Kirjoittaja Aihe: Huonoin katsomasi elokuva  (Luettu 22502 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Pirkko

• Ankeuttaja
Huonoin katsomasi elokuva
« : Elokuu 26, 2007, 19:40:34 »
Haulla en löytänyt tällaista, mutta sanokaa jos tästä on jo aihe. Otsikon perusteella se taitaa olla jo aika selvää, mistä tänne kirjoitetaan, joten en laita enää enempää selittelyjä siitä.

En ole nähnyt kyllä paljon huonompia elokuvia kuin Eragon. Siitä on poistettu paljon kohtauksia, mitä siinä olisi pitänyt olla kirjan takia. Näyttelijät ovat kaikki väärän näköisiä. Elokuva on tosin mielestäni huono lähinnä sen takia, että se vastaa huonosti kirjaa.

Pirates of the Caribbean: Maailman laidalla on aika sekava, vaikka Johnny Depp on erinomainen näyttelijä. Se on kahta aiempaa osaa selvästi huonompi.

Ragorlang

• Ankeuttaja
Vs: Huonoin katsomasi elokuva
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2007, 18:23:26 »
Minun huonoin elokuva on ollut Perhosvaikutus. Kyllä se oli ihan katsottava mutta siinä oli jokin josta en tykännyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muitakin huonoja on mutta tuo oli parhaiten jäänyt mieleeni huonoudestaan...

Ossian

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Elokuu 29, 2007, 21:10:33 »
Huonoimman katsomani elokuvan tittelin voittaa kyllä melko kirkkaasti Jack Blackin elokuva "Nacho Libre", joka kertoo orvosta luostarissa asuvasta keittiöpojasta, joka rupeaa vapaapainijaksi.
Huh huh.
Jack Black yleensäkään ei vakuuta (paitsi Holidayssa), aihe on tylsimpiä mahdollisia ja toteutus ontuu alusta loppuun.
Mulle jäi vähän sellanen olo, että kaveriporukka on halunnu ilmasen matkan johonki lämpimään ja päättäneet sitten tehdä tollasen elokuvan ja kirjottaneet kässärin lentokoneessa lomatunnelmissa. Tiedä siitä sitten...

Alfie

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Elokuu 30, 2007, 15:41:44 »
Hirveän vaikeaa määritellä huono elokuva, koska monessa elokuvassa mättää jokin asia - toisissa niitä vain sattuu olemaan enemmän, mutta ei se silti ansaitsisi tittelin "huonoin elokuva". Koska aina voi olla joku surkea leffa, josta kuitenkin löytyy jotain hyvää. Olen myös törmännyt sellaiseen tapaukseen, että leffa oli niin huono, että siitä oli pakko pitää. *wirn*

Maailman huonointa elokuvaa, jonka olen nähnyt, en osaa suoralta kädeltä sanoa - pitäisi kai tutkia jotain listaa kaikista näkemistäni leffoista, jotta kykenisin edes muistamaan kaikki surkeat leffat, joita olen nähnyt.
Kuitenkin yksi ylitse muiden on Dude, where's my car. Ihmettelen, että miten olen ikinä saanut katsottua kyseisen elokuvan loppuun saakka, sillä se meni yli oman huumorini. Totta kai on niitä tyyppejä, joihin tällainen omasta mielestäni typerä huumori puree, ja jotka ovat menneet katsomaan ko. leffan elokuvateattereihin, mutta minä olen kaukana heistä. Tuijotin elokuvaa ensimmäisellä kerralla pikkuveljen kanssa järkyttyneenä, eikä mieleeni jäänyt mitän muuta kuin kohtaus, jossa kaksikko vertailee tatuointejaan vaatekaupassa.
Arvostan elokuvissa muutakin kuin järjetöntä sekoilua - jonkinlainen juonikin olisi hyvä (okei, kyllä tästäkin löytyy juoni, mutta päätön sellainen). Ja jos elokuvasta jää mieleen ne hyvät kohdat, voi jo puhua sellaisesta elokuvasta, jota saattaa jonain päivänä harkita uudestaan katsottavaksi.

Pirkko mainitsi alussa huonoimmaksi elokuvakseen Eragonin, ja on pakko kommentoida tuohon. Olen itsekin nähnyt ko. elävän kuvan, enkä tykännyt erityisemmin. Mutta mielestäni (tämä on siis vain minun mielipiteeni!) pelkästään se, että elokuva ei noudata tarinaa, johon se perustuun tai näyttelijät eivät ole näköisiä, ei tee sitä huonoa. Ei sillä, etteivätkö jotkut elokuvat joskus olisi juuri sen erilaisuutensa takia surkeita, mutta mielestäni se ei ole määritelmä huonolle elokuvalle. Jos itse olisin kuitenkin valinnut tuolla perusteella huonoimman elokuvan, niin niitä olisi löytynyt kymmeniä - mukaan lukien valitettavasti joitakin Potter-leffoistakin.

viuhpiipore

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Syyskuu 22, 2007, 12:12:59 »
No, huonoimpiin elokuviin mielestäni kuuluu ehdottomasti kaikki muka-hauskat komediat, joiden vitsit ovat lähinnä ällöttäviä. Joskus pari viikkoa tulikin telkkarista sellainen leffa, nimi taisi olla Joen asunto.
Kun näin tämän topicin, mieleeni tuli heti Addiction. Siinä on jotain vampyyreja ja se on mustavalkoinen, eli todella ahdistava katsoa.
Myös Constantine on mielestäni huono elokuva. Jotenkin ne demonit on niin nolon näköisiä eikä juonikaan ole parhaimmasta päästä. :s

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Syyskuu 24, 2007, 18:13:47 »
Viime viikonlopun Speed - kuoleman kyydissä oli kyllä harvinaisen huono jopa action-leffaksi, itse asiassa niin huono että jätin sen kesken. Se oli täysin epärealistinen, typerä ja jännityksetön. Näyttelijät olivat ärsyttäviä, varsinkin se bussia ohjaava nainen. Vaikka on kai niitä huonompiakin. ei vain juuri nyt tule mieleen, katson aika vähän telkkaria nykyään...
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Pöpi Profeetta

• Ennustelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I see you...
« Vastaus #6 : Syyskuu 24, 2007, 18:17:42 »
Taitaa tuo kyseenalainen kunnia mennä jollekin komedialle. Ehkä teinikomedialle. Ehkä American Pie -leffalle. Ehkä sille kolmososalle, josta on katoillut vanhoja hahmoja vähän liikaa ja vitsit ovat vähän väljähtäneitä. Mutta tämä on pelkkää spekulaatiota.
"That is not dead which can eternal lie
And with strange aeons even death may die"

H. P. Lovecraft

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #7 : Syyskuu 24, 2007, 18:56:05 »
Lähes kaikki jenkkikomediat ovat pohjasakkaa, kuten myös monet jenkkien "kauhu"leffoista. Huonoin näkemäni elokuva on Tohtori T ja naiset. Jonkin omituisen mielenhäiriön vuoksi sorruin katsomaan sitä, ja joko olen niin tyhmä etten ymmärtänyt mitään, tai sitten T naistensa kanssa oli oikeasti täysin käsittämätöntä soopaa. Mikä oli elokuvan suuri idea tai edes juoni, en oikein ymmärtänyt...

Lady Èowyn

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Syyskuu 26, 2007, 00:51:11 »
Huonoimmat mun ikinä näkemät leffat on Paholaisen asianajaja iän ikuisen vanha leffa olikohan
pääosassa kenties Keanu Reeves (vai miten tuo kirjoitetaan siis näyttelijän nimi). Jotenkin todella
sekava ja mun mielestä ihan pimeä elokuva tuo oli.
Sitten toinen huono leffa on mielestä kanssa tuo Tohtori T ja naiset. Jotenkin tylsä elokuva:p

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #9 : Syyskuu 30, 2007, 16:35:38 »
Kun katselin tämänä topicin nimeä, niin ensin ei tullut mieleen oikeien mitään. Sitten päähäni pälkähti moniakin, kuten:

Hal ja iso rakkaus: Tai no, ei tämä ollut huono, mutta vähän hassu vaan, enkä oikein tykännyt tästä. Juoni oli ihan hyvä, mutta liian sekava siihen naurattavan/viihdyttävän komedian muottiin. Minulla hietti koko ajan, että onko tuossa nyt se tyyppi itse, vai sisempi kauneus Ô_o

Rockyt: Siis nämähän on todella hyviä elokuvia! Ainakin melkein. Se vain rassaa, kun jokaikinen osa tästä sarjasta on samanlainen, ja yksiulottoinen. Stallone ei tuo mitään uusia ulottuvuuksia Rockyyn, ja Adrian (?) muuttuu taas liiankin paljon. Joo, tämä/nämä ovat huonoimpia näkemiäni elokuvia.. ^^
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Loony weasel

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Lokakuu 01, 2007, 19:35:32 »
Huonoin katsomani elokuva on ehdottomasti Borat. En tiedä, miten edes jaksoin katsoa sen loppuun saakka... Olematon juoni, tehostettuna ronskilla huumorilla. En tykännyt. Tosin, joissakin kohdissa oli pakko nauraa, ihan sen älyttömyyden vuoksi.

Poissa Autumn Twilight

• Auringon lapsi
  • Vuotislainen
  • Korpinkynsi Narniasta
« Vastaus #11 : Lokakuu 01, 2007, 22:40:02 »
Huonoja elokuvia löytyy maailmasta niin paljon, etten varmaan mitenkään osaa sitä kaikkein huonointa nimetä. (Hassua muuten että kaikki sellaiset oikeasti huonot elokuvat mitä nyt ensi pohtimalta tulee mieleen ovat juuri niitä täälläkin jo aiemmin parjattuja amerikkalaisia komedioita.)

Topicin otsikosta kuitenkin minulle tuli mieleeni elokuva, joka katsottiin tänä viikonloppuna kaveriporukalla, nimittäin Ghost Rider - Aaveratsastaja. Ihan oikeasti, tämä leffa yritti olla pelottava, goottinen, eeppinen ja vaikuttava mutta minun mielestäni se oli lähinnä naurettava. Näyttelijät eivät oikein osanneet hommaansa, dialogit olivat niin epärealistisia ja tönkköjä kuin vain on mahdollista, ja juoni ennalta-arvattava sekä sisälsi paljon epäjohdonmukaisuuksia. Katsojaa pidettiin ilmeisesti aivan idioottina, sillä aina kun päähenkilö sanoi jotain, tuli flashback asiasta joka tapahtui kaksi minuuttia sitten. Päälle päättäjäisiksi Nicholas Cage oli aivan väärä mies pääosaan, henkilökohtaisesti en pidä hänestä muutenkaan ja tuollaiseen rooliin hän ei ainakaan sovi. Kyllä sen elokuvan kustannuksella nauraa sai, mutta hyvä se ei ollut millään muotoa, ja jos olisi pitänyt se yksin katsoa ilman kavereiden seuraa, olisin varmaan hermostunut siihen aika pahasti.

Toinen yksinkertaisesti huono elokuva on Minotaurus. Ihan ikivanhan amatöörifilmin oloinen ja näköinen, vaikka aika tuore tapaus onkin.
Little owls bring me messages, transparent envelopes, given by black daisies and through enormous telescopes, addressed the White Crow, sent it out, was it meant to get to me? 
Fantasianovelli: Unensieppaaja

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Lokakuu 06, 2007, 23:27:18 »
Huonoin leffa on ehkäpä se Taru Sormusten Herrasta; Kaksi tornia, vai mikä se niistä olikaa.. Ni mun mielestä kaikki Taru sormusten herrasta leffat on pitkäveteisiä.. Ne on jotenki outoja. Pitäs kattoo monta kertaa, et niistä ymmärtäis jotain. :)
Ja sitte se Pirates Of the Caribbean : Maailman laidalla, se oli mun mielestä liian sekava. Olihan se ihan ok.. mut silti se oli liian sekava, ja hiukan tylsähkö...

Poissa Hendrix

• Rock Soldier
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Lokakuu 20, 2007, 16:24:21 »
En ole nähnyt kyllä paljon huonompia elokuvia kuin Eragon. Siitä on poistettu paljon kohtauksia, mitä siinä olisi pitänyt olla kirjan takia. Näyttelijät ovat kaikki väärän näköisiä. Elokuva on tosin mielestäni huono lähinnä sen takia, että se vastaa huonosti kirjaa.

Totta. Eragon on ihan OK kirjana, mutta elokuva on ihan oikeasti syvältä!
Danger You, Danger Me, DANGER US!

Poissa Altego

• Vuotislainen
« Vastaus #14 : Lokakuu 20, 2007, 21:02:01 »
Tätä piti hetken aikaa miettiä. On niin paljon tavallisesti ajatellen huonoja leffoja, joissa on kuitenkin jotain hyvää. Esimerkiksi monet "huonot" action-pätkät ovat tahattomasti hauskoja typerine tehosteineen ja järjenvastaisuuksineen.

Hetken pohdittuani päädyin siihen tulokseen, että The Butterfly Effect 2 (suomeksi Perhosvaikutus 2(?)) on huonoin katsomani elokuva. Ykkösosa on mielestäni oikein hyvä; idea on omaperäinen, tarina mahtava ja näyttelijätkin hoitavat homman kelvollisesti. Entä sitten uusintapainos? Idea on sama, mutta siitä ei oteta kaikkea irti, kuten ykkösessä. Tarina on paljon tylsempi kuin alkuperäisessä ja henkilöhahmotkin jotenkin värittömiä olipa kyseessä sitten näyttelijöiden saamattomuus tai huono käsikirjoitus. Ihmettelin, miksi ihmeessä onnistuneesta elokuvasta piti tehdä täysin ala-arvoinen jatko-osa. IMDb:stä sitten huomasin, että koko toisen osan tuotantotiimi oli aivan eri kuin ensimmäisessä. Motiivit selkenivät. Harmittaa vain, että rahan takia tuotetaan tällaista roskaa. [/avautuminen]
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2007, 12:21:21 kirjoittanut Altego »
Voiko nähdä Thestralin, jos on nähnyt kuolleen pikselin?

saraji

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Lokakuu 21, 2007, 11:28:48 »
Huonoin leffa on ehkäpä se Taru Sormusten Herrasta; Kaksi tornia, vai mikä se niistä olikaa.. Ni mun mielestä kaikki Taru sormusten herrasta leffat on pitkäveteisiä.. Ne on jotenki outoja. Pitäs kattoo monta kertaa, et niistä ymmärtäis jotain. :)

Ou, minusta nuo leffat on mahtavia. o_O Tosin kaikillahan on omat mielipiteensä, tulin siis vaan tunkemaan tänne omani eikä siitä tarvitse sen kummemmin välittää.

Niin, ja nyt jopa tuohon aiheeseen.

Ehdottomasti huonoin elokuva minkä olen nähnyt, on Scary Movie 4. 1, 2 ja 3 olivat ja ovat yksiä lempileffoistani, mutta mitä ihmettä tuossa 4 oikein tapahtui? o.O Todella järkyttävä elokuva, täynnä sellaista jäykkää tekohuumoria, ja ei siinä "juonessakaan" oikein tahtonut pysyä mukana.

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #16 : Lokakuu 21, 2007, 17:52:54 »
Ihan ehdottomasti Juoksuhaudan Tie!

Käytiin joskus vanhempien kanssa ko leffa katsomassa elokuvissa. Äiti nukkui siellä. Toivoin siinä samalla et mulla ois yhtä hyvät unenlahjat ku äidillä. Oli meinaan kyllä niin tylsä leffa et ei tulis mieleenkään enää ikinä kattoo uusiks. (yleensä oon niitä ihmisiä jotka voi kattoo saman leffan vaikka 100 kertaa uusiks jos se on hyvä). Mut siis olenko erikoinen ihminen ku en tykänny tosta, koska koulussa yksi oppilas sanoi minulle että leffa oli hyvä.. Mut mä en oikee päässy kiinni siihen/ en tajunnu mitä kiinnostavaa siinä oli ja 5 tähden leffa vieläpä? (Mut eks sitä sillee oo sanottu et ne 5 tähden leffathan just huonoimpia on) :D
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #17 : Lokakuu 23, 2007, 19:35:13 »
Ehdottomasti Eragon.

Siis aivan kamala. Kirjana pidän siitä paljon, mutta Leffana... Huh.
Melkein ketään näytteliöistä ei vastannut mielikuvaani. Mikä ihmeen punahiuksinen Arya??? Entäs nuorehko Brom?? :@
Sitten poisjätetyt kohtaukset. Siis kamalaa, ei sitten yhtään noudattanut juonta. Bah, Sloan muka tapettiin, matlkat sivutettiin tuosta vaan, Helgrind ja Teirm, Jeod, muinainen kieli (Siis elokuvassa oli noin KOLME sanaa sillä, ja kaksi niistä ei ollut edes kirjassa!) ja muuta.
Sitten tuo Durzan otus lopussa. Siis MITÄH? Ei tuommoista kirjassa ollut... Ja siitä Eragonin selästä ei sitten puhuttu mitään!
Ja miten muka Saphira vain muuttui yhtäkkiä isoksi???!!! >:-(
Ja muutakin olisi....

Túrin

Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
« Vastaus #18 : Lokakuu 23, 2007, 20:03:42 »
Yksi kamalimmista leffoista, joita olen nähnyt, on Populaarimusiikkia Vittulanjänkällä. Anteeksi kiroulu, mutta se kuuluu elokuvan nimeen. Jotkut ovat väittäneet, että kirja on hyvä ja pälä pälä, mutta kun minä elokuvan katsoi, se oli yksinkertaisesti outo. Juonta siinä ei suunnilleen ollut ollenkaan, se oli vain jotain halpaa ruotsalaista elokuvaa. Tapahtumat olivat järjettömiä (esim yksi poika asui jossain kamiinassa noin viisi vuotta) jne.

Mutta on kaksi elokuvaa, joita ensiksi pidin ihan huonoina outouden takia, kunnes tajusin ne :D Nämä kaksi elokuvaa ovat Ocean's13 ja Tahraton mieli. Suosittelen katsomaan ne!
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Darolf

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Lokakuu 24, 2007, 20:41:42 »
Hidalko,ehdottomasti!

Minusta elokuva:Herrasmies liiga oli hyvä elokuva.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #20 : Lokakuu 24, 2007, 21:17:21 »
Heh. Minä katsoin Hidalgon joskus videolta walesilaisen Viggofanin kanssa ja se toimii, jos ei välitä kauheasti siitä, miten epätodennäköisiä ne tapahtumat ovat ja molemmat puhuvat koko ajan elokuvan päälle. Se hevonen oli ihan paras.

Tahraton mieli on ihana.

Mutta siis niitä huonoja. Varmaan on paljon sellaisia hutaistuja, rahan takia tehtyjä jatko-osia mutta yksi mihin muistan olleeni ihan tosissaan pettynyt oli Jurassic Park 2:kadonnut maailma. Näin ensimmäisen elokuvan tuoreeltaan 13-vuotiaana ja olin aivan fiiliksissä sen jälkeen. Pikkuveljeni sai sen Kadonnut maailma -kirjan joululahjaksi ja molemmat suorastaan ahmimme sen läpi. Se ei varmaan näin jälkeen päin ajateltuna ole mikään kirjallisuuden merkkitapaus, mutta se on jännittävä ja lyhyet, nopeatempoiset luvut saavat lukemisen tuntumaan siltä kuin katsoisi toimintaelokuvaa. Naispäähenkilö oli oli ammatiltaan suurpetotutkija ja osasi pitää tarvittaessa puolensa vaikkei ollut mikään muskelinainen. Elokuva? Monet hahmoista on jätetty kokonaan pois ja tilalle pistetty porukkaa, joka on kirjoitettu niin että katsojat hurraavat, kun heidät syödään yksi kerrallaan. Sarah on joku ihme bimbo, jota pitää pelastaa ja muistaakseni jopa hänen ammattinsa oli muutettu ilman varsinaista syytä. Kaksi erilaista lapsihahmoa on sulautettu yhdeksi söpöksi adoptiotyttäreksi, joka taistelee raptoreita vastaan telinevoimistelemalla tai jotain vastaavaa. Mielestäni kirjan elokuvauksellisin kohtaus, jossa kaksi naista jahtaa moottoripyörän selässä velociraptoria loistaa poissaolollaan, mutta mitä saamme tilalle: Tyrannosaurus Rex San Fransiscossa. Miksi? Spielbergin mielestä se kai näytti hienolta. Miten ihan pätevät tekijät voivat saada aikaiseksi sellaista roskaa? Minä olen yhä katkera ja siitä on varmaan kymmenen vuotta aikaa.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Marraskuu 15, 2007, 17:44:30 »
Kaikki Scary Moviet. Kun oikeesti, olin niin tyhmä, että luulin, että ne ovat "pelottavia", mutta ei vaan mennyt... oli niissä aika paljon sitä huumoria kuitenkin, ja se oli aika hauskaa :D mutta nelosessa kuitenkin typpäs... en pysynyt perässä, en vaikka yritin.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #22 : Marraskuu 19, 2007, 19:55:11 »
Tohtori T ja naiset on ihan hanurista. Tylsä ja sekava eikä selvästä juonesta tietoakaan.
Myös viime lauantaina tv:stä katsomani Yhdeksäs portti oli syvältä. Tekstitv:n mukaan trilleri mutta ei jännittänyt yhtään. Lisäksi viimeisille minuuteille oli lykätty naurettavan rivo seksikohtaus.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #23 : Marraskuu 19, 2007, 20:32:18 »
Tässä joku aika sitten tuli katsottua  Rock Star -niminen raina. Täytyy sanoa, että oli harvinaisen huono pätkä. Juoni oli todella tylsä ja hölmö, ja pääosanesittäjä jäi mieleen lähinnä typeränä puupökkelönä. Hahmot eivät olleet mielestäni kovinkaan uskottavia, vaan ärsyttivät ainakin minua teennäisyydellään. Minusta elokuva antoi muutenkin varsin mielenkiintoisen kuvan heavy metal -musiikista (tai ehkä minä vain olen niin rakastunut suomalaiseen metalliin, että kaikki Amerikan ihmemaan yritelmät saavat minut katsomaan kieroon). Peter Piskuilaninkin roolista tuttu Timothy Spall taisi olla ainoa, joka teki ihan hyvän näyttelijäsuorituksen. En suosittele tätä elokuvaa yhtään kenellekään, sillä se ei ole millään tapaa edes hauska, vaan kyllästyttää katsojan jo alusta alkaen.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Marraskuu 20, 2007, 20:12:44 »
Huonoin ylhäällä(voi vähän järjestys heittää):

1. Jadesoturi
Ihkutettiin ja hekutettiin ikuisuudet joka mestassa, ja kun viimein sain leffan haltuuni, oli pettymys aivan kauhea. Juoni on todella köpsä, ja muutenkin vähän outo elokuva. Toki johtuu myös siitä, että olen enemmän toiminnan ystävä, eikä tuo sitä tarjonnut.

2. Lords of Dogtown
Huonosti kuvattu, näytelty yms. ei mitään hyvää. Yksi ainoista elokuvista, joiden katsomisen olen jättänyt kesken.

3. Curse of the Golden Flower
Pirun tylsä juoni, ja loppu totaallisen kamala. Toimintaa odotin, sain yhden _lyhyen_ miekkailupätkän. Muu olikin pelkkää juonittelua juonittelun perään.

4. Pan's Labyrinth
Nousee samaan roskakastiin, kuin Jadesoturi. Hirvee loppu, hirveä elokuva.

5. Epic Movie
Yrittääks tää olla hauskakin?

6. Dynamite Warrior
Huonosti kuvattu, näytelty yms. ei mitään hyvää. Yksi ainoista elokuvista, joiden katsomisen olen jättänyt kesken. Plussana muutama hyvä taistelu.

7. Scary Movie 4
Huhuh mitä rööri-kamaa tämäkin. Jotenkin yritetty liikaa, eikä jääny hyvä maku ollenkaan.

8. Apocalypto
:E Trailerien yms. perusteella loistava elokuva, mutta juokseva intiaani ei hirveesti jaksanu kiinnostaa. En tykänny yhtään.

9. Pathfinder
Kurjaakurjaakurjaa, jotenkin jäi vähän epävarma fiilis tän jälkeen, odotin kuitenkin parempaa. Hankala selittää, mutta riittänee, etten tykänny.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2008, 15:16:51 kirjoittanut Interwise »