Kirjoittaja Aihe: Fruits Basket  (Luettu 1617 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

DARK

• Ankeuttaja
Fruits Basket
« : Toukokuu 20, 2007, 18:14:58 »
Ei näyttänyt löytyvän juttua Fruits Basketista, joten ajattelin tehdä tälläisen keskustelun siitä.

Te, jotka olette nähneet. Mitä mieltä olette Fruits Basketista itsenään, entä musiikista? Entä ketkä ovat suosikki henkilöitänne? Ja muuta kommenttia.

Onko kukaan edes koskaan kuullutkaan Fruits Basketista? Ja tarkoitan nyt siis animea enkä mangaa...n_n
No, voin vähän valaista.

Fruits Basket kertoo lukio käyvästä tytöstä Tohru Hondasta, joka muuttaa äitinsä kuoltua ukilleen. Kun ukin taloa aletaan remontoimaan Tohru muuttaa remontin ajaksi telttaan, metsän keskelle. Mutta metsä kuuluukin Sohma-perheen suvulle. Tohrun luokkalainen Yuki Sohma, ottaa serkkunsa Shiguren kanssa Tohrun asumaan luokseen remontin ajaksi. Mutta kun Yukin ja Shiguren serkku; Kyo Sohma saapuu, paljastuu Tohrulle Sohma suvun synkkä kirous...Zodiacin kirous. Sohma suvun 12 henkilöä muuttuvat eläimiksi kun heitä halaa vastakkaista sukupuolta oleva henkilö, mutta muuttuvat he myös liiasta stressistä.

Omia suosikki hahmojani ovat: Kyo, Hatsuharu, Momiji ja Shigure. n_O

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2007, 21:42:53 kirjoittanut DARK »

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Fruits Basket
« Vastaus #1 : Toukokuu 27, 2007, 14:15:24 »
No, vastataan tähänkin sitten.

Jeesjees, Furuba on ehkä alltime kolmas animesarjani, jonka olen katsonut kokonaan. Palataanpa ajassa taaksepäin loppukesään 2005, yksi tuttuni kehotti minua katsomaan sarjaa, hän piti siitä kovasti. Enkä kyllä yhtään ole katunut, että sarjan katsoin. Huumoria, hienoja hahmoja ja mielenkiintoinen tarina.

Ei ole sarjaa, jossa ei olisi edes yhtä hahmoja, josta en pidä. Fruits Basketissa se on Honda Tohru. Kyseessä on päähenkilö, joka todellakin on optimistinen ja kaikille ystävällinen ja näin, kaikin puolin sunnilleen täydellinen hahmo, mutta en vain oikein voi sietää häntä. Yltiömäinen ystävällisyys on varmaan jotain, mistä en muutenkaan juurikaan pidä.

Tohrun elämä Sohma Shiguren talossa on kyllä aina yhtä huvittavaa. Shigure on toisinaan hieman arveluttava (kummalliset fantasiat lukiolaistytöistä xD), mutta oikeasti hänellä taitaa olla myös tämä pimeämpi puoli. Kyon ja Yukin viha on käsittämätöntä siinä mielessä, että he eivät voi sietää toisiaan, mutta silti asuvat saman katon alla :D Rakastan kaksikon sanailuja.

Kyon, Yukin ja Shiguren lisäksi suosikkihahmojani ovat Ayame ja Hatori :D Kaksi jälkimmäistä ovat suunnilleen toistensa vastakohtia, Ayame häslää ja on äänessä, kun Hatori on järkeilevä. Shiguren kanssa muodostavat mielenkiintoisen kolmikon 8D

Sarja päättyi vähän hassusti. En ole mangana lukenut todellakaan niin pitkälle, mutta senpä tiedän, että sarjakuvana koko homma jatkuu vielä. Sarja kyllä on jo päättynyt jonkin aikaa sitten, miten lie kävi (älkää spoilatko :D).
Fruits Basket on varmasti sellainen sarja, jota suosittelisin kelle tahansa, sillä se sopiikin melkein kelle tahansa iästä riippumatta.

Poissa Anck Su Namun

• Vuotislainen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2007, 10:45:03 »
Fruits Basket on yksi ehdottomasti lempi-animeistani. Fruits Basket on hauska anime, joka sopii kaikille. Musiikki sopii hyvin silloiseen tapahtumaan ja sarjan tuotannossa on selkeästi nähty vaivaa.

Lempihahmojani ovat Haru, Kyo ja Momiji ja sitten lisäksi vielä Akito. Minäkään en voi sietää Tohru Hondaa. Hänen ystävällisyytensä menee välillä hieman yli.
カダージュ

Invisible

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Kesäkuu 12, 2007, 14:06:30 »
Aivan ehdottomasi yksi lempianimeistani.^^ Mangaakin olen nähnyt kaupoissa, mutta ei ole tullut ostettua.

Oi voi. En tiedä miksi rakastuin tähän sarjaan niin totaalisesti. Katsoin You:sta ensimmäisen jakson vähän kelaten, koska se ei herättänyt heti mielenkiintoani. Tosin, sitten kun pääsin jakson loppuun, oli minun pakko lähteä etsimään seuraavaa osaa - ja yhtäkkiä olinkin katsonut koko litanian. Puoliksi englannin dubeilla, puoliksi japaniksi, vaikka pidänkin ehkä aivan hiukkasen enemmän noista englannin dubeista.
Harmitti ihan hirvittävästi, kun olin päässyt sarjan loppuun, joten katsoin sen heti perään uudestaan - ja sitten vielä kerran uudestaan. Ja lainailin makuunista kolme ensimmäistä osaa.

Lempihahmojani ovat Kyo, Hatsuharu(oi voi miten ihana), Kisa ja Hatori. Ayamekin on toki aivan älyttömän rakastettava(*kuolaa sen valkoisille, letitetyille hiuksille*), mutta en minä voi kaikkia ihmisiä tähän luetella. Myönnän, että Tohru on ärsyttävä, mutta kun taas tarkemmin miettii, ilman Tohrua sarja ei olisi yhtään mitään.^^
Pidin aivan ehdottoman paljon sarjan tunnelmasta. Itkin viimeisissä jaksoissa aivan älyttömän paljon. Älkää kysykö miksi.
Rakastin myös niitä ns. "syvällisyyksiä", joita Tohru lateli jaksossa kuin jaksossa. Eh.^^

En osaa sanoa aivan tarkalleen, mikä sarjassa täsmälleen viehätti, mutta ainakin se sai minut hymyilemään. VAikka vihasinkin ylipaljon niitä kiljuvia ihmisiä jotka näyttivät zombeilta... (tarkoittaen nyt 12 jakson kylpyläepisodia).

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Kesäkuu 13, 2007, 20:45:33 »
Päätimpä tutustua anime-sarjoihin ja päätin lainata makuunista dvd:n, jossa oli neljä ensimmäistä osaa fruits basketista. Joo, koukussa ollaan. Seuraavana päivänä marssin anttilaan ja ostin kahdeksan seuraavaa jaksoa. :o

Eli todellakin pidin tästä! Sarja on tavallaan aika teini, muttei liian teini. Silleen mukavan sopivasti, paitsi Yuki-fanittajat olivat kauhistuttavia ja saavat minut raivon partaalle. :> Mutta todellakin pidin. Rakastan niin Soman poikia. Ah, niin ihania. Eteenkin Yoki, hän on suosikkihenkilöni sarjasta. Hän on vain niin ihana ja mua aina niin itkettää ne sen ilmeet ja kun siitä ei oikein aina tiedä mitä se ajattelee. Ja se on niin rakastettava ja rutistettava! (anteeksi ihkutus). Muissakaan kyllä ei ole mitään pahaa. Inhoan vaan Tohrun niitä kahta kavereita. Varsinkin sitä friikkiä, joka ensimmäisissä jaksoissa selitti niistä aivoaalloista! Ja se koviski on ihan kahjo. :'>

Olen katsonut vasta kahdeksan ensimmäistä jaksoa, mutta lempikohtani tähän asti on ollut se, kun viidennessä(?) jaksossa oli se Tohrun tarina lapsuudesta, missä ne oli ollu hedelmäsalaattia ja Tohru oli joutunut olemaan riisipallo. Sitten kun Kyo ja Yuki haki Tohrun takaisin niin se oli silleen että se vihdoinkin huudettiin mukaan hedelmäsalaattiin. Itkin. Se oli niin ihana kohta. :>

Noniin, ehkä saitte kuvan, että sarja vain itkettää minua, mutta ei sarja on ihanan hauskakin. :> Aivan ihanaa huumoria. Varsinkin kun sitä Shigurea yhtä haukutaan aina pervoksi. Sitten ne niitten muutoskaaokset naurattaa aina hirveästi. (vaikka ei saisi nauraa joo) :'>

Olen kyllä katsonut sarjaa vasta niin vähän aikaa, mutta kyllä tässä ajan kanssa katson pitämmälle ja kerron sitten lisää mielipiteistäni. ;>
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2011, 12:17:37 kirjoittanut Huhutar »

Dylaine

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Heinäkuu 24, 2007, 21:01:42 »
Aah, Fruits basket. Yksi harvoista animeista, jotka olen jaksanut katsoa läpi kokonaan. Yritän epätoivoisesti raapia rahaa manga-pokkareihin.

Sarja päättyi jotenkin oudosti, enkä yllättynyt kun kuulin, että manga jatkuu vielä animen lopun jälkeen. Olisin halunnut nähdä edes yhden pikku pusun, Tohrun ja Kyon siis :D Se ei tuntunut lopulta, koska niin moni asia jäi keskeneräiseksi. Olin aika pettynyt, koska olin odottanut jotain... tasokkaampaa.

Pidin Fruits basketista eniten varmaan hahmojen takia. Rakastuin melkein kaikkiin. Se oli hyvin outoa, kun en yleensä samaistu hahmoihin. Olen kysynyt kaikilta mahdollisilta ihmisiltä, kuka on heidän lempihahmonsa Furubassa. On oikeasti mielenkiintoista tietää, koska siitä on niin paljon ihania hahmoja. Oma lempparini on Ayame, vaikka valinta oli kyllä vaikea. Momijikin on kiva :) Minäkään en pidä Tohrusta. Tiedätte varmaan miksi. Tohru on ärsyttävän kiltti ja todella tyhmä, juuri sellainen ylitäydellinen neito pulassa. En yhtään ymmärrä, miten Yuki ja Kyo tykkäsivät siitä, vielä molemmat.

Nyt minulle tuli himo saada käsiini mangaa. Tai ehkä katson animen pari ensimmäistä jaksoa uudestaan. Ihana anime. Suosittelen <:

eishi

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Elokuu 30, 2007, 21:48:13 »
Furuba kuuluu ehdottomasti suosikkisarjojeni joukkoon, vaikka en olekaan sitä katsonut kuin kolmesti huolimatta sarjan lyhykäisyydeestä. Kuulun varmaan myös vähemmistöön siinä suhteessa, että minusta anime sellaisenaan oli kokonainen ja riitti täydellisesti -- mangasta en pitänyt, vaikka luinkin sitä vastahakoisesti melko pitkälle ja tiedän sen loppuratkaisun. Minulle Furuba loppuu aina ja ikuisesti animesarjan viimeiseen jaksoon, eikä mangan luomia juonenkäänteitä ole minulle olemassa. En vain... siinä mangaversiossa minua tökki kaikki: piirrostyyli, tunnelma, juonenkulku, sivujen tyhjyys ja yksityiskohdattomuus... En vain pystynyt lukemaan sitä. Animeversiota pystyn sen sijaan kyllä katselemaan useamminkin tilannekomiikan ja latteiden mutta ah-niin-siinä-tilanteessa-uskottavien elämänviisuksien takia. Erityisen hyvin mieleeni on jäänyt tuo Tourun riisipallovertaus -- se oli jotenkin hyvin vaikuttava kuva minulle, kun Touru-parka istuu yksin tuolillaan ja odottaa, että milloin hänet kutsutaan mukaan leikkiin... Ah <3

Suosikkihahmoista taas... no, Shigure on kyllä ehdoton obsessioni! ;) Yksinkertaisesti vain rakastan sen äijän ilkeää huumoria ja pervouksia, plus että hän toisaalta taas älykäs ja yllättävän aikuismainenkin halutessaan. (Mangaversion Shigure ei taaskaan kerran minulle kelpaa, vaikka animessakin on tosin viittauksia hänen synkistä puolistaan.) Oikeastaan rakastan kaikkia sarjan hahmoja, jokaista omalla tavallaan, vaikka jos inhokki pitäisi nimetä, niin kyllä se on sitten Hiro. Jätkä kun sattuu muistuttamaan ihan liikaa pikkuveljeäni, joka oli hyvin, hyvin samanlainen ollessaan Hiron ikäinen. (En kyllä todellakaan ole jäänyt kaipaamaan sitä sarkasmia.) Vaikka kyllä Hiroakin ymmärrän ja hänestäkin pidän, niin se sarkasmi käy kyllä korville. Argh. ;) Tourua on moni maininnut inhoavansa. Itselläni on varsin ristiriitainen kuva hänestä: pidän ja en pidä, tilanteesta riippuen. Tourun yltiöoptimismi voi sekä kannustaa että lannistaa saman jakson aikana minua noin miljoona kertaa. Mutta se kai onkin hänen hahmonsa tarkoitus.

Pitäisi kai joku päivä tässä vielä ostaa omaksi tuo sarja, vaikka siitä suomennoksesta olenkin moitteita kuullut... Njaah, jos englanninkieliset tekstit kuuluvat samaan pakettiin, niin käy kyllä sitten minulle.

Kurisu

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Elokuu 13, 2008, 14:12:22 »
Fruits Basket on yksi lempi animeistani <3.Pidän alkumusiikista mutta loppumusiikki rupeaa vähän tympimään jos kuuntelee sen tyyliin 5 kertaa 2 tunnin sisällä...Lempihahmojani on ... Yuki,Kyo,Ritsu,Ayame, Shigure ja Hatori....Tossa oli ne oli parhaat mutta (Tykkään kaikista paitsi Tohrusta koska se on niiiiin kiltti kaikille AINA ja smenee vähän yli..) Mutta on hyvä sarja

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #8 : Toukokuu 10, 2009, 22:13:17 »
Oi oi, minä tykkään.
Törmäsin Fruits Baskettiin ensimmäisen kerran kun äiti jostain kumman syystä lainasi sen pikkusiskolleni. Olin kuullut siitä ennenkin, mutta en tiennyt mitään, joten katsoin ensimmäisen dvd:n. Sarja vaikutti oudolta, mutta ennakkoluuloistani huolimatta tykkäsin. Shigureen ihastuin heti. Lainasin sitten kirjastosta kakkosen ja kolmosen, ystävältä nelosen, ja loput näin sitten kun ystäväni oli innostunut myös, ja ostanut 1-8 dvd:t.

Hauska anime kerrassaan. Idea on mielenkiintoinen, dramaattisen kaltaisia jounenkäänteitäkin löytyy. Hahmoja löytyy joka päästä, on ärsyttäviä ja ihania, ja sitten seillaisia joista ei oikein tiedä tykkääkö vai eikö. Omia lemppareitani ovat Shigure, Momiji, Hatori ja Ayame (Ayamen ja Momijin musiikit!1). Tohrusta en tykkää yhtään, eikä Yuki suuremmin miellytä. Mutta on kyllä mukava katsoa, ja olen mangaakin lukenut englanniksi netistä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2009, 22:19:09 kirjoittanut Minsvo »

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
    • Tylycon
  • Pottermore: DragonSky115
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #9 : Toukokuu 16, 2009, 12:35:48 »
Fruits Basket on lempimangani ja -animeni. Hyllystäni löytyy mangana kaikki tähän mennessä ilmestyneet, eli 1-7, sekä koko anime-sarja.
Ensimmäisen mangan ostin sen ilmestyttyä suomeksi. Ensimmäinen osa oli näet vain 4 euroa, ja alku näytti kiinnostavalta. Kiinnostuin sarjasta yhä enemmän aina uuden osan ilmestyttyä. Animesta sain kuulla vasta noin viidennen osan tultua. Oli pakko tilata se heti netistä.

Alkumusiikki on omasta mielestä kiva, vaikka aivan alussa ihmettelin sitä, kun katsoin jaksoja youtubesta.
Mielestäni sarja olisi saanut vielä jatkua pidemmällekin, ja enkä oikein pitänyt siitä, että lopun tapahtumat olivat eri järjestyksessä kuin mangassa.

Tein kaverini kanssa koulussa sarjasta ryhmätyönkin. Vähän aikaa sitten löysin kirpputorilta mangan ensimmäisen osan enkuksi, oli pakko ostaa, hintakin oli vain euro.

Pidän fantasiasta, ehkä sen takia sarja upposi niin hyvin. Taisin itkeäkin joissain kohdissa niin mangassa kuin animessakin.

Lempihahmojani ovat Momiji, Kyoo ja Kisa.

Momiji on söpö ollessaan pupuna, pidän myös hänen lauluistaan. Kyoo on ollut lempihahmoni aivan alusta asti. Kisa on mielestäni söpö, ja nimikin on kiva. Itse asiassa nimimerkkini tulee Kisasta, sillä yhdessä dvd:ssä Kisa kirjoitettiin Chisana. Yuki on mielestäni ihan kiva, mutta ei ole enää lempihahmoni. Kagurasta en oikein välillä pidä.

Minua häiritsi alussa, että nimet olivat hieman erilaisia, mutta ei enää niin paljon.

Aion kerätä koko sarjan loppuun asti mangana, vaikka osia on vielä ilmestymättä 17.

// Mulla on jo 12 Fruits basket- mangaa X)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2009, 20:04:39 kirjoittanut Chisa »
"You and I are going to be okay. You know that, right?"
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #10 : Lokakuu 13, 2009, 20:01:58 »
No nyt päästin asiaan, Fruits Basket~

Aloin kattomaan Fruits Baskettia joskus viime keväänä, ja rakastuin siihen heti. Krijastosta oon lainaillu ja kattonu ku ei omiakaan ole... :// Ehoton lempparihahmo on temperamenttinen Kyo, jolla on hankala näyttää niitä tunteitaan muille... Se vaan on niin paras ;) Ja sitte taas en voi sietää mitenkää ite Tohru Hondaa, liian kiltti ja herkkä ja märisee koko ajan. Myöskään Yuki ei pääse millekkään lempparilistalle... Mutta muita mistä tykkään on ainaki Shigure! Ehdottomasti! Sille ei voi olla nauramatta... ;)
Cadillac.

Orvokki

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Lokakuu 14, 2009, 15:07:19 »
Olen lukenut tätä sarjaa, mutta taisin unohtaa ostaa niitä jostain... 9 tai 10 pokkarista eteenpäin. Enkä nyt ole ostanut, ei ollut maailman paras manga, ihan hyvä kuitenkin. jotenkin vaan jäi kun oli kalliita jne :D

Mutta kun toptenissa näin sen koko sarjan animena, teki mieli heti ostaa se. Hintakin vain 24.95, kun esim. narutoista pitäisi pulittaa kolmekymppiä kolmestatoistajaksosta. Pyydän tuota joko syntymäpäivä- tai joko joululahjaksi. Tai jos on ylimääräistä rahaa, niin ostan sen :) Sitä kun on kehuttu niin paljon, ja mitään tuollaista animesarjaa minulla ei DVD:nä ole.

//Sainpa tuon DVD-boksin sitten synttärilahjaksi, ja tänään sain loppuun katsottua.

Aivan liian ihana sarja. Oikeesti nauroin koko ajan, itkin pari kertaa, ja muuten vaan... Ihana.
Lemppareitani on... En osaa oikeasti luetella niitä, koska... No okei, Kyo ja Shigure tulevat ensimmäisinä. Samoin Momiji. Mutta sitten kun rupeaa ajattelemaan Yukia... Yuki on omalla tavallaan hyvin suloinen Tohrua kohtaan yms mutta sitten muuten on sellainen ah-niin-täydellinen. Mutta pidän silti! Ja Akitosta en oikeastaan ole koskaan pitänyt, liian... Liian ilkeä. Nyt on kamala oikosulku nimissä, mutta lemppareihini kuuluu myös Yukin veli, aivan mahtava. Aijoo, nimihän oli Ayame. Samoin öääööä... Miten tämän nyt selittäisi. On siis Kisa ja se poika niin se poika oli omalla tavallaan hyvinhyvin suloinen :) Mutta samalla hyvin ärsyttävä. Ai niin! Unohdin kokonaan Harun. Ihana hänkin.
Minäkään en inhoa Tohrua. Tohru on.. No okei, myönnetään, välillä hyvin ärsyttävä pirteä liian ystävällinen tyttö, mutta silti pidän hänestä jotenkin. Ääh. Liian vaikeaa. Kaikista hahmoista on tehty sellaisia hyvin rakastettavia.
Ääh, rakastan kaikkia hahmoja jotenkin.Okei, hoen tota koko ajan :D
Mutta kiinnyin Akitoonkin kyllä jossain vaiheessa jotenkin (varmaan viimeisessä jaksossa) mutten kyllä siltikään kovasti siitä tykkää...
Mutta ei tuo sarja voinut tuohon loppua! Tai siis.... Eikös mangoja tule... 21? ja kun itse olen kai lukenut 8 tai yhdenksän mangaa, niin tuo viimeinen tapahtuma (tai no melkein, se Kyo juttu) niin tuli jo mangasarjan melko alussa. Tai siis puolessa välissä? jos oikein muistan Jaja, esiteltiinkö kaikki eläinradan ne ihmiset?

Nyt kyllä tekee mieli mennä kirjastoon tai divariin ja metsästää loput mangat käsiini, siis ne mitkä suomeksi on ilmestyny. Sillä en halua tuhlata niin paljoa rahaa niihin, vaikka hyviä ovatkin. Ja jos niitä todella tulee 21... Mjoo.

Mutta kiinnyin Fruits Baskettiin hyvin paljon tuon animen aikana. Aivan liian ihana sarja. <3

Ainiin joo. Rakastan tuota Fruits Basketin alku musiikkia<3 Ihana. Jotenkin... Aivan liian suloinen. Mutta loppumusiikista en ole niinkään varma. Ja välillä rupesi ärsyttämään se yksi musiikki se pimpimpim juttu :D jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2009, 00:21:37 kirjoittanut Orvokki »

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
« Vastaus #12 : Joulukuu 16, 2010, 14:47:31 »
Olen näköjään ensimmäinen joka tähän kirjoittaa ja tunnustaa ettei pidä Fruits Basketista. Olen katsonut animea joskus kolmen ekan dvd:n verran. Enkä tykännyt yhtään. Tälläiset sarjat eivät ole minun makuuni ollenkaan. Minusta kaikki hahmot olivat jotenkin niin ärsyttäviä. Erityisesti se päähenkilö tyttö jonka nimeä en edes muista. Tohru vai mikä se oli...
Sarja on minusta liian teini ja liian "pikkutyttömäistä" ihkutusta. En ole kyllä muutenkaan pitänyt tämän tyyppisistä sarjoista.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #13 : Helmikuu 05, 2011, 11:39:02 »
Oi, täällä on aihe tästäkin! *ihkutusta*

No, joka tapauksessa rakastan tätä sarjaa. Mangana ja animena. *lisää ihkutusta* Kuten joku jo tuossa mainitsikin sarja on vähän (siis vain vähän) teinimäinen, muttei liikaa... selitän tosi hyvin. Suosikkihahmoni ovat tällä haavaa Yuki ja Akito, aluksi en juurikaan pitänyt heistä, mutta mangan/animen edetessä aloin tykätä heistä yhä enemmän ja enemmän. Pidän myös Kisasta, Hirosta, Arisasta, Sakista, Hatorista, Momijista, Shiguresta ja Ayamesta. Ja niistä muistakin. Ai niin, suosikkiparini ovat ehdottomasti Akito/Shigure, Yuki/Machi(ei esiinny animessa) ja Arisa/Kureno(ei esiinny animessa).

Poissa idam

• Vuotislainen
  • Pottermore: OwlFloo171
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #14 : Syyskuu 12, 2011, 18:39:46 »
Kyllä kyllä, Fruits Basket on yksi minun lempi anime sarjoista ja DVD boxiki löytyy hyllystä :))

Fruba on jotenkin vain niin pirteä, hauska ja elinvoimainen (ehkä vähän outo sanavalinta xD) anime! Olen kyllä manga versioonkin hieman tutustunut ja sitä kautta sitten päätinkin ostaa boxin ja ihastuin sarjaan heti :3

Minun lempihahmoja on ehdottomasti Kyo ja Hatsuharu! ^^ mitä musiikkeihin tulee niin minun mielestä ne sopii hyvin sarjaan ja sen tunnelmaan :)

On pakko vielä paljastaa, että kun olen pahalla päällä, angstattaa tai muuten vain masentaa tai väsyttää niin mulla on aina joskus tapana vain ottaa joku Fruba DVD:istä ja kattoa pari jaksoa. Se piristää ihmeesti joka kerta! Sitte jaksan taas runnoa eteen tulevien ongelmien yli ja energiaa riittää rutkasti ^^ Mie olen joskus miettiny mikä Frubassa minuun vaikuttaa niin piristävästi ja tässä joskus totesin että varmaan se johtuu siitä että Tohru on niin pirteä ja iloinen aina, vaikka sattuisi mitä vain. Jotenkin se vain sitten vaikuttaa minunkin mielialaan, piristää ja antaa lisää energiaa :3

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #15 : Joulukuu 27, 2011, 00:12:26 »
Pidän paljon Fruits Basketistä ja se on yksi lempi anime sarjoista.
Pidän tästä myös mangana.

Törmäsin sarjaan kun eräs ystäväni lainasi sen minulle kertoen kuinka hyvä sarja on. Epäilin hieman mutta kun olin katsonut pari dvd:tä niin olin ihan koukussa. Sarja on niin söpö, iloinen ja hauska. 
Lempi hahmoni ovat Hatori, Hatsuharu ja Kyo.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.