Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 89586 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Arianna Black

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #325 : Marraskuu 07, 2015, 19:44:26 »
Suojeliukseni olisi luultavasti yksisarvinen tai peura. Yksisarvinen siksi, että se on kaunis ja herkkä olento joka voi tahtoessaan olla vaarallinenkin. Peura siksi, että olen ajatellut peuraa aina pienenä ja voimakkaana eläimenä.
All I want to do right now is cry and scream and let it all out because it's killing me inside.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #326 : Marraskuu 08, 2015, 18:50:01 »
Varmaankin yksisarvinen tai hevonen, arvostan kavioeläimiä ja olen ollut heppahöperö kauan -eikäö loppua näy. Sen lisäksi ne ovat voimakkaita ja nopeita.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa huuhuu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #327 : Marraskuu 19, 2015, 18:25:01 »
Suojeliukseni olisi varmaan komea susi. Tykkään liikkua porukassa ja pidän seurasta. Kyllä sitä välillä kaipaa sitä yksinkin oloa.
Tai vaihtoehtona koiraroduista husky.
Tai aina voi toivoa 8)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2015, 18:29:42 kirjoittanut huuhuu »

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #328 : Tammikuu 22, 2016, 13:22:49 »
Kiinnyn tosi helposti jossain porukassa aina siihen yhteen henkilöön, jolle sitten olen uskollinen ystävä. Pyörin tämän tyypin kanssa ainakani, kunnes hänkin liittyy porukkaan. Se on yksi syy, miksi kaveriparveni kasvaa kokoa aina suhteellisen nopeasti. Ilmestyn kaikkialle niin kuin muuttolintu ja olen melko sopeutuva ihminen. Omastamielestäni ymmärrän myös kaikenlaista huumoria ja nauruni kuulostaa silloin aika paljon raakkumiselta. Lempivärini on musta. Moni ystävä on huomautellut, että muistutan ihan jotain lintua. Minä myös provosoidun helposti ja saatatan ruveta rähjäämään ihan pienistä asioista. Silloin kuulostan varmaan ihan suuttuneelta joutsenelta. Olisin lultavasti musta- tai trumpettijoutsen tai tervapääsky.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2016, 13:33:43 kirjoittanut Veelan silmä »
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!

Poissa Are

• Haltiamieli
  • Vuotislainen
« Vastaus #329 : Helmikuu 05, 2016, 09:32:47 »
Suojeliukseni ottaisi luultavasti naarasleijonan muodon. Jos teet jotakin pahaa minulle tai rakkailleni, suojelen itseäni ja heitä kynsin ja hampain. Naarasleijonat myös tekevät suurimman työn saalistaessa, kun urokset makoilevat varjossa.

Poissa Weeping angel

• Vuotislainen
  • I've got a fire for a heart
« Vastaus #330 : Maaliskuu 07, 2016, 20:12:34 »
Minun suojelukseni olisi varmastikkin joko susi tai villihevonen! Olen yksinäinen ja omantieni kulkija kuten susikin ja toisaalta taas hevoset ovat aina olleet minulle rakkaita ja välillä tarvitsen laumaa ympärilleni turvakseni! :)

Poissa Luna Lovegood

• Vuotislainen
  • kummajainen
  • Pottermore: Luna Lovekiva
« Vastaus #331 : Maaliskuu 08, 2016, 17:13:34 »
Minun suojelukseni olisi varmaan yksisarvinen tai pegasos.
Suurin aarre on ymmärrys rajaton.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #332 : Maaliskuu 12, 2016, 12:52:41 »
Mielestäni olen vastannut tähän jo, mutta näemmä en. Korjataan siis asia!
Suojeliukseni olisi kai jonkinlainen helposti suuttuva ja pippurinen otus, ehkä salamanteri? Osaan silti olla myös viisas, joten ehkä pöllö myös? Pöllöthän ovat "hyökkäviä" niinkuin minä. Joten pöllö, luultavasti.
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Korpinkynsi tyyppi

• Vuotislainen
« Vastaus #333 : Toukokuu 20, 2016, 14:19:30 »
Luultavasti saukko, sillä pidän vedestä todella todella paljon. Saukot ovat myös leikkisiä.

Poissa Lavender

• Vuotislainen
    • Nörttiaskartelua Loitsutunnilla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #334 : Kesäkuu 16, 2016, 13:14:14 »
Suojeliukseni olisi ehdottomasti jänis. Se on sellainen eläin, jonka vilaukseltakin näkeminen tekee minut todella onnelliseksi. Jänis on elämäniloinen ja itsenäinen, ja jotenkin ne tuntuvat minusta erittäin viisailta. Kai olen vain pitänyt jäniksistä ihan pienestä saakka :)

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #335 : Heinäkuu 21, 2016, 13:53:52 »
Mua kuvastaa varmaan eniten koira, vaikka ei se kyllä lempieläimiin kuulukkaan, mutta suojeliukseksi haaveilen seepraa, riikinkukkoa, hevoskotkaa tai kissaa... Frettikin ois ihana :3
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?

Poissa usva

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #336 : Syyskuu 01, 2016, 21:57:27 »
Suosikkieläimeni on kyllä tiikeri, joten voisin kuvitella että se olisi suojeliukseni. Mielestäni tiikerit ovat upeita eläimiä ja niissä on syvää voimaa.
Toinen vaihtoehto olisi lohikäärme. Ei sellainen Shrekin lohikäärmeen tyylinen valtava järkäle, vaan enemmän aasialaistyylinen pitkä kapea lohikäärme. Niissä on mielestäni myös sitä suurta, hiukan mystistä voimaa.

Molemmat näistä edustavat minulle aika paljon kaikkea mahtavaa, joten en osaa varmaksi sanoa. Tiikeri on kyllä suosikkini, mutta lohikäärmeen näköinen suojelius olisi coolimpi, joten ehkä toivoisin että suojeliukseni olisi kuitenkin lohikäärme.