Kirjoittaja Aihe: Potter -näyttelijät muualla  (Luettu 16117 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Rins

• kompassi
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Potter -näyttelijät muualla
« Vastaus #75 : Heinäkuu 22, 2009, 22:42:17 »
Mä en tiennytkään että mark williams on näytellyt tähtisumua elokuvassa.

Se oli se vuohi joka muuttui ihmiseksi, katsoo vain tarkkaan;)

Jeps, mä en eka tajunnu, mut sit kun se oli vähän aikaa pyöriny ruudussa.
teinirinsessa -> Rins

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #76 : Heinäkuu 23, 2009, 00:01:31 »
No onhan näitä nähty enemmän ja vähemmän! Alan Rickmania olen bongannut niin monesta leffasta että! Juuri tänäänkin katsoin elokuvan Vain kuolleen ruumiini yli Rickmanin ja Bruce Willisin taidonnäyte, tosi hyvä leffa, Rickman tosiaan osaa sopeutua osaan kuin osaan ja aksentitki menee kuin vettä vaan! ;D
Sitten tietysti Sweeney Todd, jossa on kerrassaan upea näyttelijäkaarti ja peräti kolme Harry Potter tähteä! Rickman, Timothy Spall (Piskulain) ja Helena Bonham-Carter (Bellatrix). Aivan upeaa työtä kaikilta, mutta erityisesti Spallin roolisuoritus oli täydellisen upea, hän ei olisi voinut olla parempi!

Bonham-Carteria olen nähnyt myöskin erittäin useassa elokuvassa mm. Jali ja Sulaatehdas, Apinoiden Planeetta ja Vaarallinen Potilas. Apinoiden planeetassa hänen roolisuorituksensa oli mahtava ja hänet tunnisti kyllä Apinamaskin alta omaksi itsekseen! Aivan upeaa.

Sitten oon Emma Thompsonia nähny todella monessa elokuvassa, mm. Nanny McPheessä ja Järki ja Tunteet -leffoissa =) Emmakin on hyvä näyttelijä, etenkin Nanny McPheessä hänen roolisuorituksensa yllätti.

Rupert Grintin näin todella ikimuistossa leffassa Driving Lessons <3 (jossa muuten sattui olemaan myös Julie Walters eli Molly Weasley ;)) Todella ihana elokuva nuoren pojan ja vanhahkon naisen suhteesta, kun poika yrittää auttaa naista parhaansa mukaan. Suosittelen kyllä =)

Ja monia muitakin on tullut kohdattua monen monituisessa leffassa, mutta nuo nyt ensimmäisenä pälkähtivät päähäni =)

"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Afro

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #77 : Heinäkuu 30, 2009, 19:01:09 »
Menee pikkuisen sitten offtopiciksi

Luke Youngblood eli Lee Jordan on näytellyt Ben -nimistä poikaa Tracy Beaker Storyssa (tätä ei ole harmikseni näytetty Suomessa) ja hän on ollut mukana Project Catwalkissa.

Julie Waltersin eli Molly Weasleyn olen nähnyt Mamma Mia! -elokuvassa

noelle

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Heinäkuu 30, 2009, 19:27:55 »
Julie Waltersin eli Molly Weasleyn olen nähnyt Mamma Mia! -elokuvassa
Mitä, mä oon nähnyt sen leffan muutamaan kertaan enkä ole huomannut ;O Mitä roolia hän siinä näyttelee ?

En ole hirveästi muutenkaan nähnyt ketään näyttelijöistä missään muualla. Johtunee siitä että en yleensä koskaan jaksa edes katsoa tv:tä. ::D Voisi toki tutustua ainakin Rickmanin muihin rooleihin.

Poissa Afro

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Heinäkuu 31, 2009, 17:33:44 »
Hän on niistä kolmesta "päänaisesta" se lyhyt-tukkainen silmälasipäinen ja pyöreä, Rose roolinimeltään. Itseäni hämmästyttää hänen muodonmuutoksensa :D

noelle

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Heinäkuu 31, 2009, 18:59:54 »
En oo ikinä tajunnut !! Tää oli paha järkytys... Äkkiä googlaamaan kuvia. Apua. Todellakin kova muodonmuutos, kun en tunnistanut vaikka sen oon katsonut melekin kolme kertaa. ;o Oonkohan nähnyt muitakin Potternäyttelijöitä tunnistamatta heitä ?

Poissa Tappajan haaska

• reipas ja lahjakas
  • Vuotislainen
  • Kenenkä kanssa?
« Vastaus #81 : Elokuu 03, 2009, 21:22:03 »
Kukkoilijat (In Bruges) –komediaan ovat päätyneet Ralph Fiennes (Voldemort), Brendan Gleeson (Vauhkomieli) sekä Clémence Poésy (Fleur, jonka oikean nimen copypastasin imdb:n sivuilta). En ole vielä katsonut leffaa ajatellen heidän Potter-roolejaan, mutta se pitäisi ehdottomasti tehdä – Voldemort hyvinkin kiivasluontoisena, mutta lopulta hämmentävän nössönä palkkatappajapomona (nimeltään Harry! :D); Vauhkomieli hänen uskollisena ja hyväsydämisenä alaisenaan; yllättävän räväkkä Fleur elokuva-alalla lievästi arveluttavine toimineen… Filmistä irtoaisi varmasti kaksi kertaa enemmän hupia, vaikka se silläänkin on hauskimpia komedioita hetkeen…
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 2010, 15:39:03 kirjoittanut Tappajan haaska »
Antakaa minulle ikitalvi, mutta älkää viekö kesälomaa.

humanoid

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Syyskuu 17, 2009, 17:02:45 »
Mun mielestä kyl ne Potter-näyttelijät osaa muissaki leffoissa näytellä. : DD ainaki niissä mitä mä oon nähny.. ;) Esim. Emma Watson oli tosi hyvä Ballet Shoes-leffassa, Julie Waltersille sopi mun mielestä tosi hyvin se rooli Mamma Mia:ssa yms. Muita ei nyt taida tulla edes mieleen. :)

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #83 : Marraskuu 25, 2009, 12:55:38 »
Gary Oldman näyttelee Sid Viciousia vuoden 1986 elokuvassa Sid and Nancy.
Ei hassumpi veto :)

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Joulukuu 06, 2009, 10:08:14 »
Daniel Radcliffen leffoja on tullut katsottua. December Boys oli minusta aika huono. Daniel ei näyttänyt minusta ottavan tätä roolia niin vakavasti, kuin olin odottanut. Traileri oli ollut hyvä, mutta leffa oli pettymys. Sen jälkeen ajattelin ettei Daniel osaa näytellä, kuin Potteresissa.

TV1 tuli kuitenkin Poikamme Jack se oli koskettava ja hyvä elokuva. Daniel oli loistava Jack Kipplininä ja osasi olla uskottava. Elokuvan muutkin näyttelijät olivat hyvin valittuja. Likinäköisyys näytti oikein sopivalta Danielille, mutta lasit olivat vain erillaiset.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Tuossa mielipiteeni pähkinänkuoressa. Muualla en sitten muita Potter näyttelijöitä nähnyt. Tietenkin olen kuullut Emma Watsonin Ballet Shoes elokuvasta, mutta en ole nähnyt sitä. Rupert Grintin muista elokuvista en ole sitten kuullutkaan.
Julie Walters oli Ylpeys ja Ennakkoluulo elokuvassa. Ei ollut päärooli, mutta loistavaa työtä häneltä. Gary Oldman Yon ritari ja Batman Begins molemmat loistavia elokuvia. Alan Rickman Järki ja Tunteet. Oli aika outoa nähdä hänet ei mustahiuksisena. Maggie Smith Mami hoitaa, vaikka en katsonut sitä edes loppuun, mutta siinä hän oli. Loistava näyttelijä hän kyllä on.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Joulukuu 11, 2009, 17:38:59 »
Näistä lienee suurin osa jo mainittu, mutta luettelenpa ne joissa itse olen tuttuja naamoja nähnyt:

-Poikamme Jack: pääosassa Daniel Radcliffe (alias Harry, kuten kaikki arvatenkin muistavat)
-Nanny McPhee, satumainen lastenvahti: Emma Thompson (Punurmio) ja Imelda Staunton (Pimento). Thompson kuulemma jätti Potter-roolinsa kyseisen leffan kakkososan (Nanny McPhee and the Big Bang) kuvausten takia.
-Charlie and the Chocolate Factory: Helena Bonham Carter (Bellatrix) Charlien äitinä
-Big Fish: Helena Bonham Carter kaksoisroolissa noitana ja aikuisena Jennynä
-Mami hoitaa: Maggie Smith (McGarmiwa)
-101 Dalmantialaista: Mark Williams (hra Weasley)
-Minun perheeni (tv-sarja): Zoë Wanamaker (Huiski)
-Dibleyn kirkkoherra (tv-sarja): Dawn French (Lihava Leidi, AV), Roger Lloyd Pack (Bartemius Kyyry vanhempi) ja Richard Griffits (Vernon Dursley).
-Järki ja Tunteet: Todellinen huippumahdollisuus bongailla Potter-näyttelijöitä; Emma Thompson, Imelda Staunton, Robert Hardy (Toffee), Alan Rickman (Kalkaros) ja Elizabeth Spriggs (Lihava Leidi, VK)
-Alice in Wonderland (2010): Alan Rickman, Helena Bonham Carter, Timothy Spall, Frances de la Tour (Madame Maxime) ja Imelda Staunton.
-The Omen 2006: David Thewlis (Lupin)
-The Queen: Helen McCrory (Narcissa)
-Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides: Richard Griffits

Tässä nyt oli mitä mieleen tuli, varmasti unohdin joitakin näkemiäni. Ainakin joskus pikkutyttönä näin kun telkusta tuli Galaxy Quest. Ei minun annettu katsoa, mutta muistan nähneeni vilaukselta "Severuksemme" violetti lonkeroperuukki päässä :'D
Kuulemani mukaan Matthew Lewis (Neville) vierailisi ainakin sarjoissa Sydämen asialla ja Emmerdale, mutta ainakaan vielä ei kyseinen herra ole vastaan tullut vaikka ainakin Heartbeatin puolelta olen yrittänyt tiirailla. Uskoisin kuitenkin tiedon olleen virallinen.

Tämmöisiä leffamuisteluksia tällä kertaa. Muokkausta luvassa kunhan muistan jotakin. Toivottavasti viesti ei ole liian epäselvä pitkästä listauksesta johtuen.

~Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2011, 20:38:16 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #86 : Helmikuu 25, 2010, 21:33:45 »
Katsoin vähän aikaa sitten Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta -elokuvan, ja bongasin tästä pari Potter -näyttelijää : )
Jim Broadbent eli Kuhnusarvion näyttelijä oli Charlie tai joku, tunnistin heti :D Aika pieni rooli sinänsä, ei puhunut kuin muutaman lauseen :D
John Hurt eli Ollivanderin näyttelijä, oli Oxley, sellainen seonnut papparainen joka oli kyylännyt liikaa sitä kristallikalloa. Kyllähän hän järkiinsä sitten lopussa tuli, mutta suurimman osan ajasta oli sekopää :D En heti tunnistanut, vasta sitten kun luin lopputekstit... :]
Molemmat olivat kyllä hyviä rooleissaan.

Tässä ainakin yksi, mitä nopeasti katsottuna en huomannut, että joku olisi tämän maininnut...
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #87 : Maaliskuu 01, 2010, 11:25:09 »
Julie Walters oli Ylpeys ja Ennakkoluulo elokuvassa. Ei ollut päärooli, mutta loistavaa työtä häneltä

Tuota tuota, ihmettelin tätä suuresti, kun juuri eilen katsoin kyseisen leffan, enkä kyllä bongaillut Waltersia. IMDB:stä kuitenkin asian tarkistin, eikä tuon sivuston mukaan ainakaan Julie Walters ole kyseisessä leffassa näytellyt.
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #88 : Maaliskuu 28, 2010, 17:06:59 »
Juu näitä te toiset nopeat olette jo varmaan ladellut:

Alan Rickman oli jossain ihmeellisen hasukassa avaruus-sota elokuvassa, Dan oli Poikamme Jack elokuvassa se poikamme Jack

En muista missä mutta Imelda Staunton (PimeePimento) oli jossain elokuvassa.

Rickman (kaikki tietää nämä) oli Alice IN Wonderlandissa kuten Helena Bonham Cater (menikö noin)
ja Timothy Spall oli myös.
Ja Oldman Batmanissa!

Robbie "Hagrid" oli/on monissa Bondeissa. Ja Thunderpants elokuvassa on Rubert Grint (Ron) en nyt muista Goylen ja Toffeen esittäjiä mutta samassa leffassa olivat...Agatha Christie: A Life in Pictures elokuvaas Bonnie on eräs hahmo...nuori Agatha muistaakseni...
Narnian tarinoissa on se professori KUhnis: Jim Broadbent....ja Maggie Smith oli jossai elokuvassa missä Mr. Pavun esittäjä. Mamma Mia elokuvassa Julie Walters-Molly Weasley Sophien äiti..David Thewlis POika raidallisessa pyjamassa elokuvasas.

Joo te kaikki kerroitte nämä mutta minä ääliö toistan kun en jaksa kĺukea mitä olette ja mitä ette ole maininnut =SSSS
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2010, 07:54:11 kirjoittanut Nomoni »

Poissa Nordamien

• Laitapuolen hyökkääjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #89 : Maaliskuu 29, 2010, 01:08:00 »
Julie Walters oli Ylpeys ja Ennakkoluulo elokuvassa. Ei ollut päärooli, mutta loistavaa työtä häneltä

Tuota tuota, ihmettelin tätä suuresti, kun juuri eilen katsoin kyseisen leffan, enkä kyllä bongaillut Waltersia. IMDB:stä kuitenkin asian tarkistin, eikä tuon sivuston mukaan ainakaan Julie Walters ole kyseisessä leffassa näytellyt.

Olisiko tässä mennyt elokuvan nimi pieleen, koska en oikein jaksa uskoa, että näyttelijästä olisi noin pahasti erehdytty. Julie Walters näyttelee kyllä Becoming Jane -nimisessä elokuvassa, joka kertoo Ylpeys ja Ennakkoluulon kirjoittaneesta kirjailijasta Jane Austenista. Elokuvassa Walters näyttelee Jane Austenin äitiä eli kuulostaapa minun korviini sivuroolilta.
I hate hippies, those basterds ate mah cookies !

Poissa Peltsi

• Vuotislainen
  • Pottermore: StormMirror20
« Vastaus #90 : Huhtikuu 07, 2010, 21:52:07 »
Tänään ykkösellä alkoi uusi huvittava brittikomedia "Ukot", jossa toisessa pääroolissa oli Roger Lloyd Pack eli Barty Crouch Sr. Sinänsä hyvin erinäköinen enkä olisi varmaankaan tunnistanut näkemättä nimeä ensin.

Toisessa pääroolissa on muuten Hyacinth Bucketin Richard-mies eli Clive Swift.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #91 : Huhtikuu 15, 2010, 16:39:43 »
Pakko hehkuttaa Gary Oldmania (Sirius, jos joku ei tiedä) elokuvassa The Fifth Element - Viides elementti. Melko huvittava hyvä scifi-henkinen elokuva, jossa myös Bruce Willis. Oldman tietysti pahiksen roolissa :) Ei varsinaisesti kuulu lempinäyttelijöihini, mutta todella hyvä silti. Se kampaus on aivan mahtava!

Jason Isaacs on loistava missä vain tässä vuoden 2002 tai 2003 Peter Panissa. Kaksoisrooli; Mr. Darling sekä Kapteeni Koukku. Lempinäyttelijäni muutenkin, mutta tuossa nyt sellainen vähän isompi rooli... Muuten niin typerässä Smokkimies -leffassa ihan mukiinmenevä sivurooli... Joo, ja onhan niitä leffoja muitakin millä mitalla, ei nyt jaksa luetella, kun on aika sivurooleja...
Joo, ja tämä jokin aika sitten JIMillä pyörinyt sarja Brotherhood, oli siinä pääosassa :) Sarja oli ihan jees, junnasi vain aika paikallaan... No tuo nyt ei ollut elokuva, mutta ihan sama se.

Katsahdimme tuon Peterin, ja olimme aivan että WHOOOH @w@
WAY TO GO :D

Todellakin, useat britit ovat useissa briteissä.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa astoria

• Puhdasverinen Luihuinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #92 : Kesäkuu 26, 2010, 22:56:13 »
Hagridin näyttelijä Robbie Coltrane oli ainakin yhdessä Bondissa, en muista missä. Gary Oldmanin olen nähnyt monissa elokuvissa. Niin ja Voldemortinkin näyttelijänkin näin jossain elokuvassa mikä tuli jouluna.

Kahdessa, Kun maailma ei riitä ja Kultainen silmä

Niiku missä roolissa?? :o Oon nähny noi kummatki, mut en oo ees tajunnu et se on siinä! Pitää tarkistaa! :D

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Kesäkuu 27, 2010, 00:31:38 »
(Osa täytyy luntata nyt wikipediasta kun en muuten leffojen nimiä muistaisi..)
Robert Hardyn muistan aina brittiläisestä Kaikenkarvaiset ystäväni -sarjasta.
Kenneth Branagh - Lockhart, ellette tienneet - löytyypi ääniroolista piirretyssä The Road To El Dorado, jonka olen mielestäni nähnyt pienempänä.
Pam Ferris eli Marge Dursley näytteli Laura Thyme -nimistä naista brittisarjassa Puutarhaetsivät. Näin sitä silloin tällöin vilaukselta kun äitini sarjaa joskus katsoi. Tuolloin en tosin häntä tunnistanut, täytyi jäljittää näin jälkeenpäin tääkin...
Olen nähnyt joskus Fifth Elementin, mutta Oldmanin roolista en muista mitään.
David Thewlis teki todella hienon roolin leffassa Total Eclipse, en muista kuinka kauan multa meni tajuta, kuka hra on. Ei liiemmin muistuttanut Lupinia, mikä on ihan hyvä juttu.
Thompson, Spall, Bonham-Carter ja Rickman on mainittu jo niin monesti, että anti olla. Olen nähnyt heidät vain parissa leffassa.
Fiennes löytyi Wallace&Gromit: Kanin kirous -animaatiosta.
Mielenkiintoista, Julie Waltersin olen tunnistanut vain Kalenteritytöissä... Oli lievä järkytys, kun kuulin että hän on myös Mamma Mia!:ssa, ja vieläpä yhdessä (?)päärooleista. o.O Billy Elliotkin pitäisi kattoa uudestaan, jotta näkisi Mollyn sauhuttelemassa, hui kauhia. :--D
Rhys Ifans (Kseno Lovekiva seiskaleffaan) nähtiin Notting Hill -leffassa (jossa myös Hugh Grant). Tuli taas hilpeä hetki, kun tämän tajusin... Jotenkin tuntuu, että erilaisempia rooleja sais hakea...
Jamie Campbell Bower tullaan myös näkemään seiskassa. Tuttu Sweeney Toddista.

Noh, siinä nyt jotakin pääosin vielä mainitsemattomia... Niin, ja toivottavasti kukaan ei nyt kokenut tulleensa spoilatuksi noiden KV-näyttelijöiden suhteen. :P

When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa Miss Zora

• Front row, baby
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #94 : Heinäkuu 02, 2010, 17:33:52 »
Näitähän riittää.

Julie Walters näytteli Mamma Mia! -elokuvassa v. 2008
Kenneth Branagh nähtiin yhdessä toisessa leffassa (en muista nimeä!) huomattavasti muuttuneena (harmaat hiukset, viikset)
Samassa elokuvassa oli myös Rhys Ifans, joka tulee seiskaelokuvaan.
Timothy Spalliin ole törmännyt vaikka kuinka monessa: Surkeiden sattumusten sarja, Lumottu, Aavikon kukka...
Ja niin myös Helena Bonham-Carteriin esim. Jali ja suklaatehdas, Sweeney Todd...
Muistaakseni Imelda Staunton (jos joku ei tiedä, niin Professori Pimento) näytteli elokuvassa/teeveesarjassa (en tiedä kumpi)...

:D
Well I'm not the kind of fool who's gonna sit and sing to you
About stars, girl

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #95 : Heinäkuu 22, 2010, 23:29:42 »
Uudessa Liisa ihmemassa elokuvassa on Helena Bonham Carter (Punainen kuningatar), Alan Rickman (Kaalimato), Timothy Spall (Vainukoira) ja Frances de la Tour (Imogene-täti).
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2010, 10:31:09 kirjoittanut Tanzu »
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #96 : Heinäkuu 23, 2010, 14:52:34 »
Niiku missä roolissa?? :o Oon nähny noi kummatki, mut en oo ees tajunnu et se on siinä! Pitää tarkistaa! :D
Molemmissa elokuvissa Valentin Zukovskynä.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #97 : Heinäkuu 30, 2010, 16:03:08 »
David Thewlis (Remus Lupinin näyttelijä) näyttelee Omen-elokuvassa sitä valokuvaajaa, harmi etten tiedä roolihahmon nimeä. Hyvin näyttelee hän tässäkin :)
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #98 : Heinäkuu 30, 2010, 21:25:47 »
Rupert Grintin olen nähnyt vasta Thunderspantsissa, jossa hän näytteli neroa jolla ei ollut hajuaistia. Haluaisin kovasti nähdä Driving Lessonin, Wild Targetin ja Cherrybombin, joissa Grint on mukana. Grintin pitäisi myös olla vuonna 2011 ilmestyvässä Eddie the Eaglessa - senkin haluaisin nähdä.
Gary Oldman on tullut nähtyä yhdessä Frendien kaksiosaisessa jaksossa Joeyn vastanäyttelijänä sotaelokuvassa (Monican ja Chandlerin häät-jakso(t) kyseessä). Ja jossain Batman leffassakin olen hänet nähnyt, mutta en muista sen nimeä.
Mark Williamsin olen nähnyt Agent Cody Banks 2:ssa poliisina. Oli jotenkin mielenkiintoinen roolihahmo hänellä siinä. :D
Alan Rickman on tullut nähtyä Love Actuallyssa ja Sweeney Toddissa (en katsonut kuin jonkin pätkän keskivaiheilta) samoin kuin Helena Bonham Carterin. Carter tuli nähtyä myös Lentämisen teoriassa, jossa hän näytteli motoneuronitautista. Aivan uskomattoman huippu roolisuoritus!
Bonnie Wrightia on tullut taasen kuultua The Replacementsissa (youtube) yhden jakson verran.
Matthew Lewis on tullut nähtyä Where the Heart Is:ssa , jossa hän näytteli epilepsiaa (ellen nyt väärin sairautta muista) sairastavaa lasta. Upea roolisuoritus.
Sean Biggerstaffin olen nähnyt Cashbackissa ja Shirley Hendersonin ja Jim Broadbentin Bridget Jones-leffoissa.
Fiona Shaw on tullut nähtyä 3 Men and a Little Ladyssa ja Emma Thompson Nanny McPheessä ja Love Actuallyassa (kuten se Rickman...).
Emma Watsonin olen nähnyt One Night Only-bändin Say You Don't Wan't It-musiikkivideossa. Ja John Cleese on tullut nähtyä Pitkän Jussin majatalossa, Will & Gracessa, 3 kiveä auringosta, Joutsenprinsessassa (äänenä tosin), Viidakon Ykässä (äänenä myös), Rat Racessa ja Sherikissä (äänenä).
Pam Ferris on tullut nähtyä Oi ihana toukokuussa ja Puutarhaetsivissä, Ralph Fiennes Lukijassa ja Jason Isaacs Peter Panissa (tosin, rupesin katsomaan sitä vasta melko lopusta...)
Geraldine Somerville tuli nähtyä Sinun lapset, minun lapset-nimisessä minisarjassa. Hivenen outo ohjelma, joten en ole pahemmin katsellut...
En ole tuota Nanny McPheetä nähnyt kokonaan, vain alusta kerran koulussa. Tähän hätään ei tule mieleen, että olisin muita nähnyt...

//muoks. 25.5.-11
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2011, 10:09:45 kirjoittanut tirsu »
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #99 : Heinäkuu 30, 2010, 21:47:59 »
Se tyyppi, joka näyttelee Melkein-Päätöntä-Nickiä (apua, olen unohtanut sen nimen) Näyttelee päähenkilöä sarjassa The Fawlty Tower, eli Pitkän Jussin majatalo. Hän on myös yksi Monty Pythonin näyttelijöistä.
Kyseisen näyttelijän nimi on John Cleese. :)
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor