Kirjoittaja Aihe: HeartBeat - Sydämen asialla  (Luettu 14276 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: HeartBeat - Sydämen asialla
« Vastaus #50 : Kesäkuu 19, 2008, 22:02:11 »
Olen katsellut sarjaa aina Nickin ajoista lähtien. Nykyään se ei ole kovin aktiivista, mutta olen ihan keskivertoisesti ajan tasalla sarjassa :)
Heartbeat on ihan hyvä sarja, semmoisessa tuppukylässä kyllä sattuu ja tapahtuu!

Lempihahmoani en osaa sanoa, mutta kyllä ketutti kun Mikekin katosi kuvioista, ja tilalle ilmiintyi se joku ihmehihhuli Crane. Oliko se se...? No en tiedä. Mutta pidän Davidista, ihana maalaisjuntti :) Vernonista en ollenkaan, Greengrass oli PALJON parempi. Mutta minkäs sinne voi kun jonkun aivahalvauksen saa...
Ketuttaa kun hahmot vaihtuvat niin tiuhaan. Myös Summerbeen kuolema päätyi vihani kohteeksi. Mutta kaikkea kivaa ne keksiikin siihen! Ja ne paikat(ainakin Aidensfield ja York yms.) on todella olemassa, vain hahmot taitavat olla fiktiivisiä.

Mutta ihan kiva sarja. Uusi poliisipäällikkö on kakka, en pidä hänestä. Hienoa että sentään Alf sekä Phil ovat säilyneet sarjassa! Phil on jopa vieraillut unessani, mistäs lie sinne eksynyt...

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Urheiluhullu
« Vastaus #51 : Kesäkuu 21, 2008, 13:39:46 »
Olen melkeimpä täysin samaa mieltä kuin Flyra. Alkuperäiset ovat usein parhaita, eikä niitä voi korvata. onkohan sarjassa nyt muita täysin alkuperäisiä, kuin Phil, Alf ja David? Blaketonista en oikeastaan ole varma. Ei sitten yhtään ärsyttänyt: Tein topiccia tämän kyseisen sarjan foorumille, katsoin wikipediasta tietoa, jäin koukkuun ja luin vähän pidemmälle. Kyseisen foorumin muuten löydätte täältä, liittykää ihmeessä!

Rekisteröidyin tonne, nimeni on rulezman.

Vernon menetti sitten rahansa...
rulezman --> Dilledong

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Kesäkuu 26, 2008, 15:18:22 »
Minulla on ikävä Mikea :( Todella harmi, että hän lähti sarjasta. Mike oli paras!

Oletteko muuten huomanneet tiettyä jatkumoa joidenkin hahmojen/ammattien välillä? Lääkärinä on aina tumma nuori (ja kaunis) nainen. Poliiseista ylikonstaapeli vaihtuu säännöllisin väliajoin, samoin kuin kolmas poliisi, joka on lähes poikkeuksetta tumma ja komea. ;) Ensin oli Nick, sitten Mike ja nyt Steve. Vain Phil ja Ventress säilyvät, mikä on sinänsä ihan hyvä juttu. Symppiksiähän he ovat ja onhan se mukavaa, että edes jotkin hahmot pysyvät :)

Pakko muuten sanoa, että nykyinen ylikonsta on mielestäni paras tähän mennessä näistä uusista! Craddock oli jotain aivan kauheaa ja se nainen oli vähintäänkin omituinen ja epämiellyttävä. Blaketon oli tietysti omaa luokkaansa :D Onneksi hän  on vielä sarjassa.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #53 : Kesäkuu 26, 2008, 15:29:36 »
Tämä on se sarja jota katson aina kun on telkkaria lupa katsoa. Katsoin ensimmäisen kerran ohjelmaa kummeillani ja pidin heti ensi silmäyksellä. Silloin tuli joku aika vanha jakso, sillä taisin olla 9-vuotias. Sarjassa on kiehtovaa se, että jokaisessa jaksossa on "onnellinen" loppuratkaisu ja jaksot ovat on itsenäisiä. On ärsyttävää jos voi katsoa vain yhden ohjelman viikossa ja kaikki hyvät sarjat loppuisivat "jännään kohtaan", esim. joku roikkuu juuri yhden käden varassa pienessä oksassa kielekkeen reunalla. Pidän HertBeatista myös siksi, että sarjaan sisältyy huumoriakin, eikä vain paria ihmistä, jotka riitelevät kokoajan ja välissä joku ehkä sattuu kuolemaan.
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Peltsi

• Vuotislainen
  • Pottermore: StormMirror20
« Vastaus #54 : Kesäkuu 26, 2008, 20:00:53 »
Sydämen asialla on ehdottomasti yksi parhaista TV -sarjoista. Itse olen päässyt seuraamaan sarjaa vasta näin kesälomalla, koska se tulee siihen aikaan aamusta, ettei sitä ole kerinnyt katsoa. (iltaisin on muuta ohjelmaa) Oscar on paras hahmo sarjassa, muita suosikkejani ovat Vernon ja David, siinä vasta hyvät näyttelijät. Heidän lisäksi pidän sarjassa siitä, ettei muutaman jakson väliinjääminen pudota kärryiltä sarjan tapahtumissa. Olen todella harmissani siitä, että Greengrass ehti jättää sarjan, ennen kuin aloin seuraamaan sitä vakituisesti.

TuliTikkuRasia

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Kesäkuu 26, 2008, 22:12:39 »
Sydämmen asialla on mielestäni yksi parhaimmista brittiläisistä sarjoista joita tulee telkkarista. Seuraan sarjaa suhkot säännöllisesti. Tänään en nähnyt valitettavasti kun pyöriskelin kaupungilla rippimekon metsästyksen merkeissä:)
Oma suosikkini sarjassa on David . Hän on aivan suloinen, vaikka möhliikin aina välillä. Olen itse huomannut että sarjassa toistuu erillaiset rikokset ja se hieman ärsyttää. Ja myös että pois lähteneiden hahmojen tilalle tulee melko samanlaisia hahmoja tilalle, kuten täällä jo mainittiin.

Nat

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #56 : Kesäkuu 27, 2008, 00:04:57 »
Sangen suloinen ohjelma, olen katsonut tätä nyt kesällä melkeinpä joka päivä. Muulloin en yleensä ehdikään, esitysajat kun ovat hieman epäkivat :< Tykkään vanhoista ja vanhanaikaisista sarjoista, ja tämän sarjan katsomisesta tulee aina hyvälle mielelle: kaikki asiat aina järjestyvät ja useimmilla hahmoilla menee ainakin yleensä melko hyvin elämässä. Lisäksi sarjasta löytyy paljon sympaattisia hahmoja, oikeastaan melkein kaikki ovat ihan hauskoja. Tosin niistä tummista ja komeista poliiseista en erityisemmin tykkää, ainoastaan Nick oli ihan suloinen ja symppis, mutta Mike taas oli ehkä inhokkihahmoni. Steve on ihan okei myös. Se nykyinen poliisipäällikkö (vai mitä nimeä siitä nyt käytetäänkään) on mielestäni paras niistä, jotenkin todella sympaattinen tyyppi.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Heinäkuu 24, 2008, 14:22:10 »
Pahin pelkoni kävi toteen: Mertonkin lähti sarjasta vamoineen (Jenny-parka!). MIKSI, OI MIKSI? Merton oli paras ylikonstaapeli ikinä! :( Ja vielä Nokes tuli tilalle... Mikä pohjanoteeraus. En voi sietää sitä naista. Siinä uudessa poliisissakaan ei ole hurraamista. Stevekin oli nuori, mutta Steve oli jämpti ja hänellä oli selkärankaa.

Äitini muuten sanoi, että sarja lähestyy loppuaan. Osaako kukaan sanoa, kuinka paljon sarjaa on vielä jäljellä?

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #58 : Heinäkuu 25, 2008, 23:14:27 »
Olen aika lähellä hajoamista ilman Mertonia ja vaikka olin hyvin tietoinen lähdöstä, syystä ja ajankohdasta viikkokausia, ei se tehnyt siitä kyllä yhtään sen helpompaa (onneksi on tallenteita niin voin jatkaa fanityttöilyä ^^). Ja kun samassa jaksossa lähti niin monta (hyvää!) hahmoa, olen vähän niillä rajoilla, että viitsinkö enää edes katsoa koko sarjaa, varsinkin kun ensivaikutelmani sekä Helenistä että uudesta ylikonstaapelista ovat mallia äärimmäinen vastenmielisyys. (Ottaisin mieluummin vaikka Nokesin vakituiseksi :D ) Nykyään katsominen on aika lailla vanhojen hahmojen varassa, vaikka Rob on kyllä jossain määrin ihan symppis. Vernon ei ole huvittanut minua enää aikoihin ja kyllä, kaipaan Greengrassin aikoja. Tosin kaipaan kyllä melkein kaikkia entisiä aikoja kun katson boksilta vanhoja jaksoja, katsoin ihan hiljattain yhden Craddock-jakson ja oi, sillä miehellä oli niin mahtavat ilmeet että repesin aina vähintään kerran jaksoa kohden :D

Seireeni, nykyiset jaksot ovat vuoden 2005 alusta, ja laskin tuossa pikaisesti että olemassa olevia jaksoja on päälle seitsemänkymmentä jäljellä, tiedä sitten mitä tahtia tekevät lisää.
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Heinäkuu 26, 2008, 18:23:09 »
Seireeni, nykyiset jaksot ovat vuoden 2005 alusta, ja laskin tuossa pikaisesti että olemassa olevia jaksoja on päälle seitsemänkymmentä jäljellä, tiedä sitten mitä tahtia tekevät lisää.

Herraisä, vieläkö niitä tehdään? Luulin, että kuvaukset olisi lopetettu jo vuosia sitten.

Heh, kävin lukaisemassa telkku.comissa kommentteja tästä sarjasta... Kuvauspaikalle, joka sijaitsee Goathland-nimisessä kylässä, tehdään kuulemma fanimatkoja. Aidensfield Arms-pubi on fanien mukaan oikeasti todella pieni paikka ja fanikrääsä kallista. En tosin suosittele lukemaan kommentteja, ellei halua spoilaantua. Mutta eipä sillä spoilaantumisella minulle enää niin väliä ole kun Miller tuli. Kammottava ja vastenmielinen ukko, muistuttaa hieman entistä pomoani. x)

Ihmettelen hieman tätä Gina/Phil-kuviota. Gina ei halunnut mennä naimisiin Philin kanssa Pikku-Dannyn menehdyttyä, mutta saa hepulin, jos Phil menee jonkun muun kanssa treffeille. Ööh...? Voisi Ginakin jo päättää, mitä haluaa.

Sitäkin ihmettelen, että kaikki henkilöt poistuvat sarjasta yleensä todella traagisesti ja peruuttamattomasti. Tähän mennessä sarjassa ovat kuolleet ainakin Nickin vaimo, jonka nimeä en muista, Tohtori Bolton, Tohtori Summerbee (huh, tosi paljon lääkäreitä) ja Steve Crane. Muut ovat muuttaneet jonnekin niin kauas tai "pysyvästi", että heitä tuskin sarjassa enää nähdään, mikä on todella harmi. Olisi mukavaa tietää, miten esim. Nickin perheellä menee Kanadassa, millaisiin tehtäviin Mike on edennyt rikospoliisiurallaan ja tuleeko Jenny paremmaksi.

Tiesittekö muuten, että Heartbeat-tunnarin laulaa Nick Rowanin näyttelijä? :)

Poissa Peltsi

• Vuotislainen
  • Pottermore: StormMirror20
« Vastaus #60 : Elokuu 03, 2008, 19:01:37 »
Voi ei, miten tässä nyt näin alkoi käymään. Ensiksi lähti Crane, sitten Merton ja nyt vielä Vernon. Miksihän hahmojen pitää vaihtua niin tiuhaan tahtiin. En voi sietää Peggy Armstrongia, koska hän vie Davidin mukaan joskus rikolliseenkin toimintaan ja riitautui jo Oscarinkin kanssa. Uusi ylikonstaapeli George Miller oli ensiksi erittäin inhottava, mutta on mielestäni alkanut jo sopeutua.

Viime viikon yhdessä jaksossahan konstaapeli Walker keskustelio eläinlääkärin kanssa, jonka nimi oli...
Herra Snape

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #61 : Elokuu 04, 2008, 21:56:52 »
Hemmetti kun se Merton lähti, oli mun suosikkini *itkua*
S.A:ta tulee ainakin vielä kaksi kautta uusia ennen näkemättömiä jaksoja, riippuu jatkavatko he siellä Englannissa vielä 17.kaudesta pidemmälle... siitä puheen ollen, oliko se IL:n vai IS:n tv-liite on Sydämen asialla extra, siin on muutaman sivun juttu :) <3

"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Nasu

• Vuotislainen
« Vastaus #62 : Elokuu 05, 2008, 22:55:12 »
Sydämen asiallaa olen seurannut aktiivisesti jo monta vuotta :P Olen katsonut kaikki nämä uusinnat ja sitä ennen katsoin jaksoja katen kuolemasta lähtien siihen asti miten paljon niitä oli silloin tehty. Nyt en ole jaksanut katsoa kaikkia jaksoja koska muistan ne aika hyvin.

Ai niin pitää sanoa, 5.9. alkaa uudet jaksot!!!!! Ihanaaa....

Tykkään sarjassa todella paljon musiikista, vaikkakin samat laulut pyörivät aika monesti uudestaan ja uudestaan :D Lempihahmoni on ehdottomasti Phil Bellamy ( se on vaan niin raukka :() ja myös Ventress ja Blaketon ovat ihania :P. Peggyä inhoan, yhh. David on suloinen ja Greengrass on ehdottomasti paras Aidensfieldin "pikkurikollisista" (Greengrass, Vernon, Peggy).

Kävin muuten kesäkuussa tuolla Goathlandissa interrail-reissun aikana. Kävin siellä siskoni ja serkkuni kanssa, jotka molemmat ovat yhtä haartbiit-fanaatikkoja kuin minäkin. Oli kyllä tosi hieno paikka! Mentiin Yorkista bussilla sinne Goathlandiin, oli hienot nummimaisemat :) Käytiin kirkossa, käveleskeltiin pääkadulla, käytiin Aidensfield Storessa, Post officessa, Bernien huoltamossa, pubissa ja asemalla. Ai niin ja otettiin ihan hulluna kuvia :D Istuskeltiin myös siinä penkillä joka näkyy alkumusiikin lopussa aina, se siinä kylän edustalla sen muistomerkkihökötyksen vieressä. Goathland station on muuten Tylyahon asema Harry Potter ykkös- ja kakkoselokuvissa. Ja kyllä, fanikamaa on paljon mutta ei se mitenkään älykallista ollu. Pubi oli tosiaan pieni :D Mentiin Goathlandista sitten HÖYRYJUNALLA Whitbyyn jossa käytiin mm. siinä aallonmurtajalla kävelemässä (esiintyy varmaan kymmenissä haartbiit-jaksoissa :P). Siellä Goathlandissa oli muuten niitä autoja jotka esiintyy siinä sarjassa, ainaki kaks poliisiautoa oli siellä. Mutta ei ollu nyt kuvaukset käynnissä :(.
Minä MENEN Vilijonkan luo!!
Ei Kalkkaros...Ei Grabbe...Ei Cormag...

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #63 : Elokuu 05, 2008, 23:02:28 »
Juu, ne fanituotteet on yllättävän halpoja, haluaisin itsekin paikanpäälle Goathlandiin kiertelemään ja ostamaan tavaraa, se olis mahtavaa, olen suunnitellut jo matkaa sinne, raha vaan periaatteessa puuttuu ^^

Kivaa, kun uudet jaksot alkaa aivan pian :)
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #64 : Elokuu 07, 2008, 20:45:03 »
Katson sarjaa aina toisinaan, ja nyt lomalla olen jopa alkanut tykätäkin siitä. Kesti melko kauan, että voin sanoa sarjan olevan ihan ok.
Se ei kuitenkaan ehkä ole minun tyyppiäni, en pidä sarjoista, jotka toistavat itseään jaksosta toiseen. Aina sama perusjuoni. Ehkä sarja on liian lämminhenkinen ja tasainen minun makuuni.
Mutta poikkeus muihin vastaavanlaisiin on se, että tätä jaksan ja viitsin katsoa ihan vapaaehtoisestikin.
Kehenkään hahmoon en ole erityisemmin tykästynyt, Merton oli ehkä paras. Vernonista en pidä yhtään, todella ärsyttävä tyyppi. Ehkä sen on tarkoituskin olla... Kaikista kamalin on se Peggy. Todella luotaantyöntävä tyyppi... David on jotenkin symppis, joka on termi, jonka edustajista en useinkaan pidä.

Sarjan autot tai vaatteet eivät erityisemmin kiehdo. On siinä joskus joku hienokin auto vilahtanut, mutta nuo tavanomaisemmat ovat aika kamalia. Vaatteet nyt jäljittelevät sitä 60-lukua. Jennyllä oli toisinaan hienoja vaatteita.

En tiedä, tulevatko nämä uudet jaksot samaan aikaan. Jos tulevat, en voi niitä läheskään aina katsoa. Koulumatkojen vuoksi, näet. Sarja ei kuitenkaan ole sellainen, jonka missaaminen kovasti harmittaisi.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Elokuu 11, 2008, 20:17:43 »
Oho! lehdessä oli artikkeli Sydämmen asiasta.

Sydämmen asialla on lohduttava ohjelma Kesälomanloputtua ja koulun jälkeen.

Nyt on pakko nillittää. Vanha sananparsi sanoo: "yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää", ja se pätee myös oikein kirotukseen. ;) Eli siis Sydämen asialla, yksi s.

Ja jottei tämä postaus olisi täysin sydämetön (ehheh), voisin vähän kommentoida muutenkin. Robilla ja Mrs. Trentillä on ilmeisesti ollut (sala)suhde, ohhoh. Vieläkö he jatkavat seurustelua? Näin siitä kidnappausjaksosta osan, ja oli hauskaa (...) bongata yksi Murha mielessä-ohjelman näyttelijöistä kidnappajana. On yleensäkin hauskaa nähdä tässä sarjassa "nykyisiä" näyttelijöitä, jotka ovat tulleet tutuksi muista sarjoista.

Tulipas tahattoman koominen viesti. Öh.

Primula

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Elokuu 12, 2008, 12:58:36 »
Ihana hömppäsarja.
Katselen sitä silloin tällöin, koska kaikki lempihahmoni ovat lähteneet.
Äitini katsoo sen joka päivä. Monesti olen saanut mahtavat naurut.
Olen katsonut sarjaa aikaisemminkin. Se on näytetty monta vuotta sitten mutta onhan aina kiva katsoa uusintoja.

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #67 : Elokuu 30, 2008, 18:50:20 »
Sydämmen asialla uudet jaksot!!

Sydämmen asialla jäi pienelle tauolle 30.8.2008. Uudet uunituoreet jaksot alkavat: 5.9.2008.

Kertokaa jos olen väärässä!

Poissa Nekkutikku

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Syyskuu 22, 2008, 09:44:05 »
Olen melkeimpä täysin samaa mieltä kuin Flyra. Alkuperäiset ovat usein parhaita, eikä niitä voi korvata. onkohan sarjassa nyt muita täysin alkuperäisiä, kuin Phil, Alf ja David? Blaketonista en oikeastaan ole varma.

David ei ole alkuperäinen, vaan Blaketon on. David on vaan ollut sarjassa melko kauan. :)

OOH! Minäkin haluan Goathlandiin! Olisi ihanaa mennä sinne, ja jollain höyryjunalla matkustaa..

Niistä Potter-yhtäläisyyksistä, ihan kuin jonkun sukunimi olisi ollut Pettigrew jossain jaksossa.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #69 : Syyskuu 23, 2008, 16:56:55 »
Pettigrew oli juu.

Miekii tahtoisin päästä tuonne Goathlandiin ja ehkäpä toteutankin tämän jossain tässä lähitulevaisuudessa. Tiedä sitten.

Muttaah, Heartbeatia on tullut seurattua melkein niin kauan kuin se on Suomen telkasta tullut. Jostain sieltä 90-luvultahan mie oon kattonu :) Vannoutuneeksi faniksi voisi melkeinpä luokitella :D Jeih. Ärsyttää vaan niin hemmetisti, että tääkin tulee nykyään vain perjantaisin, mutta olen tottunut elämään sen asian kanssa. Eihän sitä nyt kaikkea hyvää tarvitse jokaiselle viikonpäivälle lykätä.

Eniveis, pidän sarjasta sen lämminhenkisyyden vuoksi. Vaikkakin jotkin asiat toistavat itseään, niin silti minä en ole kyllästynyt, olen oppinut pitämään eri henkilöistä tässä vuosien varrella, toisista en pidä vieläkään ja sitä rataa. Maisemista pidän aivan älyttömästi, todella kauniin näköinen paikka, jossa sarja on kuvattu.

Ärsyttävintä tässä sarjassa on se, että lähes kaikki hyvät tyypit lähtevät, Nick, Merton, Greengrass (okei, näyttelijä kuoli, mutta silti).. Lista jatkuu. Henkilöt on vaihtuneet aika tiuhaan ja yhdessä välissä kun en seurannut niin ahkerasti, niin ihmettelin suuresti, kun ensin oli joku ja sitten oli Merton ja sitten oli se ärsyttävä nainen ja taas Merton ja niin pois päin. Sitten tuli Miller. Ihme touhua näiden poliisien kanssa. Ja sitten nää lääkärit ja terveyssisaret. Joko ne kuolee tai sitten ne lähtee. Ei meinaa pysyä tässäkään perässä.

Mut joo. Sarja on mitä mainioin ja minä tykkään.

// ja minulle kun sanottiin että Greengrassin näyttelijä kuoli :/  Pöh...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2008, 22:29:37 kirjoittanut Zaira »
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #70 : Syyskuu 26, 2008, 21:33:00 »
Greengrass (okei, näyttelijä kuoli, mutta silti)...
Ei kuollut, vaan vetäytyi pois huonon kuntonsa vuoksi. IMDBn mukaan on vielä hengissä (tämän tyypin olisin halunnut Slughorniksi, mutta en minä Broadbetistä valita ^^)

Juh, sarjaa olen iät ja ajat seurannut. Vanhasta ystäväkirjasta vuodelta 96 löytyy merkintä, jossa nimesin Nick Berryn (poliisi-Nick aivan sarjan alusta) lempinäyttelijäkseni.
Isoin menetys tässä sarjassa oli kyllä tuo Greengrassin poistuminen ja kieltämättä harmittaa aina, kun tuttu poliisi lähtee matkoihinsa. Tulevaisuutta ajatellen
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Clauden fanina olen nyt ihan yllättynyt siitä, että olen alkanut tykätä Peggystä. Vernon oli vähän niin ja näin, koska hänet nähdessäni aloin aina ajatella Pokka pitää / Keeping up appearances(?)in Onslowta :D David on puolestaan yleisesti sympaattinen. Muita suosikkihahmojani ovat Bellamy, Alf, Gina, Mike, Rob, Maggie, Rosie, Bernie, Geoff, Craddock(!) sekä se kulkuriaatelinen, johon Greengrass ihastui. Oscarista saa hyvää tilannekomiikkaa, mutta muuten en ole hänelle kyllä lämmennyt. N'äin jälkikäteen ajateltuna se ensimmäinen pääpoliisi Nick oli myös melko hajuton ja väritön.

Pidän isosti pareista Phil/Gina ja Geoff/Rosie (sekä Claude/kulkurisalametsästäjäaatelisnainen). Ärsyttää, että olen joka esityskerralla missannut sen, mitä vauva-Danielille sekä Philin ja Ginan suhteelle tapahtui (tiedän siis kyllä, mutta haluaisin itse nähdä). Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Durden

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Syyskuu 28, 2008, 11:14:56 »
Seurasin tätä ohjelmaa, Helenin kuolemaan asti. Tauko tuli ja kiinnostus sitten lopahti. En itke usein leffoille/sarjoille, mutta kun Helen kuoli, niin sen yhen poliisin(en muista enää nimeä) suru oli jotenkin niiiin koskettavaa, että itkin mukana. Nyyh.

tää oli yks lempihahmoista, en muista nimee...
Hei, se tais olla Oscar!

Cyria

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Lokakuu 29, 2008, 15:11:56 »
On kyllä ihana sarja!
Juoni on hyvä, ja meno on englantilaista ja hauskaa.
Musiikit on huippuhyviä, niitä alkaa jo itsekkin rummuttaa kuunnellessa.
Joka jakson jännityksen takaa joku poliisijuttu.
Mummokin kattoo tätä!

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Elokuu 09, 2009, 20:08:30 »
Sarjaa olen seurannut alusta asti ja tämä on parhain koskaan katsomani TV-sarja. Todella leppoisa, hauska ja sopivasti jännittävä ja koskettava. Nyt kun ne uudet jaksot tulee niin jokainen on pakko katsoa. Suuri fani olen kyllä! :--D Nyt se poliisi joka Robin jälkeen tulee näytti ihan lupaavalta...
Muistin yhden mahtavan kohdan eikä ole kauaa kuin se jakso näkyi jossa tämä oli. Phil ja Geoff pelaavat krikettiä poliisiasemalla sisällä ja Miller tulee sisälle.
Miller: Mitä peliä tämä oikein on!?
Phil: Krikettiä...
Hulvatonta meininkiä ja Phil on niin ihana. :--D Muita lempihahmoja ovat Greengrass, Geoff, Miller, Merton, Tom (en muista sukunimeä, mutta se oli se poliisi...), Blaketon ja Alf. :--D Davidkin on kyllä mahtava. Ah ja Mike. Mike on minun lemppari poliiseista. ^^ Harmi kun lähti. T.T Rob on myös mahtava ja Nick oli myös. Kaikki oli ihaniaa. :--D Stevestä en kyllä tykänny yhtää. :/ En kattonut niistä jaksoja melkein ollenkaan joissa se oli... Viimeinen jakso jossa Steve esiintyi oli kyllä aika koskettava ja hmm.. :/ AA unohdin Bernien :--D Omalla tavallaan niin hupaisa ja ihastuttava mies.
Geoff on kyllä aivan ihanaaa! Sopisi todella hyvin Rosien kanssa yhteen. Hypin innoissaan paikallani, kun Geoff sai Rosien ahdistelijan kiinni. BDD Ensin en pojasta oikein perustanut, mutta nyt hänestä on tullut oiva lisä sarjaan. Ilman sitä ei pärjää enää. :--D

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Marraskuu 20, 2010, 22:27:42 »
Ikävä tuoda tähän topikkiin huonoja uutisia, jotka mahdollisesti suurin osa tietää mutta sydämen asialla sarja päättyy tähän tuotantokauteen sillä sitä ei ole enää tehty englannissa tämän enempää eikä ylekään näin ollen ole ostanut sarjaa kuin tämän yhden tuotantokauden. Tosin ryhdyin henkilökohtaisesti katsomaan sarjaa uudestaan alusta katsoin ykköstuotantokauden läpi ja kakkonen on nyt menossa, saa nähdä koska pystyn lainaamaan kolmostuotantokauden kirjastosta.