Kirjoittaja Aihe: HeartBeat - Sydämen asialla  (Luettu 9305 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Miittiriippuvainen
HeartBeat - Sydämen asialla
« : Lokakuu 04, 2007, 17:56:50 »
Tämä ykköseltä tuttu draama sarja Sydämen asialla jonka alk.per. nimi on HeartBeat,jonka ns. pääosassa ovat Aidensfieldin poliisiaseman poliisit. "Sydämen hyvyys ja leppoisa henki ovat Aidensfieldissa yhä aistittavissa, ja sydämet sykkivät ihanan 1960-luvun musiikin tahtiin."

Siis mitä mieltä olette ykkösen katsotuimman 60-luvun maalaiskylään
sijoittuvasta draamasarjasta?

Itse pidän sarjasta todella paljon,aloin katsomaan sarjaa kun se tuli toissa kesänä..
Odottelin summerin alkamista ja katsoin ykköstä,kysessä oli jakso jossa Kate kuoli leukemiaan.

Pidän sarjasta koska siinä on hyvä juoni ja hyvää musiikkia...
AIniin... oliko tohtori Alex Ferrenbyn kuolema teidän mielestänne koskettava,minun mielestäni oli.. itkinkin vähän *nyyh*  ja toinen *nyyh* Kate oli niin surullinen asiasta ..

TÄMÄ KESKUSTELU MENEE SITTEN YLEN JAKSOJEN MUKAAN.. !!!

Viimeinen uusi jakso tuli keväällä,se päättyi sihen kun Helen kuoli räjähdyksessä.. sitä uudemmista jaksoista TÄÄLLÄ EI SAA PUHUA!!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2007, 17:52:53 kirjoittanut Milgia »
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Jigsaw

• Ankeuttaja
Vs: HeartBeat - Sydämen asialla
« Vastaus #1 : Lokakuu 04, 2007, 19:50:45 »
Tätähän joskus tulee katsottua...
Tämä on ihan hyvä sarja, vaikka ensin luulin tätä ihan sukaksi... :) Jotenkin hieman jännitystäkin mukana ja kaikkea semmoista.
Lempi "hahmoja" ovata mm. Greengrass ( Kaikista paras ;D) ja Blaketon. ;) Jotenkin tulee aina mieleen toi Greengrass yrittää huijata/ansaita toisilta sitä rahaa keinolla millä hyvänsä. Kaikin puolin hieno sarja, ja ihan viihdyttäväkin missä saa myös nauraa...

Poissa henia

• Pikkuisen harhassa oleva
  • Vuotislainen
  • Pottermore: QuillNiffler10113
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Lokakuu 08, 2007, 21:30:57 »
Sydämen asialla on todella hyvä sarja.  Parhaita hahmoja ovat: Greengrass, Nick, Kate, Ventress ja Blaketon
Yhdessä jaksossa on minun mielestäni kaksi juonta: Greengrassin rahantienausyritykset ja varsinainen juoni.
Yllättävää vai mitä.
Viihdyttävää katsottavaa koko perheelle sanoisin.

Stagger Lee

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Lokakuu 08, 2007, 22:40:20 »
Koukutuin sarjaan nyt tänä syksynä kun se alkoi uusintana, kiitos äitini... Aiemmin en ollut juuri katsonut, vaikka olinkin tietoinen sarjasta (kiitos taas äitini, joka kertoi minulle joka päivä mitä sen aamun jaksossa oli tapahtunut, halusin tai en). Seuraan sarjaa joka ikinen päivä, ja olen nykyisin jopa ajoittanut teenjuontihetkeni alkamaan klo 17.08, sen takia kun ohjelmassa vähintään joka toisessa kohtauksessa pyöritään teekupit kädessä...joten mieli teki keittää sitä itsellekin (ja kyllä, syön samalla myös Digestive-keksejä...:)

Sarja on tyypillisen brittiläinen: lämminhenkinen, hauska ja hyvin kirjoitettu. Ja se Yorkshiren murre on niin ihanan kuuloista...;) Suosikkihahmoni on ehdottomasti Blaketon, varsinkin alussa oli hauska katsoa muuten niin rauhallisia ja ujompia roolihahmoja esittävän Derek Fowldsin karjuvan ja olevan ilkeä kaikille...(mutta varsin uskottavasti hän siitä kuitenkin selviytyy). On kuitenkin kiva kun hänestä on tehty nyt vähän inhimillisempi hahmo. Greengrass on juuri mahdottomuudessaan ja persoonallisuudessaan ihana, parasta koko sarjassa on ehkä se kuinka hän pääsee aina kuin koira veräjästä ja Blaketon repii jälleen hiuksia päästään...X)

ps. Kiitti muuten, kun spoilasit kivasti tuossa aloitusviestissä...:) Vaikka olinkin kyllä jo tietoinen että Kate kuolee myöhemmin..

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Lokakuu 15, 2007, 21:46:16 »
Minäkin olen tiennyt sarjasta jo aika kauan, mutta varsinaisesti olen alkanut katsoa vasta näiden uusintojen myötä, ja nyt täytyy myöntää että olen ihan koukussa ja keskiviikko on ihan kamala päivä kun pääsen vasta kahdeksaksi kotiin. Onneksi on tallennusvälineet. (Ja tänään oli loistava päivä - katsoin kolme jaksoa ^^)

Minäkin olen vannoutunut Blaketon-fani, itse asiassa eksyin tapittamaan sarjaa ihan hänen takiaan (koukutuin kesällä Kyllä, herra ministeriin, ja eräänä päivänä kuuntelin puolella korvalla televisiota: Ei, miten tuo kuulostaa ihan Derek Fowldsilta! Aa, se on se!) Myöskin Greengrass on totta vie loistava hahmo, tänäänkin repesin kun se kiikutti kaikki tavaransa verottajalle.

Sarjan lämminhenkisyys vetoaa minuunkin, tarjoaa kohtuullista vastapainoa Houselle. Ja nautin aina kun pääsen keksimään sisäpiirin vitsejä itseni kanssa, ja jostain syystä Sydämen asialla tarjoaa niitä useinkin. Niinpä sitten hihittelen kohtuullisen paljon itsekseni samalla kun katson tv:tä.

Muutama sisäinen repeäminen. Heathcliff!
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #5 : Lokakuu 17, 2007, 12:14:22 »
Anteeksi Stagger Lee..
Unohdin mainita lempihahmoni; ehdottomasti Nick,Gina ja Blaketon..
niin ja en spoilaa enempää ja sanon vain että kaikki ne poliisit jotka ajavat/ajoivat motskarilla ovat suosikkejani.. 

Steesheen; mullakin on noita omia sisäpiiri -vitsejä ja- juttuja,mutta ei niitä kukaan ymmärrä kun kukaan ei katso sydämen asialla..

miten se muuten taivutetaan?
sanotaanko että; "emmä nyt tuu katon sydämen asialla" vai "emmä ny tuu kun katon sydämen asiaa"
vai kenties jollakin muulla tavalla..
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Stagger Lee

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Lokakuu 18, 2007, 15:59:35 »
miten se muuten taivutetaan?
sanotaanko että; "emmä nyt tuu katon sydämen asialla" vai "emmä ny tuu kun katon sydämen asiaa"
vai kenties jollakin muulla tavalla..

Minä sanon aina: "Mä meen nyt kattoon 'Haartbiittiä'." :)

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Lokakuu 19, 2007, 22:07:55 »
Olen ollut tämän viikon kipeenä ja kaikki tän viikon jaksot olen kattonu aamusin uusinnat ja illalla uudet jaksot! <3 Olen jääny koukkuun. Ihana tunnari ja hyvät näyttelijät. Mulla ei ole kun hyvää sanottavaa sarjasta. Rakastan. <3

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #8 : Lokakuu 19, 2007, 23:35:57 »
Vampyyrityttö// mäkin rakastan sitä tunnaria,aina kun se tulee siis loogisesti ohjelman alussa ja lopussa oon ihan fiiliksissä.. mulla on se koneellakin, tiesittekö muuten että se Nick Berry laulaa sen tunnarin... jos ette tiedä kestä puhun niin tarkkaavaisuutta alussa tai lopputekstien aikana ;D

ja jos haluat nyt ostaa jonkun HB soundtrackin niin on aika kiven alla.. ja myös Nick Berryn tuotanto *höh*
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2007, 21:15:33 kirjoittanut Milgia »
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Lokakuu 22, 2007, 19:29:07 »
Onko se todella Nick Berry?! Eikä. En olisi ikinä uskonu! Onko sillä oikeesti noin hyvä ääni? Kai sillä on... Olen tyrmistynyt. :)

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #10 : Lokakuu 22, 2007, 22:32:21 »
On se, sillä on aivan mahtava ääni.. se on tehnyt levyjäkin.. mut niitä ei löydy mistään.. penkonu olen joka paikan.. kirjastossakaan ei oo.. ja vielä niin,väitätkö tosiaan että et tiennyt, minä tunnistin äänestä ja varmistin lopputeksteistä..
Tricia Penroosekin on julkassu levyn joskus vuonna kivi ja nakki.. kaksikin levyä
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2007, 20:54:12 kirjoittanut Milgia »
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Lokakuu 25, 2007, 21:20:21 »
Mä en ollu koskaan ajatellu sitä laulajaa, mutta nyt kun sitä kuuntelee tarkasti niin sen muuten huomaa että se todella on Nick Berry! Mäki tänään noita levyjä etin möyrin kirjastonkin, mutta ei löydy! Täytyy varmaan mennä ettimään divarista...

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #12 : Lokakuu 25, 2007, 22:18:30 »
Vampyyrityttö// jos löydät kerrothan niiden nimet ...
niin munkin täytys mennä kierteleen divareihin ..
mitäs piditte "Ei kiltille tytöille satu" jaksosta?
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Lokakuu 26, 2007, 19:05:06 »
Hyvä jakso. Voi Gina parka...
Toivottavasti Nick ja Kate saa välinsä kuntoon. Mä en tiedä mitä teen jos ne eroaa! :/
Ja jos löydän niin kerron aivan varmasti. :)

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #14 : Lokakuu 26, 2007, 22:25:49 »
Niih.. ja jännitystä lisää se kun Kate on raskaana,harmi kun en voi nähdä maanantain jaksoa.. :(
Haluan meinaan nähdä Nickin ilmeen kun Kate kertoo..

hyvinhän niillä menee, vauvan huonekin jo valmis :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2007, 07:48:02 kirjoittanut Milgia »
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Marraskuu 01, 2007, 18:26:28 »
Nii taas onneksi menee. Minäkin olisin halunnu nähä sen jakson, mut luin siitä jaksosta jossain en muista nyt mistä... Hhmm... Mutta kuitenkin. Minusta tuntuu ettei oikeastaan muut poliisit tee töitä kun Nick. Aina ne istuskelee poliisi asemalla. :)

Stagger Lee

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Marraskuu 03, 2007, 20:39:55 »
Minusta tuntuu ettei oikeastaan muut poliisit tee töitä kun Nick. Aina ne istuskelee poliisi asemalla. :)

Se johtuu vaan siitä että koska Nick on sarjan päähenkilö, niin hänen elämäänsä ja työhönsä keskitytään enemmän kuin muiden. Käsittääkseeni tämä muuttuu jatkossa sitten kun Nick alkaa tehdä lähtöä sarjasta. Haluaisin kyllä itsekin nähdä enemmän muiden poliisien työskentelyä, en edes hirveästi pidä Nickistä... Ventressin ja Bellamyn jekkuilut ovat tällä hetkellä sarjan parasta antia...:)

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #17 : Marraskuu 04, 2007, 14:59:21 »
Stagger// Juuh, Ventressin jutut on niin parhaita, ja Blaketon löytää juuri Bellamyn jutuista aina jotain.. xD
Itseasiassa, Nick on se päivystävä poliisi joten sillä on eniten hommia, ja Ventress on asemalla koska hänen työhönsä kuuluu välittää tiedonantoja ja ottaa puheluita vastaan. Bellamun töihin taas kuuluu auttaa Nickiä jos on tarpeen ja olla paikalla varmuuden vuoksi jos tarvitaan poliisia ja Nick ei pääse..

Stagger// hyvä että joku on samaa mieltä kanssani, tuli meinaan molemmilla samat asiat mutta vähän eri muodossa ;D Ja onhan Ventressillä aikaa juoda teetä jos se on aseman puhelinvastaava.. niih
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2007, 20:44:15 kirjoittanut Milgia »
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Stagger Lee

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Marraskuu 04, 2007, 19:39:10 »
Kyllä minä silti uskon että Ventressillä ja Bellamyllä on omat tutkittavat juttunsa noiden lisäksi, niitä ei vain kovin usein sarjassa näytetä... (ei kai se Nick pysty itse kaikkia juttuja ratkomaan) Nick on päivystävä poliisi Aidensfieldissä ja siellä Ashfordlyn asemalla on käsittääkseni kanssa aina joku paikalla (mulla kesti pitkään tajuta että siellä on kaksi eri kylää tai jotakin ja että kummassakin on omat poliisiasemansa...)  Ja muutama jakso takaperin tehtiin jotain raporttia viime kuukauden aikana ratkaistuista jutuista ja oli se Ventresskin näköjään jotain tehnyt... Vaikka kyllä minustakin välillä näyttää siltä ettei ne muut (varsinkaan Ventress) tee mitään muuta kuin istu asemalla juomassa teetä...

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Marraskuu 07, 2007, 19:22:41 »
Mä nauroin itseni kipeäksi kun Ventress terotteli sitä kynää! :) On tosta aikaa mutta se oli mahtava kohta! <3

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #20 : Marraskuu 23, 2007, 14:19:31 »
Vähän mä pelästyin eilen kun Blaketon sulki silmänsä siel tunnelissa vaik tiesin et se säilyy hengissä..
Huih,meinasin joutua spoilauksen uhriksi uusimmasta kaudesta kun etsin kuvia, mutta onneksi tajusin mennä pois.. *huh,huh*
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Stagger Lee

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Marraskuu 23, 2007, 23:30:32 »
Minä olen spoilaantunut jo aikoja sitten, kun en malta olla lueskelematta tulevien jaksojen juoniselostuksia imdb:stä... Mutta ei siitä nyt sen enempää. Oli kyllä hyvä se tunnelijakso, Greengrass ja Blaketon on ihan loistava pari...;) Pareista puheen ollen, tuo Blaketon/Eileen-paritus on minusta aika teennäinen, eivät ollenkaan sovi yhteen... Parempi olisi ollut se Nickin äiti, jonka kanssa Blaketon treffaili muutama viikko sitten... Ai että mua nauratti se jakso, naisparka yrittää kaikkia viettelykeinojaan mutta yks ei vaan älyä...:D

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #22 : Marraskuu 24, 2007, 15:51:47 »
^^ Jaa Blaketoniako tarkoitat, ei se nyt mitään edes pikkasen romantiikkaan viittavaa älyä...
Eilen tuli mun lempijakso, se Piraattiradio, Nick on siinä niin ihana mutta se pojan hyppy ei oo kiva ..
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Marraskuu 24, 2007, 18:17:08 »
Mä säikähdin että Blakenton, että se kuolee mut onneks se ei kuollu! Huh se pommi jakso oli hyvä! Tai no se ei ollu kiva kun se kuoli se pommin purkaja vai miksi sitä nyt pitäisi sanoa... Mutta kuitenkin! Must tuntuu et Nickin ja sen yhen lääkäri naisen välille tulee jotain koska se nainen on melkein joka jaksossa siellä Nickin kotona.

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #24 : Marraskuu 24, 2007, 20:37:50 »
en spoilaile yleensä mutta nyt ... jos oikein muistan niin ei niille mitään ystävyyttä syvempää tule :D
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."