Kirjoittaja Aihe: Ketkä olisivat/ovat ihana pari?  (Luettu 43531 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Ketkä olisivat/ovat ihana pari?
« Vastaus #75 : Lokakuu 05, 2009, 20:29:43 »
Viimeisestä kirjoituksestani onkin jo aikaa, ja uusia lempiparituksiakin olen löytänyt. Vaikken enää luekaan fanfictionia, mielikuvitukseni lentää.

Ensimmäiseksi täytyy mainita yksi stereotyyppisimmistä slashpareista - Sirius/Remus. Jostain syystä olen viime aikoina alkanut pitää tuosta pairingista kovasti. Syynä saattaa olla ficcihullu ystäväni, joka lobbaa S/R:ää minulle 24 tuntia päivässä. Varmasti kulunut ja varmasti klisee, ja silti niin mielenkiintoinen. Fanfictionia tosin en näistä lue, koska en jaksa kahlata läpi sitä samaa toistavia novelleja löytääkseni yhden S/R-helmen.
Bellatrix/Voldemort toimii loistavasti sellaisena, kuin se on kirjoissa kuvattu - yksipuolisena pakkomielteenä. Mitään oikeaa toimintaa en näiden hahmojen välille kuitenkaan haluaisi, se sotisi Voldemortin persoonallisuutta vastaan. Saattaisin jopa olla hieman mustasukkainen Bellatrixista ;)
Yksi vanhimmista suosikeistani on Severus/Lily, ja nimenomaan sellaisena, kuin se on kirjoissa kuvattu. Murheellinen tragedia, Snape-raukka ja koko kolmiodraama, kun James otetaan mukaan. Kun tämä vielä osoittautui todeksi, rakastuin Severuksen hahmoon vielä enemmän. Raukkaparka.
Neville/Luna on toki herttainen, mutta tykkään parittaa Lunaa mieluummin tytöille. Albus/Gellert on tietenkin aivan omaa luokkaansa, paras kaanonparitus koskaan. Voi miten haluaisinkaan kuulla heistä enemmän - voin kuvitella nuoret nerot liiankin hyvin! Ja sitten, viimeisenä vaan ei vähäisempänä: Minerva/joku-muu-naisopettaja. Sibylla/Minerva voisi olla todella mielenkiintoista luettavaa, kun nuo kaksi ovat hyvinkin erilaisia persoonallisuuksia...

Jossain vaiheessa olin hulluna erilaisiin kombinaatioihin hahmoista Lucius/Draco/Snape, mutta luin niitä joskus pari vuotta sitten niin paljon, että olen kyllästyin. Lempiparitukseni on kuitenkin minä/Bellatrix :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2010, 22:08:47 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Afro

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Lokakuu 07, 2009, 16:05:38 »
Sanotaan suoraan: Lee ja Angelina.

Ensteksi: Lee on ollut kokoajan umpirakastunut (no ehkä ei ihan mut silti) Angelinaan. Jos Angelina nyt vaan olisi suostunut niin sehän olis ollut Leen suurimman unelman täyttymys!

Toiseksi: Kummatkin pitävät huispauksesta, joten olisi ainakin yksi yhteinen kiinnostuksenkohde..

Sori nyt mutta olen tällänen Lee-fani :)

Poissa Elva

• Vuotislainen
« Vastaus #77 : Lokakuu 07, 2009, 16:27:01 »
Draco ja Ginny. Olen kummissani siitä, ettei kukaan ole vielä maininnut sitä. Juu, tämä on siis ehdoton sosikkiparitukseni, ollut aina < 3 Cassandra Clairen ficin kautta taisin täähn rakastua. Draco ja Ginny vain sattuvat olemaan niin ihania kumpainenkin, ja tälläinen Romeo ja Julia-tyyppinen paritus iskee omalla kodallani suoraan suoneen. Draco/Ginnyä kuitenkin tuntuu olevan harmillisen vähän, on aina ihanaa kun löytää jonkun hyvän D/G-ficin.

Toinen oikein hyvä on Draco/Luna. Minäkin pidän siitä, että Draco saisi niellä ylpeytensä ja tunnustaa pitävänsä jostakin sellaisesta henkilöstä kuin Luna Lovekivasta. On myös kiinnostavaa ajatella, kuinka herttaisesta Lunasta löytyisi puoli, joka juonisi kaikenlaista kivaa Dracon pään menoksi >)

Myös mainittu Albus/Gellert-paritus on sellainen josta pidän, Grindelwaldin hahmo on oikein kiintoisa, ja Dumbbis yhdessä hänen kanssaan... Hmm, pidän kovastikin.

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
« Vastaus #78 : Lokakuu 19, 2009, 14:48:09 »
Ron ja Hermione ovat mielestäni paras pari, ne on niin söötejä yhdessä<3 Joo johtuu ehkä osittain siitäkin että ovat yhdet lempi hahmoistan. Noo kuitenkin.
Sitten myös Tonks ja Lupin ovat ihana pari<3
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2011, 18:12:47 kirjoittanut Haisku »
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Lokakuu 25, 2009, 12:49:34 »
Harry/Voldemort. Minkälaisia kirjat olisivatkaan.. tällä parituksella. Upeita luulisin, kaksi pimeyden lordia. Kumpikaan ei kumartaisi toiselle. He olisivat saman vertaisia. Uskomatonta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #80 : Marraskuu 09, 2009, 22:30:19 »
Ihanin parivaljakko mielestäni on Arthur ja Molly Weasley. Aivan ehdottomasti, asia on pistetty halki poikki ja pinoon, eikä tämä mielipide muutu.

Mielestäni tässä on pari, joka kuvaa sitä oikeaa rakkautta ja välittämistä, ei niinkään vain omia taikka mammonaa kohtaan. Mielestäni he ovat myös elämänhaluisia, ja heistä huokuva voima ja sympatia saa minut hymyilemään :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:41:44 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa HONE

• Hermione
  • Vuotislainen
  • Virheistä oppii... Tai sitten ei....
« Vastaus #81 : Joulukuu 10, 2009, 09:59:29 »
Fanitan Hermione/Draco paritusta. Myös Cho/Draco on hyvä.

Hermione/Cho on mieleeni myös. ja Hermione/Luna VIHAAN Ronald/Hermione paritusta, enkä ymmärrä miten he päätyivät vakavaan suhteeseen, ja muuttivat yhteen. Ristiriitaista: Puoliverisessä prinsissä Ronald selvästi vihasi Hermionea, sai tämän itkemään, ja Hermione alkoi pysyä kaukana Ronista, eli en käsitä miten Ron muka yhtäkkiä muuttaa käytöstään, ja Hermione rakastuu.. Öh Roniin.  Eniten pidän Hermionesta Dracon kanssa. LOPPU.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 15:57:43 kirjoittanut HONE »
Jos uskot uskomattomaan,uskomaton uskoo sinuun

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Helmikuu 16, 2010, 20:50:58 »
Minä olen ihan tyytyväinen niihin parituksiin mitkä kirjoissa ovat, mitäpä niihin sanottavaa. Monet täällä liputtavat Siriuksen ja Remuksen puolesta, mutta itse olen ihan toisen R/S-parin fani, nimittäin Rose/Scorpius. Niin ihana pari, luen ficcejä lähes pelkästään tällä parituksella. Entisten vihamiesten lapset ovat vaan niin tarkoitettuja toisilleen.

Lainaus
Weasleyn vaari ei anna sinulle ikinä anteeksi jos nait puhdasverisen
Ronin kommentti on osuva, oikein usuttaa uhmaamaan.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #83 : Helmikuu 20, 2010, 13:12:31 »
Ainoa oikea ja ihana pari ehdottomasti HP:stä on Harry/Draco pari. Ne on vaan yhdessä niiiiin söpöjä ja tosiaankin täydentävät toisiaan. Tietenkin James/Sirius on kanssa ihana, oikeaa koiruutta on havaittavissa. Nää oli nyt vähän slash painotteisia parituksia, mutta vatevöö ^^

-Suetus-

// muoks. Niin ja tietenkin TSH:sta saa sitten lukuisia ihania parituksia, paras on kuitenkin Frodo/Sam joka kyllä valitettavasti kiilaa H/D edellekin :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2010, 00:30:10 kirjoittanut Suetus »
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

essihih

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Maaliskuu 08, 2010, 20:51:34 »
Ainoa oikea ja ihana pari ehdottomasti HP:stä on Harry/Draco pari. Ne on vaan yhdessä niiiiin söpöjä ja tosiaankin täydentävät toisiaan.

Veit sanat suustani :D Minusta myös Remus/Sirius on ihana pari, ja tietysti Ron/Hermione. Itse en pidä Ginny/Harry parituksesta, jotenkin Harry ja Draco ovat täydellisiä toisilleen. Itse raksutan eniten kuitenkin slash parituksia xD

heidzippi

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Maaliskuu 12, 2010, 20:47:43 »
Harry/Luna olisi aivan suloinen paritus :) En oikein tiedä syytä, mutta näin vain on. Olen haaveillut kirjoittavani ficin H/L parituksella, mutta olen sen verran taitamaton, että siitä ei tulisi mitään.
Toinen aivan ihana olisi Draco/Hermione, niin erilaisia, mutta täydellisiä toisilleen. Luen paljon ficcejä tällä parituksella :)

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #86 : Maaliskuu 21, 2010, 17:07:10 »
No...Lupin/Tonks sopivat ihanasti yhteen
Ja Ron/Hermione...

Mutta Ginny/Harry onhan ne ihan sillee...Ginny on ihan lätkässä, mutta Harry ja Luna sopisivat sillä et he molemmat ovat erilaisia (kuten kaikki mutta samalla tavalla erilaisia) ja uneksioita ja omissa ajatuksissaan aikaa viettäviä. He vain sopivat niii-iin, mutta heti se on selvää että Harry&Ginny

Poissa Belladonna

• bad romance
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #87 : Huhtikuu 14, 2010, 16:11:27 »
Harry/Pansy olisi ihana pari!
Rohkelikon "kiltti" poika ja Luihuisen pahistyttö.
Säpinää toisi tietenkin se, että Pansy on todella läheinen Dracon kanssa, joka vihaa Harrya.
When Life Gives You a Bad Romance, show everyone your Poker Face, buy a new Telephone, call Alejandro, and you guys Just Dance!

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #88 : Huhtikuu 19, 2010, 17:50:10 »
No jos pitää valmiista pareista sanoo, niin se Nasse&Lusse (Narcissa/Lucius xD) on kyllä ihan ehdoton! Ja Molly&Arthur. Sitten, jos saisin valita, niin mielellään Ron ja Luna olisivat pari ja niin myös Hermione ja Neville. Taikka sitten Ginny ja Neville =) Harry saisi Kalkaroksen. Lusse ja Sirius, Voldemort ja Dumbledore xDxD
Volde ja Dumppapumppa sopis aivan ehdottomasti yhteen, ja miten sanotaankaan yleensä: vastakohdat täydentävät toisiaan. Dumppa on niin hyvis että oikein pahaa tekee, ja Voldepoika onkin niin pahis että uijjui. Dumpalla on pitkä parta mutta Volde on kalju. Dumppa on viisas (tai ainaki olevinaan) ja Volde taas on niin tyhmä että sääliks käy.

Mansikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Toukokuu 04, 2010, 08:35:21 »
 Minäkin rakastan Remus/Tonks-paritusta! Aivan ihana!<3 Ensin Sirius kuolee ja PUM, "hyviä" kelmejä ei ole enää jäljellä. Remus on varmaan tosi surullinen ja yksinäinen ja sitten tulee Tonks mutta Remus vähättelee itseään eikä suostu alkamaan suhteeseen. Ja sitten Dumbledore kuolee ja taas PUM ja sitten Remus vihdoinkin suostuu vaikka on varmaan entistä murtuneempi ja sitten he menevät naimisiin ja saavat pikkuisen Teddyn ja sitten ihan pian taas PUM kun onkin Remuksen ja Tonksin aika kuolla. Tämä kaikki on kamalan kiinnostavaa, surullista, söpöä ja kaikki tapahtui niin nopeasti. Minusta he olisivat ansainneet pitkän ja onnellisen elämän. Käy sääliksi Teddyä, joka joutui menettämään omat vanhempansa paljon Harryakin nuorempana ja kun hänen vanhempansa olivat vielä Harryn vanhempia ihanammat. Heidän kuolemansakin ohitettiin!

Tämän lisäksi olen pohtinut, yllätys yllätys, Albus/Gellert-paritusta. Mielenkiintoista, mutta ei aivan yhtä söpöä. Myös Draco/Pansy on iänikuinen itsestäänselvyys, ensimmäistä kertaa seiskan epilogia lukiessani kun kerrottiin että Dracolla vaimo, ajattelin että se on tietysti Pansy, enkä jäänyt tuumimaan sen enempää. Petyin ja yllätyin kun ei se ollutkaan.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Kesäkuu 22, 2010, 21:36:51 »
Severus ja Lily ovat kaikessa traagisuudessaan erittäin suloinen pari. Siitä asti kun sain Kuoleman varjelukset luettua, olen ollut täysin sitä mieltä, että mielestäni kirjojen paras (tosin yksipuolinen) paritus on juuri tämä S/L. Severus ja Lily ovat toki melko erilaisia luonteiltaan ja ajatusmaailmoiltaan, mutta heissä on kuitenkin tietyllä tavalla jotakin samaa, joten he täydentävät toisiaan vallan mainiosti. Kirjan tarina heistä oli hyvin koskettava, ja se on hyvä, sillä juuri tuollaiset dramaattisemmat loput herättävät ajatuksia ja tunteita. Eihän kukaan jaksa, jos kaikki on aina sokerisen imelää "he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti" -materiaalia. Tosin kyllä se fluffykin kelpaa... <2 Parempi etten alakaan nyt selittää tästä aiheesta enempää, muuten ette pääse minusta eroon koko päivänä. :'D Miuh, liian vaikeaa kuvaillakaan kuinka paljon pidän tästä parituksesta.

Viime aikoina olen tullut lukeneeksi sangen paljon Severus/Hermione-ficcejä, ja vaikka en pidä Hermionesta hahmona juurikaan (ainakaan elokuvissa), voisin sanoa että kyseinen paritus on hyvä, mikäli sen osaa kirjoittaa taidokkaasti. Olen onnekseni löytänytkin muutamia fantastisia ficcejä, ja olen siitä syystä alkanut pitää tuosta parituksesta. Näin se aivopesu toimii, halusi sitä tai ei. No, toki minä haluan lukea näitä ficcejä lisääkin, sillä tässä parituksessa on jotakin omalla tavallaan kiehtovaa. Voi, miksi Severus/Hermionella kirjoitetaan niin paljon enemmän jatkoficcejä kuin Severus/Lilyllä...

Mainittakoon vielä niinkin erikoinen ja harvinainen paritus, kuin Severus/Luna. Suomenkielisiltä sivuilta näitä ficcejä saa oikein etsimällä etsiä (harvoin niitä löytyy silloinkaan), englanninkielisillä sivustoillakin niitä on vähänlaisesti, ennemminkin sellaisessa ystävyysmuodossa. Severus ja Luna, pimeys ja valo. <2 Itselläni olisi kyseisellä parituksella mielessä eräs ficci-idea, mutten vain koskaan saa aikaisiksi aloittaa sen kirjoittamista.

Välihuomautuksena sanon, että periaatteessa en perusta muista opettaja/oppilas -parituksista kuin edellä mainitusta kahdesta. Nuo kaksi vain ovat jotenkin niin... en minä osaa selittää.

Ja vielä minä jaksan tästä asiasta inttää, mutta Severus/Bloodie on loistava paritus, sitä ei voi kukaan kiistää, eihän? :'D Vastalauseita en nimittäin ota vastaan, joten suosittelisin vain yksinkertaisesti pitämään mölyt mahassa, mikäli joku sattuu olemaan eri mieltä. x)
//Haltiamieli, tarkoitinkin tämän parituksen mainitessani lähinnä Jatkista. Tuntuisi melkoisen typerältä, jos kävisi niin että alkaisin monen luvun pituista ficciä tästä kirjoittaa. Ei ei. x) Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. En minä muuta kuin jos joskus Finin "Sinun Potterisi"-haasteeseen tulen osallistuneeksi... *viheltelee ja katselee seinille*

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2011, 22:15:09 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #91 : Kesäkuu 23, 2010, 00:48:10 »
Minä itse olen suosinut aina Harrya ja Hermionea. Heidän välillään on yhteisymmärrys, eikä kumpikaan ole mikään pelleilijä (vaikka Harry aika syvältä onkin). Olen aina odottanut heidän lyövän hynttyyt yhteen, mutta nojaa ei sitten, höh. Heidän lapsensakin olisivat olleet melko varmasti erittäin kyvykkäitä ja fiksuja.

Jotenkin hauskuttaa myös ajatuksesta Hermione/Draco. Vihasivat ennen toisiaan ja nyt olisivatkin pariutuneet. :---D Jästisyntyinen ja heitä vihaava puhdasverinen.
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
  • ♂ + ♂ = ♥ ♀ + ♀ = ♥ ♀ + ♂ = ♥
« Vastaus #92 : Kesäkuu 24, 2010, 00:10:01 »
EHDOTTOMASTI Sirius/Remus. Siis...vaan niin mahdottoman paras. Jep. Mutta ei mulla oo mitään Remus/Tonksia vastaankaan, siinä vaiheessahan Siri oli jo niin dead (you cruel, evil woman Mrs. Rowling! D8) Ja siis, kaikki niiden kouluajat jne...

Ja jos jollakulla on epäilyksiä/paheksuntaa tätä paria kohtaan, menkäähän ihmiset ja lukekaa Fanfiction.netissä sellainen tarina kuin Casting Moonshadows by Moonsign. Ihan uskomaton ficci, ei edes tunnu siltä että lukisi fanin kirjoittamaa tarinaa! Se on niin loistavasti kirjoitettu, että nimeäisin sen ennemminkin Harry Potter- sarjan osaksi 0. Se kertoo Remuksen, Siriuksen, Jamesin ja Peterin (siis Lupin, Sirius, Harryn isä, Matohäntä...miten nyt muistanette..) kouluajoista ja siinä on jo nyt yli 70 lukua (tarkoittaen yli 300 000 sanaa!!).  Se jatkuu ensimmäisestä Tylypahkavuodesta viimeiseen ja käsittelee myös Remuksen ja Siriuksen lapsuutta. Kaikki tarinan tapahtumat ja hahmot ollaan myöskin kirjoitettu "oikeiden" Potterien mukaan ja sopii loistavasti myös sellaisille, jotka eivät ole kiinnostuneet Siriuksen ja Remuksen romanssista (joka on vain yksi osa LOISTAVAA juonta!) ja tarinassa nähdään myös Jamesin ja Lilyn tarinaa. Sitä lukiessa saa itkeä, nauraa, pelätä hahmojen puolesta ja ennen kaikkea, nauttia lisää Potter-maailman taianomaisesta viehätyksestä!

Joten, älkää olko epäluuloisia ja kokeilkaa tuon eeppisen tarinan lukemista. Sehän on tietysti englanniksi, mutta kuka antaa sellaisen estää itseään?;)

Poissa Sape

• Vuotislainen
« Vastaus #93 : Heinäkuu 09, 2010, 22:50:03 »
Voldemort/Bellatrix en tiedä miksi , molemmat ovat pahoja.
Neville ja Luna olisivat kyllä niiiin suloinen pari (tunsin minäkin suurta hellyyttä 6. kirjan lopussa Dumbledoren hautajaisissa, kun Luna auttoi Nevilleä istumaan) ja molemmat hieman yksinäisiä (ja esim. molemmat säilyttivät AK:n kaljuunat.)
Remus/Tonks myöskin suloinen pari! Räväkkä pinkkitukka Tonks ja rauhallinen Remus.

Poissa Yumisa

• Vuotislainen
« Vastaus #94 : Heinäkuu 28, 2010, 11:56:42 »
Kyllä se Ron/Hermione on niin suloinen. Olen aina pitänyt tästä parituksesta, sillä näiden kahden ihmisen välillä on aitoa rakkautta.

No sitten olisi Harry/Draco. Vaikka tämä ei olekaan mikään oikea pari kirjassa, mutta saa sitä unelmoida <3.

Ja tykkään myös Severus/Lily-parituksesta. Se tuli minulle suurena yllätyksenä kirjassa, että
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Olen siitä lähtien tykännyt tästä parista.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #95 : Heinäkuu 29, 2010, 21:02:03 »
Ääh, pitäisi siis osata kertoa mikä on ihanin paritus? En nyt tiedä, omalta osaltaan kaikki kirjoissa olevat paritukset ovat kaikkein parhaimpia, mutta toisaalta en pidä Harry/Ginny-parituksesta. Toisaalta he sopivat toisilleen niin täydellisesti, mutta toisaalta taas eivät. Tiedä sitten mitä mieltä olen.

Yleisesti ottaen en pidä slash-parituksista. Ne menevät ficeissä vain jos ficci on hyvin kirjoitettu. Harry/Draco-paritusta taidan sietää vain parissa ficissä, ja ne löytyvät kumpikin Finistä. Remus/Sirius on yksi, jota en voi käsittää... Enkä myöskään Harry/Voldemort-paritusta. Enkä yhtään tiedä, miksen slashista niinkään pidä, ehkä se on vain jotenkin niin outoa kun vertaa sitä kirjoihin.

Mutta jos kirjojen paras paritus pitäisi sanoa, niin se on varmaan kuitenkin Severus/Lily, vaikka se onkin vain yksipuolinen (vai onko sittenkään). Severuksen tarina muutenkin on koskettava ja vaikuttava, etten voi muuta kuin nostaa hattua sille. Tuo paritus on olennainen osa tarinaa, ja siksi pidänkin siitä. Severuksen tie kulki niin vahvasti hänen Lilyä kohtaan tuntemansa rakkautensa mukana, että pakko siitä parituksesta on pitää.
Toinen kirjojen paritus, josta pidän, on Tonks/Remus. Vaikka heillä onkin "hieman" ikäeroa, on paritus silti oivallinen. He molemmat ovat lempihahmojani, joten heidän saattamisensa yhteen oli mukava yllätys. Remuksen rauhallisuuden luulisi rauhoittavan Tonksiakin hieman, ja eikö Tonks muuttunutkin kirjoissa kun heidän suhteensa oli saatu kuntoon. Ja vaikka Remus yrittikin paeta sitä hieman, niin silti hän palasi Tonksin luokse ja he kuitenkin kuolivat molemmat rakastaen toisiaan ja poikaansa, Ted-raukkaa. Toivon mukaan joku löytää näistä perusteluistani jotain pointtia.

Niin, ja Bloodien mainitsema Bloodie/Severus-paritus menettelee Jatkiksessa, mutta muuten en voi käsittää itsensä parittamista kirjan hahmoille. *köhhaltisjavolduiltasaduissaköh* Se on jotenkin niin...outoa minun ajatusmaailmaani nähden. *osaan taas selittää*
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

lankarulla

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Elokuu 05, 2010, 16:28:07 »
Olen nyt, aina ja ikuisesti Lily/Kalkaros-parin kannattaja. Se on juuri sellainen traaginen rakkaustarina.
Pidän myös Harry/Luna:sta. Mielestäni he olisivat olleet parempi pari kuin Harry/Ginny.
Tykkään myös paljon Draco/Luna:sta, joka tosin voisi oikeasti olla aika mahdoton. Ficcien kautta tutustuin.
Ja koska Draco sopii yksinkertaisesti kaikille, ihania pareja olisivat myös Draco/Ginny ja Draco/Hermione.

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #97 : Marraskuu 29, 2010, 19:04:32 »
Lainaus
Itse pidän hyvin paljon Molly/Arthur -parituksesta. Jotenkin niin lämminhenkistä rakkautta, nimenomaan sellaista kypsää arkirakkautta, että tästä parituksesta ei voi olla pitämättä.

Olen nyt, aina ja ikuisesti ollut Lily & Severus traagisen parituksen kannalla! Se olisi jotain hyvin kaunista; kaksi niin erilaista ihmistä ja sopivat niin hyvin yhteen :P

Lupin & Tonks, mielettömän hyvä pari! Täydentävät toisiaan ja hekin niin kovin erilaisia.

Tähän listaan omasta mielestäni vielä todella söpön parin nimittäin Neville & Hermione. Tuollanen hieman hömppä poika ja liiankin fiksu tyttö. Todellinen rohkelikkojen rakkaustarina. Ja vielä; kun Neville sopii niin hyvin kaikkien kanssa niin laitetaan tähän vielä Neville & Luna!

Näitähän minulla on listoittain, nimittäin näitä omakeksimiäni parituksia. Mutta eihän niitä kaikkia tänne jaksa laittaa :P

"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Miss Zora

• Front row, baby
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #98 : Tammikuu 06, 2011, 15:10:40 »
Nämä esiintyvät vain ficeissä...

Oi, rakastan yli kaiken Lily/Severus-paritusta! He sopivat paljon paremmin toisilleen kuin Lily ja James. Severusta kiusattiin koulussa, ja Lily ihanasti puolusti häntä! Lisäksi Severus tarvitsee jonkun, joka pitää hänestä huolta!

Tätä paritusta esiintyy vain ficeissä, ja niissäkin aika harvoin, mutta Luna ja Draco sopisivat mielestäni toisilleen hyvin.

Ja kirjojen parituksista sitten...

Remus/Tonks Ihanaa että lopulta Remuskin löysi jonkun! Tonks pitää hänestä ihanasti huolta!
Well I'm not the kind of fool who's gonna sit and sing to you
About stars, girl

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #99 : Tammikuu 06, 2011, 22:53:19 »
Musta Draco/Hermione olisi täydellinen pari. Mä rakastan tollasia hyvis/pahis suhteita, koska ne yleensä sisältävät sitä toimintaa ja jännitystä :D Tykkään muutenkin kielletystä rakkaudesta ♥

Harry/Luna olisi musta söötti pari, molemmat jotenkin täydentävät toisiaan. Kun Potter tuntee ittensä yksinäiseksi, niin aina on Luna :D Myös Neville/Luna on aika kiva idea, sopisivat oikeastaan aika hyvin yhteen. Nirhatkaa mut Ron/Hrm - fanittajat, mut musta ihana pari olisi Ron/Lavender. Anteeks, ne vaan on jotenkin sööttejä yhessä :) Muhun ei oikeen oo ikinä purrut Ron/Hrm - yhdistelmä, mut onhan nekin ihan kiva pari.

Tossa nyt pyörin koko ajan nuorukaisissa niin nyt siirrytään vanhukaisiin. Severus/Lily on musta parempi kuin J/L. Snapehan oli koulukiusattu ja Lily piti sen puolia - musta niiden kahden olis pitänyt päätyä yhteen tai seurustella edes kerran. Remus/Tonks on mielettömän ihana pari, surullista, kun niille syntyi lapsi ja sitten siitä piti tulla Potterin tavoin orpo. Olisi ansainnut edes jommankumman jäädä henkiin, jos multa kysytään niin Tonksin. Myös yksi ihan ok pari olisi Voldemort/Bellatrix. Molemmat pahoja ja Bella jumaloi Voldemortia, joten miksei.

~bf
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2011, 22:35:02 kirjoittanut miwaaa »
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa