Kirjoittaja Aihe: Miten kuuntelet musiikkia?  (Luettu 15380 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Roosa

• Ankeuttaja
Vs: Miten kuuntelet musiikkia?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 17, 2009, 15:49:29 »
Kuuntelen yleensä joko media playerista, tai Youtubesta musiikkia, nykyisin harvemmin soittimesta esm jos kone on rikki.Kun oli koulua, kuuntelin musiikkia melkein kokoajan. Kotimatkalla mp3:lla ja kotona tietokoneelta monta tuntia. Nyt lomalla ei ole tullut kuunneltua oikeastaan melkein yhtään. Kun olen koneellakin, musiikki tuntuu vain häiritsevältä, joten en ole sitten sitä viitsinyt soittaa.. Aina keittiössä puuhastellessa tulee välillä laitettua radio päälle, mutta muuten nyt kaikki musiikki tuntuu vain ärsyttävältä..
On minulla joskus aiemminkin ollut sellaisia kausia, että välillä tulee kuunneltua tosi paljon musiikkia ja sitten joskus taas ei paljon yhtään.. En yhtään osaa sanoa, mistä tämä johtuu.. :S :D Että sillein minun musiikin kuuntelemiseni

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Heinäkuu 17, 2009, 17:16:16 »
Musiikki? Ahaa tää tarkottaa tietty sitä minkä avulla pysyn hengissä...
Ihan tosi, en pysty elämään ilman musiikkia, kuuntelen sitä lähes koko ajan. Aina jos pystyn. Kuuntelin ennen sitä ämppärillä mutta ei oikeen onnistu ennää ku se meni hajoamaan... Mutta esim Sonata Arcticaa kuuntelen isovlejen ministereoilla jotka pöllin omaan huoneeseen, ostin nimittäin sen levyn, ja aion ostaa muutki jos vaan saan hommattua rahaa jostaki. Muuta kuuntelen sitte youtubesta, sieltä ku löytää nii helposti kaikkea, kiva paikka. Joskus saatan olla ihan vaan mitää tekemättä, röhnötän jossaki sängyllä ja kuuntelen musaa, eikai siihen sitte muuta tarttekkaa? Musiikki on mulle suunnilleen yhtä tärkeä ku ilma jota hengitän... Ihan tosissaan. :)

~Ihmeolio
Cadillac.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #77 : Elokuu 26, 2009, 15:55:12 »
Musiikkia kuuntelen vain pääsääntöisesti autossa taikka bussissa. Jonkin verran olen ladannut musiikkia myös koneelleni, mutta en kuitenkaan kuuntele sitä aina (olen niin laiska, etten jaksa laittaa soimaan).

Joskus haluan myös kuunnella musiikkia CD-levyiltäni, varsinkin silloin, kun haluan muistella jotain vanhoja kappaleita. YouTube on kyllä hyvä apuväline, josta minä aina välillä kuuntelen kaikenlaista siinä samalla, kun surffailen sivustolta sivustolle.

Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Aquaria

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Elokuu 28, 2009, 04:40:56 »
miten minä kuuntelen musiikkia. Kuuntelen musiikkia mieluiten tilassa jossa olen yksin, ja volume saa olla vähän kovemmalla. Minulle musiikki luo aivan uuden maailman, riippuen tietenkin laulusta mitä se maailma sisältää. Usein luon itselleni maailman rakkaudesta, ja sen tuomista iloista, saan myös aikaiseksi surullisen kuvitelman, johtuen sitten sen hetkisesti mielialasta.  olen sen verran sanotaanko "outo" sillä minulla ollessa huono päivä sen ainoa mahdollisuus muuttua hyväksi on musiikki. Musiikki jota kuuntelen on pop, jazz, iskelmä tai sekin on vaikeaa luokitella se luokkiin joten sanon vain ei hevi musiikkia kaikki muu käy.    saavatko muut musiikista aikaiseksi tarinoita ja "omia maailmoja"?

Poissa Unicorn

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Elokuu 28, 2009, 16:39:20 »
Olen musiikin suuri ystävä, mutta en ole koko ajan kuuntelemassa. Yleensä kuuntelen, kun teen läksyjä, menen nukkumaan, olen lenkillä, piirrän tms. Ilman musiikkia todennäköisesti kuolisin :D Kuuntelen enimmäkseen pop-oopperaa kuten Il Divoa ja power metallia kuten Sonata Arcticaa. No joskus sinfonista metallia kuten Northern Kingsiä. Mmmmahtavaa musiikkia kaikilla noista! <3

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #80 : Lokakuu 19, 2009, 23:59:42 »
Kuuntelen musiikkia kaikkialla ja joka päivä. Koulussa mukanani kulkevat nappikuulokkeet ja kännykkä, välillä on paha tapa kuunnella nappikuulokkeilla musiikkia liian kovalla..:''DD Ja saamme jopa joillakin tunneilla tehtäviä tehtäessä kuunnella musiikkia. Automatkoilla sama juttu, kuulokkeet korville ja menoksi, ellei joku sitten suostu kuuntelemaan jotakin hyvää levyä tai radiokanavaa :> Kotiin tullessa lainaan siskon stereoita ja laitan jonkun hyvän levyn soimaan, tietokoneella kuuntelen musiikkia kuulokkeet korvilla jos joku muu sattuu olemaan kotona. Jos kyllästyn kuuntelemaan omia levyjä tai koneelle ladattuja biisejä, niin menen Youtubeen kuuntelemaan jotakin hyvää :> Siivotessa pöllin jälleen kerran siskon stereot ja laitan volyymet täysille, jossakin vaiheessa joku myös ilmeisesti tulee valittamaan^^ Kun lenkkeilen yksin niin laitan jotakin hyvää musiikkia taustalle. Kun tanssin kuuntelen musiikkia :> Joskus yksin ollessa musiikki tempaa mukaansa ja leikin olevani vaikkapa Paul Stanley x') Kuuntelen musiikkia kun teen läksyjä tai luen ja ennen kun käyn nukkumaan, musiikilla pystyy luomaan tunnelmaa.

Kaikille tuli varmaan selväksi, että kuuntelen musiikkia aina kun on tilaisuus ;> En pysty elämään päivääkään ilman sitä, mutta en minä sentään aina kuulokkeet korvilla kulje :p Kyllä minä pystyn kommunikoimaan ihmisten kanssa ihan normaalisti vaikka kuuntelisikin musiikkia siinä taustalla, ei siinä mitään :> Musiikki on vain iso osa elämääni ja sitä pitää aina olla ulottuvillani x)

- Bad Girl -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #81 : Marraskuu 15, 2009, 16:07:12 »
Musiikkia kuuntelen yleensä ollessani lenkillä. Kuuntelen musiikkia myös kun pitää tehdä jotain epämukavaa, kuten tiskaamista tai läksyjä. Musiikkia kuunnellessa muu unohtuu ja epämukavakin tuntuu kelvolliselta. Linja-autossa musiikin kuuntelemisesta on tullut minulle tapa. Linja-autolla matkustan todella usein, musiikkia tulee siis kuunneltua usein.

Koneelta en kuuntele musiikkia melkein koskaan. Se vie ajatukset aina muualle, eikä siis minkään vähänkin ajattelua tarvitsevan jutun tekeminen onnistu. :D Muutenkin musiikki peittää alleen näppäinten rauhoittavan äänen. ^^
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #82 : Joulukuu 03, 2010, 23:08:03 »
No tottahan toki autossa kuuntelen radiota, mutta muualla. Aloitetaampa vaikka tästä tutusta ja turvallisesta oman koneeni edustalta; eli siis, kuuntelen koneella ollessani musiikkia spotifysta tai nettiradiosta. Riippuu mielentilasta. Iltaisin, ennen nukkumaan menoa saatan kuunnella kännykästäni musiikkia, koska en minkään näköisiä iPodeja omista. Koulumatkalla ja bussissa ja muutenkin matkoilla yleisissä kulkuneuvoissa kuuntelen myös kännykästäni musiikkia.
   Ei minulla kuitenkaan 24/7 ole kuulokkeet päässä, useimmiten kuuntelen ystävieni kiljumista :P
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #83 : Joulukuu 30, 2010, 13:46:13 »
Kuuntelen musiikkia kaikkialla ja joka päivä. Koulussa mukanani kulkevat nappikuulokkeet ja kännykkä, välillä on paha tapa kuunnella nappikuulokkeilla musiikkia liian kovalla..:''DD Ja saamme jopa joillakin tunneilla tehtäviä tehtäessä kuunnella musiikkia. Automatkoilla sama juttu, kuulokkeet korville ja menoksi, ellei joku sitten suostu kuuntelemaan jotakin hyvää levyä tai radiokanavaa :>

Ihan sama juttu mullakin! Rakastan oikeastaan kaikenlaista musiikkia paitsi heviä ja rokkia... Omassa huoneessani saatan popittaa jotain mun stereoista, mutta yleensä puhelimesta. Ja joskus saatan yhdistää puhelimen usb-kaapelilla kajareihin ja popittaa sillä tavalla. ^_^
Hey! You just lost The Game.

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
« Vastaus #84 : Joulukuu 31, 2010, 11:41:46 »
Olen melkoinen musiikin suurkuluttaja. Kuuntelen musiikkia koneella ollessa, autolla ajaessa, lenkillä, kokeisiin lukiessa... ja kotona on radio lähes aina auki. Voisi luulla, että musiikki häiritsee keskittymistä lukiessa, mutta mulla se paremminkin auttaa siinä mikäli luen vaikkapa kokeisiin. Etenkin, jos on muuta hälyä ympärillä, niin laitan kuulokkeet korville ja pystyn taas hyvin pänttäämään.

Musiikki on minulle myös isnpiraation lähde. Harvemmin tulee oma-aloitteisesti mitään kirjoiteltua, mutta kouluun esseitä kirjoittaessa, voi musiikki saada mielikuvituksen liikkeelle.
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #85 : Joulukuu 31, 2010, 19:14:35 »
Joka päivä musiikkia tulee kuunneltua jossakin jollain tapaa. Yleensä illalla ennen nukkumaan menoa, mutta lähes aina myös koneen äärellä istuessani, koneelta tai mp3:lta. Autossa ollessani radio on tietysti aina päällää ja sitä on lähes pakko kuunnella, oli kanava millä tahansa. Mutta sitten kun saan oman ajokortin, saan kuunnella juuri sitä musaa, mitä haluan : D jee. Onhan siihen vielä aikaa...^^

Eniten siis kuuntelen musiikkia mp3:ltani ja yksin ollessani. En pidä volyymia kovalla, sillä pelkään kuuroutumista :). Jos jossain soitetaan musiikkia liian lujaa, ahdistun herkästi. Keikoilla kuulosuojat ry. Sillä keikkoja en aio tämän takia väliin jättää :D

Koulussa kuuntelen musiikkia verrattain vähän. Välitunneilla en halua, koska juttelen kavereiden kanssa ja haluan pysyä jutuissa mukana. Enkä voi kuunnella musiikkia keskittymättä siihen. Jos täytyy odottaa opettajaa luokan edessä, tulee kuulokkeet kaivettua esiin.
Ihan milloinvain ja missävain meiningillä ei mennä. Mutta läheltä liippaa ^^.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Facebook
« Vastaus #86 : Joulukuu 31, 2010, 21:34:45 »
Ennen kuuntelin vaikka kuinka musiikkia, aamulla ihan huvikseen (no mites muutenkaa x)) koulussa, iltapäivällä. Sitten en vain enään jaksanut kuunnella koko ajan O.o Nykyään en enää iltaisinkaa paljoa kuuntele sillä luen enkunkielisiä Pottereita ja musamakuni on aika lailla enkunkielistä, enkä pysty keskittymään kumpaankin samaan aikaan
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #87 : Joulukuu 31, 2010, 23:16:03 »
Oma kone, tosin ei omia sääntöjä musiikin huudatuksessa kuuntelen musavideoita Youtubesta tai musaa Spotifysta

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
    • Tylycon
  • Pottermore: DragonSky115
« Vastaus #88 : Tammikuu 01, 2011, 02:33:03 »
Koulussa on aina mukana kuulokkeet, ja kännykän kautta kuuntelen välkillä musiikkia, joskus jopa tunneillakin. 0:'>
Koneella kuuntelen sitten usein vähän itselle tuntemattomampia kappaleita Youtubesta, tai sitten Tokio Hotelin kappaleita ihan Windows Media Playerilla. :p
CD:t mulla on käytössä harvemmin, sillä silloin, kun tekis mieli kuunnella cd:tä, niin yleensä sattuu olemaan jo ilta/yö, enkä voi ilman kuulokkeita kuunnella, jos vanhemmat/veli on jo nukkumassa, ja kun tuohon mun cd-soittimeen ei saa kuulokkeita. Eri asia on sitten kannettava cd-soitin, mutta tälläkin hetkellä siitä on inhottavasti loppuneet patterit.

Ja jos en noilla muilla tavoilla satu musiikkia kuuntelemaan, niin mp3-soitin soi sitten taukoamatta. ^^
"You and I are going to be okay. You know that, right?"
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #89 : Tammikuu 03, 2011, 20:37:28 »
Kotona ollessani kuuntelen musiikkia pääsääntöisesti koneella ollessa. Youtube on ystävä. Omalla läppärillä istuksiessa musiikin kuuntelu on lähes poikkeuksetta ohjelmistossa, kuulokkeet vain päähän ja hyvää musiikkia soimaan.
Mikäli taas en ole koneella (mikä on vapaapäivinä melkoisen harvinaista :'D), saatan kuunnella musiikkia esimerkiksi lukiessani. Tällöin otan cd-soittimen ja laitan sillä hetkellä mieluisimmalta tuntuvan levyn pyörimään, vaihtoehtoisesti kuuntelen Radio Rockilta tulevaa musiikkia.
Jostakin syystä minulla on sellainen tapa, etten kehtaa kuunnella musiikkia kotona ilman kuulokkeita. Jotenkin alitajuisesti pelkään häiritseväni muita tai saavani kuulla kommentteja kuuntelemastani musiikista, vaikka oikeasti tiedän ettei kotiväkeni sellaisesta häiriintyisi. Ainakaan mikäli en kuuntele liian kovaa, mitä tosin tapahtuu vain ollessani yksin ja silloinkin aniharvoin. Ilman kuulokkeita kuunnellessa on paljon helpompi määritellä, onko musiikki liian kovalla, mutta kuulokkeet päässä volat tulee säädettyä lähes itseltä tiedostamatta niin kovalle, että usein muiden jonkin asian huutelut toiselta puolelta taloa jäävät kuulematta. :'D
Kolmas tapa jolla minulla on tapana musiikkia kuunnella, on autossa kuuntelu. Mikäli ollaan koko perheen kanssa liikenteessä, radio on lähes aina päällä. Kanavasta tosin päättävät aina muut kuin minä (osin siksi etten välttämättä jaksa vaivautua huutelemaan ehdotuksiani, jos muut pitävät senhetkisestä kanavasta), joten saatan melkoisen usein ottaa mp3:ni mukaan ja pistää mieluisempia kappaleita kuulumaan. Saatan toisinaan ottaa mp3:ni mukaan myös kouluun, mutta siellä käytän sitä kilttinä tyttönä vain välituntisin. o:'>
Kuuntelen musiikkia siis monissa muodoissa ja monissa tilanteissa. Sanoisinpa etten voisi elää kovinkaan kauaa ilman musiikkia, sen verran suurissa määrin olen siihen addiktoitunut.

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2011, 16:25:51 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #90 : Tammikuu 14, 2011, 17:34:09 »
Musiikki soi minulla lähestulkoon aina jostain. Koneella ollessa joko Youtubesta tai koneesta itsestään. Tyydyn yleensä koneen kaiuttimiin, sillä muuten jää porukoiden huudot kuulematta. Hiljaisuuden alettua laitan yleensä kuulokkeet koneeseen kiinni, jos aion kuunnella musiikkia kovalla. Muuten se menee aika hiljaisella taustamusiikkina. Kotona musiikki on siis yleensä taustamusiikkina, paitsi angstiessa tai muussa tietynlaisessa mielentilassa sitä tulee huudatettua. Naapuriparat... o:)

Menin minne tahansa on mukanani aina mp3. Sieltä löytyvät periaatteessa suosikkilevyni, joita sinne mahtuukin aika liuta. Mp3:sta kuuntelen sitten koulussa välituntisin (ja joskus tunnilla tehtäviä tehdessä), kävellessä, bussissa ja junassa, yksin oleillessa... Ei ole oikeastaan hetkeäkään ilman muuta tähdellistä jona en kuuntelisi musiikkia mp3:sestani. Tämä musiikki sitten yleensä soi aika kovalla, sillä inhoan ylimääräistä taustamelua ja kun kuulokkeet pyyhkäisee muutenkin korvatulppien tavoin suurimman osan siitä, niin miksen sitten pyyhkäisisi sen lopunkin pois? On sitten kavereilla aina välillä kiva varmaan huomata puhuneensa tyhjille seinille, kun miulla on ollut kuulokkeet korvissa enkä ole huomannut että minulle puhutaan. :'> Mutta huolimatta siitä, että kuuntelen aika kovalla musiikkia ympäristöstä riippuen, ei kuulossani ole ainakana terveystarkastuksessa ilmennyt mitään ongelmia. o.O

Kuuntelen siis musiikkia yleensä aina, mp3 on se luotetuin kuuntelulaite siinä asiassa. Olen kasvanut milteinpä kiinni siihen... Radiota tulee silloin tällöin kuunteltua, mutta yleensä kuuntelen musiikkia mitä itse tahdon. Musiikin kuuntelemiseni tosin yleensä riippuu ympäristöstä jossa olen ja omasta fiiliksestäni. Aina ei musiikkikaan innosta, vaikka sellaisia hetkiä kyllä tulee harvoin...
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa koipen

• Scififisti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #91 : Helmikuu 17, 2011, 00:00:34 »
Koneella on Youtube aina auki. Jos on isompia pihahommia voin ottaa kuulokkeet mukaan. Myös autossa.
nr: Douglas Adams / Linnunradan käsikirja liftareille

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #92 : Helmikuu 19, 2011, 15:56:27 »
Kuuntelen musiikkia lähes koko ajan, koska musiikki on minulle lähestulkoon elämä ja voimavara, jonka avulla jaksan ja pääsen yli tietynlaisista asioista. Kotona CD-soittimessa pyörii aina jokin levy, ja saatan jopa kuunnella samaa levyä monta kertaa putkeen yhden päivän aikana. Harvemmin kuuntelen netistä tai youtubesta mitään, oikeastaan vain silloin jos en omista kyseisen bändin levyjä, tai jos kyseessä on b-puoli tai demo, jonka saaminen on hankalampaa.

Rakkaan CD-soittimeni lisäksi kuuntelen yleensä musiikkia myös kännykästäni. Neljän gigatavun muistikortille on tungettu suurin osa levyistäni, ja muutama muu kappale netistä ladattuna, joita on muuten lähes mahdoton saada. Mustat nappikuulokkeeni kulkevat repun taskussa mukana koulussa aina, ja niinä päivinä, jolloin kävelen kouluun, kuuntelen matkoilla melkein aina musiikkia. Vielä ei ole vaaraa siitä, että pitäisi moikata jokaiselle vastaantulijalle, kun en oikeastaan tunne ketään.

Pitkillä automatkoilla musiikki tulee kännykästä, lyhyemmillä radiosta, sillä saan yleensä päättää kanavan >:D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2012, 12:36:44 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

kayleigh

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Maaliskuu 01, 2011, 21:47:47 »
Totta se on että musiikkia on helppo kuunnella tänä päivänä lähes tulkoon mistä tahansa! Kaupassa ostoksilla ollessasi saatat kuulla jopa hyvää musiikkia, mp3 on nyky ihmisten tapa kuunnella musiikkia, tietokone hyvänä kakkosena, niin ja levyt ovat mukavia :)

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #94 : Huhtikuu 04, 2011, 09:56:30 »
Bussissa istumisen tekee ihan mukavaksi se, kun on hyvää musiikkia MP3-soittimessa. Vaikka asun sen verran korvessa, että bussimatkat ovat pitkiä, melkein odotan niitä sen vuoksi, että napit korvissa kiireettömästi paikallaan istuessa tulee ihanan raukea olo. Tällä hetkellä parasta bussimusiikkia on Coldplay, jota tulee kuunneltua lähinnä pelkästään ämpäristä. Levyt kyllä löytyy kotoa, mutta niitä ei siellä tule paljon kuunneltua.

Kotona soi lähinnä Potter-soundtrackeja. Yleensä kotona musiikki auttaa rentoutumaan ja unohtamaan kaikki kiireet, ja sellaiseen ei käy mikä tahansa jumputus, vaan juuri nuo Potterit ovat parasta rentoutumismusiikkia. Niistä tulee usein myös hyvin jouluinen olo, joten toimivat minulla myös joululevyinä. Olen myös huomannut, että pystyn keskittymään läksyjen lukemiseen paremmin, jos en ole täydessä hiljaisuudessa, vaan taustalla soi Potteria todella pienellä äänenvoimakkuudella. Pottereita tulee kuunneltua kyllä myös siellä bussissa, varsinkin silloin, kun väsymys painaa silmiä kiinni.

Joskus olin hullu radion suurkuluttaja, mutta juontajat ja mainokset alkoivat ärsyttää. Autossa tulee kuunneltua sitä mitä äiti tai iskä haluaa kuunnella (eli aamuisin ärsyttäviä iskelmiä ja iltapäivällä klassista). Meillä on keittiössä lähes koko ajan radio päällä, Yle 1:llä, ja siinä sitten vahingossakin sitä tulee kuunneltua. Sieltä tulee kyllä hyviä puheohjelmiakin. :)

En ole koskaan ollut mikään kovaäänisen musiikin ystävä, ja usein kuuntelenkin huoneessani musiikkia niin pienellä, että se katoaa kokonaan jonkun muun tullessa huoneeseen ja alkaessa puhua.
Using the "are we", are we?

Poissa Vana

• Eksynyt haaveilija
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Huhtikuu 06, 2011, 00:51:40 »
Eniten musiikkia tulee kuunneltua koneelta Spotifyn kautta, mutta junassa & bussissa ja joskus myös muutoinkin kuuntelen musiikkia iPodilta. Autossa puolestaan tulee kuunneltua radiota, kanavana yleensä Voice. Omassa huoneessani saatan joskus laittaa myös levyn pyörimään ihan perinteiseen CD-soittimeen, mutta nykyisin harvemmin kun kaikki musiikki löytyy kätevästi koneelta.

Mun ei ole mikään pakko kuunnella koko aika musiikkia, mutta onhan se aika tärkeä osa elämää. Koneella ollessa kuuntelen lähes aina musiikkia, fiiliksestä riippuen joko pelkkänä taustamusiikkina tai sitten ihan kunnon voluumilla. Yleensä saatan myös jättää koneen päälle, vaikka tekisinkin jotain muuta. Lenkillä ja koulumatkoilla mulla ei yleensä ole tapana kuunnella musiikkia, mutta juna- ja bussimatkoilla kylläkin. Autossa taas olisi ihan tajuttoman outoa matkustaa jos radio ei olisi päällä, musiikki kuuluu matkustamiseen!
"Well you built up a world of magic
Because your real life is tragic
Yeah you built up a world of magic"

Poissa Nordamien

• Laitapuolen hyökkääjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #96 : Huhtikuu 06, 2011, 01:43:23 »
Kotiteollisuus - Minä Olen

...sinä et.

Väärinpäin. Katossa roikkuu kajarit. Lojun sohval. Kattelen kauhua. Dataan äänentunnistus plus bluetooth setil. Skypetän. Syön. Juon. Kelailen. Poltan. Eli suunnillee joka tilantees. Nyt löysin langattomat kuulokkeetki pölykasasta nii yölki pauhaa ilma et sinitakit soittaa ovikelloo muurinmurtajal.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2011, 01:51:36 kirjoittanut Nordamien »
I hate hippies, those basterds ate mah cookies !

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #97 : Huhtikuu 06, 2011, 19:16:38 »
Kuuntelen musiikkia yleensä koneella ollessani eli tällä hetkellä 2/3 päivästä. Oikeastaan kuuntelen musiikkia muutenkin koko ajan kun jumitan kämpillä.. tehdessä ruokaa, tehdessä läksyjä, katsoessa telkkaria (musiikki taustalla) yms.
Jätän musiikin myöskin hiljaiselle yöllä soimaan kun menen nukkumaan. Se on vain jäänyt tavaksi ja saan paremmin unta yksin ollessani kun taustalla soi musiikki.
Muuten sitten kuuntelen musiikkia aina kun istun bussissa tai junassa.

Poissa Vajoaja

• Kuplatila & Mössöttäjät Oy
  • Vuotislainen
  • Mitä emme näe, sitä pelkäämme.
« Vastaus #98 : Huhtikuu 07, 2011, 17:21:23 »
Monesti kuuntelen musiikkia mankalla, mutta myös tietokoneelta ja joskus ihme kyllä DVD-laitteella. Kuuntelen päivittäin aika paljon, varsinki nukkumaan mennessä, lukiessa, läksyjä tehdessä, piirtäessä ja tietokoneella ollessa.

Poissa koipen

• Scififisti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #99 : Toukokuu 15, 2011, 13:50:23 »
Useimmiten kotona Youtubesta tai sitten kuuntelen niitä vähäisiä levyjä joita minulla on radiosta. Matkalla kuuntelen kännykästä kuulokkeilla musiikkia minkä olen Youtubesta konvertoinut.
nr: Douglas Adams / Linnunradan käsikirja liftareille