Kirjoittaja Aihe: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?  (Luettu 113369 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mega

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?
« Vastaus #75 : Joulukuu 20, 2007, 15:54:15 »
1. Rawenclaw
Älykkyys ja ajoittainen tietynlainen terävyys näkyvät käytöksestäni kauas, Olen myös ärsyttävän kaikkitietäväinen ja luokkani (lähes) aina paras poika joka kokeessa/sanelussa/pisterissa yms. Tietynlainen tunnollisuus, ja se että olen valmis kantamaan vastuun itse omista teoistani, enkä ole koskaan yrittänyt syyttää muita. Rawenclaw olen, ja tyytyväisenä pysyn.

2. Hufflepuff (Puuskupuh)
Ahkera, ja tunnollinen, kyllä. En kuitenkaan enää usko olevani puuskupuh, vaan uskon enemmänkin siihen, että minä olen se Rawenclaw, ainoa tämän luokkani pojista, kyllä, mutta tietynlainen älykkyys ja terävyys vain ovat enemmän omaa itseäni, ja luonteenpiirteitäni.

3. Gryffindor (Rohkelikko)
Noiden kahden (kaikenlaisen älykkyyden ja ahkeruuden) alle nostaisin ajoittain näkyvän rohkeuteni, välitän ystävästäni ja asetun vaaroihin heidän takiaan. Kirjoissa Rohkelikko on mukava, enkä minä varmaankaan kotini lähtisi jos minut Rohkelikkoon päätettäisiin. Rohkelikot ovat ilmeisesti myös melko uskollisia, ja onhan mulla tiettyä uskollisuutta... Eivätkä punainen ja kultakaan niin kovin kauheat värit ole.

4. Slytherin (Luihuinen)
Kunnianhimo ja oveluus.
Okei, olen kunnianhimoinen, entä sitten? Luihuiset kuvataan läpeensä pahoiksi kirjoissa, ja minä en välitä vaikkei se pitäisi paikkaansa ollenkaan. Minä en ole Luihuinen, en ikinä.  Perustelut olisi varmaan hauska tietää? Pah.
Mistään muusta luihuiseen soveltuvuudesta ei ole tietoakaan, vain kunnianhimosta(, mutta olihan sitä Percy Weasleylläkin ja hän oli rohkelikko!). Enkä muuten pidä missään arvossa luihuisen "kuraverisien halveksimista".
Ei se niitten vikaa oo, jossei ne oo ns. "puhdasverisiä."

Tai, tulihan eilen testistä Korpinkynttä, joten menisin sinne tai puuskuihin. Se olisi yksinomaa lajitteluhatun päätös.
Omat päätöksemme vaikuttavat vahvemmin kuin tekomme, joten... Minun valintani olisi (ehkä) puuskupuh.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2008, 22:12:54 kirjoittanut Mega »

Morre

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Joulukuu 20, 2007, 17:12:32 »
Arvelisin olevani jotakin Korpinkynnen ja Luihuisen väliltä.
Tiede, kirjat ja tietous ylipäätään kiehtoo. Älykkääksikin minua on arveltu. Siinä ehkä voimakkaimmat Korpikynnen siteeni. Jossakin testissä sain tulokseksi, että muistutan eniten Luna Lovekivaa :)
Kunnianhimoa ja oveluuttakin kuitenkin löytyy. Osaan oikeasti olla häijykin ja olen enemmän oman tieni kulkija.

Ehkä kuitenkin vanhemmiten häijyydestäni on tylsynyt se terävin piirre ja taivun ehkä enemmän Korpinkynteen.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #77 : Tammikuu 05, 2008, 23:17:57 »
Omasta mielestäni olen Korpinkynsi. Olen luokkani oppilaista koulunkäynnissä ehkä toiseksi paras (äh!), en ole mikään ryhmätyöskentelijä, vaan toimin mieluummin itsenäisesti. En tahdo kylläkään loukata ketään, ja pidän ihmisistä jotka eivät suutu helposti ja sellaisten kanssa tulen toimeen.

Rohkelikko: 52
Korpinkynsi: 84
Puuskupuh: 82
Luihuinen: 47

Ja tein testin toisen kerran, niin tulos oli:

Rohkelikko: 51
Korpinkynsi: 78
Puuskupuh: 59
Luihuinen: 62
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2011, 22:50:45 kirjoittanut Isetom »
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #78 : Tammikuu 08, 2008, 18:22:33 »
Testi tuli tehtyä, mutta tällä englanninkielentaidolla ei paljoa tullut ymmärrettyä. Tuloskaan ei oikein näyttänyt hyvältä

Rohkelikko: 78
Rohkelikkoon minulla oikeastaan voisi olla mahdollisuuksia. Omalta osaltani olen rohkea ja vähän kaikkea mitä siellä pitäisikin olla. Mutta, toisaalta se ei oikein ole minulle sopiva.

Korpinkynsi: 58
Luojan kiitos, kaikista pienin tulos. Korpinkynteen ei minulla olisikaan mahdollisuuksia oikeasti.

Puuskupuh: 82
Eieiei! Vaikka olenkin avulias ja otan (ehkä melkein) toiset huomioon, ei se tarkoita, että minun tupani olisi Puuskupuh! Siellä on tietenkin mukavia ihmisiä, mutta liian mukavia minulle. Olen minäkin välillä mukava, mutta en todellakaan jaksa sitä kokoaikaa!

Luihuinen: 66
Olen aina ollut kahden vaiheilla, haluanko Rohkelikkoon vai Luihuiseen. Edesmenneeseen jatkikseen (jatkotarina missä myös sinä olet mukana) laitoin hahmoni Rohkelikkoon, ja huomasin sen lopulta olleen tyhmästi tehty. Aloitimme aivan uuden tässä vähän aikaa sitten, ja olen onnellisesti Luihuisessa ja todellakin, olen onnellinen. Luihuiseen minulla todellakin olisi mahdollisuuksia ja paljon.
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #79 : Helmikuu 03, 2008, 19:06:08 »
Olen tehnyt useita testejä siitä, mihin tupaan joutuisin, ja kertaakaan en ole joutunut Rohkelikkoon. Suurimmaksi osaksi siksi, etten ole tämän tuvan ystäviä ja luonteeni ei olisi läheskään sopiva. Ja vielä sanotaan: nämähän VIHAA Luihuisia! Ei sellainen peli vetele!

Testeissä joita olen tehnyt, tuloksena tuli, että sopisin parhaiten Korpinkynteen. Tosin en itse usko tähän sataprosenttisesti: en mielestäni ole mikään lukutoukka ja neiti kaikkitietävä, ja olen jotenkin saanut Korpinkynsistä sellaisen kuvan. Tämä on kyllä suurimman osan testeistä näyttävä tulos.

Puuskupuhiin päädyin kerran, mutta huomasin että testi on erehtynyt. Minusta saattaa saada ulkoisesti tämän kuvan, mutta kun minut oppii tuntemaan paremmin, huomaa että sovin tähän melkein yhtä huonosti kuin Rohkelikkoon.

Mielestäni vahvin vaihtoehto joka sopisi minuun, olisi Luihuinen. En sanoisi, että olisin hirveä pahis, koska kaikki Luihuiset eivät ole. Otetaan ihan esimerkkinä Draco Malfoy. Kun tätä katsoo tarkemmin niin huomaa ettei tämä ole niin ärsyttävä kun ensinäkemällä katsoo. Hän vain häiritsee Harryä. Päädyin Luihuiseen oikeastaan vain muutamassa testissä, mutten ole tehnyt näitä paljon. Tosin, lukiessani erään testin vastauksia, sain selville että pohjimmiltani kuulun Luihuiseen, vaikka testit väittävät minut suurimmaksi osaksi Korpinkynneksi.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #80 : Helmikuu 09, 2008, 18:57:10 »
Tupani on jossakin määrin vaikea määrittää. Testeissä minusta ei ole ikinä tullut Luihuista ja yleensä minusta tulee joko Rohkelikko tai Korpinkynsi. Mutta mitä mieltä minä olen tuvastani? Noh, ensiksi voin sanoa, että vaikka olen ystävällinen ja ahkerakin, Puuskupuh ei ole minun tupani.

Minussa on paljonkin Luihuisen piirteitä. Olen hyvin ovela, osaan mm. mustamaalata ja manipuloida, ja tahdon tietää kaiken kaikesta. Olen hyvin rohkea (joka ei tosin ole Luihuisen piirre), jonka takia uskallan olla ilkeä, vahingoniloinen tai ärsyttävä.

Käyn jatkuvaa kamppailua Korpinkynnen ja Rohkelikon välillä. Kirjat, kirjallisuus ja lukeminen ovat suuri osa elämääni, pidän koulusta ja uusien asioiden oppimisesta. Olen älykäs, kaikentietäjä, näsäviisas ja pilkunviilaaja, mutta kaikesta huolimatta olen prosentin enemmän Rohkelikko. :P

Olen joskus ujo tai hiljainen, mutta syvällä sisimmässäni olen Rohkea. Rohkeus on oikeastaan yksi hallitsevimmista luonteenpiirteistäni, ja koska olen Rohkelikko, minussa on myös Luihuisen piirteitä, kuten ylimielisyys, joka on myös Rohkelikon piirre.

Tulen kaikkien tupien edustajien kanssa toimeen, vaikka Rohkelikko olenkin. :)

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2009, 16:10:04 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #81 : Maaliskuu 04, 2008, 19:16:00 »
Minä pidän itseäni rohkelikkona vaikka en ole ihan rohkeimmasta päästä...
 testi sanoi että olisin korpinkynsi, mutta kaikista muista testeista olen saanut puuskupuhin. Joo, joko rohkelikko,korpinkynsi tai puuskupuh ihan sama mikä niistä mutta ei luihuiseen! En todellakaan vastaa luihuisen periaatteita ja sain siihen vähimmän prosentin testissä! en ole ovela enkä viekas vaan tällainen tyhmänrohkea nörtti, joka rakastaa lukemista!
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

lizä

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Maaliskuu 07, 2008, 18:32:54 »
Kuitenkin tuntuu siltä, et melkein kaikki on rohkelikossa ja siellä, koska pääkolmikkokin on siellä. Luulen, että kuuluon Rohkelikkoon, mutta joka kerta, kun näen HP faneja tuntuu siltä, että värit ovat aina samat; keltainen ja punainen värit ovat rohkeuden. Niin mistä sen sitten oikeastaan tietääkään mihin tupaan kuuluu? Onhan niitä testejä, mutta kuinka luotettava on tulos, jos eilen olin luihunen ja tänään rohkelikko? Joku saattaa saada sellaisen käsityksen, että testit ovat minulle kaikki kaikessa. Eiei ei sentään. Täytyy kai sitten odotella, että törmään rakkaaseen lajitteluhattuun ja sitten niin sitten pääsen epäluulostani ja kärsimyksestäni pois.

V:D

Ambra

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Maaliskuu 12, 2008, 18:00:54 »
Luulen olevani eniten Korpinkynsi. En tarkoita kehuskella olevani erittäin terävä tai nokkela, mutta se taitaa olla lähin vaihtoehto.

En tunne kuuluvani Luihuiseen, koska en ole ovela, enkä aja samalla tavalla omia etujani kuin Luihuiset yleensä. Draco Malfoy on tietysti ääriesimerkki luihuisesta, mutta minua inhottaisi olla samalla tavalla jonkun lellikki tai sellainen rehentelijä. Enkä tarkoittanut loukata yhtäkään Malfoy-fania, itsekin pidän hänestä Rowlingin luomana hahmona tavallaan.
En kuulu myöskään Puuskupuhiin, koska ahkeruus ei juurikaan (tai hyvin harvoin) tuota minulle iloa.
Rohkelikko on varmaan Korpinkynnen jälkeen kaikista paras veikkaus, ja yleensä olen testeissäkin jotain Rohkelikon ja Korpinkynnen välistä. En väitä olevani erityisen rohkea, mutta olen monta kertaa yllättänyt itseni ensin ohittamalla olankohautuksella itseeni suunnatut haukut ja sen jälkeen raivostuneeni, kun sama asia sanotaan jollekin ystävistäni. Se on ehkä ainoa kaikin puolin osuva piirteeni Rohkelikossa.

Mutta Korpinkynsi siis.

Norma

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Maaliskuu 13, 2008, 15:31:55 »
Tunnen itseni täysiveriseksi Korpinkynneksi. Vuosien varrella tehdyissä testeissä olen aina saanut kyseisen tuvan ylivoimaisena vastauksena ja tänään tein tupatestin jälleen kerran, joka antoi tuloksena 80% Korpinkynnen. 20% olin Puuskupuh ja Rohkelikko ja Luihuinen oli siltä väliltä aika tasaisia.

Muistan joitakin vuosia sitten, oman Potter-kiinnostukseni alkuaikoina, kuinka mietin kuumeisesti, mikä olisi minulle sopivin tupa. Vuosien mittaan olen kehittänyt oman näkökantani jokaisesta tuvasta ja miksi en niistä pidä, kuten Rohkelikon äklöromantisoitu ritallisuus ja liikasolidaarisuus. Puuskupuh on taas jostakin syystä antanut minulle vähän turhan simppelin, naiivin työläiskuvan, "emme järjellä loista ja saamme orgasmeja raatamisesta". En tiedä, mistä mielikuva on minuun iskostunut, mutta en vain voi sietää yksinkertaisia ihmisiä ja siinä mielessä olen ikävän ylimielinen. Josta päästääskin taas Korpinkynteen, kuten jotkut ovat viesteissään maininneet, he ovat "lukutoukkia", "neiti kaikkitietäviä", "älykkäitä, vähän ärsyttäviä". Ei ihanneihmisen kuva, mutta tarpeeksi sopiva minua kuvaillessa. Mitä taas Luihuiseen tulee, niillä on liian likaiset jauhot pussissa, ei hyvä.

marikanen

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Maaliskuu 14, 2008, 22:00:00 »
hmm. Monien "testien" mukaan olen melko 100 % rohkelikko, mutta mielestäni korpinkysikään ei olisi mahdoton (hikke olen joskus:]). Toisaalta olen kyllä yleensä melko peloton ja uskallan kokeilla kaikkea erilaista ja jännää. Rakastan myös kaikkea seikkailua! :) Minusta monet rohkelikot ovat energisä ja ulospäin suuntautuvia velhoja ja noitia, mutta silti monenlaisia persoonia. Tosin mikään rohkelikon kuvaus tuskin pätee jokaiseen rohkelikkoo. Tai oikeastaan sekin on mielipide kysymys! :)

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #86 : Maaliskuu 15, 2008, 16:06:48 »
Uskoisin olevani Rohkelikko ja testien mukaan olenkin.. Hieman kyllä Puskupuhin tyyppiä minussa on. 2/3 testien perusteella olen Rohkelikko.

Testi näytti:
Rohkelikko 85%
Korpinkynsi 55%
Puuskupuh 67%
Luihuinen 70%

Taitaa minussa olla hieman Luihuistakin...
Minulle Rohkelikkoon "kuuluminen" on tärkeää, en jostain syystä halua kuulua Puuskupuhiin. Korpinkynsi menettelee. Luihuinen kyllä kelpaa, mutta Rohkelikkoon olen samaistunut.

~~Indigo
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #87 : Maaliskuu 19, 2008, 18:46:07 »

Yhteenvetona. Olen selvä rohkelikko eikä se perustu mihinkään Harry-Ron-ja-Hermione-ovat-siinä-tuvassa-roskalle vaan puhtaasti omalle luonnolleni. Inhoan päähenkilöihin samaistumista. z|

Joo, minäkin olen Rohkelikko vain ja ainoastaan luonteeni takia. Olin joskus jopa juuri tuon Rohkelikko-syndrooman (eli sen, että kaikki haluavat olla rohkuja sen takia kun Hartsakin on) niin Korpinkynsi. Plääh, sitten tulin kaapista ulos ja rupesin rohkuksi pari vuotta sitten. Eli olen sellainen perusrohkelikko, ystäviin luotetaan ja ystäviä rakastetaan, vihollisille ollaan ilkeitä ja vihataan, olen puolueellinen ja päässä on vähän omahyväisyyteen viittaavaa pissaa. Lisäksi olen suht rohkea ja ulospäinsuuntautunut, ainakin olevinani. Inhoan muuten sellaista wnb-luihuisuutta. "Olen luihuinen, koska se on coolia!"
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2009, 21:33:45 kirjoittanut Mimmi »
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #88 : Maaliskuu 20, 2008, 17:32:30 »
No, itse en osaa sanoa mihin kuulun. Testin olen tehnyt monesti, ja luihuinen tulee useimmin. Kakkosena puuskupuh. En mielestäni oikein ole kumpaakaan luonteeni mukaan. Tai siis, osaanhan olla ilkeä, mutten ole kovin viekas. Ja en todellakaan ole ahkera. Mutta olen varsin puolueellinen... On todella vaikeaa sanoa, mutta kaipa se on sitten se luihuinen.

Hophoppari

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Maaliskuu 23, 2008, 12:14:12 »
Koen olevani kuitenkin ehkä eniten Luihuinen, mua vihataan ja osaan olla keinoja kaihtamaton. Sen lisäksi vihreä on mun lempiväri. Ovela osaan myös olla, ja aito. Muutenkin tunnen paljon yhtäläisyyttä luihuisen tupaan, Rohkelikon rehdit ja reilut on värän liian hyviksen oloisia. Mua on viisaaks sanottu, mutta en haluaisi olla aina se älykkö, enkä muutenkaan pystyisi itseäni korppariksi katsomaan. Puuskupuhit puolestaan ihan liian kilttejä, emmä siellä kestäis puolta tuntia kauempaa. Olen usein keinooja kaihtamaton, hiljainen ja synkistelevä. Sitäpaitsi Kalkaros forever<3

Ja kappas kummaa, nyt kun testi löytyi, niin olen eniten Luihuinen 69%:lla. Ihanaa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2008, 16:37:12 kirjoittanut Hophoppari »

Hiunah

• Ankeuttaja
« Vastaus #90 : Maaliskuu 24, 2008, 20:42:09 »
Haluaisin kuulua Luihuiseen, se on paras. :) Ja mä en oo sellane kiltti, niin ku muis tuvis yleensä on ne tyypit. Mutta testien perusteella joutuisin Rohkelikkoon. Ja tuvat parhaimmuusjärjestyksessä:
1. Luihuinen
2. Rohkelikko
3. Korpinkynsi
4. Puuskupuh

Mikä se testi on, että näkee ne prosentikki? Tääl Harry Potter-sivul ei tuu ainakaa mitää prosentteja, vai?

scorpy

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Maaliskuu 30, 2008, 14:30:58 »
Minä haluaisin olla Korpinkynsi. Jotenkin se tupa kuvastaisi minua ja luonnettani parhaiten. Olen aina pitänyt Puuskupuhia vähän sellaisten ''nynnyjen'' tupana, en tiedä miksi :D Tai että Puuskupuhissa ei ole niin rohkeita velhoja ja noita kuin muissa kolmessa. Sen takia en halua olla Puuskupuh. Luihuinen tulisi ehkä kakkosena listassani. Jotenkin minussa asuu myös pieni pahis. Rohkelikko on sitten kolmas, vaikka lähes kaikki lempihahmoni kirjoissa kuuluvat Rohkelikkoon, niin silti en ehkä itse haluaisi kuulua siihen.

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #92 : Maaliskuu 31, 2008, 10:44:35 »
Olen jotenkin aina pitänyt itseäni luihuisena, sillä mikään muu tupa ei tunnu yhtä mielenkiintoiselta ja minulle sopivalta. Rohkelikot ovat rohkeita, mikä on sellainen ominaisuus, jota minulta ei aivan loputtomasti löydy, ja puuskupuhit taas... hieman nössön oloisia ja tietääkseni ahkeria, enkä oikein osaa heihinkään samastua. Korpinkynteen voisin itseni kuvitella Luihuisen lisäksi, sillä korpinkynnet ovat ihanan fiksuja (mitä ainakin toivoisin itsenikin olevan), mutta toisaalta korpinkynnet tuskin ovat kovin mukavia, kun he kiusaavat toisiaankin (esim. Lunaa). Että kyllä Luihuisessa on jotain vetovoimaa, sinne haluaisin. Puhdasverisyysvimma menee jo hieman yli, mutta kyllä luihuisissa on hyviäkin ominaisuuksia, esimerkiksi oveluus ja tietynlainen kierous, ja he tuntuvat pitävän aika tiiviisti yhtä oman tuvan kesken.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Novemberr

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Maaliskuu 31, 2008, 21:41:44 »
Suomenkielisen testin mukaan kuulun Puuskupuhiin. (englanninkielistä en ole tehnyt, yritin kerran, mutta eihän siitä tullut mitään näillä englanninkielentaidoilla) Pidänkin itseäni Puuskupuhina, sillä olen melko luotettava, ahkera ja näinpoispäin.

Toiseksi tulisi varmaankin Rohkelikko. Olen melko rohkea, ellei oteta huomioon korkeanpaikan- ja hämähäkkikammoani. Ja lojaaliuttakin löytyy, jota yleensä rohkelikoilla on. (:

Kolmanneksi kuuluisin Luihuisiin. Saatan joskus olla hieman ovela ja ns. "kunnianhimoinen", niinkuin Luihuiset ovat, mutta muuten tämä ei ole minun tupani.

Ja viimeisenä Korpinkynsi, johon en kuulu missään nimessä. Kyllä mulla koulu menee hyvin, numerot ovat suunnilleen mitä mainioimpia ja näin, mutta en ole kovinkaan pohjimmiltaa kovinkaan älykästä tyyppiä.

Joo, tälläistä tänään.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #94 : Huhtikuu 03, 2008, 17:58:29 »
Luultavasti meikä kuuluisi Luihuiseen, sillä kutsun ihmisiä heihin liittyvillä nimillä, ja joitakin inhoan suunnattomasti.
Saattaisin kuulua kyllä vähän kaikkiin. Teen kaikkea rohkeaa sun muuta (en ehket kerro yksityiskohtia ;D), teen aina kotityöt ja vähän enemmän, olen hiku ;) ja sitten tuo seläntakana puhuminen.

Mutta, koska Luihuisia ei millään lailla jaotella onko siellä viisaita, rohkeita, ja ahkeria, vaan onko pelkkiä pahiksia, luulen että se olisi minulle aivan nappi homma. Ja keksin aina tien päästä pulmista eroon ^^

//Muoks; Testin mukaan olin puuskupuh. [njäh :/]
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2008, 09:46:15 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Sale

• Ankeuttaja
« Vastaus #95 : Huhtikuu 03, 2008, 22:24:53 »
Minustakin tuvat ovat tärkeitä. Eihän siinä muuten olisi mitään järkeä.
Todella vaikea sanoa mihin tupaan minä kuuluisin. Rohkelikkoon nyt en ainakaan. Mutta muut 3 tupaa sitten... Olen tavallaan aika fiksu ja älykäs. Mutta minulla on kyllä huono muisti. Sitten osaan olla todella kiltti, ja kyllä tavallaan voisin olla Puuskupuh. En pidä itseäni mitenkään erityisen ovelana, mutta toisaalta olen taas aika ilkeä. Vaikka en voisikaan ikinä olla Voldemortin kannattaja. Korpinkynsi, Puuskupuh, Luihuinen... No yhden testin mukaan ainakin olisin Luihuinen. Eli ehkä sitten niin. Tosin ehkä haluaisin olla Puuskupuh. Vaikka Luihuisen värit ovat kyllä hienommat... Oon kyllä kauhea juorukello, ja vihaan erittäin monia.

krissee

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Huhtikuu 08, 2008, 15:43:36 »
Tuvat ovat tärkeitä, mutta minä olisin ainakin todella onnellinen että pääsisin edes tylypahkaan. Sillä ei sitten olisi väliä mihin tupaan lajitteluhattu minut sijoittaa. Luulen, että lajitteluhattu laittaa minut sinne mihin sen mielestä kuulun. Olisihan se huippua päästä rohkelikkoon, mutta korpinkynsi on yhtä mukava paikka. Ei puuskupuhiin joutuminen olisi mikään kamala asia olisi, mutta Luihuiseen en mielellään kuuluisi. :) 

Ishida

• Ankeuttaja
« Vastaus #97 : Huhtikuu 17, 2008, 18:46:42 »
Minä itse koen itseni Luihuiseksi. Rohkelikko voisi tavallaan mennä, mutta kyllä se Luihinen sopii paremmin. En tiedä olenko niinkään ovela (ehkä vähän) mutta minun on pakko myöntää olevani kunnianhimoinen... En kuitenkaan usko kaikkien Luihuisten olevan sellaisia pahiksia niin kuin kirjoista saa kuvan.
Kaikkien testien mukaan olen aina Luihuinen ja Luihuinen on ehdoton lempitupani! Väritkin osuvat just nappiin värihermoilleni ;p

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #98 : Huhtikuu 25, 2008, 14:40:11 »
Minä kuulun Luihuiseen :p En muistuta yhtään rohkelikkoa, eikä puuskupuhikaan oikein sovi minulle, mutta luihuisen jälkeen menisin varmaankin korpinkynteen.. Mutta sovin jokatapauksessa ehdottomasti luihuiseen >:) Esimerkiksi rohkelikoksi minusta ei olisi, en tosiaankaan ole maailman rohkein ihminen, puuskupuhit taas eivät ole kirjoissa ollenkaan tyylisiäni, en ole sellainen..^^

Mutta mielipiteitä tuvista :> Minusta ne ovat todella hyödyllisiä, ei olisi mitään järkeä ilman tupia x) Silloin on varmaan kavereidenkin saanti helpompaa kun tuvissa on itsensä kaltaisia ihmisiä, ja on parempi, että oppilaat lajitellaan. Siitä ei oikein tulisi mitään, jos oppilaita ei lajiteltaisi, opettajillakin olisi hirveä homma (nääh, mitäs siitä jos opettajat joutuvat lujille..x)) :''D Ja ainoa haitta tuvissa on varmaankin se, että pisteiden ja huispauksen takia tupien välille tulee kilpailua. Ei sellainen pieni kilpailu mitään haittaa, mutta kun aletaan kiroamaan muiden tupien oppilaita, niin ei se enää ole hyvä juttu. Muuten tuvat ovat loistava keksintö :p

- Bad Girl -
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2009, 02:39:17 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #99 : Huhtikuu 25, 2008, 19:02:39 »
Mutta sovin jokatapauksessa parhaiten korpinkynteen, rohkelikkoon en varmaan sen takia, että en ehkä ole mikään maailman rohkein ihminen :D

Ei kai Nevillekään mikään hirmurohkea ollut kun ensimmäisenä vuotena hänet lajiteltiin Rohkelikkoon. Rohkeuttahan voi tulkita monilla tavoin. :)