Kirjoittaja Aihe: HeartBeat - Sydämen asialla  (Luettu 12489 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
Vs: HeartBeat - Sydämen asialla
« Vastaus #25 : Marraskuu 25, 2007, 13:39:56 »
Onneksi, koska olisi se aika nopeaa toimintaa Nickiltä... Mul on vaikee kattoo enää kaikkii jaksoja kun harrastukset menee vähä päälekkäin ja uusintoja ei pysty kattoo ku on koulus... :( Mut aina ku mahollista nii katon! ;)

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #26 : Marraskuu 25, 2007, 18:19:02 »
hei siitä Katen kuolemasta on menny noin "vuosi".. eli ei se nyt kauheen nopeeta olis, sitä paitsi kyllä sillä kohta tärppää ;D
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Marraskuu 25, 2007, 21:36:44 »
Onko siitä menny jo vuosi!? Oho! No ei se sitten nopeeta olis... Mut kumminkin. Aika siellä on menny aika nopeesti!

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #28 : Marraskuu 25, 2007, 22:05:34 »
Joo, Katiekin on kasvanu huimasti, ei sitä tajuu välttämättä mutkun yhdessä jaksossa Eileen sanoi jotain että Nick voisi kyllä menä jo juhlimaan onhan Katen kuolemasta jo vuosi tms.
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Stagger Lee

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Marraskuu 26, 2007, 22:30:59 »
Joo, Katiekin on kasvanu huimasti, ei sitä tajuu välttämättä mutkun yhdessä jaksossa Eileen sanoi jotain että Nick voisi kyllä menä jo juhlimaan onhan Katen kuolemasta jo vuosi tms.

No eipä kyllä minun silmään näytä kovin kasvaneelta lapselta... Eikös sen pitäis jo vuoden ikäisenä kävellä? Tietysti onhan se vaikea lapselle kasvaa vuoden verran yhden lyhyen tuotantokauden aikana, eikä tuon Katien esittäjää voi oikein kesken kaiken vaihtaa, on nimittäin keskimääräistä persoonallisemman näkönen penska. Mut huomenna alkaa kuudes tuotantokausi, jospa se ois silloin "yhtäkkiä" kasvanut...

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #30 : Joulukuu 06, 2007, 20:24:11 »
Musta Jo on kiva, taino en oikein muista kun on tän viikon jaksot katsomatta videolla.. : )
Katen kuolema on silti kamala vaikka ei tietäisi mitä jatkossa tapahtuu..
Noniin ennen joulua pitäis tulla uusi poliisi kehiin..

Huomasin että täällä kirjoittavat samat kolme tai neljä henkilöä "koko ajan" joskus löytyy muiden kommiakin..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2007, 20:27:59 kirjoittanut Milgia »
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Minnehoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Joulukuu 06, 2007, 22:29:54 »
Olen jäänny koukkuu... :D Minusta on hauskaa kun Greegraasilla ja sillä Blaketonilla on aina erimielisyyksii. Nyt ku ne rulee uusintana minust oli hirveetä ku Kate kuoli. Mut sit taas.. En nyt tiiä...
   Sarja on minusta siis tosi hyvä. Sarjan henkilöt on hauskoi. Aika kyllä kulu iaka nopeest. Jakso missä Kate kuoli (mikö oli just se jakso mikä jäi väliin!!) on tullu  muistaakseni marraskuussa, ja jaksot mitä nyt tulee, ni Katiekii on jo noin vuoden verran.
   Lempihahmojani ovat Blaketon, Greengraas ja Nick... Ennen oli myös Kate... 

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #32 : Tammikuu 06, 2008, 18:56:05 »
Hihii.. Katie on kasvanu ja se on tosi ihana ^^

Mut nyt asiaan, luin telkku.comista jakso juttuja et tän kuukauden puolella Nick, Katie ja Jo muuttaa pois ja tilalle tulee Micke..  Huomenna tulee taas jakso :)

Ainiin se joka kaipas sitä tunnaria, se on hävinny johonkin mystisesti, yritän kattella viel muilta koneilta ja cd:eiltä..
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Stagger Lee

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Tammikuu 07, 2008, 19:24:21 »
Buahahaa...just äsken katoin nauhalta tämän päivän jakson joka oli ehkä paras ikinä!! Melkein koko ajan sai nauraa ihan kippurassaX) Ainut mikä vähän ärsytti oli se vanha klisee oli että sulhanen (melkein) myöhästyy häistään, mut onneks oli paljon muutakin sählinkiä... Nickin isoisä (taimikälie) oli aivan huippu, ihan härö tapaus... Ja hienoa että Nickin äitikin vieraili taas, repesin aivan totaalisesti kun se rutisti Blaketonia siellä häissäX)... Onneksi tuli nauhalle.

Huomenna sitten saadaan uusi konstaapeli, ja tietääkseni jotain traagisempaakin on luvassa....

PS. Ehkä hieman off-topic, mutta pakko jakaa muidenkin Blaketon-fanien kanssa tämä video, jonka vähän aikaa sitten sattumalta löysin... (Satutuokio jostain 70-luvun alkupuolelta...;)

//Poistin toimimattoman linkin -Huhutar
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2010, 21:38:40 kirjoittanut Huhutar »

Poissa parma

• The Demented One
  • Vuotislainen
  • Putoamista tyylillä
« Vastaus #34 : Tammikuu 07, 2008, 20:41:15 »
"Heart beat(dundundundun), why do you miss when my baby kisses me(tydyttydyttytydytydyty)...."

Aww, yksi niistä harvoista sarjoista joita nykyään seuraan(tarkemmin sanottuna kahdesta)...  Se on ihana tunne kun pitkän koulupäivän ja ruokailun jälkeen voi lysähtää sohvalle tuijottamaan Heart beattia. Lämminhenkinen sarja. Hahmot ovat aika kaukana todellisuudesta(esimerkkinä superkiltti ja aina oikeudenmukainen Nick), mutta sehän se siinä niin ihanaa onkin. Greengras(s?) on oma suosikkini, kukapa ei ihailisi sen mielen tyylitajua. Ja se silmien räpyttely, heh. Alfred tietysti kanssa ihana.

Juuri niin ihana hömppäsarja, jota seuratessa voi laittaa aivot vähäksi aikaa narikkaan ja vain katsoa kuinka sylki lentää Blaketonin suusta kun se huutaa ruudun toisella puolella. Kerrassaan herttaista, eikö? Mutta joo, lähes joka päivä katson, tänään en kyllä ehtinyt, mutta muuten olen aika pahalaatuisesti koukussa. Suosittelen tasapuolisesti kaikille.

//Seireeni: No joo, tietysti on mahdollista että en vain täällä pienessä kaupungissa jumalan selän takana ole sattunut tapaamaan tuon kaltaisia ihmisiä, ja pelkästään kuvittelen etteivät hahmot ole realistisia :P Pysyn nyt kuitenkin kannassani.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2008, 16:28:29 kirjoittanut parma »
Tie Miehen Sydämeen Käy Kairon Kautta
Niin kauan kuin kuulen lokkien kiljunnan,
tiedän olevani elossa.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #35 : Tammikuu 08, 2008, 14:49:43 »
Hahmot ovat aika kaukana todellisuudesta(esimerkkinä superkiltti ja aina oikeudenmukainen Nick), mutta sehän se siinä niin ihanaa onkin.

Olen täysin eri mieltä. Minusta sarjassa nimenomaan parasta ovat todentuntuiset ja maanläheiset henkilöt. Voin vain kuvitella, miten muissakin pikkukylissä sattuu ja tapahtuu samanlaisia kömmähdyksiä. Nickin kaltaiset rauhalliset ja herttaiset ihmiset saattavat toki olla harvassa, mutta se ei tarkoita, etteikö heitä olisi olemassa :)

Minäkin siis olen jäänyt koukkuun tähän valloittavaan brittisarjaan. Äitini mukaan sarja tulee nyt ainakin kolmatta kertaa uusintana, niin suosittua se on ollut. En kyllä yhtään ihmettele: kaikki saippuaoopperoille (joita on nykyään pilvin pimein) tyypillinen teatraalisuus ja ylilyönnit puuttuvat kokonaan, ja 1960-luvun vaatteet ja musiikki tuovat koko touhuun aivan oman, kiehtovan leimansa. Puhumattakaan poliisien univormuista... Grau. Unohtamatta tietenkään jo aiemmin mainitsemiani sarjan henkilöitä, jotka inhimillisyytensä ja tavallisuutensa puolesta voisivat asua kenen tahansa mattimeikäläisen naapurissa aina juonittelevaa Greengrassia myöten.

Aloin katsoa sarjaa kerran vahingossa kun suihkussakäynnin jälkeen avasin telkkarin katsoakseni, mitä sieltä tulee. Puoli kahdeltatoista Sydämen asialla oli kestänyt jo puolisen tuntia, mutta liimauduin silti ruudun ääreen katsoakseni, miten lopussa käy. Pitihän seuraavakin jakso katsoa... ja sitä seuraava... ja kas, olin koukussa! Jossain vaiheessa minulla jäi muutama jakso väliin töiden takia, ja oli suuri järkytys huomata, että Kate oli kuollut siinä välissä. Kyse oli ilmeisesti onnettomuudesta. Voisiko joku kertoa minulle Katen kuolemasta vähän tarkemmin?

Nyt harmittaa ihan älyttömästi että nukuin tänään yli puolillepäivin, missasin näköjään Nickin ja Jo'n häät :/ Muuttivatko he nyt poiskin vai? Huomenna pitää kyllä panna kello soimaan, etten vahingossakaan missaa tätä :)

Niin ja lopuksi pieni pyyntö niille, jotka ovat katsoneet sarjaa ennenkin ja tietävät, mitä kaikkea tulee tapahtmaan: ÄLKÄÄ SPOILATKO!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2008, 14:53:58 kirjoittanut Seireeni »
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #36 : Tammikuu 18, 2008, 22:49:38 »
Voisiko joku kertoa minulle Katen kuolemasta vähän tarkemmin?
Katella todettiin leukemia ja lopulta hän sai jonkinlaisen infektion, joka nujersi hänet. Tyttöparka nukkui lopulta pois omassa sängyssään, Nickin vieressä. Nyyh. (On muuten harvinaisen ikävää missata joku kuolema tai muu merkkitapaus noin vain, itse katsoin pari vuotta sitten Heartbeatin sisarsarja Kyläsairaalaa hyvin satunnaisesti, ja sitten yhtäkkiä se söpö nuori tohtori olikin kuollut. Häiritsi kauan se kuolinsyy, mutta onnistuin sentään näkemään sen jakson uusintana joskus viime vuoden lopulla.)

Olen edelleenkin koukussa, vaikka vähän epäilin mitä mulle tapahtuu Nickin lähdön jälkeen. Kummastuttaa kyllä miksi edes epäilin koska Blaketon on siellä edelleen ja tiesin sen etukäteenkin. Jotenkin säälinsekaisen huvittuneena olen katsellut kun se ei millään osaisi päästää vanhoista tavoistaan irti eläkkeelläkään ("Sergeant Rowan, your office, now!"). Ja onhan tuo ihana keino nollata koulupäivä kun tulee niin sopivaan aikaan. Mutta lähinnä minä kai pelkäsin sitä, etten yhtäkkiä enää välittäisikään ihan niin paljon sarjan tapahtumista kun sellainen "kiintopiste" kuin Rowanin perhe katoaisi maan päältä, mutta jumitetaan sitten entisessä ylikonstaapelissa :P

Minä yhdyn kanssa tuohon spoilaamattomuuden vienoon toivomiseen, spoilaan mieluummin itse itseni tietoisesti jos haluan niin tehdä ;)

(Off:
Lainaus käyttäjältä: Stagger Lee
PS. Ehkä hieman off-topic, mutta pakko jakaa muidenkin Blaketon-fanien kanssa tämä video, jonka vähän aikaa sitten sattumalta löysin... (Satutuokio jostain 70-luvun alkupuolelta...;)
:D Minä en ymmärrä miksi tuo joku on kommentoinut että Derekiä ei tuosta tunnistaisi jos ei tietäisi kuka hän on. Minun korvaani hänellä on niin tunnistettava ääni ja puheen painotustapa, että epäilykselle ei jää sijaa :P)

//Poistin toimimattoman linkin -Huhutar
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2010, 21:36:34 kirjoittanut Huhutar »
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa manta

• Kajahtanut potteristi
  • Vuotislainen
    • Tassujengi
« Vastaus #37 : Maaliskuu 21, 2008, 00:27:48 »
Tässä yksi kajahtanut lisää.

Katselen sarjaa aina silloin tällöin, ja täytyy sanoa, että kuuluu parhaimmistoon. En oikein tierä miksi. Hauska, lämminhenkinen ja BRITTILÄINEN ohjelma. Haluan visitoida Iso-Britanniassa!

Lempihahmo on varmaan Gina. Se on sellainen räväkkä ja ystävällinen henkilö, vähän niinkuin Ginny (siis Potterista). Yhdessä vaiheessa tykkäsin Greengrassista, mutta nykyään se on mielestäni vastenmielinen. Myös Maggie on kiva.

-manta
Aivojen tilalla ilmapalloja.

Kiisseli

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Maaliskuu 27, 2008, 20:29:33 »
Herran jestas ihmettelin että Vuotiksessakin on Sydämmen asialla yhteisö..? :o Sarjahan on ihana, mutten juuri nyt seuraa koska olen nähnyt kai kaikki kaudet, ja tiedän mitä tulemaan pitää. Eniten pidän sarjan musiikista! Siis todella loistavaa. Myös Ginan asut ja korut ovat ihania.

Poissa Nekkutikku

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Huhtikuu 01, 2008, 15:36:37 »
En olekaan huomannut tätä keskustelua täällä. Sarja on mielestäni mahtava, koska vaikka siinä tapahtuu (ihmeellisen paljon) rikoksia ja kaikkea, se ei kuitenkaan ole epäuskottavaa Päivien viemää -tavalla (vaikka katson siis sitäkin). Sarjassa soitetun musiikin kautta olen löytänyt todella hyviä '60-luvun bändejä ja kappaleita. Tämä on ainoa sarja jossa olen itkenyt kuolemille, koska ne on osattu näytellä hyvin, esimerkiksi kun Nick suri Katea.

Mun ehdoton lempikohta oli siinä jaksossa, jossa Ginalla oli synttärit ja joku nainen tappoi siskonsa. Eli siis Gina ja Phil menee sinne pubiin jossa oli ne "Gina ei pääse Pariisin, tuomme Pariisin Ginallle -juhlat" ja siellä kuorsaa humalainen Ventress, ja huppelissa oleva Blaketon puhuu siinä jotain, toivottaa hyvää syntymäpäivää ja sit se ottaa semmosen  (en kuollaksenikaan muista mikä sen nimi on) pillin johon puhalletaan, siis semmonen värikäs pahvinen tötterö ja puhaltaa siihen pari kertaa ja yritti herättää Ventressin. :D

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #40 : Toukokuu 26, 2008, 13:47:33 »
Meni ainakin kuukausi niin, etten pystynyt katsomaan Heartbeatia, ja nyt kun olen taas päässyt seuraamaan, olen ihmeissäni. Mitä Greengrassille on tapahtunut, kuolikos hänkin? Entä minne Maggie on kadonnut? Onneksi Mike ja Jackie erosivat, eivät mielestäni sopineet toisilleen ollenkaan.

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Urheiluhullu
« Vastaus #41 : Toukokuu 30, 2008, 14:40:15 »
Greengrass muutti sinne Länsi-Intian saaristoihin, Maggi muutti myöskin poies...
Harmi vaan, että Summerbee kuoli...
rulezman --> Dilledong

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #42 : Toukokuu 30, 2008, 20:54:41 »

MITÄ?! Ei voi olla totta! Missä jaksossa? Voi mälsä, Summerbee oli niin kaunis ja ihana :( Mike-parka, hänellä ei tosiaan mene hyvin naisrintamalla.

Kerropas samantien, että miksi Greengrass muutti Länsi-Intian saaristoihin ja minne Maggie puolestaan muutti? Muuttiko Maggie sen jonkun miehen kanssa?

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #43 : Toukokuu 30, 2008, 21:24:12 »

MITÄ?! Ei voi olla totta! Missä jaksossa? Voi mälsä, Summerbee oli niin kaunis ja ihana :( Mike-parka, hänellä ei tosiaan mene hyvin naisrintamalla.

Kerropas samantien, että miksi Greengrass muutti Länsi-Intian saaristoihin ja minne Maggie puolestaan muutti? Muuttiko Maggie sen jonkun miehen kanssa?

Taisi eilisen, eli torstain jaksossa Summerbee kuolla...
Greengrassin näyttelijä sai aivohalvauksen, ja jätti sarjan. Maggie sai töitä jostakin muualta.
rulezman --> Dilledong

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #44 : Kesäkuu 05, 2008, 09:53:20 »
Ihana sarja. Olen katsellut jo monta vuotta.. Kamalaa, kun kaikki kuolevat. Bellamy ja Mike eivät koskaan onnistu naisasioissa, Jackie otti ja häippäs toisen matkaan ja Summerbee heitti veivinsä. Gina taas ei suostunut kosintaan.. Lempihahmojani tässä sarjassa ovat tällä hetkellä Bellamy ja Gina, mutta ennen ne olivat Nick ja Kate. Katen kuolema oli kamala. :( En pitänyt lainkaan Nickin uudesta vaimosta Jo'sta.. Sarjassa on loistavasti valittu musiikki ja hahmot ovat hauskoja. Inhoan Vernonia! Voisiko joku muuten selittää vähän siitä jostain vesisäiliö-jaksosta, en nimittäin nähnyt sitä kokonaan. Vernon törmää johonkin toiseen autaan jne.

Vernon on menossa jonnekin salaisen lastinsa kanssa, ja kukaan ei tiedä mitä siellä on, ei edes David joka on kyydissä.
Sitten vastaan tulee auto, joka ajaa ihan väärällä kaistalla ja Vernon ajaa auton ympäri ja loukkaa päänsä, David nukkuu :)

Sitten sitä mustaa moskaa alkaa valumaan jokeen tai puroon tai jonnekin, ja siitä se sitten jatkaa matkaansa vedenpuhdistamoon.
Ja kun Vernon on menettänyt muistinsa, kukaan ei tiedä mitä se musta aine on.

Sitten Bubin kraanasta alkaa tulla sinistä vettä, kuten ilmeisesti muualtakin kylästä, ja kaikki sairastuvat, ripuli, paha olo ja sen sellaista.

Kaikki tietenkin pitävät Vernonia syyllisenä, mutta näin ei ole.

Veden oli oikeasti saastuttanut joku tyyppi, joka oli saanut potkut vedenpuhdistamosta.

Ja Vernonkin sai muistinsa takaisin, ja selvisi, että hän oli ajanut varastettua autoa, ja kyydissä oli sitten muistaakseni ollut mallasta.
rulezman --> Dilledong

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #45 : Kesäkuu 08, 2008, 14:45:51 »

Olisiko kellään muuten innostusta Heartbeat-foorumiin? (Minulla on pakkomielle foorumien tekoon ja ajattelin kokeilla tällaista tällä kertaa.)
Kyllä se voisi toimia, vaikka Sydämen asialle onkin jo jonkinlaiset fanisivut, muttei foorumia.
Mä ainakin rekisteröidyn.
rulezman --> Dilledong

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #46 : Kesäkuu 10, 2008, 18:05:25 »
OIliko nyt ensimmäinen kerta, kun Vernon oikeasti onnistui hankkeessaan? Tyylikkään Bentleyn sai :)
rulezman --> Dilledong

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #47 : Kesäkuu 11, 2008, 11:54:52 »
Ihan hyvä lekuri, vanha oli kyllä parempi
rulezman --> Dilledong

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #48 : Kesäkuu 14, 2008, 14:05:16 »
Kyllä Vernonilla on ainakin vielä pysynyt rahat suht hyvin hanskassa.
Taisi muuten saada niistä tauluista aika moisen kasan rahaa, osti uuden Bentleyn, poltti hotellihuoneen, ja silti suunnittelee uutta huoltamoa ja talon uudistamista. No, kai ne rahat kohta loppuu...
rulezman --> Dilledong

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #49 : Kesäkuu 19, 2008, 21:18:00 »
David osoitti olevansa oikea Darts-mestari :)

Uskoisitteko muuten, että Bernien näyttelijä Peter Benson, on syntynyt vuonna 1921, alkaa jo olla vähän ikää...
rulezman --> Dilledong