Kirjoittaja Aihe: Ketkä olisivat/ovat ihana pari?  (Luettu 49019 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Chinoz

• Nuorallatanssija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • That was then, this is now
    • Blackout
Vs: Ketkä olisivat/ovat ihana pari?
« Vastaus #25 : Lokakuu 26, 2007, 15:47:15 »
Lily ja James. He vain sopivat yhteen. Myönnetään että olen lukenut liikaa kelmificcejä ja fluffyä näiden välillä, mutta he vain kuuluvat yhteen. Ja onhan Harrykin tulos heidän rakkaudestaan ;D

Ja tietenkin vannoneena slash fanina, Harry ja Draco. He vain ovat toisilleen niin sopivat, kuin yö ja päivä, luihuinen ja rohkelikko, mutta silti. Forever <3

Remus ja Tonks. Tonks tietää Remuksen pienen karvaisen salaisuuden ja silti rakastaa tätä ja haluaa perustaa perheen tämän kanssa. Tonks ei välitä mistään muusta kuin Remuksesta. Kaunista <3 Ja Remus on ansainnut itselleen naisen joka rakastaa häntä itseään oikeasti ja Tonks nyt sattuu olemaan se oikea nainen. He vain loksahtivat kohdalleen. Siitäkin huolimatta että Remus ja Sirius ovat vastustamaton pari annan Remuksen Tonksille.

Sirius ja joku. Varmasti Sirius rakasti jotain tyttöä (tai miksei poikaakin mutta unohtakaamme sen nyt) jossain vaiheessa. Rowling olisi voinut kertoa enemmän Siriuksesta, tai siis hänen seuraelämästään. Vaikka Sirius olikin naistennaurattaja ja pyöritti sen ajan Tylypahkan jokaista tyttöä niin pakkohan tämän pojankin oli jotain joskus rakastettava. Aivan varmasti.
Jokaisella askeleella, voit viedä henkeni.
Jokaisella askeleella, voit parantaa haavani.

Poissa Velns Meica

• Viinirypäleiden suursyömäri
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Marraskuu 07, 2007, 18:18:02 »
Lempiparini on luultavasti nyt (tietenkin) Lily ja James: Tämä pari on niin ihana, he ovat oikeasti luodut toisilleen. Onneksi James jaksoi roikkua Lilyssä ja Lily tuli lopulta järkiinsä. Tämä pari on oikeasti tosi kaunis <3
 Muita lemppareita on Albus ja Minerva, tämä pari oli aivan varmasti täysin totta! Albus oli juuri sellainen, että rakastui kaikkein tiukkapipoisimpaan mikä maa päällänsä kantaa. Minerva ei tietenkään heti kiiinnostunut ja Albus roikkui hänen kannoillaan pitkään kunnes lopulta Minnie suostui ja he viettivät onnellista salasuhdetta. Ei siis mikään ihme, että Minerva on vararehtori.... (äsken vasta huomasin, että tuo minun Albuksen ja Minervan suhteen alku muistuttaa aika paljon Lilyn ja Jamesin suhdetta)
 Harry ja Draco on ainoa slash-pari, joka voisi jopa toimia. Olen tykästynyt tuohon paritukseen itse asiassa tosi paljon, se on vaan jotenkin söpö...
Fleur ja Bill on myös toimiva, hahmot ovat niin erilaisia, että paritusta voi täysin hyvällä omatunnolla kutsua oudoksi, mtta söpöksi. Fred ja Angelina toimivat myös. Hahmoissa on samankaltaisuutta, mutta myös tiettyjä eroja, että se toimii...
Siriukselle ja Regulukselle olisi ollut ihanaa, jos heillekin löytyisivät jotkut oikeat, mutta mustasukkaisuuden pelossa en etsinyt heille joten päätin , että paras pari molemmille olisi minä (ja nämähän paritukset ovat niin aidot ja toimivat...)
Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme. Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen.

Fergen

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Joulukuu 11, 2007, 22:05:07 »
Sirius/Remus on vaan jotain niin suloista. Severus/Lily on ihana paritus. Severus-paritukset ovat mahtavia, ihana tietää, että Severuksen sydämessä on myös rakkautta ja lämpöä. Voi Sev raukkaa kun joutuu aina kiusattavaksi eikä koskaan saa Lilyä. Säälin sitä.
Muitakin ihania parituksia on, mutta en osaa perustella niitä. :D

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Tammikuu 31, 2008, 19:15:04 »
No tässäpä tulee:

Ron ja Hermione ovat tietenkin ykköspari, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ne on tosi söpöjä, kun kummatkin on aina mustasukkaisia toisille ja riitelevät aina välillä, mutta ovat niin suloisia sovittuaan riitansa. Tarvitseeko sitä enempää selittää? Selevä kun pläkki !

Tykkään kans Harry ja Ginny - parituksesta, mutta ei se ole yhtä sykähdyttävä, kuin Ron ja Hermione. Se oli jo melkein alussa selvää, että Harrylla ja Ginnylla tulee olemaan jonkunlaista juttua (ainakin minulle!)

-chockladcream-

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • TYM
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #29 : Helmikuu 10, 2008, 14:05:55 »
Ron ja Hermione, siis nämä kaksihan ovat aina kuuluneet yhteen. Ei kai siinä sen enempää perusteluja tarvita?
Tonks ja Remus, söpö pari mielestäni. Sopivat niin hyvin toisilleen. Tonks on sellainen hauska ja kömpelö ja Remus fiksu ihmissusi, täydentävät mukavasti toisiaan. :)
We watch the shows, we watch the stars
On videos for hours and hours...

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
« Vastaus #30 : Helmikuu 18, 2008, 19:06:19 »
Perus Ron/Hermione.

Mutta selittäkää, mikä tää homobuumi oikeen on? Ette kai te oikeasti halua Pottereihin mitään homosuhteita? Hyi, jos yksikin tulisi niin kidutu taika lentäisi YAAR!
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #31 : Helmikuu 18, 2008, 21:44:58 »
Lainaus käyttäjältä:  Don Hessu
Mutta selittäkää, mikä tää homobuumi oikeen on? Ette kai te oikeasti halua Pottereihin mitään homosuhteita? Hyi, jos yksikin tulisi niin kidutu taika lentäisi YAAR!
Anteeksi? Mitä? Viestisi antaa sinusta aika... omituisen kuvan. Homot ja lesbot ovat ihmisiä siinä missä muutkin, joten miksei heitä voisi olla Pottereissa? Kirahveissa, ihmisissä, miksei velhoissakin voisi esiintyä saman sukupuolen suhteita?
Menee offiksi. Jooh, homobuumi, niin kuin asian ilmaisit. Kräh. Ärsyttävä teinityttöihkutus, (ohimenevä?) muoti-ilmiö. Yli puolella galleriateinitytöistä on jokin homoyhteisö listassaan, ja sitten ollaan niin "ernuja". Mutta jokaisella makunsa, käsittääkseni slashficeistä fanitus on levinnyt laajemmalle. Todella laajalle itse asiassa.

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
« Vastaus #32 : Helmikuu 19, 2008, 20:04:26 »
Anteeksi? Mitä? Viestisi antaa sinusta aika... omituisen kuvan. Homot ja lesbot ovat ihmisiä siinä missä muutkin, joten miksei heitä voisi olla Pottereissa? Kirahveissa, ihmisissä, miksei velhoissakin voisi esiintyä saman sukupuolen suhteita?
Menee offiksi. Jooh, homobuumi, niin kuin asian ilmaisit. Kräh. Ärsyttävä teinityttöihkutus, (ohimenevä?) muoti-ilmiö. Yli puolella galleriateinitytöistä on jokin homoyhteisö listassaan, ja sitten ollaan niin "ernuja". Mutta jokaisella makunsa, käsittääkseni slashficeistä fanitus on levinnyt laajemmalle. Todella laajalle itse asiassa.

Hmmh.. Anteeksi jos onnistuin pilaamaan päivään, kai minä hieman homovastainen olen, mutta ihmetyttää suuresti miksi monet laittavat näitä.. Ja kun monella sivulla käyn missä on k-15/k-18 Potter ficejä niin puolet on sitten Harry/Draco :/Ja joo, ihan mielenkiinnolla kysyn, miksi homopari?

Ja anteeksi jos tekstilläni loukkaan jotakuta. :)
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

Ellie

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Maaliskuu 06, 2008, 16:13:15 »
Arthur ja Molly. He ovat ihan ykköspari. Sopivat hyvin yhteen. Äidillinen Molly ja jästien tavaroista sekaisin oleva Arthur. Mikään pari ei ikinä voita tätä. Mutta tietysti on muitakin ihania...

Ron ja Hermione. Hermionen ja Ronin välillä on ollut koko ajan jotain sähköä, toivottavasti he päätyvät seiskassa onnellisesti yhteen.

Sitten vielä Bill ja Fleur. En todellakaan osannut ajatella tälläistä paria ennen kutoskirjaa, mutta nyt on asiat ihan toisin. Ovat ihan erilaisia, mutta eikös sanota, että vastakohdat täydentävät toisiaan..? :D

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 06, 2008, 18:15:30 »
Remus & Sirius
Velhomaailman ihanin pari. Tämä paritus tulvahti minun ja Mibbyn mieleen joskus yökyläreissulla, ja on ihanaa kun useat muutkin pitävät ja kirjoittavat tästä parista. Varsin suloinen pari. Melko kapinallinen Sirius ja rauhallinen ihmissusipoika Remus. Mikä voisi olla sen herttaisempaa? He sopivat mainiosti yhteen. Meillä on jopa teoria heidän suhteensa todenperäisyydestä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2008, 16:58:09 kirjoittanut Mizza »

Onyksi

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Maaliskuu 06, 2008, 23:00:24 »
Lily/James: Absoluuttisesti paras pari ikinä! ( Ainakin minun mielestäni, jokainen olkoon sitä mieltä mitä huvittaa.) He ovat suloisia yhdessä, sopivat hyvin yhteen, ovat mielenkiintoisia henkilöitä ja ymmärtävät toisiaan täydellisesti. Siinä se.

Tonks/Remus: Toinen lempiparini. Tonks on räväkkä ja riehakas, Remus taas tasainen ja rauhallinen. Vastakohdat tunnetusti täydentävät toisiaan. Arvostan suuresti Tonksia, koska hän silti rakastaa Remusta, vaikka tämä ( Remus siis, ei Tonks) on ihmissusi.

Hermione/Kalkaros: Ensimmäinen paritus johon tutustuin, joka ei ole mainittu kirjoissa. Severus on oma häijy itsensä ja Hermione on Hermione. Voiko parempaa paria ollakkaan?

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #36 : Maaliskuu 19, 2008, 18:04:16 »
Lainaus

Sirius/Remus
Minusta he vain ovat niin ihania hahmoja, ihania yhdessä tai erikseen, mieluummin yhdessä. :) Ystävinähän me heidät tunnemme, vielä nyt ennen kuin Rowling on päättänyt julkistaa mitään (minulla on suuret odotukset viimeisestä kirjasta), mutta ainakin minun silmiini osuu rivien välistä sellaista rakkautta että oksat pois. Heidän tarinansa on uskomattoman kaunis ja ah, niin traaginen; on ystävyyttä, rakkautta, vihaa, katkeruutta, surua ja kaikkea siltä väliltä. Oikeasti, Rowling on näköjään tahattomasti luonut yhden kauneimmista rakkaustarinoista, joita tiedän. Ajatelkaapa nyt: ensin kävivät koulua ystävinä, tekevät jo silloin kaikkensa toistensa puolesta, rakastuvat, sitten koulun päätyttyä sotaa käydessä tulee epäilyksiä, ei tiedä enää voiko toiseen luottaa, ja sitten Sirius Azkabaniin, josta seuraa kaksitoista vuotta katkeruutta ja vihaa Remuksen osalta, Siriuksen osalta katumusta ja yksinäisyyttä, sitten he taas tapaavat toisensa ja salaisuudet paljastuvat, Sirius lähtee pakoon vuodeksi, sitten tapaavat jälleen ja saavat vuoden aikaa rakastaa toisiaan ennen kuin Sirius kuolee, ja jälleen Remus jää yksin, tällä kertaa surullisena ilman vihaa, sydän painavana. Ah! *pyyhkäisee kyyneleen pois* Sirius ja Remus ovat luotuja toisilleen, ainakin minun näkökulmastani katsottuna. Ikävää vain, etteivät kaikki näe asioita samalta kantilta.

Ah, mä olen täydellisesti kanssasi samaa mieltä! Lukaiskaapa kaikki kolmoskirja uudestaan, ja huomioikaa miten Remus reagoi aina kun joku mainitsee Siriuksen. Ja sitten se loppu, ah. Itken aina niin katkerasti kun luen FK:n loppua, Remus-raukka. Tonksista pidän hahmona mutta, ehei, Remus (<3) on varattu nyt ja aina Siriukselle. Olemme tosin Mizzan, joka täällä aiemmin on S/R:ää hehkuttanut, kanssa järkeilleet, että jos meidän Remukkamme olisikin ollut bi-seksuaali. Noh, Remus ja Sirius ovat ehdottomasti lempiparitukseni. Kaunein rakkaussuhde ehdottomasti. Awww.

Älkää nyt tappako mua, mutta minusta Severus & Gilderoy ovat myöskin todella, todella ihana pari. Gilderoy kun on sellainen Gilderoy ja noh, Severus on sellainen Severus.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2008, 08:30:10 kirjoittanut Mimmi »
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #37 : Maaliskuu 19, 2008, 22:07:12 »
Rowlingin luomista pareista ehdoton suosikkini on tällä hetkellä ja tulee aina olemaan Lucius/Narcissa. En oikeastaan tajua ihan tarkkaan, mikä siinä viehättää; on vain niin suloista ajatella pahis-kuolonsyöjä-Luciukselle vaimo. :') Ja Narcissahan on loistava hahmo: kammottavan ilkeä ihmisten ilmoilla, mutta sitten matelee polvillaan Kalkaroksen edessä poikansa vuoksi. :O Rowling ei kyllä hirveämmin ole mässäillyt tällä parituksella, mutta sitä vapaammat kädet ficcareilla. Ah. <3

Toinen mukava kirjoissa esiintyvä paritus on Lupin/Tonks. Niin erilaisia, mutta sopivat yhteen sitäkin paremmin. ^^ Muuta on vähän vaikea sanoa, nuo vain ovat niin toisilleen luodut.

Ja sitten parituksia kirjan ulkopuolelta. Hmm, no, Severus/Narcissa on jokseenkin kiehtova, tosin en usko että pitäisin tällä parituksella mässäilystä. Sellainen neutraali kuulostaa kivemmalta, tai sitten enemmän joku ystävyyssuhde-tyyppinen... suhde. :D Tai yksipuolinen paritus Severuksen puolelta. Tai toisinpäin, en osaa päättää. :D

Voldemort/Bellatrix olisi kanssa jännä. Bellatrixillahan näkyy olevan jonkinlainen pakkomielle pimeän lordin palvelemiseen, ja olisi kiva nähdä jotakin Voldemortinkin puolelta - mutta ei missään nimessä liikaa, Voldemort on tunteeton pahis eikä muuksi muutu. :O Mielestäni yksikään paritus ei maistu oikein miltään, jolleivät hahmot ole IC:itä.

Hmh, nyt ei muistu enempiä hyviä pareja mieleen, muoksin jos muistan lisää...

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #38 : Maaliskuu 20, 2008, 08:33:31 »
Sirius/?:
Sirrestähän nyt aina jaksaa lukea, ja hänelläkin varmasti oli 'se oikea', vaikka ensin hän kokeilikin suurinpiirtein jokaista Tylypahkan tyttöä siihen aikaan. Sirrestä on muutenkin aivan ihana lukea ja toiovisin, että Rowkin olisi paljastanut kyseisestä hahmosta ja hänen naiselämästään hieman enemmän...
Naiselämästään? Toki, mutta miksei myös mieselämästään, emmehän me tiedä kovinkaan monen hahmon seksuaalista suuntautumista. Sitä paitsi, tuo naistennaurattaja-Sirius on yksinomaan vain tavallinen ficci-Sirius, joka on levinnyt kummittelemaan ihmisten mieliin. Itse en usko Siriuksen mikään naistennaurattaja olleen.

Tarkoittanet niitä: "Awwww vähäx söböö homoi!!111" ja sitten "Hyyyiii lepakoit ällööööööhh!11"-tyyppejä. Eli niin kauan kun on kyse homoista (vastakkainen sukupuoli) kaikki on ihanaa ja söpöä, mutta heti lesboihin mennessä touhu muuttuu ällöttäväksi. Tuollainen touhu on yhtä tyhmää kuin suoranainen homoviha, ja se syö jalansijaa meiltä, jotka oikeasti vihaamme homofobiaa. Sori, tuli nyt todellakin off.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2008, 08:40:11 kirjoittanut Mimmi »
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Youre

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Maaliskuu 29, 2008, 12:29:50 »
Kiva paritus on mm. Ron & Hermione. Itse tykkään, jotenkin he vain sopivat toisilleen. Täydentävät toisiaan, koska ovat luonteiltaan erilaisia. Ron on välillä vähän ulkona jutuista, mutta Hermione sitäkin viisaampi ja sähäkämpi. Mutta molemmilla on yhteisiä piirteitä, rohkeus ja luotettavuus.

Eikä minulla myöskään ole mitään vastaan Harry & Ginny. Ennemmin niin, kuin että esimerkiksi Harry ja Hermione, ei ei ei... Jotenkin he vain sopivat toisilleen.

Lupin/Tonks parituksesta tykkään, koska he ovat niin erilaisia, mutta silti sopivat niin hyvin toisilleen! Lupin on vähän vanhempi, rauhallisempi, kun taas Tonks on kömpelö ja meno päällä. Tonks saa Lupinin piritymään, mutta Lupin vähän Tonksia rauhoittumaan..

Nyt kun tarkemmin miettii, niin miksei Albus/Minerva? Olisi juuri sopivia toisilleen. :D Minerva on tiukkapipo, mutta erittäin viisas. Dumbledore viisaampi, mutta peittää sitä vähän höperyyteensä. :D

Muista pareista mistä tykkään, niin Lily/James sopivat toisilleen, Arthur/Molly ovat täydellinen pari.

Olisin halunnut, että kirjoissa olisi mainittu Siriuksen rakkaus elämästä jotain enemmän, kuka hänen elämänsä nainen oli? Ei ainakaan James. :D Ja lisäksi kaikki miettivät, kenen kanssa Severus olisi voitu parittaa, niin itse olen sitä mieltä, että hänen sydämensä kuuluisi loppu iäkseen eräälle ihmiselle, ketä en viitsi mainita etten spoilaannuttaisi ketään. (:

nikodeemus

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Huhtikuu 06, 2008, 10:47:37 »
En tiedä noista oikeista pareista... Ehkä ainut oikea pari, joka on tosi mukava, on Remus Ja Tonks. Mutta pistän tähän yhden omakeksimääni. :P
Matami Rosmeta, ja Aberforth Dumbledoore. Sianpään pubi, ja Kolme luudanvartta yhdistyisivät, niin että nuo kaksi olisi samaa Pubia, vähän eri paikoissa.
Kolmeluudanvartta = huispaus, ja Sianpää = sika. Eli niitten Pubien nimeksi tulisi Huispaava sika. Loogista, vai? xd

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #41 : Huhtikuu 08, 2008, 14:09:53 »
Luna ja Neville ovat molemmat ihanan höpsöjä. Dobby ja Winky ovat suloisia ja Dobby yleensä auttaa Winkya. Hermione ja Ron täydentävät toisiaan, toinen on älykkö ja toinen hieman tyhmempi. Kukaan älypää ei varmasti jaksa toista yhtä älykästä. Voldemort ja Bellatrix ovat molemmat niin pahoja kuin vain voivat olla eikä kummallekaan sovellu sen hyvempi. Tosin suhde olisi varmaan jotain ihan muuta kuin rakkautta.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderIce16727
« Vastaus #42 : Huhtikuu 10, 2008, 21:25:13 »
Olisin halunnut, että kirjoissa olisi mainittu Siriuksen rakkaus elämästä jotain enemmän, kuka hänen elämänsä nainen oli?

Mikäli oikein muistan, Row on itseasiassa kommentoinut tätä asiaa ja kertonut (kysyttäessä Harryn mahdollisesta kummitädistä), että Sirius oli liian kiireinen ollessaan nuori kapinallinen, ettei hänellä sen kummemmin ketään erityistä naista ollut. En muista miten se sanatarkasti meni, mutta jotain tuollasta. :)

muoks// Joo, Remus teh Kummitätisusi
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2008, 15:31:46 kirjoittanut Joku »

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #43 : Toukokuu 02, 2008, 19:42:44 »
Tonks ja Lupin on myös ihana paritus, vaikka eikös heillä ole jtn. 10 vuotta ikäeroa..? Kerran jos Tonks on 22v? Ja Lupin sen jotain 38v?

Tarkalleen laskettuna noin 16 vuotta, mutta ikähän on vain numero.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #44 : Toukokuu 12, 2008, 16:59:38 »
Oi, juuri sopiva topic minua varten. :3

Alkuun kyllä sanon ensin, etten ymmärrä ollenkaan noita homoparitusten suosiota. Ei sillä, että minulla olisi jotain niitä vastaan, itse en tosin kamalasti perusta niistä ja ficcejä homoparituksineen löytyy vaikka kuinka. Minua sellainen alkaa kyllä helposti väsyttää, ja ärsyttääkin, mutta sama se minulle on, mistä te pidätte. En minä sen perusteella tuomitse kuitenkaan ketään. Voisiko joku valaista uteliasta momua nyt tässä asiassa? Mikä niissä viehättää niin monia? :33

Ja sitten itse asiaan. Ja nyt pääsen hehkuttamaan. <3

Lily x James
Ihanin paritus ikinä. En ole koskaan kohdannut mitään yhtä sööttiä paritusta kuin nämä kaksi. Minulla on myös jokseenkin helppo kirjoittaa ficcejä Lilystä ja Jamesista, koska erään oman tarinani hahmot ovat paljolti samankaltaisia kuin nämä kaksi. Jos teitä kiinnostaa niin voin antaa linkin kys. tarinaan toiselle foorumille. No, piilomainonta ends here. Mutta siis Lily x James. En tiedä yhtään söpömpää Harry Potter paritusta kuin tämä. On harmillista, että he kuolivat. Jos minä olisin kirjoittanut Potterit, Lily ja James eläisivät. Tässä parituksessa on sitä jotain. He ovat täydellisiä toisilleen ja sopivat toisilleen täydellisesti. Yhteisymmärrystä ja välittämistä sun muuta ihanaa. :> Ja tästä tulikin mieleen eräs one-shot, jonka väänsin englannista suomeksi ja ajattelin heittää sen tännekin tässä kun saan oikoluettua.

Harry x Luna
Ei mitään Ginnya tai Cho Changia, kun Luna Lovekiva Harrylle. Minusta nämä kaksi sopivat toisilleen ihan älyttömän hyvin. En tosin tiedä miksi. Minusta Luna ja Harry vain ovat jostain syystä sopivia toisilleen. Minulle ja yhdelle kaverilleni tuli tällainen paritus mieleen yhtenä päivänä ja me olemme sen jälkeen kannattaneet tätä voimakkaasti. Sitä paitsi tuo Ginny x Harry paritus tuntuu kovasti olevan "historian toistamista", kun James ihastui Lilyyn, joka sattumoisin oli punapää, kuten Ginny. Ärsyttävää minusta, mutta eipä tuolle mitään mahda. Mutta minusta Luna mieluummin kuin Ginny.

Dumbledore x McGarmiwa
Olin niin varma, että näillä kahdella on suhde, mutta sitten Rowling kertoi Albuksen olevan homo. :'D Olin ihan äimänä. Olin niin varma, että nämä kaksi ovat kuitenkin yhdessä. Ainakin vähintään tuntuu siltä, että McGarmiwa voisi hyvinkin pitää Albuksesta romanttisemmalla puolella, mutta en sitten tiedä. Enkä muista kirjoistakaan nyt mitään viittauksia tähän. Mutta Albus ja Minerva kuitenkin olisivat mainio pariskunta.

Bellatrix x Voldemort
Pahismies ja sen wannabe-vaimo. Olen ihan varma, että Bella rakastaa Voldyä. Ainakin se naikkonen käyttäytyy välillä siihen tyyliin, että tämä voisi olla mahdollistakin. Enkä ihmettelisi kyllä ollenkaan. Kumpikin ovat vähintään yhtä hulluja. Mikäs siinä? He voivat yhdessä suunnitella (siis olisivat VOINEET) maailman valloittamista ja muuta kivaa.

:3
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Agitaattori

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Toukokuu 13, 2008, 15:41:02 »
Remus sekä Sirius.
Pikku ihmissutemme on juuri sellainen uhrautuvainen, feminiininen ja velvollisuudentuntoinen otus, jollaiset aina lankeavat komeisiin, vastuuttomiin renttuihin. Tämän lisäksi parista tekee suloisen salaisuus, joka liittyy eittämättä homoseksuaalisuuteen, ja aavistuksenomainen kielletyn maku. Jotta pari ei menisi liian vakavaksi, ovat molemmat sentään pesunkestäviä kelmejä, ja luulen jopa syvältä Remuksesta löytyvän vanhan kepposmielen.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #46 : Kesäkuu 15, 2008, 20:43:42 »
Ehdottomasti paras paritus ikinä on Harry/Draco paritus. Eikös aina sanota, että viha ja rakkaus kulkevat käsi kädessä? Onko niillä nyt niin paljon eroa? Siis loppujen lopuksi. Pidän ehdottomasti enemmän tämän parituksen fluffyttomista versioista, sillä se ei sitten taas enää toimi.

Tavallaan myös (Albus/Minerva). Kyllähän heillä on aina jotain juttua ollut ja lähinnä taidan olla tätä mieltä kaverin aivopesun jäljiltä. En ole koskaan yhtään fickiä lukenut.

Voldemort/Ballatrix. Pitääkö tätä selittää? Tämä on tietenkin "vähän" erilainen pari kuin nämä normaalihärpäkkeet, mutta kuitenkin ja ajattelen tämän aikas normaalista poikkeavana.

Lisäksi Lily/James on hyvä ja toimiva kokonaisuus.

Onhan olemassa toki paljon muitakin hyviä pareja ja jo olemassa oleviakin, mutta tässä nämä minusta parhaat sitten olivatkin.

-Lohikäärmelady

//Feen päivitti//

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2009, 21:04:41 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Fleurosa

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Kesäkuu 22, 2008, 15:29:24 »
Harry/Hermione Minä tykkään tästä parista, vaikka sitä ei ole koskaan kirjoissa ollut. Minusta he jotenkin sopisivat toisilleen, ovathan hekin kokeeneet yhdessä melkein kaiken sen minkä Ronkin on Hermionen kanssa. Deathly Hallowsissa oikein toivoin Harryllä ja Hermionella olevan jotain säpinää sillä välin kun Ron lähti pois, mutta pitihän se tietää että Hermione kuuluu Ronille ja on tälle uskollinen. Mutta siis, tästä fiktiivisestä parista lisää.
Minusta Harry sopisi Hermionelle, koska Hermione pitää mielestäni Harryn tavallansa kasassa. Hän auttaa Harrya pulmissa, varoittelee, huolehtii ja auttaa, joten miksei hän myös voisi rakastaa tätä? Hermione taas sopii Harrylle, koska he ovat molemmat jästiperheestä, joten he voisivat ymmärtää toisiaan paremmin, puhua siitä miltä tuntui kun kirje saapui yllättäen postiluukusta. Minusta he voisivat elää mainion elämän yhdessä. Awws.

Ron/Hermione Jos ei siis edellistä paria, niin täytyy myöntää että on tämä pari kyllä aika hyvin ujutettu yhteen. Kaksi mieleeni tullutta sanontaa tulevat minusta tästä parista niin hyvin esille, rakkaudesta se hevonenkin potkii sekä vastakohdat täydentävät toisiaan. Ne sopivat niin hyvin heille!  Jos sitten vielä perusteluja, no, heillähän on kirjojen perusteella ollut semmoista ns. pientä säätöä jo aikavuodet, tosin he eivät ole aina välttämättä sitä itse hoksanneet. Ronilta se on ilmennyt mustasukkaisuutena, Hermione on aina pikkaisen näsäviisas ja kiusoitteleva. Luulen, että melkein kaikki perustelut miten he sopisivat yhteen on jo sanottu, ja yhdyn niihin, joten onnellista loppuelämää heille!

Muita pareja? Heitähän löytyy paljon, mutta lisäilen myöhemmin ;-)

Poissa Nefertiti

• Niilin krokotiili
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #48 : Heinäkuu 15, 2008, 00:16:07 »
Pottereissa on niin paljon upeita hahmoja, että hyviä pareja olisi vaikka kuinka paljon. :>

Voldemort/Bellatrix, muutamat ovat tämän parin maininneetkin. Jotenkin todella kiehtova pari, vaikka pidän myös Bella/Rodolphus-parituksesta, niin tämä menee kiehtovuudessaan kyllä tuon edelle. Voldemortistahan sanotaan aina, ettei hän ymmärrä rakkaudesta mitään, siksi en tämän parin kohdalla rakkautta näekään todennäköisenä, ehkä Bellatrixin osalta kylläkin. Veikkaan, että mikäli Bella nyt ylipäätään oli kykeneväinen ketään rakastamaan, niin se rakkaus kohdistui enemmän Voldemortiin kuin Rodolphukseen ikinä. Voldemortin ja Bellatrixin välille haluan kuvitella tietynlaisen kiintymyksen. Vaikkei Voldemort sitä itse varmasti myöntäisikään, niin hän on kiintynyt Bellatrixiin ja on salaa otettu naisen kiintymyksestä itseään kohtaan. Varmaa nyt on ainakin Bellan tunteet Voldemortin suuntaan ja haluan pakkomielteisesti ajatella, ettei tunne ole täysin yksipuolinen, oli Voldu sitten kuinka tunnevammainen tahansa. ;>

Hermione/Percy, he ovat niin samanlaisia ja sen takia niin hyvä pari! Hermione ja Percy ovat sen kaltaisia hahmoja, jotka tarvitsevat rinnalleen samanlaisen persoonan. Hermione ei sovi mielestäni Ronille, koska asetelma on ilmiselvä: Ron on tossun alla. Hermionen ja Percyn suhteessa Hermione taas ei voi olettaa olevansa se fiksumpi osapuoli, eikä pääse näin tossuttamaan Percyä. Tämä olisi oikeasti niin paljon parempi paritus kuin Herm/Ron.

Harry/Draco, en tajua miksi sorrun tähän. Ficeissä en aina pidä tästä parista, koska Dracosta tehdään liian usein itse täydellisyys. Draco on vahva persoona, mutta sisimmässään heikko ja tarvitsee jonkun Harryn kaltaisen rinnalleen. Näiden poikien välillä aivan selkeästi sähköä, he ovat vihamiehiä ja joissain asioissa toistensa vastakohtia. Draco on lopulta se alistuva osapuoli, niin se toimii.

Severus/Lily, tämä olisi ihana pari, jos leikitään ajatuksella. Kirjan juonihan muuttuisi melkoisen radikaalisti, jos Severuksesta ja Lilystä olisi oikeasti tullut pari. Olisin niin paljon halunnut, että Severus löytää onnensa, mutta.. No, toinen vaihtoehto Severukselle olisi Narcissa. Severus/Narcissa voisi mielestäni vielä olla canon. Narcissa oli kuudennen kirjan aikoihin ja sen jälkeen melko suuressa kiitollisuuden velassa Severukselle ja suurin piirtein palvoi maata tämän jalkojen alla. Kai Severuskin nyt niin monen vuoden jälkeen jollain tasolla oli päässyt Lilystä yli. Ei tietenkään kokonaan, mutta ainakin sen verran, että voisi kiinnostua Narcissasta. En näe ajatusta yhtään mahdottomana. Heillä olisi hyvin voinut olla suhde, vaikkei se nyt rakkauteen olisikaan perustunut. ;>
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Heinäkuu 16, 2008, 15:43:18 »
Mietin aina että onko Dumbledoreilla ja McGarmivalla peliä, tosin nyt kun tietää että Dumbledore on homo (luin sen jostain täältä Vuotiksesta) niin on vähän vaikea kuvitella heitä yhdessä. Luultavasti hänellä oli silloin nuorena Grindelwaldin kanssa jotain juttua. En ikinä tajunnut niitä vihjauksia siitä että Dumbledore olisi homo, en ikinä huomannut sitä, ja siksi ajattelin häntä yhteen McGarmiwan kanssa.

Ron ja Hermione tottakai ovat lemppariparini, aloin itseasiassa heidän takiaan lukea koko kirjasarjaa alusta heti kun olin saanut Kuoleman Varjelukset luettua. Se kohta, missä osa Voldemortin sielua medaljongissa manipuloi Ronia väittämällä että Hermione tykkää Harrystä ja saa Ronin itkemään, se on niiiiiiin suloista ja ihanaa :) Eikä mun mielestä Ron olisi tossun alla suhteessa, eihän hän ole edes silloin kun on jo ilmiselvää että he tykkäävät toisistaan. Hehän riitelevät useampaan otteeseen ollessaan kavereita, vielä silloinkin kun eivät varsinaisesti seurustele mutta on jo tiedossa että he tykkäävät toisistaan. Ei Ron ole sellainen tyyppi joka suostuisi olemaan tossun alla, hän selvästi ei tykkää komentelusta. Hermione ja Ron täydentävät toisiaan hyvin: Hermione on kohtelias, idealistinen älykkö, ja Ron taas hauska, vähän toope hetkessäeläjä, jossa on paljon särmää.

Tykkään myös Lupinista ja Tonksista yhdessä.

Harry ja Cho eivät ikinä musta oikein sopineet yhteen, varmaan siksi kun eivät osanneet rentoutua toistensa seurassa. Ginny on siksi parempi vaihtoehto Harrylle. Cho on vähän tylsänpuoleinen hahmokin, Ginnyssä on enemmän särmää. Mutta en ole mitenkään innoissani siitä että he päätyivät yhteen, en ole ikinä kummemmin välittänyt Harryn suhteista, koska hän ei kuulu lempihahmoihini, mutta Ginnyn puolesta siitä tuli ihan hyvä mieli.

En kyllä hirveästi ole kuvitellut ketään yhteen jotka eivät kirjassa olisi olleet yhdessä tai jotka voi helposti kuvitella yhteen. Esim Bellatrixin ja Voldemortin suhteen voi helposti kuvitella että he olisivat olleet yhdessä.