Kirjoittaja Aihe: Chobits  (Luettu 1406 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Chobits
« : Marraskuu 09, 2007, 21:27:30 »
Eli itse en tästä animesta topicia löytänyt. Omasta mielestäni erittäin kivaa katseltavaa, vaikka olenkin vasta katsonut melko vähän näitä jaksoja.

Siis kuinka moni sarjaa on katsonut, ja mitä piditte? itse olen katsellut youtubesta, koska parempaa paikkaa en tiedä. Jos olette viisaampia kuin minä, valaiskaa minua aiheesta.
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

vaahtopöllö

• Ankeuttaja
Vs: Chobits
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2007, 17:03:44 »
Tykkään! Oon lukenu mangana melkein kaikki chapterit ja niitä muutamia häröilyjä lukuunottamatta ihana juttu :)
Chi on niin söpö ku se ei tiiä/osaa mitään ^^

Suosittelen veoh nimistä sivustoa. Sieltä löytyy kaikki jaksot kokonaisina!

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #2 : Marraskuu 20, 2007, 20:31:43 »
joo, nyt tuli sitten katsottua viimeiset jaksot.
Aika outo tuo sarjan loppu. Mangaa en ole lukenut, mutta aijon jossain vaiheessa.
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa Anck Su Namun

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Tammikuu 19, 2008, 18:24:13 »
Aivan ihana anime/manga-sarja, Chi nyt vaan sattuu olemaan niin söpö. Sarja on kyll mielestäni parempi mangana, mutta animenakin ihana. En tiedä mitä sanottavaa tästä sarjasta oikeen olisi, juoni on kyllä aika peruskamaa, mutta silti sitä vain jaksaa katsoa/lukea. Hahmot ovat kaikki hyvin syvällisiä, eikä kliseisiä hahmoja juurikaan ole, rehellisesti suosittelen tätä sarjaa kaikille mangasta/animesya kiinnostuneille.
カダージュ

Poissa Yuki

• Vuotislainen
  • Omituinen pikku otakupallero.
    • Densetsu
« Vastaus #4 : Toukokuu 17, 2008, 21:37:47 »
Chobits onkin yksi niistä harvoista sarjoista, jotka olen aloittanut periaatteessa "tyhjästä". Tai no, olen monia mangasarjoja kattonut kaupassa että näyttää kivalta ja ostanut, mutta silti Chobits tuntui jotenkin erilaiselta. Ehkäpä syynä oli juuri se, että se oli enkuksi ja maksoi niin paljon. Suomenkieliseen randommangaan voi käyttää rahaa koska se on halvempaa, mutta jos pokkarin kappalehinta on 10 euroa, niin ei sitä mene ihan vain ostamaan jotain kokeillakseen.

Ja sitten animeen. Katsoin tosiaan ensin sitä pari jaksoa, ja ostin mangan ensimmäisen osan (tyhjästä aloitettu, joopa joo). Mutta olin ihastunut tähän sarjaan jo ennen kuin tiesin sen nimeä, ennen kuin olin nähnyt ainuttakaan jaksoa tai lukenut ainuttakaan pokkaria. Chi vain oli niin suloinen, että katselin sen kuvaa aina innoissani kun jossain sellaisen näin. ^^

Mutta. Sitten katsoin animea ja tajusin, ettei aiempi ihkutukseni ollut lainkaan turhaa. Sarja todellakin oli niin ihana kuin olin kuvitellut. Chi oli suloinen ja Hideki hauska. Ja koko juoni tuntui loistavalta, lisäksi alkutunnari oli I-HA-NA. 8')

Nyt mulla sitten on koko sarjan kaikki pokkarit 1-8, maksoivat yhteensä 80 euroa. Mutta oli se sen arvoista.
LOVE-NYAPPY! ♥