Kirjoittaja Aihe: Los Serrano/ Serranon perhe  (Luettu 15835 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Achil

• Teloitettu mafioso
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Los Serrano/ Serranon perhe
« Vastaus #100 : Kesäkuu 23, 2008, 02:16:14 »
Sarja on huonontunut aivan järkyttävästi viime kesäisestä, vaikka eihän se nyt ihme ole kun ollaan jo ties missä tuotantokaudessa, mutta silti harmittaa paljon. Viime kesänä tylsien sadepäivien kohokohta oli juurikin aamuinen Serranojakso, nyt viime jaksoja ei ole melkein edes jaksanut katsoa ja turhaa kälätystä on pakko kelata. Kaikki jaksot olen kuitenkin jotenkuten katsonut. Evan poistuminen sarjasta on tosi harmillista, kuten tulevaisuudessa tapahtuvat muutkin menetykset. Niistä kuultuani vakuutuin siitä, että sarja ei tule ainakaan paranemaan - jo nyt vierastan uusia "korvaavia" henkilöitä, kuten Helenaa ja niitä tulee mitä luultavemmin tulemaan enemmänkin. Se Lourdesin veli ottaa ehkä eniten päähän, niin ärsyttävä hahmo. Viime jaksoissa se on tunkenut mukaan kaikkialle. Toivon todella, että hän poistuu ruudusta piakkoin. Eipä viime jaksossa mukaan tullut Fitin siskokaan paremmalta vaikuttanut, voi huokaus kuinka ärsyttävä ja vaikutti siltä, että hänkään ei ihan heti ole Diegon luota poistumasta. Raulin ja African ero oli todella surullinen, se oli paras paritus :(. Africa/Marcos -paria on vaikea kuvitella, enkä usko, että siitä mitään tulee. Evan ja Marcosin ero oli kyllä jotenkin naurettava, ensin vannotaan sitä ikuista rakkautta ja sitten muutaman kuukauden päästä erotaan :D. Teten ja Guillen suhteen voisi käydä paremmin, kunhan Guillesta ei tule isänsä kaltaista mustasukkaista kavereiden neuvoja kuuntelevaa puoli-idioottia. Piirteitä on kyllä jo näkynyt, että ei sen puoleen..

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #101 : Kesäkuu 23, 2008, 11:57:09 »
Miust sarja ei oo silleen huonontunu (paitsi sillä lailla, kun Lucia & Diego eros), mutta se toistaa kokoajan samaa.
Kokoajan jotku eroaa & palaa yhteen & eroaa. Aina Fiti & Santi istuttaa Diegon päähän jotain omituisia kuvitelmia & Lucia suuttuu Diegolle vielä enemmän.
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #102 : Kesäkuu 26, 2008, 21:09:37 »
Jaksoin tätä uutta kautta muutaman jakson katsoa, kunnes Choni tuli kuvioihin. Raivostuttava nainen, ei lähde kulumallakaan! En vain käsitä Diegoa, miten joku voi olla niin sokea ja johdateltavissa? Eniten Serranoissa ärsyttää juuri se, ettei asioista koskaan puhuta suoraan, vaan kierrellään ja kaarrellaan ja kyttäillään. Sitten kysytään välissä neuvoa kaverilta, joka ei tiedä oikeasti yhtään mitään vaan sotkee kaiken vain entistä enemmän. Jossain vaiheessa asianomainen kuulee pitkän mutkan kautta joltain sivulliselta, miten asia oikeasti on, mutta siinä vaiheessa on jo liian myöhäistä saada asiaa korjattua ja kaikkea takaisin ennalleen. AARGH! Miksei kukaan voisi kerrankin puhua totta ja vastata johonkin kysymykseen rehellisesti? Miksi Raúl ei osaa päättää, ollako vai eikö olla Áfrican kanssa? Miksei hän osaa keskittyä yhteen tyttöön kerrallaan? Miksi Diego on niin itsepäinen? Miksi kaikki aina kuuntelevat kaveriaan mieluummin kuin omaa sydäntään? Miksei kukaan pysy yhden kumppanin kanssa? Miksi kaikki sähläävät keskenään perheen ja saman kaveripiirin sisällä? Miksi Marcosin ja muiden koulussa on vain kaksi opettajaa ja rehtori? Miksi maapallo on pyöreä? Miksi planeetat kiertävät aurinkoa? Tässähän ollaan jo perimmäisten kysymysten äärellä.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Caribu

• Ankeuttaja
« Vastaus #103 : Kesäkuu 30, 2008, 11:47:47 »
Aivan ihana sarja! Olen katsonut ensimmäisen tuotankokauden jaksot ja katson nyt toisen! Aivan mahtava sarja. Siinä näkyy niin hyvin espanjalaisten tempperamentti ja maailma on ihana<33

Poissa Croadhengel

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Heinäkuu 11, 2008, 19:54:14 »
Hehheh, paras näytelty sarja ikinä. Tete ja Guille vaan eros.. Höh.. Onneksi Diego ja Lucia palas yhteen, paras hahmo on Raul ja Santi(ago)  ja eilisessä jaksossa Raulille sattui vähän kaikkea... Sai sähköiskun, löi polvensa veneeseen sinne hypätessään, kala puraisi varpaaseen, oli tukehtua karkkiin ja shamppanjapullo pamahti naamalle.. jaah.
'Hermione kirkaisi. Musta ponkaisi seisaalleen. Harry Sätkähti kuin olisi saanut sähköiskun.'

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #105 : Heinäkuu 11, 2008, 22:02:29 »
Taisin jopa pitää tästä sarjasta silloin kun sitä ekan kerran näytettiin tv:ssä, mutta jotenkin kaikki mielenkiinto katosi siitä ajan mittaan. Sanotaanko nyt vaikka näin: se oli tuoretta ja piristävää - mutta vain hetken. Ylipitkät jaksot tuntuvat aika vieraannuttavilta (pikku syy, mutta ehkä joku ymmärtää) ja ne hahmot ovat pöljiä, erityisesti miehet. Kaikki se vouhotus ja espanjan pajattaminen ylinopeaan tahtiin... Koko sarja alkoi vain tympimään. Eipähän kesäisin ole tarvetta nousta aikaisin tv:n ääreen.

Ai niin, sekin vielä, että minua ärsytti kamalasti sen tunnusbiisin esittäminen lähes joka jaksossa :D Ei mikään ihme, etten pidä Fran Perean musiikista, kun sitä veivattiin uudestaan ja uudestaan...

Poissa Villa Viola

• Salarakas Mäyrä
  • Vuotislainen
  • Rakkaus on kärsivällinen!
  • Pottermore: WingHowl90
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #106 : Heinäkuu 12, 2008, 14:12:09 »
Taisin jopa pitää tästä sarjasta silloin kun sitä ekan kerran näytettiin tv:ssä, mutta jotenkin kaikki mielenkiinto katosi siitä ajan mittaan. Sanotaanko nyt vaikka näin: se oli tuoretta ja piristävää - mutta vain hetken.

Noihan se just menee! Mä aloin seurata tätä sarjaa vasta kesäkuun alussa ja vaikka sarja onkin koukuttava en aina jaksaisi katsoa sitä. Jotenkin ne henkilöt ja juonikuviot vain ärsyttävät. Silti katson sitä "velvollisuudesta" ja siinä toivossa, että seuraava jakso on parempi.
  Serranon perhe on kyllä siitä jännä sarja, että siihen näemmä pääsee mukaan ihan keskeltä kautta. Johtunee varmaan siitä, että yksi jakso on elokuvan mittainen... Olisikohan tämä sarja vielä ärsyttävämpi, jos yksi jakso kestäisikin 40 minuuttia? Pitkissä jaksoissa on kuitenkin se hyvä puoli, että alussa ilmenevät ongelmat yleensä pystytään selvittämään jakson loppuun mennessä.

Jusku

• Ankeuttaja
« Vastaus #107 : Heinäkuu 16, 2008, 11:26:31 »
onhaan tota tullut seurattua jo viime vuodesta! melkein kaikki jaksotki on nähty. harmi vaan että tänään alkoi kuudennen kauden jaksot ja niitä on tehty vain kahdeksan kautta, eli sarja alkaa olemaan lopussa. itse en oikein pidä sarjasta, mutta se on vähän kuin pakko katsoa. ne kaikki kuviot on välillä todella ärsyttäviä. melkein tekis mieli huutaa äänee, että älä tee sitä tai muuta vastaavaa. meiän sukulaisista sitä kattoo äiti, mummo, mä ja mun veli.

HaPoFa

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Heinäkuu 17, 2008, 21:42:08 »
Aivan loistava sarja! Ylläpidan http://www.serranoklubi.net sivustoa.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
« Vastaus #109 : Heinäkuu 17, 2008, 22:16:46 »
Voisiko joku briiffata minua lyhyesti, mitä viimeisen kahden viikon aikana on tapahtunut? Sen kymmenminuuttisen perusteella mitä eilen katsoin, on Fiti ilmeisesti äkkirikastunut, Raúl malli (?) ja takaisin yhdessä Áfrican kanssa ja Diego ja Lucía taas yhdessä. Onko näin? Entä onko muuta oleellista tapahtunut?
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Fowl

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #110 : Heinäkuu 29, 2008, 02:46:45 »
No jopas jopas, täällä on tästäkin sarjasta topicci! Ihme etten ole aiemmin huomannut..
Siis täydellisen mahtava sarja, Guille ja Teté ovat ehdottomia lempihahmojani!
Varmaan jotkut tiesivät jo, että Serranon perhe loppui jo espanjassa kahdeksan tuotantokauden jälkeen ja käsikirjoittajat
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Noo, aika mennä nukkumaan ^^

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Heinäkuu 29, 2008, 10:50:42 »
Oi että oli surullinen jakso tänään :(

Ihanko tosi tuo juttu Fowl :o Onpas tyhmää.
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Arminas

• Addikti
  • Vuotislainen
« Vastaus #112 : Heinäkuu 29, 2008, 15:35:13 »
Ei helv... jos asia on niin kuin Fowl sanoi. Ei ne voi NIIN julmia olla :o

Mutta mutta, Serranon perhettä olen katsonut vasta tästä keväästä lähtien, aiemmin muutaman jakson. En siis aiemmista kuvoista tiedä paljonkaan ja alussa oli hankalaa päästä selville kuka oli sukua kenellekin yms. Alkuosan jaksoja olisi kyllä kiva nähdä, niin että tietääkö kukaan voiko niitä katsoa jossain netissä?
The stories we love best do live in us forever.

Incomplete

• Ankeuttaja
« Vastaus #113 : Heinäkuu 29, 2008, 20:11:40 »
Lucían kuolema oli koskettava mutta tulipahan ainakin traaginen juonenkäänne joita on aina hyvässä tv-sarjassa. Minullakin tuli kyyneleet silmään kun katseli miten jokainen itki kun sai tietää Lucían kuolemasta. Mutta sitä jäin kyllä hieman ihmettelemään että miten Lucía oli voinut olla sen jälkeen Diegon luona kun oli kuollut vai oliko se Diegon mielikuvituksen tuotetta?

Sarjaa aloin seuraamaan vasta tämän kesän alussa kun kaikki luokkalaiseni puhuivat siitä niin innostuneena ja halusin tietää että minkälainen tämä ohjelma sitten on. Alussa olin sarjaan ihan koukussa, jokainen jakso piti nähdä mutta nykyään katson sarjaa jos satun television ääreen. Emilian ja Sun tuleminen sarjaan (inhoan heitä, yhhyh) ja jatkuva itseään toistaminen on syynä siihen minkä takia olen vähentänyt sarjan katsomista.

Lempihahmoni on Valdano ja usein harmittelenkin sitä että häntä esiintyy sarjassa niin vähän. Valdano muistuttaa muuten aika lailla Remus Lupinia, hän kun on aina hillitsemässä Guillea, Boltsia ja DVD: tä. (anteeksi, piti tännekkin tunkea hiukkanen Potteria) Vähiten taas pidän Tetéstä joka on aika monen suosikkihahmo. Mielestäni hän on aivan liian itsekäs ja jotenkin pinnallinen. Hänen olemuksensa kaiken lisäksi kuvottaa minua. Ja aiemmin mainitsemani Emilia & Su ovat myös vastenmielisiä.

Hmmh, jännä juttu miten innostun puhumaan sarjojen henkilöistä niin kuin he olisivat oikeita ihmisiä.

Poissa Fowl

• Vuotislainen
« Vastaus #114 : Heinäkuu 29, 2008, 23:25:16 »
Kyllä, olen täysin tosissani, valitettavasti.
Täällä asiasta enemmän infoa. Tuo sivusto muutenkin on tosi hyvä, jos haluat tietää jotain Serranoista :) VAROITUS! Älä paina linkkiä jos et halua spoilaantua tulevista tapahtumista!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2008, 23:39:41 kirjoittanut Fowl »

Poissa loorry

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #115 : Heinäkuu 30, 2008, 15:19:51 »
Juu on kyllä ihan idioottimainen toi sarjan päätösjakso.

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #116 : Heinäkuu 30, 2008, 15:54:12 »
Jep, loorry, olen samaa mieltä kanssasi! Onko tuo ihan totta, Fowl? En usko! Ei voi olla! Oikeasti! Ei, ei, ei! Olin ihan pihalla, kun katsoin sen viimeisen jakson koko sarjasta. Siis tääääh? Se loppu oli ihan ihmeellinen.
-.-
Hermot meni. o.O
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Poissa Fowl

• Vuotislainen
« Vastaus #117 : Heinäkuu 31, 2008, 16:10:41 »
Jep, loorry, olen samaa mieltä kanssasi! Onko tuo ihan totta, Fowl? En usko! Ei voi olla! Oikeasti! Ei, ei, ei! Olin ihan pihalla, kun katsoin sen viimeisen jakson koko sarjasta. Siis tääääh? Se loppu oli ihan ihmeellinen.
-.-
Hermot meni. o.O
En kai sitä tänne laittais, jos se ei ois totta? Typerä loppu todellakin :(

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #118 : Heinäkuu 31, 2008, 19:19:26 »
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2008, 07:57:22 kirjoittanut fascino »
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Niko Tapani

• Ankeuttaja
« Vastaus #119 : Heinäkuu 31, 2008, 23:42:46 »
Kaduin kun luin spoilerin, voihan..! En tietenkään syytä Fowlia asiasta, mutta jos kerättäis rahat ja ostettais lentolippu ja haukuttais käsikirjoittajat maan tasalle?

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #120 : Elokuu 01, 2008, 12:39:01 »
Tuosta spoilerin takaisesta,
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #121 : Elokuu 01, 2008, 15:47:33 »
Jaa, no, voihan sen käsittää tuolleinkin mutta minusta jotenkin tyhmä loppu. Kuka ehdotti niitä lentolippuja Espanjaan? Minä voin mieluuuusti lähteä mukaan. ;D
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #122 : Elokuu 01, 2008, 17:30:12 »
Oli kamalaa kun Lucia kuoli. Tuo loppu kuulostaa todellakin oudolta, se olisi voinut olla parempikin mutta oikeastaan olen ihan tyytyväinen. Vaikka sitä miten muuttaisi, aina olisi joitakin jotka eivät tykkäisi siitä.
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #123 : Elokuu 01, 2008, 22:47:18 »
Toisaalta tuossa lopussa on tosiaan se hyvä puoli, että se oikeastikin on aika vitsikäs. Tuollaisesta lopusta heitetään aina läppää, mutta sellainen saadaan oikeasti vain hyvin harvoin eli oikeastaan aika omaperäistä. [off] Tosin alan olla kallistunut jo sillekin kannalle, että olisi ollut aivan loistavaa, jos Rowling olisi päättänyt seitsemännen Potterin siihen, että Harry olisi herännyt kesken ratkaisevan hetken lopputaistelusta ja todennut: "Se olikin vain unta". En siis tiedä, kuinka paljon mielipidettäni arvostetaan.[/off]

Sitä paitsi tuo loppu tuo esille hyvin mielenkiintoisen piirteen Diegossa: mielikuvitus on rajaton.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #124 : Elokuu 03, 2008, 22:33:20 »
Tämä kyseinen sarja on uskottavampi kuin mikään niistä muista sarjoista, joita seuraan. Kaikista surullisinta koko sarjassa tähän asti on ollut Lucían kuolema. Se itketti kyllä.
     Huom. Olen nähnyt Serranon perheen jokaisen jakason alkujaksonkin. Herään joka arkiaamu katsomaan Serranoita ja jos minulla ei ole iltäpäivällä mitään tekemistä katson Serranoiden uusintaa. Olen yksinkertaisesti koukussa tähän sarjaan. 
     Lempihahmojani ovat Guille, Teté ja Curro. Currosta ei kyllä uskoisi, että se on jo 12 vuotias. Näyttää alle kymmenvuotiaalta. Inhoan sarjassa eniten Fitíä. Häntä siksi, että hän on vainoharhainen, luuloharhainen ja ärsyttävä olemukseltaan muutenkin. Manukin on ärsyttävä naistennaurattaja.
     Siskoni kanssa toljotamme Serranoita suu auki joka aamu. Jos en saa katsoa Serranoita suutun ja sanon, että katson ne sitten iltäpäivällä uusintana kumminkin. Äitinikin on koukussa sarjaan. Isä väittää ettei välitä koko sarjasta, mutta katsoo  sitä  kumminkin, kun ei tee mitään muuta. Sitten se kyselee mitä siinä on tapahtunut viimeksi ja me selitetään kauan siitä aiheesta. Otamme myös lisäyksiä sarjasta arkielämään. Välillä sanotaan, että joku tyyppi on niinkuin José Luís, jos joku on lyhyt yms.

Lainaus
Lempihahmoni on Valdano ja usein harmittelenkin sitä että häntä esiintyy sarjassa niin vähän. Valdano muistuttaa muuten aika lailla Remus Lupinia, hän kun on aina hillitsemässä Guillea, Boltsia ja DVD: tä. (anteeksi, piti tännekkin tunkea hiukkanen Potteria)

Samaa vikaa kuin minussa aina mietin kaikesta mahdollisesta miten se liittyy Potteriin. (anteeksi asian ulkouolelle meneminen.)

I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/