Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 99943 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kafee

• Kahvikuppi
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #125 : Syyskuu 12, 2008, 21:48:08 »
Luulen, että suojeliukseni olisi leijona, koska olen hyvin villi ja levoton. Olen myös aika iso kokoinen ja vahva, puolustan itseäni ja perheen jäseniäni. Ja suutun melko helposti.

Leijona kuvastaa hyvin luonnettani.
Muumilimu 1,5 litran pulloihin! Kannatta käydä osallistuun...

Poissa Elva

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #126 : Syyskuu 13, 2008, 19:36:19 »
Luulen, että suojeliukseni saattaisi olla korppi.Se voi syöksyä päin vastustajaa ja nokkia siltä silmät päästä >:) No okei, siksi myös että voin hyvin kuvitella, kun korppi tarkkailee puun oksalta, korkealta korkealta, metsän menoa, mitä kaikkea tapahtuu ja niin edespäin. En myöskään usko, että korppi oleilee kauheasti lajitovereidensa kanssa, joka tekee taas yhden yhtäläisyyden lisää. Olen aina kuvitellut, että suojeliukseni olisi varmasti lintu.

Jos suojelius olisi esine, minun olisi varmasti kirja

Poissa Bettie

• The god of tits and wine
  • Vuotislainen
  • Tyrion Lannister
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #127 : Lokakuu 30, 2008, 17:07:27 »
Hmm, lempieläimeni on Tiikeri, rakastan niiden sileää pintaa ja korvaamatonta ketteryyttä. Joo, tiikeri se varmasti olisi.
Tai Joutsen, se se voisi olla myös. Suomen kansallislintu. <3
Tai ehkä myös Koira, koska kävin parhaan ystäväni kanssa ulkoiluttamassa heidän koiraa aina :)
We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us - The Joker

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #128 : Lokakuu 30, 2008, 17:24:24 »
Mitä itse mietin ja mietin myös sitä symboliikkaa, sanoisin että Valkohäntäpeura.
Peurat osaavat olla nopeita ja tarpeentullen myös älykköjä. Peura myös muistuttaa minua rakkaasta ihmisestä, joka ei ole enää luonani :(

Jos pitäisi katsoa luonteeseen sopiva olisin myös Tiikeri tahi Jääkarhu. Olen räväkkä ja sanon mielipiteeni suoraan, mutta joskus sitten olenkin lempeä ja laiska.
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Cirael

• Kelmeä kalmankoira
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixWolf25005
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #129 : Marraskuu 02, 2008, 12:26:27 »
Haluaisin, että se olisi juuri tuo uroshirvi. (Olen järkyttävä James fani.. :P), mutta todellisuudessa voisin kuvitella sen olevan AHMA. Parivuotta sitten olisin varmasti sanonut tiikeri tai delfiini, mutta nyt sanon totuudenmukaisesti ahma, sillä nyt tässä viimeisen vuoden aikana siitä on tullut lempinimenikin. :D Sukunimeni on Kamppi, joka on synonyymi sanalle Ahma. Sain kuulla siitä nyt ekana lukiovuonnani eräältä luokkalaiseltani. Siitä lähti juttu liikkeelle ja nyt olen koko luokan suussa aina Ahma. :P Tavallaan tullut aika merkittäväksi ja juuri sellainen.. ahmamainen olenkin :D
"I solemnly swear that I'm up to no good", kuiskaa pieni rohkelikkotyttö Cirael kaivaessaan kelmien kartan taskustaan ja piiloutuu kivipilarin taakse, juuri ennen kuin Voron silmät ehtivät saavuttaa leikistään innostuneen noitatytön.

Poissa Sireeni

• Vuotislainen
  • Ihmeellinen immeinen
« Vastaus #130 : Marraskuu 09, 2008, 16:17:04 »
Luulisin että suojeliukseni on koira. Sukulaiseni, (joka yllytti minut pitämään potterista, mutta se oli tietysti hyvä) sanoi kerran kun kysyin, että mikä voisi olla suojeliukseni.Hän sanoi "Voisit olla ehkä koira, koska olet aina niin iloinen ja energinen." tai jotenkin tollein kuitenkin. Hän myös sanoi kun käytiin juoksemassa hänen koiransa kanssa, että juoksen samallailla kuin se, ja kerran kun sukulaiselleni tuli kylään yhtiä tyyppejä,(kyll mä ne tunnen mut laitan vaan näin)me leikittiin ajan kuluksi poliisia ja rosvoa ja sukulaiseni oli jäänyt ja juoksin koiramaisesti, en tietenkää käsillä ja jaloilla, mutta kuitenkin. En kyllä pystyisi muuksi ajattelemaan suojeliustani.

-Sireeni

Grimhild

• Ankeuttaja
« Vastaus #131 : Marraskuu 09, 2008, 16:26:14 »
Minun suojeliukseni olisi varmaan kaikessa jännyydessään kissa. Tai jokin kissaeläin.
pidän susista ja koirista ym. mutta ne eivät loppujen lopuksi ehkä kuitenkaan olisi aivan TÄYSIN sitä, mikä minulle sopisi. Olen kuitenkin erittäin mukavuuden haluinen, laiska, tykkään toistaa samoja rutiineita päivästä toiseen ja jumitan. Taistelussa skitsoan ja heitäydyn hankalaksi ja ärsyttäväksi. Kissa olisi siis aivan nappi siihen.

Lanfear

• Ankeuttaja
« Vastaus #132 : Marraskuu 09, 2008, 17:57:32 »
Luulen, että suojeliukseni olisi susi. Olen meinaan tehnyt pari eläintestiä ja useimpien vastauksien mukaan muistutan sutta. Muutenkin pidän susista paljon. Suojeliukseni voisi olla myös tiikeri, sillä minussa ilmenee välillä samanlainen yksineläjä, enkä tarvitse välttämättä muita ihmisiä seuraksi. Pidän myös erittäin paljon uimisesta niin kuin tiikeri ja olen aika isokokoinen, mutten kuitenkaan ylipainoinen. Suojeliukseni olisi siis jompi kumpi niistä.

Tigeru

• Ankeuttaja
« Vastaus #133 : Joulukuu 09, 2008, 20:00:28 »
Susi tai Leijona, uros leijona.

En osaa kuvailla. Sudet ovat minulle läheisiä, rakastan yksinoloa, mutta tarvitsen myös laumaa tuekseni joissain tilanteissa.

Leijona, urosleijona. Vaikka olenkin tyttö. Jostain syystä vain sopii minulle, olen isokokoinen ja vahva. sekö omasta mielestäni varsin rohkea ja osaan hallita isoakin ryhmää...

Poissa johpa

• Vuotislainen
« Vastaus #134 : Joulukuu 09, 2008, 20:59:07 »
minun suojelius olisi kermanvalkoinen (kyllä sillä vaalealla savulla voi varmaan joku sävy/vivahde olla?!) angorakissa, jolla olisi erityisen ruttuiset kasvot ja pitkät tunto/kulmakarvat. sillä kissan hahmolla olisi myös niin pitkä ja paksu turkki,että se näyttäisi paksulta. (: ihastelen kissoja,ne on eläiminä todella kiehtovia sekä kauniita! sellaisia mukavuudenhaluisia kuin minä. en haluaisi suojeliukseksi kuitenkaan "pelkkää" kissaa,vaan tällaisen spesiaalin<3

Poissa apupyörä

• Vuotislainen
« Vastaus #135 : Joulukuu 17, 2008, 23:09:40 »
Vaikea, mutta todella mielenkiintoinen kysymys!

Suojeliukseni voisi olla hevonen, sillä olen harrastanut ratsastusta pitkään ja rakastan hevosia, ne ovat älykkäitä, uskollisia ja seurallisia.
Toisaalta taas muistutaan luonteeltani paljon kissaa, sillä vaikka viihdynkin hyvin seurassa ja tykkään olla huomion keskipisteenä, olen myös itsevarma ja itsenäinen, haluan hoitaa asiat omalla tyylilläni. Olen myös ulkopuolelta pehmeän ja kiltin oloinen, mutta kätken sisääni terävät kynnet jotka kyllä tulevat aika ajoin melko räjähtäen esiin.
Kaverini jolta kysyin asiaa vastasi ensin, että ankka, mutta hetken mietittyään sanoi että yksisarvinen. Hmmm... se voisi hyvinkin olla suojeliukseni sillä sen lisäksi, että se on hevonen se on myös omalla tavallaan itsenäinen ja myyttinen taruolento, jossa on omanlaistaan taikaa. Yksisarviset ovat myös aivan älyttömän kauniita.

Vaikeaa... Luulisin että päädyn kuitenkin tuohon yksisarviseen :D

Rosgakori

• Ankeuttaja
« Vastaus #136 : Maaliskuu 10, 2009, 17:35:32 »
Hyeena tai Puhveli

Kummatkin ovat täysin riippuvaisia tuvasta. Luihusessa, jossa oveluus ja kierot temput ovat etusijalla, Hyeena voi hyvinkin olla osuva eläin suojelioukseksi. Korpinkynnessä Puhveli, selviytyjä ja järkkymätön, sopii kuvaamaan älyä.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #137 : Huhtikuu 26, 2009, 13:59:19 »
Muokkailen tätä viestiä mieleisekseni. Pysyn edelleen siinä mielikuvassa, että suojeliukseni voisi olla joko ahma tai näätä. Myös ketun katson edelleenkin mahdolliseksi, mutta ehkä juuri näätä eläin on enemmän minunlaiseni.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2009, 10:08:06 kirjoittanut Mortti »

Gretel

• Ankeuttaja
« Vastaus #138 : Huhtikuu 26, 2009, 15:09:15 »
Se saattaisi olla hevonen, koska olen ollut heppatyttö kohta kaksitoista vuotta, ja olen oppinut arvostamaan hevosten luonnetta, temperamenttia, uskollisuutta ja jaloa, kunnioitettavaa olemusta. Sitä en osaa sanoa, olisiko kyseessä valtava shirenhevonen tai komea friisiläinen, vai sitten pieni ja itsepäinen poni.
Toisaalta myös naali kutkuttaa mieltä, pienet, viekkaat ja älykkäät silmät, tietty susimaisuus, ja vähän kettua, mutta kuitenkin vähän suloisempi otus. Naalit ovat myös kovin kauniita eläimiä, samoin kuin sudet, mutta valkoinen turkki lumoaa minut heti, ja pieni koko tuntuu tietyllä tapaa tyttömäisemmältä.
Sudetkin ovat kyllä kovin kivoja, mutta uskon, että siihen vaikuttaa vain ja ainoastaan ystävämme Remus Lupin, eli tätä ei lasketa.

Mielenkiintoinen kysymys ja topic :)

Minyaww

• Ankeuttaja
« Vastaus #139 : Elokuu 12, 2009, 19:26:44 »
Minun suojeliukseni olisi jokin pieni eläin, sillä olen aika pieni, huomaamaton ja vaatimaton itsekin. Ehkä siili. Olen aika erakkomainen, viihdyn omissa oloissani enkä ole yleensä kovin puhelias. Siili käpertyy kerälle vaaran uhatessa ja minäkin melkolailla "käperryn kerälle" jotain uutta kohdatessani. Siili talvehtii enkä minäkään pidä talvesta, vaan katselen lumihankea mielummin sisältä ikkunan takaa.

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
« Vastaus #140 : Elokuu 12, 2009, 21:57:17 »
Hmm... Ehkä kettu, mutta sellainen ruskea kettu, ei punainen (viilaanko pilkkua?)... Olen aika syrjäänvetäytyvä oikeastaan, en liiku isoissa piireissä. Ja kettukaan ei taida mikään kovin seurallinen otus olla.
 Tai pöllö, minua on sellaiseenkin joskus verrattu... Minervapöllö. Jokin yöllä liikkuva otus kuitenkin.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2010, 16:03:39 kirjoittanut Töyhtöhyyppä »
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #141 : Elokuu 14, 2009, 13:06:38 »
Suojeliukseni voisi olla hamsteri (aika pieni suojelius) koska nehän ovat erakkoja niinkuin mä. Mutta sitten se voisi olla joku eläin, joka viihtyy
yksin, mutta myös laumassa. ;) En oikein tiedä mikä se voisi olla... Tietysti suojelius voisi olla koira, niinkuin varmasti monella muullakin.
Vaikka villakoira, niinkuin meillä on :) Leijona olisi myös melko mahatava eläin. :)
Mutta sellainen, mikä viihtyy laumassa mutta myös yksin? Varmasti on paljon sellaisia, muttah muttah... Esim. hamsterit viihtyvät yksin, mutteivät muiden kanssa. Koira viihtyy laumassa, muttei IHAN yksin. kai... Ota siitä nyt selvää.
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #142 : Syyskuu 15, 2009, 19:03:18 »
Oma suojeliukseni olisi varmaan siro metsäkauris, koska tanssin paljon balettia ja kävelen sipsuttaen. Olen myäs aika arka ja ujo joten se varmaan sopisi minulle.

Toinen vaihtoehto olisi perhonen. Ehkä joku kaunis iso trooppinen laji, koska pidän kirkkaista väreistä. Perhoset ovat myös siroja ja hentoja eläimiä. Koska olen aika arka minulla kestää kauan että alan olla oma itseni jonkun ihmisen seurassa eli ns. puhkean kukkaan, ja niinhän perhosetkin tekevät: ne ovat ensin muna, toukka, kotelo ennen kuin ns. puhkeavat kukkaan, eli muuttuvat perhosiksi. (Joo oli aika kaukaa haettu tuo kotelo juttu tiedän).

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #143 : Syyskuu 15, 2009, 21:07:03 »
Minun suojeliukseni olisi viiden minuutin pohdinnan jälkeen naaraspuolinen susi. Suden tavoin pärjään loistavasti yksin, mutta silti olen pohjimmiltani laumaeläin. Puolustan omiani, mutta luotan siihen, että hekin pärjäävät. Minua eivät pikkupakkaset hetkauta, sillä kestän paljon, kipua, kylmää, henkisiä paineita... Eli kestävyys on kunnossa. Fyysisesti olen oikeasti aika laiska ja huonokuntoinen, mutta enemmänkin kestävä kuin nopea. Osaan toimia yksin ja ryhmässä ja saatan vaikuttaa ihan erilaiselta kuin olen oikeasti. Ulkokuori voi pettää pahastikin. Naaras siksi, ettei meikäläisestä ole alfaurokseksi johtamaan poppoota, mutta tottelen kevyesti.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #144 : Lokakuu 07, 2009, 19:43:45 »
Jos joutuisin loihtimaan ilmoille suojeliukseni, niin se saisi varmaan kotkan taikka haukan muodon. Mielestäni nämä eläimet ovat hyvin "yleviä", vähän ehkä tärkeileviäkin. Samalla ne voivat kuvastaa hellyyttä ja rakkautta, jota ne antavat poikasilleen niiden ollessa pieniä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Brisingr

• Ankeuttaja
« Vastaus #145 : Lokakuu 08, 2009, 16:03:08 »
Suojeliuksekseni veikkaisin lohikäärmettä. En pidä 'säännöistä', jotka eivät ole makuuni, enkä muutenkaan komentelusta. x) En siis kyllä ole lellitty, mutta inhoan, jos joudun tekemään jotain pakotettuna vasten tahtoani. Ja suuttuessani kyllä ihan oikeasti suutun, enkä ala pitämään mykkäkoulua. Pikemminkin valitan, huudan ja haukun - välillä -, ja olen pitkävihainen. Myös joskus lepyn helposti, mutta se ihan riippuu ihmisestä. Mieluiten siis olen vapaa kuin lohikäärme, ulkona säännöistä.

Poissa juuulle

• Vuotislainen
  • Peace.
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #146 : Lokakuu 08, 2009, 21:54:51 »
Hmm... mielenkiintoinen topiikki... :D Ja tässä muutaman minuutin miettimisen jälkeen päädyin, että suojeliukseni olisi...
Naaras susi,(valkoinen tietysti... ;D koska väri lumoaa minut melkein missä tilanteessa/asiassa)  tämä siksi, että tykkään olla omissa oloissani, sekä ryhmässä. Kestän aikakin vahvasti kylmää, kipua, sekä henkistä kipua. Rakastan myös täysikuuta, sekä kirkasta tähtitaivasta ja ulkona olemista..
Olen horoskoopiltani Oinas, mutta en kuitenkaan yhtä itsepäinen. Voisin kuvailla itseäni kauriin ja oinaan risteytykseksi horoskoopissa, eli olisin ns. pehmeä oinas...
Mutta niin naaras susi se olisi... (:
Hope.

Poissa liiketerapia

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #147 : Lokakuu 08, 2009, 23:02:03 »
Tulee ihan mieleen tästä keskustelusta Pasilan Toteemieläin-jakso.
Minulla se olisi laama.
Vahva, itsenäinen ja jokseenkin seurallinen, komea eläin.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #148 : Lokakuu 09, 2009, 19:31:47 »
Minun suojelius olis luultavasti delfiini. Koska delfiinit on semmosia ilosia ja energisiä laumaeläimiä. Ja hyvinki seurallisia. Minä tosiaanki tykkään enemmän olla porukassa ku yksin! Eli hyvinki olen seurallinen...

//Muoksistarallaa. Oon kyllä edelleenki sitä mieltä että se vois olla
delfiini, mutta toisaalta, se saattas kyllä olla susikin... En osaa
perustella mutta silti... :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2009, 20:47:50 kirjoittanut Ihmeolio »
Cadillac.

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
« Vastaus #149 : Lokakuu 20, 2009, 18:34:03 »
No, minua kuvaisi joku arka ja hiljainen eläin. Ehkä kani, toisaalta osaan kyllä suuttuakkin(joskus liiankin helposti) joten ekä joku kettu tai supikoira tai semmonen, vähän puolustus kykyisempi eläin. Ketut tms. viihtyvät parhaiten (kai) pienessä tutussa porukassa, kuten minä.
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…