Kirjoittaja Aihe: Huonoin katsomasi elokuva  (Luettu 19308 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Gustaa

• George Washington
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Me Gusta(a).
    • Paper Cuts
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Huonoin katsomasi elokuva
« Vastaus #125 : Heinäkuu 30, 2009, 21:19:36 »
Hmm Rukajärven tie oli kyllä pettymys. Näyttelijät eivät oikein sopineet rooleihinsa, tapahtumat aika laimeita (ja räjähdykset yms pirun kovaäänisiä 0_0) eikä juonikaan ollut kovin kummoinen.

Toinen vähintään huonoimpiin kuuluva elokuva oli vuoden 1985 versio Tuntemattomasta sotilaasta. Suurin osa näyttelijöistä, ehkä Rokan näyttelijää lukuunottamatta, näyttelivät aika laimeasti ja innottomasti ainakin leffan alkupuolelta. Tapahtumat tuntuivat olevan välillä hassussa järjestyksessä, ja mm. ensimmäinen taistelukohtaus, ryntäys suon yli oli aivan kamalasti kuvattu. Myös taustamusiikin puuttuminen oli mielestäni miinuspuoli. Ainut erittäin nautittava kohtaus oli paraati Petroskoissa. (Jääkärinmarssi forever! =D)

Nuo kaksi oikeastaan tulee huonoimmasta päästä tällä hetkellä mieleen.

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #126 : Elokuu 09, 2009, 19:10:53 »
Käytiin kavereitten kans leffateatterissa kahtomassa elokuva Päivä Jona Maailma Pysähtyi ja se oli ylivoimaisesti surkein elokuva jonka olen eläissäni nähnyt. Se kyllä vaikutti lupaavalta, mutta olikin aivan surkea. Joitain kohtia kukaan meistä ei älynnyt juonessa (Vai olemmeko vain vajaaälyisiä?) ja muutenkin... Ihan hirveä elokuva!

Twilight - Houkutus tulee seuraavana. En kyllä tajua miten kaikki hehkuttavat Robert Pattinsonia komeaksi. o____o'' Elokuva oli tooodella pitkäveteinen (Ja vielä sekin, kun leffateatterissa edessä istuu hemmetin pitkä nainen ja minä olen tällainen pätkä niin hauskaa sieltä kurkkia...). Häiriinnyin todella paljon siitä, että Edward teki koko ajan niitä temppujaan ja oli niin mahtava ja voittamaton ja kuolematon jne... Ja vielä kun minut PAKOTETTIIN sinne! Maksaa nyt tuollaisesta roskasta, kaverilla oli synttärit ja ne pidettiin niin, että koko konkkaronkka tulee mukaan tonne leffaan. T__T Hyvä ettei kuoltu sinne.

Disaster Movie on varmaan pahempi kuin nuo kaksi yhteensä. Aivan järkyttävä!!! En todellakaan käsitä miten noin huono elokuva on saatu tehtyä! Vitsit eivät edes olleet hauskoja. Ihan typerä elokuva, kenenkään ei pitäisi katsoa tuota. :--D

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #127 : Elokuu 09, 2009, 19:43:11 »
Voi että, ensin tulee mieleen High school musical- leffat, koska ne ovat ällöttävän siirappisia ja kliseisiä. Hahmot ovat kauniita ja täydellisiä, kaikki menee nappiin, vähän jotai vastoinkäymisiä, mutta kaikki järjestyykin sitten lopulta. Minusta se on sielutonta ja tylsää.

Toinen inhokkini on Joulutarina! Kuten joku jo kertoikin joulun pitäisi olla iloinen juhla, mutta tässä kaikki kuolevat vuoron perään ! o.o Minusta se oli hiukan outoa. Kaikki kauniit Lapinmaisemat ja musiikki oli pilattu jatkuvilla nyyhkykohtauksilla. Koko leffassa oli vissiin yksi hauska kohta..
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #128 : Elokuu 22, 2009, 20:29:32 »
Itse en pahemmin elokuvia katsele, ja olen tarkka siitä, mihin kulutan rahani, joten en mene leffaan tai osta dvd:itä hetken mielijohteesta. Koska en katso paljon televisiota, vältyn myös satunnaisilta elokuvakokemuksilta. Silti olen joutunut katsomaan seuraavat elokuvat kavereideni tai pikkuveljeni seurana:
Austin Powersit. Typerä huumori ei iske minuun, piste. Tarvitseeko muuta sanoa? Jotkin vitsit olivat ihan hauskoja, mutta pohjimmiltaan tuo oli surkeaa ajantappoa.
Toinen inhokkini onkin sitten laji "amerikkalaiset romanttiset komediat / amerikkalaiset, teini-ikäisille tytöille suunnatut massaelokuvat". High School Musicalit, Hannah Montana... Aivotonta materialismia ja ennalta-arvattava juoni. Ja Twilight.
Ja vielä amerikkalaiset aivottomat teiniseksikomediat. Jonkun pitäisi oikeasti tappaa se tyyppi, joka sai idean American Piesta.

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
« Vastaus #129 : Syyskuu 05, 2009, 16:00:40 »
HellBoy 2. Ei siis yhtään hyvä, asiaan voi vaikuttaa se, että John mayers oli jätetty pois. :'(  Juoni oli huono ja pyöri jotenkin liikaa raskauden ja rakkaushuolien ympärillä... ei, ei, ei! Eikä Hellboy noin vaan eroa töistään. se oli häpeäotos.
  Muumion paluu, heti huomasi että oli tehty rahankiilto silmissä.
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #130 : Syyskuu 12, 2009, 20:28:44 »
No ensimmäisenä tulee Good night. Se oli oikeesti niin tylsä, en tiedä johtuiko se siitä että oli ollut pitkä koulupäivä vai mistä, mutta vaikka olen vaikka kuinka monta kertaa yrittänyt katsoa sen loppuun saakka, en ole koskaan onnistunut.

Toinen aika ala-arvoinen leffa (tai oikeastaan leffasarja) on High school musical. Zac Efron on niin  ihQ *oksentaa* en kestä sitä...

Chill out, baby

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #131 : Syyskuu 15, 2009, 18:37:49 »
Kaikkien aikojen huonointa elokuvaa en tähän hätään mitenkään voi saada mieleeni (ensin pitäisi muistaa, mitä kaikkia leffoja olen koskaan nähnyt), mutta tässä viimeisimmät minun HUONOT LEFFAT-listalle joutuneet:

Yleensä pidän sarjakuvista tehdyistä leffoista, mutta Spirit oli kyllä pohjanoteeraus. Se oli niin älyttömän sekava ja tyhjänpäiväinen, että lopetin sen katsomisen kesken. Ja sitä ei usein tapahdu.

Toinen on Superman returns - siis se uusi. En viitsinyt katsoa alkua pidemmälle, kun oli niin tyyyyyyylsääääääääääää. Ei supersankarista kertova elokuva SAA OLLA TYLSÄ!
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Yönsilmä

• Ankeuttaja
« Vastaus #132 : Lokakuu 03, 2009, 11:05:32 »
Da Vinci -koodi Voi jestas! Siis kaikki minulle elokuvaa niin kovasti kehui ja myönnän odottaneeni paljon. Nukahdin useampaan otteeseen ja viimein menin nukkumaan. Surkeaa! Elokuva oli tylsä ja omituinen ja vaikka olisinkin halunnut pitää juonesta kiinni niin en olisi siihen pystynyt (toki nukahtelut hieman vaikeuttivat)
Kirjaa en kylläkään ole lukenut, ehkä vika on siinä, mutta ei elokuvasta kyllä pitänyt siskonikaan, vaikka kirjan olikin lukenut...

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #133 : Joulukuu 22, 2009, 20:03:52 »
Jäniksen Vuosi, yäkyäk, siinä ei tapahtunut mitään ja koko juttu loppui oudosti; Mies heräsi kännisenä jonkun naisen luota jonka kanssa oli mennyt kihloihin *pyörtyy*
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #134 : Joulukuu 29, 2009, 11:19:30 »
Täällä on, täällä on! Huonoimman elokuvan tittelin voin luovuttaa elokuvalle Lady in the Water. Tämän elokuvan löysin joskus Anttilan alelootasta, ja ostin sen kansikuvan perusteella. Filmin katsoinkin sinnikkäästi, vaikka jossain veiheessa tuskaa teki. Mielestäni koko paketti näyttelijöitä ja juonta myöten olivat varsin kökköjä, jos suoraan puhutaan. Nyt tämä elokuva pölyttyy tuolla DVD-hyllyssä odotellen parempia päiviä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #135 : Joulukuu 29, 2009, 15:18:00 »
//Muoksista.

Aivan ehdottomasti Aavan meren tällä puolen. Huonompaa en ole koskaan nähnyt, enkä kyllä sen puoleen olisi tahtonut katsoa tuotakaan. Luokan kanssa käväistiin kahdeksantena vuonna katsomassa, oli siinäkin koulun puolelta käsitys hyvästä elokuvasta. Suomenruotsalainen, ei (onneksi) kovin tunnettu elokuva. Pahoittelen kriittistä suhtautumistani, mutta makuasioista ei voi kiistellä ja tuon leffan juoni kyllä oli jotakin niin huonosti toteutettua ettei sitä voi kaunistellakaan. Silloin valehtelisin.

Ansaitun toisen sijan tässä luettelossa saa Sisko tahtoisin jäädä. Hieman vaikea kuvailla mikä tässä leffassa oli huonointa, mutta yleisesti, koko elokuvassa mikään ei iskenyt. Ehkä se oli tuo yleinen suomalainen nuorisokulttuuri, jota en voi sanoa arvostavani. Leffa kylläkin liioittelee huomattavasti ja mässäilee "kuinka mahdollisesti voi käydä" -teemalla, ei sen puoleen ettei tuollaista voisi tapahtua oikeastikin. Asia vain on niin, etten mielelläni lähde elokuviin katsomaan ryyppäämistä, pahoinpitelyä tai nuorten keskuudessa suositun ah-niin-ihanan v:llä alkavan sanan käyttöä.

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2010, 20:03:35 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa tirsu

• Kirsikkamaani
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
« Vastaus #136 : Tammikuu 02, 2010, 12:42:12 »
Saippua Prinssi oli todella huono. Juoni oli surkea, eikä lopusta saanut selvää.
Ihana Adam(About Adam), todella sekava leffa, kohtauksien mukana ei tahtonut pysyä. Juoni oli hirvittävä ja outo.
FC Venus (saksalainen versio), juoni seuraa todella, todella heikosti alkuperäistä FC Venusia ja se oli ärsyttävää. Muutenkin koko leffa oli pelkkää kärsimystä. Hyvä, suomalainen leffa pilattiin sellaisella versiolla.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Lonkero

• Vuotislainen
« Vastaus #137 : Tammikuu 03, 2010, 16:01:50 »
Katsoin eilen Neloselta Uhka syvyyksissä ja oli kyllä niin halpa Aliens-kopio että ei tosikaan =D Niin kliseistä toimintap*skaa en ole kuunaan nähnyt.

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #138 : Tammikuu 03, 2010, 16:43:42 »
Oon nähny oikeastaan varsin paljon huonoja elokuvia, mä kun olen niin kovin nirso elokuvien suhteen :D

Kauhuleffoista en tykkää yhtään, mutta en voi sanoa niitä surkeiksi. Koska ainakin mun kohdalla ne kaikki saa haluamansa vaikutuksen aikaan, kun vietän pari seuraavaa viikkoa valvoen peläten painajaisia :D

Suomalaisista leffoistakaan en pahemmin perusta, mutta ennakkoluulojeni takia olen nähnyt niitä hyvin vähän ja oikeastaan kaikista niistä, jotka olen nähnyt olen kyllä jossain määrin tykänny.

Täytyy siis vastata Dungeons & Dragons. Periaatteessa ihan kiva fantasia-leffa, joista yleensä tykkään kauheasti. En muista tarkalleen mikä tästä niin huonon teki, mutta kaverin kanssa katottiin joskus monta vuotta sitten ja siitä lähtien tää leffa on ollu ihan täys läppä meidän keskuudessa. Kaikki näyttelijät on jotenkin ihan teennäisiä ja lavastus näyttää niin halvalta budjetilta. Juonikin on varsin sekava. Ideana kyllä ihan kiva, jos sen vaan tekisi paremmin.
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Carlos

• Vuotislainen
    • LiveJournal
« Vastaus #139 : Tammikuu 06, 2010, 22:18:05 »
FC Venus (saksalainen versio), juoni seuraa todella, todella heikosti alkuperäistä FC Venusia ja se oli ärsyttävää. Muutenkin koko leffa oli pelkkää kärsimystä. Hyvä, suomalainen leffa pilattiin sellaisella versiolla.

Saksalainen versiohan oli selvästi parempi kuin suomalainen. Näyttelijätyö, toteutus yms perusasiat olivat siinä yksinkertaisesti paremmin kohdallaan. Juonen muutoksetkaan eivät minusta olleet millään tavalla huonoja enkä näe mitään syytä miksi uusintaversion pitäisi seurata alkuperäistä orjallisesti.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #140 : Huhtikuu 24, 2010, 18:10:49 »
Alone in the Dark :'D
Katsoin tämän eräänä iltana TV1000-elokuvakanavalta, kun ajattelin katsoa jonkun "kauhu"elokuvan. Ajattelin kyllä, että tuskin tämä minkään katsomisen arvoinen on, mutta päätinpä sitten kuitenkin katsoa. Ajatukseni arvatenkin olivat oikeassa. Ensinnäkään en älynnyt mitään koko elokuvasta, se oli ihan kummallinen jaa sekava :D Vielä enemmän menin sekaisin, kun nukahdin välillä kymmeneksi minuutiksi... Sanoisin tätä kylläkin surkeaksi komediaelokuvaksi ennemmin kuin kauhuelokuvaksi...

Tuo on ainoa joka nyt tulee mieleen nimeltä. Niitä on varmasti muitakin, mutta en muista nimiä.
Sanotaanpa nyt, että kaikki elokuvat, jonka aikana satun nukahtamaan ovat joko tylsiä tai huonoja. Hyvän ja kiinnostavan elokuvan aikana en onnistu nukahtamaan. :D

// Scary Movie 2. Muita Scary Movieita en ole edes nähnyt, mutta tuo oli ainakin ihan älyttömän huono. Huumorikin oli aika kakkaa. :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2010, 17:55:24 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Rosecliff

• Ankeuttaja
« Vastaus #141 : Huhtikuu 24, 2010, 20:02:47 »
Kauheesti oikein huonoja elokuvia ei ole.. tai en ole ainakaan nähnyt, koska lopetan katsomisen, jos ei vaikuta hyvältä.
Ei, kun kauhuleffat on huonoja. No, jotkut tositapahtumiin perustuvat on kyllä varmaan ihan hyviä ja vaikuttavia, mutta esim. joku The Ring, hohhoijjaa. Joku epämääräinen örkki nousee kaivosta, wou!

Huonoimpiin kuuluvana mainittakoon nyt:

Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin (He's just not that into you)

Surkea! Huonot näyttelijät, tai no, muut olivat ok, mutta Scarlett Johansson ei vaan osaa. Kaikki leffassa oli niin tyypillistä ja ennalta-arvattavaa. Tuon vissiin piti olla romanttinen komedia, mutta en nähnyt kyllä mitään romanttista, enkä varsinkaan mitään hauskaa.
Tän leffan kannessa pitäis lukea: Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi huonoon leffaan.

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #142 : Huhtikuu 26, 2010, 09:14:05 »
Rosecliffin viestistä tuli mieleeni, että eikö se nykypäivänä mene niin, että jos on monipäinen tunnettu näyttelijäkaarti tekemässä leffaa (esim. Jätä se!, Ystävänpäivä jne), niin ei siitä leffasta kyllä mitään tule. Silloin keitoksessa on niin sanotusti liian monta osaa. Itse katselin tuota Ystävänpäivää (ilmainen reissu, maksuoi vain Ehkäisyluentoon uppoavan ajan) ja totesin, että vaikka siinä oli monta hyvää näyttelijää, mihinkään ei voitu syventyä tarpeeksi, että olisi voinut tuntea jotain.

Oikein huono elokuva, en sitten tiedä olenko nähnyt sellaista. Scary Movie oli _hyvä_, mutta sitä seuranneet onnettomat ja ponnettomat jatko-osat ja muihin genreihin sovelletut kopiot eivät jaksa naurattaa ainakaan minua.
Puolustan myös ensimmäistä High School Musical -leffaa, koska se vain on niin positiivinen pätkä. Sen sijaan sen jatko-osat ovat hunajan lypsämistä ykkösen nisästä ja samaan kategoriaan kuuluvat kyllä kaikki muutkin Disneyn teinielokuvat (Operaatio Prinsessa, Camp Rock jne). Elokuvien surkuhupaisuutta lisää vielä se, että ne on dubattu ontuen suomeksi...

Mielestäni huonoin elokuva on kuitenkin jokin sellainen, jossa näyttelijät eivät osaa asiaansa ja juoni on pelkkää ampumista.
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Rosecliff

• Ankeuttaja
« Vastaus #143 : Huhtikuu 26, 2010, 17:24:42 »
Rosecliffin viestistä tuli mieleeni, että eikö se nykypäivänä mene niin, että jos on monipäinen tunnettu näyttelijäkaarti tekemässä leffaa (esim. Jätä se!, Ystävänpäivä jne), niin ei siitä leffasta kyllä mitään tule. Silloin keitoksessa on niin sanotusti liian monta osaa. Itse katselin tuota Ystävänpäivää (ilmainen reissu, maksuoi vain Ehkäisyluentoon uppoavan ajan) ja totesin, että vaikka siinä oli monta hyvää näyttelijää, mihinkään ei voitu syventyä tarpeeksi, että olisi voinut tuntea jotain.

Voi olla noinkin... tuollaisia leffoja on nyt viimeaikoina ollut. Näiden lisäksi myös New York, I love you (siltä kyllä odotan vähän enemmän).
Ja tuli mieleen vielä Burn after reading, jossa oli George Clooney, Brad Pitt ja John Malkovich, mutta ei toiminut. Näyttelijät osasivat kyllä asiansa, mutta ei ne hyvät näyttelijätkään voi yksin pelastaa leffaa, jos juonessa on jotain vikaa.

salainensalatalo

• Ankeuttaja
« Vastaus #144 : Kesäkuu 18, 2010, 22:42:58 »
"Elokuvien surkuhupaisuutta lisää vielä se, että ne on dubattu ontuen suomeksi..."

Ei nuo HSM:n suomidubit erityisen huonoja mun mielestä ole, vähintään yhtä ärsyttävät äänet niillä jenkkinäyttelijöilläkin on. On siis tullut vilkaistua suomiversioita kun niissä on yksi ääninäyttelijä josta tykkään. Ei tosin ollut noissa leffoissa ihan parhaimmillaan mutta kun kyseessä on HSM niin kaikki menee oletusarvoisesti vähän pieleen. :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 18, 2010, 22:46:33 kirjoittanut salainensalatalo »

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #145 : Kesäkuu 24, 2010, 00:57:54 »
Kamalaa valita, sillä minusta huonoja elokuvia löytyy yllättävän paljon nyt kun rupee näin miettimään.

Ensinnäkin Bruno.. Huhhuh.. Se huumori meni kyllä ihan yli hilseen (ainakin minulla). Olisihan sen elokuvan vähän vähemmän pervoksi voinut tehdä. Ja se juonikin oli hyvin pimeä.

Kaikki Disneyn ihq-teini-elokuvat (esim. HSM). Ei vissiin tarvitse edes perustella?

Tenacious D - The Pick of Destinyssä kappaleet ovat varsin mukiin meneviä ja tarttuvia, mutta itse juoni onkin sitten ihan eri asia. Jack Black on kyllä mainio näyttelijä, mutta kun juoni on täyttä puuta, niin ei se elokuva kauhean hyvä voi olla.

Scary Movie oli todella hyvä ja hauska, mutta kaikki sen jatko-osat ovatkin sitten hyvin huonoja. Ei kannata katsoa. Yleisesti kaikki kauhuleffat (vaikka SM ei tähän nyt oikein voi laskea) ovat huonoja, sillä miksi halutaan tehdä leffoja, jotka valvottavat katsojiaan seuraavat kolme viikkoa?

*Suetus kumartaa ja poistuu paikalta*
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
« Vastaus #146 : Kesäkuu 30, 2010, 10:20:54 »
Son of the Mask
Hrrrh.. Kylmät väreet kulkee edelleen selkäpiitä pitkin kun edes muistelen tuota karmivan idioottimaista elokuvaa.. :S Jouduin katsomaan sen hieman yli vuosi sitten kun olimme tulossa luokkamme leirikoulusta, ja paluu matkalle oli valittu kysyinen elokuva katsottavaksi. (Menomatkalla katsoimme The Simpsons Movien.)
Son of the Mask-elokuva oli kuvottava! En--en osaa edes kuvailla kuinka oksettavan ääliömäinen se oli! NIIN surkeaa amerikkalaista huumoria, ettei voi ollakkaan pahempaa! Kaiken lisäksi tämä elokuva oli selvästi pienellä budjetilla tehty. Sen kyllä huomasi, niin helv*etin surkeat animaatiot sun muut siinä olivat!
Joten älkää hyvät ihmiset IKINÄ katsoko Son of the Maskia, jotta ette saa samanlaisia traumoja kuin minä sain!!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2010, 12:38:30 kirjoittanut Saccharine »
"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #147 : Kesäkuu 30, 2010, 11:10:54 »
Öhäh... No Uusikuuko sen nimi oli, en yhtään tiedä, en ole näistä perillä. Sain sinne ilmaislipun ja kaverit pakottivat melkein tulemaan katsomaan - he menivät samalla siis, kun halvalla saivat liput. Onneksi olin järkevä ja menin erilliselle paikalle, kauas heistä ja sain yläkatsomosta oman kolmen penkin rivin. Se oli tarpeen kun alussa nukuin ainakin 5 minuuttia! Koko elokuva oli täyttä potaskaa ja juoni vielä syvemmältä - en edes rupea pyytämään anteeksi Twilight fanit, vihaan koko sarjaa. Kirjoja en ole saanut luettua, joten kakkosen juoni ei ollut alunperin tuttu, mutta silti, yäk! Hirvein parin tunnin tuhlaus ikinä. Kaverit kertoivat itkeneen koko elokuvan, olisin voinut tehdä saman pelkästä ällötyksestä.

Toinen minkä olisin voinut jättää katsomatta laajakuvalta, mutta mitä vain ei tietyistä syistä voi jättää katsomatta ja te kaikki tiedätte miksi, muutenhan täällä ei oltaisi, on Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi (Ja Feeniksin kilta) Vihaan, inhoan sitä, että kumpaankin on sävelletty omaa, eikä pidetty niitä kirjan hauskoja kohtia mukana. PP oli ihan hirveä kokemus, paisti (PAISTI! ;DDD) Dracon itkukohtaus. Mitä pidemmälle mentiin, sitä syvemmälle tuoliin haluan aina kaivautua. Hädintuskin pystyn enää katsomaan Dumbledoren kuolemaa, kun joka kerta repeän sille niin pahasti.
"Severus. Pyydän."
"Agrabadapra!" Wiii, ja sissetippuu! Anteeksi, naurettava kohtaus.

Percy Jackson ja Salamavaras

Vielä alussa yritin ajatella positiivisesti: "Okei, käsikirjoittaja on ajatellut, että ei tehdä kirjan malliin, eikä jatko-osia, joten juoni on vähän erilainen." Ja sitten läsähti; Haades pomppimassa maanpäällä PIRUNA?! Persefone manalassa KESKELLÄ KESÄÄ!? Käsikirjoittaja, tutustu kreikan mytologiaan, tuo oli py-häin-hä-väis-tys! ÄRH! Raivostuttavaa. Meinasin lähteä kierimään lattialle jossain välissä ja keikuin tuolillani hervottomasti. Kaveria varmaan ärsytti kun kommentoin jokaista mytologista virhettä ja... Kaikkea. Onneksi Luke oli edes jotenkin komea.

Kaveri vaatii konettaan takaisin ;_;
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Carlos

• Vuotislainen
    • LiveJournal
« Vastaus #148 : Kesäkuu 30, 2010, 22:48:36 »
Son of the Mask
Hrrrh.. Kylmät väreet kulkee edelleen selkäpiitä pitkin kun edes muistelen tuota karmivan idioottimaista elokuvaa..

Tuo näyttikin tulevan joskus seuraavan viikon aikana. Kuvauksessa olivat avainsanat "itsenäinen jatko-osa", mikä siis käytännössä tarkoittaa, että kyseessä on heikko yritys rahastaa alkuperäisen elokuvan maineella. Toinen hyvä esimerkki on Luokkakokouksen blondit: Näin kaikki alkoi (Romy and Michele: In the Beginning), jossa ilmeisesti C-luokan käsikirjoitusta oli päätetty myydä tunnetulla nimellä. Tekijöiden omistautumisesta elokuvaan kertoo aika paljon se, että he olivat sekoittaneet päähenkilöt keskenään.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #149 : Heinäkuu 01, 2010, 00:35:26 »
Minua on erittäin helppo miellyttää. Jos minulle näyttää jonkun elokuvan, oli se monien muiden mielestä kuinka huono tahansa, saatan jopa pitää siitä. Silti minäkään en niele ihan kaikkea.
Vain kerran elämässäni olen keskeyttänyt elokuvan katselun jostain muusta syystä kuin tylsistymisesyä tai ajanpuutteesta: inhotuksesta. Tuo elokuva oli nimeltään Gravedancers, ja sitä kuvailtiin takakannessa eeppiseksi kauhuksi. Joskus se eeppisyys kuitenkin menee yksinkertaisesti liian pitkälle. Leffa siis kertoi porukasta juoppoja jotka päättävät juopotella _hautausmaalla_ jossa eräs jätkistä saa upean päähänpiston: tanssitaan haudoilla! Hän löytää hautausmaalta ehkä surkeimman kuulemani lorun, siinä puhuttiin jotain haudoilla tanssimisesta ja kuolleet on kuolleita joten pysyköön kuolleina. Jätkät heräävät aamulla krapulaisina ja erään puhelin soi. Jostain selittämättömästä syystä ei uskalleta vastata. Kauhumusiikin soidessa tyyppi lähestyy pimeää vaatehuonetta. Tutum. Kuva leikataan seuraavaan kohtaukseen. Kuusi viikkoa myöhemmin sama tyyppi höpisee jonkun toisen randomin kanssa. Haudallatanssiminen kaiketi suututti kuolleet, joten jätkät saivat pari zombieta peräänsä. En tiedä kuinka monta lopussa kuoli, koska en voinut katsoa elokuvaa loppuun asti.

Myöhemmin kysyin mistä moinen elokuva oli löytynyt. Poikaystäväni oli kuulemma saanut sen synttärilahjaksi joltain luokkansa tytöltä. Pakkauksessa oli 2€ aletarra.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa