Kirjoittaja Aihe: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?  (Luettu 100308 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa emwt

• Hovisäätäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Rohkelikko vai Luihuinen?
Vs: Rohkelikko, Luihuinen, Puuskupuh vaiko Korpinkynsi?
« Vastaus #100 : Huhtikuu 29, 2008, 19:56:34 »
Luihuiseen en haluaisi kuulua, Puuskupuh ei olisi kamala, mutta en ole erityisen ahkera(enkä käsityöihminen, olen aina mieltänyt Puuskupuhit käsityötaitoisiksi). Ehkä Rohkelikko, rohkeutta löytyy ehkä vähän, ainakin kyky ylittää pelkoni silloin tällöin. Sitä `säännöistä piittaamattomuutta´ minussa kai myös on. Ja soaan puhua itseni pois ongelmista, tai ainakin lieventää ragaistusta. Luihuinen sttenkin? Ei, en kiusaa toisia, en tahallani etsi ongelmia tai riko sääntöjä ilman syytä. Korpinkynteen en ole ehkä tarpeeksi älykäs. Lähimuisti ainakin on heikko.
Eli ehkä lähimmäs Rohkelikko.
Kaiken säätämisen keskipisteessä.

Poissa Hippo

• mutakylpyilemässä
  • Vuotislainen
« Vastaus #101 : Toukokuu 01, 2008, 09:38:32 »
Höm... Puuskupuh haluaisin ainakin olla : )) Se kuulostaa mukavalta, etenkin englanniksi (Hufflepuff, jos joku on se unohtanut). Korpinkynsi olisi myös hyvä, mutta vaikuttaa osittain ärsyttävältä tuvalta. Jompi kumpi noista.

Rohkelikko on ok. Siellä on ilmeisen hyvä yhteishenkikin.. Luihuinen taas... ei missään nimessä.
Luihuiset on kirjoissa kuvattu ärsyttävkisi, ilkeiksi kaksinaamaisiksi jne. en haluaisi olla heidän kanssaan : )) Enkä edes sopisi sinne..

Cadma

• Ankeuttaja
« Vastaus #102 : Toukokuu 08, 2008, 16:58:11 »
Paha kysymys.
Toisaalta olen melko älykäs (eijei, en leuhki, mutta eiks 8.8 oo aika hyvä keskiarvo?) ja kunnianhimoinen, joten kuuluisin Korpinkynteen.
Toisaalta taas olen tavallaan melko ilkeä - en epäröi sanoa pahasti, jos jokin todella ärsyttää ja muutenkin tunnen itseni pahikseksi. Siinä suhteessa taas olisin Luihuinen.
Rohkelikkoon minusta ei olisi - en ole niin rohkea - ja Puuskupuh on liian nynnerötupa minulle. xD
Taidan kuitenkin kallistua enemmän Korpinkynteen.

hensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #103 : Toukokuu 11, 2008, 11:48:44 »
Mä olisin varmaan Luihuinen, koska olen aika ovela ja jotenkin ilkeä...
Tai sitten Rohkelikko, koska en pelkää mitään ja teen melkein kaiken mitä yllytetään. Puuskupuhissa en haluisi olla mistään hinnasta ja Korpinkynteen en olisi tarpeeksi fiksu eli Luihuinen ta Rohkelikko... Olisin ehkä mielummin Luihuinen, koska olen aikas ovela ja kunnnianhimoinen... :D

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #104 : Toukokuu 20, 2008, 15:50:13 »
 Luihuinen. Sinne minä tahtoisin, luultavasti myös pääsisin. Luoteeni kun on  kunnianhimoinen ja muutenkin luihuiseen sopiva. (Päätelkää siitä mitä haluatte).
 Korpinkynnessä viihtyisin myöskin, olen melkoisen fiksu. Puuskupuhiin en pääsisi, olen hieman laiska. Rohkelikkoon taidan olla liian itsekeskeinen :)
  -Blizzard
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #105 : Toukokuu 27, 2008, 00:27:59 »
ja Puuskupuh on liian nynnerötupa minulle. xD

Mitä nynneröä on rehtiydessä, ystävällisyydessä ja ahkeruudessa? Minua sitten ärsyttää, kun ihmiset dissaavat puuskupuhia näin ja sanovat sitä nynnyjen paikaksi.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

pullero

• Ankeuttaja
« Vastaus #106 : Heinäkuu 06, 2008, 23:38:59 »
Rohkelikkoon en varmaankaan ole tarpeeksi rohkea, vaikka se onkin mielestäni paras tupa.
En haluaisi mennä Luihuiseen, siellä kaikki ovat niin ilkeitä. Olen kyllä itsekin aika ilkeä, en oikein kuitenkaan usko, että joutuisin sinne.
Puuskupuhia en kestäisi, jos ne olisivat oikeasti niin tyhmiä, kuin Salaisuuksien Kammiossa ilmeni. Lisäksi en ole ahkera jne.
Korpinkynteen olisin varmaan liian tyhmä. Siellä tulisi sitä paitsi kauheat paineet, jos kokisi olevansa tyhmempi kuin muut. Toisaalta olisi hienoa päästä sinne, koska tietäisi olevansa viisas :D
En tosiaankaan tiedä, minne tupaan joutuisin, kysykää lajitteluhatulta.

Poissa Argonblue

• Parasta ennen: 17.11.2009
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #107 : Heinäkuu 07, 2008, 06:01:27 »
Rohkelikko ei ole minua varten, ei kuitenkaan siksi ettenkö tuntisi olevani riittävän rohkea siihen. Enemmänkin kyse on siitä, etten pidä Rohkelikon maineesta "parhaana" tupana ja Rohkelikkojen "puhtoisuudesta". En myöskään kuulu Puuskupuhiin sillä minusta ei löydy ahkeruuden murenaakaan, pyrin aina pääsemään mahdollisimman vähällä työllä. Luihuisesta ja Korpinkynnestä on vaikeampi sanoa mitään. Pidän itseäni, oli aihetta tai ei, älykkäänä, mutta toisaalta osaan olla myös ilkeä ja keinoja kaihtamaton. Sanotaan nyt kuitenkin Korpinkynsi!
"We will be perfect...    ...in every aspect of the Game"

Vastarannankiiski vauhdissa taas...

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #108 : Heinäkuu 07, 2008, 09:57:59 »
Tupani on Korpinkynsi, vaikka toivoisinkin että se on Rohkelikko. Tein tuon enkunkielisen testin, ja tulokset olivat:
Rohkelikko 72%
Puuskupuh 62%
Korpinkynsi 73%
Luihuinen 60%

Eniten olin siis Korpinkynsi. Eipä kyllä jäänyt Rohkelikkokaan paljoa kauemmas. Olen fiksu ja tykkään oppia uusia asioita, tykkään lukea ja viihdyn myös enemmän "tieteellisessä" seurassa jutellen. Sitä tulee koulussa leviteltyä kaikenlaista tietoa.. ja vähän muuallakin.
Rohkelikko on sitten siinä toisena, ihan rohkea olen ja näin, mutta Korpinkynnen puolelle kallistuu. Jotenkin minusta tuntuu, että Rowling teki Rohkelikosta ikäänkuin Tylypahkan "parhaan" tuvan. Alkoi vaan tuntumaanetä Rohkelikko on kaikessa aina niin paras jne. No, ei voi mitään.

Puuskupuhkin on ihan kiva tupa, mutta ei minun tupani. En voi sanoa olevani Puuskupuh, vaikka olenkin luotettava. Mutta ystävällisyys, inhimillisyys ja nämä eivät aina täysin toteudu... Enää en pidä Puuskupuhia ns. "nössöjen" tupana, se on yhtä hyvä tupa kuin muutkin, mutta ei sopiva minulle.

Luihuinen... Ovelia, salakähmäisiä, kieroja lieroja, on ensiajatelmani. Sitähän Luihuiset Pottereissa ovatkin... Nojaa. Luihuinen ei ole minun tupani, muuten kuin silloin kun kiusaan veljiäni. Kjähkjäh... Ja ärsytettyä tulee kavereitakin :)

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Sonija

• Ankeuttaja
« Vastaus #109 : Heinäkuu 07, 2008, 11:42:57 »

Mäkin kuulun Korpinkynteen. Olishan se kiva kuulua Rohkelikkoon, mutta jotenkin tuntuu, että en tosiaankaan ole tarpeeks rohkea. Oikeastaan olen aikamoinen arkajalka. Luihuinen en haluaisis olla (ei millään pahalla ketään luihuista kohtaan :D) ja Puuskupuhiksi olen suoraan sanottuna liian laiska. Ja kun koulu kerran tuntuu ihan helpolta (lähinnä yhtälöt tökkii, matikassa ja fyssassa...) niin kai minä sitten olen korpinkynsi. Muutenkin olen sellanen ihme lukutoukka (mutta en kouluasioissa! :D En ikinä jaksais lukea kokeisiin, ne vaan menee hyvin välttävälläkin kertaamisella...).

Oikeastaan ihan sama, mihin tupaan kuuluisin, kunhan en luihuiseen... :D Se tuntuis jotenkin keljulta.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #110 : Heinäkuu 07, 2008, 19:08:42 »
Puuskupuhia en kestäisi, jos ne olisivat oikeasti niin tyhmiä, kuin Salaisuuksien Kammiossa ilmeni.

Millä tavalla puuskupuhien tyhmyys ilmeni Salaisuuksien kammiossa? Koska he pitivät Harrya Luihuisen perillisenä? Minun ymmärtääkseni taisivat pitää muutkin, mutta nämä tietyt puuskupuhit vain sattuivat keskustelemaan asiasta Harryn kuullen.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #111 : Heinäkuu 08, 2008, 15:37:18 »
Näistä tuvista tunnen vahvaa yhteenkuuluvuutta Luihuisen kanssa. Minun luonteeni sopii sinne, eikä minnekään muualle ja se on myös se tupa, johon olen aina tahtonut. Minä en ole niinkään maailmanpelastaja enkä sankarityyppi, enkä uhrautuisi välttämättä muiden puolesta, vaikka aavistuksen verran urhollisuutta löytyykin. Minä en ole ystävällinen, mukava, ahkera enkä mitään mitä Puuskupuhit yleensä edustavat. Minä pärjään kohtalaisesti koulussa, mutta minä vihaan sitä enkä minä viihdy kirjojen parissa, sulkee Korpinkynnen pois. Luihuinen taas olen: ilkeä, välillä sarkastinen, ovela, säännöistä piittaamaton ja kunnianhimoinen.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #112 : Heinäkuu 14, 2008, 16:03:48 »
Hmm, tämä on tosi vaikea kysymys, sillä minussa on paljon kaikkien tupien piirteitä.
Olen hyvä valehtelija, jonka voisi luokitella minut Luihuiseen. Oveluus muuten ei olekkaan sitten vahvimpia puolia, joten luulen että se Luihuinen jäisi kauimmaksi kuitenkin.
Olen äärimmäisen sitkeä, ja joissain asioissa kärsivällisempi kuin uskoisikaan, mikä voisi taas viitata Puuskupuhiin. Puuskupuhin olen kuitenkin aina kokenut vähiten omaksi tuvakseni, koska en ole monissa asioissa kovinkaan ahkera (mitä kuvaa hyvin se, että minun pitäisi olla nyt siivoamassa huonettani :p)
Luulen että olen aikalailla Korpinkynsi taikka Rohkelikko. Rohkelikko siksi, koska olen rohkea monissa asioissa. Olen tavallaan Nevillemäinen. Vaikka tuntisi minut hyvinkin, ei pakolla tiedä sitä rohkeutta mikä piilee tositilanteessa. Mutta ennenkaikkea olen rohkea olemaan oma itseni.
Mutta koska luulen, että Lajitteluhattu kuuntelisi minun valintaani aivan kuten Harrylla, päätyisin Korpinkynteen. Suurin aarre on ymmärrys rajaton! Jaksan oiskella sisukkaasti ja opinkin nopeasti.Rakastan lukemista, ja suorastaan ahmin kirjoja kuin välipaloja. Ja tietysti tärkein syy on se, että haluan olla Korpinkynsi! :)
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

XwoundX

• Ankeuttaja
« Vastaus #113 : Heinäkuu 14, 2008, 17:34:04 »
Luihunen se olisi.
Kiero, ilkeä, säännöistä piittaamaton, kunnianhimoinen, uskollinen, julma, ei välitä muiden tunteista, suorasanainen... Kyllä näitä löytyy. Halu hallita. Sen tuvan kanssa olen aina tuntenut yhteenkuuluvuutta.

Ja jos se ei olisi luihunen, niin sitten se olisi korpinkynsi.

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #114 : Heinäkuu 14, 2008, 19:27:15 »
Voi olla, että kuuluisin Rohkelikkoon tai Luihuiseen.
Vaikee sanoo, kumpi ois enemmän miulle sopiva. Oon jossain suhteessa aika rohkee, mut jossain suhteessa en niin. Ja sit Luihuiseen silleen voisin sopia, kun oon aika fiksu ja viekas. :D

Ei noi tuvat oo silleen niin tarpeellisia Tylypahkassa, mut onhan ne ihan hauskoja.

muoks// Suomalaisen testin mukaan kuulun Korpinkynteen, englanninkielisen mukaan Rohkelikkoon. Tiedä noista sitte. :D

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2008, 23:02:19 kirjoittanut Niënor »
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Nefertiti

• Niilin krokotiili
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #115 : Heinäkuu 14, 2008, 22:36:38 »
Olen vähän kahden vaiheilla. Tupani olisi joko Korpinkynsi tai Luihuinen. Puuskupuh en missään nimessä olisi, koska minusta ei ahkeraa saa tekemälläkään. Haluaisin olla Rohkelikko, mutta minulta ei myöskään liiemmin löydy rohkeutta. Olen loppujen lopuksi hieman itsekäskin persoona, joten en siltäkään kantilta olisi sopiva Rohkelikkoon. Sen sijaan Korpinkynsi voisi olla tupani, mutta syy miksi kallistun kuitenkin Luihuiseen on se, että koen Korpinkynsien olevan vähän täydellisyyttäkin tavoittelevia oppilaita, noudattavat melko pitkälle sääntöjä ja välttävät konflikteja, mikä luonnollisesti on viisasta. Minä taas teen joskus asioita, jotka vastaavat kaikkia älykkyyden määritelmiä. Näen itsessäni Luihuisen piirteitä esimerkiksi silloin kun joudun tilanteeseen ihmisen kanssa, jota en jostain syystä arvosta. Olen helposti haastamassa riitaa. Minulla on vihamiehiä, mutta myöskin ystäviä, joille olen lojaali. En ole Luihuinen henkeen ja vereen. En tieten tahtoen halua olla ilkeä kenellekään. On aivan mahdollista, että mielipiteeni tästäkin muuttuu vielä. Voisin olla melkeinpä missä tuvassa tahansa noin loppujen lopuksi.. :P Mielelläni kyllä Luihuiseen menisin, varsinkin jos Kalkaros olisi tuvanjohtajana. ;D (Miten päädyn aina tähän..?)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #116 : Heinäkuu 14, 2008, 23:59:02 »
Olen Luihuinen. En todellakaan kuulu Puuskupuhiin tai Korpinkynteen, sillä minusta ei saa ahkeraa tai fiksua tekemälläkään. Olisi ihanaa kuulua Korpinkynteen, mutta kun ei ole älyn lahjoilla siunattu, niin en sinne sopisi. Rohkelikko on rohkeille ja ritarillisille, joten sekään ei ole minulle.
Luihuisessa on kaikki taidot hyödyllisiä ja he ovat aitoja, joten tunnen kuuluvani sinne. Uskon että minulta löytyvä pimeä puoleni voisi myös tehdä minusta Luihuiseen sopivan.

//muoks.
Kävin vielä tekemässä vahvistuksen päättelyilleni siinä englannin kielisessä testissä, joka tässä topicissa mainittiin alussa.
Elikkäs, testitulokseni:
Rohkelikko 74% (tämä oli yllätys, näinkin paljon)
Korpinkynsi 66% (toivoinkin että minussa olisi enempi Korpinkynttä kuin Puuskupuhia)
Puuskupuh 45% (tähän odotin kyllä suurempaa lukua)
Luihuinen 77% (olen tyytyväinen)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2008, 00:25:50 kirjoittanut Desdemona »

Poissa Zafiro

• Vuotislainen
  • Pottermore: NightFeather22
« Vastaus #117 : Heinäkuu 15, 2008, 16:27:33 »
Luulisin että olisin Luihuinen. Arvostan sitä toisissa että he ovat aitoja ja ryhmähenki on minulle tärkeä. Oveluus on yksi luonteenpiirteistäni ja osaan olla joskus ärsyttävä joitakin kohtaan, mutta sisimmässäni usein kadunkin sitä mutten aina anteeksi pyydäkään.
En ole mikään ahkera tai rohkea, joten en kuuluisi Puuskupuhiin tai Rohkelikkoon. Korpinkynteenkään eivät minun älyn lahjoillani varmaankaan pääsisi, enemmän kallistuisin kaikista vaihtoehdoista juuri tuohon Luihuiseen, jonne tunnun kuuluvani.

Darth Lily

• Ankeuttaja
« Vastaus #118 : Heinäkuu 17, 2008, 16:28:38 »
Luihuinen tai Rohkelikko. Testissä tuli tasatulos, molemmat 89%. Taidan kyllä tuohon Luihuiseen kallistua, olen aika ovela, joskus suorastaan manipuloiva ja osaan olla varsin ärsyttäväkin. Ilkeä ja keinoja kaihtamaton... joo, joskus. Muutenkin Luihuinen tuntuu parhaalta ja minulle sopivalta. Olen minä vissiin rohkeakin (laskuvarjohyppy kiinnostaa), mutta en taida olla tarpeeksi epäitsekäs ja sankarillinen rohkelikoksi. Puuskupuh en selvästikään ole, minusta ei ahkeraa ja kaikille ystävällistä saa millään. Ja korpinkynnet vaikuttavat siltä, että ovat hyviä koulussa, eli minun koulumenestykselläni sinne ei ole asiaa.

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #119 : Heinäkuu 23, 2008, 00:09:47 »
Ha, tupani ei ole Rohkelikko, sillä en ole niin rohkea, enkä halua pelastella ystäviäni ties mistä, enkä muutenkaan ole Rohkelikko, ei tunnu vaan oikealta. Korpinkynteen olen niin auttamattoman tyhmä, etten menestyisi lainkaan siellä. Puuskupuh... Puuskupuh voisi olla toisiksi lähinnä, sillä vaikken oikein ystävällinen ja lojaali muille olekaan, niin osaan olla nöyrä ja ahkerakin, sen huomaa jos tuntee minut hyvin. Luihuinen  sitten olisi lähinnä, olen täysivaltainen pahis, ja kiero kuin korkkiruuvi. Keksin ihmisistä pilaa, ja pisteliäästi kanssaihmisiäni kohtelenkin, elleivät ne ole jotenkin tuttujani, tai niitä joita minun pitäisi miellyttää (tässä se Puuskupuhin nöyryys vaihtuukin mielistelyksi) päästäkseni joissain asioissa eteenpäin. Jos kun olen päättänyt vakaasti tehdä jotain, minä teen sen, keinoja kaihtamatta. Samaan tupaan kuuluvat (Eli Luihuiset) ovat minulle vähän samantekeviä, yhteenkuuluvuutta heihin kuitenkin tunnen. Yleensä huomaa, että käytän joitakin ihmisiä todella ovelasti hyväkseni, mutta kaikkien ihmisten kohdilla tämä ei näin ole, taas kehotan tutustumaan minuun paremmin. (Miksi tämä näyttää deitti-ilmoitukselta?) Vihollisista ajattelen vain, että ne täytyy hoidella nopeasti pois päiviltä, ennen kuin ne ehtivät tekemään niin minulle ensin. En kaihda vihollisiani, vaan pyrin kohtaamaan heidät silmätyksin, että voin esittää asiani, ja katkoa pari päätä siinä sivussa, jos oikein ärsyttävät.

Näyttää ihan siltä kuin olisin täydellisen hirveä ihminen. :D
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Sedai

• Rikkinäinen sähikäinen
  • Vuotislainen
  • Ah, Korpinkynsi rotkosta!
« Vastaus #120 : Heinäkuu 23, 2008, 02:08:54 »
Olen tehnyt muutaman kerran tuon testin HP-fanien sivuilla ja aina päätynyt Korpinkynteen ja sinne minä siin kuulun! :)

Rohkelikkoon olen yksinkertaisesti liian pelokas ja arka... Esimerkiksi pimeän pelko! :S En voisi edes kuvitella lähteväni Harryn tavoin seikkailemaan pitkin Tylypahkan käytäviä keskellä yötä... Hui!
Luihuiseen taas en ole kertakaikkiaan tarpeeksi ovela tai kunnian haluinen... Eh esimerkiksi pärjännyt kovin hyvin Vuotis pelissä, vaan tipuin pelin alku vaiheissa pois! :') (En tiedä, voiko tuota käyttää perusteluna)
Puuskupuhiin minulla ehkä olisi joitain edellytyksiä päästä, koska olen mielestäni hieman sellainen "kaikkien kaveri", niin kuin eräs käyttäjä tuolla aiemmin hyvin luonnehti, mutta ahkeruutta puuttuu ja saan todella ottaa itseäni niskasta kiinni, jos aioin saada tehtävät ajoissa tehtyä...

Korpinkynsi jää siis minun tuvakseni! :D Vaikken olekaan kovin ahkera, niin saan silti mielestäni melko hyviä numeroita koulussa! :D Eli ei minua ehkä mitenkään kovin tyhmäksi voi sanoa! :D

-Sed

Poissa Kukkamooses

• johtaja
  • Vuotislainen
  • three-headed Elmo
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #121 : Heinäkuu 26, 2008, 23:43:19 »
Testin mukaan olen 44 prosenttia rohkelikko, 24% korpinkynsi ja puuskupuh ja 8% luihuinen.

Toisen testin mukaan
Rohkelikko : 74
Korpinkynsi : 78
Puuskupuh : 78
Luihuinen : 58

Rohkelikko? En mielestäni ole mitenkään erityisen rohkea. Olen kovin ujonpuoleinen, enkä uskalla puolustaa itseäni. Olen myös aika arka, vastoinkäymiset musertavat minua, minulla ei ole juuri minkäänlaista itsetuntoa ja -luottamusta. Olen rohkea vain silloin, kun se on välttämättömintä. Tosin olen aika utelias, voisin vaikka mennäkin hortoilemaan öisille Tylypahkan käytäville, kunhan minulla vain on joku kaveri mukana. Yksin vain tilanteenpakosta.
Luihuinen? Kunnianhimoinen ainakin olen. Huomaan itseni haluavan kehuja ja suosionosoituksia ja tietenkin valtaa! Hui, yritänkö päästä maailman keisariksi? No ei nyt sentään, vallalla tarkoitan lähinnä sitä, etten kovasti tykkää olla jonkun tee sitä tee tätä-alainen. Haluan itselleni hyvän koulutuksen ja korkean viran, en halua olla mikään jätelaitoksen kirjanpitäjän assistentin siivooja (vaikka tietysti tärkeää työtä sekin). Oveluus ei sitten taida olla niitä vahvempia puoliani. Ellei oveluudeksi lasketa taitoa keplotella hiostavista tilanteista... tosin en ole hyvä siinäkään.
Onko minussa sitten ainesta puuskupuhiin? Pidän kynsin ja hampain kiinni ystävistäni, en päästä heitä missään nimessä menemään. Puolustan heitä viimeiseen. Mutta se ystäväpiiri onkin varsin pieni. He, jotka sattuvat kuulumaan sen ulkopuolelle eivät valitettavasti saa minulta kovinkaan paljon huomiota. Vihamiehiksi luokittelemani ihmiset sitten saavat tuta sen. Ahkeruuttakaan ei voi luonnehtia minusta, hyväuskoisuutta kylläkin. Ihmettelen hieman, miten nuo testit asettivat puuskupuhin minulle yhdeksi hyväksi vaihtoehdoksi.
Korpinkynsi taas. Vaikka en olekaan yleisesti kovin ahkera, se ei kuitenkaan päde koulun suhteen. Opiskelen kuin viimeistä päivää, keskiarvo on ihan kivasti yli yhdeksikön. Tunneilla viittaan aina kun tiedän ja viittaan silloinkin kun en tiedä. Ei minua ehkä kovin teräväksi voi sanoa, mutta en minä ainakaan tyhmä ole (vai olenko?). Tunnen ehkä suurinta vetoa tuvista korpinkynteen.

Luulen, että olisin kuitenkin loppujen lopuksi korpinkynsi. Tosin ensimmäisen testin jaksoin suomentaa kokonaan, mutta toisen kanssa meni vähän niille raiteille, että "mitä ihmettä tuo tarkoittaa? No, laitetaans vaik tuo." Eli joko korpinkynsi tai rohkelikko.
Harry Potter, don’t be shy
You got no luck with women, so perhaps you need a guy

miaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #122 : Heinäkuu 27, 2008, 01:04:14 »
Hmm.. Vaikea valinta! Haluaisin ehkä olla Luihunen. Kummallista. Ennen olen ollut vakaasti Rohkelikkojen puolella, mutta toisaalta...
No joka tapauksessa. Luihunen olisi todennäköinen tupani sillä:
Inhoan läksyjä, ahertamista ja sankarimainetta. En välttämättä uhrautuisi ystäväni puolesta, rohkeutta kyllä piisaa, mutta se menee välillä jo hulluuden puolelle... Olen ovela, kavala, inhoan sääntöjä, enkä lähes koskaan edes piittaa niistä. Olen ilkeä, kiero, sekä mahdottoman itsepäinen. Raivokohtauksiani kannattaa varoa, ja latelen suustani jatkuvasti törkeyksiä! xP
En silti haluisi olla ns. ilkeä Luihunen esim. en missään tapauksessa tahtoisi liittyä kuolonsyöjiin!

Poissa Lansu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #123 : Heinäkuu 27, 2008, 01:57:30 »
Jaa-a, empä tiedä. Nuo kaikki kuvaavat - paitsi Luihuinen - hyvin luonnettani. Olen mielestäni rohkea ainakin jossain määrin. Ja sitten tulee ristiriitainen juttu, olen ehkä uskalias, mutta samalla pelkuri. Vaikken usko, että siinä nyt ihan pelkään-pimeää-pelkoa tarkoiteta mutta samapa tuo. Voisin kai olla myös Puuskupuh - olen rehti, kaverini tykkäävät keroa minulle nimittäin kaikkea, koska tietävät etten (useinmiten) kerro niitä eteenpäin. Tai jos kerron niin kerron yleensä äidille joka niitä tuskin kertoo eteenpäin. Ja nyt poikettiin sivupolulle. Voin sanoa itseäni viisaaksi - ei siis mitenkään ylimielisenä ja itserakkaana vaan ihan muuten vaan. Tiedän vähän sitä ja tätä ja tota. Toisaalta, en ole kovin ahkera joten se siitä sitten. Joten luulen, että olen Rohkelikko :). Luihuisesta sen verran, että olen toki ovela ja jollain tapaa kiero ja sellainen, mutten ilkeä. Eihän toki kaikki Luihuiset ole ilkeitä, mutta usein ne ovat. Ihailen kyllä jollain tapaa sitä ominaisuutta, mutten itse ole ilkeä, niinkun totesinkin jo. Olen lyhyesti sanottuna rehti ja rohkea - sellainen hyvä-ystävä-puuskupuh. Jaa-a, olen Rohkelikko :). Tuntuu, että tässä toistettiin asioita. Tuntuuko teistäkin?

Kertokaa toki missä pirussa tuo testi sijaitsee? :)

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #124 : Heinäkuu 29, 2008, 12:13:40 »
Täällä on toinenkin tupatesti jokateki minusta Rohkelikon

Rohkelikko

Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
sydämmes urhoollinen on,
on sinulla ritarin uskallus
ja olet kumman peloton

http://hpfanit.vuotis.net/puuhaa/tupatesti.php

Ei kun siis Rohkelikko tein tuon testin toisen kerran ja olin Rohkelikko.
Ennen olin Korpikynsi.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2008, 11:27:45 kirjoittanut Temppa »
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?