Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset  (Luettu 59046 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jaina

• Ankeuttaja
Vs: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset
« Vastaus #125 : Kesäkuu 09, 2008, 13:55:09 »
Indigo, kiitoksia tiedosta :)

Niin, minulla on tulehtunut nämä korvanlehden reiät, ja se korvanlehti 'paisui' hieman, mutta äiti rasvasi sitä (miksen minä? ei mitään hajua. se tapahtui joskus kun olin neljännellä) ja sitten se parantui.
Ja mä olen kyllä aina tosi tarkka näiden tulehduksien kanssa, ja jos todellakin saan napakorun, niin enhän minä sitä rupea likaisilla sormilla näpräilemään:>

Sad Mushroom

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Kesäkuu 10, 2008, 12:06:56 »
Lainaus
Miksi me emme oikeasti saa "määrätä" kekhostamme? Kuuluuko vanhempien oikeasti huolehtia ettemme "pilaa" itseämme? Minusta keho on jokaisen asia ja saa tehdä sille mitä mielee, joka kaunistaa tai sitten rumentaa. Ei vahmepien kuulu enää nuorten kehosta huolehtia. Joo mielipidettä kerrakseen
Totta kai vanhempien kuuluu huolehtia lapsistaan. Jos kymmenen vanha poika haluaa ottaa liekkipääkallon selkäänsä, pitäisikö vanhempien antaa lupa? Minusta ei, sillä tatuointien poistaminen on kallis prosessi, jonka jälkikin on vielä nykypäivänä suht.rumaa. Lävistyksissä on ihan sama asia, kulmakoru kasvaessaan ulos jättää n.sentin pituisen arven, jonka päälle kulmakarva ei ehkä enää koskaan kasva. Sama asia on myös monissa surfbareissa joiden uloskasvamisriski on todella suuri. On vanhempien vastuu suojella nuorta/lasta tekemästä asioita joita he voivat katua pahasti myöhemmin. Tatuoinnin ehtii ottaa täysi-ikäisenäkin:)

Itselläni on surfbar toisen kulmakarvan "päällä", sekä kesän jälkeen tulee snakebites, jota pitkään olen halunnut, mutta empinyt sillä omistan kivan muotoiset huulet:)

Tatuointia haluaisin, mutta ei voi mitään niin ei voi, sitä en tule saamaan.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #127 : Kesäkuu 10, 2008, 12:17:58 »
Sad Mushroom, ymmärrän kyllä tuon, että nuorista lapsista vanhemmat huolehtivat. Mutta lähinnä ajattelin jo siitä 16-vuotta ylöspäin olevista nuorista. Itse olen 17,5 vuotta ja minulla ei kuulemma ole lupaa tulla enään kotiini jos minulta löytyy lävistys tai tatuointi. -_-'' Noh, vanhempani tuntien ja missä olesuhteissa he ovat kasvaneet en yhtään ihmettele.

Minä fiksuna ihmisenä ymmärrän noita lävistyksen nimityksiä, kerrotko vähän lisää tuosta surfbarista? :)

//edit. Kiitos tiedosta Sad Mushroom :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2008, 12:29:51 kirjoittanut Indigo »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Kuka mitä häh?
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #128 : Kesäkuu 10, 2008, 12:21:49 »
Tatuointien kohdalla varsinkin vanhempien pitäisikin olla tarkka ja huolehtia, koska tatuointia ei saa enää pois eikä kovin nuori ehkä tajua oikeasti, että tatuointi sitten pysyy koko loppuelämän. Sitä ei siis kannata ottaa missään hetken hurmassa ja valitettavasti nuorilla on ehkä hieman vanhempia enemmän taipumusta innostua ja sitten menettää kohta innostuksensa.

Omalla isälläni on erittäin kaunis ja pitkä arpi käsivarressa poistetun tatuoinnin kohdalla. Poisto tapahtui, kun hän oli ehkä neljänkymmenen. Nuorena otettu tatuointi ei enää ollut niin sopiva keski-ikäiselle perheelliselle keskiluokkaiselle miehelle. :D Tatuointien kohdalla kannattaa tarkkaan miettiä ottaako mitä ja minne ja pystyykö kuvittelemaan itsensä sen saman tatuoinnin kanssa vielä seitsemänkymppisenä... tai edes keski-ikäisenä. ;) Näin välttyy ehkä kiroilulta ja turhilta leikkauksilta.
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Sad Mushroom

• Ankeuttaja
« Vastaus #129 : Kesäkuu 10, 2008, 12:28:38 »
Sad Mushroom, ymmärrän kyllä tuon, että nuorista lapsista vanhemmat huolehtivat. Mutta lähinnä ajattelin jo siitä 16-vuotta ylöspäin olevista nuorista. Itse olen 17,5 vuotta ja minulla ei kuulemma ole lupaa tulla enään kotiini jos minulta löytyy lävistys tai tatuointi. -_-'' Noh, vanhempani tuntien ja missä olesuhteissa he ovat kasvaneet en yhtään ihmettele.

Minä fiksuna ihmisenä ymmärrän noita lävistyksen nimityksiä, kerrotko vähän lisää tuosta surfbarista? :)
No siinä on sitten aivan eri raja, jos puolesta vuodesta on kiinni :)

Eli surface voidaan laittaa mihin tahansa kohtaan vartaloa sillä sen koru (surface bar, tai pelkkä surfbar) on muodoltaan î___î <--aika lailla tuon näköinen, jolloin se tulee ihon alta 90 asteen kulmasta. Helposti uloskasvava lävistys, sillä se laitetaan "suoralle iholle".

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
« Vastaus #130 : Kesäkuu 10, 2008, 20:36:29 »
Eli surface voidaan laittaa mihin tahansa kohtaan vartaloa sillä sen koru (surface bar, tai pelkkä surfbar) on muodoltaan î___î <--aika lailla tuon näköinen, jolloin se tulee ihon alta 90 asteen kulmasta. Helposti uloskasvava lävistys, sillä se laitetaan "suoralle iholle".

Eräällä tutullani on juuri kyseiseen tyyliin laitettu koru tuohon lantioluun viereen, ja näyttää minusta tosi hyvältä. Siitä siis näkyy vain pallot kummastakin päästä. Tahtoisin melkein moisen itsellenikin, mutta toisaalta tuo paikka arveluttaa, kun se varmastikin hankaa housunreunaan jne. Toinen paikka, mihin lävistyksen tahtoisin, on tuo peukalon ja etusormen välinen ihopoimu, en tiedä onko sillä tarkempaa nimitystä. Mutta sekin on kyllä paikka, jossa ainakin bakteerit jyllää, ja hankaustakin varmasti aiheutuisi, kun tulee näitä käsiä kuitenkin käyteltyä aika paljon...

Kävin joskus keväällä laitattamassa tragukseen korun, eikä se vieläkään ole parantunut. Tokihan nuo rustopaikat paranee joskus kovinkin hitaasti, mutta tässä taitaa olla kyse laiskuudesta. Lävistys ei siis ole tulehtunut, mutta siinä on rumat arpikudospatit kummallakin puolella... Olen jo vähän aikaa miettinyt korun poistamista, mutta en kuitenkaan raski kun siitä neljäkymppiä on maksettu :P Ja ehkä se keittosuolaliuoksella ja hellävaraisella huuhtelulla lähtisi vielä joku päivä paranemaan. Ongelma tässä on lähinnä se, että aina kun pääsen sen kanssa parempaan suuntaan, käännyn unissani juuri sille kyljelle, millä puolella koru on ja se ärtyy joutuessaan mekaanisesti kaltoinkohdelluksi. No, jospa se tässä kesän kuluessa tervehtyisi, kun ainakin tällä hetkellä tuntuis olevan suunta parempaan.

Olen varmaan tähän topiciin aiemminkin vastannut ja kirjoittanut, että minulla on myös napakoru, jonka otin muistaakseni ollessani neljäntoista. Se ei kyllä satu, kun tuo iho tuossa navan seudulla on niin pehmeää, vähän niinkuin verikokeen ottaisi. Vaikka en kyllä sano, että tuo traguskaan olisi älyttömän kipeää käynyt.

Joku täällä suunnitteli napakorun laittamista, ja voin antaa hyvän vinkin sen hoitoon. Läträtessäsi sillä suolavedellä, lämmitä se ja laita lasiin, ja sitten lasi nurin päin vatsan päälle maaten itse selällään. Vaatii kyllä aluksi pientä harjoittelua, että pääsee siihen makuuasentoon kaatamatta kaikkea liuosta lasista, eli ei ensimmäisenä kannata testata sängyllä tai maton päällä :D Mutta niin on kätevää haudutella juuri napakorua, eikä tarvitse käyttää pumpulituppoja sun muuta.

Eipä ole hajuakaan, mitä olen tänne aiemmin tatuoinneista kirjoittanut (pitää katsoa kun olen tämän saanut loppuun :p), mutta en tahtoisi itselleni tatuointia. Se on tosiaan niin lopullinen, eikä mulla ole mielessä mitään tiettyä kuvaa, jonka tahtoisin. Jos täytyisi tatska ottaa, niin sen pitäisi olla hyvin pieni paikassa, joka on helposti peitettävissä. Esimerkiksi lapaluuhun en ikipäivänä tahtoisi tatuointia. Aika villi ajatus olisi tatuoida vihkisormus vasempaan nimettömään! Jokin todella ohut malli. Mutta entäs sitten, kun avioliitto ajaisi pahasti karille? Pitäisi varmaan mennä pian uusiin naimisiin :D
Humor me.

Fleurosa

• Ankeuttaja
« Vastaus #131 : Kesäkuu 10, 2008, 22:32:53 »
Mutta minä haluan napakorun ! Onko kenelläkään napakorua ? Jos on, niin sattuuko se kun se laitetaan, ja tulehtuuko helpostikin? Täytän siis tänä vuonna neljätoista ja minulla on vain reiät korvissa. Hienovaraisesti tässä muutama viikko sitten puhuin äidilleni napakorusta, eikä hän suhtautunut asiaan kamalan nurjasti, vaan totesi vain, että jaa-a, voisihan sulle se sopiakin.

Minulla oli napakoru. Muistan kun aluksi sen laittaminen jännitti, kun menimme serkun kanssa samaan aikaan liikkeseen. Serkku otti korun ja sanoi ettei se käynyt ollenkaan, mutta minä vielä jänistin. Tosin, myöhemmin päivällä alkoi kaduttamaan ja lähdimme sitten uudestaan liikkeseen. Kun makasin siinä pedillä, jännitti niin kauheasti että piti serkun pitää kädestä kiinni. Mutta loppujen lopuksi, ei se käynyt edes kipeää, pieni nipistys vain kun se putki otettiin pois ja tadaa siinä se koru oli! Sain liikkeestä ohjeen napakorun hoitoon, jossa oli muistaakseni pari tapaa sen hoitoon ja muitakin vinkkejä jottei koru vain tulehtuisi.
Otin korun siis syksyllä 06, hoidin sitä puhdistelin aina välillä. Mutta sitten kesällä 07 huomasin korun kasvaneen pikkuhiljaa ulospäin, ja viimein se oli kiinni enää hyvin ohuesti, jolloin otin sen itse pois kokonaan ettei jäisi kauheaa arpea. Nyt reikä on jo melkein ummessa, mutta kyllä siitä vielä pieni jälki on jäänyt. Olen ajatellut että kävisin laittamassa joskus uudestaan, sillä tuttuni ovat sanoneet että tämä uloskasvu on normaalia ihon hyljintää. Serkullani koru on vieläkin.
Minusta siis se ei tulehdu helposti, jos vain siitä pitää itse hyvää huolta. Suosittelisin että ottaisit korun vasta syksyllä tai loppukesästä, sillä kesällähän kaikki tulehtuu nopeampaa ;)

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #132 : Kesäkuu 10, 2008, 22:37:21 »
Minulla oli napakoru. Muistan kun aluksi sen laittaminen jännitti, kun menimme serkun kanssa samaan aikaan liikkeseen. Serkku otti korun ja sanoi ettei se käynyt ollenkaan, mutta minä vielä jänistin. Tosin, myöhemmin päivällä alkoi kaduttamaan ja lähdimme sitten uudestaan liikkeseen. Kun makasin siinä pedillä, jännitti niin kauheasti että piti serkun pitää kädestä kiinni. Mutta loppujen lopuksi, ei se käynyt edes kipeää, pieni nipistys vain kun se putki otettiin pois ja tadaa siinä se koru oli! Sain liikkeestä ohjeen napakorun hoitoon, jossa oli muistaakseni pari tapaa sen hoitoon ja muitakin vinkkejä jottei koru vain tulehtuisi.
Otin korun siis syksyllä 06, hoidin sitä puhdistelin aina välillä. Mutta sitten kesällä 07 huomasin korun kasvaneen pikkuhiljaa ulospäin, ja viimein se oli kiinni enää hyvin ohuesti, jolloin otin sen itse pois kokonaan ettei jäisi kauheaa arpea. Nyt reikä on jo melkein ummessa, mutta kyllä siitä vielä pieni jälki on jäänyt. Olen ajatellut että kävisin laittamassa joskus uudestaan, sillä tuttuni ovat sanoneet että tämä uloskasvu on normaalia ihon hyljintää. Serkullani koru on vieläkin.
Minusta siis se ei tulehdu helposti, jos vain siitä pitää itse hyvää huolta. Suosittelisin että ottaisit korun vasta syksyllä tai loppukesästä, sillä kesällähän kaikki tulehtuu nopeampaa ;)

Kiitos paljon tarinasta ja vinkistä :)
Kyllä kai pystyn loppukesään odottamaan, mutta ennen koulunalkua haluaisin siis korun ottaa. Olisiko siis elokuu hyvä aika, sehän on loppukesää? Mutta siis, sitä korusta jäänyttä jälkeä ei siis näy kamalan paljoa?

Fleurosa

• Ankeuttaja
« Vastaus #133 : Kesäkuu 10, 2008, 22:47:38 »
Kiitos paljon tarinasta ja vinkistä :)
Kyllä kai pystyn loppukesään odottamaan, mutta ennen koulunalkua haluaisin siis korun ottaa. Olisiko siis elokuu hyvä aika, sehän on loppukesää? Mutta siis, sitä korusta jäänyttä jälkeä ei siis näy kamalan paljoa?

Eipä mitään, ole hyvä vain :)

Ömm no en ole mikään paras kertomaan näistä ajankohdista, mutta itse otin korun muistaakseni syyskuun lopussa, mutta ei kai sillä nyt niin väliä ole. (Tosin alkuperäinen suunnitelma oli minullakin ottaa koru ennen koulun alkua mutta se silloin aina vain lykkääntyi :D) Ja kaikkihan riippuu vain siitä että korua muistaa hoitaa.
Ja niin, kyllä sen jäljen kyllä huomaa, mutta ei se mikään älyttömän suurikaan ole, pieni arpi ;)

Poissa Nymphae

• Taikajuomien valmistuksen ja yrttitiedon opiskelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HollyShadow146
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #134 : Kesäkuu 11, 2008, 10:30:13 »
Tatuointia ottaessa kannattaa ainakin muistaa, että sen poistaminen ei ole mitenkään helppoa, jos tatuointiinsa kyllästyy. Kolme-nelikymppisenä saattaa esim. Nalle Puh -tatuointi alkaa kyllästyttää. En itse ainakaan ottaisi tatuointia. Lävistyksen ehkä. Kannattaa myös miettiä sitä, että työnantaja ei välttämättä tykkää, jos iho on täynnä tatuointeja ja lävistyksiä.
"Malfoy is not having hallucinations", snarled Snape. "If your head was in Hogsmeade, so was the rest of you."  -AZ        ♥ 6.-13.6.2011
"Which leaves you and me, Ron!" said Tonks brightly, knocking over a mug-tree as she waved at him.  -DH

Sad Mushroom

• Ankeuttaja
« Vastaus #135 : Kesäkuu 11, 2008, 12:47:10 »
Lainaus
Toinen paikka, mihin lävistyksen tahtoisin, on tuo peukalon ja etusormen välinen ihopoimu, en tiedä onko sillä tarkempaa nimitystä. Mutta sekin on kyllä paikka, jossa ainakin bakteerit jyllää, ja hankaustakin varmasti aiheutuisi, kun tulee näitä käsiä kuitenkin käyteltyä aika paljon...
Ei kannata ottaa handwebbiä, se tulee todella varmasti joko repeytymään tai kasvamaan ulos, ja siitä tulee todella rumaa jälkeä. Niin helposti rengas tai hevosenkenkä tarttuu paitaan riisuessa/pukiessa. En itse ottaisi ihan ensimmäisenä (vaikka hieno olisikin), sillä luultavammin se joko repeää tai kasvaa, tai ei koskaan kunnolla parannu. Mutta jokainen tavallaan :)

Unohdin kokonaan mainita aikaisemmin että haluaisin niin anti-eyebrowta, mutta en tule varmaan vähään aikaan ottamaan sillä kuitenkin kun surfacena tulisi niin uloskasvamisriski olisi aika suuri. Varsinkin kun ilmehdin kasvoillani paljon. Sillä onhan se ihanaa että poskessa on arpi. No, kyllä sitten joskus...

Lävistyksen ajankohdasta:
Sillä ei pitäisi olla mitään väliä, se on vaan legendaa että kesällä ei voisi ottaa. Ainoa asia on vaan siinä uimiskielto sekä likaiset olot (hehe, festarit). Mutta kesän itsessään ei silti pitäisi vaikuttaa lävistyksen paranemiseen mitenkään.

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #136 : Kesäkuu 11, 2008, 13:31:00 »
Anteeks jos herutan, mutta tämä on hauska juttu. Äitini aikoo hankkia kulmakorun. :D Vähän siitä tulee cool kun jotain karkki-reppua, ja värikästä takkia pitää sen lisäksi. Äitini täyttää viikon päästä 45v. ja hänen naamansa roikkuu vähän. :DDD<3

omalla äidilläni on napakoru, ja kulmakorunkin haluaisi mutta työnsä puolesta ei sellaista voi ottaa :DDD

minulla on nyt lupa huulikoruun ^^, vähän jännittää, sattuuhan se hieman ja näin pois päin, mutta olen vakaasti päättänyt sen hommata ! Varsinkin kun minulla on mahdollisuus saada se synttärilahjaksi >:DD
Omasta mielestäni naamassa olevat lävistykset on ihan okei, mutta niitä ei saa olla liikaa, ja sekin riippuu paljon ihmisestä... jokainen on omantyylisensä, jollekin sopii kolme nenäkorua ja viisi huulikorua, joillekin yksi kulmakoru on juuri jees.
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

wilma

• Ankeuttaja
« Vastaus #137 : Kesäkuu 11, 2008, 19:12:05 »
mulla on lävärit korvissa (jos niitä lasketaan..), nenässä, huulessa ja kulmassa.
korviin sain reiät ollessani n. 4-vuotias, joten sen sattumisesta en juurikaan muista. huuleen kävin ihan liikkeessä ottamassa tuon "madonnan" 16-vuotiaana, nenän lävisti kaverini ollessani 17-vuotias, ja se tuntui aika ällöttävältä rassaamiselta, mutta hyvin on toiminut onneksi :) liki kaksi viikkoa sitten kaverini laittoi minulle kulmalävistyksen. vaikka itse olen typeryyksissäni käynyt kaksi kertaa "kotilävistäjällä", niin suosittelen ehdottomasti alan liikkeitä ammattitaidon ja hygieenisyyden vuoksi!!

tatuointia olen jo pitkään harkinnut, mutta vielä ajattelin miettiä vähän lisää :) suunnitelmissa olisi pieni kissa nilkkaan ja muutama tassunjälki kulkemaan pitkin olkavartta ^^

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #138 : Kesäkuu 13, 2008, 19:31:24 »
Onko aivan normaalia, että rustossa (korvassa siis) siellä taustan puolella on semmone epämääränen patti? :D Otin siis rustoon korun n. 2kk sitten ja se on vieläkin vähän kipeä, johtuu osin varmaan judosta, kun en jaksa suojata sitä suuremmin, kun se ei tartu yleensä mihinkään, joskus ihan pikkasen... Mutta onko se ihan normaalia? Ei vaan kiinnostas pahemmin epämuodostumiset yms. ;D Enkä puhdistanu kunnolla ku ekan viikon, jollo se oli kaikista kipein ja tulehdusherkin. Oon toki ottanu sen kaks kertaa pois, kummallakin kerralla puhdistin. Toisella kerralla ihan sen takii, et josko se parantuus enempi, kyl se vähä autto. :D Mut onko toi normii? :D
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Sad Mushroom

• Ankeuttaja
« Vastaus #139 : Kesäkuu 13, 2008, 22:53:02 »
Onko aivan normaalia, että rustossa (korvassa siis) siellä taustan puolella on semmone epämääränen patti? :D Otin siis rustoon korun n. 2kk sitten ja se on vieläkin vähän kipeä, johtuu osin varmaan judosta, kun en jaksa suojata sitä suuremmin, kun se ei tartu yleensä mihinkään, joskus ihan pikkasen... Mutta onko se ihan normaalia? Ei vaan kiinnostas pahemmin epämuodostumiset yms. ;D Enkä puhdistanu kunnolla ku ekan viikon, jollo se oli kaikista kipein ja tulehdusherkin. Oon toki ottanu sen kaks kertaa pois, kummallakin kerralla puhdistin. Toisella kerralla ihan sen takii, et josko se parantuus enempi, kyl se vähä autto. :D Mut onko toi normii? :D
Mulla kesti yli puol vuotta että se patti laskeutu. Kannattaa vaihtaa renkaaseen jos on huonossa kohdassa ja painaa, sekä olla nukkumatta sillä puolella. Minulla myöskin se patti "laskeutui" kun en koskenut siihen. Mutta siis ampumalla tulee aika paljon noita patteja.

Ja yli puoli vuotta ettei enää "sattunut" eikä "ärtynyt". Joten anna korvan olla, ja ole nukkumatta/koskematta/painamatta sitä korua, ja koita pientä kevyttä rengasta. JA TEIPPAA JUDOON! Ehdottomasti jos et ole sitä tehnyt, samoin kuin muutkin korvikset (tai ota vain pois). Teippauksessa ohutta, ilmavaa, helposti lähtevää urheilu/lääkäri/haavateippiä. :)

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #140 : Kesäkuu 14, 2008, 00:18:06 »
Minulla myös oli patti pitempään kuin puoli vuotta. Sain korvanlehden jopa kahdesti tulehtumaan, jolloin korvaa kuumottu, se oli punainen ja paisuksissa. Rengasta myös suosittelen, olen itse käyttänyt pitkään rengasta ja nyt vaihteeksi käytän sellaista riippuvaan korvakorua, se on myös kätevä.
Eli sanoisin että alkuun tuo patti on melko normaalia. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Viivih

• Ankeuttaja
« Vastaus #141 : Heinäkuu 25, 2008, 17:15:19 »
Minulla ei ole lävistyksiä muualla kuin korvissa, alhaalla toisella puolella neljä ja toisella kolme + korvan rustossa. Itse tein sen (tai serkku kylläkin teki sen), kohta viikon ollut. Kipeä on hiukkasen ja punainen, normaalia nappia olen pitänyt. Toivottavasti kohta tuo punoitus edes hieman lakkaisi. Oletteko te pitäneet siinä alussa (siis ihan korun ottamisen jälkeen) nappia vaiko rengasta? Kun en ihan ole perehtynyt ja todellakin tuo rusto on itse tehty :>

XwoundX

• Ankeuttaja
« Vastaus #142 : Heinäkuu 25, 2008, 17:21:35 »
Itselläni ei ole kuin korvissa, toisessa kolme, toisessa kaksi. Kulmalävistys olisi vähän niinkuin hankinnan alla, kuhan tuota faijaa saisi vähän taivuteltua vielä....:) Olisin sne jo viime syksynä ottanut, mutta faija laittoi jarrun pohjaan....:/ Huulilävistys olisi kiva, samoin septum. Katselee niitä sitten myöhemmin. Kyllä tässä on koko elämä aikaa.

Caribu

• Ankeuttaja
« Vastaus #143 : Heinäkuu 26, 2008, 09:46:45 »
Pyh, itse olen aivan lääpälläni tatuointeihin ja läväreihin, mut mut sitten tulee heti ensimmäinen ongelma. Ärsyttää olla nuori, kun äiti vielä päättämässä asioista ja eihän silloin ole puhettakaan. Jos mainitsenkin tatuoinnit tai lävistykset, äiti sanoo jyrkän ein.
Olen kyllä päättänyt, että heti kun täytän kahdeksantoista marssin suorinta tietä otattamaan itselleni kielilävistyksen sanokoot äiti mitä tahansa, muahhahhaa...
Eikun ihan oikeasti. Tatuointikin tulee sitten kunhan saan:D

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #144 : Heinäkuu 27, 2008, 19:00:36 »
Mulla ei ole kuin kaksi korua kummassakin korvassa... Hammaskorun haluaisin ja äiti olisi sen synttärilahjaksi kustantanut, mutta isä ei antanut.. :( Korviin haluaisin lisää koruja ja lävistys nenään olisi kiva :) tai tuonne huuleen. En nyt muista millä nimellä sitä kutsutaan, mutta alahuulen keskelle, leuan ja huulen väliseen 'koloon' toivottavasti tajusitte... :D
   Tatuoinnit ei mua pahemmin kiinnosta...

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #145 : Heinäkuu 27, 2008, 19:25:28 »
Olen täydellisen koukussa kaikkiin lävistyksiin. 12-vuotiaana minulla ei kuitenkaan erityisiä mahdollisuuksia ole saada mitään muita lävistyksiä kun ehkä reiät korviin, eikä se minulle läheskään kelpaa. Haluaisin kulmalävistyksen vasempaan kulmaani. Ehkä kaksikin, ja tämäkin vain sen takia, sillä rakastan niitä ihanuuksia. :) En osaa selittää, ne ovat vain niin hienoja, että pakko on saada. Tatuointia en haluaisi kauhean näkyvälle paikalle, paitsi vasemmassa kädessä oleva pimeän piirto olisi must. Tai sitten tuohon lapaluun lähettyville, taikka nilkkaan. Kaikenlaisia pääkalloja... *drool* En kuitenkaan niistä tatuoinneista ole varma, sillä pääkallohulluus voi olla myös nopeasti ohimenevä villitys, eli tatuoituna haluaisin olla enintään 20-vuotiaana.

En tajua tätä "kun muillakin on"-tekosyytä hankkia lävistys tai tatuointi, ja vain sen takia että hyväksyttäisiin johonkin porukkaan tms. Eivät taida tajuta, että se on siellä se tatuointi/lävistys on siellä loppuelämäsi, ja sen poistaminen maksaa ihan sikana, eikä muutenkaan olisi kannattavaa tuhlata rahojaan jos ei oikeasti halua.

Yritän nyt saada manguttua itselleni reiät korviin, siitä se ajatus sitten lähtee. :D
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Cailín

• Vuotislainen
« Vastaus #146 : Heinäkuu 27, 2008, 20:12:40 »
Itsekin haaveilisin tuosta pimeän piirrosta, tosin se ei minun mielestäni ole hieno, se vaan on pakko saada. Tai siis, en juurikaan pidä siitä elokuvaversiosta ja sellaista erittäin hienoa versiota en vain ole löytänyt. Ja vaikka löytäisinkin, koska se ei ole elokuvaversio, se ei ole aito, eli en siis sellaista halua. Joo, kuka tästä nyt ottaisi selvää.
No, se minkä takia tulin tänne nyt valittamaan on, että joka päivä olen tässä kahden viikon aikana kulkenut kaupungilla useammankin hennatatuoijan ohi. Ja kyllä minulle sellainen neljän viikon pimeän piirto kelpaisi oikein hyvinkin. Mutta kun samalla tietää, että hennatatuointi on niin epätarkkaa ettei siitä kuitenkaan voi saada hienoa.. ja silti joka päivä harkitsee uudelleen.. ääh.

melardy

• Ankeuttaja
« Vastaus #147 : Heinäkuu 30, 2008, 09:56:59 »
Minulla on korvikset, mutta tahtoisin huulikorun. Vasemmalle puolelle alahuulta :P Äiti vain sanoo etten saa ottaa lävistyksiä muualle kuin korviin. Ajattelin ottaa sitten 18-vuotiaana. Tahtoisin myös tatuoinnin. En kuitenkaan mitään hirveän isoa..

Poissa rave

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #148 : Heinäkuu 30, 2008, 23:33:30 »
Toinen tatuointini on suunnitelmissa. Meinailin uutta kuvaa tuohon jalkapöydälle. Muutamia kuvia on laatikossani odottamassa vuorojaan (omaa kädenjälkeäni tietysti :P ), mutta valintani teen tässä vielä ihan rauhassa, on niin pirun vaikea päättää monesta hyvästä yksi jonka sitteen kaivertaa ihoon. Toki pitää äidin kanssa vielä neuvotella pudjetista, kun ei minulla (köyhällä ihmisellä) ole varaa omasta pussistani maksaa... Siihen en tietenkään lähde että äiti asettaa rajan, jonka kuvavalintani ylittää ja että sitten valitsen tai piirrän häthätää jonkin toisen vaihtoehdon. Ei. Ei. Ei. Jos oikeasti jonkun tatskan kovertaa ihoon, niin kannattaa oikeasti pitää huoli siitä ettei raha/paikka valinta muuta suunnitelmia. Jos ei ole tarpeeksi rahaa niin kannattaa säästää ennemmin kuin ottaa jonkun ei-niin-hyvän vaihtoehdon, johon tod.näköisemmin sitten myös kyllästyy, tai kipupelon takia ei kannata laittaa toissijaiselle paikalle, koska jos meinaa vähän aikaa kestävän piston takia muuntaa paikkaa, niin eipä kannata ottaa tatskaa ollenkaan.

Älkää siis antako kivunpelon tai rahan estää, niihin voi vaikuttaa. (tietysti jos menetät palveluammattisi ottamalla tatskan ohtaan, niin suosittelen jättämään väliin). Tai jos ensimmäinen vaihtoehto on vaikka kaula joka on mielestäsi aivan upea, ja toinen vaihtoehto selkä, niin kannattaa ottaa selkään jos uravalintasi on esim. kaupan kassalla tai muussa vastaavassa palveluammatissa. Itsekin halusin kovasti niskaan, enemmän kuin mihinkään muualle, mutta en viitsi yhden ulkonäköseikan takia sumentaa tulevaisuudenkuvaani.
akfjldjklk

Poissa Nordamien

• Laitapuolen hyökkääjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #149 : Heinäkuu 31, 2008, 21:41:42 »
Tatuoinnithan ovat hienoja silloin kun sen tatuoinnin ottamista on mietitty ja kuvassa on jotain tarinaa takana tai sitten yksinkertaisesti hieno kuva. Näitä tribaaleja, puolison nimiä tai vastaavia en kyllä jaksa ymmärtää. Varsinkaan tribaaleja, ensinnäkin imo ne ovat melko mielikuvituksettoman näköisiä ja niitä näkee aivan liikaa. Tai siis mikä niissä tribaaleissa on niin mahtavaa, että niitä pitää ihoonsa ottaa ? En käsitä, mutta syynsä kullakin.

Itse en kaiketi tatuointia vähään aikaan edes harkitse, koska olen sen verran mielipidettä muuttava, että jos tänään näyttää joku ylivoimaisen hienolta niin vuoden päästä voipi olla mieli muuttunut eikä kuva enää silmää miellytä. Jos joskus tatuoinnin otan niin varmasti on pitkän harkinnan tulos eikä mikään hetken mielijohde. Ei kyllä kestäisi jos ottaisi jonkun katumisen arvoisen tatuoinnin.

Noita naamatatuointejakaan en oikein käsitä. Yksi entinen naapuri hommasi jonkun puoli naamaa peittävän köynnöshäkkyrän näköisen tatuoinnin lärviinsä ja nyt olen bongannut parikin lehtijuttuja missä kaveri avautuu kun ei saa mistään oman alan töitä ja kuinka on joutunut ajoittain asumaan jopa kadulla. Ei sillä, että sääliksi kävisi kun on ilman tatuointejakin yksi ikävimmistä ihmisista joita tiedän, mutta jos jollain palvelualalla on niin kaippa sieltä peilistäkin löytyy syy työttömyyteen..

Lävistykset, itse en aio hankkia, mutta ovathan nuo ihan ok. Liika on kuitenkin liikaa, siis imo ei ole kovin kummoisen näköistä jos on naama täynnä rautaa. Mutta jos itse diggaa vetää nassun täyteen renkaita ja muuta mukavaa niin mikäs siinä sitten.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2008, 23:25:47 kirjoittanut Nordamien »
I hate hippies, those basterds ate mah cookies !