, niin voisin vaatia arvonimeä tai jotain sellaista, polveudun hänestä aika suoraan nimittäin.  Hän oli se joka teki ne ristiretket suomeen ja samalla reissulla sitten äpärä-lapsen josta minä sitten polveudun. xD
-Kävelin kaupungilla myös jonku iskelmälaulajan ohi. (En edes nähnyt vaan äitini, joka kysyi minulta, että huomasinko kenen ohi kävelimme) Nimestä en ole ihan varma, mutta ehkä Katri Helena tai Laila Kinnunen.

Oishan nuita melkein sukulaisia paljonkin, mutta niitä en jaksa muistella enempää. Isäni nimittäin tuntee niitä HIRVEÄSTI.

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
« Vastaus #72 : Heinäkuu 29, 2008, 19:25:16 »
Hei!

Tämmöisiä jotka nyt muistuvat mieleen:

Olen sukua lähes suorassa alenevassa polvessa Kustaa Vaasalle, suoraan alenevassa polvessa Kaarle Suurelle sekä hyvin kaukaista sukua ent. presidentille Svivnhudtille (Tai miten se siis kirjoitettiinkaan).

Lisäksi olen ihan suht. koht. läheistä sukua Tony Gardemaisterrille (Se rallikuski).

Túrin
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #73 : Heinäkuu 29, 2008, 20:38:20 »
-Meijän ikiomalla pikkukylällä on kuvattu Pahat pojat! :D
-Kuin myös Veljet -sarja oli kuvattu täällä päin. Itse asiassa meistä jostakin 10 km päästä :D

Asumme siis samalla suunnalla, koska veljet sarja kuvattiin tuolla meidän kirkonkylällä ^^'  Ja oon istunu hesburgerissa samassa pöydässä, missä pahat pojatkin >:DD koska se hesburger kohtaus on tuolta meidän Nummelan hesestä :P
Kaverini asuu Merikukka Forssiuksen naapurissa, olen nähnyt Anssi Kelan kirjastossa, ja sen yhden big brother hyypän.. einari taisi olla ?
Ja näin Merikukka Forssiuksen Nummelan prismassa ^^
Ja Antti Tuisku on kirjoittanut nimmarin käteeni ja sellasee korttiin :DD

Ööömm..? Olikohan muuta :D siskoni on nähnyt Jani Sievisen Joskus eräässä pitseriassa, jossa oli töissä :D Täällä Nummelassa sekin ^^

MUOKS:// Buusteri on käynyt nykyisellä yläasteella :D harmi vain, etten nähnyt jaksoa ;_;

MUOKS2:// plus kaikki julkkikset jotka ikinä tulevat Vihdistä, niin olen asunut/asun heidän kanssaan samalla paikkakunnalla >:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2008, 20:50:04 kirjoittanut Littlerat »
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #74 : Elokuu 21, 2008, 17:24:00 »
XP
en oo nähny ku Jari Mäkipään 4LK =)
piti meille kirja vinkkausta, ja kertoi kirjoittamisesta. SE ISTU MUN PULTTALLA; KU JOI KAHVII JA SÖI PULLAA =)
ihme kyllä - vain mä olin äänessä sillä tunnilla hänen kanssaan.
sain sen nimmarin =),
ja olenhan kyllä nähnyt titinallesta sen pelottavan juontajan ¨-¨

MUOKS]] :
Olen istunut LAURA VOUTILAISEN VIERESSÄ!(Cats musicaalissa =) SE VIHELSI JOKA KAPPALEEN JÄLKEEN!!!meinasin jo sanoa, et -anteeksi, voisitko lopettaa, mut en nähny kasvoja. sitten mammani kuiskasi jotain tyyliin: Sauralainen.
olin vähän et mitä? ja sitten koko esityksen jälkeen pikku veljeni kajautti: "SÄ ISTUIT LAURA VOUTILAISEN VIERESSÄ !" Laura katto meitä vähä ihmetellen! jes! =-)
muoksmuoks]]:
ja oon nähny sen salkkari näyttelijän, oliko se paula? en muista nimeä, porvoossa -.-
MUOKSMUOKSMUOKS]]_
Meidän kotikylässä kuvattiin jotain leffaa, poliisi kohtausta. Kuulin vaan sen verran(meidän luokan isä oli pysäyttämässä liikenteen =) -just siltä tyypiltä, että siinä on 2 pollaria -_-(tulikohan sitä edes olemaan koskaan)

(sekava viesti, sorge)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2009, 19:48:22 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #75 : Syyskuu 13, 2008, 21:26:36 »
-kamuni ihastus on Anna Abreun pikkuserkku (joo eihän se muhun liity, mutta kummiskin)

-olen nähnyt Sturm und Drangin Andren, Alexin ja Henkan uimarannalla!!
-sitten olen vielä nähnyt tuon samaisen bändin Jepen kaupungilla

-olen nähnyt myös niinkin tuntemattoman bändin kuin in heavenin (se on vaasalainen sellanenpoikabändi..) pojat torilla :)
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #76 : Syyskuu 29, 2008, 15:22:52 »
Minulla ei paljon noita kuuluisia tuttuja taida ollakaan, mutta livenä olen nähnyt vaikka mitä. Niitä en kuitenkaan ala luettelemaan, sillä en muista läheskään kaikkia ja topic täyttyisi taas turhaan.

Sukupuustani kuitenkin löytyy jo edesmennyt kirjailija Anni Polva, joka siis on kirjoittanut ikivanhat Tiina-kirjat. Häntä en tosin ole koskaan tavannut enkä edes pidä Tiina-kirjoista. Luin takakannen ja ekan sivun ja päätin, että on hyvin hyvin kaukana kirjamaustani... (Äitini puolelta.)

-Feen
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 12, 2009, 20:25:11 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #77 : Lokakuu 11, 2008, 14:14:30 »
Tasan olen sukua julkkiksille nimittäin:
 -minulla on Salkkareiden Ossin, Rikun ja Amin nimmarit :)
 -olen haastatellut Kapari-Jattaa koulullamme ja sain hänen nimmarinsa :)
 -minulla on Ronald McDonaldin nimmari ja muotokuva tekniikkapallossa :)
 -minulla ja eräällä julkkiksella on sama sukunimi
 -olen nähnyt Sturm Und Drangit pojat livenä :) Ja kaverini on muuten heidän kanssaan samassa koulussa.
 -omistan paidan, joka on täynnä Suomen naisten jalkapallomaajoukkueen silloisia pelaajia. On siinä parin ruotsalaisenkin nimmari. :)
 -olen nähnyt maailman parhaan jalkapalloilijan, Marthan, livenä :)
 -kaverini istui jollain lautalla Idols-juontaja Jani Toivolan vieressä :D
 -kaverini äiti on ostanut salkkareiden Lasselle kalsarit, kun tämä oli unohtanut omansa kotiin hyväntekeväisyysottelussa :D

Onkohan vielä jotain... No muoksin jos tuloo mieleen :)

//keksinpäs!

-veljeni on nähnyt Saku Koivun lentokentällä, minä istuin vieressä enkä huomannut mitään :D
 -äitini ja veljeni näkivät lentokentällä kansanedustaja mikäsenniminytolikaan :D
 -äitini näki ostoskeskuksessa maailman turhimman julkkiksen Marika Fingeroosin
 -Idols-kilpailussa teatteriviikonloppuun selvinnyt Siru on äidinkielenopettajani entinen oppilas :)

No nyt ei tule enempiä mieleen.

//me keksii taas!
 -olen nähnyt Jone Nikulan kouluni viereisessä kaupassa ja otin hänestä kännykällä kuvia :D En kuitenkaan uskaltanut pyytää nimmaria. Mistäköhän johtuu.
 -kaverillani on samanlainen rippiristi, kuin Sturm Und Drangin Andrèlla :D(elkää kysykö mistäkö mistäkö tämänkin tiedän :D)

//jälleen! :D

-Kävelin tänään Idols-Danielin perässä paikalliseen ostoskeskukseemme(HS Center)
 -Vaasalaisen poikabändin(In Heaven) solistin ja jonkin soittajan isä on ollut opettajani ala-asteella
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2008, 18:09:16 kirjoittanut Hassu »
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #78 : Lokakuu 11, 2008, 17:20:06 »
Hmm, minullakin näitä taitaa jokunen olla..... Minun pikkupikkuserkkuni on Timo Vertala eli hän siis pelaa jääkiekkoa tapparassa :D, ja sitten kansanedustaja Anne Kalmari on samalta paikkakunnalta kun vanhempani ja äitini tuntee hänet (tänä kesänä kun oltiin mökillä siellä Anne tuli pienee kyläkauppaan ja se moikkas äitille ja kyseli kuulumisia, en tunnistanu muutaku vasta sitten ku äiti sano autossa että tiiätkös kuka toi oli), sitten Pekka Simojoki on kätellyt minua afrikkalaisittain ja onnitteli myös samalla kun oli synttärini :D, sitten oon nähny niitä naislaskettelijoita ihan läheltä lavanreunasta kun oltiin levillä ja siellä oli ne alppikisat vai mitkä olikaan, sitten ööö kouluani kävi viimeisen mallikoulun voittanut Sanni Salminen ja kaverini on Sannin pikkusiskon luokalla, isäni on nähnyt hotellissa hyvin läheltä Simo Frangenin, ja olen nähnyt kwanin, tiktakin, potf:in ne oli esiintymässä täällä meijä pikkukaupungissa ja olen nähnyt vaikka ketä näyttelijöitä sunmuita joita en nyt luettele tässä :D, öö sitten mun kaveri on jotai sukua Anita Hirvoselle.

Ei taida olla muuta tai ei ainakaan tule mieleen, muoksin jos tullee mieleen !!

// Nonniiin nyt lisää. Minun serkkuni, joka on Pihtiputaalla lukiossa niin hänen kämppiksensä on Idolsista tuttu Pete Parkkonen ja hän on siis serkkuni hyvä kaveri (ja samalla luokalla sen kaa ja näin). Enoni on rallikuski Harri Rovanperän hyvä ystävä, ja veljeni pelaa paikallisessa jalkapallon edustusjoukkueessa ;) (se on 3 divarissa) ja Juha Tapio on antanut nimmarinsa äidilleni ja omistanut sen hänelle. BB taloon tullut Alex Hytönen on samalta paikkakunnalta kuin minä ja kävi samaa koulua kun minä ja tiesin hänet siis (mutta hän ei enää asu täällä vaan Hyvinkäällä kait, muutti pois lukion keskeytettyään). Mulla oli joku vielä mielessä mutten enää muista mikä :D, muoksin kun/jos tulee mieleen :)

// Se vielä tuli mieleen että serkkuni kitaransoiton opettaja on Alexander Kuoppala (children of bodomin ex-kitaristi)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2008, 21:36:51 kirjoittanut Jentsuma »
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Kara

• Sademielellä
  • Vuotislainen
  • The world is our playground:)
  • Pottermore: ThestralQuill17
« Vastaus #79 : Joulukuu 12, 2008, 20:18:14 »
No...
- Kirjailija Niina Repo on mun isän serkku ja oon tavannu sen kerran
-No näyttelijä Mikko Kouki on hänen miehensä eli sitä kautta

Sitten ei-sukulaiset:
- Mummuni on opettanut Jussi Rasinkankaalle äidinkieltä ja historiaa (tai jotain)
- Näin joskus lentokentällä jonkun ulkomaisen julkkiksen, en muista kenet kun siitä on jo aikaa enkä hirveästi silloin välittänyt... Kerrompi sitten jos löydän sen matkapäiväkirjan jossa kyseinen juttu mainitaan... // Joo se oli Alice Cooper:)
-Isäni on saanut nimmarin Kekkoselta.

Saattaa tulla lisää, nyt en ainakaan muista.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2009, 18:09:45 kirjoittanut Kara »
Jalan rikkoessa salaisien maailmojen pintaa

Poissa fairytale

• Karkkikonsultti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CauldronWitch29345
« Vastaus #80 : Joulukuu 13, 2008, 13:04:23 »
No näissä ei kyllä ole pajoa kehumista...

x Siskoni on nykyään samassa koulussa BB-Alexin kanssa.
x Itse olen miljoona kertaa käynyt siinä kaupassa, jossa sama tyyppi on töissä
x Olen nähnyt kaikki tiktakin tyypit kaupassa joskus vuonna nakki
x Kotiteollisuuden tyypit näin kerran Helsingissä
x Olen myynyt "Pikku-Lorelle" gatoradea viimekesänä pesiksen alueleirillä xD (Tätä ei kyllä varmaan lasketa)
x Ja sitä edellisenä kesänä istuin samaisen tyypin vieressä pesismatsissa. (eikä tätäkään)
x Näin sen jonkun vuoden BB-voittajan Sarin kerran huoltsikalla.
x Kaikenmaailman salkkarityyppeihin oon törmäillyt Helsingissä
x Wow, näin Cinema Bizarren Yun Nosturin pihalla ennen keikkaa.(no tätä nyt ei ainakaan lasketa)

Ja sitten on tietty nää kaikki joiden keikoilla olen käynyt ja joilta oon nimmarit saanut.

//: Muoks. Ainiin ja meijän hissanmaikka on kirjoittanut kirjan! Ahahaa, ja se onkin ihan kauhean tunnettu. Eli ei todellakaan ole.
//: Oonhan mä tietysti nähnyt myös Apulannan Toni Wirtasen, se oli viime keväänä jossain luontosystmässä Korkeasaaressa, jossa me värkättiin jotain paitoja/sarjakuvia ymsyms.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2009, 16:42:45 kirjoittanut fairytale »
There's only one thing 2 do, three words 4 you

Poissa Partiotyt

• Jääsafiiri
  • Vuotislainen
« Vastaus #81 : Joulukuu 16, 2008, 23:05:45 »
Hmm, aika jänniä teillä, minulla on Vanhanen-painotteista.
Minun:

-Olen ollut Matti Vanhasen kanssa yhtä aikaa Puuhamaassa
-Olen ollut Vanhasen kanssa myös samoissa juhlissa (yhden isän tutun juhlat)
-Vanhanen on myös kävellyt yöpymispaikkamme ohi yhtenä sunnuntaiaamuna kun olimme purkamassa retkipaikkaamme (jossain Nuuksion paikkeilla)
-Olen saanut nimmarin joltain juoksijalta tms. jonka nimeä en muista, koulun luokkaretkellä
-Olen nähnyt miesten yhdistetyn-joukkueen tyyppejä Kuusamossa (kyseessä on siis urheilulaji nimeltä yhdistetty= hiihtoa ja mäkihyppyä)
-Olen nähnyt Minna Kaupin (suunnistuksen maailmanmestari) samaisella Kuusamon reissulla
-Tarja Halosen olen tavallaan nähnyt livenä, partion suurjuhlassa
-Samaisen juhlan iltaohjelman juonsi Simo Frangen, joten hänetkin näin
-Olin katsomassa kun Marco Bjurström juonsi euroviisu-karaoken Helsingin euroviisutorilla toissa keväänä

Muita ei nyt tule mieleen, täytyy muokkailla jos muistuu.

//pakko mainita, sadas viesti. :)

//ai niin, Antero Mertaranta hiihdon SM-kisoissa selostajana
Ja sitten nyt nähdyt Kiira Korpi, Laura Lepistö, Susanna Pöykiö ja Carolina Kostner taitoluistelun EM-kisoissa.
//ja lähellämme on asunut joku maikkarin tai ylen entinen uutismeteorologi
//Lenni-Kalle Taipale piti koulussamme jonkun elämänhallinta-jutun ja soitti pianoa
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2009, 13:22:43 kirjoittanut Partiotyt »
Atra esterní ono thelduin / Mor’ranr lífa unin hjarta onr / Un du evarínya ono varda

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
« Vastaus #82 : Joulukuu 17, 2008, 13:52:57 »
Pitää nyt tänne tulla sanomaan, että sunnuntaina kun tulin Düsseldorfista lentokoneella niin istuin Tarja Turusen vieressä :DD

Túrin
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Minevra

• Vuotislainen
  • Avril- ja Potter- fani
« Vastaus #83 : Joulukuu 18, 2008, 13:56:25 »
-Tarja Halosen olen tavallaan nähnyt livenä, partion suurjuhlassa

Mulla sama, mutta en nähnyt kunnolla, kun ei edes lavalle tullut vaan lymyili pelkästään katsomossa :(

Kaverini sanoi että hänen isosiskonsa kaverin isoveljen kaverin isoveljen kaveri on Tomi Putaansuu.. En ole kyllä ihan varma..
Kun olimme Helsingissä näimme Hanoi Rocksin keikkabussin laivaterminaalin edessä.
Samalla reissulla näimme Bruce Springsteenin limusiinin.
Äitini serkku vai olikohan se pikkuserkku on Pekka Sillä Silmällä -ohjelmasta.
Kaverini meinasi törmätä Matti Vanhaseen Helsinki-Vantaan lentokentällä (kirjaimellisesti törmätä!)
Suvi Linden oli koulumme synttärijuhlilla puhumassa jostakin.. En tiiä mistä, mutta näin sen.
Kun olimme joskus kauan sitten Hesassa näimme Matti Vanhasen jäätelökioskilla :P
Kotiteollisuuden Hynynen oli samassa hotellissa kuin minä ja näin sen aamupalalla ruokajonossa.
Olen nähnyt Gimmelin tyypit ja Tea Hiillosteen.
Erään kaverini äidin miesystävän poika on Jussi Väänänen (se tanssija)
Kaverini on ollut yhtä aikaa samassa hotellissa Tarja Turusen kanssa
Se sama kamuni näki jossain hotellissa Salkkareitten Sepon.

Muoksin ku muistan lisää.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2008, 11:03:38 kirjoittanut Minevra »
"Voi Harry", Hermione sanoi väsyneesti, "Koko juttu on pelkkää potaskaa. "

Kuoleman varjelukset, sivu 453

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #84 : Joulukuu 18, 2008, 17:47:23 »
Pitää nyt tänne tulla sanomaan, että sunnuntaina kun tulin Düsseldorfista lentokoneella niin istuin Tarja Turusen vieressä :DD

Túrin

*kateudesta vihreä*
Hei, olenkin saanut suukkoja Emilie Autumnilta ja Maggotilta ♥ Ja olen joskus kirjoittanut tällaiseen ketjuun... Long time ago.

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #85 : Joulukuu 19, 2008, 18:19:22 »
Mainitaan nyt tähänkin ketjuun, että näin Alan Rickmanin teatterin katsomossa.

Jörn Donner on meinannut ajaa autolla päälleni suojatiellä, kun valo oli jalankulkijoille vihreä, ja näytti vielä vihaiselta, että kehtaan tulla alle. Olen silti ollut avustajana hänen elokuvassaan, yhtenä väkijoukosta. Ohjaajaa itseään ei näkynyt, apulaisohjaaja hoiti joukkokohtauksen.
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa sunshine

• törmäsi ikkunaan
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornGhost192
« Vastaus #86 : Tammikuu 19, 2009, 17:04:21 »
Näitä ei nyt ole kovin paljon, mutta ajattelin mainita muutaman:

-Tero Pitkämäki on äitini työkaverin poika
-duudsonien HP on isosiskoni kaverin isosiskon poikaystävä
-samainen HP oli minulle 7-luokalla n. puoli vuotta matikan sijaisena
-Anssi Kela törmäsi minuun kaupungilla :)
-Saran kitaristi Tommi on serkkuni poikaystävä ja heillä on kaksoset :)
-pikkuserkkuni Tuukka Rask pelaa NHL:ssä
-serkkuni kaveri on pussanut Jonne Aaronia Provinssi-rockissa

Muoksin myöhemmin, jos tulee lisää mieleen...
Ole itse se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä

Poissa Tonnikala

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Helmikuu 12, 2009, 16:47:33 »
Jaa jaa... mitäs näitä nyt on...
No ainakin olen jotain kaukaista sukua Mika Häkkiselle.

Lisäksi olen puhunut ainakin viiden Suomen jalkapallojoukkueen pelaajan kanssa.
EsimerkiksiAntti Niemen joka ei tosin pelaa enää...

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #88 : Helmikuu 15, 2009, 18:52:17 »
- olen tavannut HP tähden Emma Watsonin
- olen halannut tasavallan presidentti Tarja Halosta
- olen ollut the golden compass- elokuvan kuvauksissa ja saatan näkyä lisämateriaaleissa ("free the cat" ;)

vau! Mitenkäs oot Tarja Halosta päässyt halailemaan? :O Ja oot nähnyt Emmankin ja ollut kuvauksissa ja vaikka mitä! Olen kade..

Poissa Nymphae

• Taikajuomien valmistuksen ja yrttitiedon opiskelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HollyShadow146
« Vastaus #89 : Helmikuu 15, 2009, 21:44:46 »
Cantores Minores -kuoron taiteellinen johtaja, Hannu Norjanen, jonka olen myös tavannut, on äitini pikkuserkku. 
Lotto-arvonnan valvoja, Reijo Pöyhönen, on isäni entinen työkaveri. Jussi Halli, joka on juontanut esimerkiksi MTV3:n Bonus-tietokilpailua, on isäni ystävän poika.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2009, 21:54:17 kirjoittanut Nymphae »
"Malfoy is not having hallucinations", snarled Snape. "If your head was in Hogsmeade, so was the rest of you."  -AZ        ♥ 6.-13.6.2011
"Which leaves you and me, Ron!" said Tonks brightly, knocking over a mug-tree as she waved at him.  -DH

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #90 : Helmikuu 16, 2009, 20:05:35 »
Hei, minäkin voisin vielä yhden lisätä tänne listaan. Kaverini naapurissa pidettiin kerran isommanpuoleiset synttärijuhlat ja siellä oli Tarja Halonen vieraana.  Turvamiehet ja kaikki oli mukana ja me käytiin kattomassa sen autoa lähemmin niin panssarilasi-autohan se siellä. :D

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #91 : Helmikuu 19, 2009, 15:43:57 »
Spede Pasanen oli pappani pikkuserkku
Serkkuni tulevat aikanaan perimään Hesburgerin

"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa Lusitania

• Paluumuuttaja
  • Vuotislainen
  • So you screwed up
« Vastaus #92 : Maaliskuu 07, 2009, 21:19:06 »
No niin, no niin. Kaikkea tätä turhaa löytyy minultakin. O_o

- Suurlähettiläiden laulaja on luokanvalvojani veli.
- Wallu Valpio on luvannut etsiä minut käsiinsä n. kahdenkymmenen vuoden kuluttua ja mennä kanssani naimisiin.
- Olen syönyt samassa hampurilaispaikassa ja samaan aikaan nyt jo hajonneen Technicolourin kitaristin Garyn kanssa.
- NHL-pelaaja Jussi Jokinen on serkkupuoleni.

ja paras viimeisenä

- Kaverini äidin pikkuserkku on naimisissa Riitta Väisäsen kanssa. :''D
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it.

Poissa sasha

• Vuotislainen
« Vastaus #93 : Maaliskuu 12, 2009, 21:12:08 »
- Olen käynyt Saku ja Mikko Koivun vanhempien naapurissa.

- Olen nähnyt Antti Tuiskun livenä.

- Juttelin ja sain Ässien jääkiekko pelaajilta nimmareita, kun he voittivat hopeaa.

- Tiia Piili piti luentoa koulussani ja olin paikalla.

- Santeri Kinnusella on mökki samalla saarella kuin isovanhemmillani.

- Tanja Poutiainen käveli ihan vierestäni.

- Ellen Jokikunnas oli kaupassa samaan aikaan kuin minä.

- Irina on siskoni hyvän ystävän pikkuserkku.

- Olen saanut nimmarin ja jutellut jonkun tangokuninkaan kanssa.

Poissa Aranda

• Piipo
  • Vuotislainen
  • Heath Ledger's the Joker <3
« Vastaus #94 : Maaliskuu 13, 2009, 14:55:58 »
Julkkiksia on aika jännä nähdä livenä. Vähän sama kuin nuorempana oli utopistista nähdä opettajia jossain kaupassa samaan aikaan (OMG, nekin ovat vain ihmisiä).

- Kaverini isoveli on Sunrise Avenuen rumpali.
- Saija-Reetta Kotirinta (Salkkareiden Inka) ja Santeri Koivisto (Talent Suomen 14-v notkeusakrobaatti) ovat käyneet samoilla tanssitunneilla, joilla minä käyn.
- Ystäväni pääsi backstagelle Nightwishin Hartwall Areenan keikalla.
- Tomi Metsäketo ja Duudsoneiden Jarppi ovat olleet samaan aikaan baarissa kuin minä.
- Tero Pitkämäki on kotoisin samasta kylästä kuin minä.
- Olen haastatellut promoottori Kalle Keskistä lehteen ja lounastanut yhdessä hänen kanssaan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 13, 2009, 15:22:49 kirjoittanut Aranda »
Madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little… push.
I believe… whatever doesn’t kill you simply makes you… stranger.

Poissa Severina

• Pirunmarja
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Maaliskuu 13, 2009, 15:25:45 »
Kai minäkin nyt voisin tänne jotain laittaa, vaikka lista ei kyllä kamalan pitkä olekaan:

- Olen etäistä sukua keihänäheittäjä Aki Parviaiselle. (Todisteena tästä mm. joskus vuosia sitten saatu kutsu johonkin sukukokoukseen johon tosin emme menneet.)

-Minulla on kaikkien ent. Bloodpitin jäsenten nimmarit

-Olen sukua säveltäjä Kaija Saariaholle

-Ukkini oli kirjailija (Luovan kirjallisen työn palkinto v. 1960)

-Olen nähnyt Jasper Pääkkösen ratikassa pariinkin kertaan

-Olen nähnyt BB mikan 30 Seconds to marsin konsertissa

-Isäni on kätellyt Jouni Hynystä

-Tommi Taurula (Salkkareiden Kari) on tarjonnut äidilleni tupakkaa (X'D)

-Käyn samaa koulua kuin Uimari Emilia Pikkarainen (uusi SE 200m perhosuinnissa) ja Tiia Ilmanen (Salkkareiden Sofia) ja vielä viime vuonna myös Suomen Talent voittaja Aleksi vähäpassi kävi tätä koulua.

Sitten olen tietenkin nähnyt monia bändejä ja artisteja livenä: The Rasmus, Negative, Bloodpit, Agnes, 30 seconds to mars, Malice in the wonderland, the 69 eyes, Uniklubi, Ari Koivunen, Technicolour, Apulanta, London Mc, Redrama, Bomfunk MC, Within Temptation jne.

Päivitän listaa kun muistan lisää

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #96 : Maaliskuu 13, 2009, 18:39:54 »
Olen melkein sukua julkkikselle , koska
a) olen kaukaista sukua Runebergille
b) minulla on (oikeastaan oli) Jaana Kaparin nimikirjoitus
c) ystäväni on jotain hyvin kaukaista sukua jollekkin merirosvolle ^^

Siinä ne varmaan olikin sitten... Aika köyhää... :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2009, 18:16:10 kirjoittanut Örhikkipörhikki »
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
« Vastaus #97 : Maaliskuu 13, 2009, 22:15:49 »
Onhan mullaki näitä:

Mun isän käveri on näytellyt salkkareissa (jee)

Mun kaverin sukulainen on näytellyt salkkareissa (Ks. ylempi kommentti)

Että jee!
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #98 : Toukokuu 09, 2009, 18:20:41 »
Muah mikä topic :P

Kaverini on sukua Sami Jauhojärvelle (pikkuserkku taitaapi olla)

Isäni, kolme tuttuani ja kaverin äiti on näytellyt Mosku -leffassa (siellä taustalla, näkyivät ehkä 3 sekkaa jokanen kuvassa xD tosin isäni autteli siellä muutenki :P)

Olen nähnyt livenä (eli kävellyt vastaan ym.): Lordin eli Tomi Putaansuun, Venla Saartamon, Anna Abreun, kaksi uutisten ankkuria (nimet unohtuneet), Popedan jäsenet -keikkabussissa x)

Minua on opettanut (luokkaretkellä ollessamme) Pirjo Murasen mies ja itse Pirjo Murasenkin näin, kun hän oli yhtäaikaa syömässä kanssamme ;)

Kaverini veljen tyttöystävä tuntee: edorfin (seurustellut tämän kanssa ja edorf on tehnyt hänestä laulun - OIKEASTI), Jone Nikulan (nähnyt tämän kiinassa ja Nikula seurueineen oli pyytänyt hotellin ravintolassa heidän pöytään istumaan, koska olivat ainoat suomalaiset siinä hotellissa) ja Antti Tuiskun

Mulla on Duudsoneiden, jonkun tangokuninkaan, Jari Sillanpään ja Hanna Pakarisen nimmarit.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2012, 13:47:20 kirjoittanut Zenzibar »
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Guns N' Fuckin' Roses!
« Vastaus #99 : Toukokuu 09, 2009, 19:01:45 »
Yeah,

- Olen puhunut Jari Kurrin, Esa Tikkasen, Saku Koivun, Teemu Selänteen ja Sean Bergenheimin kanssa.

- Mulla on Beckhamin ja koko muun Manchester Unitedin 2003 joukkueen nimmarit :))

- Olen kaukaista sukua englannin kuningashuoneelle(jostain 1800 luvult :DDDd)

- Olen istunut Alexaner Stubbin kanssa vierekkäin lentsikas :DD
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Poissa Shieldmaiden

• I solemnly swear that I am up to no good.
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed. Nox.
« Vastaus #100 : Toukokuu 09, 2009, 21:35:35 »
- Mun serkun serkku on voimamies Jokke Ahola, joka on näytellyt samassa elokuvassa mm. Orlando Bloomin kanssa
- Yks tuttu on sukua Nightwishin Tuomas Holopaiselle
"I am not afraid, Harry. I am with you."
- Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
"You're a wizard, Harry."
- Rubeus Hagrid -

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #101 : Toukokuu 15, 2009, 22:44:37 »
Ja tätäkö muka en ole tänne laittanut? O_o

Mutta siis kun olin jotain kolmannella ja tulimme Kyprokselta takaisin Suomeen Apocalyptican Eicca (kirjotetaanhan se noin?) auttoi meitä matkalaukun kanssa.
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
« Vastaus #102 : Toukokuu 20, 2009, 16:11:12 »
   - Olen nähnyt Tarja Halosen livenä.
   - Olen jutellut Sauli Niinistön kanssa ja poseeraanut Saulin kanssa samassa kuvassa.
   - Olen juossut Teemu Selännettä päin sekä nähnyt tämän monta kertaa kaupassa.
   - Olen nähnyt idols juontajan Jone Nikulan, nimmarin olisin hakenut, mutta kaverit ei päästänyt... :(
   - Olen nähnyt Kimi Räikkösen muutaman kerran. Yhdellä kerralla Kimi meinasi ajaa meidän autoamme päin. :P
   - Olen nähnyt Koop Arposen livenä ja saanut häneltä nimmarin. :D
   - Minulla on kaikkien Gimmelin jäsenten nimmarit (pienenä fanitinn Gimmeliä ja nimmarit oli pakko hakea!)
   - Outi Mäenpään poika oli samassa koulussa kanssani samalla vuosikurssilla.
   - Olen nähnyt Oliver ja James Phelpsin livenä, sekä minulta löytyy molempien nimmarit + James halasi minua nähtyään "hienon" kylttini, jossa luki "marry us" ja raapusti nimensä vielä siihen kylttiinkin. :'D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2014, 14:03:45 kirjoittanut Livingstone »

Poissa Empaldo

• Roiskeläppä
  • Vuotislainen
« Vastaus #103 : Heinäkuu 05, 2009, 07:19:52 »
Nojoo, kai sitä nyt vois vastata:

-Voitimme perheeni kanssa erään MTV3:sen kilpailun, kun olin pieni ja tapasimme Kauniiden ja Rohkeiden Ronn Mossin sekä saimme hänen nimmarinsa.
-Isäni oli samaan aikaan armeijassa Kotiteollisuuden laulajan kitaristin kanssa.
-Veljeni on ollut monissa tv-sarjoissa mukana mm. Kotikatu (en viitsi paljastaa hänen nimeään ;))

Ei noita kovin paljoa ole, mutta muokkailen kun muistuu lisää.
”Life is complicated. I've killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different.”  -Niko Bellic

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #104 : Heinäkuu 05, 2009, 10:26:05 »
Joo mun serkku (joka sattumoisin on kylässä nyt) on voittanu laulukilpailut ja sai 200 euroa, jonka takia oli monta kertaa telkkarissa. Ja vanhemmat serkut ovat olleet uutisissa kun heidän tuttava on toimittaja ja hän teki heistä jonkun "Eloa eronneen isän luona"-uutisen. Tai jonkun semmoisen. Ja mun kummitädin serkku oli kohtalaisen kuuluisa suomalainen laulaja. Pikkuserkkuni oli entinen Suomineito. Hänestä on välillä lehdissäkin uutisia. Ja ukkini on jousiammunnan maailmanmestari! Olen ylpeä hänestä! No joo minulla on kyllä aika paljon julkkis-sukulaisia :)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Yöfani

• Vuotislainen
« Vastaus #105 : Heinäkuu 15, 2009, 18:26:45 »
No..kyllä minultakin näitä löytyy 8)

- Ex-kaverini isoveli soittaa jossain bändissä, sekä samaisen kaverin jonkun joku (en muista tarkemmin) soittaa Teräsbetonissa
- Olen nähnyt Ilkka Jääskeläisen Ideaparkissa
- Livenä keikoilla nähty ainakin , Dingo, Katri Ylander, Hanna Pakarinen, Ari Koivunen, Laura Voutilainen, Koop Arponen, Alexander Rybak ja  Anna Abreu.
- Mika Kallio on käynyt samassa koulussa kuin minä, tosin aivan eri aikaan
- Lasketaankohan se, että Pasi Repo oli musiikinopettajani? Pasia tuskin nimittäin luokitellaan julkkikseksi, mutta soittelee kuitenkin jossain pienissä tapahtumissa.
- Tätini on hoitanut Eppu Normaalin lapsia.

Eipä ollut paljoa. On niitä varmaan enemmänkin (seliseli), muttei tule nyt mieleen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2009, 22:42:24 kirjoittanut Yöfani »

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #106 : Heinäkuu 20, 2009, 16:33:39 »
- Olen nähnyt Tarja Halosen Vuokatissa luokkaretkellä
- Olen nähnyt livenä kaikki vuoden 2008 Idolsin finalistit ja pari semifinalistia (ja sain nimmarit Pete Parkkoselta, Anna Puustjärveltä, Anna-Kaisa Riitijoelta ja Kalle Löfströmiltä)
- Näin kaupassa BB-Akin ja Tanssii tähtien kanssa-ohjelman tanssijan Nitta Kortelaisen (eivät olleet samassa seurassa toistensa kanssa)
- Omistan myös Simon Ammann-mäkihyppääjän nimmarin ja näin silloin myös monia muita mäkihyppääjiä
- Suomen 3. presidentti Svinhufvud on syönyt päivällistä kuulemma tässä omakotitalossa, missä juuri nyt istun (ja asun)
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Chita

• Tipupu
  • Vuotislainen
  • If happy ever after did exist.
« Vastaus #107 : Heinäkuu 23, 2009, 11:04:49 »
No jaa näit ei oo ees paljoo....

-Mul on idols Anskun, Peten, Koopin, Annan, ja Kallen nimmarit ja oon halannu niit kaikkii.
-Oon tavannu Marita Taavitsaisen koiranäyttelyssä ja pyytäny nimmarii.
-Parhaan kaverini isän veli soittaa jossain bändissä oli joko nightwish tai joku tollanen...
-Oon nähny salkkareitten Juulian viikin(vai olikse sittenki itiksen?) kirjastossa.
-Todella hyvä ystäväni on/oli pikku Niina Huumassa.

joo tossa ne oli ei montaa.

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #108 : Heinäkuu 23, 2009, 13:22:42 »
Äiti on kännännyt kaikkien Klamydian jäsenten kanssa : D

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #109 : Elokuu 02, 2009, 18:29:08 »
Onko muuten kukaan teistä itse tarpeeksi paljon saman näköinen jonkun tietyn julkkiksen kanssa, että ihmiset ovat avoimesti luulleet siksi julkkikseksi? Eilen nimittäin (vai olikohan se jopa tämän vuorokauden puolella... enpä osaa sanoa sen tarkemmin) minua sanottiin Ismo Leikolaksi (paikallinen stand up -koomikko). En silti tiedä olisiko sanottu, mikäli osapuolista molemmat tai edes jompikumpi olisi ollut selvänä.
I say "Who's there?"

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #110 : Elokuu 02, 2009, 20:44:11 »
Näitä on hauska lukea. :)

Kun mietin, kyllä itsellekin näitä jonkin verran kertyy. En laita tähän mitä julkkiksia olen nähnyt tai joilta olen saanut nimmarin, koska en muistakaan niitä kaikkia, mutta muut kylläkin. En myöskään listaa samalta paikkakunnalta kotoisin olevia julkkiksia.
-äidin pikkuserkku oli joku takavuosien tangoprinsessa
-äidin toinen pikkuserkku oli jonkun suomalaisen hevibändin solisti
-äitini on asunut yläasteikäisenä samassa asuntolassa Kalle Palanderin kanssa
-Stellan rumpali on joskus ollut enoni kaveri
-isäni lapsuudenkaverin isän entinen vaimo oli Katri Helena
-olen Aatto Sirenin (joku kauan aikaa sitten ollut kansanedustaja) lapsenlapsenlapsenlapsi. (Saatoin mennä hieman sekaisin..)
-serkkuni äidin tädin entinen mies seurustelee Suomen vuoden -96 viisuedustaja Jasminen siskon kanssa. (Ei lainkaan kaukaa haettua? :D)
-mummolani lähimmässä talossa, eräässä kesämökissä, asuvan pariskunnan luona käy usein eräs toinen pariskunta, jonka poika seurustelee Black Sabbathin kitaristin tyttären kanssa
-samaiset mökkiläiset tuntevat hyvin jonkun vanhan Salattujen elämien näyttelijän
-pappani on maalari, muttei kovinkaan tunnettu.

Muuta ei tule nyt mieleen, mutta lisään jos jotain muistan. :)
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Elokuu 13, 2009, 21:27:47 »
- Pete Parkkonen on serkkuni isän serkku. :--D
- Äiti on silitellyt Kirkan kenkiä (Oli sen keikalla eturivissä XD)
- Ben Zyskovitz (En osaa kirjottaa tota o.o) käveli minun ohi.
- Näin Ari Koivusen hiukset ( Oli keikalla täällä ja hevasi niin kovasti etten nähnyt muuta)
- Isäni on pelannut sählyä Pikkukakkosen Jyrkin kanssa
- Olin samassa hoitopaikassa Markku Pölösen veljen lasten kanssa (En muista tuosta mitään, koska olin niin pieni)
- Käsityön opettajani on jonkun Salkkari näyttelijän äiti (Ei enää ole näytellyt pitkään aikaan Salkkareissa)
- Ja olen myös nähnyt tuon Salkkari näyttelijän istumassa nurmikolla Folk Music festareilla
- Näin Mikko Kuustosen ostamassa jotain kosteusvoiteita Kampissa
- Äitini on Maarit Peltoniemen serkku

Tulee lisää sotten kun muistan :--D

// Muoks...

- Iskä näki Vesa-Matti Loirin lentokentällä
- Lentokentällä iskä on nähnyt myös Tero Pitkämäen
- Ja on ollut myös lentokoneessa Club for Fiven tyyppien kans :DD (Jjuuuu iskä matkustaa paljon)
- Ja muutaman kerran on Janne Virtanen kävellyt iskää vastaan Helsingissä
- Minä näin Timo Taikurin joskus 5-vuotiaana :DD
- Näin viime kesänä Kari Tapion livenä 8D
- Näin Kotiteollisuuden keikkabussin (olisin halunnu mennä kyytiin, mutta en ehtiny >XDD)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2010, 23:05:32 kirjoittanut Stormbringer »

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #112 : Marraskuu 14, 2009, 02:16:44 »
Kättelin Pensseli-setää 2h 14m 51s  sitten eräässä paikallisessä räkäbaarissa. Haluan ikuistaa kokemuksen tänne ennen kuin huuma menee ohi. Harmi ettei sattunut kameraa mukaan,
I say "Who's there?"

Poissa Toujours pur

• jääauringon pilkahdus
  • Vuotislainen
    • My life
  • Pottermore: NightCentaur152
« Vastaus #113 : Marraskuu 15, 2009, 15:17:40 »
Olen istunut Jari Sillanpään polvella pienenä ja selittänyt ummet ja lammet meidän koiristamme. Äiti jaksaa muistuttaa siitä vieläkin.
Olen saanut kaikilta tiktakin tyypeiltä nimmarit yhteen lippikseen.
Olen haastatellut Jaana Kapari-Jattaa.
Jone Nikula käveli Helsingissä vastaan.
Olen sukua Armi Kuuselalle. Jotenkin mummoni kautta, en muista enään :D
Olen puhunut Bianca Moralesin kanssa.

Äiti oli joskus kulttuuristadionilla töissä, ja hänen kauttaan pääsin tapaamaan eri ihmisiä. Pitääkin kysellä äidiltä kun palaa kaupasta keitä muita olen tavannut.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2009, 15:27:58 kirjoittanut Toujors pur »
Japanilaiset hymyilevät paljon ja tekevät paljon itsemurhia. Hymyllä peitetään suru. :)
Camera and I.

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
    • Let us die young or let us live forever
« Vastaus #114 : Marraskuu 24, 2009, 12:29:46 »
Bruce Springsteen on sormeillut huulikoruani ja pitänyt kädestäni kiinni useaan otteeseen. Toisella kerralla hän istui edessäni lavalla ja laitoin käden hänen reidelleen, jolloin hän itse otti siitä kiinni ja pitikin pitkän aikaa kättäni kädessään!
Hän on myös sanonut minulle "Love you too" kun keikalla itkien sanoin "I love you!" hänen tullessaan aivan eteeni istumaan. Nam.
Olen jutellut Michael Monroen kanssa, sekä kätellyt häntä. Minulla on myös hänen (+ koko edesmenneen "uuden" Hanoi Rocksin nimmarit useaan otteeseen. Kai nyt, kun 11 kertaa tuli livenä nähtyä)
Hanoi Rocksin alkuperäinen kitaristi Nasty Suicide asui ennen lähestulkoon naapurissani ja olenkin saanut häneltä nimmarin.

Ja sitten ei-niin-tärkeisiin hetkiin;

Näin Salkkareiden Rikun terassilla, seisoskellessa lähistöllä.
Näin Idolsin Roni Tran(?)in kahvilla ollessani itsekin samaisessa paikassa.
Pedro Hietanen käveli minua vastaan tullessani työhaastattelusta. Se oli aika hurjaa, koska olin luullut hänen olevan kuollut :D
Anssi Kelan ex-vaimo oli yläasteella uskonnon opettajani
Jari Kurri on poikaystäväni parhaan kaverin eno. Hän on myös käynyt samaa lukiota äitini kanssa

Lisäilenpä sitten myöhemmin näitä.

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #115 : Marraskuu 25, 2009, 00:52:01 »
mulla ei oo nyt kyl mitää mut lisään jos muistan tai jotaki. nyt käy vähän hitaalla.

-iskän joku paraskamu/joku tuntee jonkun (mikä se oli siis oikeesti kuuluisa bändi apua.. joku niin sen laulajan)(kysyn iskältä huomenna mikä se oli(sillon muuten sen puhelinnumeroki) ja sillee
-joku perhetuttu/sukulainen (jonka luona ollaan tosi usein) niin sen sisko on Sari Siikander.
-Meiän paikkakunnalla on kuvattu joku jalkkisohjelma(mikä nimi ny olikaa??) se näytettiin joskus 2-4 vuotta sit
-Valeri Popovitch (ärsyttää kun lehdissä toi sukunimi on yleensä väärin) asuu meiän naapurissa.

niin ja oon ollu aika monien tyyppien keikoilla
I don't care what you think. lol

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #116 : Joulukuu 07, 2009, 22:00:47 »
-Mummoni on Mauno Koiviston kolmas serkku.
-Entinen automme ostettiin suoraan Matti Nykäsen vanhemmilta.
-Jone Nikula käveli vastaan Hkin Stockalla.
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #117 : Joulukuu 12, 2009, 19:48:13 »
Näitä nyt ei ole kovin monta, mutta lisään, kun eteen sattuu. :)

-Äitini tuntee hyvin Olli Jokisen äidin (ja toisinpäin)
-Minulla on Olli Jokisen äidin nimmari :DDDDD (halusin sen)
-Olen nähnyt Matti Vanhasen samoin kätellyt ja sen sellaista
-Olen nähnyt BB-Antin
-Ja julkkisten nimmareitakin on kertynyt
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #118 : Tammikuu 09, 2010, 19:18:33 »
Hmm.. tämän yhden takia on pakko laittaa, yritämpäs muistella muitakin :)

- äitini entinen kirjekaveri (amerikkalainen) on ollut samalla luokalla Kurt Cobainin kanssa
- näin joululomalla Mika Häkkisen Kouvolan Prismassa
- olen halannut Pete Parkkosta ja minulla on hänen nimmari
- minulla on Aleksi Vähäpassin nimmari (se ekan talentin voittaja)
- olen jutellut Johanna Hämäläisen kanssa ennen kuin hän tuli tunnetuksi Idolsin kautta, ja hän oli pyytänyt joskus isäni bändiä auttamaan häntä tekemään jonkin demon, mutta he olivat kieltäytyneet :'D
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #119 : Tammikuu 17, 2010, 16:30:00 »
Näin Sami Sarjulan salkkareista livenä sitten salkkareiden Sofian isän (mikä asuikaan Nakkilassa). Noh, isä sai Tarja Halosen allekirjoituksen niin näimpähän sen nimmarin?! X) Matti Vanhanen tervehti minua CityMarketissa, Antero Mertaranta huikkasi: "Terve!"
Kaverini asuu Sami Kapasen naapurissa. Olen itse ollut kahdesti lehdessä, kerran radiossa ja Tv:ssä
Tuttuni oli Jani Sievisen naapuri! Ben Zyskowicz tuli vastaan parkkipaikalla, kun oltiin matakalla jossain ja morjensti. Isäni tuntee Amin Asikaisen ja on ollut MTV:n studioilla töissä...kaverini serkku on soittanut Pizza Enricossa ja ollut tekemässä sitä "bobo bojoingjoing"-laulua. Ja oon ollu Osmos' Cosmksen keikalla. Ravintolassa Heikki Paasonen istui viereisessä pöydässä. Jos nimmarit lasketaan Potter-näyttelijöiltä niin Robbie Coltrane, Bonnie Wright ja Evanna Lynch on vastannu ja mulla on Robbien oikee faksi ja puhelinnumero ja Leavesdenien faksi&puhelinnumero. Wilson Kirwa oli samaan aikaan vessassa ja sanoi: "Minä olen Wilson Kirwa! Kannatatko sinä minua?" Jorma Uotinen ja Aira Samulin käveli meidän edessä: suojatiellä ku oltiin autossa ja Jorma vilkutti.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2010, 11:58:50 kirjoittanut Nomoni »

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #120 : Tammikuu 17, 2010, 17:58:15 »
-Hihihihi, mun pikkuserkku on Jarkko Nieminen (tennispelaaja)
-Mulla on Pete Parkkosen nimmari + kuva ja se on lainannut mun kynää ja kiittänyt lainasta.
-Mulla on Koop Arposen ja Petran nimmari + kuvat
-Kaverini tuntee Anna Abreun ex - poikaystävän
-Mun äiti on ollut lehdessä xD
- Mulla on Anna Abreu bändin ex - jäsenen Tero Rantasen nimmari + kuva <3
- Olen kätellyt Don Rosaa, ja se kirjoitti Aku Ankka - kirjaani: "To ****, who thinks I'm the best Donald Duck artist".

Lisään jos muistan lisää :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2010, 16:53:33 kirjoittanut Kathleen »
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Kangastus

• Hullu taustakuvan tuijottaja
  • Vuotislainen
  • ♥Lukáš Kašpar♥
    • Kalmanhanaukio
« Vastaus #121 : Helmikuu 10, 2010, 16:24:36 »
Hmm... kun tässä näin äkkiseltään miettii niin ei tule kyllä paljon mieleen...

-No kerran näin näyttelijä Miia Nuutilan Stockmanilla (hän katseli jtn yö vaatteita), mutta kun kävin sanomassa äidilleni häntä ei enää näkynyt. Sitten näin hänet myöhemmin kävelemässä tiellä.
-Minulla on monien kärppä pelaajan nimmari
-Omistan Pete Parkkosen nimmarin
-Siskollani on kaksi Koop Arposen nimmaria
-Näin Jutta Urpilaisen Lontoossa
-Näin Ville Valon bussissa kun menimme lentokoneesta lentoasemalle. En pyytänyt nimmaria, koska en ollut varma oliko se se, mutta kotona katsoin koneelta minkä näköiset hampaat sillä on, niin ne oli samanlaiset.
-Näin Antti Tuiskun kahvilassa. En pyytänyt nimmaria, koska enpä ihmeemmin välitä.

Laitan lisää kun muistan...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2010, 22:57:57 kirjoittanut Kangastus »
Lokomotiv ♥
I'll never forget you

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RuneLumos12214
« Vastaus #122 : Helmikuu 19, 2010, 11:52:30 »
Olen Teemu Wirkkalan, oliko se veljen pojan hieman etäisempi kaveri.
Olen myös sukua Toholampilaisille tutulle Sahan Kallelle (paikallinen julkkis) isän puolelta, pappani oli hänen pikkuserkku.
Joku muukin taisi olla, en vain muista kuka.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2010, 10:48:09 kirjoittanut mattis »
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Spirit M

• remuaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #123 : Helmikuu 19, 2010, 12:28:38 »
- Olen nähnyt Idols-voittaja Koop Arposen ja hanen duonsa Lasse Sakaran tallini synttäreillä
- Olin euroviisu juontaja Jaana Pelkosen kanssa samassa oopera tilaisuudessa Helsingissä.
- Olen nähnyt Harry Potter- kirjojen suomentajan Jaana Kapari-Jatan Loviisan torilla.
- Veljeni opettajan tytär on puhunut Nightwishin Marco Hietalalle.

Lisään jos tulee muuta mieleen.
"Se on pinaattia tai pinaattia." Hän katsoi tuoteselostetta.
"Kyllä. Se on pinaattia."
"Ai. Minä jo melkein luulin että se oli pinaattia." Toinen sanoi.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #124 : Maaliskuu 15, 2010, 19:07:47 »
Aijaijaijaijaiazjiajia!

Oltiin luokan kanssa kerjuuretkellä hakemassa jotain manyy vappumyyjäis-arpa-voittoihin!

(luulkaa mitä luulette en karkaa aiheen ulkopuolelle)

Ja hotelli-ravintolan alakerrassa yksin kertaisesti respassa Kävimme kysymässä jotain pikku lahjoja-voittoja ja sitten katsoin ympärilleni ja MARCO HIETALA istui ihan pikkumatkan päässä ja sitten morjensti pikku pään nykäyksellä..oli joku haastattelu otti kuvia kuvaaja silläaikaa kun Marco selitti jotain.....oli siinä pakko jotenkin nyökäyttää ja nostaa kättä ja kulkea lopuksi vierestä......

(Kerjuuretki oli mainio saatiin kolmenkaverin kanssa mainiosti tavaraa, kolmenkopla rulez!)

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
« Vastaus #125 : Huhtikuu 05, 2010, 20:11:15 »
No nää on kyllä tosi kaukaa haettuja:

- Serkkuni oli Tik Takin Petran ja Empun kanssa samalla luokalla.
- Entisen kaverini setä oli jonkun laulajan mikäsenniminytolikaan luokalla.
- Lähetin kirjeen Tarja Haloselle ja sain vastauksen.
- Isovanhempieni perheystävien poika oli naimisissa Kaija Koon kanssa

Ja ennen kaikkea:
- Äitini tunsi Harry Potterin suomentajan Jaana Kaparin henkilökohtaisesti ja olen nähnyt hänet, mutta valitettavasti en muista häntä kovin hyvin, koska olin 3-vuotias :P
I can see you

Poissa Sugar

• sininen välähdys tähtien keskellä
  • Vuotislainen
« Vastaus #126 : Huhtikuu 08, 2010, 21:55:55 »
- Ollut Silja Linella samalla käytävällä Anna Abreun kanssa ja siis ihan vahingossa :D
- Juha/Kari Tapio on serkun entisen poikaystävän kummisetä
- Moikkasin BB-Kakia tässä kaks-kolme viikkoa sitten ja moikkasi takaisin
- Olin jonkun toisen BB-kisailijan takana jonossa jossain kaupassa
- Siskoni oli joskus Hanna Pakarisen kanssa samassa hississä
- Salkkareiden Juulia seisoi vedessä Kupittaan maa-uimalassa suoraan takanani

edit. Miten ihmeessä unohdin tärkeimmän? Mustepullo, hahhah, mehän ollaan sitten ihan selvästi jotain hyvin läheistä sukua :------D Jaakko Ilkka on nimittäin mun iso x 100 -isä. : ) Tämän siis sain tietää, kun setä oli tehnyt jotain sukututkimusta.

Ja lisäykseksi vielä, kaverin isoisä oli omana aikanaan kuuluisa hiihtäjä. :>
e. ja serkkuni tuntee Tukiaiset, Jasmina Tukiainen ilmeisesti on joku hyväkin ystävä :>
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2010, 13:26:48 kirjoittanut Sugar »
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #127 : Huhtikuu 19, 2010, 15:04:35 »
Äitini on sanonut, että olemme (todella) kaukaista sukua Jaakko Ilkalle. Kai se sitten niin on. :D
Kaverini setä on kansanedustaja... O_O
Jotain sellaista. Ei tule enempää mieleen. Serkkuni koulussa kävi Tarja Halonen.
Who knows which is which and who is who

Poissa Jiwa

• Slytherclaw
  • Vuotislainen
  • Bigger on the inside.
    • Ikiliekki
« Vastaus #128 : Huhtikuu 21, 2010, 23:36:39 »
Hmm, no, minun 2 serkkuani ovat tavallaan julkkiksia. Johanna Rusanen on ollut mm. tuomarina Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa, ollut muutamissa televisiohaastatteluissa, hyväntekeväisyyskonserteissa, Bumbtsi Bum-ohjelmassa ja näin edespäin. Lisäksi hän on kuuluisa oopperalaulaja, samoin kuin toinen serkkuni Ville Rusanen joka on esittänyt Mozartin Taikahuilu-oopperassa usein hahmoa nimeltä Pagapeno. Johanna on muistaakseni ollut useasti Yön Kuningattaren roolissa..
Asuin myös kauan about 400 metrin päässä kirjailija Veikko Huovisesta (kirjoittanut mm. Koirankynnen leikkaajan ja Havukka-ahon ajattelijan), mutta nythän kyseinen kirjailija on jo kuollut.

Eipäs tule nyt sitten mitään muuta erityistä mieleen. :''D
"Excuse me, I'm making perfect sense. You're just not keeping up."
- The Doctor

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #129 : Huhtikuu 24, 2010, 12:48:57 »
Keskiviikkona jättitrampalla paljastui, että kaverini eno on Pizza Enricon laulaja, ihmeellistä!

Hmm....jaaa hän asuu Pyykkkölässä,,, ja sen kaverin sukunimi on Pyykkönen...

Poissa Musval

• Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaUnicorn19035
« Vastaus #130 : Toukokuu 06, 2010, 17:52:02 »
Näitähän on hauska lukea. :D Katsotaanpa, mitä tulee mieleen.

- Olen todella kaukaista sukua Kimi Räikköselle.
- Musiikinopettajani on opettanut erästä Talentiin osallistujaa (en muista nimeä, mutta se mies, joka soitti kitaraa ja lauloi tämän vuoden Talentissa).
- Kaverini äiti on osallistunut Talentiin ja näkynyt telkkarissa, vaikkei päässyt jatkoon.

Muita ei tule mieleen, lisäilen jos muistan.
"Dancing is like dreaming with your feet." -Constanze

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #131 : Kesäkuu 19, 2010, 10:27:02 »
Koop Arponen on minulle jonknlaista sukua, en tiedä kuinka kaukaa, mutta minulle on kerrottu, että isäni mummo oli Arponen ja siitä sitten jotenkin eteenpäin

Äitini tuntee Tapani Bagen, joka on käynyt joskus samaa koulua kuin minä nyt

Vaarini auto on Matin ja Tepon vanha auto, en tiiää sanooks nimet jollekki jotain, sillä minulle ne ei ainakaan sano mitään, mut kuulemma jotain julkkiksii :D

Mulla on Daniel Radcliffen ja Evanna Lynchin kuva+nimmari

Näin kerran Pauli Aalto-Setälän Vuokatissa

Olen jotakin sukua Mikko "Peltsi" Peltoselle

Noita tuli aika monta, joista vain yksi on oikeasti sukua :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2010, 17:45:46 kirjoittanut Azze »
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Sami

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Kesäkuu 19, 2010, 13:50:25 »
Erään lapsuudenkaverini äiti on Jorma Kääriäisen sisko ja oma äitini on Sara Paavolaisen lapsuudenkaveri.

Poissa Jaimee

• kirjoitusvirheiden professori
  • Vuotislainen
« Vastaus #133 : Heinäkuu 01, 2010, 20:06:16 »
Tutun sisko seurusteli Elastinen kanssa.
Toinen ystäväni on Mikko Leppilammen serkku.
Olen ollut mukana haastattelemassa Tero Järvenpäätä.
Olen nähnyt vuoden 2007 sekä 2009 Idols-finalistit.
Kävelin Pete Parkkosta vastaan viime keväänä.
Tuntuu etten muista ollenkaan, lisäilen sitten. Eikä kyllä yksikään noista ole sukua...

EDIT//

Mari Kiviniemi työnsi kasvonsa sellaiseen pahvimaisemaan, jossa voi sitten itsensä kuvauttaa. Tapahtui jossain asuntomessuilla.
Nina Herala on leirikaverini pikkuserkku.
Reckless Loven basisti Jalle Verne opetti 2010-11 lukuvuoden vanhassaa koulussani/sisarusteni koulussa. Kävellyt myös vastaan kaupungilla.
Nyt on nähty myös 2011 idols-finalisteja: Hennariikka, Martti, Stina, Ilpo ja Ali. Nimmarit löytyy myös.
Stagen porukka on tuttujen tuttuja, yks päätähdistä ollut samassa koulussa.
Tosi julkkiksia, eikä edelleenkään kukaan sukua mutta kuitenkin.
Kirsi Kuronen on tullut nähtyä, jonkunlaisen luennon piti.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2011, 01:27:39 kirjoittanut Jaimee »
Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.

Poissa Yumisa

• Vuotislainen
« Vastaus #134 : Heinäkuu 28, 2010, 23:11:01 »
En hirveästi ole niinkään tavannut julkkiksia mutta kerron nyt jotka muistan parhaiten.

- Törmäsin joskus kaupassa vahingossa Tommy Tabermanniin. Hän pyyteli nopeasti anteeksi ja jatkoi matkaansa.
- Näin Salkkareitten Juulian (jonka näyttelijän nimeä en nyt muista) jonottamassa kassalle Jyväskylässä Gina tricotissa.
- Salkkareitten Riku (jonka näyttelijää en muista myöskään) tuli minua vastaan Hesassa, kun olin elokuvissa.
- Maria Lund oli laulamassa meillä päin ja sain häneltä nimmarin ja halauksen.
- Patrik Borodavkin (Salkkareitten Miro) istui elokuvateatterissa kahden penkin päässä oikealla puolella minusta.
- Metereologi Matti Huutonen on mun mummonveljenpoika. Ja uutistoimittaja Tanja Huutonen on Matti Huutosen sisko eli mun mummonveljentytär.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2010, 12:40:03 kirjoittanut Yumisa »

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #135 : Elokuu 06, 2010, 20:43:24 »
Nyt muistan vielä. (Salaisen Agentin viesti on siis minun viestini, mutta en voi muokata sitä)
 Kaverini pikkusiskon kaverin valmentaja on viime vuoden (siis 2009) Tailent voittaja.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #136 : Elokuu 07, 2010, 16:46:06 »
Serkun tädin mummon lapsenlapsen parhaan kaverin kaima on Pete Parkkonen.

Kaima? Siis kaikki Petet on Peten kaimoja!?
Vai meinaatko Untukka että Serkun tädin mummon lapsenlapsen parhaan kaveri on Pete Parkkonen niminen..O__O joo epäselvää

Poissa Pingu

• Vuotislainen
« Vastaus #137 : Elokuu 21, 2010, 16:36:59 »
Hmm näitä on aika paljonkin, mutta kaikkia en muista :( Täs joitai lisäilen sit jos tulee mielee.

- oon istunnu monta kertaa Tony Halmeen sylissä.
- oon ollut kanssa Juhani Tammisen sylissä. Joo tiiän nolo :DD
- oon nähny Antero Mertarannan Tahkolla.
- tunkenut pari vuotta sitten Janne Ahosen edestä liukuovista. Siis puikkasin siit sillei, sen edelle, et tönäsin kans samalla. Myöhemmin vasta tajusin kuka se oli.
- mulla on Kalle Palanderin nimmari ja oon puhunut sille muutakin ku vaa et "saaks nimmarin" jne.
- mulla on Kymppilinjan poikien nimmarit ja yhteiskuvat, jossa Samin ja Jannen kädet on mun olkapäillä.
- kun olin pieni niin käytii kattoo aina silloisen koti jääkiekko seuran kaikki pelit, ja iskäkin pelannu siinä seurassa. Niin välillä kuskattiin hallille niitä sm-liigan pelaajia, ja ne istu mun kanssa takapenkillä.
- ni kun käytii kattomassa noita pelejä ni pienenä en jaksanu olla hereillä, joten kun nukahin mut kuskattiin sinne niitten valmentajien työhuoneisii tai pukukoppeihi :D:D
- oho varmaa tärkein unohtu. Eli Tommy Taberman oli meijä vähä niiku perhetuttu, tai siis se välil soitteli iskälle ja mäki monesti nähny ja jutellu sen kaa.

Enempää ei tommosii "tärkeempii" muistu mielee. Onhan niitä nähny monia, muttei jaksa alkaa jokaista mainitsee eriksee. Se muuten on kans noloo kun käydää iskän kanssa nois jääkiekko peleis, nii se jää aina juttelee kaikkien kanssa sinne.

EDIT: Heti tuli mielee et kai sekin on mainitsemisen arvosta, että iskä on voittanut nuorten sm kultaa jääkiekos ja nuorten sm pronssia hiihdossa. Joskus muinoin kolkyt vuotta sitten.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2010, 18:22:10 kirjoittanut Pingu »
ihminen ei voi löytää uusia valtameriä ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään

http://exchangeboarding.blogspot.fi/

Poissa Narja

• siivet paidan alla
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowMist27677
« Vastaus #138 : Elokuu 21, 2010, 16:55:00 »
Noniin :D
Emppu on adoptioserkkuni. Hän on siis kovaa vauhtia nouseva muusikko,kannattaa kuunnella ;) Soittanut myös bändissä nimeltä Häntä.
Olen nähnyt Amin Asikaisen varmaan 15 kertaa livenä, ja hänen tyttärensä on halunnut silittää koiraamme.
Kaverini isoisä(?) on Tahko Pihkala, eli siis pesäpallon keksijä :D
Serkkuni on seurustellut BB-Nikon kanssa, ja näkyi suorassa lähetyksessä BB:n sen vuotisessa finaalissa.
Lasse Lehtinen on ollut useampaankin otteeseen äitini kyydissä.
Minulla on Timo Parvelan ja Outi Mäenpään nimmarit.
Outi Mäenpään poika oli samassa koulussa kanssani, ja harrasti partiota samassa lippukunnassa.

Nohni, nyt ei tuu enempää mieleen, lisäilen jos tulee :D

-Narja
Raise your glass for me

Poissa Sugar

• sininen välähdys tähtien keskellä
  • Vuotislainen
« Vastaus #139 : Syyskuu 17, 2010, 21:33:46 »
Noniin, vähän lisäyksiä tulee tässä joten kirjotan edellisen listan kokonaan puhtaaksi.
- Asuin Silja Linella samalla hyttikäytävällä Anna Abreun kanssa
- Juha/Kari Tapio on serkkuni entisen poikaystävän kummisetä
- Sama serkku tuntee Tukiaisen siskokset
- Moikkasin & jutustelin keväällä BB-Karin kanssa Turussa jossain sählytapahtumassa
- Jonkun toisen BB-kisailijan takana seisoin jonossa jossain kaupassa
- Siskoni oli joskus Hanna Pakarisen kanssa samassa hississä
- Oona Louhivaara seisoi Turussa Kupittaan maauimalassa vedessä suoraan takanani
- Kuuluisa nuijasotalainen Jaakko Ilkka on muinainen isoisäni
- Sukunimessä heittää vain yksi kirjain Aki Kaurismäestä, ja olenkin saanut kuulla sen sata kertaa kysymyksen siitä, että olenko kenties herralle sukua
- Kaverini isoisä oli omana aikanaan kuuluisa hiihtäjä
- Myrsky-elokuvassa näytellyt pääosanesittäjätyttö on kaverini harrastustuttu
- Näin Michael Monroen Turussa Hansan Aschanissa (seisoin siinä vähän hänen kulkureitillään tuijotettuani häntä hetken kauempaa ja sitten kun ohitti mut, tajusin että voin sitten sanoa kaikille että "hähä mike monroe on koskenut tähän kohtaan" :----D nimikirjoitusta en pyytänyt, ja se kaduttaa ehkä vähän)
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Poissa Chess

• Vuotislainen
« Vastaus #140 : Syyskuu 19, 2010, 13:49:08 »
Näitä on vain yksi, mutta olen kuitenkin jopa sukua julkkikselle! :D
Olen siis etäistä sukua Aki Kaurismäelle. :>

~~Chess

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #141 : Syyskuu 20, 2010, 17:03:28 »
No. Ei nyt hirveästi tule mitään mieleen, mutta:

- Äitini serkku oli joskus Diilissä kilpailemassa, ei voittanut kuitenkaan, mutta oli muistaakseni aika kauan mukana.
- Isästäni ja isäni veljestä on tehty dokumentti, joka on tullut telkkaristakin. Enempi siinä näytetään isäni veljeä, mutta kyllä isänikin siinä näkyy muutamaan otteeseen. Ja minun nimeni oli lopputeksteissä! Minua ja siskoanikin kyllä kuvattiin siihen, mutta ei sitten ilmeisesti päästy mukaan dokumenttiin. Harmi sinänsä, olisi ollut kiva päästä telkkariin... :D
Tämä dokumentti tuli tämän vuoden alussa tai viime vuoden lopussa (en muista nyt ihan tarkkaan) 2:selta. En edes muista sen nimeä, muuta kuin että se oli Dokumenttiprojekti. :D Hah, on teistä joku sen saattanut katsoakin, en tiedä. Se siis kertoo isäni suvusta ja heidän yrityksestään.
- Omistan Cristal Snowin ja Pete Parkkosen nimmarit, jeee.
- Olen jotain erittäin kaukaista sukua jollekkin suomalaiselle keihäänheittäjälle, olikohan se nyt Tero Järvenpää.
- Olen myös kuulemma sukua jollekkin taiteilijalle, jonka nimeä en muista.

Ei tule enempää ainakaa nyt mieleen.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #142 : Syyskuu 28, 2010, 14:49:18 »
No luettelenpas kaikkea mitä muistan, kaikkea ei varmaan ees tuu mieleen:

- Serkkuni asuu Antti Tuiskun siskon naapurissa. Kerran tämän serkkuni äiti näki Antin itsensä imuroimassa autoa siellä pihalla, ja oli mennyt kysymään nimmaria serkulleni, sillä serkku on Antin fani ja hän ei itse ollut tuolloin kotona. Minulla on myös Antti Tuiskun nimmari ja olen ollut hänen keikalla.
- Olen myös nähnyt Anna Abreun kaksi kertaa.
- Odotimme jatkolentoa Helsinki-Vantaan lentokentällä ja näimme Axl Smithin. Kun menimme kohta sen jälkeen johonkin ravintolaan syömään, Axl Smith tuli myös ja söi vieläpä viereisessä pöydässä.
- Kaverini isosisko on pitänyt viralliselle SM-liiga joukkueelle Kärpille jotain harjoituksia yms. :D Hän myös tuntee useita jääkiekkoilijoita, en tosin tiedä kovin tarkkaan ketä, mutta mm. Joonas Donskoin ja Mikael Granlundin...
- Juha Karhu, joka näytteli joskus salkkareissa Nikoa, on käynyt saman yläasteen kuin minä.
- Serkkuni näytteli pientä roolia elokuvassa Valo.
- Olen nähnyt Don Rosan ja minulla on hänen nimmarinsakin. :)
- Don Johnson Big Bandin laulaja Tommy Lindgren on käynyt koulullani, ja koska minulla oli draamaa ja draaman opettajani piti käydä Tommyn luona, hän sitten toi Tommyn meidän luona tunnilla käymään ja kaikki saatiin siltä nimmari ja hali. :D
- Isosiskoni on nähnyt Potter elokuvissa näyttelevät Oliver ja James Phelpsit (Weasleyn kaksoset), ja hänellä on tietääkseni toisen nimmarikin.
- Olen nähnyt Hopeanuolen luojan Yoshihiro Takahashin ja saanut häneltä nimikirjoituksen :)
- Olen ollut samalla riparilla Suvi Aallon kanssa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2014, 16:56:40 kirjoittanut Akai »
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #143 : Syyskuu 30, 2010, 18:15:30 »
Mun isä on näyttelijä Antti Reini, joka sai juuri jättiroolin
Vares-elokuvista. Ei nyt muita julkkiksia tule mieleen, joka ois sukua. <3

- tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Marsi

• Vuotislainen
« Vastaus #144 : Lokakuu 03, 2010, 17:11:40 »
Jari Litmanen on pikkuserkkuni serkku.
Olli Rikala eli ensimmäisen Diilin voittaja on serkkuni aviomies. Hän oli yo-juhlissani ja olen tavannut hänet monta kertaa.
...samainen serkkuni oli ohjelmassa nimeltä Escort. Hän on myös Jaana Pelkosen hyvä ystävä, lapsuudesta asti. Samainen serkku on myös erään vauvakirjan kannessa ja mallina tyttärensä kanssa.
Idols-Ruslanas käveli joskus kaupungilla vastaan!
Antero Mertaranta on kotoisin samasta kunnasta kuin minä. Juttelimme hänen kanssaan joskus myös laivalla. Olen myös halannut hänen poikaansa, jonka kanssa kävin saman yläasteen.
Aatos Erkko on kaukaista sukua minulle.
Enoni on voittanut murrekilpailuja. Hänen runojaan on myös julkaistu yhdessä runokirjassa.
Näyttelijä Pirkko Uitto oli protulla ohjaajani.
BB-Niko Saarinen on veljeni tyttöystävän hyvä ystävä. Veli on ollut myös Nikon kotona yötä tyttöystävänsä kanssa.

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
« Vastaus #145 : Joulukuu 04, 2010, 12:25:22 »
Mun isä on näyttelijä Antti Reini, joka sai juuri jättiroolin
Vares-elokuvista. Ei nyt muita julkkiksia tule mieleen, joka ois sukua. <3

- tassu
-Olen irl tassutöppösen besta. joka siis on Antti Reinin lapsi
-mummoni on pussailut Gustav Hägglundia
-minulla oli Anna Abreun nimmari (annoin kaverille) ja olen siis nähnyt hänet
-luokkalaiseni äiti on Pauliina Viitamies
-toisen luokkalaisen isoisä on joku sotasankari tai jotain sinne päin. Kylä-harakka olisi kyseessä

Eipä tullut muuta mieleen.
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #146 : Helmikuu 06, 2011, 11:07:26 »
Löytyyhän minultakin jotain...

Antti Tuisku ei ole minulle oikeastaan sukua, mutta hän on Lapissa asuneen isomummuni miehen puolelta oleva sukulainen tai jotain. En ole koskaan kunnolla sitä ymmärtänyt :').
Olen nähnyt livenä aika monta artistia keikoilla, PMMP, Anna Abreu, Happoradio....
Raimo Helminen kutsuttiin kerran setäni syntymäpäiville ja sain häneltä nimmarin :D.
Isäni on taksikuski, ja hän on kuljettanut Tampereella vaikka kuinka montaa näyttelijää ja muusikkoa, mm. Kari Tapio, Chisu, salkkareiden näyttelijöitä (en katso sarjaa joten en muista nimiä) sekä nimenomaan Tampereella asuvia julkkiksia.
Simo Frangenille on tullut moikattua useamminkin kun olen vieraillut mummun luona Tampereella :).
Talentista tutut Sini Eriksson ja Sonic ovat pyörineet samoissa koiratapahtumissa :D
Hmmm... nyt ei tule muuta mieleen ^^
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #147 : Helmikuu 12, 2011, 19:49:35 »
Hmmm...
-Minulla on Anna Puun, Anna Abreun, Evanna Lynchin ja Matthew Lewisin nimmarit.
-Huuma-ohjelmassa ollut Pikku-Niina on luokallani.
-Olen nähnyt joitain laulajia/bändejä keikoilla (mm. PMMP,Anna Abreu,...)
-Näin kerran PMMPn Mira Luodin myymässä kirppiksellä.
muuta ei tuu mieleen...
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #148 : Maaliskuu 18, 2012, 13:08:17 »
Minä olen halannut Elastista, kun hän oli 2010 keikalla palokuntanuorten leirillä Iso H.n kanssa.
Mikael Granlund on kummisetäni naisystävän kaverin lapsi.
Minulla on Sturm und drangin laulaja Andrén lavalta heittämä pyyhe.
Talent Elmeri on käynyt esiintymässä koulullamme, ja halasin häntäkin.
Ja toinen talent esiintyjä minimies kävi myös esiintymässä koulullamme, ja he ovat kuulemma joskus opiskelleetkin meidän koulussamme.
Hey! You just lost The Game.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #149 : Maaliskuu 18, 2012, 13:22:48 »
Koulullemme tuli kerran vierailemaan Tommy Lindgren johonkin zest-projektiin liittyen.
Ala-asteaikainen entinen pihakaveri on sukua Anna Puulle.
Olen nähnyt kaikki Nightwishin tämänhetkiset jäsenet kahdesti ja saanut heiltä nimmarit.
Olen nähnyt potternäyttelijöistä Evanna Lynchin, Matthew Lewisin ja James ja Oliver Phelpsin. Omistan myös James Phelpsin nimmarin.

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #150 : Maaliskuu 18, 2012, 16:00:38 »
Olen nähnyt Evanna Lynchin, Matthew Lewisin ja Phelpsin veljekset ja minulla on Matthewin ja Oliverin nimmarit. Isoisäni oli joskus 60-70-luvulla melko kuuluisakin musiikkikriitikko. FreestyleSander tai joku sellainen, joka oli Talentissa ja pääsi muistaakseni semifinaaliinkin? on kanssani samassa koulussa :D
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #151 : Heinäkuu 01, 2012, 21:14:24 »
Ihan livenä olen päässyt näkemään Pete Parkkosen, Koop Arposen, Anna Puun sekä.... sen Kallen? :D en enää muista. Sekä tietysti sen ärsyttäväntekopirteänainahymyilevän Kids Top 20'n juontajanaisen.. Mikähän mahtoi olla hänen nimensä. Tosiaan siis luokkamme pääsi tällaiseen mukaan -> pääsin televisioon 8)
Nyt jo edesmenneen mummoni jotakin kaukaista sukua on joku säveltäjä, Kuula taisi olla sukunimenään..?
Ex-musiikinteorianopettajamme nuoruuden luokalla oli tyttö, jonka isoisä oli Jean Sibelius. Eli siis, olen tosiaan melkein sukua ;D
Lisäksi näitä ''hei kato toi on toi- eiku ei ookkaa'' -tapauksia riittää ;D Päälimmäisenä mieleen muistuu ''Milla Paloniemi'' Mäkkärissä... Onneksi en mennyt nimmareita kyselemään ;D

/ edit. Ainiin, melkein unohtui. Diandra kävi pariinkin kertaan koulussamme laulamassa, tämän kylän tyttöjä kun on, ja olin sattumoisin kuudennella luokalla hänen ollessaan yhdeksännellä samassa koulussa, ja pariin otteeseen näin häntä vilaukselta käytävillä, tietämättä hänen tulevasta julkisuudestaan... Niin! Ja Osku Heiskanen - tuttu TV'stä, mm. Talentin toinen juontaja - oli koreogfarina musikaaliprojektissamme viime keväänä ;D

/edit2: Niin ja unohtui vielä että hyvän ystäväni serkku on BB-Sauli. Hyvää pataa Adam Lambertin kanssa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2012, 21:21:21 kirjoittanut Linesca »
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #152 : Heinäkuu 01, 2012, 22:18:50 »
Minulla ei ole mitään järisyttäviä, mutta kerrotaan kuitenkin:

-Salppurin kisoissa jokunen vuosi sitten iskä meinasi jyrätä Jone Nikulan
-Riitta Väisänen kävi kerran minun kassallani (olen siis kesätöissä kaupassa)
-Jari Litmanen moikkasi pikkuveljeäni kun tämä oli pallopoikana
-Kristiina Mäkelä (kolmiloikkaaja) on tuttuni
-Yksi entinen opettajani oli viime vuonna linnan juhlissa.
-Kerran jossain Kanarialla bongattiin Anita Hirvonen ottamassa aurinkoa yläosattomissa
-Pikkusiskoni karkasi hotellissa parivuotiaana ja päätyi Armin ja Dannyn hotellihuoneeseen
-Lentokentällä Suomen suunnistusmaajoukkue (mm. Minna Kauppi) kahvitteli viereisessä pöydässä
-Paavo Lipponen oli meidän seuran koristurnauksessa (sen tyttö kai pelasi)
-Useampikin Suomen korismaajoukkueiden pelaaja on tuttuni
-Olen ollut korisleirillä, missä on ollut valmentajana Suomen korismaajoukkueiden pelaajia ja valmentajia
-Pikkuveljeni on jutellut Henrik Dettmannin kanssa
-Iskä ja pikkuveli päästivät Teemu Pulkkisen suojatien yli
-Pikkusiskoni on antanut noin kolmevuotiaana suukon Paula Koivuniemelle laivalla
-Satu Mäkelä-Nummela on perheeni puolituttu
-Wilson Kirwa kävi puhumassa kaverieni riparilla
-Ja nimmareita on sitten jokunen, mm. Tero Pitkämäen, Anssi Koivurannan ja Leo Komarovin.

//Ai niin! Pappani on kätellyt Kekkosta ja varmaan jotain juttuakin heittänyt.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2012, 18:04:26 kirjoittanut Raparperi »
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Viulutyttö

• Vuotislainen
  • Pottermore: JinxStar23
« Vastaus #153 : Heinäkuu 02, 2012, 09:17:03 »
En viitsi laittaa tänne kaikkia julkkiksia, jotka olen nähnyt, koska olen ollut esimerkiksi Elämä lapselle -konsertissa vuosina 2008-2011 ja muutenkin monissa konserteissa ja urheilutapahtumissa.
- Hiihdon olympiavoittaja Siiri "Äitee" Rantanen on mummoni sisko ja olen nähnyt hänet todella monta kertaa. Hän on myös sanonut, että kun hän ei enää aja autoaan, hän antaa sen minulle.
- Myös tämä kyseinen mummoni on viestijuoksun Suomen mestari jostain 50- tai 60-luvulta
- Olen nähnyt lähes kaikki Potter- näyttelijät ja J.K. Rowlingin viimeisen elokuvan maailmanensi-illassa ja olin toisessa rivissä eli he olivat noin metrin päässä minusta.
- Minulla on Evanna Lynchin, James Phelpsin, Matthew Lewisin, Domhnall Gleesonin, Imelda Stauntonin, David Bradleyn, Jamie Campbell Bowerin, J.K. Rowlingin, Janne Ahosen, Indican ja Janne Katajan nimmarit.
- Kun olin kesällä Floridan Harry Potter -teemapuistossa Victorious-sarjan näyttelijät kuten Victoria Justice ja Ariana Grande olivat tutustumassa puistoon ja heitä kuvattiin samalla myös TV:seen ja nettiin ja mekin pääsimme kuviin.
- Joku räppäri, olisikohan ollut Ideaali, oli meillä usein ala-asteella sijaisena.
- Menen syksyllä samaan lukioon kuin Diandra Flores ja soitan myös viulua samassa paikassa hänen kanssaan.
- Menen ylihuomenna laululeirille, jossa on lauluopettajana Jesse Kaikuranta.
- Kun olimme viime vuonna Lontoossa ja etsimme makuupusseja Oxford Streetiltä, jotta pääsisimme odottamaan sitä Harry Potter -ensi-iltaa ja kävelimme HMV-kaupan ohi. Ihmettelimme, miksi se oli niin täynnä, mutta jatkoimme matkaa. Myöhemmin sain kuulla, että Selena Gomez oli kaupassa jakamassa nimmareita. Hän oli myös käynyt syömässä samassa ravintolassa kuin me.
- James Phelps vastasi kerran minulle Twitterissä kun pyysin häntä tulemaan takaisin Suomeen. Hän sanoi I lupaus. :)
Lontoo 7.7.2011 <3

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordVine3373
« Vastaus #154 : Heinäkuu 09, 2012, 13:11:46 »
-Olli Herman oli siskoni opettajan sijainen.
-Noora Laukkanen(olympiauimari, minulla ei ole sama sukunimi:D) on serkkuni
-Olen nähnyt Jaakko Saariluoman, Jussi Vatasen, Elastisen ja kaikki Talent-tuomarit.

Kyllä varmaan vielä löytyisi, jos muistelisi, mutta siinä kuitenkin ne merkittävimmät.;)

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
  • En ole tyhmä, hullu vain
« Vastaus #155 : Heinäkuu 15, 2012, 21:47:44 »
jotain hyvin kaukaisia varmaan on mutta en ole perehtynyt. Äiti joskus selitti hirmu pitkän listan ja sit se meni kaikkiin julkkiksiin ja kuninkaisiin :'D. Mutta minun enoni avovaimo omistaa Elvari korut. Eli se joka niitä tekee. Tiedän missä asuu, mutta se onkin salaisuus :'D. Onhan se ihan kivaa tuntea se, kun nyt ovat suosiossa. Telkkarissa monilla juontajilla on ollut Elvari koruja. Yhellä oli ainakin enkkulaku :3. Täälläkin tuppukylässä on jälleenmyyjä.

lisään sit jos muistan jotain muitakin
Olipa kerran pikku nyyti nyytiäinen,
hän ihan yksin asui taloaan
ja talo oli myöskin yksinäinen.
Siis kaksin kerroin yksin peloissaan.

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
« Vastaus #156 : Lokakuu 26, 2012, 22:46:33 »
Hehe, näitäpä riittää minullakin...

Äitinisä on Reijo Salo, äitini veli (minun enoni) taas on Ari Salo - tiedän, molemmat ovat melko "tuntemattomia" julkkiksia, mutta silti. Minusta julkkikseksi riittää se, että omistaa omat wikipedia sivut xD Isäni isäpuoli oli joskus soittamassa jossakin bändissä X, en muista tarkemmin missä, mutta pari LV levyä he ovat tehneet.

Itse silmiin osui edeltävänä kesänä se kaikkien rakastamaTuksu, missäpä muualla, kuin Viron ihanimmassa kaupungissa Pärnussa xDD

/// Vielä lisää!

Olen nähnyt Salatuista elämistä Pepin näyttelijän Sara Säkkisen ja Sergein näyttelijän Tero Tiittasen, ollut kuvassa molempien kanssa ja molempien nimmari.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2012, 13:16:21 kirjoittanut Florida »
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
« Vastaus #157 : Joulukuu 22, 2012, 17:30:37 »
Äitini serkku on työministeri Lauri Ihalainen
Siskoni on naimisissa Herra Ylpön kosketinsoittajan kanssa
-> joka muuten on kotoisin täältä korvesta, missä asun.
Kummisetäni on Suomen paras kolmiloikkaaja
Tommi Evilä on käynyt meillä
kuin myös Jarkko Ruutu
ja ketälie muita urheilijoita, koska isäni on fysioterapeutti, kuntouttaa siis loukkaantuneita urheilijoita.
Niin ja tietenkin isoäitini isoisä oli painin olympiavoittaja. :P
You put your arms around me and I'm home.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #158 : Joulukuu 22, 2012, 19:21:24 »
Jaa, no tuossa syksyllä jutustelin Kaarle Kustaan ja Silvian kanssa partion merkeissä ja lahjoitimme kuningasparin kautta pehmolelun (maskottimme) pikku Estellelle. Lieköhän mennyt perille asti, enpä usko :D

Krista Kososta haastattelin joskus kutosella ja Michael Monroe uhrasi minun ja kaverieni nimmarihimon takia muutaman minuutin zarassa viime keväänä. Hän jutusteli kanssamme "The voice of Finland" -sarjasta ja opetti käsimerkin (fucking great=peukku ja keskari pystyssä). Eikä meinannut millään löytää sitä tussia kun kaikki oli kuivuneita :)

Gran Canarialla illallistettiin samassa pizzeriassa Björn Borgin(vanha tennispelaaja) kanssa.

Ja sukulaissuhteita ei pitäisi olla, paitsi että Jari Sillanpää on huhun mukaan kaukaista sukua isäni puolellta.
Siis joidenkin kanssa on tultu juteltua, mutta ei mitään ihmeellistä... Ai niin ja Heli Laaksonen on äitini vanhha koulukaveri ja Anna Eriksson äidin entinen oppilas.

Olin ihan ihkuna tosta Michael Monroe -jutusta viime keväänä, mutta oikeastaan eniten olen ylpeä siitä että sain puhua kuningasparille -ja vielä englanniksi :). Silviahan esiintyi aika monessa lehdessä tuo meidän maskotti kädessä :D

+ Linesca: Oon sulle NIIN kade! Siis SAULI ADAMIN POIKAYSTÄVÄ O.O
Äää sähän voit vaik NÄHÄ Adamin jos se on sun kaverin luona Saulin kaa ja sä vahingossa oot siel samaan aikaan... Jos oisin sä ni pyörtyisin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2012, 19:33:41 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #159 : Joulukuu 22, 2012, 21:38:36 »
Jaa, no tuossa syksyllä jutustelin Kaarle Kustaan ja Silvian kanssa partion merkeissä ja lahjoitimme kuningasparin kautta pehmolelun (maskottimme) pikku Estellelle. Lieköhän mennyt perille asti, enpä usko :D

Michael Monroe[/b] uhrasi minun ja kaverieni nimmarihimon takia muutaman minuutin zarassa viime keväänä. Hän jutusteli kanssamme "The voice of Finland" -sarjasta ja opetti käsimerkin (fucking great=peukku ja keskari pystyssä). Eikä meinannut millään löytää sitä tussia kun kaikki oli kuivuneita :)

Olin ihan ihkuna tosta Michael Monroe -jutusta viime keväänä, mutta oikeastaan eniten olen ylpeä siitä että sain puhua kuningasparille -ja vielä englanniksi :). Silviahan esiintyi aika monessa lehdessä tuo meidän maskotti kädessä :D

^
Samat. Eli ollaan hengattu yhessä :) Lisäks 6-vuotiaana kättelin Tarja Halosta  ja toivotin sen tervetulleeksi kotikaupunkiini :D Ja joitain kirjailijoita oon nähny mutta en muista keitä... Plus luokkakaveri on Joel Hallikaisen lapsi :) Voihan niitä olla muitakin mutta en muista... -.-
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Marrin

• Vuotislainen
« Vastaus #160 : Joulukuu 23, 2012, 03:00:47 »
Mummuni kertoi joskus, että olemme jonkinlaista sukua Pertti Salovaaralle (tosin en muista mitä kautta).
Anoppi aina muistaa mainita, että Mikael Granlund on kaukaista sukua hänelle. Muistaakseni isoisät ovat serkuksia tai jotain sinnepäin.
Halit on pitänyt kerätä ainakin Uniikilta, Cheekiltä, Mikael Gabrielilta, Niko Nousiaiselta, Janne Katajalta, Ari Koivuselta ja Marco Hietalalta.
Lisäksi olen ollut samoilla jatkoilla Thunderstonen rumpalin kanssa.

Eli onhan näitä, joille olen melkein sukua! ;p
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2016, 20:16:33 kirjoittanut Marrin »
Jokainen esine pystyy liikkumaan sen verran, että se on sinun tielläsi tai ettet löydä sitä.

Poissa Nidemus

• Hukankorento
  • Vuotislainen
« Vastaus #161 : Joulukuu 23, 2012, 13:47:54 »
Voih, en muista todellakaan kaikkea. : D

Kanarialla seikkaillessani maaliskuussa olin yhtä aikaa kuin Jope Ruonansuu. Satuin myön näkemään kyseisen herran monestikin ja vanhempani hommasivat minulle hänen nimmarinsa (miksi...?).
Taas Kanarialla, samalla lomalla, näin Frederikin. Kävin melkein hänen keikallaan, mutten viitsinytkään.
Pelaan samassa joukueessa kuin Kalle Määttä joskus vuonna nakki ja perunamuusi. Olen myös samalta paikkakunnalta kotoisin.
Pikkuserkkuni valmentaa Oriveden ponnistusta, naisten lentopallojoukkuetta.
Olen tavannut tyyppejä Matkaoppaista, saanut Terhin ja Tamerin nimikirjoitukset, törmännyt päin Tamerin näköä lentoasemalla. Ja ottanut yhteiskuvan Terhin kanssa - kaveri pakotti.

Aw, nyt kaikki jotka tuntee noita niin tietää mistä mä oon kotosin...

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #162 : Joulukuu 23, 2012, 17:37:45 »
- musanopettajani, johon tutustuin lukion alettua syksyllä, on opettanut Jenni Vartiaista ja Olli Herman Kosusta
- vanhan kaverini naapurissa asuu Pepe Salohalmen vanhemmat (kai vieläkin)
- tuttavani kaverin isoveli on Jalle Pääkkönen
- kyseisen tuttavan koulun rehtori on Olli Hermannin isä
- olen nähnyt Olli Hermannin ja kysynyt nimmaria ja kuvaa. Vieläki hymyilyttää tää tapaus.
- olen ollut Antti Tuiskun keikalla
- olen saanut Paula Koivuniemeltä nimmarin muistaakseni v. 2006
- ukkini tuntee Jyrki Kataisen vanhemmat ja on käynyt Jyrkin kanssa kalassa. Niin olen kuullut!
- olen nähnyt Pepe Salohalmen pysäkillä ja sattuipa herra tulemaan samaan bussiin ollessani menossa keskustaan pari vuotta sitten
- muistaakseni Zachary Hietala on Kuopion Pinarin nuorisotalolla töissä
- olen nähnyt Summerin juontajat Mintun ja Kalle Lindrothin heidän ollessaan v. 2010 SUMMERI -kiertueella Kuopiossa + saanut nimmarit
- Hessu Maxx on mun 'kaveri' fb'ssa, yhessä vaiheessa olin muidenkin Reckless Loven jäsenten kanssa 'kavereita', mutt nykyään oon vaan pelkästään Hessun kanssa.. :'/
muoks
+ Jani Toivola oli kerran käynyt puhumassa koululle kiusaamisesta ja vähän hänen lapsuudestaan ollessani vielä yläasteella.
muoks
- näin viime kesänä japanilaisen mangakan ja sensein Yoshihiro Takahashin
- yks lääkäri, jonka vastaanotolla olin alkuvuodesta käynyt, oli käynyt Michael Jacksonin keikalla
- erään tuttavan (jonka tunnen yläasteen valinnaiskuviksen tunneilta) kaveri oli käynyt Jukka Pojan keikalla
- tuttuni on ollut Reckless Loven keikalla
muoks
- Summeri -kiertueen ollessa Kuopiossa v. 2010 olin nähnyt Kristiina Braskin ja jääkiekkoilija Teemu Partasen (oliko se noin? En muista, koska en oikein kunnolla tiiä jääkiekkoilijoiden nimiä) ja sainpahan myös silloin heiltä nimmarit
muoks
- Kaisa ja puolivaltakuntaa -ohjelmasta tuttu Teuvo Loman oli naisten päivänä Matkus Shopping Centerissä. Minulla on hänestä kuva sekä hänen nimmarinsa. Jännä miten näitä julkkiksia näkyy tuolla Matkuksella yhtenään
muoks
- Reckless Loven akustista keikkaa olin kattomassa toukokuun lopulla Kuopion uuden viihdekeskuksen IsoCeen avajaisissa. ÄLYTTÖMÄN kuuma.. Ja nimmarit
- Elokuun alussa olin kattomassa Antti Tuiskua Matkuksella. (kyllä, Matkuksella. Julkkisten oma ostoskeskus n. 10-12 kilsan päässä Kuopiosta etelään).
- 8-pallo -leffaa on kuvattu Kuopiossa. En ole itse nähnyt ko. leffaa, mutta niin olen kuullut
muoks
- Jenni Vartiainen esiintyi 15.11 Minarissa. Lukion kuoron kanssa. Kyllä, olen lukion kuorossa mukana. Kyllä, minulla (ei-yhteis-)kuva ja nimmari. Kyllä, Jenni kehui sinimustaa tukkaani. 8)
- Reckless Love heitti 15.11. ilmaiskeikan Kauppakeskus Minnassa. Kyllä, olin paikalla. Kyllä, eturivissä. Kyllä, otin kuvia ja videoita. Kyllä, sain nimmarit. Ja kyllä, nimmaroitu julisteeni koristaa kaappini ovea.
- Matkuksen 1-vuotissyntymäpäiväviikonloppuna oli suomalaisia artisteja tms. julkkiksia siellä. Niistä julkkiksista näin vain Pikku Kakkosesta tutut Valtin ja Maltin. Miksi minusta tuntuu, ett julkkikset viihtyvät enemmin Matkuksella kuin Kuopion torilla?! .-.

muoks
-Tämän vuoden helmikuussa sain tietää, että lukion musanopettajani on ollut Pepenkin luokanvalvoja tämän ollessa yläasteella musiikkiluokalla (kai?).
-Opiskelen samassa lukiossa kuin Reckless Loven basisti Jalle Pääkkönen aikoinaan.
-Minulla on yhteiskuva niin Olli Hermannin, Pepen kuin Hessu Maxxinkin kanssa. Yhteiskuvaa Jalle Pääkkösen kanssa odotellessa...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2014, 16:46:22 kirjoittanut Welhokaniini »
The best way to spend time is to have an adventure.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #163 : Joulukuu 23, 2012, 20:58:04 »
Elokuvaohjaaja Mikko Niskanen (ohjannut mm. Pojat elokuvan) on joku isäni pikkuserkku tai vastaava.
Isoisäni äidin puolelta taasen oli harmonikan soiton suomen mestari ja maailman vanhin mies, kuollessaan yli 100 vuotias.
Kaverini Melissa Heininen näyttelee Napapiirin sankarit elokuvassa.
Näyttelijät Pauli Poranen ja TanjaLotta Räikkä sekä kirjailija Harri Istvan-Mäki ovat olleet opettajiani.
Johanna Tukiaisen aviomies on enoni kalakaveri ja enoni sai muistaakseni kutsun heidän häihinkin.
Kirjailija Anna-Leena Härkönen on ollut äitini opiskelukaveri iltalukiossa.
Tätini on myynyt viinaa Mikko Leppilammelle, jolla ei ollut alkossa henkkareitaan mukana. Oli kuulemma joutunut käymään nostaa käteistä läheiseltä automaatilta, kun oli senn verran paljon ostanut kerralla.
Opiskeluaikoina koulullamme on vieraillut radiojuontaja Peltsi ja elokuvaohjaaja Jari Halonen.
Tampereella olen ainakin kahdesti kävellyt Olli Hermannin ohi ja kerran Simo Frangenin.
Muitakin julkisuudesta tunnettuja henkilöitä olen nähnyt teatteriporukoissa pyöriessäni ja olen nähnyt vaikka kuinka monta bädiä livenä kuten W.a.s.p. Children of Bodom, Volbeat, Popeda, Olavi Uusivirta, Hanoi Rocks, Tehosekoitin, Eppu Normaali, Stam1na, Mokoma, Black'moresnight, dingo, Ensiferum, The 69 Eyes. Yhteisvalokuvat ja nimmarit olen saanut kerättyä Popedan Pate Mustajärveltä ja The 69 Eyesin Jussi69ltä

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #164 : Joulukuu 24, 2012, 23:55:22 »
Ei nyt muuta tule mieleen kuin että Ruudolfin ja Karri Koiran keikalla Karri Koira hymyili miulle kun lauloin vähemmäntunnettua biisiä (se varmaan johtu miun iästä) ja sit se kerto Ruudolfille aiheesta. Hän kuvaili minua "rillipäiseksi pojaksi joka kaivaa nenää". Puhui siis mikrofoniin :)) oli kiva loppukeikka
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Hippisopuli

• Vuotislainen
  • Pottermore: SkySilver40
« Vastaus #165 : Tammikuu 04, 2013, 18:26:52 »
Oon siinä koulussa jossa Riku Nieminen oli peruskoulun, mun bilsanope oli sen opettaja ja mun isosisko on tanssinu sen kanssa hitaita joskus muinaisuudessa :D
Olin Jukka Pojan keikalla ja sain nimmarin.
Kävelin leffateatterissa Eero Ritalan ohi :')

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
« Vastaus #166 : Tammikuu 05, 2013, 16:19:02 »

Itse olen jotenkin kaukaista sukua
sille Vareksen näyttelijälle :D
Se on niiku miun serkun serkun isä :D
Ja oon joskus jotai kai puhunu sille... wow.

Mitään hyviä julkkiksia en ole nähnyt..
Paitsi Haloo Helsingin, ja puhunut niille jotenkin vähän :)
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa Walpuriitti

• Pöhkö
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SickleDream3186
« Vastaus #167 : Tammikuu 06, 2013, 16:09:31 »
Opettajani on Saara- ja Suvi Aaallon äiti.

Poissa Hendrix

• Rock Soldier
  • Vuotislainen
« Vastaus #168 : Tammikuu 31, 2013, 20:26:18 »
Olen melkein jäänyt FC Barcelonan Cesc Fabregasin auton alle, sekä nähnyt mm. Lionel Messin ja Cristiano Ronaldon livenä.
Danger You, Danger Me, DANGER US!

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #169 : Tammikuu 31, 2013, 20:59:34 »
Olen melkein jäänyt FC Barcelonan Cesc Fabregasin auton alle, sekä nähnyt mm. Lionel Messin ja Cristiano Ronaldon livenä.

Kateellinen täällä hei o/

Mutta joo, Jone Nikulalle oon jonkinmoista sukua, äiti taitaa olla tuon pikkuserkku tai jotain vastaavaa? Isoveljeni entinen opettaja ja minun musiikin opettaja on lavastaja Okku Rahikaisen äiti. (okeiokei, ei kovin kuuluisa, mut..)  Miun serkku on käynyt koko entisen Paramoren poppoon kanssa (Josh, Zac, Hayley, Jeremy, Taylor) mäkkärissä ja viettänyt noiden kanssa kokonaisen päivän. (kateeeus :D)

Iskä on pelannut sählyä Janne Tähkää vastaan ja olen jutellut joskus muinaisuuden syleilyssä huippis-kisasta tutun Saaran kanssa.

Eipämullamuuta.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #170 : Huhtikuu 04, 2013, 06:19:03 »
Isosetäni on taiteilija ja kuvataiteen professori, joista jälkimmäisiä ei ollut Suomessa kuin kaksi silloin kun asia viimeksi tarkistettiin.

Ystäväperhe on sukua Aku Hirviniemelle tämän vaimon kautta.

Saman ystäväperheen äiti oli lapsena André Wickströmin leikkikaveri.

Toisen ystäväperheen tytär on kääntäjä ja on suomentanut muun muassa Fifty Shades of Grey -sarjaa. *köhin*

Entinen luokkalaiseni on Emppu Vuorisen nuorin sisko.

Entinen kemianopettajani oli opiskeluaikoinaan Semmareissa (Seminaarinmäen mieslaulajat) ja mukana myös niiden perustajissa.

Aake Kallialalla on kesämökki kivenheiton päässä.

Olen nähnyt kuningatar Elizabeth II:n, prinssi Williamin, herttuatar Catherinen ja prinssi Charlesin vaimoineen Trooping the Colourin yhteydessä.

Minulla on Jaana Kapari-Jatan, Evanna Lynchin ja Matthew Lewisin nimmarit, kaikki kasvotusten saatuja.

Siskollani taasen on Yoshihiro Takahashin nimikirjoitus.

Olen nähnyt paikalliset kuuluisuudet Ali Elkharamin ja Mikko Herrasen.

Nightwishin keikalla on tullut oltua kahdesti, toisella kertaa Imaginaerumin maailmanensi-illan ohella.

Osallistuinpa minäkin taannoin Kaija Juurikkalan Aada-elokuvan koekuvauksiin ja saan kertoa tänä päivänä ylpeänä siitä kuinka elokuvaa ei tullut, koska se ei saanut rahoitusta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2013, 16:31:15 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
« Vastaus #171 : Huhtikuu 19, 2013, 07:14:57 »
No nämä ei ole kauheen hienoja, mutta menkööt:

Musiikin opettajani on joskus opettanut Cheekiä TAI Astetta. En muista kumpaa.

Luokallani on Pasi Nurmisen tytär ja olen käynyt Pasi Nurmisen kotona :).

Eilen illalla olin Omeglessa (joo en tiiä miten päädyin sinne). Kaikki varmaa tietää One Directionista Harry Stylesin. Noh... mulle tuli puhumaan sen serkku :D. Se kerto jotain ittestään ja anto lopuks mulle sen instagrammin (concept_ben) ja kävin kattoo nii se oli oikeesti se.

Olen nähnyt Asteen livenä.

Olen nähnyt Antero Mertarannan kaupassa, kun asutaan samalla paikkakunnalla.

muoks
Kaksi vuotta sitten prinsessa Victoria sekä Daniel kävivät koulullani ja näin heidät :).
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2013, 23:47:07 kirjoittanut Undef »
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Sakura

• Sudenmorsian
  • Vuotislainen
  • 私は悪魔で執事ですから。
« Vastaus #172 : Huhtikuu 19, 2013, 18:27:47 »
Olli Lindholm on sisareni luokkakaverin isä, lisäksi siskoni on lukion huomioimispäivänä kumartanut Jone Nikulalle :D

Ja samassa koulussa olleita julkkiksia on aika paljon, mm. Jonne Aaron ja kasa kirjailijoita ja laulajia, jotka on valmistuneet mun lukiostani, olisko Toivo Kärki yks.

Movetronin laulaja on äidin ystävä/tuttu ja oon jutellut sen kanssa. Äiti on tehnyt hommia Antti Tuiskun kanssa. Mua on sanottu Ruotsin kruununprinsessan kaksoisolennoksi (nuoremmaksi tosin, mutta kuulemma oon saman näköinen kuin prinsessa Victoria, oon ollut kuulemma jo naperosta asti) tän oon saanut kuulla useammaltakin taholta.

Pikkuserkkuni on laulaja ja on keikkaillut bändinsä kanssa ainakin häissä (ei taida kyl olla tunnettuja)

Ja omasta mielestäni kaikkein paras kohtaaminen julkkiksen kanssa oli se kerta, kun olin teatterissa isoisän kanssa ensi-illassa ja istuimme sitten Eila Roineen vieressä. Ja vaihdettiin muutamia sanojakin. Mukava rouvashenkilö :)
信じることさ必ず最後に愛は勝つ。
You've gotta believe that one day love will win.

Poissa Niila

• kauhukakara
  • Vuotislainen
« Vastaus #173 : Lokakuu 05, 2013, 11:28:51 »
- Pekko-elokuvat on kuvattu kotikylässsäni, ja äitini on näkynyt jossain niistä taustalla.
- Olen jotain kautta sukua Jorma Kääriäiselle.
- Cheek on heittänyt hikipyyhkeensä naamalleni.
- Ystävälläni on monien rallikuskien nimmareita.
- Olen keskustellut kirjailija Laura Lähteenmäen kanssa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2014, 19:40:42 kirjoittanut Niila »

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #174 : Lokakuu 06, 2013, 14:40:10 »
Hmm...
-Mummoni siskon (tai jonkun sellaisen) naapurissa kuvattiin kerran duudsonit tuli taloon
-Pikkuserkkuni on Tuulin kaveri ja tanssii se musiikkivideolla
-Isäni on rautalankabändissä kitaristina, mutta ei ne kyllä mitään tunnettuja oo...

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #175 : Marraskuu 25, 2013, 14:55:25 »
-Entinen opettajani oli lukiossa samalla "luokalla" kuin Iina Kuustonen.
-Olen Anna Abreun entisessä koulussa.
-Puhuin Siri Kolun kanssa hänen kirjojensa pohjalta tulevasta elokuvasta viime vuonna +sain signeerauksen kirjoihin.
-Ylipormestarin itsenäisyysjuhlissa (helsinkiläiset tietää) esiintymässä oleva Diandra hymyili ja vilkutti mulle : )
-Olin Helena Lindgreenin ja hänen poikansa kanssa vierekkäisissä pöydissä kahvilassa : D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2013, 18:44:28 kirjoittanut Ohjattava luumu »

Poissa The Dragon Wand

• Vuotislainen
« Vastaus #176 : Marraskuu 26, 2013, 19:35:11 »
En tiedä onko hän "julkkis" mutta olen sukua Pekka Vesaiselle (aka Juho)
Eli hän on pitkän vihan aikainen sissipäällikkö.
Hänellä on oma wikipedia sivusto

Poissa Piiro

• Excelsior
  • Vuotislainen
« Vastaus #177 : Syyskuu 11, 2014, 10:05:31 »
  • Olen törmännyt lukemattomia kertoja Niko Saariseen (BB)
  • Oon jutellut Irinalle ja Anna Abreulle
  • Ja kerran kirjaimellisesti törmäsin Ben Zyskowicziin
  • Kävin syömässä samaan aikaan ravintolassa Kotiteollisuuden jäsenien kanssa
  • Pete Seppälä tuli esiintymään synttäreilleni.
  • Halasin Wilson Kirwaa joskus
Our lives are not our own; from womb to tomb, we are bound to others, past and present, and by each crime and every kindness we birth our future.

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #178 : Lokakuu 16, 2014, 21:44:07 »
Hmmm... jos nyt oikein muistan niin Hanna Pakarinen oli isäni rinnakkaisluokalla:D

Olen laulanut 5v:nä Smakin levyllä ja syönyt heidän kanssaan samasta karkkipussista ja jutellut heille :DD

Olen käynyt Sari Kaasisella ja jutellut hänelle ja ollut hänen kuorossaan

Olen saanut Titinallen sen Riitan nimmarin pienenä:'DDD
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa katjuska

• ainoa laatuaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #179 : Lokakuu 17, 2014, 10:50:52 »
minä olen vain istunut oona kareen (salkkareiden marianna) kannassa samassa raitiovaunusssa, tavannut juniorin juontajia kun olin viimeksi lapsimessuilla ja kegurumeinigin kenguru oli muskarikaverini isä. muistaakseni entisen kaverini äidin työkaveri on mikael garanlundin äiti tai täti tai jotain muuta sukua. lisäksi jotkin ohjemia ja elokuvia on kuvattu max. 200 m. koulustani, eli ei kamalan kaukana kotoani
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2016, 18:13:57 kirjoittanut katjuska »
"In 900 years of time and space I’ve never met anyone who wasn’t important"- The Doctor

Poissa doctor who

• Vuotislainen
« Vastaus #180 : Maaliskuu 29, 2015, 20:07:06 »
-Olen nähnyt irinan ihan sika usein kun asuu samassa kaupungissa kuin minäkin ja näin hänet kerran menevän rattaiden kanssa koulumme ohi joskus aikoja sitten.
-Tiedän muutenkin aika hyvin julkkisten taloja, tai no ainakin niiden jotka suvat samassa kaupungissa kuin minä. Meidän kaupungissa on noin 20 000 asukasta.
-Ja jos se lasketaan että vaarini on ollut yle: llä töissä ja hän on näytellyt joissain elokuvissa. Isäni on ollut joissain pikku-kakkosen ohjelmissa näyttelemässä.
-Serkkuni kaverin hevonen on osallistunut ravikuninkuus kilpailuihin.
-Ja joku todella kuuluisa tieteilijä on minulle sukua. En kyllä muista nimeä, mutta kirjastossa oli hänestä elämänkerta kirja.
-tämä ei ole kovinkaan ihmeelistä mutta setäni opettaa tampereen yliopistossa matematiikkaa ja on rakentanut sateenliitteja. Hän on siis professori ja isäni on insinööri.
-Suvussamme on myös paljon taiteilijoita ja yksi on jopa maalannut kirkkoon alttaritauluun.
-mun englannin opettaja on opettanut karri rämöä(nhl).
-karri rämö on sponsorina mun veljen uintijoukkuueellaja ja se mun veli on ollu myös sen karri rämön kiekkokoulussa

Tälläistä nyt tällä hetkellä tuli mieleen...
♡doctor who♡

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #181 : Maaliskuu 30, 2015, 16:53:00 »
Olen kätellyt Wilson Kirwaa ylä-asteella, syönyt samaan aikaan hampurilaista
Marcus Grönholmin ja tämän vaimon kanssa, ja pikkuveljellä on
Lordin bändin jäsenten ja Mr. Lordin nimmarit ja isällä on Pertti Kurikan Nimipäivien Samin nimmari. :D
Muuta ei tule nyt mieleen.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #182 : Maaliskuu 31, 2015, 11:50:30 »
Sen koulun, jossa kävin oman peruskouluni, rehtori on Juice Leskisen veli. Samaisen koulun terveydenhoitaja on Aki Virran vaimo ja eräs silloinen musiikinopettaja on mukana vähän (tai aika paljonkin) vähemmän tunnetussa bändissä nimeltä JP ja vaikuttajat.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Kermakaljakissa

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamSpirit10028
« Vastaus #183 : Maaliskuu 31, 2015, 18:21:17 »
Nää tuli ny mielee, eipä kuitenkaa mitää hirvee merkittävää oo tapahtunu

-Katri Ylander kävi samaa peruskoulua ja paras kaverini asuu hänen lapsuudenkodissaan
-Olen vienyt kukkia ja halannut Johanna Kurkelaa sekä saanut nimmarin ja jutellut hänen kanssaan
-Jorma Uotinen astui melkein päälleni, kun istuin teatterin lattialla :,D
-Asuin pienenä salkkarinäyttelijän naapurissa
- well, it may have escaped your notice but life isn`t fair -

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #184 : Huhtikuu 02, 2015, 16:33:41 »
-Mun äiti on myyny pehmistä Arja Korisevalle.
-Setäni on soittanut Katri-Helenan bändissä.
-Parhaan kaverini vaari tuntee Sauli Niinistön.
-Asun samallla paikkakunnalla kuin Maria Lund.
-Näin kaupungilla karkkia syödessäni Youtubejulkkis Mmiisaksen.
-Tampereella ollessani (olin joku 3 tai 4), olin jollain festareilla, ja näin Pikku Kakkosen Veeran lapsineen, ja minä tietysti oletin että hän tuntee minut kun itse katselen tietysti häntä joka päivä teeveestä. Juoksin tietysti suinpäin häntä halaamaan. Veeran omat lapset katsoivat vieresä vähän pelästyneinä kun joku pikkulapsi tulee halaa sen äitiä. Mut näytti et se oli tottunu et Pikku Kakkosfanit tuntee sen. Ja myöhemmin piirileikissä halusin välttis olla sen vieressä. XD
-Mulla on sama sukunimi kun taikuri Pete Poskiparralla. :)

Jos muuta tulee, niin sitten tänne muoksin.

//muoks. Bestikseni opettaja on Ismo Leikolan veli. (muokkasin tota koska nyt vasta tajusin että oli kirjottanut Ismo Alangon enkä Leikolan XD)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2015, 08:58:56 kirjoittanut Kaistapää »
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Tenshinohana

• Vuotislainen
« Vastaus #185 : Huhtikuu 14, 2015, 00:38:02 »
- Isoisäni veli oli aikoinaan presidenttiehdokas ja ulkoministeri, Keijo Korhonen.
- Toisinsanoen Johanna Korhonen on tätini, näin käytännössä, vaikken häntä ole koskaan tavannutkaan.
- Mulla on Marco Bjurström kaverilistallani Facebookissa! 8D
- Tunnen myös hänen poikaystävänsä Peter Pihlströmin. (oli tanssiopettajani!)
- Tunnen myös Sinisen talon nallen ääninäyttelijän, Raine Heiskasen.
- Voice of Finlandissa (toisella kaudella) kilpaillut Laura Savio on kaveri.
- Voice of Finlandin ensimmäisellä kaudella ollut Taru Ratilainen on mulle opettanut laulua.
- Ensimmäisen kaudella kanssa ollut Mikko Herranen oli mun vakituisen lauluopettajan mies.
- Minä melkein näin Daniel Radcliffin livenä. Kadun ikuisesti sitä, että en roikkunut mun New Yorkin hotellin ikkunasta nähdäkseni hänen lähtevän näytelmästään.... :'((!
- Meidän naapurissa asu muutamatkin NHL-pelaajat - Timo Blomqvist ja sitten oli joku toinenkin, mutten millään muista nimeä...
- Jyrki Katainen asuu samassa naapurustossa - äitini joskus aina näki hänet kun lenkkeilytti meidän koiraa.
- Hanna-Riikka Siitonen on opettanut mulle kerran laulua! 8D (Fredin tytär)

Nämä nyt on mitä tuleepi mieleen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2015, 00:28:50 kirjoittanut Tenshinohana »

Poissa Dancer

• Vuotislainen
« Vastaus #186 : Toukokuu 07, 2015, 23:26:25 »
Veljeni on nähnyt Suomen huutokauppakeisarin Gigantissa
Kaksi ex-luokkalaistani on ollut mukana Härmä-elokuvassa, jota muuten kuvattiin myös kotikaupungissamme
Yhteiskuvia löytyy Diandran ja Miisan eli mmiisasin kanssa
Nimmarit löytyy Elastiselta, Spektiltä, Brädiltä, Diandralta ja Miisalta
Kaverini äiti on ollut samassa kongressissa tai jossain vastaavassa Jorma Uotisen kanssa
Isäni oli armeijassa samaan aikaan jonkun laulajan kanssa, en muista nimeä
Pikkuruisessa kaupungissamme on käynyt mm. Aku Hirviniemi, Iina Kuustonen sekä monia monia artisteja
Rinnakkaisluokkalaiseni isoveli on Aleksi Saarela

No, tulihan näitä nyt jonkun verran. Laitan lisää jos tulee mieleen
The ones that love us, never really leave us. You can always find them in here❤

Poissa Viheriä

• Kaistapäinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GlowCastle10343
« Vastaus #187 : Toukokuu 11, 2015, 13:59:43 »
Onhan näitä joitakin kertynyt c:
Olen ollut pienempänä samassa lentokoneessa Michael Monroen, Andy McCoyn, ja niiden kanssa samassa lentokoneessa
Olun ollut Jenni Vartiaisen keikalla, ja minulla oli mahdollsuus päästä eturiviin, jolloin olisin saanut läpyn... Mutta en tietenkään mennyt xc
Olen ollut myös Kaija Koon keikalla
Ollessani teatterissa Tarja Halonen, sen mies ja joitakin muita istui mun takana
Jätin pois pari suurempaa/harvinaisempaa juttua, koska tunnistettavuus .___.

Poissa Ficé

• Hyvinsyönyt
  • Vuotislainen
  • Kelmi
« Vastaus #188 : Toukokuu 15, 2015, 21:40:48 »
Olen halannut Robinia ja taitaapa nimmareitakin löytyä jo useampi :D
Ja näitä haleja löytyy lisääkin xD Elikkäs Benjamin Peltonen ja Niko Saarinen.
Ja julkkiksia olen kaduilta joskus bongaillut mutta enä muista ketä :D

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #189 : Kesäkuu 29, 2015, 22:56:44 »
Hei hei

*Mä oon nähnyt monta kertaa Janne Tulkin polttamas tupakkaa
*Mä olen nähnyt jokusen kerran Tomi Markkolan ja porukat tuntee sen porukat ;D
* Mä rakastan tätä: Mun "pikkusiskon" "isosisko" on Paula Vesala
* Mun "pikkusisko" on ollu Idolsissa <3
* Olen ollu samas koulus Flinchin poikien kanssa
* Mun "pikkusiskon" joku tutun tuttu tuntee Kalle Lindrothin
* Olen ollut joskus samaan aikaan syömäs Up.n näyttelijöiden kanssa.
* Oh mun entiset naapurit on ollu tenavatähdes (sisarukset) toinen oli jopa iha finaalissa asti ;D
* Olen oikeasti sukua julkkikselle ;D

ja hmm lisään kun tulee mieleen.
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Annabeth

• Rypläke
  • Vuotislainen
« Vastaus #190 : Joulukuu 08, 2015, 20:02:57 »
- Nähnyt JustimusFilmsin pojat kauppakeskuksessa (Vai miten se nimi kirjotettiinkaan)
- Luokanvalvojani on soittanut monissa tunnetuissa bändeissä, mm. Yö, Hanoi Rocks, Pelle Miljoona.
- Istunut Palefacen vieressä junassa
- Isovanhempani tuntevat Juha Sipilän vanhemmat (tai jotain siihen suuntaan)
- Nähnyt Tarja Halosen
- Ja öhh.. Tiedän yhen kansanedustajan :D

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #191 : Maaliskuu 16, 2016, 19:24:18 »
Olen kätellyt Wilson Kirwaa ylä-asteella, syönyt samaan aikaan hampurilaista
Marcus Grönholmin ja tämän vaimon kanssa, ja pikkuveljellä on
Lordin bändin jäsenten ja Mr. Lordin nimmarit ja isällä on Pertti Kurikan Nimipäivien Samin nimmari. :D
Muuta ei tule nyt mieleen.
Lisätäänpäs tähän, että eräs laulaja on lapsuudenystäväni äidin sukulainen
(Nimeä en nyt laita tähän tunnistettavuuden vuoksi)
//
Ja muoks
Nykyään facebook kavereitani ovat Wilson Kirwa ja
Aino-Kaisa Saarinen.
Olen myös pienenä kirjoittanut kirjeen ja lähettänyt itsepiirretyn kuvan silloiselle presidentille,  Tarja Haloselle.
Ja Tarja Halonen lähetti mulle joulukortin kiitoksen kera :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2017, 01:26:02 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Jeecra

• Vuotislainen
  • .
« Vastaus #192 : Maaliskuu 28, 2016, 15:57:01 »
Olen nähnyt ja jutellut Jenni Vartiaisen kanssa.
Kaverini pikkuserkku on Jarkko Immonen ja olen jutellut tämänkin kanssa.
Oona Sormunen tuli vierailemaan joskus Pokalin järjestämälle talvileirille. Sain häneltä nimmarin.
Myös toiselle Pokalin järjestämälle leirille tuli Sara Kurkola ja juttelin hänen kanssaan sekä otin kuvan.
Sain Robin Packalenin keikalla Robinilta ylävitosen.

Katsomalla toisiimme me suutumme.
Katsomalla itseemme me masennumme.
Katsomalla Kristukseen me muutumme.

Poissa AVADA KEDAVRA

• Lukutoukkien lukutoukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #193 : Huhtikuu 06, 2016, 21:23:29 »
Itelläni ei oo hirveästi mitään sukulaisia/tuttavia jotka ois julkkiksia, mutta kerron silti nää :)

- DANIEL RADCLIFFEN nimmari. oh my... Kaveri oli siis Potterstudiolla ja siellähän oli Rupert ja Dan jakamassa nimmareita... O_O
- Pikkuserkkuni on kuuluisa urkujensoittaja jonka nimeä en muista, joku Joel tais olla...
- Pekka Haavisto kävi meidän koululla, kysyin siltä koko koulun eessä (ylä- ja alaluokat) hienosti änkyttäen jonku random kysymyksen cx Ja sit mul on sen nimmari
- Sit on jotain tubettajia XD mut siis niitten kaa ottanu tyylii jotain yhteiskuvia ja saanu nimmareita tms.

Mutta tosiaan muoks jos jotain unohin, mut muita ei tuu nyt valitettavasti mieleen...

//muoks

Heti puolen minsan päästä julkaisemisesta muistin että kaverin isä ja pappa ovat Juha Sipilän vanhoja työkavereita, kavereita ja se mun kaveri asuu nykyään Sipilän talossa Cx Jaa mun äidin lapsuudenkaverin pikkusisko oli kirjailija Anna-Leena Härkönen, joka asu myös meidän naapurissa...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2016, 21:44:14 kirjoittanut AVADA KEDAVRA »
Youre just as sane as I am. - Luna Lovegood

Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and above all those who live without love. - Albus Dumbledore

Poissa Sakura

• Sudenmorsian
  • Vuotislainen
  • 私は悪魔で執事ですから。
« Vastaus #194 : Helmikuu 27, 2017, 00:39:59 »
Näitä omia "sukua julkkikselle"-hetkiä oli nyt viime itsenäisyyspäivänä, kun Linnan juhlia katsellessa bongasin sieltä oman pikkuserkkuni. Nimittäin Rion olympiapronssia nyrkkeilyssä voittanut Mira Potkonen on laulaja-pikkuserkkuni vaimo ja olen muistaakseni joskus tavannutkin.
Mulla on myös Antti Tuiskun, Niina Backmanin ja tanssija Marko Keräsen nimmarit (noista oon jonkinasteisena tanssijana ja kilpatanssifanina eniten innoissani Markon nimmarista), kun äiti teki heidän kanssaan duunia joskus.
信じることさ必ず最後に愛は勝つ。
You've gotta believe that one day love will win.