Kirjoittaja Aihe: Harry Potter -lautapeli  (Luettu 33460 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Harry Potter -lautapeli
« Vastaus #50 : Heinäkuu 09, 2012, 19:28:31 »
Mulla on suomen- ja ruotsinkielinen lautapeli nimeltään "Tylypahkan arvoitus". Olisko jostain kirpparilta hankittu, kaikki osat on ja hyvässä kunnossa. :)

Kirjastossa olen nähnyt ison Potter-tietokilpailu-lautapelin, mutta muita samankaltaisia en ole nähnyt. Mahtavat olla aika harvassa...
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #51 : Toukokuu 21, 2015, 10:55:44 »
Mulla on just tuo Viisasten kivi-tietovisapeli! Ostin sen vasta äskettäin kirpparilta :D Ja se on mahtava peli! Ei onneksi liian helppo, vaan just semmonen tosi kiva :) Jee! En aio luopua siitä ikinä - en tietenkään!
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa Sinead

• Lahna
  • Vuotislainen
    • Tylypahka AM
« Vastaus #52 : Toukokuu 21, 2015, 18:59:29 »
Huh, Viisasten kivi -lautapeli. Paljon huonoja muistoja, koska olen maailman huonoin Potter-nippelitiedossa ja häviän aina. Onhan se ihan kiva, mutta olen vain huono häviäjä. :P

Selaillessani tätä ketjua alkaa kuitenkin tehdä mieli pelata noita muita pelejä, mitä täällä on mainittu. Goblet of Fire -kolmivelhoturnajaiset olisi kiva pelata lautapelien muodossa. Tietääkö kukaan, saako sitä Suomesta? Ketjun ykkössivulla kirjoittaja oli maininnut ostaneensa sen Floridasta ja se on vähän kaukana.
Alkuperäinen viesti oli siis tämä, jos joku ei jaksa selata ykkössivulle:

Minulla on kaksi Potter-peliä. Se Cluedon tapainen Tylypahkan arvoitus -peli sekä Floridasta hankkimani Harry Potter and Goblet of Fire -lautapeli, missä voi pelata joko Harrylla, Krumilla, Cedricillä tai Fleurilla. Siellä seikkaillaan siinä kolmannen koetuksen pensassokkelossa ja yritetään löytää se pokaali.

Tylypahkan arvoitus voisi olla kanssa kiva kokeilla, vaikka häviäisin varmaan siinäkin.

Ai niin, ja oli meillä ne kultasieppi-pelikortitkin. Hankalat niistä teki se, että kortit olivat pyöreitä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2015, 19:05:22 kirjoittanut Sinead »
Jotta pääsisi perille, on eksyttävä tieltä.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #53 : Lokakuu 21, 2015, 13:08:55 »
Tylypahkan Arvoitus on se cluedon tapainen lautapeli. Se meillä on ja myös Viisasten kivi tietopeli. Molemma ton ihan kivoja. Sen lisäksi minulla on Harry POtter ja viisasten kivi aiheiset pelikortit, jotkut hyvin vahan aikaiset huispauskorti joilla psytyi pelaamaan jotain huispauspeliä (säännöt ollut kateissa isäisyyden) sekä Harry Liemitunnilla palapeli. Tietysti joku kksi palaa siitä on harmiskeni kateissa.