Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 93086 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa pikkupiru

• Tyttö Pieni Vain
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #50 : Syyskuu 22, 2007, 12:58:45 »
Jaa... Ehkäpä se olisi mustangi, villihevonen siis. Minäkin haluaisin olla villi ja vapaa, joka juoksentelee ympäriinsä laumansa kanssa. Lisäksi rakastan hevosia (en kylläkään ratsasta) todella paljon.

Toisaalta se voisi olla myös delfiini, sillä olen yleensä aika lapsellinen ja leikkimielinen. Vedestäkin pidän, mutten ole kylläkään käynyt pitkään aikaan uimassa, niin ihanaa kuin se onkin.
Never thought that I would be the one falling down

Poissa Apila

• Luonnonlapsi
  • Vuotislainen
  • I can touch the colors around me
  • Pottermore: SeerMist9376
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Lokakuu 04, 2007, 19:51:51 »
Minulla olisi joko susi tai peura. Sudet viihtyvät hyvin yksinkin kuten minä. Tykkään tehdä kaikenlaista yksin, mutta myös kaveriporukassa. Peura taas siksi, koska olen hieman ujo, mutta hyvin ärhäkkä.(pieni mutta pippurinen :) ) Mutta olen kyllä enemmän suden kannalla..
"Älä sääli kuolleita, Harry. Sääli eläviä, ja varsinkin niitä, jotka elävät ilman rakkautta"

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #52 : Lokakuu 04, 2007, 20:26:03 »
Hevoskotka. Hevonen, joka lentää ja joka Hagridin sanoin "osaa pitää huolen itsestään", mikä sen parempi suojelius. Kesyyntyvää ja arkaa laumaeläin hevosta yhdistettynä yksin saalistavaan ankaraan kotkaan.

Ovatkohan kaikki tehneet sen saman testin, jossa 50% vastaajista saa feeniksin...?
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa greenie

• junkie
  • Vuotislainen
  • I think I'm a banana tree.
    • Last.fm-profiilini
« Vastaus #53 : Lokakuu 13, 2007, 21:44:56 »
Varmaankin kettu.
Olen aika ovela ja nokkela, sellainen, millaseksi ketut yleensä kuvaillaan. Mulla on aika terävä pää ja keksin moniin ongelmiin edes jonkinlaisen ratkaisun. Välillä olen hyvin huomaamaton persoona, joka katoaa helposti näkökentästä, sujahtaa jonnekkin piiloon, mutta toisaalta taas osaan olla myös näkyvillä ja äänekäs. Välillä olen myös ahne ja kärkäs, aika pirullinen myös, kieleni sivaltelee varomattomimpia uhreja. Paljon löydän itestäni aika kettumaisia piirteitä, joten uskon, että kettu se olis :)
Well heroin, heroin
And cocaine, cocaine
I loved them both

Larzku

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Marraskuu 10, 2007, 22:39:48 »
Se voisi olla kissa, koira tai leijona.
Kissa, koska kynteni ovat erittäin pitkät ja terävät ja tykkään raapia ihmisiä :D Hei! Älkää luukokkaan mitään tyhmää, se on oikeasti kivaa!!
Koira, koska se on yksi lempieläimistäni ja osaan tarpeen tullen haukkua (sanan molemmissa tarkoituksissa) ja purra.
Leijona, koska olen horoskoopiltani leijona ja olen aina tuntenut jonkin laista vetoa leijonien puoleen :) Lisäksi ne ovat  "jaloja" eläimiä...

Elf

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Marraskuu 12, 2007, 19:14:06 »
Minun suojeliukseni voisi ehkä olla:

Hevonen: Se vain on niin upea ja hieno eläin ja hyvin jalo. Luulen, että luonteeni viittaa myös jotenkin hevosiin.
Kotka/haukka: Jokin lentävä komea lintu olisi oikein hieno. Nekin ovat ylpeitä eläimiä ja ne kuvastavat mielestäni itseäni aika hyvin.

Poissa Leonor

• valiopeelo
  • Hirnyrkki
« Vastaus #56 : Joulukuu 28, 2007, 00:37:57 »
Minä uskon, että minun suojeliukseni saattaisi olla yksisarvinen. Se on niin maaginen taruolento ja voisi jotenkin sopia minulle. Minä muutenkin pidän kaikesta magiaan, fantasiaan ja taruihin liittyvästä, joten yksisarvinen tosiaan saattaisi kuvastaa minua. Yksisarviset tuskin liikkuvat kovin paljon laumoissa ja minä viihdyn myös loistavasti yksikseni. Olen vähän niin kuin oman polkuni tallaaja, jota kaikki eivät ymmärrä :) Pidän myös vauhdista ja tuiskeesta ja voisi olla kerrassaan ihanaa kuvitella laukkaavansa pitkin niittyjä yksisarvisen hahmossa.
Optimist: someone who figures that taking a step backward after taking a step forward is not a disaster, it's a cha-cha. ~Robert Brault
Leonor -> Leo -> Leonor

Poissa Mega

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #57 : Joulukuu 28, 2007, 10:20:39 »
En millään meinaa keksiä mikä se suojelioukseni olisi, vaikka kuinka miettisin.
Ajattelin tässä juuri kissaa, koska se oli kuolleen isoveljeni lempieläin ja isoveli oli mulle tärkee.
Meillä on myös ollut kissa, mutta se haettiin pois pikkusiskon allergian vuoksi, ja kyllä minäkin kissoista pidän. Voisihan se tietysti olla jokin muu kissaeläinkin, mutta minä taidan olla vielä aamu-uninen.

lkjhgf

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Tammikuu 06, 2008, 00:12:21 »
Susi, vaarallinen uhattuna, maailman uskollisin kesytettynä ja vain muutenkin koska rakastan susia, inhoan ihmissusia vaikka pidän täysikuusta. Sudet kulkevat pienissä laumoissa ja niillä on selvä johtaja joka meinaa kilpailua ja kunnianhimoa. Saalistaja joka hyökkää pienien että isompien kimppuun ja voittaa aina. Susi osaa myös perääntyä uikuttaen ihan kiltisti jos tulee pyssymies vastaan ;) Täysin minä.

Käärme, niinsanotusti kaiken pahan alku ja juuri. Se on aina minä joka ensimmäisenä levittää juorun jos tiedän että se saa jotain "hyvää"(köh) aikaan. Osaan purra kivuliaasti ;) Jos osaa tavan minut voi kuintenkin peräänyttää helposti, niikuin käärmeen tömistelemällä.

Tyris

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Tammikuu 06, 2008, 12:12:34 »
Apina/Simpanssi koska ne ovat kohtuu älykkäitä ja ovelia ja molempia on havaittu minussa ja toisaalta taas on niitäkin hetkiä kun ei tohussa ole järjen häivää..:D
(vähän sekava selitys toivottavasti joku tajusi:P)

Poissa Jennuliini

• tuhlari
  • Vuotislainen
  • masiina kunnossa
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #60 : Tammikuu 07, 2008, 21:48:02 »
Hmm...niitä on monia mutta sanoisinko, että se olisi: siili...(siis pari kertaa suurennettuna...tietenkin...) ;) hih...
En oikein osaa selittää, mutta yritän kumminkin...
Meillä on ollut kolme lemmikki siiliä ja samaistuin niihin heti, (koska ne olivat vasta sellaisia pieni vauvoja, joidenka piikit eivät vielä pistäneet). Mutta olivat ne kyllä sitten ''isompinakin'' aivan hellyyttaviä...ne ''tuhnuttelivat'' vai sanoisinko, että ''puksuttivat'', kun veimme siskojeni kanssa niille ruokaa ja ne haistelivat sitä tarkkan ennen kun rupesivat syömään sitä.
Oli aika hupaisan näköistä, kun yksi kissoistamme meni niiden ''majapaikkaan'' ja tuli kohta kovaa kyytiä sieltä pois...perässän siskoni siili, (joka oli niistä vieläpä pienin ja pyörein): Pulla.
Niiden suojautumis keino on niin kutkuttava, että melkein itsekkin haluaisin sellaisin itselleni ;)
Taas kivellä istun, kun lautturit lähtee. Loisteessa lyhtyjen kuuta ei näy.
Kun viimein yks heistä mua kohti kulkee. Niin tiedän, mun toiveeni toteen jo käy.
-51Koodia, Toivomus-

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #61 : Tammikuu 08, 2008, 14:21:50 »
Suojeliukseni olisi varmaankin kiljukotka. Kotkathan lentelevät yksin ja ystävittä, ja minä olen joskus yksin, teen mieluummin työni yksin kuin ryhmässä. Lisäksi tämä kotka on hyvän värinen, ja tuollainen ruskea joka on melkein pronssi, joka on Korpinkynnen tuvan toinen väri ja kotka on tunnuseläin. Ja minä olen Korpinkynnessä.

Toinen vaihtoehto taas on kettu, joka on viekas ja ovela, mutta ei myöskään kulje laumassa. En nyt sanoisi, että minä mikään ovela ole, mutta sieltä päästä kumminkin. Ja tykkään työskennellä yksin. Eli toinen vaihtoehto saattaisi olla kettu. Ja sitäpaitsi, ketut ovat mielestäni oikein komeita eläimiä.

Vastaan: kotka tai kettu.

Edit: Toivoisin että se olisi kettu, koska suojelius näyttää minusta hienommalta jos se on jokin joka liikkuu maassa, tai jolla on neljä jalkaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2008, 20:38:15 kirjoittanut Tomataro »
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Hyrre

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Tammikuu 08, 2008, 17:43:45 »
Suolejukseni olisi ehdottomasti kissa.

Pidän kissoista, sekä pidän samoista asioista kuin kissa: olen oman tieni kulkija, vain harva voittaa luottamukseni ja minut pitämään heistä. Tykkään olla omissa oloissani, mutta tykkään viettää aikaa vain muutaman ihmisen kanssa keihin olen "kiintynyt".

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Tammikuu 31, 2008, 19:03:45 »
Lainaus
Mutta kysymys kuuluu: Mikä eläin sinun suojeliuksesi olisi? Miksi juuri se?

Mun suojelius olis luultavasti leijona. Leijonat on vahvoja, ne viihtyy laumoissa, ne suojee omaansa ja ne on rohkeita.
Mä en tiijä vahvuudesta, kyllä mä osaan puoleni pitää, jos joku tulee ryppyilemään ja silleensä, mutta mä tykkään liikkuu kavereitten kanssa, yksin tulee joskus tosi tylsää. No sitten, suojelen aina omaani, en tykkää luovuttaa missään vaiheessa. Ja mä puolustan mun kavereita, jos niitä kiusataan, siitä ei oo ongelmaa. No rohkeudesta, siitäkään en tiijä, mutta löytyyhän sitäki. Vaatii rohkeutta nousta puolustamaan heikompia sellasii idiootteja vastaan, vaatii rohkeutta puhua luokan edessä, vaatii rohkeutta elämässä. Ilman sitä ei vaan pärjää. Ja jokainen on rohkea.

-chock

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2008, 19:12:05 kirjoittanut Chockladcream »

Poissa Krizz

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #64 : Helmikuu 08, 2008, 22:10:31 »
Mä luulisin että mun suojelius voisi myöskin olla susi, koska sudet tykkäävät täysikuusta ja ovat yöeläimiä. Nämä molemmat asiat sopivat myös muhun hyvin. Lisäksi olen saanut sellaisen käsityksen, että sudet ovat tavallaan hieman erakkoja eläimiä, mutta liikkuvat kuitenkin laumoissa. Sudet ulvoo täysikuulle, ja mäkin tykkään laulaa, vaikka sekään ei välttämättä kuulosta niin hyvältä...
Muutenkin sudet on mun mielestä kiinnostavia eläimiä, vaikka en tiedä vaikuttaako oma mielipide kauheesti suojeliuksiin.

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #65 : Helmikuu 09, 2008, 19:21:03 »
Joo, mun suojelius vois ehkä kanssa olla leijona... jos niinku viihdyn kavereiden kanssa, oon jotenki rohkee ja vahva jotenki... xD

No ehkä mulle sopis kissa. Nautin aina kaikista jutuista sillee, ja oon yleensä rauhallinen. Mutta kun suutun, suutun paljon :D

Ehkä myös lintu, haluisin aina lentää, linnut on söpöjä, jne. Ja olenhan aina niin villi ja vapaa, joskus niin iloinen, että tuntuu kuin lentäisin. Oon niin viaton, kuin pieni lintu. Heh.

Jäniksessä on vähän sama juttu sillee, en osaa selittää. Neki on sillee "villejä ja vapaita" ja pomppii innoissaan jossain avaralla niityllä... Syön paljon kasviksia, en pidä oikein lihasta, vaikka onhan kana ja kalakin hyvää. Olen ainakin enimmäkseni kasvissyöjä. Pienenäki pompin ku joku pupu xD
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #66 : Helmikuu 18, 2008, 21:51:03 »
Minäkin tunnen tiettyä yhteenkuuluvuutta susiin, ne jotenkin tuntuvat minulta. Onpa täällä paljon lajitovereita :) Olen aina ollut koiraihminen, mutta vapaudenhalu taitaa kallistaa ihan tuon suden puolelle, yöeläinkin olen.

Suojeliuksista vielä sen verran, että ainakin itse miellän ne määrittymään hieman samoin kuin daimonit Philip Pullmanin Universumien Tomu -trilogiassa - ihmisen sielun syvin olemus eläimen hahmossa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2009, 01:16:17 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #67 : Helmikuu 19, 2008, 15:26:58 »
Hmm... meni paljon aikaa miettiä, mikä suojeliukseni voisi olla. Se voisi olla yksisarvinen, kirjojen kuvauksen perusteella, ne vaikuttavat sellaisilta mitkä kuvaisivat luonnettani :p Mutta toisaalta se voisi olla myöskin delfiini, sillä nehän ovat sangen fiksuja ja leikkisiä, leikkisiä ja hauskoja jotka viihtyvät kavereiden kanssa^^ Mutta loppujen lopuksi päädyin Käärmeseen tai Lohikäärmeeseen x) Käärmeet ovat fiksuja, ovelia, kiroja ja ilkeitä, sellaisia kuin minä :> Viihtyvät myös yksin ja ovan nopeita ja tappavia, se olisi hyvä suojelius >:) Lohikäärme on temperamenttinen ja vaarallinen, ei ehkä ihan minun suojeliukseni, mutta kuitenkin..:p
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2009, 02:22:00 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Helmikuu 22, 2008, 16:16:40 »
Jänis/kani!
Koska: olen hyvin kanimainen, hiukan hassu, eloisa, epäsiisti, minkä lisäksi rakastan kaneja/jäniksiä/rusakoita tavattomasti, kun itsekin omistan yhden. :D
tai
hevonen
Koska: Rakstan hevosia, ne on kuin ihmisiä, jotkut on tylsänoloisia ja jotkut kuin höyryvetureita, mutta kaikista löytyy pohjimmiltaan villi pikkuvarsa. Olen pitänyt hevosista aina, enkä pelkää niitä kun harvoin, minusta ne on hienoja ja hauskoja eläimiä. Suojelius olisi varmaan joku pörröinen shetlanninponi x)

Lisäksi se voisi olla vaikkapa kenguru tai marsu..?
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

bougainvillea

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Helmikuu 24, 2008, 22:55:38 »
Oi minun suojeliukseni olisi kettu! Ü Se jotenkin on sellainen eläin joka on päässyt ovelasti livahtamaan sydämeeni; pörrönen ulkomuoto, kaunis karva, tuuhea ihastuttava häntä. Sisältä ovela ja viisas. Ja ne silmät on jotakin ihmeellistä! Lisäksi tuntuu että ketussa on jotain taikaa ja tietoa metsän piiloista ja ihmisistäkin. Salaisuuksia ja arvoituksia.
Kettu sen toivoisin olevan, vaikka jaloja elukoita olisi esim. hevonen ja peura ja kaikki. Mutta kettu se olisi, olenhan itsekin pieni ja pörheä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2008, 22:58:40 kirjoittanut bougainvillea »

tiira

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Helmikuu 25, 2008, 10:08:37 »
No, tuota, suojeliukseni voisi olla joku nopea merieläin, delffiini se luultavasti olisi. Tai pääskynen (ai merieläin?). Rakastan uimista ja merta ja kesää ja kauniita päiviä ja hyppimistä, harrastan uimahyppyjä ja olen aika pieni.  Voisin myös olla leijona, tykkään kissaeläimistä, olen vahva, rohkea ja juoksun ystävä... En tiedä mikä noista se olisi eniten, suojeliukseni saa sen itse päättää, kun on sen aika. En kyllä tiedä, miten pääskynen suojelisi ankeuttajilta, puhkoisi niiden silmät, joita ei ehkä edes ole? Mene ja tiedä.... Joutavia horisen. 

Arya

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Maaliskuu 01, 2008, 13:22:49 »
Tein joskus testin että suojeliukseni olisi koira, niin kait se sitten on koira. Mutta sen pitäisi olla iso ja jyhkeä koira, eikä mikään Chiuaua tai mikä se nyt olikaan. Ehkäpä se myös olisi koira, koska olen uskollinen ja arvaamaton.

Toisaalta kutkuttaisi ajatus feeniksin muotoisesta suojeliuksesta. Tai se osaisi lentää ja olisi aikas kauniskin :D

Muoks./ Mietin tätä kysymystä nyt vähän ajan kanssa ja ei hevonenkaan olisi hullumpi.

Joku kysyi, että missä niitä testejä voisi tehdä. Olisiko joku joka tietää paikan niin kertoisi? Kun tahtoisi tehdä testin uudelleen. Kiitos :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2008, 11:20:16 kirjoittanut Arya »

Spiral

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Maaliskuu 02, 2008, 15:50:02 »
Minulla on tullut testeistä koiraa, kania, saukkoa, valasta(!?!!?) ja hevosta. Omasta mielestäni suojeliukseni olisi juuri hevonen, saukko tai koira. Hevonen siksi, koska rakastan niitä ja tunnen oloni turvalliseksi niiden kanssa. Olen nopea kuten hevoset ja osaan puolustautua muilta kuten polletkin. Leikkisyys ja laumassa kulkeminen on myös samankaltaista. Saukot taas ovat nopeita, leikkisiä, pitävät vedestä ja osaavat puolustautua. Samaistun niihin helposti. Koirista taas olen pitänyt koko ikäni. Ne ovat seurallisia, leikkisiä, nopeita, lempeitä ja uskollisia, ne tutustuvat mielellään kaikkiin ja omaavat myös aikas terävät hampaat. Että tällaista minulta.

Poissa Leamire

• Vampyyri
  • Vuotislainen
  • The sharpest lives are the deadliest to lead
« Vastaus #73 : Maaliskuu 07, 2008, 17:33:51 »
Se voisi olla kissa tai lohikäärme. Toisaalta kissa, koska rakastan niitä yli kaiken ja oma kissani on ollut melkein sisaruksen asemassa pienestä pitäen, mutta toisaalta taas olen sellainen henkilö, jolle voisi tuo lohikäärme sopia melkeinpä paremmin. En tiedä, pitäisi kysyä bestikseltä. ;D

Poissa Odey

• miss marauder
  • Vuotislainen
  • I think I need a HUG <3
« Vastaus #74 : Maaliskuu 09, 2008, 16:46:36 »
// HUOM. tulin tässä ajatelleeksi, että mikähän on Voldemortin suojelius?

Muistaakseni jossain Rowlingin haastattelussa on sanottu, että Kalkaros on ainoa kuolonsyöjä, joka pystyy tekemään täydellisensuojeliuksen.

Lainaus
Oliko Kalkaros ainut kuolonsyöjä, joka kykeni loitsimaan täydellisen suojeliuksen?

Kyllä, koska suojeliusta käytetään sellaista vastaan jota kuolonsyöjät yleensä tuottavat tai taistelevat sen kanssa samalla puolella. Kuolonsyöjät eivät siis tarvitse suojeliusta.
Some days just have more memories than others