Kirjoittaja Aihe: Ketkä olisivat/ovat ihana pari?  (Luettu 39679 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kaapo

• Suuri kyselijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ALITUINEN VALPPAUS!
  • Pottermore: NightJinx26
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Ketkä olisivat/ovat ihana pari?
« Vastaus #50 : Syyskuu 07, 2008, 12:24:32 »
Valmiista pareista ehdottomasti James/Lily on ehdottomasti parhain, koska se on vain sellainen hyväfiiliksinen. :D

Draco/Hermione olisi ihan kiva pari, koska se tuntuisi vain niin hienolta ajatella, että vuosien vihan pitämisen jälkeen tilalle tuleekin rakkaus.
Neville/Luna olisi myöskin mukava ja viimeisten kirjojen ajan ajattelinkoin näin, mutta tietystä Rowlingin piti parittaa näille joitain outoja hahmoja. :p
Tässä lepää Dobby, vapaa kotitonttu

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #51 : Syyskuu 16, 2008, 16:11:55 »
Remus sekä Sirius.
Pikku ihmissutemme on juuri sellainen uhrautuvainen, feminiininen ja velvollisuudentuntoinen otus...

Remusko feminiininen? Hah, hah, hah. Ei ole, paitsi ehkä jonkun awwhomoihguttaja-tyttösen fikissä. Minua ärsyttää aivan julmetusti, että lähes jokaisessa ns. homofikkiin Remus on väännetty avuttomaksi reppanaksi, pieneksi ja suloiseksi ynnä muuksi sangen imeläiseksi. Sirius taasen, noh, Sirius on fikeissä useimmiten sellainen klassikkohomosirius, eli vähän vastapainoa Mary Sue-maailmasta tutulle herra Mustalle.

Feminiinisyyden ja maskuliinisuuden rajat, noh, nehän ovat sangen häilyväiset käsittääkseni, mutta haluaisin tietää, mitä varten Remus useimmiten ajatellaan feminiinisenä. Luonteeltaan vai sitten ulkonäöltään? Ulkonäöltään (ja nyt ei puhuta elokuva-Remuksesta) hän ei kyllä ole mitenkään stereotyyppisen naisellinen, enkä luonteestakaan oikein löydä stereotyyppisia feminiinisyyden (vai femiinisyyden? No jaa, tajuatte kuitenkin) merkkejä.

Yök, itse inhoan termejä feminiininen (femiininen? Erh) ja maskuliininen, samoin kun kaikkea stereotyyppisen miehistä ja naisellista. Inhoan inhottavia S/R-fikkejä (= Sirius-hassu-renttu-puhelias-kuolettavan-rakastunut-koira-aww-h0m0 ja Remus-itkevä-uhrautuva-naisellinen-pieni-suloinen-ripustautuva-susi-aww-h0m0), mutta pidän Sirius/Remus-parituksesta juuri sen tulkinnallisuuden (eli sen, että se oikeastaan on jokaiselle eri paritus. Minulle se ei ole sellainen awwwaww-homoihgjuttu), jännittävyyden, traagisuuden ja kauneuden takia. Niin, ja toki sen takia, että se ei ole järin hyökyvä canon-paritus, kuten vaikkapa Harry/Ginny.

Osalle sangen värikkäästä S/R-parittajakansasta Siriuksen ja Remuksen suhde on ihana siksi, että homot nyt on vaan niin söpöjä (ja tämä teinityttöjen keskuudessa yleinen mielipide on aika kiero. En esim. minä ole söpö) ja muuta yhtä, anteeksi nyt vain, hölmöä. Itselleni olisi periaatteessa täysin sama, olisiko kyseessä kaksi naista vai mies ja nainen, jos siis hahmot muuten vain pysyisivät luonteiltaan samanlaisina.

S/R-parituksessa oikeastaan mukavinta on se, että kaikki on oikeastaan aika vapaasti itse kehiteltävää ja tulkittavaa, minun mielestäni tosin kirjoista voi vaaleanpunaisten slash-lasien läpi löytää varsin selkeitäkin vihjauksia. Okei, ja vaikka olen puhunut itseäni pussiin ja hehkuttanut inhoavani söpöilyjä, täytyy minun nyt myöntää, että kyllä, onhan S/R-paritus oikeastaan sangen ihanainen, mutta sillä ei sitten ole mitään tekemistä homouden kanssa.

Lainaus
Hermione ja Ginny. Älkää nyt naurako mulle, muttah....khihi. NO EIKÖ MUKA OLISI SÖPÖÄ, HÄH? Aww ♥

Tuosta parituksesta olisi kyllä saattanut kehkeytyä jotain mielenkiintoista! Joo, mutta mielestäni hyvä paritus ei ole välttämättä se awwein ja söpöin.

MUTTA emmehän me puhukkaan hyvästä parituksesta, vaan ihanasta. 8-D

Ehh, huomaatte varmaan että olen ottanut henkilökohtaiseksi aatteekseni kitkeä awwituksen maailmasta... No eei, onhan se varsin mukavaa touhua.

Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Orione

• Jasper's wife
  • Vuotislainen
  • Bite me, Jasper
« Vastaus #52 : Syyskuu 19, 2008, 10:14:01 »
Sirius ja Remus aivan selvästi. Eivät ehkä ole ihan samanlaisia, mutta tulevat hyvin toimeen keskenään eikä kummallakaan ollut vakituista heidän ollessa nuoria. Muutenkin Remus voisi aina hillitä Siriusta sitä vaativissa tilanteissa.

Lily ja James ovat ihana pari, jotka vatoinkäymisten jälkeen päätyvät yhteen ^^ ja eihän Harry voisi naida Dracoa salaa luutakomerossa jos Lily ja James eivät olisi menneet naimisiin XDD

Harry ja Draco Tätä saa perustella oikein työkseen koulussa joka päivä joten tämän säästin viimeiseksi ja siten helpoimmaksi. HArry ja Draco ovat täysin erilaisia: Eri tupa, Dracolla pahat vanhemmat, hengissä kuitenkin, Harryn vanhemmat taas marttyyreita (no ei ehkä ihan paras kuvaava sana) muutenkin aina tappelemassa ja rakkaudestahan se hevonenkin potkii. Harrylle ei sovi kukaan nainen eikä kukaan nainen kestäisi Dracon luonnetta kauaa. (en väitä, ettenkö kestäisi Dracolta melkein mitä vaan) He vain sopisivat niin hyvin yhteen ^^
I trust doctor Carlisle Cullen

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #53 : Syyskuu 22, 2008, 14:49:39 »
Sirius/Tonks! Aivan ehdottomasti! :D Tonks olisi minusta tarpeeksi räväkkä mimmi Siriuksen kaltaiselle "huitshapelille", Lupin on ehkä hieman liian rauhallinen. Vastakohdathan täydentävät toisiaan, aivanaivan, mutta Tonksin ja Sirren suhteessa ainakin riittäisi leiskuntaa!
   Toisaalta kuitenkin ovathan Lupin ja Tonks somia yhdessä. Kaikkea hyvää heille.

Itsekin heitän kehiin myös Lily/Severus -ajatuksen. Sopivasti erilaisia, mutta silti näen päässäni jonkinlaisen vaaleanpunaisen siteen heidän välillään, jota sitten ei molemmin puolisesti valitettavasti ollut. Tai sitten oli, mutta Lily vain oli tylsä ja valitsi Jamesin. Plääh.

Toki sitten perus Arthur/Molly. Ihanat. Onneksi sarjassa oli mukana tällainen default onnellinen, tavallinen pariskunta.

Harry/Hermione. Minä en koskaan tule sulattamaan Hermy+Ronia, en ikinäikinäikinä. Hyi. Olen ensimmäisestä kirjasta saakka ollut sitä mieltä, että Hermione ja Harry ovat tarkoitetut toisilleen. Harry menee ja Hermione tulee perässä, tietäen kaiken oleellisen, jota Harry voi mennessään hyödyntää. Päivänselvää, eikö totta? Jotain vipinää näillä kahdella pakosti on!

Sitten Bellatrix/Lucius. Bellaa ei ikinäkoskaan Voldelle, naikkonen on minusta säälittävä wannabe-pahis, joka tappaa porukkaa vain tehdäkseen vaikutukseen Voldeen. Bellatrixin tunteet Voldea kohtaanhan ovat aivan vesiselvät, mutta että tunteita olisi toisinpäin? Eijei. Sen sijaan Bellatrix ja Lucius olisivat oivat yhdessä. Narcissa on hitusen kuiva ja tylsä, tokihan Luciuksen kaltainen egoilija-jamppa näkee päiväunia Bellasta, jossa on vähän munaa. Bellan voisi kuvitella olevan aika kiihkeä, ja sekös Luciukselle kelpaisi.

Tällaista tänään.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #54 : Syyskuu 27, 2008, 10:37:55 »
Jos lukee fikkejä vähänkään ahkerasti, niin sitä kyllä törmää monenlaisiin parituksiin. Ja jos on taitava kirjoittaja, niin saa kyllä melkeinpä minkä tahansa parituksen toimimaan. Useimmilla pottermaailman henkilöillä on monia piirteitä (ja vielä useammat on kuvattu sen verran lyhyesti, että voi itse keksiä lisää) ja kun keskittyy niistä sopiviin, niin henkilöt A ja B alkavat kummasti vaikuttaa kuin toisilleen luoduilta :) Sukupuolia mä en pidä tärkeänä, mä en bannaa mitään pariskuntaa sillä perusteella, että kyseessä olisi homo-, lesbo- tai heteropari

Fanon-parituksista mun suosikkini on klassinen Harry/Draco. Kuten mä tuossa inhokkiparitus-topsussa mainitsinkin, mä pidän rohkelikko/rohkelikko-parituksia tylsinä, joten Harrylle täytyy etsiä puoliso muualta. (Mä tykkään lukea fikkejä Harrysta, koska kirjat suhtautuvat häneen liian vakavasti, hän on teh maailmanpelastaja ja silleen. Hänestä saa kuitenkin aika pienellä vaivalla hyvin hauskan ja mukavan hahmon. Ja koska Harrysta tiedetään paljon, niin fikkareilla ei ole niin kamalasti säveltämisen varaa, joten Harry pysyy tunnistettavissa olevana hahmona.) Muiden tupien edustajista Draco on eniten kirjoissa esillä ja miltei aina hyvin tunteenomaisessa suhteessa Harryyn. Mä en pidä tätä paritusta muutenkaan epäuskottavana. Onhan heillä ollut monia erimielisyyksiä ja vihamielisiä yhteenottoja, mutta onhan heillä myös monia yhtäläisyyksiä (jos ei muuta, niin ainakin isänpalvonta, huispausinto ja ennakkoluuloisuus :D) ja joitain hyviä kohtaamisia (DH:ssa). Joten eihän tässä tarvita muuta kuin kouluaikojen kaunaisuuksien jättämistä taakse (ja vaimojen, jos ei siis mennä EWE-linjalle). H/D:n puolesta puhuu myös se, että se näyttää mun silmiin tasa-arvoiselta paritukselta, mulle ei tule tunnetta, että toinen päätyisi kynnysmatoksi ja toinen perheen pääksi tai että toinen ei pystyisi kunnioittamaan toista vertaisenaan. Myös Harry/Luna on aikas kiva paritus, mutta ei siinä ole samanlaista kipinää. Ja Luna/Hermione vaikuttaisi lupaavalta, mutta mä en ole lukenut yhtään fikkiä heistä, joten en osaa sanoa toimisiko käytännössä.

Rowlingin laatimista parituksista mä tykkään eniten niistä, joita ei tyrkytetä ja/tai ihannoida liikaa (ja joissa on mielenkiintoisia hahmoja). Lucius/Narcissa on tällainen, heistä ei kyllä tiedetä paljoakaan, mutta he ovat kytköksissä niin moneen asiaan, että eihän heitä voi olla ajattelematta. Ja he ovat nirppanokkaisia, politiikkaan sotkeutuneita (jopa vallankumouksellisia!) aristokraatteja <3. L/N on lisäksi pitempään yhdessä viihtynyt pariskunta, enkä mä ajattele heitä ensisijaisesti vanhempina niin kuin vaikka Arthur/Mollya, vaan siis ihan pariskuntana, jolla on muutakin elämää kuin jälkikasvusta huolehtimista (etenkin Dracon siirryttyä Tylypahkaan). Fleur/Bill on myös ihan mukavan oloinen. Fleur on hauska hahmo, Bill on taasen jäänyt vähän etäisemmäksi, mutta ihan positiivisesti mä suhtaudun häneenkin. Myös Draco/Astoria on mun mielestä kiva paritus, ainoana epilogissa esitetyistä. Ihan jo siitä syystä, että Astoria ei ole Dracolle se-tyttö-johon-hänet-yhdistettiin-jo-ykköskirjasta-lähtien. Sekin tietysti auttaa, ettei me tiedetä Astoriasta oikeastaan yhtään mitään, joten hänet voi kuvitella senluonteiseksi kuin haluaa.

Kaikista canon-parituksista paras on kuitenkin Dumbledore/Grindelwald (joskin Gellertin suhtautuminen on jäänyt hämärän peittoon, mutta se ei ole olennaista, tää toimii hyvin ihan yksipuolisenakin ihastuksena). Mä luulen, että mä tykkään tästä osin samoista syistä kuin monet Sirius/Remuksesta - molemmissa kun on lupaavasti alkanut, mutta traagisesti päättynyt rakkaustarina. Mun mielestä AD/GG on kuitenkin vielä koskettavampi siksi, että siinä eron syy oli pikemminkin pariskunnassa itsessään (tai no, lähinnä Grindelwaldissa) kuin muun maailman väliintulossa. Ja sitten on viisikymmentä erillään vietettyä vuotta, jonka jälkeen kaksintaistellaan. Mutta taistelun häviäjä ei kuollut tai joutunut ankeuttajien käsiin tai teloitettavaksi, vaan ihan asialliseen vankilaan (haistaako kukaan muu Dumbledoren väliintuloa? Awwwwww!) Ja sitten tästä toisten viidenkymmenen vuoden kuluttua Grindelwald yritti estää Voldemortia turmelemasta Dumlen hautaa (awwwww!). Mikään muu potterpariskunta ei ole näin pitkäikäinen. Lisäpisteitä tälle tulee myös Dumbledoren hahmon syventämisestä, hän oli aiemmissa kirjoissa vähän liian täydellinen, mutta maailmanvalloitussuunnitelmat himmentävät nätisti sädekehää.

edit. On ehkä vähän säädytöntä muokata tätä kilometriviestiä vieläkin pidemmäksi, mutta kun on pakko! Tässä tulee lainaus HBP:stä (s. 77), Harry ja Dumbledore keskustelevat (virallisesti Siriuksen kuolemasta):
'It was cruel,' said Dumbledore softly, 'that you and Sirius had such a short time together. A brutal ending to what should have been a long and happy relationship.'
Harry nodded, his eyes fixed resolutely on the spider now climbing Dumbledore's hat. He could tell that Dumbledore understood
...

Lainaus
"Siinä näet!" sanoi pingottunut ääni. Tonks muolkoili Lupinia. "Fleur haluaa yhä hänen kanssaan naimisiin, vaikka häntä on purtu! Hän ei välitä!"

Pitäisikö nyt lukea rivien välistä, ja sanoa, että Tonks oli kosinut Remusta? (PP:ssä mennään vuosissa 1996-1997, ja -96 oli karkausvuosi, jolloin naisetkin saavat kosia!) En tiedä... Mutta paljon olen sitä miettinyt...

Hiiii, enpä ole tullut ennen ajatelleeksikaan. Mutta tuo kuulostaa hyvältä tulkinnalta :D Ja vaikka ei olisikaan ollut karkausvuotta, niin Tonks on sen verran rempseä ja muodollisuuksista piittaamaton, että en usko hänen rajoittaneen oikeuttaan kosia vain yhteen päivään neljästä vuodesta – jos siis taikamaailmassa edes tunnustetaan tuota perinnettä, se voi varmaankin olla vain jästien juttu.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2008, 10:19:04 kirjoittanut Mab »
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #55 : Marraskuu 03, 2008, 21:57:15 »
Suoraan sanoen rakastan paritusta Harry/Ron. Se vei täydellisesti sydämeni viime heinäkuussa, kun syntymäpäivänäni luin Finistä aivan ihanan Lorriksen kirjoittaman Harry/Ron-ficin ja suurinpiirtein hukuin kuolaani. Ne kaksi yhdessä ovat jotain äärettömän ihanaa. He ovat olleet ykköseltä lähtien ystäviä, ja ystävyys kestänyt läpi vaikeuksien muuttuen joskikin suuremmaksi... Melkein kuolen jo ajatukseen tuosta parituksesta, se vain on yksinkertaisesti niin ihana.

Hermione/Severus. Oh my goddess, todellakin. Nämä kaksi ovat myös täydellinen pari. Ensimäinen ficci minkä tällä parituksella luin oli suomennettu ja Finissä, sen nimi on Solitaire. Tämä vei sydämeni melki yhtä täydellisesti kuin Harryn ja Ronin suhde. Kielletty rakkaus, mikä sen kauniimpaa. Varsinkin jos vääntää sen muotoon Romeo ja Julia, Severus ja Hermione. Myös Lily/Severus iskee enemmän kuin Lily/James.

Harry/Dudley on kolmas jota ihannoin. Oikeasti, nämä kaksi ovat niin epätodennäköinen, mutta kaunis pari että olen räjätää eri juoni-ideoista. He ovat vihanneet toisiaan vuosikymmenet vain perinteestä, kunnes jotain tapahtuu kun he ovat kahden. Ja ajatelkaapa mikä olisi Petunian ja Vernonin ilme kun Dudley kertoisi.<3 8'D Juuri tuossa piilee tämän parituksen ihanuus, niin monia eri reaktioita, niin monia erilaisia tapoja paljastua... Just love it.

- Hitachi.

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Marraskuu 22, 2008, 11:59:53 »
No tietenkin Harry ja Ginny! Ginny on hieman ujo, mutta Harry on rohkea, ja he täydentävät toisiaan hienosti.Kuhnusarvio ja Pimento olisivat myös aika huomiota herättävä pari. Luna ja Neville sopivat hyvin yhteen,kun ovat molemmat vähän yksinäisiä, ja heillä on ollut raskas elämä(Lunan äiti kuoli,Nevillen vanhemmat ovat kuolleet).ja Ron ja Hermione ovat myös kiva pari. Hermione on hieman totisempi, ja Ron osaa irrotella, ja pitää hauskaa. McGarmiva ja Kalkoros olisivat älyllinen ja tiukka pari. Vosihan niitä olla enemmänkin, mutta nyt ei tule mieleen.

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Joulukuu 02, 2008, 00:31:25 »
Cedric ja Cho: ihanan täyteläinen suhde!
Harry ja Parvati: Eivätkö he sovikin toisilleen?
Ron ja Susan Bones: Jostakin sain vaan päähäni, että Susan Bones ja Ron olisivat toisilleen Ne oikeat...=D
Sirius ja Tonks: Onnistuisi, mutta kaksi syytä pitää heidät erillään: Sirius on kuollut, ja he ovat sukua toisilleen.
Dean ja Luna: Ei aavistustakaan, mutta he sopivat yhteen (ainakin minun mielestäni)
Ernie Macmillan ja Hannah Abbott: yhteensopivat.

Poissa apupyörä

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #58 : Joulukuu 17, 2008, 23:25:49 »
Ehdoton suosikkiparitukseni ficeissä on Harry/Draco. He vain olisivat täydellinen pari, olkoonkin että se ei olisi sopinut oikeaan kirjasarjaan.

Kirjoissa jopa mahdollinen pari ja yksi suosikkini on Viktor Krum/Hermione. Minusta oli suloista, että huippuhuispaaja, joka saisi minkä tytön tahansa valitsi lukutoukan missin sijasta (vaikka Hermionie onkin elokuvissa nätti tyttö..). Olisin toivonut Krum/Hermionea paria kirjoihin, koska pääkolmikon ja heidän ystäviensä parittaminen toisilleen on ärsyttävä piiri pieni pyörii...

Kirjoissa toteutuneista pareista ehdoton suosikkini on Molly ja Arthur Weasly. He rakastavat tosiaan ja lapsiaan juuri sellaisina kuin ovat eivätkä esitä mitään. Lisäksi on ihanaa, että he selkeästi vielä monien yhteisten, välillä vaikeidenkin, vuosien jälkeen edellee rakastavat tosiaan ja välittävät toisistaan.
Tonks ja Lupin olivat myös ihana pari. Tonksia kävi sääliksi kuutoskirjassa (tosin minusta on outoa ettei näiden kahden välistä kemiaa ollut lainkaan viitoskirjassa.. en ainankaan muista Oo), mutta kyllähän se Lupinkin sitten tajusi kuinka upea nainen Tonks on :D.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2009, 00:54:28 kirjoittanut apupyörä »

Poissa kose

• Ehto jota ilman ei
  • Vuotislainen
  • ava by. puolipro
« Vastaus #59 : Maaliskuu 13, 2009, 16:52:34 »
Olen ja tulen aina olemaan Lily/Severus -parin suuri kannattaja. He vain sopivat toisilleen ja Lily on varmaankin ainut ihminen kuka on saanut Severuksesta esiin sen kiltimmän puolen. Severus rakastaa Lilyä aidosti ja muutenkin niiin suloinen pari. <3___<3
Sitten tässä pari viikkoa sitten rakastuin Remus/Sirius -pariin. He ovat vain niin kelmimäisen söpöjä yhdessä. Sirius on tuollainen holtiton, jolloin rauhallinen Remus on sopivaa vastapainoa Sirren hömpötyksille. :D Remus/Tonksista en ole koskaan pitänyt.
Sitten on vielä se iänikuinen Harry/Draco, joka ei oikeastaan ole mielestäni enää niin suloinen ja sopiva pari, mutta mainitsin senkin nyt ku vielä pari viikkoa sitten ihkutin sitä niiiiiiiiin paljon.
ja Molly/Arthur, sekä Voldemor/Bellatrix ovat juuri sopivia toisilleen.

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Maaliskuu 14, 2009, 15:42:29 »
Minusta nuori Albus ja Grindelwald ovat kertakaikkiaan mahtavin pari koko kirjasarjassa, vaikka heistä tuskin puhutaankaan. Gellert vaikuttaa ah niin ihanan fiksulta ja pahalta jaaaaah... Kumpa heistä olisi kerrottu enemmän =(.
Sitten tällainen toiveajattelupari Sirius/Bellatrix. En tiedä mistä tämän repäisin mutta miettikää nyt kuinka söpöä =) he ovat kumpikin vähän hullunpuoleisia, varsinkin tämä naispuolinen henkilö, itsepäisiä, rohkeita,...
JA vielä yksi, eli Severus/Lily. En tykkää Jamesista yhtään, olisi ollut niin lovelyä jos vähän pahanpuoleinen, ujohko ja syrjäänvetäytyvä Severus olisi päätynyt yhteen kauniin, fiksun ja suositun Lilyn kanssa, kaiken lisäksi he ovat tunteneet lapsista lähtien, se olisi niin ah =)

Poissa Magnum

• Frozen Windows
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #61 : Maaliskuu 14, 2009, 22:03:59 »
Lily/James, en vaan voi sille mitään... He ovat vaan luodut toisilleen ja miten surullisesti se päättyikään. Joo, mutta Lily/Kalkaros ei vaan olisi oikein! Siis kyllä kai Kalkaroksen kohtalo oli säälittävä, mutta minä en silti koskaan päässyt vihaamasta sitä. En olisi ikinä kuvitellut niitä kahta yhdessä, Kalkaros oli aivan liian heikko persoona Lilylle. Ehkä se johtui Kalkaroksen lapsuudesta mutta kuitenkin. Lily ja Kalkaros, ei ikinä. Lily ja James, forever.

Neville/Luna, siis nämä kaksi olisivat olleet täydellisiä yhdessä, en käsitä Rowlingia... Molemmat olivat jotenkin syrjittyjä ja kovia kokeineita. Mutte ei niin ei...

En koskaan erityisemmin pitänyt mistään Harry parituksista, en tiedä miksi. Ja en ollut erityisen innostunut Ron/Hermione jutustakaan, mutta se menetteli.

H/D... Joo, en taida tähän muuta sanoa kuin että, ei kiitos. Samat tuonne Remus/Sirius puolelle.

Täällä ei varmaankaan mitään ficcien parituksista haluta kuulla, mutta mun on aivan pakko tuoda esille mun mielestäni maailman paras pari Harry Potter kirjoissa ja ficeissä ikinä.
Sirius/Arianna, kiitos Sharra niin kovasti. Minun mielestäni tämä pari rökittää kaikki Rowlingin paritukset mennen tullen, ei ole muuta sanottavaa...
"Heaven's not a place that you go when you die
It's that moment in life when you actually feel alive"

sirrrex

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Huhtikuu 10, 2009, 11:15:45 »
Miten on mahollista etten oo huomannu tätä osaa ennen ? DD: Mutta korjataan asia ! Kerranki pääsen selittään mun lemppariasiasta ever ♥__♥

Mulla on monia lemppariparituksia, mutta periaatteessa voin lukea ficcejä / kattoa videoita miltei millä parituksilla vain. Oon kaikkiruokainen [...tai kaikkisilmäinen]. Voisin kuitenkin listata nää mun ehdottomat favouritit, joita on paljon. Varautukaa. :D

Nää klassiset Ron/Hermione, Harry/Ginny, James/Lily, Molly/Arthur ja Albus/Minerva kuuluu luonnollisesti myös mun lemppareihin. Nuo kaikki vaan muodostaa täydellisen parin. Fanitin jo, kun luin 7-vuotiaana ekan Potterin, Harry/Ginnyä. T. fanaattinen fani. :---D Ron ja Hermione ovat tietenkin luodut toisilleen, samoin kuin James ja Lily. Mollyn ja Arthurin perfectistä suhteesta ilman kriisejä on ihana lukea. (/__;)/ Rakastan tollasia ongelmattomia suhteita aivan yhtäpaljon, kuin rakastan draamaa. Kaikkiruokainen olen, kerroinhan varmasti ? ;D Ja tietysti klassinen Albus/Minerva ! En oo vieläkään hyväksyny sitä, että Dumbledore olisi homo. ;'< Eieiei! Albus kuuluu Minervalle, tässä asiassa oon ehdoton.

Sitten päästäänkin näihin ei-niin-yleisiin parituksiin, joiden kannalla oon. Tai en tiiä, että onko nää nyt kovinkaan harrrvinaisia osa, mutta juu.
Elikkäs Ron/Luna. Rrrrakastan. ♥___♥ Ne vaan sopis niin täydellisesti toisilleen, jos Hermionea ei olis. En osaa kuvitella, enkä kyllä haluakkaan, Hermionea kerjäämässä Ronia takaisin tai kamalan mustasukkaisuuden kourissa, kun Ron seurustelisi Lunan kanssa. Ei käy, not for me. Ron/Lunan pitäs saada toimia esteettä, sillon tää pari olis loistava.
Lisäksi Ron/Fleur. sdjashjasi ! Antasin mitä vaan, jos voisin lukea ficcejä tällä parituksella, koska tää on yksinkertaisesti taivaallinen. ♥ Fleur on kaunis ja perrrfect ja Ron tollanen punasteleva, kömpelö ja tavallisennäköinen. Kelatkaa nyt miten hyvin ne täydentäis toisiaan! Pitää käydä kattoon ficciosastolla, jos löytyis tätä... :---D

Siirrytääs Harryyn. Harry/Hermione, Harry/Draco ja Harry/Cho. Purrfect! Harryn ja Hermionen välillä pitäis olla jotain. :--( Oon ihan katkera, kun ne ei päätynyt yhteen, mutta toisaalta Hermione kuuluukin Ronille, että no can do. Kuitenkin, tää paritus ois tosi herkullinen. ♥_♥ Olin iha omgggg Potter nelosessa, kun Hermione halaa Harryä ennen ekaa koetusta. \o/
Harry/Draco... Miks en laittanu klassikkoihin? No, en jaksa vaihtaa. Tää on basic, oon niin slashfanityttö, että aaaaa <3 Ne vaan kuuluu toisilleen. Tottakai jokaiseen tarinaan pitää jotain slashia tunkea, vaikka vain meidän fanityttöjen iloksi? Elämässähän ei olisi mitään, ilman tätä klassisinta ja herkullisinta paritusta. ♥
Harryn ja Chon suhdetta vastaan olin heti alusta asti. Kuitenkin nyt myöhemmin, oon alkanu tykkäämään siitä tosi paljon. En ees tiedä, mikä siinä nykyään viehättää, mutta jotenkin. Kyllä ne oikeesti sopis yhteen! Cedric on kerran kuollut, niin areena ois free Harryseniii ..

Nyt jos otetaan esille ystävämme Draco, joka mainittiin aiemmassa osiossa, sopivan yhteen rakkaan Harrymme kanssa. Ehottomasti paras Draco-paritus mun mielestä on tietenkin Harry/Draco, mutta myös Draco/Hermione ja Draco/Luna on nams. Draco ja Hermione tietenkin, koska kuraverinen ja puhdasverinen yhdessä. Rikotaan kaikkia vanhoja sääntöjä ja kuunnellaan omia tunteita. Tästä saa aina niin ihanan kliseetarinan. (/__;)/ ♥ Ei voi olla rakastamatta.
Sitten tää Draco/Luna. sjfals ♥♥♥ Draco, joka on kylmä, ihana ja salaperäinen ihastuu Lunaan, tyhmään tyttöön, jolle miltei kaikki vain nauravat, mutta joka kuitenkin on todella älykäs ja rohkea ja äää. Lisäksi ne on molemmat blondeja, hei jopa ulkonäkö haluaa parittaa noita! :---D Kannatan, ehdottomasti.

+ lopuks vielä esittelen mun randomparitukset ! James/Sirius, hei pliis, kaikki tietää, et näillä oli jotain meneillään! Best friends ever ja molemmat naistenmiehiä. Lily huitsiin, tehdään tilaa James/Sirrelle! o//
Neville/Luna tottakai, molemmat naurettuja ja koviakokeneita. En käsitä, MIKSEI Rowling parittanut näitä. :---( Olin varma, että niille tulis suhde jo siitä kohdasta, kun ne päätyy istumaan samaan vaunuun. Oon tästä edelleen katkera, koska ne vaan ois ollut niin hyvä pari.
Fred/George omnonmmd ♥__________♥ Tän luen ehottomasti vähintään mun Top 3:seen. Veljekset, kuin ilveksett ♪ Oon lukenu varmaan kaikki Fred/George -ficit, jotka oon löytäny ja ;_;♥ Sitä pitäis kirjottaa enemmän. Voisin kokeilla itekkin. :----D

Lisäks periaatteessa en tykkää lukea femmeä, varrrsinkaan sellaista, joka menee yli sallitun tason. Enkä muutenkaan lue femmeä paljon ollenkaan. Kuitenkin Luna/Hermionea oon koklannu ja oikeestaan tykkäsin. :D Kunhan se pysyy sallitun puolella, niin se ois oikeestaan suht suloinen paritus! Koklatkaa :D

Lainaus
Harry/Dudley on kolmas jota ihannoin. Oikeasti, nämä kaksi ovat niin epätodennäköinen, mutta kaunis pari että olen räjätää eri juoni-ideoista. He ovat vihanneet toisiaan vuosikymmenet vain perinteestä, kunnes jotain tapahtuu kun he ovat kahden. Ja ajatelkaapa mikä olisi Petunian ja Vernonin ilme kun Dudley kertoisi.<3 8'D Juuri tuossa piilee tämän parituksen ihanuus, niin monia eri reaktioita, niin monia erilaisia tapoja paljastua... Just love it.
Hitachi, hajosin. :---------D En ollutkaa koskaan ajatellutkaan tota! Ei vitsit, mahtava keksintö muuten. ♥__♥ Pystynköhän lukeen enää kirjoja ilman taka-ajatuksia ?

Ok, tää oli tässä. :---D Toivottavasti saitte jotain irti. Pahoittelen vielä ihastuttavia kirjotusvirheitä ja ilmaisuja, jos tätä lukee joku pilkunviilaaja. ;D

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
« Vastaus #63 : Toukokuu 06, 2009, 08:04:36 »
Fred - Tonks
Eikös kuulostakin hyvältä? Tonks nyt vain sattuu olemaan vanhempi ja fred kuollut mutta...

Sirius - Remus
Oh Yeah! Luuletteko ettei me jätkät osata kirjoittaa Slashia? minultahan on yksi juuri kirjoituksen alla.... ^______^
Tämä nyt vain sattuu olemaan best. Sirius on aivan paras Pottereissa.. Tai oli... Remus on maailman kiltein tappavan vaarallinen... Lupsu :D

Molly <3  &  Arthur
He vain ovat niin tavalliset mummo-et-vaari tyylinen pari. Aivan ihastuttavaa. Kiitus Row^^

//offi empäs tule! meen kohta kouluun ;)
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

heidzippi

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Kesäkuu 01, 2009, 23:14:12 »
Luna/Harry Vastustamattoman suloinen pari<3 Höppänä Luna ja vaatimaton Harry, voin jo kuvitella kun ne kulkee käsi kädessä ja kattelee tähtiä taivaalla, kun Luna sanoo jotain tyyliin: "Äiti on tuo kirkas ja suuri tähti''.. Sulosempaa ei voi olla.
Bellatrix/Voldemort Ei vois mehukkaampaa paritusta olla >:D Niin kylmä ja kalsea Voldemort kuin onkin hänen sydämmensä voisi sykähtää Bellatrixille :D Kuvitelkaa kun ne suutelis.. "Voldemortin huulet olivat kylmät, lävitseni virtasi kylmänväreet, ihanat sellaiset. Kunpa en ikinä voisi päästää irti<3 "
Draco/Narcissa Okei okei.. Narcissa on Dracon äiti mut ne vaan sopis toisilleen :D Ikäerosta ja sukulaisuudesta viis..
Hermione/Kalkaros Awws<3 Rasvatukkainen juomamestari ja kaikkitietävä lukutoukka.. Niillä sais olla salasuhde :D Niitten rakkaus ois saanu leimahtaa ykköskirjassa kun Hermione sytyttää Kalkaroksen viitan. Niitten katseet voi kohdata, Kalkaros polvistuis penkiltään maahan ja ne suutelee varovaisesti. Sit Hermione juoksis pois :D Ja seuraavaan taikajuoma-tunnin jälkeen Kalkaros pyytäis Hermionee jäämään luokkaan vähäks aikaa, Hermione suostuis ja.... :D

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #65 : Kesäkuu 06, 2009, 14:43:08 »
Lempiparini on ehdottomasti Ron ja Hermione, hehän ovat kuin luodut toisilleen. Vastakohdat, jotka täydentävät toisiaan. Hermione on hyvä koulussa ja Ron vähän laiskanpuoleinen koulujutuissa, joten Hermione voi aina avustaa ja tukea häntä. Ron taas on aina valmis puolustamaan ja tukemaan Hermionea. Paritus olisi tylsä ilman heidän erilaisuuttaan ja pikku kinastelujaan, jotka sovittuaan he aina ovat niin suloisia. He ovat aina olleet ystäviä, ja selvästikin heidän välillään on aina ollut säpinää, vaikka he eivät olisikaan sitä huomanneet. ;) Heihin on luultavasti parinakin helppo samaistua. :D

Toinen hyvä paritus on Harry ja Ginny. He ovat suloisia yhdessä, ja heidän salainen seurustelunsa KV:ssa oli ihanaa. :D Ginny on aina ollut ihastunut Harryyn, kunnes on luovuttanut ja juossut poikien perässä, mutta Harry on oikeasti aina ollut se oikea. Ja sitten kun Harry yllättäen rakastuu Ginnyyn, niin ihanaa. ^^

Tonks ja Remus. Tonks on nuorempi ja Remus hänen ainainen suojelijansa. He tekevät mitä vain toistensa vuoksi, ja siksi kuolivatkin yhdessä.

Myös Verinen paroni ja Harmaa leidi ovat mielenkiintoinen pari. Bill ja Fleur ovat suloisin sivuparitus mikä olla voi, ja heidän rakkautensa on hyvin suurta. Molly ja Arthur Weasley ovat herttainen pari; he ovat pysyneet jo kauan naimisissa ja hoitavat perhettä yhteistyöllä kaikkien ristiriitojensa keskellä.

Ja ketkä olisivat ihana pari? Ainakin Neville ja Luna, he ovat molemmat niin erilaisia.
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #66 : Kesäkuu 09, 2009, 23:45:51 »
Minä ja Harry Potter. (NO SIKSI EN PIDÄ GINNYSTÄ!!!1)

Siinä se vasta lempi leiskahtaisi! Olisin täydellinen vaimo pojalle-joka-elää. Olisin mahtava kotirouva herra Potterille. Tosiaan. Harry se päivät pitkät huhkisi auroritöissä ja minä vähän imuroisin nurkista ja pöyhisin tyynyjä ja vaeltelisin vaaleanpunaisessa aamutakissa puputossut jalassa ympäri suurta hienoa kotiamme. Jos minulle tulisi tylsää, voisin tietysti aina välillä syrjähyppiä Ronpan, Dracon & co. kanssa. Iltaisin juuri ennen kuin Harry saapuu kotiin, keittäisin meille molemmille teetä ja sitten me sitä siinä joisimme ja Harry moiskauttaisi suukon poskelleni! Vuosien päästä hankkisimme pari ihanaa mukulaa, ja minä aloittaisin kirjoittamaan Rouva Potter-nimistä romaania, joka kertoo elämästäni pimeyden lordin kukistajan pikkurouvana. Elämämme olisi helppoa ja kaunista! Harry on rakkauden mies.

Harry/Mimmi 4-EVER!!! (paritusnimi: Harmmi <3<3<3<3)
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #67 : Kesäkuu 15, 2009, 14:57:05 »
Hermione/Kalkaros. Ehdottomasti yksi ihanimmista. Siis miettikää nyt: Molemmat ovat älykkäitä, luonteissa on kuitenkin sen verran eroja, että täydentäisi toisiaan. Eih, voin kuvitella mien nuo kaksi istuu takkatulen äärellä... Ja en erityisemmin tykkää Hermione/Ronista, vaikka olisi kuinka canonia.

Lily/Kalkaros. Eih, Lily sopii paljon paremmin Snapulle kuin Jamesille. Siis ei mulla mitään Lily/Jamesia vastaan ole, mutta silti tuo olisi parempi. Vimpassa kirjassa oikeasti rupesi käymään Snapua sääliksi. :( Ja Snapu olisi ollut uskollinen, suojeleva pari Lilylle. (En väitä ettei Jameskin olisi, mutta...) Äh, osaan taas selittää niin hyvin. xp

Ja onhan näitä, mutta nuo ovat ihanimmat.
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #68 : Kesäkuu 16, 2009, 19:34:07 »
Lupin ja Tonks <3 Ihana pari :) Ne vaan kuuluu toisilleen, tätä on hankala selittää... (Minä oon huono selittämään ja perustelemaan) On kuitenkin ihanaa, että he tekisivät mitä vain toistensa puolesta, ja sekin kun ne kuoli yhdessä... Se oli hyvä juttu, vaikken olisi tahtonukkaan että ne kuolee, ei en ikimaailmassa!

Arthur ja Molly, toinen herttainen pari! Arthur on jotenkin hömppä, ja Mollyn täytyy vähän pitää tätä kurissa välillä ;) Ja kuitenki molemmat rakastaa toisiaan niin syvästi, herrrrtttaista. :))

~Ihmeolio
Cadillac.

PhelpsTwins

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Heinäkuu 04, 2009, 17:59:33 »
Voi siellä on vaikka ketä ihania pareja!! ♥

Kauheen moni (tai kukaan?) ei oo kai sanonu tääl Hermione/Draco. Mun mielest toi on nii epäsopiva ja just sen takii aivan ihana! <3 Kerran luin yhen tuol parituksel ja aaaa se oli iha huippu :D

Ja sit Harry/Draco on kans. Se vaa on nii <3____<3 En jaksa edes perustella, ymmärrätte kyllä ♥ ;)

Pari tyyppii on tääl sanonu Fred/Angelina, ja mä oon iha samaa mieltä!! Iha tyhmää ku Rowling sit laitto Georgen menee naimisiin Angelinan kaa, törkeetä!!! -___- Mun mielestä George/Katie ois hyvä. Mut toisaalta kaikkein paras ois Fred/George, tietenkin ♥ Ne on vaan niin paljon yhdessä, että ei niitä vois oikeen kuvitella kenenkään tytön kaa 0__o Vaikka yleensä inhoon kaikkia insesti parituksia, mut twincest on iha eri juttu ;) Ja ku tuo että identtiset kaksoset ois sillee yhes, nii se on niin sellasta sopimatonta ja epätavallista, nii sen takii se on vaa nii AAAH <3 :D täydellinen pari.

Sit Neville/Luna on niin huippu pari. Ku ne on molemmat silleen niin persoonallisia ja erikoisia tyyppejä.

Ja Bellatrix/Voldemort, of course. ;D

Resistance

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Heinäkuu 05, 2009, 19:01:46 »
Waah, luin pakokauhulla osan noista viesteistä kunnes lopulta luovutin. Eli toisin sanoen olen liian laiska lukeakseni edes paria vaivaista sivua. Juu, mutta jospa nyt aloittaisin aikaisemmin kerrottujen mielipiteiden toistamisen. En muuten tiedä pitäisikö täällä varoitella spoilereista, mutta tämä viesti sisältää tietoa KV:sta.

Lempiparitukseni on ehdottomasti Severus/Harry. Rakastan vain niin ylitsepääsemättömästi Snapua ja hänen intohimoaan Lilyä kohtaan. Parka kärsi Kelmien takia, eikä hän saanut rakastettuaan koskaan itselleen, mikä ei mielestäni ollut ollenkaan tämän oma vika. Kuten varmaan huomasittekin, minä vihaan Jamesia ja Harrya. Näistä enemmän ja vähemmän tärkeistä asioista pääsemme siihen, että minusta on mukava ajatella Sevvien "viettävän aikaa" Lilyn kanssa pienen Potterimme kautta ja/tai kostavan Jamesille. Vaikka en itse pidä Lilystä hahmona pätkän vertaa (johtuen enimmikseen hänen päätöksestä tukea ah-niin-rakasta-miestään) Severus olisi ansainnut hänet enemmän kuin James. Taidanpa sitten pitää Lily/Severus parituksesta. Niin ja Snapu olisi ansainnut paremman kuoleman, vaikka pahis onkin.

Niin ristiriitaiseksi kuin tämä nyt meneekin, Harry/Ron on toinen paritus mistä pidän. Säälin Ronia, kun parka jää aina Potterin jalkoihin – kyllä, kaikki Harry-rakastajat varmaan vihaavat minua – eikä itse saa erityisemmin huomiota, mutta toisaalta ajattelen pienessä, kieroutuneessa pääkopassani Ronnien ihannoivan tätä Sankaria ja fantasioivan hänestä. Jonain päivänä Potta tajuaa, kuka on oikeasti pysynyt hänen vierellään pelkän aivottoman kuolaamisen sijaan ja nai tuon suloisen punapään. Tällä tavoin Ronaldkin saisi lisää huomiota itselleen, jos hän sitä enää lopputaistelujen jälkeen haluaisikaan.

Seuraava mainitsemisen arvoinen paritus taitaa olla Fred/George. Tämä on vain niin suloinen pari, sääli vain kun Rowling päätti Fredin elämän. Minun mielestäni Fred & George täydensivät vain niin mahtavasti toisiaan ja kun olen slashin perään, heistä kehittyisi aivan loistava ja kuuma pari, mm! Kaksoset kuuluvat toisilleen ja he tietävät toisistaan kaiken, joten eikö romanttinen suhde lähentäisi heitä entisestään? Tietysti tuo on insestiä, mutta eiköhän se olisi veljeksille vain yksi asia rikottujen sääntöjenlistaan <;

Hmm, viimeinen pari mikä tällä hetkellä tulee mieleen taitaa olla Remus/Severus. Tiedän parittavani kaikkia ristiin rastiin, mutta niin se vain menee. Nuo ovat kaksi parasta hahmoa Pottereissa ja tietystihän minä sitten tahdon ajatella heidän kuuluvan toisilleen. Sääli vain, ettei kyseisellä parituksella löytyviä ficcejä löydy paljon – ei ainakaan verrattuna joihinkin H/D ficcien määrään, hyi. Miksi aina minun lempihahmoni kuolevat? ;o Row on julma. Tietysti Remus/Tonks on söpö pari, mutta ehkäpä suosin slashia :D

Hups, hypin aiheesta toiseen ja offiksi meni osittain. Osaan ilmaista itseäni erinomaisesti -.-’
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2009, 19:26:09 kirjoittanut Resistance »

Poissa Vegaani

• Vuotislainen
« Vastaus #71 : Heinäkuu 31, 2009, 18:40:06 »
En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin mielestäni ihana pari olisi Hermione ja Harry Hermione on lahjakas, herttainen, kiltti ja iso alykkö , joten mielestäni hänelle sopisi pariksi Harry joka olisi valmis tekemään mitä vain ystäviensä puolesta, joka lisäksi osaa hyvin puolustautua pimeyden voimilta.

Toinen hyvä pari on Ron ja Hermione, koska Ron on niin huolehtiva Hermionea kohtaan ja hänellä on niin iso sydän ja Hermione lahjakas, herttainen, kiltti ja iso alykkö , joka pitää Ronin aisoissa.

noelle

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Heinäkuu 31, 2009, 18:57:14 »
Severus/Lily olisi minusta paras. En pidä Jamesista hirveästi, ja Sev on mun lempi hahmo, joten sen olisi kuulunut saada rakastamansa Lily... Säälin Seveä niin paljon, ja harmittaa että Lily silti kallistui Jamesiin vaikka James oli sellainen ilkimys Sevelle koulussa. ::/ Noh, olihan Severuskin paha, mutta... Silti !

Myös Bellatrix/Voldemort olisi hyvä paritus, hah haa.

Mutta niistä oikeista parituksista, esiten pidän Molly/Arthurista ja Bill/Fleurista. Ensimmäiset täydentävät toisiaan loistavasti ja jälkimmäiset myös, tuntuu että Bill sai Fleurin mukavamman puolen paljon paremmin esiin.

Harry/Ginnystä en oikein pidä, ja Ron/Hermionestakaan en osaa sanoa... Jotenkin että kaksi melkein-päähenkilöä jotka ovat olleet ikuisuuden kavereita, rakastuvat toisiinsa, ei näissä tapauksissa oikein sovi. Ne on jotenkin liian läheisiä. Tai siis, että Harry ottaa vaimokseen Ronin pikkusiskon ja Ron ottaa molempien parhaan kaverin, liian ahtaasti tehty. Olisi edes vedetty Harrylle kuvioon joku Cho tai jotain niin olisi R/H:kin parempi.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Elokuu 14, 2009, 13:17:07 »
Kalkaros ja Lily. Siinä on mun lempiparitus. Kalkarosta käy sääliksi, kun hän löysi jonkun jota olisi voinut joskus rakastaa, mutta James, joka
kiusasi Kalkarosta, vei Lilyn :(
Mua on aina inhottanu Ron/Hermione paritus. Mun mielestä Hermy/Krum olis sopinu paljon paremmin. :)
Liekehtivässä pikarissakin Krumille tärkeä ihminen oli Hermione, nimimerkillä toinen koetus. ;( Voi Krum parka.
McGarmiwa/Dumbledore olisi ollut mielenkiintoista. Niillähän on aika suuri ikäero, mutta he kumpikin ovat suttuessaan pelottavia yms.
Draco/Hermy <33<3 Ihanaa olisi myös se. Pahis rakastuu nörttiin :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Suru

• keräkurmitsa
  • Sanomaton
  • *
    • Livejournal
  • Pottermore: ChestnutLeviosa81
« Vastaus #74 : Syyskuu 03, 2009, 20:30:01 »
Siivosin topickia äsken rankalla kädellä ja muistuttaisin, että vaikka Kyselyt-osasto onkin vähän kevyemmälle keskustelulle, on viestejä huomattavasti mukavampaa lukea, kun ne on perusteltu. Eli ei kirjoiteta viestejä tyyliin "Sirius/Remus on ihana paritus!", vaan perustellaan ne mielipiteet. "Sirius ja Remus ovat hyvä pari, koska..." Perustelujen ei tarvitse olla mitenkään järjettömän pitkiä, ihan muutama fiksu lause riittää. Jo se, että edes yrittää perustella, näyttää paljon paremmalta kuin ei mitään. Tässä ei siis haeta mitään valtaisan hienoa analyysia (toki sellaisen saa kirjoittaa!), vaan ihan puhtaasti tietoa siitä, miksi olette sitä mieltä kun olette. :D Näin takaatte viestinne säilymisen topickissa ja mielenrauhan pienille aurorinretkaleille. :)
“Älä näytä tuommoiselta, Korppu", hän sanoi. "Eihän tämä ole yhtään mitään. Paljon pahempaa on tulossa!”
- Astrid Lindgren: Veljeni Leijonamieli