Kirjoittaja Aihe: Tokio Hotel  (Luettu 6772 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Dunja

• Ankeuttaja
Vs: Tokio Hotel
« Vastaus #50 : Tammikuu 04, 2009, 14:41:20 »
Mä tykkään kans! Oon tykänny nyt varmaan semmoset vähän yli vuoden. Kaverin kautta bändiin tykästyin, vaikka ihan ensimmäinen kosketus bändiin tapahtui saksantunnin levyraadissa n. 2 vuotta sitten,  kun kuunneltiin Spring Nicht ja annoin sille 7 xD. Lempibiiseihini kuuluu An deiner Seite, Reden ja 1000 Meere. Liput keikallekin löytyy, mutta kun ei ne varmaan saa millonkaan tänne syrjäseen Suomeen tultua :(

Poissa Calamity

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Tammikuu 04, 2009, 20:54:46 »
Mulla on fanitusta takana nyt noin puolitoista vuotta. TH edelleen on yksi suosikkibändeistäni, mutta jotenki vaan on tullut rauhoituttua. Enää ei tule tuhlattua kaikkia rahoja julisteisiin, kun tajusin ettei nuo aiemmatkaan mahdu kaikki seinille. Yksi bändi muiden joukossa, tosin aika hitsin hyvä bändi :). Olen pitänyt koko ajan melko matalaa profiilia tästä TH:n kuuntelemisestani, esim. koulussa en pidä fanipaitoja, ja olen saanut olla ihan rauhassa. On tullu huomattua, ettei TH:sta kannata puhua julkisilla paikoilla :'D. Esimerkiksi olinpa tässä eräänä päivänä keikkajonossa, ja yks jonottaja valitti siinä miten sen serkku on kauhea TH-fani ja haukkui bändiä ihan tunteella. Ei viittinyt sanoa mitään vaikka mieli teki. Nykyään taidan muuten olla ainoa TH-fani meidän koulussa, niin se vain on että kyllä ne ihkuttajat lopulta katoavat.

Liput on ollu Suomen keikalle jo yli vuoden, edelleen jaksan uskoa, toivoa ja odottaa että he tulevat tänne pohjolaan. Mulla ei ole kiire mihinkään, antaa poikien pyöriä Ameriikoissa jos siltä tuntuu. Uutta levyä odotellessa. (:

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Lokakuu 05, 2009, 22:26:29 »
Ajattelinpa nostaa tämän topicin taas kartalle, nyt kun uusi levykin ilmestyi tuossa perjantaina. Mitäpä ootte mieltä Humanoidista? :)

Omasta mielestäni hyvin erilainen mitä aiemmat levyt, mutta tunnistaa kyllä TH:ksi. On tosi jännän kuulosta ko on käytetty palijon enempi jottain syntetisaattoreita. Jotkut biisit kuulostaa aivan kasari-musalta. :) Ostin levyn tänään (oisin oikeestaan hakenu sen jo perjantaina, vaanku opiskelijana rahat riippuu Kelan maksupäivistä..) Seisoin Stockan eessä kuuntelemassa ekaa biisiä ja oikiasti itketti. Siis olin vaan jotenki kauhian onnellinen että nyt VIHDOINKIN kuulee uutta TH:ta ja tirautin pari kyyneltä sen kunniaksi. Sitte ko seuraava biisi alko nii pyörin vaa paikallani ko en tienny miten päin olisin, se oli niin loistava. Oikiasti. Ihana. Lemppareita levyltä on Sonnensystem (Siis tää on koko levyn paras biisi!), Humanoid, Hunde, Träumer ja Screamin' (joka löytyy siis vaan siltä Deluxe Editionilta ymmärtääkseni.)
Forces collide.

koete

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Tammikuu 11, 2010, 16:27:07 »
Joo, olen kuunnellut reilu kolme vuotta Tokio Hotelia, ja edelleen kuuntelen. Humanoid on ihana levy, eka kerta oli vähän sillee ehm... mutta siitä se lähti. Tosiaan Screamin on pelkästään Deluxe-versiolla.

Enpäs kyllä muista minkä kappaleen olisin kuullut ekaksi. Saattoi olla Reden tai Spring Nicht. Kuitenkin kaverin ansioista bändin löysin. Tai olin kuullut jo ennen, mutta kaverin ansiosta aloin kuunteleen.

Lempibiisejä on monia, vaikee sanoo niistä edes muutamaa. varmaan kuitenkin menschen suchen menschen ja hilf mir fliegen. Noi nyt ainakin on kaks parasta. Tietty pidän kaikista muistakin ihan liikaa. Mutta joo. : D

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Helmikuu 03, 2013, 20:28:57 »
Aaah, Tokio Hotel, kutosluokan aikainen teinirakkauteni<3 ;D
Vuonna 2007 olin kuullut Übers ende der Welt -biisin KidsTop 20 -levyllä, en muista mitä olin tekemässä, läksyjä vai mitä, mutta olin pysähtynyt kuuntelemaan ja mietin, ett mikä ihmeen biisi tää on? No pitihän se levyn takakansi tarkistaa. Netissä aloin kuuntelemaan kyseistä biisii + jotain randombiisejä TH'lta. Samaisen vuoden joulukuun Suosikissa oli ollut juttua TH'sta + juliste ja tietenki mun oli ollu pakko saada lehti. Siskolta sain sinä vuonna Scream -levyn joululahjaksi. Poltettuna (siis sillä tavalla poltettuna, ett sisko oli pistäny niitä biisejä cd-levylle) sillä siltä levyltä puuttu An deiner Seite (ich bin da) -biisi, levykotelon kannet tai ne ihme lehtiset vai mitkä ne nyt sitte onkaa, mutta kummiski + CD oli sellane jännä.
 V. 2008 sain siskolta Zimmer 483 -levyn (mutta ihan kaupasta ostetun!). Sinä vuonna ostin Screamin kaupasta ja heitin siskoltani saamani levyn roskikseen - yhden riitamme takia.

Kutosluokalla fanitukseni oli huipussaan, mutta saatuani seiskaluokalla äidiltäni synttärilahjaksi Michael Jackson -fanipaidan TH -fanitukseni alkoi laantua ja nykyään vain katselen Tokio Hotel -julisteitani ja arvostan todella heidän musiikkiaan ja sitä, että innostuin saksan kielestä.

Lempibiisejäni en ala listaamaan, mutta jokaiselta levyltä löytyy vähintään neljästä kahdeksaan kappaletta, joista pidän erityisesti.

Niin juu.. Paras biisi on Reden, mutta myös mm. Sex (6) on hyvä..
Biiseistä puheenollen, huomasin topan alkupäässä tuon ^ viestin. Sex ei ole missään vaiheessa ollut Tokio Hotelin biisi. Ei missään nimessä!! Sex on ruotsia ja on suomeksi numero kuusi. Sechs on saksaa ja on suomeksi kuusi (6).
Anteeks tää päteminen, mutta oli pakko kommentoida.

Poissa fornever

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #55 : Lokakuu 06, 2014, 16:52:45 »
Pakko nostaa tämä keskustelu ajan tasalle, nimittäin uusi levy Kings of Suburbia ilmestyi muutama päivä sitten, mikä tarkoittaa sitä, että Tokio Hotel is bäk!

Henkilökohtaisesti olen ollut TH-fani viisi vuotta, välillä aivan överisti ranteet auki rakkaudesta -tyylillä, välillä taas hyvinkin maltillisesti. Silloin alkuaikoina fanitus oli oikeasti henkisesti rankkaa, käsittämätöntä tunnevyöryä suunnasta toiseen koko murrosikäisen sydämen voimalla. Pari vuotta meni ihan suvannossa, mutta nyt bändin alettua nousta luolastaan jotenkin muistaa taas sen kaiken ja elää uudelleen ne ajat.

Uusi levy on HYVIN erilainen kuin aikaisemmat, omasta mielestäni huonolla tavalla, mutta ei se nyt ihan läpimätäkään ole. Joitakin hyviä biisejä, mutta osa taas menee aivan ohi. Eniten odotankin ehkä poikien live-esiintymisiä, haastatteluja yms. Niin ja muuten, Georg on niiin kuuma! :D

Kuka muu uskaltaa vielä tunnustaa olevansa ikuisesti kirkuva fanityttö?

Poissa Aqutalio

• Vuotislainen
  • Pottermore: WaveSand28304
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #56 : Lokakuu 23, 2014, 21:47:22 »
hei fornever, hauska tavata täälläkin^^ pyörin myös tuolla THR:n foorumilla, jos vaikka tuo minun nickini soittaisi jotain kelloja

En ehkä ole ikuisesti kirkuva fanityttö, mutta Tokio Hotel tulee pysymään luultavasti aina mun matkassani. Aloin kuunnella bändiä ala-asteen vitosluokan ja kutosluokan välisenä kesälomana. Nyt olen tämän kevään ylioppilas ja jopa minä kehnolla lyhyellä matematiikallani voin tehdä siitä laskutoimituksen ja tulos on, että se tekee yhteensä seitsemän vuotta. Ei jotenkaan tunnu siltä, että aikaa olisi kulunut jo niin paljon, paitsi en vieläkään ole tajunnut, että esimerkiksi kaksoset ovat jo 25-vuotiaita! Jotenkin aina muistan ne 19-vuotiaiksi pojiksi. Faniuden kohokohta oli luonnollisesti keikka Helsingissä 7.3.2010. Se oli hieno päivä :)

Totta kai välillä oli aikoja, etten ollut niin aktiivisesti perillä asioista, varsinkin Humanoidin jälkeen. Menihän siinä viisi pitkää vuotta, että jotain uutta saatiin. Mutta nyt kun tosiaan KoS on julkaistu ja bändi herännyt ja sen myötä fanit, niin on tosi hienoa. Samaan aikaan tosi nostalgista; sellaista millaista oli kun järkyttävä Tokio Hotel-buumi loisti Suomessa, mutta myös jännittävää, koska nyt on täysin uuden aikakauden aika. Valitettavasti Suomessa ei ole enää kovinkaan isoa fanikantaa jäljellä. 

Silloin yläasteikäisenä oli hyvin vaikea myöntää pitävänsä bändistä, kun se oli sitä kamalinta "ihkutus-aikaa" ja kaikkea TH-asiaa - sekä positiivista että negatiivistä - pursusi ovista ja ikkunoista. Mutta nyt pystyy sanomaan, että bändiä kuuntelee, eikä sitä tarvitse mitenkään selitellä - se on ollut helpottavaa. Ensinnäkään, harva oikeasti muistaa sitä TH:n kulta-aikaa (mun mielestäni kirottua aikaa, oli jotenkin ahdistavaa, kun kaikki "kuuntelivat" bändiä, lue: kuolasivat kaksosia) ja toiseksi, on itse kasvanut sen verran, ettei kukaan näe vaivaa siitä, että mitä kuka kuuntelee.

Pidän tästä uudesta levystä ja on varsinkin lenkkeillessä kovassa soitossa. Oon myös pakottanut kavereitani kuuntelemaan Kos:ia kaikissa illanistujaisissa ja kissanristiäisissä.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”
― Bernard M. Baruch

Poissa fornever

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #57 : Marraskuu 08, 2014, 14:43:04 »
Korjaan muuten tuohon edelliseen viestiini sen verran, että useiden kuuntelukertojen jälkeen oon oikeasti alkanut tykkäämään KOS:sta tosi paljon! Nimenomaan ehkä lenkille tosi hyvää musiikkia, sillä joitakin poikkeuksia lukuunottamatta sanoitukseltaan ehkä vähän yksitoikkoisia biisejä. <-- huom! Oma henkilökohtainen mielipide. :D

Poissa Koruto Rini

• Suklaan suurkuluttaja
  • Vuotislainen
  • Anna hali!
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #58 : Joulukuu 28, 2014, 22:59:26 »
Mä olen mukavasti kadottanut puolet mun aivoista sitten sen jälkeen kun ensimmäisen kerran Tokio Hotelista kuulin. Ja sekin oli matikantunnilla, kun erän tytön puhelin alko soimaan, soittiksena mikäs muukaan kun Durch den Monsun.  Menin tunnin jälkeen ko. tytön juttusille ja kuulin kappaleen olevan Tokio Hotelin. Ja seuravaks vietin kaks yötä putkeen TH:ta kuunnellen ja päivisin kuulokkeet korvilla. Edelleen sama juttu. Tosin nykyään malatan välillä nukkuakkin.

Mä olin aiemmin ihan surkee kielissä, varsinkin ku äiti pakotti ottamaan saksan. Ei oo tilanne parantunu, mitä nyt osaan ulkomuistista suomentaa kaikki TH: biisit. Opettajilt menee aina hermot, kun vihkot on täynnä piirrustuksii Tomist, Billist, Georgist ja Gustavist :D

Mä taidan tosiaan puhua erittäin paljon Tokio Hotelista, kun mun paras kaverikin nukahtaa suurin piirtein heti kun mä avaan suuren suuni.

Onks kukaan muu yhtä tärähtäny tai tärähtäneempi?

Ja ai niin :D Mä sulan lätäköks lattialle aina, kun nään sen vieon missä Bill syö purkka <3<3<3<3<3<3<3 Tai sen missä se nyrpistää nenää <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kuka jakso lukea tän sekoilun? xD
Tokio Hotel <3<3<3