Kirjoittaja Aihe: Potter -näyttelijät muualla  (Luettu 20159 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Potter -näyttelijät muualla
« Vastaus #150 : Maaliskuu 19, 2012, 16:39:35 »
Olin aika tolaltani, kun bongasin Apinoiden planeetan synty nimisestä leffasta Tom Feltonin (Draco Malfoyn) näyttelemässä Dodge Landonia. Felton on ollut suosikkinäyttelijäni siitä lähtien kun Viisasten kiven näin ensimmäistä kertaa, ja oli tosi kiva nähdä ko. henkilö toisenlaisessakin roolissa. :)

Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #151 : Lokakuu 19, 2012, 21:19:18 »
Gary Oldman näyttelee Nancy Spungenin poikaystävää Sid Viciounsia elokuvassa Sid&Nancy. En ole vielä katsonut elokuvaa (se lepää parhaillaan vieressäni, kun kirjoitan tätä), mutta se kuulostaa hyvältä ja kirja ainakin oli hyvä.

/// muoks.

Noniin, nyt on katsottu Sid&Nancy ja vaikka oli melko huono elokuva ylipäätään, niin älyttömän hyvä suoritus Gary Oldmanilta! Tykkäsin kyllä nuoresta herrasta (sillosesta nuoresta) tässä elokuvassa :)

Sitten muita.

Robert Pattinssonin olen toki nähnyt kolmessa Twilightissa, hyvä suoritus kyllä herralta, mutta en juurikaan piittaa Pattinssonista.

Mark Williamsin (Arthur Weasley) olen bongaillut Tähtisumua elokuvasta, tykkäsin kyllä herran suorituksesta, mahtava näyttelijä muutenkin ja Tähtisumua oli muutenkin hyvä elokuva :) Tietysti Williams näytteli myös 101 dalmatialaisessa Jesperiä.

Alan Rickmanin olen bongannut useasta eri elokuvasta! Katsoin vähän aikaa sitten Robin Hood - Varkaiden ruhtinas - elokuvan, jossa herra näyttelee ja tykkäsin kyllä hänen suorituksestaan siinäkin. Sitten tietysti Järki ja tunteet, tykkäsin. Ja olen kuullut Rickmanin Apua! Olen kala - elokuvassa. Siinä taisi olla kaikki tältä nuorelta (tai vanhemmalta, miten sen nyt ottaa) tähdeltä, tykkään kyllä Rickmanista älyttömästi! Pahis!Hyvikset on mielenkiintosia.

Emma Watsonin bongasin ensimmäisen kerran My Week with Marilyn - elokuvasta ja tykkäsin kyllä koko elokuvasta! Ihana oli myös Watsonin osuus. Elämäni seinäruusuna - elokuvassakin nainen näyttelee hyvin.

Daniel Radcliffen bongasin taas ekan kerran December Boys - elokuvasta ja musta tuntuu, et toistan itseäni, kun sanon, että tykkäsin.

Ralp Fiennesin olen nähnyt Lukijassa, Titaanien taistelussa ja Herttuattaressa ja tykkäsin! Fiennes on muutenkin yksi lempinäyttelijöistä ja näyttelee mahtavasti!

Jason Isaacsin olen nähnyt tietysti Peter Panissa Kapteeni Koukkuna, mahtava suoritus, rakastuin! Lisäksi bongasin tämän nuoren herran elokuvassa Good, tykkäsin  siinäkin!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2012, 12:28:04 kirjoittanut Florida »
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #152 : Lokakuu 20, 2012, 00:12:12 »
En itseasiassa ole tajunnut ennen  kuin nyt, tätä ketjua lukiessani, että Arthur Weasleytä esittävä henkilö on 101 dalmatialaisessa. Johtuu ehkä siitä kun ite olen kattonut kyseisen elokuvan aina dubatulta videolta niin en osannut häntä yhdistää Arthuriin. Vähän aikaa sitten katsoin 101 dalmatialaisen pitkästä aikaa ja pidin kyllä hänen roolihahmostaan hömelönä varkaana. Vähän yksipuoleinen hahmo siinä, mutta ei paljoa voi odottaakkaan kun hänen roolinsa on niin pieni sivuosa.

Molly Waesleyn (unohdan usein näiden näyttelijöiden nimet) olen nähnyt Mamma Mia! elokuvassa ja hänen roolistaan tykkään siinä todella paljon. Marilyn Streepin kolmen hengen kaveriporukka toimii tosi hyvin yhteen.

Jason Isaac eli Lucius Malfoyn olen nähnyt Peter Panissa koukkuna ja Herra Kultasena ja on kyllä loistava rooli siinä. Sopivan pelottava, hempeä ja huumorillinen. Vaikka kyllä hänelle sopii paremmin Luciuksen valkoinen kuin Koukun musta peruukki.

Tossa kesällä katsoin ekan kerran Mami Hoitaa elokuvan, jossa on Maggie Smith eli McGarmiva. Pakko myöntää, että vaikka hänen roolihahmonsa oli mielyttävä, niin en päässyt siihen sisälle, eikä se minusta mikään musta komedia ollut. Ei koskettanut minua eikä jäänyt valitettavasti mitenkään positiivisesti mieleen.

Robert Pattinsonin eli Cedric Diggoryn olen kahdessa ekassa Twilightissa nähnyt. Odotin Twilightia tosi paljon kun sain kuulla että Pattinson näyttelee vampyyria (en ole kirjoja lukenut, enkä edes kuullut niistä ennen elokuvaa). Eka Twilight elokuva on ihan ok, se minulla on dvdeellä, mutta toka meni jo niin sekoksi, ettei kiinosta katsoa enempiä. Pattinson on hyvä, mutta muu siinä Twilightissa ei minua kiinosta.

Viktor Rumia näyttelevä ukko, jonka nimeä en muista, esiintyy Hostel kakko selokuvassa, en kyllä muista yhtään millaisessa roolissa. Palkon seksiä ja verta siinä kumminkin esiinty ja muistaakseni Viki kuoli jossain vaiheessa, en mene vannomaan.

Gary Oldmanin eli Sirius Mustan olen bongannut näistä uusista Batmaneistä seka Red riding Hood elokuvasta ja Oldmanin suorituksista ei voi sanoa mitään pahaa. Loistava näyttelijä.

Lupinin katsoin tänään pitkästä aikaa Black Beauty elokuvassa, ja hän on siinä kyllä ihanan herkkä. Voin vaikn kuvitella että Lupin on ollut nuorempana tuollainen.

Helena Bonham-Carter eli Bellatrix olen nähnyt Jali ja suklaatehtaassa Jalin äitinä, vaikka hänen roolinsa oli siinä hyvin pieni, mutta ihan onnistunut. Helnan olen myös nähnyt Sweeny Todissa, jossa hän on niin lääpälläään Johnny Deppiin, että ihan tulen kateellsieksi. Hyvin hän tässä laulaa ja muuta en oikein muistakkaan, siitä on aikaa kun kyseisen elokuvan olen nähnyt.

Emma thompson eli Punurmio Love Actually elokuvassa. Hän on äiti, joka joutuu katsomaan vierestä kun mies (Alan Rickam) kiinnostuu nuoremmista työntekijöistä on minusta koskettavaa. Eikä ihme kun Alan Rickmanin roolihahmo on siinä niin tunnevammainen.

Alan Rickman (Eli ihana Severus Kalkaros) on Love Actuallyssa minulle myös tullut tutuksi ja on mielenkiintoisin hahmo sitten  pääministerin. Alan näytteleee loistavasti tunnevammaista ukkoa, joka mieuummin viettäisi aikaa kuuman sihteerikön kanssa, kuin kotona vaimon luona. Onneksi näiden suhteella on kumminkin onnellinen loppu. Alan on loistava Sweeny Todissa ja olen kuunnellut usein sitä hänen ja Johnny Deppin yhteislaulua Pretty Woman. Upeaa. Alanin muistan pienesti myös Burtonin Liisa Ihmemaassa elokuvan Kaalimadon äänenä. Se olikin ehkä ainut hyvä koko elokuvasssa Johnny Deppin lisäksi. Olin Burtonin Ihmemaahan todella pettynyt (ja taisihan se Helna Bonham-Carter sielläkin vilahtaa jonain kuningattarena)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2012, 15:44:10 kirjoittanut BlackSev »

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #153 : Lokakuu 20, 2012, 11:48:04 »
No muutamia...

Emma Watson, eli Hermy tuli ensimmäisenä mieleen ja hänet olen nähnyt ainakin Balettitossut-elokuvassa, ja tykkäsin sekä neidin suorituksesta sekä elokuvasta itsestään. Olen minä Emman muuallakin nähnyt, mutta nyt en muista missä.

Alan Rickmanin a.k.a. Snapen olen nähnyt kuullut ääninäyttelevän ainakin Tim Burtonin Alice in the Wonderlandissa, isoa ja viisasta, sinistä matoa (Absolen tai joku..), joka muistuttaa kummasti Alania itseään :DD Näyttelytyötä olen nähnyt ainakin Jane Austenin romaaniin pohjautuvassa elokuvassa Järki ja Tunteet ja yhtä hienosti herra teki työnsä kuin aina ja tykkään myös noista Austenin kirjoista tehdyistä elokuvista :))

Helena Bonham - Carterin eli iki-ihanan Bellatrixin olen nähnyt tositositosi monissa paikoissa :)) Tosi monissa Burtonin elokuvissa, kuten nyt ainakin Jali ja Suklaatehdas, Alice in the Wonderland, Sweeney Todd, Dark Shadow ja joku jonka juuri unohdin :D

Gary Oldmania, eli Siriusta olen nähnyt tottakai Draculassa, Batman ja Yön ritarissa ja parissa Frendit-jaksossa sylkeväisenä menestysnäyttelijänä :DD

päivittelen sitten lisää, kun tulee muita mieleen :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2012, 21:57:36 kirjoittanut annips »

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #154 : Lokakuu 21, 2012, 15:19:22 »
Helena Bonham-Carter eli Sibylla Punurmion olen nähnyt Jali ja suklaatehtaassa Jalin äitinä,
Jospa kuitenkin Bellatrix? Kun Emma Thompsonhan on Punurmio.
 These are the  WOORST PIEES OFF LOONDOOOOOOOOOOONN, kyllä se hyvin laulaa :D
Ja mainitsit sen "vilahtavan jonain kuningattarena", niin kyllä mi ainakin huomasin hänet ja tyksin kamalasti, Punaisen kuningattaren hulluus tuli kivasti hänen kauttaan esille. On se vaan taitava. Ja kiva ääni kyllä, tykkäsin kamalasti kun lauloivat Deppin kanssa Sweeney Toddissa, kaikki ovat ihkuttaneet tuota Pretty Womenia, itselläni iski turhautumus päälle puolessa välissä. "DO IT DO IT!!111"

Onko Red Riding Hood katsomisen arvoinen? Eikä edes offia tämä.
// Pretty Womenin ohi menee mm. se pirskatin Lontoolaulu jonka Depp lauloi alussa.. Ei vaan iske muhun Alanin laulu eikä kappale itsessäänkään ole kummoinen.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2012, 08:13:12 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
« Vastaus #155 : Lokakuu 21, 2012, 15:39:00 »
Helena Bonham-Carter eli Sibylla Punurmion olen nähnyt Jali ja suklaatehtaassa Jalin äitinä,
Jospa kuitenkin Bellatrix? Kun Emma Thompsonhan on Punurmio.
  WOORST PIEES OFF LOONDOOOOOOOOOOONN, kyllä se hyvin laulaa :D
Ja mainitsit sen "vilahtavan jonain kuningattarena", niin kyllä mi ainakin huomasin hänet ja tyksin kamalasti, Punaisen kuningattaren hulluus tuli kivasti hänen kauttaan esille. On se vaan taitava. Ja kiva ääni kyllä, tykkäsin kamalasti kun lauloivat Deppin kanssa Sweeney Toddissa, kaikki ovat ihkuttaneet tuota Pretty Womenia, itselläni iski turhautumus päälle puolessa välissä. "DO IT DO IT!!111"

Onko Red Riding Hood katsomisen arvoinen? Eikä edes offia tämä.

Nyt meni kyllä Punurmio ja Bellatrix minulla sekaisin, sori.

Tim Burtonin Liisa Ihmemaassa olen vain kerrna katsonut (elokuvateatterissa), joten Helenan rooli ei siinä jäänyt kunnolla mieleen, oliko se isokin? Iso pää hänellä ainakin siinä oli. 
Ainakin minusta Pretty Woman -laulu on koko Sweeny Todd elokuvan paras kohta, varmasti sen takia että Johnny ja Alan kuulostaa niin hyviltä yhessä.
Minä pidin Red riding Hoodista, suosittelen kattomaan. 

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
« Vastaus #156 : Marraskuu 16, 2012, 09:19:52 »
Televisio-sarja lisäyksiä kun niitäkin on tänne laitettu:
Warvick Davis näytteli Merlinissä sillan vartijaa jaksossa nimeltä Feeniksin silmä.
Miriam Margoyles eli Prof. Verson näyttelijähän oli myös Merlinissä jonkun prinsessan lapsenvahtina tän kesän jaksoissa.
Dawid Tennat aka Barty Kyyry Jr. on Doctrorina Doctor Who:ssa.
Clémence Poésy aka Fleur on Sodassa ja Rauhassa Rostovin tyttärenä. Kyseinen sarja tuli jo viime kesänä yleltä ja pyöri kesällä AVAlla.
Dawid Tennant oli viime kesänä olleessa Einstein ja Eddington elokuvassa Eddingtonina. Elokuva käsitteli Einsteinin suhteellista painovoima teoriaa.

Elokuvia:
David Bradley aka Voro oli Tornin Vartijana viimevuonna ilmestyneessä Captain Amerca: the Fisrt Avenger -elokuvassa.
Toby Jones oli samassa elokuvassa tohtori Arnim Zolana.
Bil Nighty oli Lentävän Hollantilaisen kapteenina PotC 2 & 3 elokuvissa.
Harry Melling aka Dudley oli kesällä tulleissa Merlinin jaksosa Gill nimisenä nuorena miehenä, joka osasi taikoa ja osallistui vapaisiin turnajaisiin, käyttäen taikavoimiaan saadakseen kunniaa.
Warvick Davies on näytellyt myös Narnian tarinat Prinssi Kaspian elokuvassa kääpiö Nikabrikia.

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #157 : Toukokuu 11, 2013, 14:24:25 »
Warwick Davisin (Lipetit/Lujahaka) olen nähnyt myöskin Merlinissä ja sen lisäksi pääroolissa elokuvassa Willow.
Merlinissä, jaksossa 'The Changeling' Grunhilda-nimistä noitaa näyttelee Miriam Margolyes eli Pomona Verso.
Poikani Jackin taisin muutama vuosi sitten katsoa ihan vain, koska siinä on Daniel Radcliffe (Harry Potter.)
Ja Patriot-elokuvassa on Jason Isaacs pahiksena. Näyttelee varmaan hyvin, mutta koska roolihahmo tappaa Heath Ledgerin roolihahmon, niin..
Ja eikös Madame Maximen näyttelijäkin ole Alice in Wonderlandissa?
//Omana itsenään Jack Osbourne: Celebrity Adrenaline Junkien neljännen kauden viimeisessä jaksossa on Tom Felton.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2013, 14:34:06 kirjoittanut Greenfinch »

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #158 : Toukokuu 11, 2013, 21:17:05 »
Ja eikös Madame Maximen näyttelijäkin ole Alice in Wonderlandissa?
Joo, on se. Esitti Alicen tätiä Imogenea.

Katoin tässä joitakin päiviä sitten Sherlockia DVD:ltä ja vasta tajusin, että yhdessä jaksossa oli mukana Fiona Shaw eli toisin sanoen Petunia. En tajua, että miten vasta nyt tajusin kuka kyseessä oli vaikka jakso on tullut nähtyä muutamaan otteeseen. Niin ja siis kyseessä on Granadan Sherlock Holmes.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #159 : Toukokuu 12, 2013, 16:26:47 »
Toi Matami Huiskin näyttelijä on ollut yhdessä Doctor who-jaksossa maailman viimeisen ihmisen äänenä, ja toi Mollyn näyttelijä oli siinä Mamma Miassa. Gary Oldman oli muistaakseni jossain jossain tieteiselokuvassa jos en nyt ihan väärin muista niin siinä oli joku taksikuski ja siinä taidettiin jäädyttää pari tyyppiä. Ja tietysti Bartemius Kyyry jr. Sehän näyttelee doctor whota, ja Helena Bonham Carter oli Dark Shadows-nimisessä filmissä.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #160 : Toukokuu 12, 2013, 16:43:22 »
Toi Matami Huiskin näyttelijä on ollut yhdessä Doctor who-jaksossa maailman viimeisen ihmisen äänenä, ja toi Mollyn näyttelijä oli siinä Mamma Miassa. Gary Oldman oli muistaakseni jossain jossain tieteiselokuvassa jos en nyt ihan väärin muista niin siinä oli joku taksikuski ja siinä taidettiin jäädyttää pari tyyppiä. Ja tietysti Bartemius Kyyry jr. Sehän näyttelee doctor whota, ja Helena Bonham Carter oli Dark Shadows-nimisessä filmissä.

Tuo tieteiselokuva, josta puhut, on nimeltään The Fifth Element. :) Kannattaa muuten vähän lukea vanhempia viestejä, että onko siellä kenties jo mainittu niitä leffoja, joita itsekin ajattelit :)
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #161 : Toukokuu 28, 2015, 07:33:37 »
Nyt tulee rutkasti toistoa, mutta joitakin leffoja ei ole muistettu mainita, ja muutama uusi roolisuorituskin on tullut lisää, mitä nyt edellisten viestien päivämääriäkin vilkaisin. Tähän väliin on pakko sanoa, että joidenkin näyttelijöiden kohdalla on hankala olla kuvittelematta heitä Potter-rooleihinsa ja osa vain jotenkin osaa päästä eroon omasta Potter-roolistaan.

Helena Bonham-CarterJali ja suklaatehdas, Big Fish, Sweeney Todd, Alice in Wonderland, Dark Shadows, Corpse Bride, The Lone Ranger
Jos olisi mahdollista, adoptoisin Helenan sekä Johnny Deppin vanhemmikseni sekä Tim Burtonin isäpuoleksi tms.

Gary OldmanBram Stokerin Dracula, Frendit

David ThewlisPoika raidallisessa pyjamassa

Mark Williams101 dalmatialaista, Shakespeare in Love, Father Brown
Father Brown on tv-ohjelma, josta olen katsonut pari, kolme jaksoa (mutten kokonaan)

Imelda StauntonMaleficent, Shakespeare in Love, Nanny McPhee, Alice In Wonderland, David Copperfield

Ralph FiennesMaid in Manhattan, Nanny McPhee ja Suuri Pamaus, 007 Skyfall, 007 Spectre

Richard GriffithsSleepy Hollow, Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä

Michael GambonSleepy Hollow
Miten minä en edes muista tätä?

Miranda RichardsonSleepy Hollow
Menee samaan kategoriaan kuin Gamboninkin roolisuoritus, miten en muista tätä? Mutta siis, en pahemmin välitä koko näyttelijättärestä, mikä saattaa olla syynä siihen, etten edes muista roolisuoritusta.

Jason IsaacsPeter Pan, Autot 2
Jälkimmäisen leffan katsoin suomidubein, pitäisi vain ostaa ko. leffa ja katsoa tekstityksillä, jotta voisin sanoa mitään tästä. Pienempänä Peter Pania katsoessani jossain välissä tajusin mr. Darlingin olevan Lucius, mutta että vielä Kapteeni Koukkuna? En missään vaiheessa edes tajunnut koko asiaa, en edes äänenkään perusteella. Vasta jokunen kuukausi sitten löydettyäni Peter Panin DVD'llä kirppikseltä huomasin ihan sattumalta tuon Lucius-mr. Darling-Captain Hook -jutun :D

Alan RickmanSweeney Todd, Alice in Wonderland

Timothy SpallSweeney Todd, Lumottu, Alice in Wonderland

Miriam MargolyesBabe suurkaupungissa
Tämä leffa pitäisi katsoa uudelleen!

Emma ThompsonNanny McPhee

John CleeseVaaleanpunainen pantteri 2, Maailman ympäri 80 päivässä

Maggie SmithMami hoitaa, Nanny McPhee ja Suuri Pamaus + sitten se eräs elokuva, jonka nimeä en vain muista.

Frances de la TourAlice in Wonderland

Daniel RadcliffeDecember Boys, Poikani Jack, David Copperfield, The Woman in Black, What If, A Young Doctor's Notebook and Other Stories
Jälkimmäisin löytyy Netflixistä, on muistaakseni neliosainen ja sijoittuu Venäjän sisällissodan aikaan.

Robert PattinsonTwilight, Remember Me, Vettä elefanteille, Cosmopolis

Jamie Campbell BowerSweeney Todd, Twilight, The Mortal Instruments: City of Bones
plus sitten tietenkin Counterfeit -bändi. Mä en vaan kestä, rakastan yli kaiken ;_;

// Rupert Grint - The Necessary Death Of Charlie Countryman, Lego House
Charlie Countryman -leffan sivuroolitus tuli minulle itselleni puskista, varsinkin näin pikkutunneilla, kun ei saa unen päästä kiinni ja haluaa katsoa jonkun satunnaisen leffan. Lego House on Ed Sheeranin musiikkivideo, ja Rubertin musiikkivideolla olosta sain tietää vasta jokunen kuukausi sitten Instan kautta, vaikka video on julkaistu ilmeisesti jo kolmisen vuotta sitten.

// Fiona Shaw - Dorian Gray
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2016, 22:47:59 kirjoittanut Welhokaniini »

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #162 : Heinäkuu 03, 2015, 08:54:57 »
Tom Felton - Ensimmäisen asteen murha: Jo se kun kuulin, et Tom on tässä ni sai jo kiinnostumaan vähän, koska mä olen pitänyt sitä poikaa todella hyvänä näyttelijänä. Paljon paljon parempana kuin esim Danielia (...joka kyl loisti taas vähän paremmin December Boyssa kuin Pottereissa.), mut siis katoin ekan jakson tota ensimmäisen asteen murhaa ja sanon et olin sulaa vahaa lattialla. Siis että Tomille sopii just täydellisesti nää "Draco Malfoy" roolit ;D. Siis jätkä pääsee kyl ihan oikeuksiinsa noissa olosuhteissa. Vaik olihan se Anna ja Kuningaskin ihan hyvä joo, mut jotenkin Tom haltsaa täydellisesti nää "paha poika" roolit ;D.
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #163 : Elokuu 24, 2015, 21:43:19 »
Sory tuplat mut ihan oikeasti, vähänkö tunnen nyt oloni tyhmäksi.

:'D Miten mä en oo tajunnut tätä ennen?? :O (johtusko osittain vaikka siitä et jätkä on muuttunut AIKA PALJON ekoista Pottereista)

Harry Melling tunnemme hänet Pottereiden Dudleynä, on ollut MERLIN-sarjassa oliko kolmannella(?) kaudella Gilli-hahmona :O (vähän tunnen oloni nyt tyhmäksi, kun kerran tässä olen aika suurikin Merlin-fani ollut ekalta kaudelta saakka... ja en oo tota ennen tajunnut, jotain tuttua mä mietinkin et siinä kundissa on, mut en nyt ihan tätä ollut ajatellut :O)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2015, 09:32:18 kirjoittanut Pipe »

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #164 : Tammikuu 28, 2016, 15:17:24 »
Tom Felton seikkailee Areenassa vielä muutaman päivän katsottavissa olevassa Labyrintti-minisarjassa melko komeana kreivinä. Jos tykkää keskiaikasista fantasiaseikkailuista, kannattaa katsoa.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #165 : Tammikuu 28, 2016, 17:17:15 »
Tom Felton seikkailee Areenassa vielä muutaman päivän katsottavissa olevassa Labyrintti-minisarjassa melko komeana kreivinä. Jos tykkää keskiaikasista fantasiaseikkailuista, kannattaa katsoa.

Oih, kiitos vinkistä :). Siellä näytti olevan paljonkin tuttuja näyttelijöitä. Sarja vaikuttaa todella todella mielenkiintoiselta, ja sai kyllä sydämen hyppämään kurkkuun parissakin kohdassa (ainakin ekassa osassa). Tosin tuo yksi jakso on vain aika tajuttoman pitkä, jos jotain huonoja puolia ruvetaan hakeen. ;D

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #166 : Helmikuu 01, 2016, 00:22:09 »
Miksi mä en nähnyt tätä täällä??

Elokuvassa What If näyttelee Daniel Radcliffe ja nii ei varmaan enempää tartte selittää kuka on kyseessä. ;D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2016, 09:35:23 kirjoittanut Pipe »

Poissa Annabeth

• Rypläke
  • Vuotislainen
« Vastaus #167 : Helmikuu 24, 2016, 16:19:48 »
Alan Rickmaniin oon törmänny monessa paikkaa ääninäyttelijänä. Päällimmäisenä mielessä on Linnunradan käsikirja liftareille.

Sitten oli lyhyt video Syyrian sotalasten hyväksi, missä Alan kertoo asioista. Vain videon katsomalla voi lahjoittaa rahaa. Joten tässä se on: https://www.youtube.com/watch?v=HkiMz-e2ZcE

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #168 : Heinäkuu 19, 2016, 20:58:54 »
Leuka tipahti lattiaan elokuvateatterissa torstaina :D.
Kerro minulle jotain hyvää elokuvassa päähenkilön (tyttö) poikaystävää näyttelee Matthew Lewis, jonka me Potter-fanit tunnemme ehkä paremmin nimellä Neville Longbottom :). Siis nii äänestähän mä tunnistin, vähän oli poika muuttunut ;D, miehistynyt siis. Suosittelen leffaakin, meinaan se lensi allekirjottaneen suosikiksi (ohi Fault in our starsin, ja se on jo aika paljon. Koska toi leffa on miten sen sanois, ei nyt omakohtanen, mut liippaa aika läheltä omaa menneisyyttäni.)

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #169 : Marraskuu 02, 2016, 20:13:13 »
Suureksi tyrmistyksekseni mutta myös ilokseni Tom Felton on mukana the Flash -sarjan kolmannella kaudella, joka nyt pyörii Jenkeissä. Felton esittää hieman takakireää rikospaikkatutkijaa, joka ei tule toimeen sarjan päähenkilön kanssa. En olisi koskaan odottanut törmääväni Potter-näyttelijään CW:n supersankarisarjassa, mutta niin vain Felton siellä pomppii.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
« Vastaus #170 : Huhtikuu 14, 2017, 11:01:40 »
Uudessa Kaunotar ja Hirviö elokuvassa esiintyy Emma Watsonin eli Hermionen lisäksi Emma Thompson eli Punurmio Teekannuna ja Ian McKellen eli Dumbledore kellona. Olin todella yllättynyt Emma Thompsonin lauluäänestä kun hän elkuvassa esitti Beauty and the Beast kappaleen ja todella hyvin vielä.

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
« Vastaus #171 : Huhtikuu 14, 2017, 11:09:10 »
Uudessa Kaunotar ja Hirviö elokuvassa esiintyy Emma Watsonin eli Hermionen lisäksi Emma Thompson eli Punurmio Teekannuna ja Ian McKellen eli Dumbledore kellona. Olin todella yllättynyt Emma Thompsonin lauluäänestä kun hän elkuvassa esitti Beauty and the Beast kappaleen ja todella hyvin vielä.
Ian McKellen ei ole näytellyt Dumbledorea, muita karvakasvoja kylläkin. Vanhaa Dumbledorea näytelleet ovat Richard Harris ja Michael Gambon :)
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #172 : Huhtikuu 14, 2017, 21:06:58 »
(Menee vähän ohi, mut Ian McKellen on näytelly ainakin TSH:ssa ja Hobbitessa Gandalfia. :) Pim, viesti ei ole tässä, vaan tämä on ovela ja kiltti hämäysloitsu, ja viesti vain näyttää olevan tässä. )
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #173 : Toukokuu 03, 2017, 14:50:51 »
Katsoin pitkästä aikaa Kuninkaan puheen. On loistava elokuva kaikin tavoin, ja siinä näyttelee Helena Bonham-Carten kuningatar Elisabetina ja Sir Michael Gambon kuolevana kuningas Yrjö V:na.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
« Vastaus #174 : Toukokuu 22, 2017, 11:23:58 »
Katsoin poikaystäväni suosikkielokuvan Soldier ja siellä vilahtaa Lusse eli Jason Isaac pahiksena.
James Bondeja olen kanssa viimeaikoina paljon katsellut ja sieltä löytyy Hagrid eli  Robbie Coltrane elokuvista Kultainen silmä ja Kun maailma ei riitä. Uusimmissa Bondeissa M taasen on Ralph Fiennes eli Voldemort. Hän on Skyfall ja Spectre elokuvissa.