Kirjoittaja Aihe: Los Serrano/ Serranon perhe  (Luettu 14042 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa loorry

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Los Serrano/ Serranon perhe
« Vastaus #125 : Elokuu 04, 2008, 13:24:42 »
Currosta ei kyllä uskoisi, että se on jo 12 vuotias. Näyttää alle kymmenvuotiaalta.    

Curron näyttelijä on tällä hetkellä 12 vuotias. Noissa jaksoissa mitä nyt suomessa näkyy se on noin 9-10 vuotias veikkaisin. Katoin noita klippejä youtubesta serranon perheen vikasta tuotantokaudesta (ei kannata se on hölmöä, siinä spoilaantuu) ja kyllä se siinä jo ihan 12 vuotiaalta näytti.

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Kuka mitä häh?
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #126 : Elokuu 04, 2008, 14:08:55 »
Ihmiset ottavat jotenkin liian tosissaan tämän sarjan. Minä kallistun sille linjalle, että tuo pelastaa koko sarjan, mutta toisaalta Serranot on sarjana vähän sen tyyppinen, ettei minua haittaisi oikein mikään käänne tai en näe, että mikään pystyisi lopullisesti pilaamaan sitä. :D
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Poissa Fowl

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #127 : Elokuu 06, 2008, 16:34:00 »
Currosta ei kyllä uskoisi, että se on jo 12 vuotias. Näyttää alle kymmenvuotiaalta.     
Curron näyttelijä on tällä hetkellä 12 vuotias. Noissa jaksoissa mitä nyt suomessa näkyy se on noin 9-10 vuotias veikkaisin. Katoin noita klippejä youtubesta serranon perheen vikasta tuotantokaudesta (ei kannata se on hölmöä, siinä spoilaantuu) ja kyllä se siinä jo ihan 12 vuotiaalta näytti.
11 vuotias näissä jaksoissa mitä nyt näytetään, viimeisissä lähes 13.

sirrrex

• Ankeuttaja
« Vastaus #128 : Syyskuu 05, 2008, 08:18:45 »
Heei serranot ! :D En oo ikinä kattonu vakituisesti tai edes kovin usein, mutta ihan katottavaa sarjaa on todellakin. 8) Parhaan kaverin kautta tutustuin tähän sarjaan suunnilleen reilu vuosi sitten tai sinne päin. Se kun sattuu olemaan semmonen himofani, että aina kun siellä oon, niin katotaan serranot. :'') Eipä siinä mitään, koska tää sarja on hyvä ja vaikka ei olis nähny monia jaksoja siitä välistä, niin pääsee nopeesti kärryille, että mitäs tapahtuu.

Lucian kuolema oli tosi koskettava, ja jos olisin sillon ollut yksin kotona, niin olisin varmaan itkenytki. ;< Ikävää, että sen piti kuolla, mutta ei sitä mitään voi. Sääli vaan Diegoa.

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #129 : Maaliskuu 01, 2009, 14:49:23 »
Ihan paras sarja seuraan niin monta jaksoa kuin pystyn, mutta niitä jää ainaa muutama väliin. Siksi aion ostaa tuotantokaudet dvd:lle
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Uppo

• -outo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #130 : Maaliskuu 13, 2009, 16:51:42 »
Serranon perhe on hyvin hauska ohjelma. Joskus siinä on ihan kumallisia asioita. Serranon perhettä on kiva kattoa kun siinä kuulee vähän espanijaa. Kaikki siinä ohjelmassa puhuu ihan hirveän nopeasti. Parhaita hahmoja ovat Choni,santiago ja Africa.

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #131 : Huhtikuu 27, 2009, 19:26:07 »
Yhdessä vaiheessa katsoin Serranoita tosi ahkerasti, varmaan kaikki jaksot tuli katsottua jos vaan oli mahdollista. Se on hauska, ja kuitenkin kivasti 'ihmissuhdesotkuja' ja muuta. Jossain vaiheessa sitten en ihan aina katsonut, innostus vähän lopahti. Joskus sitten äitini kanssa netistä katsoimme, miten sarja loppuu ja... järkytyin. No en ehkä, vähintään yllätyin. Ja taitaa ne nytkin uusintana tulla, mutten jaksa enää katsoa, ehkä on viikonloppuisin muutakin tekemistä nykyään.
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #132 : Huhtikuu 27, 2009, 21:19:31 »
Olen katsonut tv:stä sekä löytyy kaikki dvd:t mitkä ovat ilmestyneet eli
5 vol2 asti.Tykästyin sarjaan heti kun näin ensimmäisen.Laitoin kellon soimaan kesäarki aamuisin,etten missaisi jaksoa.Cd:tä en ole vielä saanut,mutta toivoa saapi..
Nythän niitä on jo ilmestynyt 6vol2 asti:)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2009, 22:52:37 kirjoittanut April »
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Serious

• Tillintalla
  • Vuotislainen
« Vastaus #133 : Huhtikuu 28, 2009, 13:41:44 »
Löysin kirpparilta koko 2. tuotantokauden dvd:n neljällä eurolla ^_^
Elämän tarkoitus on etsiä se.

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #134 : Toukokuu 11, 2009, 18:33:01 »
Aloin kattoo tätä joskus silloin kesällä ku tää tuli ekaa kertaa...jäin heti koukkuun

Tää toi aina piristystä tylsään kesäloman alkuun.

Oon ain tykäny eniten Raul/Africa ja Guille/Tete parituksista ja inhosin syvästi Lolaa silloin ku se käväs muutama jaksoo...

Lucian kuolema...*nyyh*...

Kummankohan tien Diego valitsi?

Onks tietoo miloin jatkuu??
Chill out, baby

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #135 : Toukokuu 19, 2009, 17:49:55 »
Toinen päivä kesäkuuta jatkuu!

Aivan ihana sarja katsoin kerran ja jäin heti koukkuun.

Africa on paras. Paras pari on Africa ja Raul.

Poissa Jaimee

• kirjoitusvirheiden professori
  • Vuotislainen
« Vastaus #136 : Elokuu 20, 2009, 20:09:05 »
Koskas se nyt siis, tulee, vai tuleeko ollenkaan?
Kun katon aina areenalta, ja siinähän oli et päätösjakso.Mut toisaalta, ei se voi loppua siihen, kun kaikki jäi ihan kesken.

Sorryyy, en tiiä kauheesti kun en oo aina jaksanu seurata vaikka sarja on niin ihana.Mut ne jaksot on nii pitkiä, et en ehi aina kattoo vaikka tallentaisin...
Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #137 : Elokuu 21, 2009, 10:01:34 »
8. tuotantokauden ja samalla koko sarjan päätösjakso tuli keskiviikkona, uusintana torstaiaamuna.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #138 : Elokuu 21, 2009, 15:56:06 »
Serranot tuo kyllä heti mieleen hurjan nopean espanjan kielen ja lämpimän maan. Sitä tämä sarja kyllä on, nopeutta niin kaikenlaisissa hulluissa ja huvittavissa (jahka ehkä joskus hieman yliampuvissa) kohtauksissa ja kielessä, sekä lämpöä ilmapiiriltä ja tunteilta.

Sarjaa en ollut katsonut aikaisemmin, mutta tänä kesänä katsoin aina kun ehdin ja muistin. Espanjaa kun opiskelen, niin siitä on myös täten myös hyötyä. Sarjaan pääsin melko nopeasti sisälle parin jakson jälkeen, mikä yllätti positiivisesti.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 18:24:08 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #139 : Elokuu 30, 2009, 22:21:35 »
Minäkin tunnustaudun tämän sarjan faniksi. :)

Kolme kesäähän tätä sarjaa tuli, mutta sitten nyt pari viikkoa sitten loppui eikä jatkoa ole tulossa. :( Ekana kesänä katsoin satunnaisesti, ja sitten vasta talven uusinnoista kiinnostuin sarjasta. Seurasin kaksi viimeistä kesää sarjaa tiukasti jakso jaksolta ja kyllä Serranon perhe on koukuttanut minut aivan täysin. :) Parasta sarjassa on kaikki ne hölmöt tempaukset, joille saa nauraa loputtomiin ja tietysti kaikki suhdekiemurat. Parhaita pareja mielestäni olivat Téte ja Guille sekä Raul ja Africa. Ja sarjan alkupuolelta Eva ja Marcos, mutta pari muutti myöhemmin Barcelonaan, vaikkakin Marcos piipahtaa aina välistä sarjassa ihan viimeiseen tuotantokauteen asti.

Guillen ja Téten kaveriporukka oli oikeastaan se kaikkein kiinnostavin porukka. Yoli oli Téten ystävä uudessa koulussa jo alusta asti. Guille taas kepposteli omien kavereidensa kanssa koko ajan, varsinkin pienemmällä iällä. Sarjastahan on noussut useita bändejäkin. Santa Justa Klan oli Guillen, Téten, Bolichen ja DVD:n oma bändi, eivätkä he minusta aivan huonojakaan olleet. :) Espanjaa on kiva kuunnella, niin lauluna kuin puheenakin. Se on niin nopeaa ja kiihkeää ja kädetkin elehtivät mukana, että aluksi aivan nauratti. :D Itse aloitan espanjan opiskelun syyskuussa, saa nähdä mitä siitä tulee. :)

Viimeisestä jaksosta sitten:
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

// Chrystal: Joo, niin se Curron juttu varmaan menikin. Kaikki oli niin sekavaa, että ymmärsin sen varmasti väärin. ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2009, 17:56:45 kirjoittanut Titta »
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #140 : Syyskuu 04, 2009, 22:49:08 »
Tykkään Serranoista tosi paljon, aloitin siis katsomisen ihan alusta asti. Silloin katsoin epäsäännöllisesti aina kuin muistin. Toissa kesänä aloin säännöllisesti seurata ja viime kesänä taisin katsoa kaikki jaksot. Lucian kuolema oli surullinen kohtaus, samoin sen jälkeinen aika. Kaikki kiinnosti sarjassa eikä jaksoja kyllästyttänyt katsoa, ja nyt tahtoisin hankkia kotiinkin tuotantokausia. Olen oppinut espanjan kieltä jonkin verran pelkästään katsomalla sarjaa.
Mutta puhun nyt viimeisimmästä kaudesta. Saako siitä puhua ilman spoilereita? Laitan varmuuden vuoksi kaikki spoilerin alle.
Mutta kokonaisuutena sarja oli kyllä hauska ja viihdyttävä.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #141 : Syyskuu 20, 2009, 04:16:04 »
Loppuratkasu oli kyllä tosi huono....

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #142 : Lokakuu 11, 2010, 18:59:17 »
Ihan paras sarja! Olen katsonut suurimman osan jaksoista ja olen aivan koukussa :) Haluaisin nähdä kaikki jaksot, mikä ei onnistu oikein ellei ne nyt kohta ala taas uusintana.

En melkein koskaan itke millekkään TV-sarjalle, mutta Serranoissa oli yksi kohta mikä pisti minut itkemään
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #143 : Tammikuu 07, 2011, 22:07:05 »
Aivan ihana sarja oli. Olen (kai) katsonut about kaikki jaksot. Voisivat aloittaa ensi kesänä sen näyttämisen(:
Itken muutenkin aivan himo helposti ja taas löytyi tästäkin sarjasta parikin kohtaa, mutta nämä muistan parhaiten:
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa augustiina

• kohtalonviivan tulkitsija
  • Vuotislainen
  • auguurin nauru
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #144 : Toukokuu 21, 2011, 14:50:24 »
Aivan ihana sarja <3 Aloin seuraamaan tätä jostain toisen tuotantokauden alkupuolelta, mutta kaikki ensimmäisenkin tuotantokauden jaksot on myös katsottu DVD:ltä. Itselläni on DVD:llä ensimmäinen, toinen ja kolmas tuotantokausi sekä neljännen tuotantokauden eka osa. Aion hommata kaikki loputkin, kunhan vaan löydän ne kaupasta ja saan rahaa.

Sarjassa on sopivasti huumoria ja dramaa, eikä siinä ole koko ajan huumesekoiluja tms. mikä on mielestäni hyvä asia, sillä esim. Salkkareissa on nykyään koko ajan sellaista kauheaa pyöritystä huumeiden, alkoholin ja rikollisuuden pyörteissä, mistä en pidä lainkaan. Olen siis erittäin tyytyväinen, ettei Serranon perheeseen sitä ole tungettu. Sarjan tapahtumat voisi siis melkein kuvitella tapahtuvan myös tosielämässä.

Loppuratkaisu oli kyllä vähän tönkkö, mutta menettelee.
Vika jakso oli kyllä muuten todella hyvä, mutta surullinen.

Lempihahmojani on Guille, Africa, Teté, Santiago ja Choni. Nämä ovat ajan myötä vähän vaihdelleet, mutta eivät suuremmin.
Sen jälkeen helpottaa
Kun kädet irrottaa

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #145 : Elokuu 07, 2014, 17:16:35 »
Pöö, Serrano-fani aka Helmiina aka Teté92 tulee esiin. :D
Aivan mahtava ohjelma, jäin tähän niin koukkuun.
Äijätrio, ei huhhuh,
Santiago puhuu englantia:
Riplitsii
Nauroin tolle kohalle vedet silmissä. :D
Koko sarjan oon nähny ja omistan dvd:t 1-3.
Saisivat vaan näyttää tätä vielä telkkarissa :)
Onks tietoo miloin jatkuu??
Eipä taida Serranot enää jatkua, ja sorry, kun lainaan vähän, okei paljon vanhaa viestiä.

Loppuratkaisu oli kyllä vähän tönkkö, mutta menettelee.
Vika jakso oli kyllä muuten todella hyvä, mutta surullinen.

Lempihahmojani on Guille, Africa, Teté, Santiago ja Choni. Nämä ovat ajan myötä vähän vaihdelleet, mutta eivät suuremmin.
Mä taasen katoin alusta asti tätä sarjaa, ja joo.
Toi loppuratkasu oli aika tönkkö. Varsinkin
  olisi voinut jättää pois.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2014, 19:49:02 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #146 : Elokuu 25, 2015, 11:53:34 »
Aikoinaan näin pätkiä kyseisestä sarjasta mutta kokonaisen jakson katsoin puoliväkisin koska kolme ystävääni olivat innostuneet sarjasta. Jatkossa kuin huomaamatta tuli katseltua lisää. Tuolloin Fiti oli kiva henkilöhahmo. Nyt omistan kaksi ekaa tuotantokautta, sarja ei ole mielestäni mikään paras. Välillä Diegon hössöttäminen ja jossittelu turhauttaa mutta jaksoissa tapahtuu niin paljon kaikenlaisia sekaannuksia ja mokia että ihan realistinen on joo. Lucía on aina kaunis, muutenkin hyvä näyttelijä tuo Belén Rueda. Marcosista biiseineen en pidä yhtään, ei minkäänlaista vetovoimaa. Paquillo oli tavallaan kiva henkilöhahmo myös. Kuka teidän mielestä oli paras tyyppi sarjassa? Huh, sarjaa on tehty 8 tuotantokautta. Jossain vaiheessa putosin kärryiltä ja lopetin katsomisen kokonaan. Olen katsellut jaksoja hyvin sekalaisesti, eli nähtävää vielä riittää. Minkä kauden kohdalla Lucian kuolema tapahtui? Sen vielä muistan. Ja sen kun Diego aloitti jälleen uuden suhteen mutta ongelmia riitti. Sarjan loppuratkaisua en muista/tiedä ollenkaan. Oletteko katselleet netistä/televisiota vai jopa ostaneet niitä DVD-bokseja? 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2015, 17:03:41 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #147 : Syyskuu 02, 2015, 17:14:07 »
Minkä kauden kohdalla Lucian kuolema tapahtui? Sen vielä muistan. Ja sen kun Diego aloitti jälleen uuden suhteen mutta ongelmia riitti. Sarjan loppuratkaisua en muista/tiedä ollenkaan. Oletteko katselleet netistä/televisiota vai jopa ostaneet niitä DVD-bokseja?

Lucían kuolema tapahtui 7-kauden lopussa
Tätä jaksoa ei voi katsoa itkemättä.
Diego hyppää sarjan lopuksi sillalta, ja herää ja tajuaa, että kaikki olikin vain unta.

Minulla on kaudet 1-3 DVD:llä, vaikka ykköskaudesta puutuu ärsyttävästi yksi DVD-levy...
Telkkarista ja Youtubesta olen noita lähinnä muuten katsellut, tykkäsin ja tykkään yhä. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".