Kirjoittaja Aihe: Los Serrano/ Serranon perhe  (Luettu 17044 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Chockladcream

• Ankeuttaja
Vs: Los Serrano/ Serranon perhe
« Vastaus #75 : Maaliskuu 30, 2008, 12:22:01 »
PARAS!  Niin huippu, kun voi olla. Mikään jakso ei jää tylsäksi, joka jaksossa on aina joku hassu tapaus. Guille ja Tete olis niin hyvä pari että ja Marcos ja Eva :)

Santiago on mitä hauskoin. Se on just sellanen käpähtänyt ukko, joka hermostuu pienimmästäkin jutusta : D

Lucia ja Diego sopii hyvin toisilleen, en vaan tajuu miten Lucia kestää aina niitä Diegon tyhmiä juttuja..

Candela ja Fiti sopivat myös toisilleen, hauskoja kaikin puolin. 

Ja ei sovi unohtaa Curroa, pienintä Serranoista ja ehkä hauskinta :)

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #76 : Huhtikuu 02, 2008, 15:28:02 »
Voooiiii, rakastan tätä sarjaa ihan kympillä. Viikonloppusin tulevat uusinnat on pakko katsoa ja jos ei ehdi niin eikun Yle areenalle.
Kesästä asti olen ollut täydellisesti koukussa tässä, yksi syy saattaa olla eräs lutuinen näyttelijä (Victor Elias alias Guille). ;D
Ja DVD on myös niin... nam. xD
Juu, lempparihahmoihini lukeutuu Guille, DVD, Africa, Tete jaaaa... Marcos. ;D
Ainut rasittava asia on se, että Diego, Santi ja Fiti ymmärtää joka asian väärin. *hakkaa päätä seinään*
Niin...
Guille/Tete on ihana paritus muuten...
Niin...
Marcos/Eva on toinen hyvä...
Niin... En keksi muuta. xD PARAS SARJA IKUNA. :D
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Bélen

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Huhtikuu 21, 2008, 17:26:26 »
Sarja on yksi parhaimmista. Uusinnat oli pelastus, mutta nyt on sitten nekin nähty. Kesällä en älynnyt katsoa ja kadun syvästi. Serranon näyttelijä valinnat on todella onnistuneet, varsinkin Lucían kohdalla. Belén Rueda on mahtava näyttelijä, joka sopii rooliin täydellisesti. Nyt kun uusinnat on nähty niin pitänee ostaa ensimmäinen kausi, sillä kuukausi ilman Serranon Perhettä on mahdottomuus.

On jäänyt hieman epäselväksi se kun Eva tuli takaisin ja vastasi Marcosille, niin lähtikö Eva heti takaisin Barceloonaa vai mihin se hävisi?

Lucíalla täytyy olla todella pitkä pinna, kun sietää Diegon tohelointia. Mutta hyvä pari silti. Diego yrittää olla tunnollinen isä ja selvittää riitoja, mutta taitaa olla niin että Lucía ne yleensä sitten selvittää, kun osaa keskustella eikä turvaudu aina vessaharjaan.

Oon oppinu jo ihan hyvin espanjaa pelkästään katsomalla Los Serranoa. Viikkoakaan en selviä ilman sitä.

Tähtikirkas

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Huhtikuu 23, 2008, 17:35:02 »
Oon vissiin nähnyt kaikki suomessa tulleet jaksot, joten odotan niitä kesäkuussa alkavia tietenkin : D Uusintoja en ole nyt katsonut, kun en muista koskaan niitä, mutta ei se niin väliä ole kun ne on jo nähty.
Guille/Tete pari on ehkä paras sarjassa ja tietty Marcos/Eva kun ne ei koskaan pääse oikein helpolla missään xD
Santiago on ehkä rasittavin, mut Fitillä on aina loistoideat mitkä menee lähes aina pieleen, repeen niitä :'D

Jäähiiri

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Huhtikuu 30, 2008, 18:04:34 »
Katson ja odotan innolla kesän jaksoja :> Fitin, Santin ja Diegon jutut ehkä välillä toistaa itseään, mutta en kuitenkaan koskaan kyllästy niihin, aina hauskaa katsottavaa :D Harmittaa kun hahmoja alkaa lähtemään, mutta ihana tv-sarja silti <3

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SicklePotion51
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #80 : Toukokuu 04, 2008, 09:09:51 »
Tietääkö kukaan milloin uudet jaksot alkavat?

teshha

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Toukokuu 04, 2008, 09:14:46 »
serranoin perhe on ihan paras ohjelma ja siihen jää koukuun jos ei oo ennen kattonnu kkun ekan kerranb kattoo ja sit kattoo monta kertaa putkeen, mutta se alko harmittaa kunn ne loppuu ¨ja muuten onko kukaan katttonnu serranon sivuilta sitä kun guille ja tete mennee yhteen (ihana pari)<3mut sit kun ne alkaa uuestaan kesäkuussa niinm sit saa taas kattoo sitä tulee ikävä ja voihan se boksin ostaa jossa on ne kaikki osat mut niis on aika monta levyy koska yhel levyl on ainoastaan 3 jaksoo;) MUT KAIKILLE SERRANO FANEIOLLE ETENKIN GUILLEFANEILLE TERKKUJA;)))

lumienkeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Toukokuu 04, 2008, 12:01:33 »
minäkin olen katsonut <: satuin viime kesän avaamaan telkkarin kun serranon perhe oli menossa ja siitä lähtien olen katsonut jaksot aina kun on mahdollista...!! =) lempi hahmoni ovat Guille ja Raul; heissä on huumoria... myös Marcos on hyvä ja Fran Perealla (marcosin näytteliällä) on hyviä kappaleita. ;D

otarie

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Toukokuu 07, 2008, 21:15:01 »
Hmm ei tainnut kukaan vielä mainita, että ne uudet jaksot alkavat 2.6? En kyllä kamalan tarkasti noita edellisiä viestejä lukenut.

Jäipäs viimenen jakso hyvään kohtaan, seuraavassa näytetäänkin sitten Teteä ja Guillea :)

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Toukokuu 17, 2008, 11:56:34 »
Joo uuet jaksot alkaa 2.6 :) <3 Se on vaan niin paras. Mää alotin kattomisen ihan ekasta jaksosta vaikken eka sitä ees tienny katoin vaa et jaaha mikäs tää taas on ja jäin heti koukkuun :D Suosittelin pitkin kesää kaikille kavereille sitä ja tällee.

Los Serranossa on se hyvä puoli just kun siinä ei tapahu mitään sellasta, tai no jos vertaan vaikka salkkareihin (hyi en tykkää yhtään!!) niin Los Serranossa ei tapahu sellasta vakavaa pettämistä ja joka asiassa on huumori mukana toisinku yleensä salkkareissa. (Olen syvästi pahoillani jos pahoitin jonkun mielen!) Ja kun Serranossa ne miehet on sellasia 'ajattelemattomia höppänöitä' ja ne naiset järkeviä, siksi ne käy just iha huipusti yhteen :D Serranossa on myös se hyvä puoli ku oikeestaan loppujen lopuks se oikeestaan perustuu (melkeen) kokonaan ihan tavalliseen tosielämään, siinä on vaan näytetty ne dramaattisesi ja isonnellen (tietysti, koska eihän muuten kukaan sitä edes tykkäisi katsoakkaan) Rakastan Marcosia ja sen lauluja ihan ylikaiken <3

Niin ja kun ne uudet jaksot lopetettiin väliaikaisesti näyttämästä (oho, ompas oudon kuulonen lause:DD) niin katoin kaikki maholliset juonipaljastukset iha tahallee, kaikilta telecinco:n sivuilta, youtubesta ja suomalaisilta Serrano - fanisivuilta :D Yleensä en kyllä halua tietää mitään paljastuksia mistään, mutta minusta oli hauksa tietää tapahtumat :D (joo pitäkää mua outona vaan ;D)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2008, 10:55:55 kirjoittanut Joje »
Is this the real life, is this just fantasy ?

Jusku

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Toukokuu 28, 2008, 15:05:54 »
Ihanaa! Serranon perhe (tai los serrano) jatkuu! ja uusilla jaksoilla. Pakko ruveta taas kattoon! Tietääks kukaan monesko tuotantokausi jatkuu/alkaa 2.6?

Poissa Minna

• ystävällinen mäyrä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #86 : Kesäkuu 02, 2008, 21:29:22 »
Ihanaa tosiaan, että alko nyt kesällä tulemaan uusia jaksoja. Eikös ne tuu joka päivä aamulla ja sitten vielä uusintana ilta-päivällä?

En ole oikeastaan katsonut sarjaa kovin kauaa, siis niitä vanhoja, koska ensin pidin koko ohjelmaa ihan outona, kun joskus olin nähnyt vilaukselta siitä, mutta kun aloin säännöllisesti katsomaan niin aloin pitämään siitä :)

~Minna
Mä huudan ohjeit mut auto menee puskii,
älä anna mun kuolla mun tuskii.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #87 : Kesäkuu 02, 2008, 22:31:15 »
Ihanaa! Serranon perhe (tai los serrano) jatkuu! ja uusilla jaksoilla. Pakko ruveta taas kattoon! Tietääks kukaan monesko tuotantokausi jatkuu/alkaa 2.6?

Luulisin, että nyt alkoi neljäs tuotantokausi sillä mikäli oikein ymmärsin viime kesänä tuli kolme ensimmäistä.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa henia

• Pikkuisen harhassa oleva
  • Vuotislainen
  • Pottermore: QuillNiffler10113
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #88 : Kesäkuu 03, 2008, 16:54:46 »
Jippii, Serranot alkoivat taas.  Ei kesäaamuja ilman tätä ihanaa uusioperhettä tai sen kommelluksia. Tätä on odotettu jo pitkään ja hartaasti. Muuten Jusku, jaksot jatkuivat neljännen tuotantokauden lopusta, jos niin kovasti haluat sen tietää. No ei muuta, ainakaan tällä kertaa.

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #89 : Kesäkuu 06, 2008, 14:50:43 »
Heh, katoin koko viime kesän Serranoita ja jäin koukkuun.
Pakko kattoo taas tänäki kesän. :D
Kukaan miun kaveri / sisko / äiti ei tykkää Serranoista. Äiti ei jaksa kuunnella sitä "jäkätystä", ja kaverit & sisko ei vaan tykkää. En tajuu, toi on iha mahtava sarja! :)
Lempparit on Fiti ja Raúl.
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #90 : Kesäkuu 08, 2008, 20:50:27 »

Pidän itse tosi paljon kyseisestä sarjasta. Sitä on tullut katsottua paljonkin jo viime kesänä ja nyt myöhemmin uusintoinakin aina kun olen muistanut.
  Sarjassa on minusta kaikille jotakin ja koska se on eri ikäryhmissä siihen tulee pakostikin lisää mielenkiintoa. Sarja ei myöskään rullaa paikoillaan vaan siinä tapahtuu koko ajan paljon kaikenlaista. Juuri sellaisista sarjoista minä pidän. Sarjan kokoajan sähläävät miehet ovat myös useimmiten hyvinkin hauskoja. Espanjan nopeaa ja paljolti käsieleistä kieltä on kiva kuunnella ja katsoa.^^

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Kesäkuu 09, 2008, 14:13:32 »
Seurailin tätä jaksoa joskus viime kesänä, silloin kun niin monet ihmiset eivät sitä vielä seurailleet. Mutta sitten se 'uskottavuus' katosi silmistäni ja rupesin kerta kaikkisesti vihaamaan sarjaa. Typerät roolihahmot, typerä juoni, typerä puhu ja huuto... Ja olen edelleen tätä mieltä:>

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #92 : Kesäkuu 09, 2008, 14:40:27 »
Mahtava sarja ^^ Ekan kauden katsoin boksilta ja nyt tulee seurattua aina kun kerkiää. Tänäänkin aamulla aloin melkein itkeä, kun Diego, Curro ja Guille muuttivat pois Teten ja Lucian luota. Tete ja Guille ovat niin söpö pari, siitä asti olen odottanut, että koska ne alkaa tapailla, kun Guille siellä vessassa tunnusti kerran Tetelle, että tykkää siitä.

Kerrassaan mainiota viihdettä ja plussana olen oppinut pari sanaa espanjaakin ^^
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #93 : Kesäkuu 11, 2008, 23:33:54 »
Jep tosi hyvä sarja. Seurasin viimekesänä niin paljon ku kerkesin ja nyt taas uudestaan. Mut nyt alko 5. tuotantokausi ja se ei enää mun mielestä oo niin hyvä... Ainaki nää pari ekaa jaksoo mitkä tuli, ni vaikutti jotenki väkinäisemmiltä ku aiemmissa tuotantokausissa. Ja mun mielestä Tete ja Guille oli paljon parempia riitelevinä sisaruksina.Toi niiden seurustelu juttu vaikuttaa kans jotenki väkinäiseltä. Ja sitte se Marcos eros Evasta (TAAS)...hohhoijaa päättäis jo. Onneks Raul on edelleen taattu Raul.  Tänki päivän jaksossa se oli niin tyhmä:D. Vähän pelottaa mitä tolle sarjalle käy ku tänki jälkeen on vielä 2 tuotantokautta, mut katotaan nyt rauhassa vielä ja toivotaan et se paranee tosta.

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #94 : Kesäkuu 12, 2008, 00:37:46 »
Ihanaa tosiaan, että alko nyt kesällä tulemaan uusia jaksoja. Eikös ne tuu joka päivä aamulla ja sitten vielä uusintana ilta-päivällä?

En ole oikeastaan katsonut sarjaa kovin kauaa, siis niitä vanhoja, koska ensin pidin koko ohjelmaa ihan outona, kun joskus olin nähnyt vilaukselta siitä, mutta kun aloin säännöllisesti katsomaan niin aloin pitämään siitä :)

~Minna

Ei tuu joka päivä, vaan joka arkipäivä. viikonloppuisin ei valitettavasti :(

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Kesäkuu 12, 2008, 19:31:35 »
Ärsyttää ko taas (ehkä 100. kerran) Marcos & Eva eros, kohta ne kuiteki on taas yhes.
Toivottavast Raúl & África palaa takas yhtee, ne on nii hyvä pari. :D

- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Systen

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Kesäkuu 13, 2008, 21:25:28 »
Ite oon rakastunu Curroon aivan totaalisesti !! :'> <3 Myös Guille ja Tete ovat ihania, ja tykkään heidän viha - rakkaus -suhteesta. Myös Guillen ja hänen kaveriporukkansa tekemät pilat ja kepposet ovat ihania. Kuten muutamat jo mainitsivatkin, on hyvä kun ohjelmassa on niin montaa ikäpolvea. Negatiivisiksi asioiksi monet, etenkin aikuiset, ovat maininneet puhetavan, Serranon perheessä kun ei hiljaista hetkeä ole, ja he pälpättävät espanjaa päällekkäin antamatta toiselle suunvuoroa, tahdilla jonka perässä on lähens mahdoton pysyä. En oikein pitänyt Eva/Marcos parituksesta, sillä jotenkin se on liian imelää? Tosin, aika Serranomaista :D

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #97 : Kesäkuu 14, 2008, 20:30:29 »
Jep. Africa ja Raul on niin söpö pari. :) Tete taitaa pyytää ensijaksossa marsipaania.. Katsotaan, tykkääkö Guille. :D Marcosin ja Evan ero on taas kerran ärsyttävä. Saisi sitä Evaa kuitenkin edes näyttää vähän.. Lucia ja Diego varmaankin palaa yhteen jossain vaiheessa. En usko, että se jatkuu noin  "luonnollisena" loppuun asti.

Mikäli viime kesäisistä lehtijutuista muistan mitään oikein niin Eva ja Marcos eivät kai ole enää yhteen palaamassa ja Evaa ei näytetä, koska näyttelijä poistui sarjasta. En nyt ole tästä aivan 100% varma, mutta tällainen muistikuva minulla on asiasta.

Serranot tulee muuten aivan loistavaan aikaan. Pelkäsin, että saan unirytmini ihan sekaisin lomalla valtavan uupumukseni takia ja syksyllä sitten en enää saa itseäni ylös sängystä kouluaamuisin ja vastaavasti sitten nukkumaan tarpeeksi ajoissa iltaisin (minulla on pitkä koulumatka ja kello soi arkisin viideltä). Onneksi Serranot jatkuivat ja, vaikken olekaan yhtään niin koukussa kuin viime kesänä, tulee pistettyä kello soimaan aamuisin. Iltaisinkin tietää, että on parempi mennä aikaisemmin nukkumaan, koska kello soi kuitenkin. Mainio tekosyy itselleen pitää unirytmi edes jonkinlaisessa kunnossa.

Olen kyllä hieman huolissani sarjan ottamasta uudesta suunnasta. Jotenkin muuttunut ihan sairaaksi kaikki kuviot. Viime kesän jaksoissa pysyttiin vielä jossakin ruodussa ja jutut tuntuivat edes vähän järkeen käyviltä, vaikka perheen elämä kieltämättä on hyyyyyvin outoa. Tämän kesän jaksojen osalta on jäänyt sellainen tunne, että käsikirjoittaja/t ovat heittäneet aivot totaalisesti narikkaan ja homma on karannut käsistä. Saa nyt nähdä, mitä tästä tulee. Toivottavasti sarjan taso ei kamalasti ala laskea, vaikka hommasta onkin tullut aivan yliperverssi - ainakin unisille aamuaivoille.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Systen

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Kesäkuu 14, 2008, 21:59:22 »
Olen kyllä hieman huolissani sarjan ottamasta uudesta suunnasta. Jotenkin muuttunut ihan sairaaksi kaikki kuviot. Viime kesän jaksoissa pysyttiin vielä jossakin ruodussa ja jutut tuntuivat edes vähän järkeen käyviltä, vaikka perheen elämä kieltämättä on hyyyyyvin outoa. Tämän kesän jaksojen osalta on jäänyt sellainen tunne, että käsikirjoittaja/t ovat heittäneet aivot totaalisesti narikkaan ja homma on karannut käsistä. Saa nyt nähdä, mitä tästä tulee. Toivottavasti sarjan taso ei kamalasti ala laskea, vaikka hommasta onkin tullut aivan yliperverssi - ainakin unisille aamuaivoille.

Samaa mieltä! Viime kesänä olin aivan koukussa Serranon perheeseen, nyt tuntuu etten jaksa katsoa edes kokonaista jaksoa, siellä kun jauhetaa samaa asiaa vaikka kuinka kauan.. Ärsyttää myös se, ettei sarjassa tapahdu enään oikein mitään; lucia ja diego riitelee, curro syö aamupalaa, guille ja tete riitelee, lucia avautuu candelalle, raul riehuu, marcos suree evaa, lucia ja diego riitelee, santiago ja fiti koittavat auttaa diegoa, guille ja tete ovat taas ystäviä, curro syö uudelleen... :DD

jedisoturi

• Ankeuttaja
« Vastaus #99 : Kesäkuu 20, 2008, 20:49:33 »
Juu tuota sarjaan on tullu seurattua ja on tosi hyvä. Luulen et Africa ja Marcos alkaa seukkaan ja Eva ei ees tuu takas koko ohjelmaan. Guille ja Tete on hyvä pari.