Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 99771 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Tupuliini

• Ankeuttaja
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #100 : Toukokuu 23, 2008, 18:13:30 »
Ihana kysely, huomasin tämän vasta nyt!

Minun suojeliukseni olisi luultavasti jokin pieni lintu, vaikkapa varpunen Se sopisi minulle loistavasti, sillä olen sellainen hento ja pikkuinen. Olen myös vikkelä ja vilkas, mutta silti herkkä. Varpunen sopisi minulle siis hyvin! :]

Anteeksi kamalan lyhyt perusteluni, mutta raivostuttava veljeni vaatii päästä tietokoneelle. En malta odottaa, että saan oman kannettavan, niin nämä jatkuvat " kuka saa käyttää tietokonetta " riidat loppuvat.

~Elizabeth

Poissa Shadow

• Postipöllö
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #101 : Toukokuu 27, 2008, 13:57:15 »
Minun olisi, hmm, susi tai kettu ehkäpä. Olen hiljainen, pidän omasta rauhasta, mutta joskus aika yliampuva. Labradorinnoutaja (koira) olisi myös aika samanlainen kuin minä. Hmm. Muuten, ihana kysely! <3

<3 Shadow

Poissa Kaapo

• Suuri kyselijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ALITUINEN VALPPAUS!
  • Pottermore: NightJinx26
« Vastaus #102 : Kesäkuu 09, 2008, 19:40:48 »
Suojeliukseni olisi mitä todennäköisemmin Kotka, koska olen aina pitänyt petolinnuista ja Kotka on vahva ja viisas lintu.
Olen myös kiinostunut Kotkan hyvästä lentotaidosta ja saalistuskyvystä, koska ne ovat niin hyvät.
Eli Kotka olisi minun suojeliukseni.
Tässä lepää Dobby, vapaa kotitonttu

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #103 : Kesäkuu 09, 2008, 23:19:47 »
Luulisin, että se olisi kissa. Pidän kovasti kissoista. Meillä on ollut koko lapsuuteni kissoja. Kissat näyttävät vaarattomilta ja varsinkin pennut suloisilta. Ärsytettynä tai puolustautuessaan ne ovat jopa vaarallisia. Kissat ovat myös oikeasti pelottomia. Kissa emo hyökkää suojellessaan pentujaan monta kertaa itseään isomman (esim. koiran) kimppuun. Pienestä eläimestä löytyy paljon voimaa. Kissan suojeluksessa olisi turvallista olla. Kissat ovat myös älykkäitä. Kissojen notkeus ja saalistus, kiipeily ja hyppy taidot kiehtovat minua. Kissat ovat muutenkin kiehtovia ja kauniita eläimiä. Olen joissakin asioissa mielestäni kissamainen.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Boogey

• Ankeuttaja
« Vastaus #104 : Kesäkuu 11, 2008, 14:48:19 »
Voisin kuvitella suojeliukseni olevan koira, koska olen ymmärtäväinen, mutta rakastan riehumista. Jos näin rotua saisi päättää, olisin mieluusti lapinkoira, koska ne ovat luonteeltaan ja ulkonäöltään todella ihania ja valloittavia. Tykkään myös todella paljon koirista, jotka näyttävän suden jälkeläisiltä, joten tämän voisi ilmaista niin, etten halua suojeliukseni olevan luppakorvainen, pieni tai karvaton. Enkä varsinkaan haluaisi olla mikään chihuahua! >:) Voisin myös kuvitella suojeliuksen olevan susi, koska ne ovat vahvoja ja itsenäisiä, jollaisena pidän itseäni. Ne ovat myös halutessaan vaarallisia, mutta saadessan olla rauhassa, niin mitä hurmaampia otuksia. (;
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2008, 00:34:57 kirjoittanut Boogey »

Monninen

• Ankeuttaja
« Vastaus #105 : Kesäkuu 11, 2008, 15:52:21 »
Suojeliukseni olisi jokin kissaeläin... Varmaan kissa tai ilves, koska jotenkin kissojen seurassa tunnen oloni turvalliseski ja kotoisaksi. Kerran jätin vahingossa kissani hännän oven väliin ja sen jälkeen oli jalat verillä :S Joten lyhyenä: kissoita tulee turvallinen olo :)

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #106 : Kesäkuu 11, 2008, 16:08:17 »

Minun olisi kai feenikslintu tai kotka.
  Molemmat ovat mahtavia lintuja ja minusta hyvin kiehtovia ja kauniita sellaisia. Siivet kuvaavat minulla vapautta ja kahleettomuutta ja olisi hienoa olla kotka tai feeniks (VAU! Syntyisi aina uudestaan). Linnut kuvaisivat tavallaan vapauttani ja sellaisen seurassa kokisin oloni turvalliseksi. Varmasti hyvin tärkeä tunne ankeuttajien keskellä;)

Onhan pikkulinnuillakin siivet, mutta ne eivät kuvaa minulla samalla tavalla sitä vapautta ja ylpeyttä, jota koen aikaisemmin mainitsemieni eläinten seurassa.

Feenikshän on Bumbledorenkin suojelius ja minä suorastaan paljon häntä (*vilkaisee toiveekkaasti Dumbledore figuuriaan*), niin olisihan se mukava omata sama suojelius kuin hänellä.

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #107 : Heinäkuu 04, 2008, 21:21:11 »
Minun suojeliukseni olisi isokokoinen koira, joko tanskandoggi tai sitten koirasusi. Pidän nimittäin hirveästi koirista, jotka ovat lempieläimiäni. Minulla on koira, joka ei ole kovin isokokoinen. Palvon näitä isoja koiria. Ne ovat jotenkin niin massiivisia ja omanarvontuntoisia. Koira on koulutettuna ja hoidettuna uskollisin ystäväsi. Siksi suojeliukseni olisi iso koira tai koirasusi. Tunnen koiran kanssa oloni turvalliseksi ja varmaksi, se on siksi kai suojeliukseni.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #108 : Heinäkuu 04, 2008, 21:44:46 »
Luultavasti suojeliukseni olisi kissa... Siihen päätökseen tulin ajatellessani luonteenpiirteitäni. Olen melko itsepäinen ja välillä hieman ylpeäkin. Ja laiska. o_O No, ei ehkä aivan vastaisi kissaa.
Toisaalta erään netissä tekemäni voimaeläintestin mukaan voimaeläimeni olisi käärme. Eihän se testi ollut sama asia, kuin jokin suojeliustesti... Mutta tuloksia voisi pitää lähes samansuuntaisina.
tässä muuten linkki kyseiseen testiin: http://www.unenkulkija.net/testit-voimaelain.html
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

pullero

• Ankeuttaja
« Vastaus #109 : Heinäkuu 06, 2008, 23:28:48 »
Suojeliukseni olisi sellainen lihava, ylpeä ja laiska poni, oon aika säikky niinkuin hevoset saaliseläiminä yleensä ja pakenen aina paikalta :D En ole mikään ruipelo, läskiä ja hieman hauistakin löytyy *naurua*
Varmaan vuonohevonen.

Poissa Calamity

• Vuotislainen
« Vastaus #110 : Heinäkuu 07, 2008, 01:56:36 »
Suojelukseni olisi melko varmasti hevonen. Olen aina pitänyt näistä uljaista eläimistä, ja pidän myös juoksemisesta ja vapaudesta. Toisaalta taas suojeliukseni voisi olla myös kettu, jotenkin vain tuntuu siltä. Osaan välillä olla vähän kettumainen joitain ihmisiä kohtaan...

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #111 : Heinäkuu 09, 2008, 10:49:06 »
Suojelioukseni voisi olla käärme, koska olen aina pitänyt kyseisistä eläimistä paljon ja käsittääkseni käärme on ainakin Luihuisten tupaeläin, joten siinäkin mielessä tuvat täsmäisivät loistavasti yhteen. Toinen mahdollisuus olisi basiliski, tietynlainen katseella tappaminen vetoaa siinä. Myös kissa olisi mahdollinen, koska olen aika lailla yksinäinen, oman tieni kulkija, enkä tee mikään mikä ei hyödytä itseä yleensäkään (laiskuus).

Monninen

• Ankeuttaja
« Vastaus #112 : Heinäkuu 10, 2008, 16:46:48 »
Tein tuon testin... Voima-eläimeni oli käärme... Mutta suojeliukseni on erään testin mukaan näätä... Mielestäni näätä kyllä sopisi minulle :) (olen jo kerran vastannut tänne... osa mielipiteistäni pätee yhä) Tai, voisihan suojeliukseni olla vieläkin kissa tai ilves... Ei tiedä ;D

Ja epämääräisiä vastauksia satelee ^^)

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #113 : Heinäkuu 13, 2008, 17:34:06 »
Kissa on jo moneen kertaan mainittu ja taidan minäkin siihen kallistua. Pidän kovasti kissoista. Ne ovat harmittomia, mutta nurkkaan ajettuina kykenevät puolustautumaan tehokkaasti. Pidän myös itseäni hieman kissamaisena, kissathan ovat melko itsenäisiä eläimiä.

Toinen mahdollinen eläin olisi jokin lintu. En erityisemmin pidä niistä, mutta kyky lentää omillaan (ilman lentokonetta yms.) on ihailatava. Antaisin aika paljon jotta voisin osata lentää. Liitä vapaana kuin lintunen. :D Lintuni voisi olla punatulkku, ne ovaat kauniita ja olen syntynyt talvella joten punatulkku sopisi kuvaan. :)

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #114 : Heinäkuu 28, 2008, 22:34:31 »
Oma suojeliukseni olisi ehkä susi, tai kärppä. Susi ehkäpäs sen takia, sillä olen aina ollut hyvin kiintynyt niihin. Voimaa, rohkeutta, oveluutta... Myös kettu olisi hauska, mutta susi on jotenkin pahismainen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Susi on myös laumastaan riippuvainen, ja olen minäkin vähän ihmisistä riippuvainen. (Vähän ^^') Mutta osaan tarpeen tullessa selvittää asiani yksinkin. Kunnioitan korkeammassa asemassa olevia, jäkäjäkäjää. Kärppä sen takia, sillä ne ovat niin nopeita, arvaamattomia ja muutenkin niin vapaita, että sellainenkin kävisi.

Tai sitten voisin vetää suojeliukseni täysin hatusta, ja sanoa että se olisi vaikkapa vompatti.
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #115 : Heinäkuu 29, 2008, 22:14:41 »
Kyllä vakaasti olen sitä mieltä että suojeliukseni olisi hevonen. Se on paitsi lempieläimeni, myös ylväs, kunnioitusta herättävä ja vahva.
   Itseasiassa Niënorin kanssa liikun samoilla linjoilla, kotka voisi olla toinen vaihtoehto, ne ovat aina lukeutuneet niiden eliöiden joukkoon joista pidän. Vapaa, tietyllä tapaa karu, mutta kuitenkin kaunis.
   Myös jokin jättikokoinen hämähäkki voisi olla suojeliukseni, lähes kaikki kammoksuvat niitä :D Itse pidän hämähäkeistä, nehän ovat loppujen lopuksi todella taiteellisia otuksia, hehe.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #116 : Heinäkuu 30, 2008, 23:34:54 »
Haluaisin suojeliuksen olevan jättikokoinen korppi tai vaikka kotka. Linnuista ja maalla kulkevista otuksista ehkä susi tai kettu. Kenguru olisi myös kiva! Uskoisin kuitenkin suojeliuksen olevan joku näätä, ahma tai kärppä. Mieluiten niistä ahma.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2010, 15:52:32 kirjoittanut Tomataro »
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

melardy

• Ankeuttaja
« Vastaus #117 : Heinäkuu 31, 2008, 08:29:50 »
Luulisin että suojeliukseni olisi tiikeri. Kaikissa eläin-testeissä olen tiikeri, kai siksi että: Minä olen aika temperamenttinen ja äkkipikainen, kuten tiikerit. Rakastan auringossa lokoilua ja pidän siitä että saan olla rauhassa, tai silloin jos en saa saatan suuttua.
Tai ehkä jänis. Thaa.. Jänikset ovat todella nopeita ja voimakkaita. Muuta selitystä tähän en oikein keksi :)
Hmm.. Myös se voisi olla villihevonen. Hevoset ovat vahvoja ja ylväitä. Kauniita ne ovat myös.
Tai lumikkokin olisi kiva. Vikkelä jaloistaan ja niin edespäin.
Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että suojeliukseni olisi tiikeri.

miaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #118 : Heinäkuu 31, 2008, 13:39:20 »
Minäkin sanon että suojelukseni olisi tiikeri. Olen erittäin äkkipikainen, vedän nopeita johtopäätöksiä, jos olen päättänyt jotain mieltäni on vaikea saada muuttumaan. Rakastan auringon ottoa!

Toinen vaihto ehto olisi varmaan laiskiainen :D Nukun normaalisti pitkään, rakastan loikoilua, joskus minulla on sellaisia; en jaksa tehdä mitään - kohtauksia :D Haukottelen erittäin usein, kolunpenkillä nuokun normaalisti käsieni varassa ja minua on vaikea herättää...

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #119 : Elokuu 01, 2008, 12:31:29 »
Luulen että minun suojeliukseni olisi joku pöllö tai jääkarhu. Rakastan pöllöjä ja talvea ja olen luonteeltani jotain pöllön ja jääkarhun väliltä. Vaikea sanoa kun en ole saanut kokeilla :) Pöllöt ovat juuri niin rakastettavia kuin voin kuvitella, eikä niistä voi tulla muuta kuin onnelliseksi. Toisaalta jääkarhu on vaikuttava eläin ja tuntuisi turvalliselta jos se olisi suojeliuksena. Kallistuisin kyllä silti enemmän pöllöön omana suojeliuksenani. Pöllö on tarkkaavainen, viisaana pidetty lintu, josta löytyy myös oveluutta, kestävyyttä, rauhallisuutta ja (Pottereissa ainakin) uskollisuutta. Omalla tavallaan myös hauskuutta. Juuri sellainen, mitä minun sanotaan olevan, toisaalta jääkarhukin täyttäisi nämä vaatimukset. Pitää toivoa, että pääsisin joskus kokeilemaan suojeliuksen tekoa ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2008, 12:34:53 kirjoittanut Barella »
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
« Vastaus #120 : Elokuu 29, 2008, 17:37:35 »
Suojeliukseni saattaisi olla kettu. En tosiaankaan ole mitenkään erityisen viekas tai ovela, mutta en kai ihan tyhmäkään? Suuressa porukassa en viihdy, oikeastaan olen mieluiten itsekseni. Tykkään myös metsässä vaeltelusta.
Toinen vaihtoehto voisi olla naali, joka on tietysti vähän samanlainen kuin kettu. Mutta naalit elävät pohjoisessa ja siitähän minä pitäisin! Käsittääkseni naalit myöskin ovat pienempiä kuin ketut, ja minä olen aika pätkä.
imagine none of this is real

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #121 : Elokuu 29, 2008, 18:40:14 »
Sanoisini kissa. Viihdyn parhaiten yksin tai tuttujen ihmisten seurassa. Suutun jos rauhaani häiritään ja pysyttelen useimmiten sivummalla kaikesta hälinästä. En tykkää niinkään toiminnasta vaan ihan hiljaa istuskelusta (koneen tai telkkarin ääressä...) Usein kynteni ovat pitkät ja jos ei pysyttele varuillaan saatan hyvinkin raapaista. ;) Kissat eivät kai kovin äänekkäitä ole, enkä yleensä minäkään. Ja vaikka olenkin enemmän koiraihmisiä, olen aina tykännyt myös kissoista.

Mietin pääni puhki olisiko mitään vaihtoehtoa kissalle, niin ei. :D Muistutan vain ja ainoastaan kissaa.

Kuuhukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #122 : Syyskuu 04, 2008, 12:59:32 »
Monet vertaavat suojeliusta itseensä (en nyt sano että se on mitenkään väärin!), mutta itse olen käsittänyt että suojelius olisi jotain, mikä on itselle rakasta (tai symbolisoi sitä) ja luo turvallisuudentunnetta.

Siksi oma suojeliukseni olisi varmaan susi tai iso koira.

Tuo koira ehkä siksi paremmin, että se saisi minut tuntemaan oman oloni liki 100% turvalliseksi. Iso koira edustaa minulle turvaa ja suojelua sekä symbolisoi minulle rakasta eläintä ja myös minulle rakasta ihmistä.

Suojeliukseni voisi mahdollisesti olla myös karhu. Kookas ja uhkaava eläin, joka kuitenkin on yleensä varsin rauhallinen tapaus, mutta ahdistavissa tilanteissa (pennut vaarassa tms.) hyvinkin hyökkäävä ja suojeltavaansa rajusti puolustava.

Tipsu

• Ankeuttaja
« Vastaus #123 : Syyskuu 09, 2008, 15:20:58 »
Tätä kun rupeaa todellakin miettimään niin siitä tulee aika vaikeaa... Mutta minulle se tuntuu itsestäänselvältä, olisin Koira.

Miksikö? No koirahan edustaa valppautta ja uskollisuutta. Valpas olen siinä määrin, että tajuan heti, jos ihmistä painaa joku. Mutta myös jokin ´´paha´´ asia (esim. kuolema) sattuu lähipiirssä, minulle tulee selkäkarvat pystyynnostava tunne.

Uskollinen taas olen siinä määrin, että jos minulle uskoudutaan jossain asiassa, en varmasti sitä rupea loilottelemaan tuolla pitkin kaupunkia.

Kolmas asia muodostuu varmaan siitä, että olen lapsesta asti pitänyt koirista, ja minulle on kehittynyt eräänlainen taito rauhoittaa villeimmätkin ADHD - tapaukset. Uskoisin päätökseeni myös vaikuttavan se, että minulla on oma koira, ja koko suvussamme on aina lemmikkeinä ollut koiria, poikkeuksen muodostavat kilpikonnat :D

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #124 : Syyskuu 12, 2008, 19:55:48 »
Minulla olisi Susi. Viekas, lempeä, raivoisa, osaa ärähtää, ym.ym.
Olen kuin Nöffi.. ,_, jaiks, näitähän tulee paljon =,D
No, olen todella lempeä, mukava, tykkään rapsuttelusta(jonkin laista örinän ja kehräämisen välimaastoista ääntä '-'*) Mutta ärähdän hyvinkin, jos minua ärsytetään =).
Mutta susi olisi parempi suojelius. En juokse hyvin, mutta jaksan uskoa asioihin(jos tahdon, esim tiedän, että joskus Harrykin tulee tuntemaan Siriuksen läsnä oloon. SIRIUS PITÄÄ HERÄTÄ HENKI! TAI MUUTEN ÄITI SYÄÄ SUT! >=,) Ok, en ole lukenut seiskaa ÄLÄKÄÄ KERTOKO MITÄÄN! Mutta susi olisi hieno. =) näin ajattelin.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.