Kirjoittaja Aihe: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?  (Luettu 127699 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

uksna

• Ankeuttaja
Vs: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?
« Vastaus #175 : Kesäkuu 18, 2009, 18:59:25 »
Rohkelikko 54%
Korpinkynsi 53%
Puuskupuh 49%
Luihuinen 69%

luulin että päädyn puuskupuhiin, siellähän vallitsee ahkeruus ja rehellisyys, mikä kuvaa minua ehkä parhaiten näistä neljästä tuvasta. se jäikin sitten viimeiseksi mahdolliseksi ja päädyin luihuiseen, kunnianhimoisten ja ovelien oppilaiden tupaan. noh, ei mahdottomuus sekään (;

Inka

• Ankeuttaja
« Vastaus #176 : Kesäkuu 26, 2009, 21:19:05 »
Itse en oikeastaan tiedä, mihin tupaan kuuluisin. Korpinkynsi tuli eräässä testissä, ja se olisi kyllä sen puoleen totta, koska olen hikettäjä. :D En muuta teekkään kuin lue läksyjä mutta silti keski-arvoni ei ole kovin hyvä. Rohkelikon ominasuuksia minulla ei ole, ei sitten nimeksikkään. Toinen hyvä vaihtoehto voisi olla Puuskupuh, mutta sekään ei oikeastaan tunnu oikealta. Olen kltti ja ajattelen yleensä ensin muita jne. mutta silti se ei tunnu oikealta. Joten päätyisin varmaan Luihuiseen, koska haluaisin sinne. Se on sellainen tupa jossa haluaisin olla ja oppia, ja kun mietin eri tupia, niin se tuntuu oikealta.

Minusta tuvat ovat hyödyllisiä ja olennainen osa Tylypahkaa; ne toimivat tavallaan luokkina, tupapokaalin havitteleminen lisää yhteishenkeä ja on kannuste oikeaan käytökseen. On turvallisempaa tutustua samanhenkisiiin, ei tuntuisi niin vieraalta ja ulkopuoliselta. On kyllä totta että varmaankin kuitekin samanhenkiset hakeutuisivat yhteen mutta tuvat ovat silti tarpeellisia. Ja sittenkö vain mentäisiin mihin tahansa oleskeluhuoneeseen (olettaen että sille oppilasmäärälle olisi enemmän kuin yksi oleskeluhuone) ja sielä oliskin henkilö, jota eniten pelkää/vihaa. Nukkumapaikkoja vaihdeltaisiin kun huvittaa, se ei toimisi. Koulu pysyy tupien ansiosta rauhaisampana.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #177 : Kesäkuu 27, 2009, 14:50:30 »
Olen tehnyt tän samaisen testin aiemminkin,mutta nyt tein sen uudelleen.Edelleen tuli Korpinkynsi.Tunnen itsekin olevani älykäs.Tosin sopisin kyllä Puuskupuhin -tuvan kuvauksen mukaan yhtä hyvin siihen,melkein,tosin en ole niin vaatimaton,en kuitenkaan mikään leuhkijakaan.Mielestäni olen suht reilukin.Puuskupuhilaiset ovat myös ahkeria.Se piirre kuvaa mua tosi hyvin,ainakin koulun osalta.En kuitenkaan tunne olevani järin rohkea,jollaisia rohkelikkolaiset ovat.Luihuinenkin voisi sopia:viekkaus,vallanhimoisuus(en tiedä jälkimmäisestä).PS2:n Azkabanin vangin Eyetoy-pelin lajitteluhattukin lajittelee mut usein Korpinkynteen.Tosin se on täysin kiinni siitä,miten hyvin hattu on päässäsi=miten hyvin olet onnistunut sijoittamaan itsesi hatun suuaukkoon nähden ja (varmaan) myös ilmeestäsi.

Prosenttini:Rohkelikko 66%
               Korpinkynsi 80%
               Puuskupuh 69%
               Luihuinen   69%

Mun mielestä ihan oikeeseen tupaan pääsin.Vielä niistä tupien tärkeyksistä.Mielestäni on hyvä,että ne on olemassa,koska oppilaat viettävät kuitenkin suurimman osan ajastaan oman tupalaistensa kanssa.Näin saa helposti ystäviä:jakaa yhteisiä hetkiä ja kokemuksia ja tutustuu helposti ihmisiin,kun samalla vuosikurssilla on parikymmentä oppilasta.Ystävien saaminen olisi vaikeampaa,jos ei olisi tupia.Silti on niissä tuvissa huonotkin puolensa.Ne luo ennakkoluuloja ja eripuraa oppilaiden välille.Etenkin se Luihuisen puhdasverisyyspainotus.Näin on kuitenkin mielestäni hyvä,miten Rowling on asian ratkaissut:neljällä erilaisella tuvalla,kohtuullisilla määrillä oppilaita jokaisen tuvan vuosikursseilla.

Kurisu

• Ankeuttaja
« Vastaus #178 : Kesäkuu 27, 2009, 16:52:30 »
Tein kyseisen testin ekan kerran ja osasinkin odottaa tälläisiä tuloksia:

Rohkelikko:72%
Korpinkynsi:25%
Puuskupuh:40%
Luihuinen:86%

Eli siis Luihuinen  tuli tulokseksi ja oikeahan se on ,koska olen luonteeltani aika ovela ja pidän aidoista ihmisistä jne:),tuosta Rohkelikosta en ole oikeen varma :D olen kyllä monien mielestä "yllytyshullu" ja teen melkein mitä tahansa vain pyynnöstä mutta sitä en kyllä rohkeudeksi laskis..:D
Olen kyllä mukava ja aika rehti (uskoisin) mutta en reilu eli kai tuo ihan oikeessa on:),ja sitten Korpinkynsi,se on kyllä viimeinen tupa johon mua voitais sijoittaa koska en yksinkertaisesti omaa mitään niitä edellytyksiä :D

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #179 : Kesäkuu 27, 2009, 17:56:56 »
Tein kanssa ton jutun ekan kerran ja tällaisia testituloksia tuli:

Rohkelikko:56%
Korpinkynsi:66%
Puuskupuh: 88%
Luihuinen: 37%

Eli siis olen puuskupuh, ja niin kaikki muutkin testit on sanonut (mm. se joka on HP-fanien sivuilla). Olen muutenkin mielestäni kuin Puuskupuh, huolehdin ystävistäni ja sen semmosta. Ja kyllä uhraisin itseni ystäväni puolesta :)

~Siberia~

Poissa Jiwa

• Slytherclaw
  • Vuotislainen
  • Bigger on the inside.
    • Ikiliekki
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #180 : Kesäkuu 30, 2009, 21:47:03 »
Gryffindor 76%
Ravenclaw 81%
Hufflepuff 41%
Slytherin 81%

Tein tämän testin useamman kerran, sillä huomasin että olen uskotellut itselleni olevani kovinkin "ystävällinen", "rohkea", tms. tms, ja että en muka ole kateellinen tai vallanhimoinen, mutta nyt kun tein taas kerran, niin vastailin ihan murskaamalla omia mielikuviani. En nimittäin ole koskaan tehnyt mitään mikä osoittaisi kauheaa rohkeutta tai muuta sellaista, joten kaippa se on vain mielessäni.
Tarkemmin kuin mietin, olen melko paljonkin tuon testin lailla Korpinkynnen ja Luihusen välimaastossa, sillä olen melko kirjaviisas, fiksu, hieman taiteellinen, mutta silti omaa etuaan ajatteleva, hieman sisäänpäin kääntynyt ihminen, joka on joskus epäilevä muiden suhteen, ja tykkään sitten sillä tiedollani olla pisteliäs, ja hyödyntää sitä.
Ja ei tuo prosentti ole kovin kaukana Rohkelikostakaan, olenhan kuitenkin melkoisen rohkea (riippuen tosin aina tilanteesta), ja tälläinen ihmisoikeusaktivisti ulkoapäin (sisältä onkin sitten hieman eri juttu..).
Jos näistä kolmesta pitäisi lajitteluhattu päässä päättää, niin haluaisin Luihuseen, vain yksinkertaisesti sen takia että pääsisin näyttämään sen, että ei kaikki luihuset ole pakosti pahiksia, tai ylipäätänsä mitään hulluja toisten kiduttajia tai murhaajia. Ja tunnen itseni hyvin Luihuseksi.

C'mon, lets show some of that Slytherin house pride! ;D
"Excuse me, I'm making perfect sense. You're just not keeping up."
- The Doctor

Suze

• Ankeuttaja
« Vastaus #181 : Heinäkuu 13, 2009, 02:29:16 »
Rohkelikko 94
Korpinkynsi 83
Luihuinen 73
Puuskupuh 60
Tulos ei ole mulle mikään yllätys, tutuille ehkä olisikin. Kaikki tuttuni varmasti sanoisivat minun kuuluvan ehdottomasti korpinkynteen, sillä pärjään koulussa hyvin ja mulla on hyvä yleissivistys. Älykkyys tms. olisi varmasti heidän mielestään yksi eniten mua kuvaavia sanoja.

Ennen ajattelin itsekin näin. Nyt olen kuitenkin ymmärtänyt, että arvostan rohkeutta erittäin paljon, huomattavasti enemmän kuin älykkyyttä. Olen myös älynnyt, että vaarantaisin itseni ja henkeni erittäin mielelläni jonkun läheiseni vuoksi. Olen kyllä myös erittäin tyhmänrohkea ja aika onnettomuusaltis, ja teen hetken mielijohteesta kaikkea ei niin fiksua... :D

Tiedän kyllä, että käytöksessäni on tosi paljon luihuismaisia piirteitä. Osaan kyllä ajaa omaa etuani ja olla huomioimatta muita ihmisiä, mutta en kyllä ole luonteeltani muita huomioonottamaton (kiva sana :D). Toisaalta olen aika kateellinen ja erittäin kunnianhimoinen, mutta yritän olla reilu muita kohtaan.

Puuskupuhin 60% oli kyllä korkeampi, mitä odotin. En usko, että olen ihan näin reilu ja ahkera :D

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #182 : Heinäkuu 14, 2009, 01:26:11 »
Ehdottomasti Luihuinen
Testien mukaan, ja muutenkin.
Olen luonteeltani aika ilkeä, tykkään ilkeillä ihmisille, ja inhoan jotain tuijottavia pikku ipanoita vaikkei se tähän nyt kuulukaan x)
Tähän väliin, tosissaan ei koko kirjasarjassa mitään järkeä olisi ilman tupia, kaikki romahtaisi. Tuvat ovat HYVÄ juttu. Tai siis... Ajatella nyt jos ne kaikki laitettaisiin yhteen läjään, siinähän syntyisi monia murhia ... x)
Ja oveluus on tietysti hyvä taito minulla...
Lähtisin heti seuraavalla junalla kotiin, jos joutuisin Rohkelikkoon tai Puuskupuhiin, enkä niihin tunnu kuuluvankaan, en ole erityisen rohkea, ainakaan usein, en ole erityisen rehellinen tai ahkera, enkä kyllä toisaalta edes viisas.
Ja olen synnynnäinen pahis. Tässä minun vastaukseni täydessä mitassaan
Niin ja tuon testin mukaan olen 91% Slytherin/Luihuinen, ja seuraavaksi taisi tulla Rohkelikko 69%
Viimeiseksi tuli Korpinkynsi enkä muista millä prosenteilla se ja Puuskupuh oikein tulivat...

~Beatrix
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2009, 17:41:28 kirjoittanut Beatrix »

Frile

• Ankeuttaja
« Vastaus #183 : Elokuu 02, 2009, 16:00:38 »
Tein vihdoin testin ja olin Luihuinen! Rohkelikko oli aivan tuntumassa myös. Olen tyytyväinen tähän tulokseen, koska olisin liian "oudonvihaisenilkeä" rohkelikkoon. Mutta olen myös erittäin rohkea. :D

Testitulokset:

Rohkelikko: 65%
Korpinkynsi: 52%
Puuskupuh: 55%
Luihuinen: 68%
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2009, 16:34:24 kirjoittanut Frile »

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #184 : Elokuu 02, 2009, 18:34:13 »
Tein tämän testin ensi kertaa myäskin ja tulos oli tämä

Rohkelikko 70%
Korpinkynsi 50%
Puuskupuh 61%
Luihuinen  65%

Eli kuuluisin Rohkelikkoon ja monissa muissakin testeissä kuuluin myös Rohkelikkoon
Kaverinikin sanovat aina että olen kamalan rohkea ja huimapää.
Ja todellakin tuvat kuuluvat Tylypahkaan.Se olisi outoajos ei olisi ollenkaan tupia.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2009, 18:39:03 kirjoittanut verppa »
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #185 : Elokuu 04, 2009, 10:57:16 »
Tein testin HP-faneissa, ainakin viiteen kertaan, ellen peräti kuuteen, ja aina tuli tulokseksi Puuskupuh. Tuon prosentti -testin haluaisin tehdä, mutten jaksa ruveta kääntämään niitä kohtia suomeksi päässäni, lomalla kun ollaan. Mutta tuosta Puuskupuhista, kyllä se tuntuu ihan oikealta tuvalta minulle kun sitä tarkemmin miettii. Sillä en ole välttämättä niin rohkea kuin rohkelikot, tai ilkeä ja ylpeä kuin luihuiset, taikka älykäs kuten korpinkynnet. Vaikka kovasti haluaisinkin päästä Korpinkynteen, niin testin mukaan olen puuskupuh, joten pakko kai tyytyä kohtalooni... Pärjään kyllä koulussa, minua haukutaankin hikeksi, ja olen aika älykäs toisten mukaan. Siltikään HP-fanien testin mukaan en ole korpinkynsi vaan puuskupuh... Ehkä se sitten menee luonteen puolelle? Luultavammin.
Mutta miksei se prosentti -testi voisi olla myös suomeksi mahdollisuutta tehdä, sillä jotkut, kuten minä, eivät vain yksinkertaisesti jaksa tehdä sitä kiitos sen englannin kielen.

//Nykyään testi tunkee minua myös Luihuiseen, joten taidanpa olla henkisesti luihuinen... >)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2010, 12:35:56 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa aiii

• se yksinäinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyKey55
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #186 : Elokuu 04, 2009, 14:00:44 »
Tein pari testiä, ja niitten kaikkien mukaan oon korpinkynsi. Kylhän mä nyt aika viisas oon jne...
Korpinkynneks aina aattelinki itteni :)

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #187 : Lokakuu 11, 2009, 10:04:15 »
Jos jonkin ihmeen sattuman kautta pääsisin Tylypahkaan, kajauttaisi lajitteluhattu ilmoille sanan Puuskupuh.

Tähän tupaan kuuluisin, ja haluaisinkin kuulua. Luonteeltani olen kuin paraskin Puuskupuh: olen rehti ja rehellinen, ja minulla pitää olla aina jotain tekemistä (minua ei tarvitse esim käskeä tiskaamaan, tiskaan ihan omasta halustani). Pitäisin myös tuvanjohtajan, Verson, opettamasta yrttitiedosta, olenhan luonnonläheinen ihminen.

Muihin tupiin en edes pelkäisi joutuvan: vaikka pieniä viitteitä/ominaisuuksia minussa olisi muihin tupiin, ei niistä koostuisi yhtä vahvaa vetovoimaa kuin Puuskupuhiin.

//Minäkin hei tein juuri tuon testin, jonka tuloksia täällä viuhahtelee melko monella. Eli tässäpä teille:

Rohkelikko: 71%
Korpinkynsi: 69%
Puuskupuh: 80%
Luihuinen: 62%

Puuskupuh se sieltä nousi odotetusti kärkeen :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2010, 18:59:23 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Brisingr

• Ankeuttaja
« Vastaus #188 : Lokakuu 11, 2009, 11:09:07 »
Luulisin, että tupani olisi Korpinkynsi tai Rohkelikko. Kyllähän minussa tuota Puuskupuhia vähän löytyy, mutta luulempa,että vähiten Luihusta.
Korpinkynnessä ehkä sioksi olisin, että pidän 'aivotehtävistä' ja olen ihan suhtkoht älykäs(?). 8------D
Rohkelikkoon myöskin siksi, että tykkään uhmata rajojani ja pidän haasteista siis. Ja luulisin, että olen rohkea, mutta myös tyhmänrohkea.
Puuskupuhista minussa olisi rehellisyyttä ja luotettavuutta.
Mutta taidan tehdä tuon testin, ja katsotaan mihin kuuluisin..

60% Gryffindor
84% Ravenclaw
77% Hufflepuff
62% Slytherin

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
« Vastaus #189 : Lokakuu 11, 2009, 12:19:00 »
Tein testin sen enkun kielisen ja kyllä yllätyin, miten lähelle kaikki menivät toisiaan.
Olin eniten Rohkelikko, mutta vain yhden prosentin päässä oli Korpinkynsi. En itsestäni ole kovin viisas.. Kai. En ainakaan matikassa. (Todistuksen keskiarvo 9.1) Rohkelikko taas.. Noh. Kaipa se voisi käydä. Olen aina ajatellut, että olisin Puuskupuh tai Luihuinen. Luihuista olin kuitenkin vähiten.. ^^'

69% Gryffindor
68% Ravenclaw
65% Hufflepuff
63% Slytherin

Kyllä menivät muuten kaikki lähelle toisiaan. Varmaan olisi lajitteluhatulla vaikea päätös siitä, minne tupaan menisin. :) Olen kai vähän kaikkia noita.

HP-fanien testissä olin..

Kappas, kappas. Rohkelikko. x)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2010, 21:09:44 kirjoittanut Saccharine »
"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #190 : Lokakuu 11, 2009, 13:43:09 »
51% Gryffindor
81% Ravenclaw
61% Hufflepuff
77% Slytherin

Aijaa, että olen korpinkynsi. En olisi ikinä uskonut : o
Omasta mielestäni olen luihuinen.
Vähiten olen rohkelikko ilmeisesti. No en olekkaan kovin rohkea : D

HP-fanien testissä olin Luihuinen :]

Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
« Vastaus #191 : Lokakuu 11, 2009, 19:29:59 »
Nyt minäkin tätä testiä rupesin tekemään... Hyvin huonolla englannilla tosin, mutta Googlen kääntäjällä pärjää :)
 Ohhoh, tulokset:
      Gryffindor 88%
      Rawenclaw 83%
      Hufflepuff 65%
      Slytherin 59%
 Hassua, olen aina luullut että olisin vähiten rohkelikko... Ja eniten korpinkynsi... :) Mutta käyhän tämä minulle.
Vaikka kyllä luulen että korpinkynsi oikeastaan olisin, mutta mistäs sitä ikinä lajitteluhatun oman mielen koukeroita pystyy tajuamaan? :D
 Ja toisaalta, ovathan Minerva McGarmiwa ja Hermione molemmat rohkelikossa, vaikka varmaan korpinkynnessäkin pärjäisivät.
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #192 : Lokakuu 16, 2009, 20:11:49 »
Minä olen aito korpinkynsi. ^^ Olen älykäs, pärjään hyvin koulussa, mutta en kyllä mielestäni mikään nörtti ole. o.O Kuitenkin, minusta löytyy paljon korpinkynsimäisiä piirteitä. :) Vähiten olen varmaan... puuskupuh. En ole yhtään reipas ja sellanen, joka jaksaa yrittää, ja on sisukas, enkä kyllä aina niin rehtikään ole. >:D Sosiaalinen ja mukava mielestäni olen, mutta ne eivät kai ole puuskupuhin "pakollisia" luonteenpiirteitä, vai? O.o Rohkelikkoonkaan en sopisi, olen kaikkea muuta kuin rohkea, hirveä pelkuri. :P Tai no, kuka tietää, mitä pakon edessä uskaltautuisi tekemään...? Luihuiseen voisin myös sopia, tykkään pahiksista (ei sillä, ettenkö tykkäisi myös hyviksistä! ^^) ja Olipa kerran elämä -sarjassakin olin aina kehoon tunkeutuvien bakteerien puolella. :P En kuitenkaan sisimmässäni tunne itse olevani pahis, tai mitenkään vahingoniloinen ja kiero, joten kyllä se korpinkynsi minun kuvaukseeni parhaiten sopii. ^^

~Presto

P.S. Äh, kun mulla ei oo korpinkynsikaulaliinaa, vaan rohkelikkokaulaliina sen sijasta... :/ Pitäisi hankkia korpinkynnen kaulaliina, että puolustaisin omaa tupaani. \o/
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa juuulle

• Vuotislainen
  • Peace.
« Vastaus #193 : Lokakuu 25, 2009, 21:46:15 »
//joo muokkaan tätä.. ihan hetki menee.. :')

Elikkäs olin ettinyt netistä kaikkia testejä ja niiden mukaan sopisin rohkelikkoon ja luihuiseen. Eli riippu testistä..toinen oli rohkelikko ja toinen luihuinen, mutta itseni mielestä olisin rohkelikko. Kaikki rohkelikon ominaisuudet melkein kohtaavat. Vaikka olenkin mukava, kiltti ja muuta, mikä saattaisi veikata paljon puuskupuhiin, niin en näe itseäni yhtään niin "kiltissä" joukossa, koska itsestäni löytyy myös koston halu ja olen jossakin tapaa fiksu...

Luihuinen
Mutta sanonta "Anteeksi annan, mutta varmasti kostan", sopii aika hyvin luonteeseeni.. :'D
Mutta vaikka testi ilmoittikin luihuinen, voisin silti nimetä itseni rohkelikoksi..:D  Vaikka paljon luihuisen ominaisuuksia kuuluukin luonteeseeni.. (vaikka ilkeys jääkin vähemmälle..:'))

// Sain otettua itseäni niskasta kiinni ja mennä tekemäänTämä testi kyllähän se hieman aikaa vei, koska en löytänyt suomennettua versiota ja enkun taito ei ole mistään parhaimmistosta..:'D Mutta mutta, 100% rehellisyydellä vastattu:
Kyllä vain rohkelikkohan se sieltä tuli.. :D
Gryffindor 72%
Slytherin 67& (Heti luihuinen tokana.. *enkeli hymy* :'D)
Hufflepuff 61
Ravenclaw 45%

-juuulle
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2009, 21:37:39 kirjoittanut juuulle »
Hope.

Poissa tinttib

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #194 : Lokakuu 25, 2009, 22:57:51 »

Rohkelikko 50%
Korpinkynsi 39%
Puuskupuh 60%
Luihuinen 69%

Sanon vain, että testin tulos ei pidä paikkaansa, koska joihinkin kysymyksiin vain laitoin jonkun numeron, sen takia, että en jaksanut lukea kysymystä, tai etsiä jotain sanaa sanakirjasta (netissä) :D
Joten älkää uskoko tulosta :D
Which would be worse - to live as a monster? Or to die as a good man?

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
« Vastaus #195 : Lokakuu 26, 2009, 11:42:10 »
The sorting hat says that I belong in Ravenclaw!Said Ravenclaw, "We'll teach those whose intelligence is surest."

Ravenclaw students tend to be clever, witty, intelligent, and knowledgeable.
Notable residents include Cho Chang and Padma Patil (objects of Harry and Ron's affections), and Luna Lovegood (daughter of The Quibbler magazine's editor).

Rohkelikko 82
Korpinkynsi 97
Puuskupuh 81
Luihunen 55

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #196 : Lokakuu 28, 2009, 15:49:35 »
Haluaisin olla Luihuinen tai korpinkynsi mieluiten. Ja tunnen kuuluvani kaikkiiin tupiin paitsi Puuskupuhiin.En tiedä olen aika viekas ja paha mutta olen myös todella rohkea ja yleensä älykäs. En tiedä mitä mieltä niistä olen mutta parhaimmat ovat Luihuinen ja korpinkynsi. Tuvat ovat erityisen tärkeitä Tylypahkassa ilman niitä se ei olisi kiva koulu ollenkaan. Jos olisin siellä oppilaana en voisi opiskella siellä jos siellä ei olisi tupia. JOOOO... kivaaaa :)
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa narri

• Ajassa harhaileva
  • Vuotislainen
  • Terveisiä Pangaialta
« Vastaus #197 : Helmikuu 13, 2010, 12:08:35 »
Korpinkynsi               Luihuinen                Puuskupuh               Rohkelikko
Sokeri                        Pailu                        kirja                         Tahmatassu
Meenai                      Moondancer               Founa                      Dian
Asoalian                     Daniel                      Zirendaril                   Mawfick
Ank Su Namun             Giladra Carrion           Huhutar                    Teoroia
Sooda                       Aistiharha                  Hirmu                       nutcracker
Kalke                         Interwise                  Sudenpuu                 Omppuli
Pöpi profeetta             Crina                        Mäyrä                      mororom
Fimca worthleberr        Odey                        Hartsa                     Tuulikeiju
pöllö                          Lime                        Fleurosa                   Dreik
sinet                         Meredith                   Mantikori                   kwanfan
Sinéad                      Zenzibar                   Codename                  Leung
Pomeroy                    KP                           Posityyhtynen            Chinoz
Lady Asensio              Panthera                   Tinttarella                 Felis silvestris catus
puchiko                      Iotengo                    Retiisi                      Vilena
Browey                      greenie                     Pipe                         Jessie
Milena                       Sieppeli                     Binni                         Elf
Helena T                    Azura                       C'anossa                   Jazmin
Dagda                        Minsvo                     Kay                          Kir
enskatar                    Hophoppari                Novemberr                 Celestial
ZZZ                          Hiunah                      Hippo                        Leppone
sinynza                      adswil                       melardy                    Unsatisfiable
Xanie                        puolipro                     Primula                      Iizä
gnomad                      Sale                         Nadia                       marikanen
Mega                         Ishida                       last hero                   Indigo
Morre                         Bad Girl                    Surumielinen               Mimmi
Tomataro                   Hensku                      Loi                           krissee
Ambra                        Blizzard                     Muratti                     emwt
Medea                       Hockenheim                Viviettea                   pullero
Scorpy                      XwoundX                    Ria                          Nienor
Cadma                       Nefertiti                     Haltiamieli                 Lansu
Argonblue                   Desdemona                samettiina                 Töme
Flyrashaz                   Zafiro                        Haisku                      Severina
Erna                          Inviere                      Spirit M                     zew
tulppaanipenkki            Amber                       Mansikka                  Baletta
Sedai                         moottorisaha                                            Shieldmaiden
Kukkamooses               Barella                                                    Shirlene
Meew                         sirrrex                                                     Suze
Mab                           Sirusho                                                   verppa
Durden                       Valkovuokko                                             Untukka
metsän menninkäinen    Heli                                                        Saccharine
apupyörä                    Evilheart                                                  Musta pantteri
Ramei                         Roskagori                                                Lauren
Spider                        Nathaniel
adswil                        Bluekki
Lusitania                     Mortti
Suetus                       Eulalia
Nasu                          verihuntu
noelle                         Frile
Narnia                        Tawnie
Sadeli                         uksna
aiii                             Inka
Brisingr                       Chloéh
Töyhtöhyyppä              Jiwa
Presto                         Beatrix
Addi                           Candily
pinkpachirisu                juuulle
Aiëdail                        tinttib
Suvituuli                      Bloody Princess
                                 Lohikäärmelady
                                 Sardiinimies
                                 Dallas                              
Keräsin tähän kaikki tupansa maininneet yhteenvedoksi, sellainen lista kun on minusta mielenkiintoinen. Toisinaan olen toimittanut lajitteluhatun virkaa niiden kohdalla, jotka eivät ole osanneet sanoa kahdesta vaihtoehdosta parempaa, joten sopii huomauttaa jos tuntee joutuneensa väärään paikkaan.
Ja jos joku tietää, niin olisi mukava kuulla miten noita e:n äännemerkkejä oikein tehdään? Minä en nimittäin tiedä ja siksi listalla on ikäviä oikeinkirjoitusvirheitä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2010, 10:43:39 kirjoittanut narri »
Hämmentää.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #198 : Helmikuu 14, 2010, 15:14:09 »
Minulle tupani on aina ollut täysi mysteeri. Ala-asteella luulin, ja olisin hyvinkin voinut kuulua rohkelikkoon, sillä olin vielä silloin melko rohkea, vähän uhkarohkeakin. Nykyään rohkeus on minulle menneen talven lumia, sillä olen melko ujo, eikä rohkelikko siis sovellu minulle kovinkaan hyvin. Korpinkynsi ja luihuinen kuulostavat todennäköisemmiltä kuin puuskupuh. Olisin varmasti useimpien puuskupuhien tapaan kiltti ja rehellinen, mutta ahkeruus onkin vähän toinen juttu. Korpinkynteen sopisin omanlaisen viisauteni takia, mutta luihuinenkin kuulostaa mukiinmenevältä. Tosin, luihuiset ovat yleensä ilkeähköjä ja ovelia, enkä käyttäydy ilkeästi kovinkaan usein. Osaan kuitenkin olla tilanteen vaatiessa piikikäskin. Korpinkynsi olisi ehkä hyvä, vaikkakin minun viisauteni on toisinaan ennemmin sellaista "lunatyyppistä", sillä olen hyvinkin viisas mutta muut eivät aina ymmärrä viisaita juttujani. x) Viime aikoina olen kummikin alkanut kallistua enemmän luihuisen puolelle, ja melko monet testit tapaavat sijoittaa minut luihuiseen. Alan siis olla sitä mieltä, että se on minun kohtaloni. Olen siis luihuinen.

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2010, 20:15:44 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Sadeli

• Vuotislainen
« Vastaus #199 : Helmikuu 15, 2010, 15:48:45 »
Äh, jo toinen viesti tähän topaan, mutta viimeksi en tainnut ihan vastata selkeästi tähän perimmäiseen kysymykseen :) Eli siis, löydän itsestäni ehkä hieman jokaista tupaa, mutta ehdottomasti olisin korpinkynsi. Tein tuon englanninkielisen testin uudetsaan ja tällä kertaa siitäkin tuli korpinkynsi.
Minulla on siis joitain muihinkin tupiin viittaavia piirteitä, kuten luihuismainen kunnianhimo. Olen pääosin aika ystävällinen ja reilu, eli siis hieman puuskupuhmainen. Silloin tällöin (etenkin pienempänä) olen hieman uhkarohkea ja puolustan kavereitani kuten kunnon rohkelikko ainakin :)
Silti eniten tunnen olevani tiedonhaluinen ja melko fiksukin korpinkynsi. Ehdottomasti. Korpinkynnet kunniaan!