Kirjoittaja Aihe: Los Serrano/ Serranon perhe  (Luettu 18149 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

di Napoli

• Ankeuttaja
Los Serrano/ Serranon perhe
« : Kesäkuu 07, 2007, 14:07:23 »
Viime maanantaina alkoi Yle1:llä aamusta uusi, espanjalainen tv-sarja, joka kertoo uusioperheestä. Serranoista.

Diego on yksinhuoltajaisä ja barcelonalainen Lucìa yksinhuoltajaäiti, kunnes he löytävät toisensa ja menevät naimisiin. Lucìan tyttäret Teté ja Eva eivät aluksi tule toimeen isäpuolensa perheen kanssa. Diegon pojat Marcos, Guille ja Curro eivät ole tottuneet, että perheeseen kuuluu naisia. Myös Diegon veli Santiago ja Lucìan äiti tuottavat aluksi päänvaivaan.

Kuinka moni on katsonut?

Itse näin ensimmäisen jakson puolesta välistä ja aloin katsomaan innoissani. Sarja on aidosti hauska ja minusta melko realistinen.

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Los Serrano/ Serranon perhe
« Vastaus #1 : Kesäkuu 13, 2007, 13:50:19 »
Olen katsonut. Sarja on, kuten sanoit, hyvin realistinen eikä siinä tapahdu yliluonnollisia asioita, kuten monissa saippuasarjoissa. (Tätä nyt ei kylläkään luokitella saippuasarjaksi, mutta...) Sanoisinko, että tämä on hyvä piristys aamupäivään. Sarja on hauska, eikä se ole samanlainen kuin mm, SubTv:n Tuhkimotarina, jota en voi sietää. Monesti Espanian kaltaisissa maissa puhe voi olla sellaista, että se meidän suomalaisten korviin kuulostaa riitelemiseltä, koska emme ymmärrä mitä he sanovat. He puhuvat kovaa ja liikkeet ovat suuria, mm, käsien huitominen. Tässä sarjassa sitä ei ole paljon ja sarjaa sietää katsoa C:
Sarja seuraa, uusioperheen elämää hyvin samalla lailla mitä tiedän niiden olevan.

Kannattaa katsoa :>
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #2 : Kesäkuu 13, 2007, 14:01:47 »
Luin sarjasta eräältä toiselta foorumilta ja kun Mi Gorda Bella on nyt tauolla on Serranon perhe mukavaa seurattavaa. Ihan hyvältä sarjalta vaikuttaa ja varmaankin rupean seuraamaan ihan aktiivisesti, harmi vaan, että töiden takia heinäkuussa en kerkeä katsomaan sarjaa varmaan yhtään. Minä kun en kuulu aikaisiin aamuvirkkuihin katsoin ensin lähetysajan ja totesin, että tulee aivan liian aikasin minunlaiselle aamutorkulle. Kuitenkin kerran satuin istahtamaan puoliltapäivin television eteen ja huomasin, että sieltä tuli Serranon perhe. Sarjan jaksot ilmeisesti uusitaan YLE 1:llä samana päivänä noin 13 paikkeilla. En todellakaan ymmärrä miksi, mutta en valita jos tuo on keino saada katsoa sarjaa. :)

Hahmot ovat hauskoja. Hasukinta on, että minulla meni suhteellisen kauan kun tajusin, että lapset eivät ole ottolapsia vaan pojat ovat Diegon lapsia ja tytöt Lucían lapsia. Naureskelin itsekseni kun tajusin mokani. Minulla on jäänyt hieman epäselväksi miten kauan Diego ja Lucía ovat olleet naimisissa. Olen saanut sellaisen käsityksen, että he olisivat tuore pari, mutta sitten Lucía suuttui koska Diego oli pettänyt häntä 20 vuotta sitten. Olenko ymmärtänyt jotain aivan väärin? Kehtaisiko joku valaista asiaa minulle. :)

// Aaa... Ok, kiitos selityksestä di Napoli
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 13, 2007, 19:49:10 kirjoittanut talitintti »
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

di Napoli

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Kesäkuu 13, 2007, 19:35:14 »
Minulla on jäänyt hieman epäselväksi miten kauan Diego ja Lucía ovat olleet naimisissa. Olen saanut sellaisen käsityksen, että he olisivat tuore pari, mutta sitten Lucía suuttui koska Diego oli pettänyt häntä 20 vuotta sitten. Olenko ymmärtänyt jotain aivan väärin? Kehtaisiko joku valaista asiaa minulle. :)

He seurustelivat 20 vuotta sitten, erosivat, menivät joidenkin muiden kanssa naimisiin, Lucìa erosi, Diegon vaimo kuoli. He tapasivat uudestaan ja menivät naimisiin. Näin minä olen käsittänyt.

niimp

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Kesäkuu 25, 2007, 12:23:44 »
Serranon uusioperhe on saanut minut koukkuun. En ole katsonut yhtään kokonaista jaksoa, mutta aina olen jotenkin päässyt kärryille puolivälistä. Aluksi oli kyllä vaikea ymmärtää, että kuka on kenenkin lapsi ja ketkä ovat yhdessä ja mitä tapahtuu. Pidän sarjasta, koska siinä on paljon erilaisia henkilöitä ja persoonallisuuksia. Espanjalaisten puhe kuulostaa koko ajan kiihtyneeltä ja riitelyltä, mikä on ainakin minun korvaani kuulosta hassulta.

Eniten sarjassa ärsyttää se, että Marcos ei tee mitään, jotta saisi Evan! Toisaalta se voisi olla outoa, sillä hehän ovat tavallaan sisaruksia... Mutta tosi rakkauden pitäisi voittaa.

Sarjan ensimmäinen esitys on aamulla 9.15 ja toinen esitys 12.55. Ihmettelin kyllä itsekkin tuota järjestelyä, mutta itse olen ainakin katsonut aamulla ohjelman lopun ja iltapäivällä alun :p

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 27, 2007, 11:04:42 »
Ihana sarja. Yleensä en välimerellisistä telenoveloista pidä yhtään, mutta Serranon perheeseen jäin koukkuun. Sarjassa on huumoria ja todentuntuisuuttakin. Odottelen innolla, milloin Marcos uskaltautuu todella kertomaan tunteistaan Evalle. Sitten kiva nähdä, miten he kertovat muulle perheelle suhteestaan.
Neljän eri sukupolven toilailuja on mielenkiintoista seurata. Mukana on paljon tuttuja teemoja, kuten rakkaus, salailu ja riitely. Silti sarja on jotenkin omantyylisensä... Välillä tulee mieleen, että tuollaisia juttuja tapahtuu ihan oikeasti.
Diego on kenties sarjan uskottavin hahmo. Hössöttävä isäpappa... Haha, hauskaa, kun hän sai tietää Marcosin ihastumisesta Evaan.
Tylsät kesäaamut saivat kummasti piristystä, kun pongasin tämän sarjan.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #6 : Kesäkuu 27, 2007, 16:06:45 »
Ihana sarja. Yleensä en välimerellisistä telenoveloista pidä yhtään, mutta Serranon perheeseen jäin koukkuun. Sarjassa on huumoria ja todentuntuisuuttakin.
Jos en ole käsittänyt jotain ihan päin honkia Serranon perhe ei ole telenovella, koska telenovellathan ovat noin 200 jaksoa pitkiä sarjoja ja Serranon perhe pyörii Espanjan televisiossa edelleen ja sitä ilmeisesti tehdään edelleen. Tällaista luin eräältä toiselta foorumilta. Minä nimittäin luulin, että sarja on lyhyt jota näytetään tyyliin tämä kesä ja siinä se, mutta toivottavasti sarja sitten pysyy Suomessakin pitkään.

Marcos ja Eva ovat todella ihania. Jotenkin hassua, että alussa Marcos oli ihan ihastunut Evan ja Eva käsitteli Marcosia kuin veljeä. Nyt kun Marcos pyörii sen opettajan ympärillä Eva vaikuttaa mustasukkaiselta. Minä olen ihan varma, että he päätyvät joskus yhteen samoin kuin Lucían äiti ja Diegon veli. He jos jotkut päätyvät yhteen.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

di Napoli

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Kesäkuu 27, 2007, 20:03:44 »
Se, että Marcosin ja Evan välillä on jotain, on ihan hauskaa.

Näin jossain Youtubessa videon jossa
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #8 : Kesäkuu 27, 2007, 20:46:02 »
Aivan mahtavaa, että telkkarista tulee taas joku hyvä espanjalainen (draama?)sarja! Muutama vuosi sitten surin kovasti, kun Perhelääkäri (Médico de familia) loppui, mutta Serranon perhe on ehkä jopa parempikin kuin edellämainittu :)

Minusta sarjan näyttelijät ovat aivan ilmiömäisiä. Joskus ihan unohdan, että tämä on vain fiktiivinen tv-sarja enkä ole oikeasti kärpäsenä katossa seuraamassa Serranon perheen elämää :) Kyllä monen jenkkisarjan näyttelijät kalpenevat näiden ihmisten rinnalla.

Pidän myös siitä, että sarjassa on jokaiselle jotakin: on lapsia, nuoria, aikuisia ja eläkeläisiä. Aina sattuu kaikenlaisia kommelluksia, mutta tunteet näytetään avoimesti ja puhalletaan yhteen hiileen. Ja pysyypä tuo lukioespanjanikin vähän paremmin ajan tasalla :)
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

gertsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Kesäkuu 27, 2007, 20:59:09 »
Aivan ihana sarja. Tykkään espanjalaisista sarjoista ja tämä on ehdottonasti paras niistä. =) Kuten jo aiemminkin on sanottu, niin tämä kyseinen sarja todellakin on realistinen eikä todellakaan kuten jotkut subilta tulevat telenovellat.  Harmittaa kun jää heinäkuulta kaikki jaksot näkemättä, kun olen koko heinäkuun Saksassa. Taidanpa pyytää vanhempia laittamaan jaksot talteen dvd-soittimeen ja sitten kotiin palailtuani katson ne putkeen. :D

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Kesäkuu 28, 2007, 15:05:30 »
Sarjan tunnari (1+1=7) viittaa käsittääkseni siihen, että Diegon ja Lucian mentyä naimisiin heidän perheestään tuli seitsemänhenkinen. Tällainen pieni Röhkön hitaan älyn oivallus...

Youtubella olen minäkin spoilannut itse itseäni ja nähnyt kaikkea... kivaa.

Hauska sarja. Erittäin hauska, kuten jo aikaisemmin ylistin.

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightAsh27705
« Vastaus #11 : Kesäkuu 29, 2007, 12:41:13 »
Tunnustan, Serranoja seurataan täälläkin.

Pidän myös siitä, että sarjassa on jokaiselle jotakin: on lapsia, nuoria, aikuisia ja eläkeläisiä.

Jep. Minäkin pidän siitä. Sarjassa käsitellään eri ikäisten ihmisten asioita. Pidän myös sen realismista.
Sarjan alussahan Guille kavereineen esitettiin pelkkinä idiootteina koulukiusaajina, nythän he eivät ole enää ihan yhtä "pahoja" (..ihan). Esimerkiksi, hehän ovat käsittääkseni nyt Tetén ja Yolin kavereita(?).

Hei, tietääkö kukaan,minne Valdano on kadonnut? Ei ole ollut parissa viime jaksossa.
Respect the funk.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Kesäkuu 29, 2007, 17:57:48 »
Hei, tietääkö kukaan,minne Valdano on kadonnut? Ei ole ollut parissa viime jaksossa.

Oliko Valdano tämä Guillen argentiinalainen luokkakaveri?
Mielestäni hän kertoi Lucialle (ollessaan "rakastunut") lähtevänsä käymään Argentiinassa. Kai hän sieltä jossain vaiheessa palaa takaisin.

Mallu

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Kesäkuu 30, 2007, 17:38:15 »
Oi, ihana sarja!:) Olen aivan täysin koukussa Serranoihin. Olen jopa parina aamuna pistänyt herätyskellon soimaan vartin yli yhdeksäksi että kerkeää koko jakson nähdä :o  Sarja on hyvin todentuntuinen ja kuten Seireeni jo aiemmin sanoi, näyttelijät ovat todella hyviä. Vaikka lapsinäyttelijät ovat yleensä enemmän tai vähemmän kuivia, tämän sarjan nuoremmatkin näyttelijät osaavat näytellä uskottavasti. 

Suokkarihahmoni on ihan ehottomasti söpöliini-Curro (voi, että ku se on niin lutunen<3), mutta Raul tulee omilla tyhmillä jutuillaan hyvänä kakkosena. Marcos ja Eva ovat kuitenkin ne mielenkiintosimmat hahmot ja etenkin heidän suhteensa seuraaminen saa minut koukuttautumaan yhä vain enemmän.Myös minä odotan sitä, että Marcos uskaltautuu kertomaan tunteistaan Evalle.

Sarjan kautta olen myös oppinut jonkin verran espanjaa,(ihan helppoja sanoja vain) mistä olen aivan innoissani. Olen jo pitkään haaveillut muuttamisesta Espanjaan ja tuon sarjan avulla pääsen ainakin hetkeksi elämään ihan niin kuin espanjaista elämää. Ja senpä takia on niin suurenmoisen mahtavaa, että yksi jakso on niin pitkä!

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #14 : Kesäkuu 30, 2007, 18:17:42 »
Voisiko joku kertoa, mitä viime jaksossa tapahtui? Siivosin eilen ja yksinkertaisesti unohdin parkkeerata itseni telkkarin ääreen yhdeltä.

Mallu

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Heinäkuu 01, 2007, 23:46:01 »
Voisiko joku kertoa, mitä viime jaksossa tapahtui? Siivosin eilen ja yksinkertaisesti unohdin parkkeerata itseni telkkarin ääreen yhdeltä.
Ellen muista ihan väärin niin viime jakso oli se missä Diego, Santiago ja se Lucian äiti lähtivät amerikkaan katsomaan Luciaa? En ainakaan muista että sen jälkeen olisi tullut mittään jaksoa...
No he siis lähtivät sinne jenkkeihin ja jättivät lapset Fitin ja Candelan hoidettaviksi. Fitillä ja Candelalla oli kuitenki aika erilaiset ajatukset siitä miten lapsia pitää kasvattaa ja siitä niillä syntyi sitten riitaa. Candela oli ylihuolehtivainen ja melko tiukkis äiti ja Fiti taas oli sitten semmonen rennompi, joka halusi aina syödä pitsaa ja katsoa jalkapalloa poikien kanssa. Currokin oli vähän aikaa kadoksissa jossain yksin kaupungilla kun Fiti ei siitä osannut oikein huolehtia, mutta löytyi sitten kun ystävällinen katutaitelija toi hänet kotiin.
  Candela (onko se edes sen nimi?) sai tietää Marcosin ja sen opettajan välisestä suhteesta ja se suhde sitten loppui ja Marcos itki sitä Candelalle. Raul ja Eva alkoivat "seurustelemaan" (Raul siis kuvittelee seurustelevensa Evan kanssa kun taas Eva vaan haluaa saada ajatuksensa pois Marcosista Raulin avulla.) ja he julistivat suhteensa Marcosille, joka sitten tuli vieläkin surullisemmaksi.
  Niin ja vielä se pitää muistaa että Diego ja Santiago pidätettiin (pistettiin johonkin putkaan vähäksi aikaa?) siellä yhdysvalloissa, koska Santiago oli kuljettanut mukanaan jotain lihaa ja Diegon taskusta löytyi jotain epäilyttävää jauhetta (jota nyt en muista mitä se oikesti oli.) He joutuivatki sitten palaamaan heti takaisin espanjaan, että sellainen reissu...
  Nyt en kyllä yhtään muista mitä muuta tapahtui, mutta eiköhän siinä tärkeimmät ollu. Huomenna uusi jakso<3

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #16 : Heinäkuu 12, 2007, 17:51:46 »
Tänään minun oli yksinkertaisesti suljettava silmäni, kun Marcos tuli esiintymään koulun juhliin uudessa rock-tyylissään. >.<
Kauheaa katseltavaa. Ne housut ja niitit olivat jotain liian järkyttävää. Loppujen lopuksi hän oli oikein söpö, kun hän sitoi sen huivin päähänsä. :)
Eilisessä jaksossa Guille oli niiin söötti pussatessaan Lorenaa. He ovat niin pieniä ja suloisia. ^_^ Paritan kuitenkin Guillea ja Tetéa.

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
  • Vuotislainen
  • libertiini
« Vastaus #17 : Heinäkuu 13, 2007, 11:41:59 »
Tosiaankin mukavan realistinen perhesarja. Tämä ei todellakaan ole mitään ylinäyteltyä saippuaa uskomattomine juonenkäänteineen, vaan tuollaista jonkun perheen elämä voisi todella olla. Tosin Espanjassahan sarjaa on tehty jo ties kuinka monetta kautta, ja juuri tänään NYT-liitteessä sanottiin, että siellä sarjan katsotaan pitkittyessään sortuneen kliseisiin ja puujalkavitseihin. Niinhän monille sarjoille tuppaa käymään pidentyesään, mutta ainakin näin alussa Los Serrano on mielestäni mukavan raikas. Mukana on kaikkea; huumoria, draamaa, rakkautta, ja kaikki ihanan realistisesti esitettynä. Sekin on loistavaa, että useiden henkilöhahmojen ansiosta sarjan tapahtumia  voidaan katsoa monista eri näkökulmista; naisten, miesten, nuorten ja lasten. Ainut mikä minua ehkä harmittaa -kumma juttu sinänsä- on jaksojen pituus. Ei luulisi, että tekisi mieli valittaa siitä, että hyvän sarjan jaksot on pitkiä, mutta niin se vaan on. Minusta ne voisivat olla tunnin, mutta ei enempää. Keskittyminen tahtoo välillä herpaantua huolimatta siitä, että pidän sarjasta. Toisaalta en minä koko sarjaan mitenkään addiktoitunut ole, katson sitä silloin kuin ehdin. Onneksi siinä ei tipu kärryiltä vaikkei sitä pitkään aikaan katsoisikaan.
-Non unde possim sed unde volo-

Uupikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Heinäkuu 15, 2007, 17:01:49 »
Minäkin olen kyseistä sarjaa seurannut, ja se on hurmannut minut lähinnä hauskojen henkilöhahmojen ja lämpimän, positiivisen tunnelmansa ansiosta. Pidän myös sen realistisuudesta, josta monet edellä kirjoittaneetkin ovat sarjaa kehuneet. Espanjan kielikin on alkanut kuulostaa aika mukavalta, vaikka Diegon kiihtynyt säkätys joskus ottaakin hieman korvaan. ;) Tosiaankin, Marcosin ja Evan välinen suhde kiehtoo todella paljon ja tekee sarjasta koukuttavan. Kaikki muutkin, Fiti, Raúl, Guille, Candela, Curro, Teté, Santi jne jne tekevät sarjasta katsomisen arvoisen. Suosittelen kaikille, vaikka sarja onkin edennyt jo kolmannelle kaudelleen, siihen pääsee helposti mukaan. Juoni on kuitenkin sen verta simppeli ja helposti seurattava.

Wikipediassa taisi olla lueteltuna kuuden kauden jaksot, en muista tarkalleen. Hienoa, jos yle katkaisee sarjan jonkun kauden kohdalta, eikä koskaan selviä, mitä hahmoille tapahtui jne... :/

Villasukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Heinäkuu 15, 2007, 17:49:23 »
Minäkin olen kyseistä sarjaa nyt kesän mittaan seurannut. Hyvä sarja on, tykkään itse todella paljon.
Juonet ovat hyviä, ja huumoriakin ohjelmassa on. Henkilöhahmot ovat kiinnostavia, ja näyttelijät taitavia. Ja espanjan kieli on kivan kuuloista.

Katarr

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Heinäkuu 15, 2007, 17:55:51 »
Minäkin olen jäänyt tähän sarjaan koukkuun, se on aivan ihana! :D Tykkään hahmoista ja juonesta, mukavasti huumoria ja myös realistisuutta, ettei mennä mihinkään Tuhkimotarinan tai Päikkäreiden tasolle (kyllä olen joskus Päikkäreitäkin fanittanut, mutta nyt on meno jo mennyt liian oudoksi).

Kuten jo aikaisemmin mainitsin, hahmot ovat aivan loistavia. Olen aivan lääpälläni Marcosin kavereihin, Raúliin ja siihen toiseen tyyppiin, jotka koheltamisellaan saavat minut aina nauramaan kippurassa. :D Guillen, Teten ja heidän luokkalaistensa touhuja on myös mukava seurata. Pikku Curro on myös ihana, hän on jotenkin niin valloittava ja fiksu. :) Aikuiset ovat myös hyviä hahmoja, varsinkin äreä Santiago. Ainoat hahmot, joita en aina jaksaisi katsella, ovat Fiti ja Carmen (Lucian äiti). He jotenkin ärsyttävät minua.

Lainaus käyttäjältä: Uupikka
Wikipediassa taisi olla lueteltuna kuuden kauden jaksot, en muista tarkalleen. Hienoa, jos yle katkaisee sarjan jonkun kauden kohdalta, eikä koskaan selviä, mitä hahmoille tapahtui jne... :/

Minä olen myös huolestunut tästä. Mitenhän sitä sitten pärjätään, kun koulut taas alkavat eikä ehdi katsella enää Serranoita? D:

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #21 : Heinäkuu 15, 2007, 19:17:39 »
Itse olen jäänyt tähän pahasti koukkuun. Ensimmäistä jaksoa en nähnyt, mutta heti toisesta jaksosta olen tähän mennessä näytetyt jaksot nähnyt. Itse yllätyin positiivisesti, kuinka mahtava alkutunnari sarjalla on, ja kaikki muutkin Marcosin laulut. Ostin juuri Fran Perean levyn (Fran näyttelee siis marcosta), ja ainakin 5 biisiä levyltä on ainakin tähän mennessä ollut Serranoissa.

Parhaat henkilöt ovat ehkä Guille, Santiago, Fiti, Teté, sekä pidän myös Marcosista ja Evasta.

Lainaus käyttäjältä: Uupikka

Ylen sivuilla muistaakseni sanottiin, että sarjaa näytetään koko kesäloman ajan, joten suomessa tullaan näkemään vain neljän ensimmäisen tuotantokauden jaksot. Saa sitten nähdä, näämmekö Serranoja enään. Tosin sarja saattaa siirtyä Yle Teemalle, niin kuin muutamalle espanjalaiselle sarjalle on käynyt.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2007, 20:58:12 kirjoittanut Tibby »
"There's no need to call me sir, Professor"

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #22 : Heinäkuu 15, 2007, 20:35:45 »
Itse yllätyin positiivisesti, kuinka mahtava alkutunnari sarjalla on, ja kaikki muutkin Marcosin laulut. Ostin juuri Fran Perean levyn (Fran näyttelee siis marcosta), ja ainakin 5 biisiä levyltä on ainakin tähän mennessä ollut Serranoissa.

Oho, mitä ihmettä! Tuota en tiennyt :0 Arvasin, että Marcoksen näyttelijä soittaa (ja laulaa) itse, mutta en arvannut että hän olisi tehnyt esittämänsä biisit itse, tunnarin mukaan lukien. Wau. La chica de lado on kyllä minun suosikkini, en kyllästy siihen ikinä :)

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Heinäkuu 17, 2007, 14:47:12 »
Joo, ehdottomasti yksi lemppariohjelmista. Olen diggaillut sitä ensimmäisestä jaksosta asti.

Sarjan paritukset ovat ihania, sopivat kaikkien kohdalla kenen kanssa kukin seurustelee. Mutta pakko myöntää, sarja ei ole ihan sellaisille naperoille (okei, nyt varmaan ajattelet että olen napero, koska olen 11.v, mutta kohta 12!!! *Puolustaa itseään vihaisena*)

Cata

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Heinäkuu 17, 2007, 19:42:57 »
Muutaman jakson olen tätä katsellut ja tykkään kyllä kovasti. Sarjan tapahtumat ovat maanläheisiä eikä niissä ammuta yli. Näyttelijätkään eivät ylinäyttele, vaikka suurieleisyys suomalaisen silmissä siltä saattaa näyttääkkin.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #25 : Heinäkuu 18, 2007, 17:45:28 »
Itse yllätyin positiivisesti, kuinka mahtava alkutunnari sarjalla on, ja kaikki muutkin Marcosin laulut. Ostin juuri Fran Perean levyn (Fran näyttelee siis marcosta), ja ainakin 5 biisiä levyltä on ainakin tähän mennessä ollut Serranoissa.

Oho, mitä ihmettä! Tuota en tiennyt :0 Arvasin, että Marcoksen näyttelijä soittaa (ja laulaa) itse, mutta en arvannut että hän olisi tehnyt esittämänsä biisit itse, tunnarin mukaan lukien. Wau. La chica de lado on kyllä minun suosikkini, en kyllästy siihen ikinä :)

Ojoi... En kyllä itsekkään tiennyt :D hyvät biisit. Onko levy muka myynnissä Suomessa? o___O Itse kyllä ostaisin mielelläni :D

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Heinäkuu 20, 2007, 14:30:43 »
Laitan varalta piiloon, jos joku ei ole vielä katsonut tämän päivän jaksoa.

Mondschein

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Heinäkuu 20, 2007, 15:39:45 »
^- No niin juuri! O_____O Voivoivoivoi. En voi olla miettimättä mitään muuta, nyyh. Melkein Marcosin ja Evan takia olen sarjaa näin pitkään seurannut, olin ihan tippa linssissä kun ne suutelivat ja nyt sitten Santiago meni ja valehteli jotain tuollaista typerää. Olen kylläkin vihainen Marcosillekin, kun se noin vaan uskoi! Eihän tuo nyt millään voi olla mahdollista. Diego ja Lucia eivät ole tavanneet aikaisemmin, eikä heillä varsinkaan voi olla yhteistä lasta, kai sen nyt typerämpikin ymmärtää. Grääh, olen surullinen ;___; Ja sitä paitsi, Diegohan sen rytmihäiriön jälkeen oli aivan valmis hyväksymään niiden kahden suhteen. En halua nähdä taas kun Eva itke silmät päästään tai, että niille tulee ero ja ne etsii uudet kumppanit ja sitten on vain mustasukkaisuutta, valheita ja väärinkäsityksiä. Pahus soikoon.

Niin siis, olen katsonut tätä sarjaa aivan hulluna, itkien ja nauraen. Olin ihan kuolla kun en nähnyt sitä viikkoon kun olin riparilla. Onneksi äiti pelasti kertomalla jotain. Harmi, että missasin kylläkin Marcosin ekan rakkaudentunnustuksen, jonka Eva tosin sitten luuli olleen vain sisarellinen (eiköstä juu?). Mutta hyvä sarja, mahtavia tyyppejä kaikki. Marcos on suosikkini, ne biisit on niin mahtavia ja se on niin ihana muutenkin. Paitsi Currokin kyllä on mahtava, noin pieni ja noin hyvä näyttelemään.

Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin isäni vihasi tätä sarjaa ihan tosissaan ensin. Hän haukkui espanjalaisten puhetyylin ja käsienhuitomisen yms. Ja kysehän oli siis siitä, että isäni on ennakkoluuloinen kikkare, eli kun hän näki yhden kokonaisen jakson, on hänenkin ollut pakko nähdä kaikki. Tässä taas huomattiin, ettei pidän tuomita ennen kuin tietää paremmin. Yhdessä me tälle sarjalle nykyään nauretaan, iskä vielä enemmän ;)

//Muoks. Ja ihan oikeasti olen elämäni menettänyt otakunpoikanen, joka ottaa tv-sarjat liian vakavasti. Ei auta sanoa, ettei ne oo oikeaa elämää. Nimimerkki; Aikeissa Lähettää Avustuslaatikoita Lost-saarelle.

//Muoks2. Tibby; Jos saanen kysyä, niin mistä olet katsonut tätä sarjaa aikaisemmin? ^^ En tietenkään avannut tuota spoileriasi, mutta kiinnostaisi tietää saako tätä DVD:llä jostain...

//Muoks3. Ja vielä kerran. Miksi minä olen niin huono etten löydä sitä levyä netanttilasta? o__O'

//Muoks4. Ja vielä toisenkin kerran. Nytpä löysin sen ^^ En ollutkaan huono. Taidanpa ladata saman tein.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2007, 20:10:57 kirjoittanut Mondschein »

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
    • LiveJournalini
« Vastaus #28 : Heinäkuu 24, 2007, 20:54:06 »

Ojoi... En kyllä itsekkään tiennyt :D hyvät biisit. Onko levy muka myynnissä Suomessa? o___O Itse kyllä ostaisin mielelläni :D

En ole varma, onko levyä myynnissä ihan kaupoissa, mutta netistä sen saa ostettua. Itse latasin sen Net.Anttilasta, ja levyn hinta oli 16€.

Mondschein: Äitini on katsonut kyseistä sarjaa (Digipoksi on täynnä vaikka mitä ihme espanjankielisiä kanavia. :D), ja kertoi minulle noita juttuja, vaikka en edes pyytänyt saada tietää. :) Ja joitain se kai kurkki sieltä virallisilta Los Serrano-sivuilta.

//Ja näköjään olen erittäin tyhmä ja huolimaton ja poistin koko spoileri jutun vahingossa. Voldemort minut vieköön.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2007, 00:05:00 kirjoittanut Tibby »

Kaalikeitto

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Elokuu 01, 2007, 05:20:30 »
Seranot, voi herrajestas mikä ohjelma.<33 rakastan sitä! Ne on niin älykääpiöitä, eilen kun katoin nii repeilin mlkein joka kohdas ensnnäki Raulin ja African "pikkuongelmat" Fitin bisneket xDD (Candela tykkää!) ja se hiton leirikoulujuttu, voi hitto sentä jotain Teten pikkareita pitää esitellä. :D:D parasta viihdettä aamuisin.

Mun lemphahmo on varmaan öö..emmä tiedä! ne kaikki on ihan hyviä,

P.s. Muistakaa mitä kissalle kävi! :D:DD:

Soijakastike

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Elokuu 01, 2007, 21:34:27 »
Katson satunnaisesti :D
Jotenkin sitä sarjaa on niin kiva katsoa kun saa nauraa niille näyttelijöille kun ne eläytyy niin hassusti kaikkeen.
Jotenki koominen sarja on :D

Rozelius

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Elokuu 01, 2007, 21:51:19 »
Oi, ihanaa! Katson Serranon perheen jokaikinen päivä, kun se tulee, jos siis vain pystyn ja kykenen. Aloin katsoa sitä vasta muutama viikko sitten, mikä suorastaan harmittaa minua... Olisipa mukavaa nähdä ne kaikki jaksot!

Sitä en kyllä tajua, miksi TV1 näyttää ne niin pikaisena pikauusintana. Entä sitten, kun koulut alkavat? Serranot jäävät väliin joka päivä, ellei satu jollekin päivälle sellainen ihme, että pääsemme jo kahdeltatoista tai yhdeltä koulusta... Toivottavasti he siellä Ylellä älyävät siirtää uusintaa myöhemmälle, edes muutamaa tuntia. Ja kun digiboksissa ei TIETENKÄÄN ole mitään nauhuria. Nyyh.

Tykkään katsoa Serranoja siksi, että (kuten aikaisemminkin on jo mainittu) se on todellakin niin realistinen ja silti hauska. Espanjankieltäkin on hauska kuunnella. Ja voi Diego, Diego.. Aina selittämässä jotakin.

Voi vessaharjat sentään, miten hauska ohjelma!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2007, 22:00:32 kirjoittanut Rozelius »

Poissa Damien

• greatest hit
  • Vuotislainen
    • erinomainen ihmislapsi
« Vastaus #32 : Elokuu 01, 2007, 23:08:52 »
Katson tätä satunnaisesti, silloin kun aamulla jaksaa herätä katsomaan. Yleensä en nimittäin viitsi vaivautua katsomaan päivän uusintaa, sillä se tulee aika typerään aikaan. Ja kuten edellinenkin kirjoittaja sanoi, mitäs sitten kun koulut alkavat? Okei, omistamme kyllä nauhoittavan DVD-soittimen, mutta ei sitäkään aina muista laittaa ja muutenkin.

Ohhoh, en minäkään tiennyt tuota että Marcosin näyttelijä on tehnyt kappaleet itse ja vielä levynkin! Tiesin kyllä että hän laulaa ja soittaa itse, mutta vau ;o Tai no toisaalta se ei ole mikään ihmekään kun miehellä on niin hyvä ääni ja huimat soittotaidot (ainakin ohjelman perusteella.) Mutta tiedättekö, kun Marcosilla, Raùlilla, Chukyllä ja Àfrilla oli se 'rokkibändi' (mitä rockia se muka oli? :'D), niin soittivatko he kaikki siinä itse? Siis myös Chuky, Raùl ja Àfrica?

Omia lempihahmojani ovat Raùl ja Guille :) Ovat he niin mahtavia! Fitikin on aika hauska. Toisin kuin monet muut, en ole koskaan tykännyt Evasta ja Marcosista, enkä koskaan siitä parituksesta! (Raquel/Marcos *sydän*) Enkä tykännyt koskaan Eva/Raùl -parituksestakaan Àfrica ja Raùl ovat ne oikeat toisilleen :D Ja Guille ja Tetè! Ah ne olivat niin söpöjä tämänpäiväisessä jaksossa :D

Espanjaa on tosiaan hauska kuunnella kun puhuvat niin sukkelaan :D Oletteko muuten huomanneet, kuinka ainakin Diego ja Lucia tekevät käsillään samalla tavoin kun ovat vihaisia? Eli siis laittavat sormensa ns nippuun ja sitten vetelevät käsiään ylhäältä alas :D Toivottavasti tajusitte.
23 seconds on the floor Is all (s)he needs, And not a minute more

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
« Vastaus #33 : Elokuu 01, 2007, 23:11:17 »
Vai onko tuo vain sellainen kesäsarja, eli loppuuko pian koulujen alkamisen jälkeen? Ainakin useimmat sarjat, jotka ovat kesäisin tuohon aikaan tulleet, ovat olleen hyvin kausiluonteisia. Joka tapauksessa, minä kuulin tästä sarjasta ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Ihan totta! En koko kesänä ole ollut kotosalla sarjan tullessa eetteristä, sillä alkukesä meni töissä ja sitten parisen viikkoa Saksassa. Olin ihan pihalla isän puhuessa sarjasta, ja varsinkin siitä tiedosta, että kyseessä on joku yllättävää suosiota saavuttanut sarja! Olihan se pakko sitten katsoa seuraavan kerran kun sattui oikeaan aikaan heräämään, ja nyt olen tällä viikolla pari kertaa katsonut. Ja todettava on, että varsin viihdyttävää. Kaikkein parasta siinä on se polotus ja se, kuinka ne pitää sormia puhuessaan, silleen sormenpäät yhdessä ja sitten polotetaan suureen ääneen! Ihanan antaumuksellista. Ja onhan tuossa varsin veikeitä juttujakin näköjään, kaiken maailman väärinymmärryksiä. Voisi tämän katsoa huomenaamullakin...

//Niin, ja Damien näytti juuri tuossa kirjoittaessani ehtineen sanoa tuosta samasta "sormien nuputuksesta"! :D Parasta koko sarjassa!
Humor me.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Elokuu 02, 2007, 19:48:27 »
Marcosin laulut ovat oikeasti hyviä. Tänään minua tosin ärsytti, kun hän suuteli sitä kelttilauleskelija-tyttöä.>:(
Eva ja Marcos kuuluvat yhteen kuin Eeva ja Aatami ainakin.

Parhaita hahmoja sarjassa ovat mielestäni Curro, Guille ja Santiago. He ovat kaikki niin aitoja, sellaisia mihin voisi törmätä Suomessakin kadulla.
Toivottavasti YLE jatkaa sarjaa yli Elokuun (alunperin suunnitelmissa oli katkaista sarja 30.8.), koska se on saavuttanut täällä niin suuren suosion. Päivittäin sarjaa kerääntyy katsomaan yli 300 000 silmäparia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2008, 07:52:28 kirjoittanut Röhkö »

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
    • LiveJournalini
« Vastaus #35 : Elokuu 02, 2007, 20:55:14 »
Toivottavasti YLE jatkaa sarjaa yli Elokuun (alunperin suunnitelmissa oli katkaista sarja 30.8.), koska se on saavuttanut täällä niin suuren suosion. Päivittäin sarjaa kerääntyy katsomaan yli 300 000 silmäparia.

YLEhän lupasi jatkaa sarjaa, mutta jatkumisen ajankohtaa ei ole vielä ilmoitettu. Ja näämme vielä kai ennen uusia jaksoja nykyiset jaksot uusintana.

Poissa Skipa

• Hippiäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #36 : Elokuu 02, 2007, 20:59:25 »
Serranon perhe, ihan paras sarja. Niiden jutuille (ja välillä etenkin tyhmyydelle) saa naureskella oikein urakalla. :D

Lempihahmoni sarjasta ovat ehdottomasti Raúl ja Guille. Järkytyin muuten, kun sain tietää, että ainakin Raúlin, Marcosin ja Evan näyttelijät ovat iältään n.30. Näyttävät kuitenkin nuorilta, lisäksi meikki tekee ihmeitä. En vaan voi uskoa sitä...

Harmittaa, kun en ole seurannut sarjaa alusta asti. Joku päivä kesäkuun lopulla/heinäkuun alussa satuin kääntämään kanavan ykköselle uusinnan aikana ja jäin katsomaan sitä. Sen jälkeen seurasin sarjaa satunnaisesti, aina kun satuin telkkarin eteen oikeaan aikaan. Nyt pari viime viikkoa olen herännyt yhdeksältä, että ehdin seuraamaan tämän vallan mainion perheen ja heidän ystäviensä elämää. Hyvää harjoitusta aikaisemmin nousuun, koulu kun lähenee uhkaavasti... Jos ohjelman esityspaikkaa ei siirretä, mitä en oikein jaksa uskoa, täytyy laittaa jaksot digiboksiin nauhalle. Ensin vain pitäisi opetella käyttämään sitä nauhoitustoimintoa tuolla uudella digiboksillamme...

YLEhän lupasi uusia sarjan, vai olenko ihan väärässä? Sitten pitää laittaa kaikki jaksot nauhalle, että saa tylsinä hetkinä palata katsomaan Serranoja!

Ai niin, ja näin formulafanina on pakko mainita, että tämän päivän jaksossa esiintynyt kelttibändin laulaja oli Fernando Alonson kihlattu, Raquel del Rosario. Tiesin, että hän laulaa jossain bändissä, mutta sitä en tiennyt, että kelttibändissä! :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2007, 21:03:56 kirjoittanut Skipa »

blame it on me

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Elokuu 02, 2007, 22:06:07 »
Lainaus
Tänään minua tosin ärsytti, kun hän suuteli sitä kelttilauleskelija-tyttöä. >:(
Väärin! Marcos ja Rachel kuuluvat yhteen! Nami, nami. Ihan paras sarja, katson jokaisen srajan. Minusta ylen pitäisi ajatella meitä alamittaisiakin katsojia! Emmehän me voi katsoa Seranoja arkisin. (Ellen sitten osta PSP;hen sitä digivastaanotinta ja sitten ota PSP;tä kouluun. Kjeh, kjhe).
Mieluummin aina vaan lomilla Seranot ruutuun!

Lizlego

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Elokuu 02, 2007, 22:46:41 »
Jaa, että muutkin kuin minä, ovat hurahtaneet Serranoihin! Hyvä tietää, etten ole yksin. Minä tosin satuin hurahtamaan siihen vain siksi, että olen tottunut katsomaan ykkösen aamusarjoja, mutta Serranot ovat kyllä aika yliveto. :) Hihittelen itsekseni kuin mikäkin hullu. Eilen sain sitten kuulla, että äitini oli jämähtänyt tuijottamaan sarjaa. Näin saippua meidät vangitsee! :) Yhdyn monien tuntemaan tuskaan Evasta ja Marcosista, mutta minusta tuntuu, etteivät ne kuulu yhteen. Suosikkihahmojani Guille ja Raúl. Poikien logiikkaa. Onneksi tytötkin selkeästi alkavat oppia. ;) Minua ei yhtään muuten yllättä, että Evan, Marcosin ja Raúlin näyttelijät ovat reippaasti päälle parikymmentä (jos ne nyt ovat, en ole tarkistanut asiaa) - sehän on arkipäivää kaikissa saippuasarjoissa. Ei ne näyttelijät kovin nuoria ole esimerkiksi O.C.:ssä yms.

vampyyri

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Elokuu 03, 2007, 10:48:11 »
mä seuraan ja tykkään...nauran melkein aina ku katon ja varsinki sellasisa kohisa josa on santi...ne marcosin laulut on huippuja....(eikö se joka näyttelee marcosta(fran perea) oo joku laulaja... ainaki se on tehny levyn josa on niitä biisejä)

Rozelius

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Elokuu 04, 2007, 17:28:00 »
Hämeen-Sanomissa oli tänään juttu, että Yle jatkaa Serranon perheen näyttämistä - ja uusintoja tulee syksyllä lauantaisin ja sunnuntaisin! Jippii! :) En nyt saanut selville, näyttävätkö ne viikolla näytettyjä uusintoina VAI aivan alusta lähtien 2. kerran uusintana. No jaa, eipä minua haittaisi, vaikka alusta lähtisi.

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
    • LiveJournalini
« Vastaus #41 : Elokuu 04, 2007, 23:21:09 »
Hämeen-Sanomissa oli tänään juttu, että Yle jatkaa Serranon perheen näyttämistä - ja uusintoja tulee syksyllä lauantaisin ja sunnuntaisin! Jippii! :) En nyt saanut selville, näyttävätkö ne viikolla näytettyjä uusintoina VAI aivan alusta lähtien 2. kerran uusintana. No jaa, eipä minua haittaisi, vaikka alusta lähtisi.

YLE:n TekstiTV:llä oli myös juttu tästä, ja jaksot alkavat ihan alusta asti uusintana 8.9. Eli ihan ensimmäisestä jaksosta neljännen tuotantokauden viimeiseen jaksoon, kunnes sitten neljäs tuotantokausi starttaa ensi kesänä.

Tässä vielä nämä YLE:n tiedotteet asiasta:

TV1 tiedottaa 6.8.2007 klo 16.08

SUOSIKKISARJA SERRANON PERHEEN UUSINNAT JA UUDET JAKSOT YLE TV1:SSä!

Suuresta palautemäärästä ja vetoomuksista johtuen YLE TV1 uusii espanjalaisen Serranon perheen (Los Serrano) jaksot 8.9. alkaen lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45. Syksystä lähtien sarjan jaksot ovat viikon ajan katsottavana myös internetin kautta YLE Areenassa. Ensi kesänä YLE TV1 saa lähetettäväkseen sarjan uudet jaksot.

TV1 tiedottaa 34.7.2007 klo 16.57

YKKöSEN KESäN PARAS OHJELMA

Serranon perhe lähetetään syksystä alkaen uusintana lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45 TV1:llä. Syksystä lähtien sarjan jaksot ovat viikon ajan nähtävissä YLE Areenassa. Ensi kesänä TV1 saa lähetettäväkseen sarjan uudet jaksot.

//Ihmettelen miten YLE voi tiedottaa asiasta 6.8, koska nyt on vasta 4.8. :D Ja siel, olet aivan oikeassa. Mikä tuo 34. päivä on? :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2007, 20:58:40 kirjoittanut Tibby »

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #42 : Elokuu 04, 2007, 23:22:38 »
Jos en ole käsittänyt jotain ihan päin honkia Serranon perhe ei ole telenovella, koska telenovellathan ovat noin 200 jaksoa pitkiä sarjoja ja Serranon perhe pyörii Espanjan televisiossa edelleen ja sitä ilmeisesti tehdään edelleen.
Itse asiassa sajra on lopetettu Espanjassa jo kolme vuotta sitten (näin ymmärsin, jos kielimieri ei pahasti valehtele. Saattoi se olla myös, että sarja on siellä kolme vuotta edessä, dunno.), sillä näin ainakin väittivät espanjalaiset vieraat, jotka olivat kulttuurivaihdon kautta käymässä viikon ajan Suomessa. Olivat kovin ihmeissään, miten heidän sarjaansa esitetään Suomessa ja innokkaimmat suomalaiset olivat saaneet jo tietoa siitä, miten sarja tulee päättymään.

Itse olen sarjaa katsonut yhteensä ehkä noin viiden minuutin verran, kun oli töissä ja kaikki mummot katsoivat sarjaa vedet silmissä (naurusta). Mietin vain, kuka jaksaa olla kiinnostunut noin hupsusta sarjasta ja kuka herää aamuisin (tai muistaa iltapäivisin) katsomaan moista sarjaa. Minusta tämä on samaa sarjaa Mi Gorda Bellan eli Tuhkimotarinan kanssa: Salattuja Elämiä eri kielellä. 
Pakko on paras muusa.

Siel

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Elokuu 05, 2007, 01:42:51 »
//Ihmettelen miten YLE voi tiedottaa asiasta 6.8, koska nyt on vasta 4.8. :D

Minä taas en ymmärrä, miten YLE voi tiedottaa asiasta 34.7.2007, kun sellaista päivää ei ole olemassakaan :' )

Minä(kin) olen jäänyt koukkuun tähän sarjaan. Mukavan realistinen (muttei liian) ja ei turhan vakava sarja, noin aamulla katsottavaksi. Pidän, joten katson.

maarjuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Elokuu 05, 2007, 11:15:37 »
Olen jäänyt kyseiseen sarjaan koukkuun kylla!. Alkuksi katsoin vains illoin tällöin kun en muistanut että milloin se tulee, mutta nyt katson jo joka jakson. joskus katson uusinnankin. Sarja on näitä ainoita espanian kielisiä ( eikö olekkin?) jota nyt olen katsonut. ihan paras niistä.

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #45 : Elokuu 07, 2007, 13:56:48 »
Minäkin olen tähän kyseiseen sarjaan jäänyt koukkuu.. katson sen joka arkipäivä..aluksi ihmettelin että mikä ihmeen sarja tämä on mutta sitten kerran kanavasurffailin ja eksyin katselemaan tätä ohjelmaa ja sittä se sitten lähtikin :D

~maasu~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Elokuu 08, 2007, 16:19:57 »
Koukuttaa kyllä. Mutta tuo Santa Justa Klan on suoraan sanoen ihan kamala. Miksi, miksi lopputekstien aikana kuuluu nykyään se kaamea renkutus eikä Marcosin biisi? En suostu.
Respect the funk.

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
  • Vuotislainen
  • libertiini
« Vastaus #47 : Elokuu 08, 2007, 16:33:28 »
Blue Ice kirjoitti:
Lainaus
Minusta tämä on samaa sarjaa Mi Gorda Bellan eli Tuhkimotarinan kanssa: Salattuja Elämiä eri kielellä.

Olen kyllä ihan eri mieltä. Mielestäni sarjassa parasta on juuri maanläheisyys ja realistisuus, vaikka ehkä nyt myöhemmillä tuotantokausilla alkaakin olla jo vähän epäuskottavampia juonikuvioita. Silti en nyt missään nimessä vertaisi tätä Tuhkimotarinaan, joka on viimeistä piirtoa myöten epärealistinen (mutta mainiota viihdettä). Blue Ice, jos kerran olet katsonut sarjaa vain viiden minuutin verran, oletko mahtanut saada siitä ihan oikeaa kuvaa? Tosin ei tämä minunkaan suurimpia lempisarjoja ole, mutta en minä sitä ainakaan epärealistisuudesta syyttäisi.
-Non unde possim sed unde volo-

Poissa Sahara

• Satakieli
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Elokuu 08, 2007, 21:27:10 »
Myös minä olen jäänyt tähän täysin koukkuun. Juuri täydellinen ohjelma aamuiksi, saa nauraa muttei tarvitse ajatella. Ikävä kyllä löysin tämän sarjan vasta loppukesästä, joten minulle tuo Serranon perheen uusiminen oli todella iloinen yllätys! Juuri sitä toivoinkin, koska haluan todella nähdä ne ensimmäiset jakso, joita en ole nähnyt.

Serranon perhe on hyvä, koska minusta kaikki henkilöt on jotenkin kiinnostavia. Ja se miten jonakin päivänä se lasten juonikuvio on kiinnostavin, ja jonakin toisena sitten niiden vanhempien. Vaikka minusta yleensä kyllä lasten, Guille on aivan ihana :D Erityisesti se oli viime viikolla hauska, kun ne lavasti sen telkkarin ryöstön. Välillä jtosin otkut jutut menee jo vähän yli, mutta kyllä sekin myöhemmin taas parantuu.

On oikeastaan tosi yllättävää minusta miten suosittu tästä ohjemasta on tullut. Niin hyvä kuin se onkin, mutta kun vielä miettii tuota esitysaikaa. Mutta loistavaa, että niin moni on löytänyt Serranon perheen, ja näkee vielä ensi kesänäkin sitä.

Mystica

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Elokuu 14, 2007, 13:32:40 »
Tämä on hauska sarja. Tuli kesälomalla katsottua, ja naurettua serkkujen kanssa. Koukkuun en jäänyt, mutta hauskaa ajanvietettä Seranon perhe kyllä oli...

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #50 : Elokuu 15, 2007, 20:30:59 »
Joku ihana ihminen kertoo minulle, mitä tämänpäiväisessä jaksossa tapahtui! Marcos tuli ilmeisesti takaisin, miten hänen ja Evan kävi?

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #51 : Elokuu 17, 2007, 18:39:33 »
Olisi joo kiva jos kerrottaisi mitä on tapahtunut viimeisen viikon aikana :) Tallentava digibox on korjaamolla, joten tämän viikon jaksoista ei ole pienintäkään hajua.
Olen kyllä niin ihastunut tähän sarjaan, että voi että <3

//: Tuo adressi oli hyvä, olin 200. kirjoittaja :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2007, 18:45:07 kirjoittanut Posityyhtynen »
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü

Katarr

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Elokuu 17, 2007, 19:04:04 »
^ Minuakin kiinnostaisi tietää, en ole nähnyt tämän viikon jaksoja ollenkaan, koska koulu alkoi viime perjantaina enkä pysty nauhottamaan niitä jaksoja. D:

arpakuutio

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Elokuu 17, 2007, 21:39:54 »
Oi Serranot on kiva! Aloin kattoo joskus kesäkuussa kai vai milloin se nyt alkoikaan. En siis ekasta jaksosta asti ole katsonut, mutta oon mä jo jonkun aikaa kuitenkin ohjelmaa seurannut. Eva/Marcos on mun mielestä ihan kiva yhtälö. Raúl on hölmö, mutta pirullisen hyvännäkönen! ;) Diegosta en tykkää sitten yhtään, ärsyttävä kaikenkaikkiaan. Mitä Lucia näkee Diegossa? Santiago on melko ällö mutta yhtäkaikki lempihahmojani. Curro on todella söpö. :)
Tiiän yhen juonipaljastuksen, vaan enpä taida sanoa. :p

pilvilapsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Elokuu 17, 2007, 21:50:37 »
Ihanaa kun Eva ja Marcos palasi tänään yhteen. Ja Áfri ja Raúl kans :)

http://www.adressit.com/serranos-tuotantokaudet

Tässä on muuten adressi, että saataisiin Suomeen myyntiin Serranon perheestä DVD-boxeja. Kannattaa allekirjoittaa :)

arpakuutio

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Elokuu 17, 2007, 22:06:31 »
Häh palasko ne jo yhteen? Marcos on tullu takas Espanjaan? Mä oon koulun myötä ihan pihalla. :<

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Elokuu 19, 2007, 01:15:00 »
Katsoin tässä joku aika sitten pienen pakon alaisuudessa pari jaksoa tätä Serranon perhettä, ja täytyy sanoa, että en tajua, miksi tästä sarjasta vouhotetaan niin. Minusta sarja ei ole mitenkään erityisen hauska, minua se lähinnä säälittää tekohauskuudessaan. Hahmoja on niin hirveästi, ettei katsoja pysy millään perillä siitä, kuka on kuka ja millainen hänen suhteensa on tähän toiseen henkilöön. Jotkut näyttelijät ovat jotenkin teennäisiä rooleissaan. Näyttelijöiden nopea espanja kuulostaa todella ärsyttävältä tottumattomaan korvaani ja välillä miettii, mikseivät hahmot voi puhua edes vähän hitaammin. En tosiaan ymmärrä, miksi jotkut ihmiset ovat tästä sarjasta niin tohkeissaan.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Prudencè

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Elokuu 19, 2007, 16:07:59 »
Juu-u, seuraan Serranon perhettä innokkaasti. Joskus heinäkuun alkupuolella aloin katsoa.

Sarja on varsin hauska, heidän kommelluksiaan on todella huvittavaa katsoa. Väärinkäsityksiä sarjassa on melko lailla, esimerkiksi kun Santiago ja Fiti luulivat, että Marcos oli sen Geenan lapsen isä. :D
Ja kun Diego ja Fiti luulivat Santiagoa murhaajaksi, siis että tämä oli murhannut sen verotarkastajan, mutta todellisuudessa Santiago oli ajanut vain sen koiran päälle...
Ja näitähän riittää...

Sarja on juuri ihana tuollaisenaan, ihanan hupsu ja toisaalta joissakin kohtaa niin vakava. :D

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #58 : Elokuu 21, 2007, 18:30:35 »
Minäkin olen jäänyt koukkuun Serranoihin, kiitos tästä kuuluu perheelleni. Pikkuveljeni oli ensimmäinen, joka sarjaa alkoi katsoa. Sitten äiti ja isä alkoivat lomalla ihmetellä, mitä sarjaa veljeni katsoo ja jäivät koukkuun. Porukat tulivat maalta kotiin ja olivat tohkeissaan Serranoista ja äiti selitti juonikuvioita innostuneena. Ei siinä sitten muu auttanut kuin katsoa kokeeksi yksi jakso, että mistä ihmeellisestä sarjasta ne nyt vouhkaavat ("ei-se-noin-hyvä-voi-olla"). Ja kas kummaa, pari jaksoa katsoin ja nyt ei voi jättää enää yhtään jaksoa väliin...

Nyt olen siis kuukauden päivät seurannut Serranon perheen elämää, se onkin ainoa sarja, jota olen katsellut viime aikoina. Olen nimittäin ollut töissä iltaisin, joten kaikki iltasarjat ovat jääneet välistä. Siksi tuo aikainen esitysajankohtakin on mielestäni mainio :) Tuleepahan herättyä ajoissa aamuisin! Myös sarjan pituus on ihana, vaikka välillä 75 minuuttia tuntuukin aika pitkältä, kun on tottunut puolen tunnin tai 45 minuutin jenkkisarjoihin (+ superpitkiin mainoskatkoihin).

Mikä parasta, Serranon perheen parissa olen saanut treenattua vähän ruostunutta espanjantaitoakin... Kyllä ne sanat alkavat kuulostaa tutummilta, mitä enemmän on sarjaa katsellut. Ja se on hyvä se :) Muutenkin tuntuu, että on hauskaa katsella sarjaa, jonka kielestä tajuaa edes jotain. Si, español es una lengua muy bonita <3 Espanjan kulttuuri on muutenkin sen verran erilainen, että se tuo vaihtelua juuri niihin jenkkisarjoihin, joita normaalisti tulee vahdattua tv:stä.

Henkilöhahmot ovat Serranoissa myös kivoja. Siitä onkin jo mainittu, että näkökulmia on monia. Minäkin pidän siitä, että sarjassa on vanhempia, nuoria ja lapsia ja kaikenlaisia hahmoja. Juonenkäänteet ovat aika vauhdikkaita ja humoristisia, jotain ihan muuta kuin mihin on tottunut. Toisaalta mukana on myös sopivasti romantiikkaa ja draamaa.
Ihana sarja. Onneksi uusivat niitä aiempia jaksoja, joita en ole vielä nähnyt :)

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Elokuu 27, 2007, 16:57:20 »
Vastaisiko joku pariin kysymykseen, koskien tämän päivän Serranon perhettä, lähtivätkö molemmat Eva ja Marcos Barceloonaan ? Ja mitä muutenkin siinä lopussa tapahtui, päättikö Rául lähteä Tallinnaan opiskelemaan lentäjäksi, kesän ja opiskelun jälkeen ? :>>

Poissa Skipa

• Hippiäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Elokuu 28, 2007, 19:13:45 »
Posityyhtynen: Vain Eva lähti Barcelonaan, Marcos muutti mielensä juuri ennen taksin tuloa. Hän halusi jutella Evan kanssa, mutta Eva pettyi pahasti poikaan, eikä kiireltäkään olisi ehtinyt jutella. Marcos yritti heti soittaa Evan perään, mutta tämä löi luurin korvaan. Jonkinnäköisen taksien välisen radion kautta Marcos sai asiansa kerrottua Evalle. Sanoi olevansa pahoillaan ja rakastavansa Evaa, vaikka ei lähtenytkään mukaan.

Raúl ei lähtenyt Tallinnaan. Fiti yritti saada niitä rahoja kasinon avulla, mutta ei onnistunut. Hän sitten paljasti pojallensa, että on käyttänyt isovanhempien avaamalla tilillä olleet rahat pari vuotta sitten, kun korjaamo oli menossa konkurssiin. Raúl kertoi isällensä, ettei oikeasti halua lentäjäksi. Candela sattui olemaan oven ulkopuolella ja kuuli tuon. Hän sitten suutahti pojallensa ja luuli, että tämä yritti tällä päästä käsiksi rahoihin.

Lopussa vielä Evan ja Tetén serkkutyttö, en nyt muista nimeä, tuli viikoksi kylään, ja hänestä kuultiinkin tänään vähän enemmän.

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Elokuu 28, 2007, 22:10:55 »
Kiitos oikein paljon :> haluaisitko kertoa serkkutytöstä enemmän, mitä siis tämän päivän jaksossa tapahtui ? (Jos viitsit vielä kertoa, ei ole pakko :D)

Leung

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Syyskuu 03, 2007, 21:30:54 »
Serranon perhe on aivan mahtava sarja :D oon nähnyt vaan 7 jaksoa, mutta kyllä se silti on tosi hyvä. Se on hyvä et yksikin jakso kestää aika kauan, yli puolituntia/tunnin niinkun yleensä tv-sarjat. (: Mun lempihahmot on Téte ja Guille. Santiagokin on ihan hauska, hauska ääni ja jutut sillä on ainakin.

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Syyskuu 08, 2007, 15:32:33 »
Tänään Serranon perhe lähtee alusta. Esitysajat ovat seuraavat: La 14:45-15:58 ja Su 15:05-16:20 :)
Itse seuraan innolla, koska alku jaksoja en ole nähnyt ^^

Poissa Pöpi Profeetta

• Ennustelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I see you...
« Vastaus #64 : Syyskuu 08, 2007, 18:14:44 »
Wohoo! Hyvä YLE! Tuota sarjaa pitää näyttää lisää. Mutta edes tämä ei korvaa Kyllä, herra pääministerin kesken jättämistä. Mutta asiaan. Sarja on kiinostava ja hauska, koulujen alun jälkeen en vain ole voinut katsoa kovinkaan tiiviisti. Onneksi näitä näytetään alusta.
"That is not dead which can eternal lie
And with strange aeons even death may die"

H. P. Lovecraft

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Syyskuu 09, 2007, 16:27:21 »
Äh, missasin taas ihan ensimmäisen jakson ^^ Mutta joo. Kyllä ovat ihmiset tuossa alussa paljon nuoremman näköisiä, varsinkin Guille. Kyllä se aika rientää..
Respect the funk.

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Syyskuu 19, 2007, 21:09:10 »
MINÄ OLEN KATTONU JA JÄIN PAHASTI KOUKKUUN! :D
Juu, elikkäs näin ekan kerran Serranon perhettä kaverillani, ja sen jälkeen halusin katsoo sitä aina, kun se tulee. :)
Nyt seuraan innolla niitä uusintoja, ja jos en niitä voi nähdä, niin pyydän kaveria nauhoittamaan. :D

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Lokakuu 25, 2007, 15:30:09 »
Itsekin rakastuin tähän sarjaan! Löysin viime kesänä aivan sattumalta 1-kanavalle juuri kyseisen ohjelman aikana.. harmi kun jäi ihan ne alkujaksot näkemättä...
Ja nyt olen jo niin fani että olen jopa ostanut Fran Perean levyn..
Ja hassua on, että olen oppinut paljon espanjan kieltä pelkästään katsomalla Serranon perhettä!

Niin että
1 más 1 son 7 vaan teillekin... ^^
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Lokakuu 25, 2007, 15:37:14 »
Ihana sarja. Yleensä en välimerellisistä telenoveloista pidä yhtään, mutta Serranon perheeseen jäin koukkuun. Sarjassa on huumoria ja todentuntuisuuttakin.
Jos en ole käsittänyt jotain ihan päin honkia Serranon perhe ei ole telenovella, koska telenovellathan ovat noin 200 jaksoa pitkiä sarjoja ja Serranon perhe pyörii Espanjan televisiossa edelleen ja sitä ilmeisesti tehdään edelleen.

Muistaakseni Serranon perhe on Telecincontms. Ja Espanjassa sitä pyöritetään jo 6. tuotantokaudella!
On mukavaa, kun syksyllä tulee pikauusintoja, multa ainakin on jäänyt aika monta jaksoa välistä..
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
« Vastaus #69 : Marraskuu 09, 2007, 21:55:05 »
Olen aivan koukussa, ja odotan innolla kesää ja uusia jaksoja. En ole kaikkia jaksoja nähnyt, mutta uusintoja en kaikkia ehdi katsoa. Nyt ei ole edes joulu ja odottelen jo kesää... voi voi.
Onko muuten SJK:n cd:itä saatavana suomessa muualta kuin netistä?
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
« Vastaus #70 : Marraskuu 10, 2007, 22:18:11 »
Olen katsonut, mutta en niin innolla kuin eräät toiset *hymyilee*. Missasin minäkin syyskuussa tuon ekan jakson taas kerran! Katsoin kesälomalla, Serranon perhe on ihan eri maata kuin jotkut tylsät sarjat joita aamulla yleensä tulee. Ehdin kesälomalla mukaan vähän myöhemmin, koska kaverini kertoi sarjasta minulle vasta silloin, kun se oli jo pyörähtänyt käyntiin. Mihin aikoihin/minä päivinä sarja nykyään tulee, vai tuleeko sitä enää ollenkaan? Olen yrittänyt katsoa tv-lehdistä, mutta ei löytynyt. Tete, (mihin ne ihme viivat tai mitkälienee tulee?) Eva ja Guille ovat suosikkihahmoni. Sanoin että en ole katsonut yhtä innokkaasti, kuin jotkut muut, mutta sarja lukeutuu ilman muuta suosikkisarjoihini.

~Valkovuokko
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #71 : Marraskuu 11, 2007, 11:45:37 »
Mihin aikoihin/minä päivinä sarja nykyään tulee, vai tuleeko sitä enää ollenkaan? Olen yrittänyt katsoa tv-lehdistä, mutta ei löytynyt.

Serranoiden uusinnat ovat lauantaisin ja sunnuntaisin YLE 1:llä kello 14.45 tietääkseeni ihan kesään asti jolloin alkavat uudet ennen näkemättömät jaksot. Lisäksi jaksoja on nähtävillä viikon ajan uusinnasta myös YLE areenassa. Uusintoja minä en ole kerennyt oikeastaan koskaan katsomaan, koska ne tulevat suhteellisen huonoon aikaan kun aina silloin on tekemässä jotain ns. tärkeämpää. Pitäisiköhän tänään ihan repäistä ja nostaa nenä tentti kirjasta Serranoiden aikaan, että tietäisi missä sarjan uusinnat menevät.
---

otarie

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Marraskuu 22, 2007, 16:48:25 »
Serranon perhe on aivan loistava. niin eläväinen se talo koko ajan. :) on tullu vähän espanjaakin opittua samalla, ja kiinnostus vaan lisääntyy ! tätä on varmaan kyselty mutta mitäs mieltä näyttelijöstä yleensä, sit kuka on lemppari ja inhokki ja mitä mieltä musiikista (fran perea, SJK, El sueno de morfeo)
näyttelijät on mun mielestä kaiki hyviä, hyvin tasokasta porukkaa, mut lemppareita on Guille fiti ja santi. ja Carmenista en niin välitä:D

Fran Pereasta tykkään myöskin, ja ESDM:sta mut SJK ei oo ihan mun makuun. :p

Minnehoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Joulukuu 06, 2007, 22:32:34 »
Sarja on ihan hyvä. Se on kyllä enemmän semmonen kesä sarja. Vaikka se tuleekin nyt uusintana, ei se kiinnosta enää niin paljoa. Joka jakso on niin samanlainen mut silti niin erilainen. Tietää aina että kaikki päätyy hyvin, ja että aluss atapahtuu jtaa mikä menee kaikkienkaa ristii...  Mut ihan hyvä silti...

Poissa Tonnikala

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Joulukuu 12, 2007, 18:17:24 »
Serranon perhe on varmasti yksi parhaista tv-sarjoista joita olen ikinä katsonut, vaikkakin se on enemmän kesäsarja enkä näitä uusintoja ole paljoa katsellut.

Lempihahmoni ovat varmaankin Raul, Fiti ja Guille. Lisäksi Eva ja Diego ovat ehkä ärsyttävimmät (ja tämähän on taas vain minun mielipiteeni) hahmo. Mielipiteeni muista hahmoista vaihtelevat melko paljon. Africa: Hyvin toteutettu hahmo johon kuitenkin kaipasin hiukan lisää syvyyttä. Candela: Lempihahmoni noiden edellämainittujen jälkeen. Suhtautuu usein hauskasti Fitin toilailuihin. Tete: En ole oikein varma pidänkö hänestä vai en. Suurimmaksi osaksi hän on kyllä hauska, mutta välillä jokin Tetessä ärsyttää. Curro: aww... Aika symppis- hahmo joka olisi selvällä ykkössijalla ellei olisi niin vähän jaksoissa mukana. Santiago: Aika ärsyttävä hahmo... ei oikein minun makuuni. No enempää hahmoja en tähän jaksa laittaa vaikka niitä vielä paljon riittääkin.

Sarja on erityisen hyvä sen takia, että se on niin pitkä (jota jotkut ovat tuossa jo ehtineet valitellakkin) ja koska se voisi kertoa aivan oikean perheen elämästä (toisin kuin jotkut salkkarit, tuhkimotarina yms.). Myös henkilöhahmot ovat hyvin suunniteltuja ja niistä löytyy tarpeeksi syvyyttä. Jopa noista omasta mielestäni ärsyttävistä Evasta ja Diegosta.

Juonesta voisi vielä sanoa sen verran, että vaikka se paikoitellen hyppiikin liian tiuhaan tahtiin ja jaksojen taso vaihtelee melko paljon juuri tuon juonen takia, (great love of Marcos and Eva ei vaan jotenkin jaksa kiinnostaa) niin suurimmilta osin juoni on hyvin toteutettu.

Ja ettei tästä nyt tulisi pelkkää ihkutusta, niin miinuksiin, tosin melko vähäisiin voisin laittaa pieniin kliseisiin sortumisen ja juuri tuon juonen loikkimisen asiasta toiseen. Olenko muuten käsittänyt oikein, että tätä sarjaa on tullut tuolla Espanjan mannuilla useammankin kauden edestä? Sillä jos on tullut niin vihjeenä spoilaannun aika usein ja mieluusti tahallani :)

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #75 : Maaliskuu 30, 2008, 12:22:01 »
PARAS!  Niin huippu, kun voi olla. Mikään jakso ei jää tylsäksi, joka jaksossa on aina joku hassu tapaus. Guille ja Tete olis niin hyvä pari että ja Marcos ja Eva :)

Santiago on mitä hauskoin. Se on just sellanen käpähtänyt ukko, joka hermostuu pienimmästäkin jutusta : D

Lucia ja Diego sopii hyvin toisilleen, en vaan tajuu miten Lucia kestää aina niitä Diegon tyhmiä juttuja..

Candela ja Fiti sopivat myös toisilleen, hauskoja kaikin puolin. 

Ja ei sovi unohtaa Curroa, pienintä Serranoista ja ehkä hauskinta :)

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #76 : Huhtikuu 02, 2008, 15:28:02 »
Voooiiii, rakastan tätä sarjaa ihan kympillä. Viikonloppusin tulevat uusinnat on pakko katsoa ja jos ei ehdi niin eikun Yle areenalle.
Kesästä asti olen ollut täydellisesti koukussa tässä, yksi syy saattaa olla eräs lutuinen näyttelijä (Victor Elias alias Guille). ;D
Ja DVD on myös niin... nam. xD
Juu, lempparihahmoihini lukeutuu Guille, DVD, Africa, Tete jaaaa... Marcos. ;D
Ainut rasittava asia on se, että Diego, Santi ja Fiti ymmärtää joka asian väärin. *hakkaa päätä seinään*
Niin...
Guille/Tete on ihana paritus muuten...
Niin...
Marcos/Eva on toinen hyvä...
Niin... En keksi muuta. xD PARAS SARJA IKUNA. :D
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Bélen

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Huhtikuu 21, 2008, 17:26:26 »
Sarja on yksi parhaimmista. Uusinnat oli pelastus, mutta nyt on sitten nekin nähty. Kesällä en älynnyt katsoa ja kadun syvästi. Serranon näyttelijä valinnat on todella onnistuneet, varsinkin Lucían kohdalla. Belén Rueda on mahtava näyttelijä, joka sopii rooliin täydellisesti. Nyt kun uusinnat on nähty niin pitänee ostaa ensimmäinen kausi, sillä kuukausi ilman Serranon Perhettä on mahdottomuus.

On jäänyt hieman epäselväksi se kun Eva tuli takaisin ja vastasi Marcosille, niin lähtikö Eva heti takaisin Barceloonaa vai mihin se hävisi?

Lucíalla täytyy olla todella pitkä pinna, kun sietää Diegon tohelointia. Mutta hyvä pari silti. Diego yrittää olla tunnollinen isä ja selvittää riitoja, mutta taitaa olla niin että Lucía ne yleensä sitten selvittää, kun osaa keskustella eikä turvaudu aina vessaharjaan.

Oon oppinu jo ihan hyvin espanjaa pelkästään katsomalla Los Serranoa. Viikkoakaan en selviä ilman sitä.

Tähtikirkas

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Huhtikuu 23, 2008, 17:35:02 »
Oon vissiin nähnyt kaikki suomessa tulleet jaksot, joten odotan niitä kesäkuussa alkavia tietenkin : D Uusintoja en ole nyt katsonut, kun en muista koskaan niitä, mutta ei se niin väliä ole kun ne on jo nähty.
Guille/Tete pari on ehkä paras sarjassa ja tietty Marcos/Eva kun ne ei koskaan pääse oikein helpolla missään xD
Santiago on ehkä rasittavin, mut Fitillä on aina loistoideat mitkä menee lähes aina pieleen, repeen niitä :'D

Jäähiiri

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Huhtikuu 30, 2008, 18:04:34 »
Katson ja odotan innolla kesän jaksoja :> Fitin, Santin ja Diegon jutut ehkä välillä toistaa itseään, mutta en kuitenkaan koskaan kyllästy niihin, aina hauskaa katsottavaa :D Harmittaa kun hahmoja alkaa lähtemään, mutta ihana tv-sarja silti <3

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #80 : Toukokuu 04, 2008, 09:09:51 »
Tietääkö kukaan milloin uudet jaksot alkavat?

teshha

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Toukokuu 04, 2008, 09:14:46 »
serranoin perhe on ihan paras ohjelma ja siihen jää koukuun jos ei oo ennen kattonnu kkun ekan kerranb kattoo ja sit kattoo monta kertaa putkeen, mutta se alko harmittaa kunn ne loppuu ¨ja muuten onko kukaan katttonnu serranon sivuilta sitä kun guille ja tete mennee yhteen (ihana pari)<3mut sit kun ne alkaa uuestaan kesäkuussa niinm sit saa taas kattoo sitä tulee ikävä ja voihan se boksin ostaa jossa on ne kaikki osat mut niis on aika monta levyy koska yhel levyl on ainoastaan 3 jaksoo;) MUT KAIKILLE SERRANO FANEIOLLE ETENKIN GUILLEFANEILLE TERKKUJA;)))

lumienkeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Toukokuu 04, 2008, 12:01:33 »
minäkin olen katsonut <: satuin viime kesän avaamaan telkkarin kun serranon perhe oli menossa ja siitä lähtien olen katsonut jaksot aina kun on mahdollista...!! =) lempi hahmoni ovat Guille ja Raul; heissä on huumoria... myös Marcos on hyvä ja Fran Perealla (marcosin näytteliällä) on hyviä kappaleita. ;D

otarie

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Toukokuu 07, 2008, 21:15:01 »
Hmm ei tainnut kukaan vielä mainita, että ne uudet jaksot alkavat 2.6? En kyllä kamalan tarkasti noita edellisiä viestejä lukenut.

Jäipäs viimenen jakso hyvään kohtaan, seuraavassa näytetäänkin sitten Teteä ja Guillea :)

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Toukokuu 17, 2008, 11:56:34 »
Joo uuet jaksot alkaa 2.6 :) <3 Se on vaan niin paras. Mää alotin kattomisen ihan ekasta jaksosta vaikken eka sitä ees tienny katoin vaa et jaaha mikäs tää taas on ja jäin heti koukkuun :D Suosittelin pitkin kesää kaikille kavereille sitä ja tällee.

Los Serranossa on se hyvä puoli just kun siinä ei tapahu mitään sellasta, tai no jos vertaan vaikka salkkareihin (hyi en tykkää yhtään!!) niin Los Serranossa ei tapahu sellasta vakavaa pettämistä ja joka asiassa on huumori mukana toisinku yleensä salkkareissa. (Olen syvästi pahoillani jos pahoitin jonkun mielen!) Ja kun Serranossa ne miehet on sellasia 'ajattelemattomia höppänöitä' ja ne naiset järkeviä, siksi ne käy just iha huipusti yhteen :D Serranossa on myös se hyvä puoli ku oikeestaan loppujen lopuks se oikeestaan perustuu (melkeen) kokonaan ihan tavalliseen tosielämään, siinä on vaan näytetty ne dramaattisesi ja isonnellen (tietysti, koska eihän muuten kukaan sitä edes tykkäisi katsoakkaan) Rakastan Marcosia ja sen lauluja ihan ylikaiken <3

Niin ja kun ne uudet jaksot lopetettiin väliaikaisesti näyttämästä (oho, ompas oudon kuulonen lause:DD) niin katoin kaikki maholliset juonipaljastukset iha tahallee, kaikilta telecinco:n sivuilta, youtubesta ja suomalaisilta Serrano - fanisivuilta :D Yleensä en kyllä halua tietää mitään paljastuksia mistään, mutta minusta oli hauksa tietää tapahtumat :D (joo pitäkää mua outona vaan ;D)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2008, 10:55:55 kirjoittanut Joje »
Is this the real life, is this just fantasy ?

Jusku

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Toukokuu 28, 2008, 15:05:54 »
Ihanaa! Serranon perhe (tai los serrano) jatkuu! ja uusilla jaksoilla. Pakko ruveta taas kattoon! Tietääks kukaan monesko tuotantokausi jatkuu/alkaa 2.6?

Poissa Minna

• ystävällinen mäyrä
  • Vuotislainen
« Vastaus #86 : Kesäkuu 02, 2008, 21:29:22 »
Ihanaa tosiaan, että alko nyt kesällä tulemaan uusia jaksoja. Eikös ne tuu joka päivä aamulla ja sitten vielä uusintana ilta-päivällä?

En ole oikeastaan katsonut sarjaa kovin kauaa, siis niitä vanhoja, koska ensin pidin koko ohjelmaa ihan outona, kun joskus olin nähnyt vilaukselta siitä, mutta kun aloin säännöllisesti katsomaan niin aloin pitämään siitä :)

~Minna
Mä huudan ohjeit mut auto menee puskii,
älä anna mun kuolla mun tuskii.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #87 : Kesäkuu 02, 2008, 22:31:15 »
Ihanaa! Serranon perhe (tai los serrano) jatkuu! ja uusilla jaksoilla. Pakko ruveta taas kattoon! Tietääks kukaan monesko tuotantokausi jatkuu/alkaa 2.6?

Luulisin, että nyt alkoi neljäs tuotantokausi sillä mikäli oikein ymmärsin viime kesänä tuli kolme ensimmäistä.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa henia

• Pikkuisen harhassa oleva
  • Vuotislainen
  • Pottermore: QuillNiffler10113
« Vastaus #88 : Kesäkuu 03, 2008, 16:54:46 »
Jippii, Serranot alkoivat taas.  Ei kesäaamuja ilman tätä ihanaa uusioperhettä tai sen kommelluksia. Tätä on odotettu jo pitkään ja hartaasti. Muuten Jusku, jaksot jatkuivat neljännen tuotantokauden lopusta, jos niin kovasti haluat sen tietää. No ei muuta, ainakaan tällä kertaa.

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #89 : Kesäkuu 06, 2008, 14:50:43 »
Heh, katoin koko viime kesän Serranoita ja jäin koukkuun.
Pakko kattoo taas tänäki kesän. :D
Kukaan miun kaveri / sisko / äiti ei tykkää Serranoista. Äiti ei jaksa kuunnella sitä "jäkätystä", ja kaverit & sisko ei vaan tykkää. En tajuu, toi on iha mahtava sarja! :)
Lempparit on Fiti ja Raúl.
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #90 : Kesäkuu 08, 2008, 20:50:27 »

Pidän itse tosi paljon kyseisestä sarjasta. Sitä on tullut katsottua paljonkin jo viime kesänä ja nyt myöhemmin uusintoinakin aina kun olen muistanut.
  Sarjassa on minusta kaikille jotakin ja koska se on eri ikäryhmissä siihen tulee pakostikin lisää mielenkiintoa. Sarja ei myöskään rullaa paikoillaan vaan siinä tapahtuu koko ajan paljon kaikenlaista. Juuri sellaisista sarjoista minä pidän. Sarjan kokoajan sähläävät miehet ovat myös useimmiten hyvinkin hauskoja. Espanjan nopeaa ja paljolti käsieleistä kieltä on kiva kuunnella ja katsoa.^^

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #91 : Kesäkuu 09, 2008, 14:13:32 »
Seurailin tätä jaksoa joskus viime kesänä, silloin kun niin monet ihmiset eivät sitä vielä seurailleet. Mutta sitten se 'uskottavuus' katosi silmistäni ja rupesin kerta kaikkisesti vihaamaan sarjaa. Typerät roolihahmot, typerä juoni, typerä puhu ja huuto... Ja olen edelleen tätä mieltä:>

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #92 : Kesäkuu 09, 2008, 14:40:27 »
Mahtava sarja ^^ Ekan kauden katsoin boksilta ja nyt tulee seurattua aina kun kerkiää. Tänäänkin aamulla aloin melkein itkeä, kun Diego, Curro ja Guille muuttivat pois Teten ja Lucian luota. Tete ja Guille ovat niin söpö pari, siitä asti olen odottanut, että koska ne alkaa tapailla, kun Guille siellä vessassa tunnusti kerran Tetelle, että tykkää siitä.

Kerrassaan mainiota viihdettä ja plussana olen oppinut pari sanaa espanjaakin ^^
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #93 : Kesäkuu 11, 2008, 23:33:54 »
Jep tosi hyvä sarja. Seurasin viimekesänä niin paljon ku kerkesin ja nyt taas uudestaan. Mut nyt alko 5. tuotantokausi ja se ei enää mun mielestä oo niin hyvä... Ainaki nää pari ekaa jaksoo mitkä tuli, ni vaikutti jotenki väkinäisemmiltä ku aiemmissa tuotantokausissa. Ja mun mielestä Tete ja Guille oli paljon parempia riitelevinä sisaruksina.Toi niiden seurustelu juttu vaikuttaa kans jotenki väkinäiseltä. Ja sitte se Marcos eros Evasta (TAAS)...hohhoijaa päättäis jo. Onneks Raul on edelleen taattu Raul.  Tänki päivän jaksossa se oli niin tyhmä:D. Vähän pelottaa mitä tolle sarjalle käy ku tänki jälkeen on vielä 2 tuotantokautta, mut katotaan nyt rauhassa vielä ja toivotaan et se paranee tosta.

Poissa Hippogriff

• :)
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SicklePotion51
« Vastaus #94 : Kesäkuu 12, 2008, 00:37:46 »
Ihanaa tosiaan, että alko nyt kesällä tulemaan uusia jaksoja. Eikös ne tuu joka päivä aamulla ja sitten vielä uusintana ilta-päivällä?

En ole oikeastaan katsonut sarjaa kovin kauaa, siis niitä vanhoja, koska ensin pidin koko ohjelmaa ihan outona, kun joskus olin nähnyt vilaukselta siitä, mutta kun aloin säännöllisesti katsomaan niin aloin pitämään siitä :)

~Minna

Ei tuu joka päivä, vaan joka arkipäivä. viikonloppuisin ei valitettavasti :(

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #95 : Kesäkuu 12, 2008, 19:31:35 »
Ärsyttää ko taas (ehkä 100. kerran) Marcos & Eva eros, kohta ne kuiteki on taas yhes.
Toivottavast Raúl & África palaa takas yhtee, ne on nii hyvä pari. :D

- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Systen

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Kesäkuu 13, 2008, 21:25:28 »
Ite oon rakastunu Curroon aivan totaalisesti !! :'> <3 Myös Guille ja Tete ovat ihania, ja tykkään heidän viha - rakkaus -suhteesta. Myös Guillen ja hänen kaveriporukkansa tekemät pilat ja kepposet ovat ihania. Kuten muutamat jo mainitsivatkin, on hyvä kun ohjelmassa on niin montaa ikäpolvea. Negatiivisiksi asioiksi monet, etenkin aikuiset, ovat maininneet puhetavan, Serranon perheessä kun ei hiljaista hetkeä ole, ja he pälpättävät espanjaa päällekkäin antamatta toiselle suunvuoroa, tahdilla jonka perässä on lähens mahdoton pysyä. En oikein pitänyt Eva/Marcos parituksesta, sillä jotenkin se on liian imelää? Tosin, aika Serranomaista :D

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #97 : Kesäkuu 14, 2008, 20:30:29 »
Jep. Africa ja Raul on niin söpö pari. :) Tete taitaa pyytää ensijaksossa marsipaania.. Katsotaan, tykkääkö Guille. :D Marcosin ja Evan ero on taas kerran ärsyttävä. Saisi sitä Evaa kuitenkin edes näyttää vähän.. Lucia ja Diego varmaankin palaa yhteen jossain vaiheessa. En usko, että se jatkuu noin  "luonnollisena" loppuun asti.

Mikäli viime kesäisistä lehtijutuista muistan mitään oikein niin Eva ja Marcos eivät kai ole enää yhteen palaamassa ja Evaa ei näytetä, koska näyttelijä poistui sarjasta. En nyt ole tästä aivan 100% varma, mutta tällainen muistikuva minulla on asiasta.

Serranot tulee muuten aivan loistavaan aikaan. Pelkäsin, että saan unirytmini ihan sekaisin lomalla valtavan uupumukseni takia ja syksyllä sitten en enää saa itseäni ylös sängystä kouluaamuisin ja vastaavasti sitten nukkumaan tarpeeksi ajoissa iltaisin (minulla on pitkä koulumatka ja kello soi arkisin viideltä). Onneksi Serranot jatkuivat ja, vaikken olekaan yhtään niin koukussa kuin viime kesänä, tulee pistettyä kello soimaan aamuisin. Iltaisinkin tietää, että on parempi mennä aikaisemmin nukkumaan, koska kello soi kuitenkin. Mainio tekosyy itselleen pitää unirytmi edes jonkinlaisessa kunnossa.

Olen kyllä hieman huolissani sarjan ottamasta uudesta suunnasta. Jotenkin muuttunut ihan sairaaksi kaikki kuviot. Viime kesän jaksoissa pysyttiin vielä jossakin ruodussa ja jutut tuntuivat edes vähän järkeen käyviltä, vaikka perheen elämä kieltämättä on hyyyyyvin outoa. Tämän kesän jaksojen osalta on jäänyt sellainen tunne, että käsikirjoittaja/t ovat heittäneet aivot totaalisesti narikkaan ja homma on karannut käsistä. Saa nyt nähdä, mitä tästä tulee. Toivottavasti sarjan taso ei kamalasti ala laskea, vaikka hommasta onkin tullut aivan yliperverssi - ainakin unisille aamuaivoille.

Systen

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Kesäkuu 14, 2008, 21:59:22 »
Olen kyllä hieman huolissani sarjan ottamasta uudesta suunnasta. Jotenkin muuttunut ihan sairaaksi kaikki kuviot. Viime kesän jaksoissa pysyttiin vielä jossakin ruodussa ja jutut tuntuivat edes vähän järkeen käyviltä, vaikka perheen elämä kieltämättä on hyyyyyvin outoa. Tämän kesän jaksojen osalta on jäänyt sellainen tunne, että käsikirjoittaja/t ovat heittäneet aivot totaalisesti narikkaan ja homma on karannut käsistä. Saa nyt nähdä, mitä tästä tulee. Toivottavasti sarjan taso ei kamalasti ala laskea, vaikka hommasta onkin tullut aivan yliperverssi - ainakin unisille aamuaivoille.

Samaa mieltä! Viime kesänä olin aivan koukussa Serranon perheeseen, nyt tuntuu etten jaksa katsoa edes kokonaista jaksoa, siellä kun jauhetaa samaa asiaa vaikka kuinka kauan.. Ärsyttää myös se, ettei sarjassa tapahdu enään oikein mitään; lucia ja diego riitelee, curro syö aamupalaa, guille ja tete riitelee, lucia avautuu candelalle, raul riehuu, marcos suree evaa, lucia ja diego riitelee, santiago ja fiti koittavat auttaa diegoa, guille ja tete ovat taas ystäviä, curro syö uudelleen... :DD

jedisoturi

• Ankeuttaja
« Vastaus #99 : Kesäkuu 20, 2008, 20:49:33 »
Juu tuota sarjaan on tullu seurattua ja on tosi hyvä. Luulen et Africa ja Marcos alkaa seukkaan ja Eva ei ees tuu takas koko ohjelmaan. Guille ja Tete on hyvä pari.

Poissa Achil

• Teloitettu mafioso
  • Vuotislainen
« Vastaus #100 : Kesäkuu 23, 2008, 02:16:14 »
Sarja on huonontunut aivan järkyttävästi viime kesäisestä, vaikka eihän se nyt ihme ole kun ollaan jo ties missä tuotantokaudessa, mutta silti harmittaa paljon. Viime kesänä tylsien sadepäivien kohokohta oli juurikin aamuinen Serranojakso, nyt viime jaksoja ei ole melkein edes jaksanut katsoa ja turhaa kälätystä on pakko kelata. Kaikki jaksot olen kuitenkin jotenkuten katsonut. Evan poistuminen sarjasta on tosi harmillista, kuten tulevaisuudessa tapahtuvat muutkin menetykset. Niistä kuultuani vakuutuin siitä, että sarja ei tule ainakaan paranemaan - jo nyt vierastan uusia "korvaavia" henkilöitä, kuten Helenaa ja niitä tulee mitä luultavemmin tulemaan enemmänkin. Se Lourdesin veli ottaa ehkä eniten päähän, niin ärsyttävä hahmo. Viime jaksoissa se on tunkenut mukaan kaikkialle. Toivon todella, että hän poistuu ruudusta piakkoin. Eipä viime jaksossa mukaan tullut Fitin siskokaan paremmalta vaikuttanut, voi huokaus kuinka ärsyttävä ja vaikutti siltä, että hänkään ei ihan heti ole Diegon luota poistumasta. Raulin ja African ero oli todella surullinen, se oli paras paritus :(. Africa/Marcos -paria on vaikea kuvitella, enkä usko, että siitä mitään tulee. Evan ja Marcosin ero oli kyllä jotenkin naurettava, ensin vannotaan sitä ikuista rakkautta ja sitten muutaman kuukauden päästä erotaan :D. Teten ja Guillen suhteen voisi käydä paremmin, kunhan Guillesta ei tule isänsä kaltaista mustasukkaista kavereiden neuvoja kuuntelevaa puoli-idioottia. Piirteitä on kyllä jo näkynyt, että ei sen puoleen..

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #101 : Kesäkuu 23, 2008, 11:57:09 »
Miust sarja ei oo silleen huonontunu (paitsi sillä lailla, kun Lucia & Diego eros), mutta se toistaa kokoajan samaa.
Kokoajan jotku eroaa & palaa yhteen & eroaa. Aina Fiti & Santi istuttaa Diegon päähän jotain omituisia kuvitelmia & Lucia suuttuu Diegolle vielä enemmän.
- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #102 : Kesäkuu 26, 2008, 21:09:37 »
Jaksoin tätä uutta kautta muutaman jakson katsoa, kunnes Choni tuli kuvioihin. Raivostuttava nainen, ei lähde kulumallakaan! En vain käsitä Diegoa, miten joku voi olla niin sokea ja johdateltavissa? Eniten Serranoissa ärsyttää juuri se, ettei asioista koskaan puhuta suoraan, vaan kierrellään ja kaarrellaan ja kyttäillään. Sitten kysytään välissä neuvoa kaverilta, joka ei tiedä oikeasti yhtään mitään vaan sotkee kaiken vain entistä enemmän. Jossain vaiheessa asianomainen kuulee pitkän mutkan kautta joltain sivulliselta, miten asia oikeasti on, mutta siinä vaiheessa on jo liian myöhäistä saada asiaa korjattua ja kaikkea takaisin ennalleen. AARGH! Miksei kukaan voisi kerrankin puhua totta ja vastata johonkin kysymykseen rehellisesti? Miksi Raúl ei osaa päättää, ollako vai eikö olla Áfrican kanssa? Miksei hän osaa keskittyä yhteen tyttöön kerrallaan? Miksi Diego on niin itsepäinen? Miksi kaikki aina kuuntelevat kaveriaan mieluummin kuin omaa sydäntään? Miksei kukaan pysy yhden kumppanin kanssa? Miksi kaikki sähläävät keskenään perheen ja saman kaveripiirin sisällä? Miksi Marcosin ja muiden koulussa on vain kaksi opettajaa ja rehtori? Miksi maapallo on pyöreä? Miksi planeetat kiertävät aurinkoa? Tässähän ollaan jo perimmäisten kysymysten äärellä.

Caribu

• Ankeuttaja
« Vastaus #103 : Kesäkuu 30, 2008, 11:47:47 »
Aivan ihana sarja! Olen katsonut ensimmäisen tuotankokauden jaksot ja katson nyt toisen! Aivan mahtava sarja. Siinä näkyy niin hyvin espanjalaisten tempperamentti ja maailma on ihana<33

Poissa Croadhengel

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Heinäkuu 11, 2008, 19:54:14 »
Hehheh, paras näytelty sarja ikinä. Tete ja Guille vaan eros.. Höh.. Onneksi Diego ja Lucia palas yhteen, paras hahmo on Raul ja Santi(ago)  ja eilisessä jaksossa Raulille sattui vähän kaikkea... Sai sähköiskun, löi polvensa veneeseen sinne hypätessään, kala puraisi varpaaseen, oli tukehtua karkkiin ja shamppanjapullo pamahti naamalle.. jaah.
'Hermione kirkaisi. Musta ponkaisi seisaalleen. Harry Sätkähti kuin olisi saanut sähköiskun.'

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #105 : Heinäkuu 11, 2008, 22:02:29 »
Taisin jopa pitää tästä sarjasta silloin kun sitä ekan kerran näytettiin tv:ssä, mutta jotenkin kaikki mielenkiinto katosi siitä ajan mittaan. Sanotaanko nyt vaikka näin: se oli tuoretta ja piristävää - mutta vain hetken. Ylipitkät jaksot tuntuvat aika vieraannuttavilta (pikku syy, mutta ehkä joku ymmärtää) ja ne hahmot ovat pöljiä, erityisesti miehet. Kaikki se vouhotus ja espanjan pajattaminen ylinopeaan tahtiin... Koko sarja alkoi vain tympimään. Eipähän kesäisin ole tarvetta nousta aikaisin tv:n ääreen.

Ai niin, sekin vielä, että minua ärsytti kamalasti sen tunnusbiisin esittäminen lähes joka jaksossa :D Ei mikään ihme, etten pidä Fran Perean musiikista, kun sitä veivattiin uudestaan ja uudestaan...

Poissa Villa Viola

• Salarakas Mäyrä
  • Vuotislainen
  • Rakkaus on kärsivällinen!
  • Pottermore: WingHowl90
« Vastaus #106 : Heinäkuu 12, 2008, 14:12:09 »
Taisin jopa pitää tästä sarjasta silloin kun sitä ekan kerran näytettiin tv:ssä, mutta jotenkin kaikki mielenkiinto katosi siitä ajan mittaan. Sanotaanko nyt vaikka näin: se oli tuoretta ja piristävää - mutta vain hetken.

Noihan se just menee! Mä aloin seurata tätä sarjaa vasta kesäkuun alussa ja vaikka sarja onkin koukuttava en aina jaksaisi katsoa sitä. Jotenkin ne henkilöt ja juonikuviot vain ärsyttävät. Silti katson sitä "velvollisuudesta" ja siinä toivossa, että seuraava jakso on parempi.
  Serranon perhe on kyllä siitä jännä sarja, että siihen näemmä pääsee mukaan ihan keskeltä kautta. Johtunee varmaan siitä, että yksi jakso on elokuvan mittainen... Olisikohan tämä sarja vielä ärsyttävämpi, jos yksi jakso kestäisikin 40 minuuttia? Pitkissä jaksoissa on kuitenkin se hyvä puoli, että alussa ilmenevät ongelmat yleensä pystytään selvittämään jakson loppuun mennessä.

Jusku

• Ankeuttaja
« Vastaus #107 : Heinäkuu 16, 2008, 11:26:31 »
onhaan tota tullut seurattua jo viime vuodesta! melkein kaikki jaksotki on nähty. harmi vaan että tänään alkoi kuudennen kauden jaksot ja niitä on tehty vain kahdeksan kautta, eli sarja alkaa olemaan lopussa. itse en oikein pidä sarjasta, mutta se on vähän kuin pakko katsoa. ne kaikki kuviot on välillä todella ärsyttäviä. melkein tekis mieli huutaa äänee, että älä tee sitä tai muuta vastaavaa. meiän sukulaisista sitä kattoo äiti, mummo, mä ja mun veli.

HaPoFa

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Heinäkuu 17, 2008, 21:42:08 »
Aivan loistava sarja! Ylläpidan http://www.serranoklubi.net sivustoa.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #109 : Heinäkuu 17, 2008, 22:16:46 »
Voisiko joku briiffata minua lyhyesti, mitä viimeisen kahden viikon aikana on tapahtunut? Sen kymmenminuuttisen perusteella mitä eilen katsoin, on Fiti ilmeisesti äkkirikastunut, Raúl malli (?) ja takaisin yhdessä Áfrican kanssa ja Diego ja Lucía taas yhdessä. Onko näin? Entä onko muuta oleellista tapahtunut?

Poissa Fowl

• Vuotislainen
« Vastaus #110 : Heinäkuu 29, 2008, 02:46:45 »
No jopas jopas, täällä on tästäkin sarjasta topicci! Ihme etten ole aiemmin huomannut..
Siis täydellisen mahtava sarja, Guille ja Teté ovat ehdottomia lempihahmojani!
Varmaan jotkut tiesivät jo, että Serranon perhe loppui jo espanjassa kahdeksan tuotantokauden jälkeen ja käsikirjoittajat

Noo, aika mennä nukkumaan ^^

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Heinäkuu 29, 2008, 10:50:42 »
Oi että oli surullinen jakso tänään :(

Ihanko tosi tuo juttu Fowl :o Onpas tyhmää.
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Arminas

• Addikti
  • Vuotislainen
« Vastaus #112 : Heinäkuu 29, 2008, 15:35:13 »
Ei helv... jos asia on niin kuin Fowl sanoi. Ei ne voi NIIN julmia olla :o

Mutta mutta, Serranon perhettä olen katsonut vasta tästä keväästä lähtien, aiemmin muutaman jakson. En siis aiemmista kuvoista tiedä paljonkaan ja alussa oli hankalaa päästä selville kuka oli sukua kenellekin yms. Alkuosan jaksoja olisi kyllä kiva nähdä, niin että tietääkö kukaan voiko niitä katsoa jossain netissä?
The stories we love best do live in us forever.

Incomplete

• Ankeuttaja
« Vastaus #113 : Heinäkuu 29, 2008, 20:11:40 »
Lucían kuolema oli koskettava mutta tulipahan ainakin traaginen juonenkäänne joita on aina hyvässä tv-sarjassa. Minullakin tuli kyyneleet silmään kun katseli miten jokainen itki kun sai tietää Lucían kuolemasta. Mutta sitä jäin kyllä hieman ihmettelemään että miten Lucía oli voinut olla sen jälkeen Diegon luona kun oli kuollut vai oliko se Diegon mielikuvituksen tuotetta?

Sarjaa aloin seuraamaan vasta tämän kesän alussa kun kaikki luokkalaiseni puhuivat siitä niin innostuneena ja halusin tietää että minkälainen tämä ohjelma sitten on. Alussa olin sarjaan ihan koukussa, jokainen jakso piti nähdä mutta nykyään katson sarjaa jos satun television ääreen. Emilian ja Sun tuleminen sarjaan (inhoan heitä, yhhyh) ja jatkuva itseään toistaminen on syynä siihen minkä takia olen vähentänyt sarjan katsomista.

Lempihahmoni on Valdano ja usein harmittelenkin sitä että häntä esiintyy sarjassa niin vähän. Valdano muistuttaa muuten aika lailla Remus Lupinia, hän kun on aina hillitsemässä Guillea, Boltsia ja DVD: tä. (anteeksi, piti tännekkin tunkea hiukkanen Potteria) Vähiten taas pidän Tetéstä joka on aika monen suosikkihahmo. Mielestäni hän on aivan liian itsekäs ja jotenkin pinnallinen. Hänen olemuksensa kaiken lisäksi kuvottaa minua. Ja aiemmin mainitsemani Emilia & Su ovat myös vastenmielisiä.

Hmmh, jännä juttu miten innostun puhumaan sarjojen henkilöistä niin kuin he olisivat oikeita ihmisiä.

Poissa Fowl

• Vuotislainen
« Vastaus #114 : Heinäkuu 29, 2008, 23:25:16 »
Kyllä, olen täysin tosissani, valitettavasti.
Täällä asiasta enemmän infoa. Tuo sivusto muutenkin on tosi hyvä, jos haluat tietää jotain Serranoista :) VAROITUS! Älä paina linkkiä jos et halua spoilaantua tulevista tapahtumista!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2008, 23:39:41 kirjoittanut Fowl »

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #115 : Heinäkuu 30, 2008, 15:19:51 »
Juu on kyllä ihan idioottimainen toi sarjan päätösjakso.

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #116 : Heinäkuu 30, 2008, 15:54:12 »
Jep, loorry, olen samaa mieltä kanssasi! Onko tuo ihan totta, Fowl? En usko! Ei voi olla! Oikeasti! Ei, ei, ei! Olin ihan pihalla, kun katsoin sen viimeisen jakson koko sarjasta. Siis tääääh? Se loppu oli ihan ihmeellinen.
-.-
Hermot meni. o.O

Poissa Fowl

• Vuotislainen
« Vastaus #117 : Heinäkuu 31, 2008, 16:10:41 »
Jep, loorry, olen samaa mieltä kanssasi! Onko tuo ihan totta, Fowl? En usko! Ei voi olla! Oikeasti! Ei, ei, ei! Olin ihan pihalla, kun katsoin sen viimeisen jakson koko sarjasta. Siis tääääh? Se loppu oli ihan ihmeellinen.
-.-
Hermot meni. o.O
En kai sitä tänne laittais, jos se ei ois totta? Typerä loppu todellakin :(

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #118 : Heinäkuu 31, 2008, 19:19:26 »
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2008, 07:57:22 kirjoittanut fascino »
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Niko Tapani

• Ankeuttaja
« Vastaus #119 : Heinäkuu 31, 2008, 23:42:46 »
Kaduin kun luin spoilerin, voihan..! En tietenkään syytä Fowlia asiasta, mutta jos kerättäis rahat ja ostettais lentolippu ja haukuttais käsikirjoittajat maan tasalle?

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #120 : Elokuu 01, 2008, 12:39:01 »
Tuosta spoilerin takaisesta,
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #121 : Elokuu 01, 2008, 15:47:33 »
Jaa, no, voihan sen käsittää tuolleinkin mutta minusta jotenkin tyhmä loppu. Kuka ehdotti niitä lentolippuja Espanjaan? Minä voin mieluuuusti lähteä mukaan. ;D

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
« Vastaus #122 : Elokuu 01, 2008, 17:30:12 »
Oli kamalaa kun Lucia kuoli. Tuo loppu kuulostaa todellakin oudolta, se olisi voinut olla parempikin mutta oikeastaan olen ihan tyytyväinen. Vaikka sitä miten muuttaisi, aina olisi joitakin jotka eivät tykkäisi siitä.
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #123 : Elokuu 01, 2008, 22:47:18 »
Toisaalta tuossa lopussa on tosiaan se hyvä puoli, että se oikeastikin on aika vitsikäs. Tuollaisesta lopusta heitetään aina läppää, mutta sellainen saadaan oikeasti vain hyvin harvoin eli oikeastaan aika omaperäistä. [off] Tosin alan olla kallistunut jo sillekin kannalle, että olisi ollut aivan loistavaa, jos Rowling olisi päättänyt seitsemännen Potterin siihen, että Harry olisi herännyt kesken ratkaisevan hetken lopputaistelusta ja todennut: "Se olikin vain unta". En siis tiedä, kuinka paljon mielipidettäni arvostetaan.[/off]

Sitä paitsi tuo loppu tuo esille hyvin mielenkiintoisen piirteen Diegossa: mielikuvitus on rajaton.

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #124 : Elokuu 03, 2008, 22:33:20 »
Tämä kyseinen sarja on uskottavampi kuin mikään niistä muista sarjoista, joita seuraan. Kaikista surullisinta koko sarjassa tähän asti on ollut Lucían kuolema. Se itketti kyllä.
     Huom. Olen nähnyt Serranon perheen jokaisen jakason alkujaksonkin. Herään joka arkiaamu katsomaan Serranoita ja jos minulla ei ole iltäpäivällä mitään tekemistä katson Serranoiden uusintaa. Olen yksinkertaisesti koukussa tähän sarjaan. 
     Lempihahmojani ovat Guille, Teté ja Curro. Currosta ei kyllä uskoisi, että se on jo 12 vuotias. Näyttää alle kymmenvuotiaalta. Inhoan sarjassa eniten Fitíä. Häntä siksi, että hän on vainoharhainen, luuloharhainen ja ärsyttävä olemukseltaan muutenkin. Manukin on ärsyttävä naistennaurattaja.
     Siskoni kanssa toljotamme Serranoita suu auki joka aamu. Jos en saa katsoa Serranoita suutun ja sanon, että katson ne sitten iltäpäivällä uusintana kumminkin. Äitinikin on koukussa sarjaan. Isä väittää ettei välitä koko sarjasta, mutta katsoo  sitä  kumminkin, kun ei tee mitään muuta. Sitten se kyselee mitä siinä on tapahtunut viimeksi ja me selitetään kauan siitä aiheesta. Otamme myös lisäyksiä sarjasta arkielämään. Välillä sanotaan, että joku tyyppi on niinkuin José Luís, jos joku on lyhyt yms.

Lainaus
Lempihahmoni on Valdano ja usein harmittelenkin sitä että häntä esiintyy sarjassa niin vähän. Valdano muistuttaa muuten aika lailla Remus Lupinia, hän kun on aina hillitsemässä Guillea, Boltsia ja DVD: tä. (anteeksi, piti tännekkin tunkea hiukkanen Potteria)

Samaa vikaa kuin minussa aina mietin kaikesta mahdollisesta miten se liittyy Potteriin. (anteeksi asian ulkouolelle meneminen.)

I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #125 : Elokuu 04, 2008, 13:24:42 »
Currosta ei kyllä uskoisi, että se on jo 12 vuotias. Näyttää alle kymmenvuotiaalta.    

Curron näyttelijä on tällä hetkellä 12 vuotias. Noissa jaksoissa mitä nyt suomessa näkyy se on noin 9-10 vuotias veikkaisin. Katoin noita klippejä youtubesta serranon perheen vikasta tuotantokaudesta (ei kannata se on hölmöä, siinä spoilaantuu) ja kyllä se siinä jo ihan 12 vuotiaalta näytti.

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Kuka mitä häh?
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #126 : Elokuu 04, 2008, 14:08:55 »
Ihmiset ottavat jotenkin liian tosissaan tämän sarjan. Minä kallistun sille linjalle, että tuo pelastaa koko sarjan, mutta toisaalta Serranot on sarjana vähän sen tyyppinen, ettei minua haittaisi oikein mikään käänne tai en näe, että mikään pystyisi lopullisesti pilaamaan sitä. :D
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Poissa Fowl

• Vuotislainen
« Vastaus #127 : Elokuu 06, 2008, 16:34:00 »
Currosta ei kyllä uskoisi, että se on jo 12 vuotias. Näyttää alle kymmenvuotiaalta.     
Curron näyttelijä on tällä hetkellä 12 vuotias. Noissa jaksoissa mitä nyt suomessa näkyy se on noin 9-10 vuotias veikkaisin. Katoin noita klippejä youtubesta serranon perheen vikasta tuotantokaudesta (ei kannata se on hölmöä, siinä spoilaantuu) ja kyllä se siinä jo ihan 12 vuotiaalta näytti.
11 vuotias näissä jaksoissa mitä nyt näytetään, viimeisissä lähes 13.

sirrrex

• Ankeuttaja
« Vastaus #128 : Syyskuu 05, 2008, 08:18:45 »
Heei serranot ! :D En oo ikinä kattonu vakituisesti tai edes kovin usein, mutta ihan katottavaa sarjaa on todellakin. 8) Parhaan kaverin kautta tutustuin tähän sarjaan suunnilleen reilu vuosi sitten tai sinne päin. Se kun sattuu olemaan semmonen himofani, että aina kun siellä oon, niin katotaan serranot. :'') Eipä siinä mitään, koska tää sarja on hyvä ja vaikka ei olis nähny monia jaksoja siitä välistä, niin pääsee nopeesti kärryille, että mitäs tapahtuu.

Lucian kuolema oli tosi koskettava, ja jos olisin sillon ollut yksin kotona, niin olisin varmaan itkenytki. ;< Ikävää, että sen piti kuolla, mutta ei sitä mitään voi. Sääli vaan Diegoa.

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #129 : Maaliskuu 01, 2009, 14:49:23 »
Ihan paras sarja seuraan niin monta jaksoa kuin pystyn, mutta niitä jää ainaa muutama väliin. Siksi aion ostaa tuotantokaudet dvd:lle
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Uppo

• -outo
  • Vuotislainen
« Vastaus #130 : Maaliskuu 13, 2009, 16:51:42 »
Serranon perhe on hyvin hauska ohjelma. Joskus siinä on ihan kumallisia asioita. Serranon perhettä on kiva kattoa kun siinä kuulee vähän espanijaa. Kaikki siinä ohjelmassa puhuu ihan hirveän nopeasti. Parhaita hahmoja ovat Choni,santiago ja Africa.

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #131 : Huhtikuu 27, 2009, 19:26:07 »
Yhdessä vaiheessa katsoin Serranoita tosi ahkerasti, varmaan kaikki jaksot tuli katsottua jos vaan oli mahdollista. Se on hauska, ja kuitenkin kivasti 'ihmissuhdesotkuja' ja muuta. Jossain vaiheessa sitten en ihan aina katsonut, innostus vähän lopahti. Joskus sitten äitini kanssa netistä katsoimme, miten sarja loppuu ja... järkytyin. No en ehkä, vähintään yllätyin. Ja taitaa ne nytkin uusintana tulla, mutten jaksa enää katsoa, ehkä on viikonloppuisin muutakin tekemistä nykyään.
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #132 : Huhtikuu 27, 2009, 21:19:31 »
Olen katsonut tv:stä sekä löytyy kaikki dvd:t mitkä ovat ilmestyneet eli
5 vol2 asti.Tykästyin sarjaan heti kun näin ensimmäisen.Laitoin kellon soimaan kesäarki aamuisin,etten missaisi jaksoa.Cd:tä en ole vielä saanut,mutta toivoa saapi..
Nythän niitä on jo ilmestynyt 6vol2 asti:)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2009, 22:52:37 kirjoittanut April »
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Serious

• Tillintalla
  • Vuotislainen
« Vastaus #133 : Huhtikuu 28, 2009, 13:41:44 »
Löysin kirpparilta koko 2. tuotantokauden dvd:n neljällä eurolla ^_^
Elämän tarkoitus on etsiä se.

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #134 : Toukokuu 11, 2009, 18:33:01 »
Aloin kattoo tätä joskus silloin kesällä ku tää tuli ekaa kertaa...jäin heti koukkuun

Tää toi aina piristystä tylsään kesäloman alkuun.

Oon ain tykäny eniten Raul/Africa ja Guille/Tete parituksista ja inhosin syvästi Lolaa silloin ku se käväs muutama jaksoo...

Lucian kuolema...*nyyh*...

Kummankohan tien Diego valitsi?

Onks tietoo miloin jatkuu??
Chill out, baby

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #135 : Toukokuu 19, 2009, 17:49:55 »
Toinen päivä kesäkuuta jatkuu!

Aivan ihana sarja katsoin kerran ja jäin heti koukkuun.

Africa on paras. Paras pari on Africa ja Raul.

Poissa Jaimee

• kirjoitusvirheiden professori
  • Vuotislainen
« Vastaus #136 : Elokuu 20, 2009, 20:09:05 »
Koskas se nyt siis, tulee, vai tuleeko ollenkaan?
Kun katon aina areenalta, ja siinähän oli et päätösjakso.Mut toisaalta, ei se voi loppua siihen, kun kaikki jäi ihan kesken.

Sorryyy, en tiiä kauheesti kun en oo aina jaksanu seurata vaikka sarja on niin ihana.Mut ne jaksot on nii pitkiä, et en ehi aina kattoo vaikka tallentaisin...
Tee sitä, mikä saa sinut heräämään eloon.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #137 : Elokuu 21, 2009, 10:01:34 »
8. tuotantokauden ja samalla koko sarjan päätösjakso tuli keskiviikkona, uusintana torstaiaamuna.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #138 : Elokuu 21, 2009, 15:56:06 »
Serranot tuo kyllä heti mieleen hurjan nopean espanjan kielen ja lämpimän maan. Sitä tämä sarja kyllä on, nopeutta niin kaikenlaisissa hulluissa ja huvittavissa (jahka ehkä joskus hieman yliampuvissa) kohtauksissa ja kielessä, sekä lämpöä ilmapiiriltä ja tunteilta.

Sarjaa en ollut katsonut aikaisemmin, mutta tänä kesänä katsoin aina kun ehdin ja muistin. Espanjaa kun opiskelen, niin siitä on myös täten myös hyötyä. Sarjaan pääsin melko nopeasti sisälle parin jakson jälkeen, mikä yllätti positiivisesti.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 18:24:08 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #139 : Elokuu 30, 2009, 22:21:35 »
Minäkin tunnustaudun tämän sarjan faniksi. :)

Kolme kesäähän tätä sarjaa tuli, mutta sitten nyt pari viikkoa sitten loppui eikä jatkoa ole tulossa. :( Ekana kesänä katsoin satunnaisesti, ja sitten vasta talven uusinnoista kiinnostuin sarjasta. Seurasin kaksi viimeistä kesää sarjaa tiukasti jakso jaksolta ja kyllä Serranon perhe on koukuttanut minut aivan täysin. :) Parasta sarjassa on kaikki ne hölmöt tempaukset, joille saa nauraa loputtomiin ja tietysti kaikki suhdekiemurat. Parhaita pareja mielestäni olivat Téte ja Guille sekä Raul ja Africa. Ja sarjan alkupuolelta Eva ja Marcos, mutta pari muutti myöhemmin Barcelonaan, vaikkakin Marcos piipahtaa aina välistä sarjassa ihan viimeiseen tuotantokauteen asti.

Guillen ja Téten kaveriporukka oli oikeastaan se kaikkein kiinnostavin porukka. Yoli oli Téten ystävä uudessa koulussa jo alusta asti. Guille taas kepposteli omien kavereidensa kanssa koko ajan, varsinkin pienemmällä iällä. Sarjastahan on noussut useita bändejäkin. Santa Justa Klan oli Guillen, Téten, Bolichen ja DVD:n oma bändi, eivätkä he minusta aivan huonojakaan olleet. :) Espanjaa on kiva kuunnella, niin lauluna kuin puheenakin. Se on niin nopeaa ja kiihkeää ja kädetkin elehtivät mukana, että aluksi aivan nauratti. :D Itse aloitan espanjan opiskelun syyskuussa, saa nähdä mitä siitä tulee. :)

Viimeisestä jaksosta sitten:

// Chrystal: Joo, niin se Curron juttu varmaan menikin. Kaikki oli niin sekavaa, että ymmärsin sen varmasti väärin. ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2009, 17:56:45 kirjoittanut Titta »
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #140 : Syyskuu 04, 2009, 22:49:08 »
Tykkään Serranoista tosi paljon, aloitin siis katsomisen ihan alusta asti. Silloin katsoin epäsäännöllisesti aina kuin muistin. Toissa kesänä aloin säännöllisesti seurata ja viime kesänä taisin katsoa kaikki jaksot. Lucian kuolema oli surullinen kohtaus, samoin sen jälkeinen aika. Kaikki kiinnosti sarjassa eikä jaksoja kyllästyttänyt katsoa, ja nyt tahtoisin hankkia kotiinkin tuotantokausia. Olen oppinut espanjan kieltä jonkin verran pelkästään katsomalla sarjaa.
Mutta puhun nyt viimeisimmästä kaudesta. Saako siitä puhua ilman spoilereita? Laitan varmuuden vuoksi kaikki spoilerin alle.
Mutta kokonaisuutena sarja oli kyllä hauska ja viihdyttävä.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa loorry

• Vuotislainen
« Vastaus #141 : Syyskuu 20, 2009, 04:16:04 »
Loppuratkasu oli kyllä tosi huono....

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #142 : Lokakuu 11, 2010, 18:59:17 »
Ihan paras sarja! Olen katsonut suurimman osan jaksoista ja olen aivan koukussa :) Haluaisin nähdä kaikki jaksot, mikä ei onnistu oikein ellei ne nyt kohta ala taas uusintana.

En melkein koskaan itke millekkään TV-sarjalle, mutta Serranoissa oli yksi kohta mikä pisti minut itkemään
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #143 : Tammikuu 07, 2011, 22:07:05 »
Aivan ihana sarja oli. Olen (kai) katsonut about kaikki jaksot. Voisivat aloittaa ensi kesänä sen näyttämisen(:
Itken muutenkin aivan himo helposti ja taas löytyi tästäkin sarjasta parikin kohtaa, mutta nämä muistan parhaiten:
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa augustiina

• kohtalonviivan tulkitsija
  • Vuotislainen
  • auguurin nauru
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #144 : Toukokuu 21, 2011, 14:50:24 »
Aivan ihana sarja <3 Aloin seuraamaan tätä jostain toisen tuotantokauden alkupuolelta, mutta kaikki ensimmäisenkin tuotantokauden jaksot on myös katsottu DVD:ltä. Itselläni on DVD:llä ensimmäinen, toinen ja kolmas tuotantokausi sekä neljännen tuotantokauden eka osa. Aion hommata kaikki loputkin, kunhan vaan löydän ne kaupasta ja saan rahaa.

Sarjassa on sopivasti huumoria ja dramaa, eikä siinä ole koko ajan huumesekoiluja tms. mikä on mielestäni hyvä asia, sillä esim. Salkkareissa on nykyään koko ajan sellaista kauheaa pyöritystä huumeiden, alkoholin ja rikollisuuden pyörteissä, mistä en pidä lainkaan. Olen siis erittäin tyytyväinen, ettei Serranon perheeseen sitä ole tungettu. Sarjan tapahtumat voisi siis melkein kuvitella tapahtuvan myös tosielämässä.

Loppuratkaisu oli kyllä vähän tönkkö, mutta menettelee.
Vika jakso oli kyllä muuten todella hyvä, mutta surullinen.

Lempihahmojani on Guille, Africa, Teté, Santiago ja Choni. Nämä ovat ajan myötä vähän vaihdelleet, mutta eivät suuremmin.
Sen jälkeen helpottaa
Kun kädet irrottaa

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #145 : Elokuu 07, 2014, 17:16:35 »
Pöö, Serrano-fani aka Helmiina aka Teté92 tulee esiin. :D
Aivan mahtava ohjelma, jäin tähän niin koukkuun.
Äijätrio, ei huhhuh,
Santiago puhuu englantia:
Riplitsii
Nauroin tolle kohalle vedet silmissä. :D
Koko sarjan oon nähny ja omistan dvd:t 1-3.
Saisivat vaan näyttää tätä vielä telkkarissa :)
Onks tietoo miloin jatkuu??
Eipä taida Serranot enää jatkua, ja sorry, kun lainaan vähän, okei paljon vanhaa viestiä.

Loppuratkaisu oli kyllä vähän tönkkö, mutta menettelee.
Vika jakso oli kyllä muuten todella hyvä, mutta surullinen.

Lempihahmojani on Guille, Africa, Teté, Santiago ja Choni. Nämä ovat ajan myötä vähän vaihdelleet, mutta eivät suuremmin.
Mä taasen katoin alusta asti tätä sarjaa, ja joo.
Toi loppuratkasu oli aika tönkkö. Varsinkin
  olisi voinut jättää pois.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2014, 19:49:02 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #146 : Elokuu 25, 2015, 11:53:34 »
Aikoinaan näin pätkiä kyseisestä sarjasta mutta kokonaisen jakson katsoin puoliväkisin koska kolme ystävääni olivat innostuneet sarjasta. Jatkossa kuin huomaamatta tuli katseltua lisää. Tuolloin Fiti oli kiva henkilöhahmo. Nyt omistan kaksi ekaa tuotantokautta, sarja ei ole mielestäni mikään paras. Välillä Diegon hössöttäminen ja jossittelu turhauttaa mutta jaksoissa tapahtuu niin paljon kaikenlaisia sekaannuksia ja mokia että ihan realistinen on joo. Lucía on aina kaunis, muutenkin hyvä näyttelijä tuo Belén Rueda. Marcosista biiseineen en pidä yhtään, ei minkäänlaista vetovoimaa. Paquillo oli tavallaan kiva henkilöhahmo myös. Kuka teidän mielestä oli paras tyyppi sarjassa? Huh, sarjaa on tehty 8 tuotantokautta. Jossain vaiheessa putosin kärryiltä ja lopetin katsomisen kokonaan. Olen katsellut jaksoja hyvin sekalaisesti, eli nähtävää vielä riittää. Minkä kauden kohdalla Lucian kuolema tapahtui? Sen vielä muistan. Ja sen kun Diego aloitti jälleen uuden suhteen mutta ongelmia riitti. Sarjan loppuratkaisua en muista/tiedä ollenkaan. Oletteko katselleet netistä/televisiota vai jopa ostaneet niitä DVD-bokseja? 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2015, 17:03:41 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #147 : Syyskuu 02, 2015, 17:14:07 »
Minkä kauden kohdalla Lucian kuolema tapahtui? Sen vielä muistan. Ja sen kun Diego aloitti jälleen uuden suhteen mutta ongelmia riitti. Sarjan loppuratkaisua en muista/tiedä ollenkaan. Oletteko katselleet netistä/televisiota vai jopa ostaneet niitä DVD-bokseja?

Lucían kuolema tapahtui 7-kauden lopussa
Tätä jaksoa ei voi katsoa itkemättä.
Diego hyppää sarjan lopuksi sillalta, ja herää ja tajuaa, että kaikki olikin vain unta.

Minulla on kaudet 1-3 DVD:llä, vaikka ykköskaudesta puutuu ärsyttävästi yksi DVD-levy...
Telkkarista ja Youtubesta olen noita lähinnä muuten katsellut, tykkäsin ja tykkään yhä. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina