Kirjoittaja Aihe: Potter -näyttelijät muualla  (Luettu 22768 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Gluubori

• Ankeuttaja
Vs: Potter -näyttelijät muualla
« Vastaus #25 : Tammikuu 03, 2008, 19:44:37 »
Mark Williams oli elokuvassa 101 Dalmatialaista - leffassa se toinen niistä varkaista.

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PotionGhost22203
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #26 : Tammikuu 06, 2008, 19:10:14 »
En jaksanut kovin tarkasti lukea aiempia viestejä, niin en tiedä kuinka paljon vain toistelen muita.

Mie oon nähny aika montakin Potter-näyttelijää muissa leffoissa, mutta suurimman osan niistä näin jo ennen Potteria, niin se sopeutumisvaikeus oli toisinpäin.

Tom Felton oli muistaakseni leffassa nimeltä Anna ja Kuningas. Aivan ihana leffa ja Tom on kyllä todella suloinen, kun se on niin pieni vielä ^^

Alan Rickmanniin törmäsin leffassa nimeltä Galaxy Guest. Ihan hupaisa leffa ja Rickmannissa on jotain hyvin Kalkkarosmaista tuossakin roolissa ^^

Maggie Smithin( Kai se oli sen nimi? ô.o No McGarmiva kuitenkin) löysin leffoista Nunnia ja Konnia 1 ja 2 (engl. Sister Act). Oi, mie sitten rakastan noita leffoja. Niissä on myös Whoopi Goldberg, joka kuuluu suosikkinäyttelijöihini. Smithin roolina on tiukka abbedissa, hyvin paljon samankaltaisuutta McGarmivan rooliin ^^ Kannattaa ehdottomasti tarkastaa nuo leffat, ne on ihania <3

Kyllä mie muihinkin kaiketi olen törmännyt, mutten nyt kyllä saa yhtään päähäni.
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #27 : Tammikuu 14, 2008, 20:34:30 »
Järki ja Tunteet elokuvassa törmää Emma Thompsoniin (Punurmio), Alan Rickmaniin (Severus), Imelda Stauntoniin (Pimento) ja Robert Hardyyn (Toffee).. kaikilta loistava roolisuoritus, suosittelen katsomaan.. Tuli muuten toissa päivänä eli 12.1.08 neloselta.
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Tammikuu 14, 2008, 20:44:29 »
Järki ja Tunteet elokuvassa törmää Emma Thompsoniin (Punurmio), Alan Rickmaniin (Severus), Imelda Stauntoniin (Pimento) ja Robert Hardyyn (Toffee).. kaikilta loistava roolisuoritus, suosittelen katsomaan.. Tuli muuten toissa päivänä eli 12.1.08 neloselta.

Mie katoin ton leffan kanssa ja oli kyllä ihana <3<3 Mut en mie kyllä tunnistanu kuin Alan Rickmanin ô.o Mitkä noiden muiden näyttelijöiden hahmot oli? Tunnistin sieltä kyl sit muita tuttuja, mut ne nyt ei liity Potteriin millään lailla. Mut ihana ihana leffa <3 Kuinka mie enää osaan kattoa Pottereita ja vihata Kalkarosta, kun se oli niin hellyttävän surullinen, kun sen ihastus ei tuntenutkaan samoin takaisin ^^

Tuuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Tammikuu 16, 2008, 18:40:27 »
Mie katoin ton leffan kanssa ja oli kyllä ihana <3<3 Mut en mie kyllä tunnistanu kuin Alan Rickmanin ô.o Mitkä noiden muiden näyttelijöiden hahmot oli? Tunnistin sieltä kyl sit muita tuttuja, mut ne nyt ei liity Potteriin millään lailla. Mut ihana ihana leffa <3 Kuinka mie enää osaan kattoa Pottereita ja vihata Kalkarosta, kun se oli niin hellyttävän surullinen, kun sen ihastus ei tuntenutkaan samoin takaisin ^^

Sama ongelma. :D Ihan meinas sydän pakahtua siinä sen ahdinkoa katellessa. Vähän OT mut kummiski.

Järki ja tunteet -leffassa todellakin törmäsi moneen Potter -näyttelijään, vaikken heti kaikkia tunnistanutkaan. Onneksi tuli nauhoitettua, niin voin fiilistellä vielä monet kerrat sen parissa. ^^

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #30 : Tammikuu 17, 2008, 00:25:03 »
Mulla on kyllä mennyt ohi ja paljon, pitää aina ennen leffan katsomista tutkia näyttelijälistaus. Muuten en näyttelijöitä tunnista.

Olenko ainoa, joka on bongannut Voldemortin näyttelijän (Ralph Fiennes) muissa leffoissa (tai oikeastaan yhdessä)? Tai sitten en lukenut muita viestejä kunnolla. Viime lauantaina katsoin TV2:lta illalla yhden k-18 leffan (Strange days). Roolisuorituksesta en kerro mitään tuon ikärajan takia, vaikka mielestäni se leffa olisi voinut ihan hyvin olla k-15. Tutkin tekstitv:stä juonikuvausta, luin pääosanesittäjien nimet ja totesin että Volduhan se siinä. Leffaa katsoessani totesin, että on se näyttelijä kyllä kummannäköinen, jotenkin se Voldun pärstä häiritsee.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #31 : Tammikuu 17, 2008, 00:45:41 »
Lueskelin noita viestejä tuosta läpi, ja olen törmännyt todella monessa jo edellä mainituissa elokuvissa Potter -näyttelijöihin. Joten en nyt ala selittämään kaikkia elokuvia uudelleen läpi. :) Mainitsen nyt sellaisia elokuvia, mitä ei tuolla aikaisemmin ole mainittu.

Gary Oldman on ainakin Backwoods nimisessä elokuvassa, ja mies näyttelee pääosassa. Gary puhuu siinä myös espanjaa jonkin verran (aah sydän pakahtui siinä vaiheessa :D). Kohta suomessa ensi-iltansa saavassa Sweeney Toddissa on Alan Rickman, Timothy Spall ja Helena Bonham Carter. Helenan voi myös Bongata ainakin Big Fishistä, Corpse Bride elokuvassa Emilyn äänenä, Jali ja Suklaatehdas elokuvasta ja Apinoiden Planeetasta. Timothy Spall on myös ainakin Lemony Snicketin Surkeiden Sattumusten Sarjassa.

Tuossa nyt jotain, mielestäni mitään noista ei ollut vielä mainittu. :)
"There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #32 : Tammikuu 31, 2008, 16:42:26 »
Ralph Fiennesin voi mm. bongata Unelmien Manhanttan-leffasta : )
empäs juonta muista mutta koin vaan ahaelämyksen wikipediassa.
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Helmikuu 01, 2008, 00:10:27 »
Viime perjantaina näin Helena Bonham Carterin (eli Bellatrixin) maikkarin leffassa Vaarallinen potilas. Oli aika tylsä, komedia mutta ei naurattanut.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Helmikuu 01, 2008, 11:32:34 »
Muutama päivä sitten tuli telkkarista Rakkautta vain (Love actually). Siinä oli Ainenkin Alan Rickman ja Emma Thompson. Ihan hyvä leffa, hiukan sekava, mutta kelpaa pahimpaan romantiikan nälkään ^^ Ja Hugh Grant pelastaa leffan kuin leffan ^^

Muistin kanssa justiin, että Helena Bonham Carterin löytää myös leffasta Merlin. Tykkään siitä leffasta hirmuisesti, etenkin juuri tuosta Carterin hahmosta ^^

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #35 : Helmikuu 02, 2008, 14:54:28 »
Täällä onkin jo mainittua tuo Rakkautta vain elokuva, jossa siis näyttelee Alan Rickman ja Emma Thompson. Molemmat kuuluisia brittinäyttelijöitä ja olen bongannut heitä muissakin elokuvissa, mutta ei tule nyt mieleen missä. Hieno elokuva tuo Rakkautta vain, joidenkin mielestä sekava, mutta toinen katselukerta selventää asian, elokuvan ihanuus tarttuu itseenkin:)
Lisäksi olen nähnyt mm. Gary Oldmanin eräässä Frendien jaksossa. Luin dvd:n kannen takaa, että vierailevana tähtenä Gary Oldman. Mietin kauan kuka hän oli, mutta sitten hoksasin hänet. En olisi tiennyt, jos en olisi lukenut sitä.
Ja vielä pitää sanoa, että myös Maggie Smith on tuttu kasvo. Esimerkiksi elokuvista Jumalaiset JaJasiskot sekä Mami hoitaa.
Lisäksi olen varmasti nähnyt elokuvia, jossa Potter näyttelijät esiintyvät, en vain tunnista heitä :D
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #36 : Helmikuu 02, 2008, 17:09:23 »
Eräänä päivänä kun telkkarista tuli se Järki ja tunteet yms. niin yllätyin suuresti kun tuolla vilahtivat Kalkaros, Professori Punurmio ja Pimento (tosin, muistan vain Kalkaroksen näyttelijän nimet.)

Ja muistaakseni siinä Anna ja Kuningas-elokuvassa on Tom Felton pienempänä, Wikipedia on oikein hyvä lähde, kuulkaas.

Tietääkseni Alan Rickman näyttäytyy myös erittäin monissa muissa elokuvissa, olen vieläkin epäilevä siitä että kun tämä näyttäytyy niin monessa tv-sarjassa.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #37 : Maaliskuu 01, 2008, 18:46:36 »
Kävin juuri katsomassa elokuvissa sen Sweeney Todd -elokuvan (hyvä, mutta vähän ällöttävä). Siinä oli Bellatrixin näyttelijä aika pääosassa, Kalkaroksen näyttelijäkin oli aika suuressa roolissa, sekä luullakseni onnistuin bongaamaan Matohännänkin näyttelijän siitä elokuvasta (pahoittelen, en ikinä muista näyttelijöitten nimiä).

Elokuva parani huomattavasti :) Ja yhdessä vaiheessa huomasin miettiväni, että "täytyy sitten kun pääsen kotiin käydä jakamassa tämä vuotislaisten kanssa" No, jotain tuohon tyyliin. Ajattelin siis kesken "kauhuelokuvan" vuotista ja että täytyy tulla tänne kertomaan. Ai minäkö joku Potter-friikki? Miten niin :D

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Maaliskuu 16, 2008, 10:18:17 »
En ole varma, onko joku tämän jo sanonut, mutta kun itse tähän törmäsin, niin oli pakko tulla ilmoittamaan löydöstäni ^^

Apua! Olen kala - nimisen piirretyn englannin kielisessä versiossa on pahis-kalan ääniroolissa iki-ihana Alan Rickman :> Meillä on tuo leffa ainoastaan suomeksi dupattuna, mutta kun löysin kirjastosta leffan soundtrackin, niin yllätyin melkoisesti kun Alanin ääni alkoi laulaa. Ja hyvä ääni sillä onkin :>

Poissa Otak

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Huhtikuu 23, 2008, 18:21:42 »
En nyt jaksanut kovin tarkasti katsoa, oliko joku muukin huomannut, mutta leffassa David Copperfield, oli muutamakin potternäyttelijä...
Daniel Radcliffe, Maggie Smith(McGarmiwa), taisi mukana vilahtaa Imelda Stauntonkin(Pimento) ja joku tutunnäköinen siellä vielä oli, en nyt uskalla sanoa arvaustani :'D
Edit// Kaverini muistutti, että siellä oli Huiskinkin näyttelijä...

Katottiin leffa hissantunnilla, ja repeiltiin kavereiden kaa kun niitä potternäyttelijöitä näytti vaan kokoajan ilmestuvän lisää, en kauheesti keskittynyt roolisuorituksiin... Sitä Alan Rickmania oon myös bongaillu monesta paikasta, ekana nyt tulee mieleen yks Robin Hood -leffa(mikä sekin katottiin hissantunnilla;>).
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2008, 19:22:05 kirjoittanut Zeebra »
Zeebra -> Otak

Poissa Empaldo

• Roiskeläppä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #40 : Toukokuu 05, 2008, 16:33:02 »
Itse olen nähnyt Alan Rickmanin elokuvissa: Die Hard I, Sweetney Todd, Rakkautta vain jne..
Sitten olen nähnyt Gary Oldmanin Hanniballissa ja Batman Beginsissä.
Ja olenhan minä vielä nähnyt nuoren Tom Feltonin Kätkijät -elokuvassa.
Niin, ja sitten vielä katsottuani viime viikolla Mies ja Alaston Ase 2 ½ niin Richard Criffiths (menikö sukunimi oikein?) vilahti siinä.

Täydennän myöhemmin, jos muistan. : )
”Life is complicated. I've killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different.”  -Niko Bellic

Poissa Riekale

• Kangaskaistale
  • Vuotislainen
    • Riekaleen kotisivut
« Vastaus #41 : Toukokuu 29, 2008, 16:30:50 »
Pari päivää sitten katsoin elokuvan nimeltä Suloinen marraskuu. Siinä näytteli iki ihana Jason "Lucius" Isaacs. Oli naurussa pidättelemistä kun sen päällä oli tyylikäs vihreä iltapuku ja mahtavat rakennekynnet.. xD

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #42 : Toukokuu 30, 2008, 09:08:27 »
Pari päivää sitten katsoin elokuvan nimeltä Suloinen marraskuu. Siinä näytteli iki ihana Jason "Lucius" Isaacs. Oli naurussa pidättelemistä kun sen päällä oli tyylikäs vihreä iltapuku ja mahtavat rakennekynnet.. xD
Joo... Leffa, jonka katsominen jätti ikuiset traumat minuun. Puoleen vuoteen en sen jälkeen voinut katsoa mitään Potteria, missä oli Lucius... Vaikka Isaacs loistava näyttelijä onkin, tuo ei kyllä iskenyt minuun...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #43 : Toukokuu 30, 2008, 12:57:54 »
Hagridin näyttelijä Robbie Coltrane oli ainakin yhdessä Bondissa, en muista missä. Gary Oldmanin olen nähnyt monissa elokuvissa. Niin ja Voldemortinkin näyttelijänkin näin jossain elokuvassa mikä tuli jouluna.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #44 : Toukokuu 31, 2008, 17:57:01 »

Näin hiljattain Maggie Smithin elokuvassa jumalaiset jajasiskot (jos se nimi nyt meni noin). Hän esitti minusta ihan hyvän ja mukiin menevän rooli suorituksen täysin itsensä näköisenä vanhana naisena. Elokuva oli ihan hyvä.

Olen myös nähnyt meidän "ihanan" Kalkaroksemme joissakin elokuvissa, mutta nimiä ei nyt muistu mieleen.

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Kesäkuu 02, 2008, 19:44:10 »
Muistin juuri, en ole varma onko joku aiemmin jo maininnut, mutta Luciuksen näyttelijän voi bongata myös Peter Pan-leffasta. Ihan mielenkiintoista nähdä se tossun alla olevan aviomiehen roolissa ^^

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Kesäkuu 08, 2008, 12:49:26 »
Vähä aika sit näin taas 101 Dalmatialaista ja huomasinki et Arthur Weasleyn näyttelijä on siinä toinen niistä rosvoista, ja toinen rosvo on Hugh Laurie. :D
Katoin 101 Dalmatialaista viimeks joskus 6-vuotiaana ni ei oikee muistanu mitä tyyppei siin oli. :)

Alan Rickmanin (Kalkaros) oon nähny kans paris leffas: Järki ja tunteet, Rakkautta vain, Sweeney Todd.
Gary Oldman (Sirius) on ollu myös vaik missä, mut oon nähny vaan nää: Jesus ja Batman begins
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2008, 12:55:28 kirjoittanut Niënor »
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
« Vastaus #47 : Kesäkuu 08, 2008, 21:17:37 »
Täältä muutes löytää todella nopeasti ja kätevästi suurimman osan amerikkalaisista/englantilaisista näyttelijöistä. Kuvia, sekä ennen kaikkea tiedot kaikista elokuvista ja sarjoista, joissa kyseinen henkilö on ollut mukana. Itselleni tuo on lähes raamattu, tulee sieltä todella usein tarkisteltua, että kukas tuo olikaan, jonka jossain leffassa näin :>

Poissa Dilledong

• Vuotislainen
  • Urheiluhullu
« Vastaus #48 : Kesäkuu 09, 2008, 10:32:31 »
Hagridin näyttelijä Robbie Coltrane oli ainakin yhdessä Bondissa, en muista missä. Gary Oldmanin olen nähnyt monissa elokuvissa. Niin ja Voldemortinkin näyttelijänkin näin jossain elokuvassa mikä tuli jouluna.

Kahdessa, Kun maailma ei riitä ja Kultainen silmä
rulezman --> Dilledong

Poissa Lady Asensio

• Vuotislainen
« Vastaus #49 : Kesäkuu 09, 2008, 16:35:15 »
Tänään elokuvassa, jota katoin vähän telkkarista, oli Maggie Smith (Minerva MgGarmiva), elokuvan nimi oli Mami hoitaa. Aika nappiin mennyt roolisuoritus, rooli sopi todella hyvin kyseiselle näyttelijälle.

Minäkin katsoin tuon leffan. Todella hyvin suoritettu rooli. Valitettavasti seuraavia Pottereita katsellessa kuvittelen McGarmiwan
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)