Kirjoittaja Aihe: Potter -näyttelijät muualla  (Luettu 22769 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Getorick

• Haaveilija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Ian <3
Potter -näyttelijät muualla
« : Syyskuu 21, 2007, 23:52:54 »
Niin, en löytänyt aiheesta vielä keskustelua ja minua kiinnostaa tämä, joten päätin tehdä uuden <:
Hetken mietin, josko tämä kuuluisi jästitietoon, mutta ei, kyllä se tänne taitaapi kuulua. (ja jos tällainen kuitenkin on jo jossain, tai tämä kuuluisi muualle, niin pyydän syvästi anteeksi)

Eli, kysymys kuuluukin: Missä kaikissa elokuvissa olette nähneet rakkaita Harry Potter -elokuvista löytyviä näyttelijöita, ja mitä olette pitäneet heidän rooleistaan kyseisissä elokuvissa? Oliko rooli kovin erilainen Potteriin verrattuna? Mietittekö koko ajan vain että: "Ei Tom tuohon rooliin käy siis mitenkään, kun se on vaan ja ainoastaan Draco Malfoy!" vai totutteko ajatukseen?

Ajatus tähän keskusteluun tuli katsottuani äsken leffan nimeltä Parfyymi. Siellä seikkailee vanha tuttu rasvalettinen Ruikulimme (aka Alan Rickman), mutta tällä kertaa harmaa peruukki päässä ja 1700-luvulla ^^
Oli kovin outoa nähdä hänet esittämässä tyttärestään huolissaan olevaa isää. Ja harmaat hiukset eivät ole hänen juttunsa :D

Keskustelua sitten vaan.
Luonnevika.
Täytyy taistella.
Joskus voi myös taiteilla. Tai ainakin yrittää.

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
Vs: Potter -näyttelijät muualla
« Vastaus #1 : Syyskuu 22, 2007, 15:57:08 »
Olen nähdyt Natalia "Tonks" Tenan Poika-elokuvassa,rooli oli kieltämättä aikas erilainen koska hänellä oli todella paljon lävistyksiä ja hän oli rockimpi.
Roolisuorituksena kyseinen elokuva oli erittäin hyvä :D
Mutta kyllä se ainoa oikea rooli on Tonksin rooli ..

Muita en ole vielä ehtinyt nähdä mutta tavoitteena olisi :)

..Olenpa nähnyt,unohdin aivan.
Näin Maggie "Garmiwa" Smithin monessa elokuvassa; Hotelli Firenzessä-,Hook - Kapteeni Koukku-,Kuolema Niilillä- ja Rikos auringon alla elokuvissa.
Jos oikein muistan hän on esittänyt itselleen sopivia rooleja joka elokuvassa,roolisuoritukset olivat kaikki aivan loistavia,Parhain suoritus oli ehdottomasti Hotelli Firenzessä,koska siinäkin hän esitti tiukkaa naista (tällä kertaa nuoren naisen äiti) jonka roolin esittäminen sopii hänelle paremmin kuin hyvin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 22, 2007, 16:04:29 kirjoittanut Milgia »
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #2 : Syyskuu 22, 2007, 19:15:12 »
Alan Rickmanin olen nähnyt vaikka kuinka monessa, yksi on esimerkiksi Die hard 1, ja Rakkautta vain. Oih, pidin hänestä tosi paljon noissa elokuvissa, vaikka silloin hänellä taisi olla lyhyt hiukset, ellen ole ihan väärässä. Roolisuoritus tosi hyvä. Alan on ollut useassa lokuvissa, myös Järki ja tunteet- leffassa. Austenleffa. Yleiseltään Alan Rickman on tosi hyvä näyttelijä, hän pystyy sopeutumaan niin hyvin moniin rooleihin. Emmassa on muistaakseni Punurmio. Tai jossakin Austenissa muistaakseni.

Lainaus
Kuolema Niilillä-
Puhutko siitä Poiritista, vai kenties jostain muusta? Kuka se niistä oli... Ô_o
Muita tähtiä en ole nähnyt, en edes rakasta kolmikkoa.

//Thompson näkyy olevan Järki ja tunteessa ;3

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2007, 16:37:11 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #3 : Syyskuu 22, 2007, 19:41:02 »
Alan Rickmanin olen minäkin pongannut vaikka kuinka monesta leffasta, esim. Parfyymistä ja leffasta Kierot kutriniekat. Jälkimmäisessä tykkään hänestä eniten! Rickman näyttelee kyseisessä leffassa Josh Hartnettin hahmon isää. Tarina kietoutuu kampaajamestaruuskilpailun ympärille. Alan on siinä oikea velho parturiksi. ;]

McGarmiwa eli Maggie Smith esitti ainakin nunnaluostarin abbedissaa eräässä komediassa, jonka nimeä en ikävä kyllä muista. Hän oli samanlainen ankara täti jollaisena olemme hänet tottuneet Potter-landiassa näkemään.
"Pants - like shorts, but longer!"

saraji

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Syyskuu 22, 2007, 20:05:42 »
Alan Rickmanin on nähnyt vaikka missä. Parhaiten jäi tosin mieleen leffa nimeltä Galaxy Guest, kun rakas Kalkaroksemme on jokin kummallinen avaruus-ihminen. :D Hänellä lähtee päästään sellaisia vaaleanpunaisia juttuja, joitain lonkerontapaisia kaiketi. Ei enää pysty niin vakuuttavasti häntä Pottereissa, kun ne lonkerot vaan jotenkin putkahtavat aina mieleeni. :D

whatsarahsaid

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Syyskuu 22, 2007, 21:47:28 »
Alan Rickmanin minäkin olen nähnyt aika monessa leffassa. Parhaiten mieleen on kuitenkin jäänyt Rakkautta vain. Alan esittää siinä sellasta miestä, joka on jossain (?) töissä ja sillä on vaimo ja kaksi lasta. Aika erilaista kuin mitä Snape on. Ompa huono sanajärjestys ja muutenki kielioppi ihan hunginnolla mutta voi voi.

Ja (apua-mikä-sen-nimi-nyt-olikaan-oliko-se-maggie-vai-mikä-mutta-kuitenkin-se-joo-niin) Minervan näyttelijänkin olen nähnyt joissain.. Mutta en kyllä muista missä. Haluaisin nähdä sen Driving Lessonsin ku Rupert on siinä mutta valitettavasti leffaa ei ole ainakaan vielä Suomessa (*repii hiuksiaan*).

Muita en ole kai nähnyt.. Tai en ainakaan muista. Paitsi sen joka esittää sitten PP:ssä Kuhnusarviota olen nähnyt elokuvassa Moulin Rouge!.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #6 : Syyskuu 24, 2007, 19:04:50 »
Pienen pienen Tom Feltonin löytää elokuvasta Anna ja kuningas sen päänaisen poikana. Alan Rickman nähdään sheriffinä Robin Hoodissa ja sekä Maggie Smith ja Daniel esiintyvät lyhytsarjassa David Copperfield. Matami Huiskia (en muista näyttelijän nimeä) olen nähnyt hyvin monissa brittisarjoissa ja -elokuvissa (mm. Poirot-leffa Kuolema ilmoittaa lehdessä). Weasleyn äidin näin kiroilevana ja tupakkaa sauhuttavana tätinä elokuvassa Billy Elliot, jossa oli muistaakseni myös Bonnie Wrigth. Niin, ja herra Weasleyhän esiintyy brittikomediasarjassa Ruuvit löysällä. Ja onhan nuita vaikka missä muuallakin, en jaksa enkä ehdi kaikkia luettelemaan.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Lokakuu 07, 2007, 15:43:20 »
Se tyyppi, joka näyttelee Melkein-Päätöntä-Nickiä (apua, olen unohtanut sen nimen) Näyttelee päähenkilöä sarjassa The Fawlty Tower, eli Pitkän Jussin majatalo. Hän on myös yksi Monty Pythonin näyttelijöistä.

Muita en keksi nyt, enkä viitsi alkaa jo aikaisemmin mainittuja tähän uudestaan listaamaan. (Ja esimerkiksi Kalkaroksen näyttelijä esiintyy milloin missäkin, aina vain toistaan yllättävämmässä roolissa.)

~Xanie
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2007, 17:01:15 kirjoittanut Xanie »
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Malakai

• metafora
  • Vuotislainen
  • Entäs nyt?
« Vastaus #8 : Lokakuu 07, 2007, 19:29:40 »
McGarmiwan näyttelijä tekee myös aivan huippusuorituksen seurapiirien kuningattarena elokuvassa First wives club (Hylättyjen vaimojen kerho). Suosittelen!

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #9 : Lokakuu 22, 2007, 16:20:44 »
Pakko hehkuttaa Gary Oldmania (Sirius, jos joku ei tiedä) elokuvassa The Fifth Element - Viides elementti. Melko huvittava hyvä scifi-henkinen elokuva, jossa myös Bruce Willis. Oldman tietysti pahiksen roolissa :) Ei varsinaisesti kuulu lempinäyttelijöihini, mutta todella hyvä silti. Se kampaus on aivan mahtava!

Jason Isaacs on loistava missä vain tässä vuoden 2002 tai 2003 Peter Panissa. Kaksoisrooli; Mr. Darling sekä Kapteeni Koukku. Lempinäyttelijäni muutenkin, mutta tuossa nyt sellainen vähän isompi rooli... Muuten niin typerässä Smokkimies -leffassa ihan mukiinmenevä sivurooli... Joo, ja onhan niitä leffoja muitakin millä mitalla, ei nyt jaksa luetella, kun on aika sivurooleja...
Joo, ja tämä jokin aika sitten JIMillä pyörinyt sarja Brotherhood, oli siinä pääosassa :) Sarja oli ihan jees, junnasi vain aika paikallaan... No tuo nyt ei ollut elokuva, mutta ihan sama se.

“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #10 : Marraskuu 19, 2007, 19:28:51 »
Katsoin juuri Robin Hoodin, jossa Rickman esittää Nottinghamin sheriffiä, enkä pystynyt ollenkaan unohtamaan, että hän on Severus ja se vaikutti suhtautumiseeni niinkin, että toivoin koko ajan, että kuninkaan veljentytär valitsisi (pahan) sheriffin eikä Robinia (Kevin Costner)
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Riekale

• Kangaskaistale
  • Vuotislainen
    • Riekaleen kotisivut
« Vastaus #11 : Marraskuu 27, 2007, 19:16:35 »
Alan Rickaman on näkynyt kyllä kauhean monessa elokuvassa. Kavereiden kanssa katsottiin viime jouluna Rakkautta vain, eikä naurulla ollut rajaa, kun Kalkaros hyppää ruutuun ja sanoo kaikenlaista mitä Kalkaroksen ei kuuluisi sanoa.. Parfyymi olisi kiva katsoa.

Ah, niin ihana Lusse Kapteeni Koukkuna <3

Ja meidän David-Lupin.. Van Helsing, Kingdom of Heaven... Niin mahtava.

cartsaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Marraskuu 27, 2007, 22:37:47 »
Heh. Nyt minun on aivan pakko kirjoittaa ensimmäinen viestini tänne foorumille! :P Heh. Mutta asiaan.
Daniel Radcliffe näyttelee leffassa December boys, mutta se leffa ei ole ilmestynyt Suomeen ainakaan vielä. En oikeen tiiä sen ilmestymisestä yleensäkkään, mutta olempa nähnyt trailereita leffasta ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. :)

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #13 : Marraskuu 30, 2007, 13:41:35 »

Ah, niin ihana Lusse Kapteeni Koukkuna <3

Aaaaaahhhh, tuo on ihanaaa :DDD Hiemanko hajosin kun ensimmäisen kerran itse tajusin, kukas tuo herra Koukku olikaan.

Minä tiesin heti, sillä ainoastaan sen vuoksi ostinkin ko. elokuvan :)
Kysymys kuuluukin: Mr. Darling vai Kapteeni Koukku?

Elektrassakin hyyyvin pienessä roolissa...
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Carissa

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Joulukuu 01, 2007, 18:22:21 »
Näin eilen My Boy Jack -elokuvan, missä Daniel Radcliffe näyttelee yhtä pääosaa (näin myös alkuvuonna Equus-näytelmän, jossa sama hemmo hyppelehti). Ostin itse asiassa MBJ-DVD:n ihan omaksi. Se oli ihan hyvä elokuva, erittäin koskettava.. tippa oli minullakin väkisin linssissä elokuvan loppuessa. Mielestäni Radcliffe tekee siinä oikein mukiinmenevän roolisuorituksen (ja mainitsen nyt vielä, että Equusissa oli aivan uskomaton). Hänhän siis esittää elokuvassa Rudyard Kiplingin poikaa, joka katoaa ensimmäisen maailmansodan Loosin taistelun aikana ja todetaan myöhemmin kuolleeksi (Radcliffe sai aika näyttävän kuolinkohtauksen).

Potter-elokuvissa on niin uskomaton näyttelijäkaarti, että heihin törmäilee jatkuvasti muissa elokuvissa. Rickman on tullut nähtyä esim. siinä Robin Hood-elokuvassa ja Blow Dryssa (olihan se tämän niminen?) sekä Järki ja Tunteet- elokuvassa (mukana myös Emma Thompson), Isaacs Smokkiemies-elokuvassa, Gary Oldman Air Force One:ssa ja Draculassa.. Tom Felton Anna ja kuningas -elokuvassa. Richard Griffithskin on tullut vastaan monessa paikassa, viimeksi Equus-näytelmässä.. Helena Bonham Carter ja Miranda Richardson olivat molemmat Merlin-elokuvassa ja Helena myös iki-ihanassa Big Fishissä.

Meni vähän luetteloimiseksi. Kuitenkin, minusta on aina hauska törmätä Pottereista tutuihin näyttelijöihin muissa elokuvissa. Harvemmin kuitenkin ajattelen näyttelijän sopimattomaksi johonkin toiseen rooliin vain siksi, että olen tottunut näkemään hänet Potter-releet niskassa. Pottereiden (aikuis)näyttelijät kun yleensä ovat niin lahjakkaita, että sopivat useampaankin rooliin. :>

Pia Vindex

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Joulukuu 05, 2007, 23:33:29 »
Rickmania olen tavannut usein elokuvissa, Die Hart 1, ja parissa muussa joitten nimeä en muista.

Thewlis, Remus, on ollut useissa elokuvissa joita olen katsonut, voi johtua siitä, että Thewlis on lempinäyttelijäni... :D
Noniin Thewlis on ainakin ollut elokuvissa Naked, Total Eclipse, Dragonheart, Kingdom of Heaven, Seven Yers In Tibet, nyt muuta ei tule mieleen.

Emma Thompsoniin olen kanssa usein törmännyt...

Poissa Rain Wild

• Kissankorkuinen
  • Vuotislainen
  • Ähäkutti!
« Vastaus #16 : Joulukuu 06, 2007, 00:08:07 »
BBC:n vuonna 2000 kuvatussa Gormenghast-minisarjassa vilahtaa aika monta Pottereissakin näytellyttä: Mark Williams (Arthur Weasley), Richard Griffiths (Vernon Dursley), Fiona Shaw (Petunia Dursley) sekä Zoë Wanamaker (Matami Huiski). Myös Eric Sykes on IMDb:n mukaan näytellyt Liekehtivässä pikarissa (Frank Bryce), eikä myöskään sovi unohtaa Stephen Fryta, joka toimii äänikirjojen brittiversioiden lukijana. ;)

Jason Isaacs (Lucius Malfoy) taas tähdittää BBC:n viimevuotista minisarjaa The State Within.
Permission to shout "Bravo" at an annoyingly loud volume, sir? | Would you mind holding my metaphor for a second?

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Joulukuu 24, 2007, 13:42:20 »
Näitä tunnettuja Potter-näyttelijöitä näkyy paljonkin valkokankaalla, varsinkin brittileffoissa. Alan Rickmania olen nähnyt niin monissa leffoissa, etten jaksa edes luetella. (Esim. trillerissä Parfyymi, mahti leffa!) Ikävä kyllä, vaikka Dan eri leffoja onkin tehnyt, yhtäkään tähtikolmikon tähdittämää leffaa en ole nähnyt Pottereiden lisäksi. Totta kai, Richard Harrisia, alkuperäistä ja ihanaa Dumppista olen nähnyt myös Monte Criston kreivissä, joka näin sivumainintana on mainio leffa.

David Thewlis (Remus Lupin) on hänkin loistava näyttelijä, ja varsinkin 7 years in Tibet on yksi hänen parhaimmista leffoistaan, joissa esiintyy :) Sitä leffaa rakastan todella, ja David vetää siinä hienon osan.

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #18 : Joulukuu 25, 2007, 14:26:33 »
Gary Oldman esiintyy ainakin Batman Beginsissä.
Vimeksi törmäsin Emma Thompsoniin Aidosti outoa-leffassa, ja eikös hän ole myös Rakkautta vain-elokuvassakin? Rickmankin on siinä :)

Poissa Riekale

• Kangaskaistale
  • Vuotislainen
    • Riekaleen kotisivut
« Vastaus #19 : Joulukuu 28, 2007, 10:06:48 »
Eilen käytiin katsomatta Lumottu, ja yhtäkkiä ruutuun tupsahti Timothy Spall. Spallin roolihahmolla oli Lumotussakin Matohäntämaisia piirteitä. ^^ Oli parempi elokuva kuin odotin, käykäähän tekin Timothya katsomassa.

Katariina

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Joulukuu 28, 2007, 23:22:22 »
Eilen käytiin katsomatta Lumottu, ja yhtäkkiä ruutuun tupsahti Timothy Spall. Spallin roolihahmolla oli Lumotussakin Matohäntämaisia piirteitä. ^^ Oli parempi elokuva kuin odotin, käykäähän tekin Timothya katsomassa.
Ja mä katsoin just ykköseltä leffan Kaikki tai ei mitään, jossa sama mies näytteli yhtä pääosista. Itselle heppu on tutuin Näkemiin vaan, muru!-tv-sarjasta, ihastuin sarjaan kun se tuli uusintana :)
Timothy Spall on kyllä aivan mielettömän hyvä näyttelijä, vaikka sen olemus on aika monissa sen rooleissa vähän sellanen.. vastenmielinen, ylilihava rasvatukka-tyyppi. Mutta mielettömän hyvä näyttelijä, varsinkin kun kattoo sen silmiä, ihan älytöntä eläytymistä.

Poissa Yamaren

• Se on vaan vähän ujo
  • Vuotislainen
« Vastaus #21 : Joulukuu 29, 2007, 21:03:38 »
Oikeasti, kun luen noita kaikkia edellisiä viestejä, tajuan miten monta kertaa on Potter-näyttelijät mennyt ohi. En ole siis edes tunnistanut niitä! Nyt vaan tajusin aika montakin leffaa, missä niitä on ollut, mutten tosiaan ole edes tajunnut sitä. Mutta en kai sitten niin keskity näyttelijöiden tunnistamiseen, vaan enemmänkin tarinaan, koska en ole tajunnut. Toisaalta ei se ole edes outoa, koska en oikeasti edes katso mitä kaikkia näyttelijöitä elokuvissa on. Katson vain elokuvan, ja ehkä jälkikäteen vasta vilkaisen kuka se tietty näyttelijä oli. (Esimerkkinä Herrasmiesliiga. Tajusin vasta pari viikkoa sitten katsoessani sitä, että hei, tossahan on Shane West! Ja olin siis katsonut sen elokuvan pari kertaa, viimeksi varmaan keväällä.)
Kiitos kun sivistitte minua, nyt voinkin lähteä bongailemaan Pottereiden näyttelijöitä. No joo, kyllähän minäkin pari olen tunnistanut. Mutta ei mitään mistä voisi ylpeillä. Kaikki mitä olen tunnistanut itse on jo mainittu moneen kertaan. :)
In life, never stop dreaming...
...for in dreams, we never stop living.

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Joulukuu 30, 2007, 21:27:17 »
Ja mä katsoin just ykköseltä leffan Kaikki tai ei mitään, jossa sama mies näytteli yhtä pääosista. Itselle heppu on tutuin Näkemiin vaan, muru!-tv-sarjasta, ihastuin sarjaan kun se tuli uusintana :)
Timothy Spall on kyllä aivan mielettömän hyvä näyttelijä, vaikka sen olemus on aika monissa sen rooleissa vähän sellanen.. vastenmielinen, ylilihava rasvatukka-tyyppi. Mutta mielettömän hyvä näyttelijä, varsinkin kun kattoo sen silmiä, ihan älytöntä eläytymistä.

Samassa elokuvassa oli muuten toinen Potter leffoista tuttu Kathryn Hunter (Arabella Figg). Muitakin olen bongannut. Ainaki Richard Harris (Gladiaattori ja Armoton ), Alan Rickman (Die Hard ja sitten joku Robin Hood leffa), Jason Isaac elokuvissa Patriot ja Black Hawk Down ja Vauhkomielen näyttelijä elokuvissa Troy ja Kingdom of Heaven. Sitten on vielä se Hagridin näyttelijä joka on ainakin Bond leffoisssa Goldeneye ja Kun maailma ei riitä. Muitakin olen kait nähnyt mutta en ainakaan nyt niitä muista.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2007, 23:34:21 kirjoittanut Gluubori »

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #23 : Tammikuu 02, 2008, 16:01:40 »
Olen nähnyt Julie Waltersin (Mollyn siis) Kalenteritytöt leffassa, aika loistava leffa, vaikka juoni onkin hassu ja semmoinen mistä on perkuleen monta mielipidettä laidasta laitaan.

Emma Thompsoniin(Sibylla) törmäsin NannyMcPhee leffassa, hän sopii Nannyn rooliin todella hyvin, Emmassa on kyllä taikaa..

Ja Mark Williamsin (Arthur) mm. 101 dalmattialaisessa, en muista ketä esittää kun on aikaa kun viimeksi leffan katsoin...

editt// Katsoin tänään Jalin ja Suklaatehtaan, siinä Helen Bonham (Bellatrix) oli Jalin äiti..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2008, 17:06:42 kirjoittanut Milgia »
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Tammikuu 03, 2008, 15:56:16 »
Minusta Emma Thompson (Prof. Punurmio) on hyvä näyttelemään Nanny McPheetä saman nimisessä elokuvassa. Se on hyvä leffa muutenkin.