Kirjoittaja Aihe: Tokio Hotel  (Luettu 8924 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • http://liberty.vuodatus.net
Vs: Tokio Hotel
« Vastaus #25 : Joulukuu 25, 2007, 00:06:02 »
Olisin kovasti halunnut tulla keikalle. En mitenkään suurena fanina vaan ihan vain katselemaan, millainen meininki. Livebändit ovat elämäni suola nimittäin. Oltiin yhden kaverini kanssa jo ihan varaamassa lippuja istumapaikoille, mutta sitten tuli rahaesteitä. Jos olisin tosi fani niin olisin kyllä mukisematta maksanut tuon 49€, mutta en kyllä ihan vain fiilistelyn vuoksi oikein viitsi. On muitakin rahareikiä tiedossa nimittäin.

Levyn sain kuitenkin joululahjaksi ja ihan mielellään tuotahan kuuntelee. Laulajan ääni on minun korvaani ainakin hyvinkin miellyttävä ja minusta on ihanan eksoottista kuunnella saksankielistä musiikkia. Olen aina ollut sitä mieltä, että saksa on todella ruma kieli, mutta täytyy nyt kyllä ottaa vähän takaisin ja sanoa, että laulettuna oikeastaan aika sointuisa kieli.

Sanat vaikuttavat aika synkiltä, mitä nyt niistä vähän ymmärrän muita kieliä soveltamalla. Vähän häiritsee kyllä se, että en saa tästä bändistä kaikkea haluamaani irti tuon kielimuurin takia. Olen aina ollut lyriikkakriittinen ihminen musiikkia kuunnellessani. Sanat kuitenkin ovat aika olennainen osa kappaleen sanomaa. Melodiat kuitenkin vetäviä, ja minuun toimivat etenkin nuo melodisemmat kappaleet kuten Spring nicht (älkää tappako jos kirjoitin väärin).

Sellaista nyt ainakin ensivaikutelmana siis. Pidän konseptista, vaikka minua hieman hämääkin se, että laulaja on niin kovin kaunis. Kauniit miehet tuntuvat olevan niin harvassa, että sellaista ei vaan voi käsittää, kun sattuu kohdalle. Henkilökohtaisesti en pystyisi laittamaan seinilleni kuvia bändistä, jonka miespuolinen laulaja vetää vertoja omalle ulkonäölleni!!(Siis tämä ei ollut mikään hyökkäys niitä vastaan, joilla julisteita seinillä on vaan lähinnä kuvaa sitä ihmetystä, jolla suhtaudun sen laulajan kauneuteen. Se on häkellyttävää!!!)
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Joulukuu 25, 2007, 18:59:07 »
Tokio Hoteliin itse tutustuin kun Suosikin välissä oli juliste, ja haastattelu. Olen juuri aloittanut fanituksen, mutta omistan jo kolme levyä (niin vaan tapahtuu, jos on äidin pikku lellikki =D).

Ehkä kuulostan Bill -ja Tom Kaulitz ihqu daa tyypiltä, mutta pidän kyllä Billistä eniten. Billin ääni soi suoraan sydämeen. Se on myös ihanalla tavalla jotenkin lapsellinen, kun hän laulaa saksaksi. Pidän yhtyeen biiseistä englanniksi enemmän, koska en ymmärrä saksaa, ja sanoitukset merkitsevät hyvin paljon. Lempibiisejä ovat "Monsoon", "Love is dead", "Don´t jump" sekä "Rette Mich" (mutta lempparibiisi on "Love is dead").

Kyugi

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Joulukuu 27, 2007, 20:56:20 »
Jeespoks, toinen lempibändini on ^^ Saksan kieli kuulostaa myöskin minusta kovinkin eksoottiselta (ihan kuin sitä ei tarpeeksi kuuntelisi musiikkia japaniksi x3) ja Billin ääni soi mukavasti korvaan. En ole kauhean kauaa kuunnellut Tokio Hotelia, aloitin tuossa kesäkuussa. Ensimmäinen biisi jonka kuulin taisi olla Durch den monsun, ja siitä se sitten lähti. Olin pyörtyä kun sain joululahjaksi Zimmer 483-cd:n ja nyt minulla onkin uusi lempilevy.
Saksaa en ymmärrä, mutta silti saksankieliset kappaleet kuulostavat paremmilta kuin englanniksi. Lempparibiisejäni ovat An deiner seite (Ich bin da), Reden, 1000 meere, Leb' die sekunde ja Schrei.

Keikalle en pääse, koska liput maksaa liikaa ja jäähallilla ei näkisikään mitään, ja pelottaa vähän että ihmiset talloisivat tämmöisen hukkapätkän jalkoihinsa. Ei se sillä lailla harmita, kyllä ne tulloo uudestaankin.. Ehkä.

Schnee

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Joulukuu 27, 2007, 21:25:28 »
Mie tykkään kanssa. Hyvää musiikkia tekevät ja sanat ovat kivat. Kuuntelen mielummin saksaksi, se sopii jotenkin paremmin heille, tai sitten tykkään vain kuunnella välillä jotain muuta kuin englantia ^^. Saksankieliset sanoituksetkin kuulostavat yleensä paremmilta kuin englanniksi käännetyt (miksihän..?), ja muutenkin.. Ymmärrän sanat aika hyvin, kiitos muutaman vuoden saksanopiskelun, ilman sanojen ymmärtämistä en varmaan tykkäisi kuunnella saksankielisiä biisejä yhtä paljon. Suurin osa sanoituksista on aika surullisia (okei melkein kaikki), mutta se on vaan ihan hyvä, aika vaikeaa kuvitella niille jotain iloista tanssibiisiä xD 
Aika moni TH:n biisi on hyvä, parhaat on luultavasti 1000 Meere, Vergessene Kinder ja Rette Mich.. Tykkään Billin äänestä.

Keikalle en luultavastikaan tule, meidän perhe ei ole ihan niin rikas eikä säästeleväinen että saisin liput, minkä lisäksi auto hajosi eikä ne kyllä varmaan muutenkaan olisi lähteneet viemään minua sinne, sen verran kaukana asutaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 2008, 00:29:51 kirjoittanut Schnee »

Sakura

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Joulukuu 28, 2007, 10:44:03 »
Keikalle menen, vaikka aivot tahtovat räjähtää muutenkin.

Lainaus käyttäjältä: Schnee
-- aika vaikeaa kuvitella niille jotain iloista tanssibiisiä xD

Tanssibiisistä puheenollen, marssipa Youtubeen ja kirjoita hakuun Ready, set, go AFI Remix tai jotain sinnepäin. Jade Pugetin miksaama versio, julkaistu Scream America -sinkulla. Nam.

Kukkelikuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Joulukuu 31, 2007, 12:08:26 »
Heiij! Täällä myös yksi fani ^^ Aloitin siis Tokio Hotelin kuuntelun joskus alkusyksystä, onneksi ennen kuin kaikki alkoivat huomata sen. Luin ensin suosikista jonkun pikku-jutun ja ajattelin että "jaahas, taas tommonen sekopääjengi..." Sitten, tättädää, kun kuulin heidän kappaleensa radiosta (Spring nicht) olinkin ihan että onko ne noin hyviä? Seuraavassa hetkessä huomasin, että minulla oli kansiossa lähemmäs kolmekymmentä Tokio Hotelin kappaletta, seinällä kaksi julistetta ja pöydällä levy. Ja muutama piirrustus Billistä ja Tomista. Siis tämänhetkinen tilanteeni.

Suosikkini on ehdottomasti Bill. Sen ääni soi aivan suoraan sydämeen ja jää sinne kiinni. Illalla päässä soi Spring nichtit ja silmissä pyörii 1000 Meeren musiikkivideo. Se muuten pyörii nytkin tuossa taustalla :P Lempikappaleeni heiltä ovat 1000 Meere, Spring nicht (Don't jump) ja Vergessene Kinder. Spring nichtistä olen tehnyt myös suomennetun version ja suunnitelmissa olisi suomentaa myös joku muu kappale.

Tokio Hotel-aiheinen foorumikin on muuten tehty, löytyy täältä ---> http://p1.foorumi.info/tokiohotelfi/index.php Sinne vaan.

Muoks...
Mietittyäni nyt asioita... Välillä hävettää myöntää, että pidän Tokio Hotelista. Koulussa eräs ystäväni näpäyttelee koko ajan jotain ilkeää Billistä. Esimerkiksi: "Jos Sini laittaisi tukan samalla lailla kun se sen "pörröpää"[erittäin ivallisesti], me ei mahduttaisi tähän penkille istumaan! *heh heh eikös ollut hyvä vitsi, hee hee*" Se tekee minut kovin surulliseksi, ja välillä olen kunnolla suutahtanutkin tälle ystävälleni. Mesessä tosin. Raiskasin samalla capsin ja huusin että en minäkään hauku beatlesia ja bob marleyta aivan p*skaksi. En huomauttele ivallisesti bob marleyn hiuksista, enkä huutele ikäviä lauseita. Tämä kaikki on minusta surullista. Hän on kuitenkin ystäväni. Sitä paitsi jos lähettäisin hänet kuuseen, menettäisin ehkä parhaan ystävänikin. Vaikka hän on bestikseni, hän on silti tämänkin ystävä. En tiedä, kummanhan valitsisi. Tyypin, joka katsoo samaa sarjaa kuin hän, vai tyypin,jolla on hauskemmat jutut. Minusta tuntuu että hän valitsisi tämän "haukkujaystävän". Varoitus siis sinulle, "haukkujaystävä", jos luet tämän. Ystävyytemme on pienestä kiinni. Saat itse päättää tuhoatko sen ja saat minusta vihollisen, vai haluatko jatkaa ystävyyttä. Yhtä hullunmyllyä tämän on. Surullista, joudun taistelemaan ystäviäni vastaan saadakseni pitää siitä mistä pidän. Surettaa. Pitäsisköhän minunkin ruveta erakoksi ja olla koulupäivät yksin...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2008, 15:18:33 kirjoittanut Kukkelikuu »

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #31 : Tammikuu 09, 2008, 23:26:38 »
Ala emoksi, meillä on hauskempaa. :'D Joo tuota, täysin sama ongelma mulla. Mää vaan oon todennu että antaa olla. Kavereitahan me kaikkien kanssa ollaan, mutta otan enemmänki vitsillä kaikki niitten jauhamiset. Ei kaikkee kannata tosissaan ottaa. Ja ystävyyttä ei tartte lopettaa sen takia ettei voi kuunnella sellasta musiikkia ku haluaa. Sillo vaa pittää saaha kaveri ymmärtämään ettei ne voi sua muuttaa haukkumalla. :)
Forces collide.

Poissa Shadow

• Postipöllö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #32 : Tammikuu 23, 2008, 18:30:59 »
Ah. Tokio Hotel. Ihana aihe <3 Oikeasti, TH on ihana bändi <3 Rakastan Monsoonin (in inglish, duuud!) alkua, se on jotenkin niin...ihana... Minulla on Durch Den Monsoon kännykässä soittarina n_n Sitä on kiva kuunnella...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2008, 21:09:20 kirjoittanut Shadow »

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Tammikuu 23, 2008, 18:59:04 »
Kuuntelen Tokio Hotellia jonkin verran.
Kuuntelin enemmän ennen tätä ihkutusta massabändi -juttua.
Silloin tosin taisin itse ihkutella Billiä ja niitä lauluja. Minulla on Schrei ja Zimmer mp3-soittimella ja sitten jotain julisteroinaa, Helsinkiin en pääse katsomaan. (Pöh)
En oikein osaa sanoa suosikkibiisiäni, tykkään kyllä ehkä hieman enemmän Schrei -levystä kuin Zimmeristä. TH:n enkku (Siis Billin enkku...) on mielestäni hieman könkköä.
Nyt kun on tullut se ihkutus, niin en fanita TH:ta enää niin hulluna, siihen kyllästyi että sitä ihkuteltiin liikaa, arvostan toki poikia kovasti vieläkin, osaavat ne soittaa, ihme kyllä: tyypit (Geoa lukuun ottamatta) eivät osaa edes nuotteja, mutta ei se ole ollut ilmeisesti este maailmanvalloitukselle.

Tuo foorumi on minun mielestäni aika rasittava, siellä on liikaa ihkutusta.

Joo, minun mielipide, kiitos.
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Saiga

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Helmikuu 09, 2008, 15:41:25 »
Mä rakastan Tokio Hotellia! Bill on niin ihana. Sillä on tosi hyvää musaa. Mun lempi-biisi on ehkä Monsoon tai joku muu. Harmi, että mä en saanu enää lippuja niitten keikalle. :(

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
« Vastaus #35 : Helmikuu 14, 2008, 15:25:18 »
En jaksanut tekstiä lukea mut yks kaveri tätä kuuntelee ihan mielissään joten kysynkin: Lauletaanko tässä englanniksi, luin kuitenkin että oli saksalainen bändi...
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #36 : Helmikuu 14, 2008, 16:10:25 »
Minun suhdettani Tokio Hoteliin voisi kuvata viha-rakkaus suhteeksi. Tai sanotaanko nyt vaikka näin, että minua suorastaan raivostuttaa, kun se on niin hyvä. Kun en tuosta saksan kielestä niin välitä (opiskelin 7 vuotta, jonka aikana onnistuin saada jonkin hirveä suuren kielteisen asenteen ko. kieltä kohtaan). Niin että periaatteessa en haluaisi yhtään pitää siitä bändistä, varsinkaan niistä saksankielisistä kappaleista, mutta silti se on aika hyvä. Onhan sillä jotain enkunkin kielisiä biisejä (kai), mutta silti jotenkin periaatteesta en halua pitää siitä.

Eräs saksalainen kaverini (viime vuonna täällä vaihto-oppilaana) kertoi, että saksassa Tokio Hotel ei ole niin suuressa huudossa, kuin ulkomailla. Tai sitä kyllä kuulemma kuunnellaan tosi paljon ja lähes jokainen omistaa levyn yms, mutta jos julkisesti tunnustaa kuuntelevansa tätä bändiä, niin tekee samalla "sosiaalisen itsemurhan". vähän sama, kuin joku Antti Tuisku oli joskus täällä :D. Että sellaista tuolla maailmalla.

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #37 : Helmikuu 16, 2008, 17:32:29 »
Eräs saksalainen kaverini (viime vuonna täällä vaihto-oppilaana) kertoi, että saksassa Tokio Hotel ei ole niin suuressa huudossa, kuin ulkomailla. Tai sitä kyllä kuulemma kuunnellaan tosi paljon ja lähes jokainen omistaa levyn yms, mutta jos julkisesti tunnustaa kuuntelevansa tätä bändiä, niin tekee samalla "sosiaalisen itsemurhan". vähän sama, kuin joku Antti Tuisku oli joskus täällä :D. Että sellaista tuolla maailmalla.

Minä olen kuullut samaa. Meidän koulusta oli porukkaa vierailulla Saksassa tuossa syksyllä. Siellä oli kuulemma koulussa selkeä jako noloihin Tokio Hotel -faneihin ja muihin. Kaikkein koomisinta oli, että joiltakin meidän koululaisilta oli heti kättelyyn alettu tivata, mitä mieltä he ovat kyseisestä bändistä. Uskomatonta, että voi olla noin tarkkaa yhden bändin takia!!!
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

lillie

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Helmikuu 17, 2008, 10:23:16 »
Minä pidän kyseisestä bändistä todella paljon. Keikallekkin olen menossa. Billin ääni on vain niin lumoava, ja on jännä kuunnella schreitä ja zimmeriä, ja vertailla, kuinka paljon Billin ääni on muuttunut niiden välissä. En osaa sanoa, kummasta pidän enemän, molemmat ovat ihania. On kiva, että pojat olivat Schreitä tehdässään suunnilleen ikäisiäni, niin sanat sopivat jotenkin elämäntilanteeseeni. Tosin minuakin ärsyttävät nämä ihmiset, jotka luulevat, että bändiin kuuluvat vain Bill ja Tom, mutta eihän bändi olisi mitään ilman Georgia ja Gustavia. Vähän vaikea siinä olisi soittaa ilman bassoa ja rumpuja.
Löysin bändin oikeastaan vasta EL:lästä, mutta sitten se oli menoa. Kaverini tykkäsivät TH jo ennen sitä, niinpä olin kuullut jotain jo aikaisemmin, mutta en ollut kiinnostonut, mutta päätin ihan mielenkiinnosta katsoa sen esityksen. Tujotin varmaan sen neljä minuuttisen, minkä se esitys kesti, suuauki telkkarin ruutus. Oli se vaan niin ihana.
Minäkin olen kuullut noista yllämainituista jutuista TH:n suosiosta saksassa, valmentaja kertoi, että heidänkin koulussa vaihto-oppilaat olivat sanoneet, että Tokio Hotel on vitsi saksassa
Minä olen kuullut samaa. Meidän koulusta oli porukkaa vierailulla Saksassa tuossa syksyllä. Siellä oli kuulemma koulussa selkeä jako noloihin Tokio Hotel -faneihin ja muihin. Kaikkein koomisinta oli, että joiltakin meidän koululaisilta oli heti kättelyyn alettu tivata, mitä mieltä he ovat kyseisestä bändistä. Uskomatonta, että voi olla noin tarkkaa yhden bändin takia!!!

Täysin samaa mieltä. Toivottavasti tollaista ei tule suomeenkin.

Acary

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Helmikuu 18, 2008, 15:53:06 »
Silloin joskus kun puolitoista vuotta sitten aloin lukemaan saksaan tuli kuunneltua yhtä biisiä. Yhtäkkiä koko sonta levisi ja nyt en voi sietää bändiä. Musiikki on hirveää ja jäsenet ovat hirveitä. "Bill on ihQ!" -huutoja kuuluu koulussakin joka nurkan takaa, huoh. Eivätkä kaverit usko että HOMOJA OVAT. Ja Bill on nainen :)

Sakura

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Helmikuu 18, 2008, 20:16:49 »
Hah, Billiä ei enää saisi naiseksi paitsi leikkaamalla - harmi sinänsä :D Minun silmiini se - hän - ainakin on muuttunut niin paljon; ei ole enää yhtä laiha (mikä kai on hyvä asia, paitsi minulle, koska satun omistamaan sairaalloiset kauneusihanteet), naamakin kuin mikäkin pulla ja hiukset voi luoja, ne menevät jo kirjaimellisestikin yli. Käsitykseni Billistä ovat siis muuttuneet aika rajusti viime aikoina, en enää jaksa ihannoida sitä yhtä naurettavasti kuin joskus, en voi kuvitellakaan, että se olisi oikeasti ah-niin-ihanan naiivi romanttinen pikku enkeli. Olen kyllä hyvin taipuvainen kyynisyyteen sun muuhun, joten... - ja tottunut arvostelemaan TH:ta rankastikin (siitä huolimatta, että se on edelleen ainoa bändi, jota voin lähellekään kutsua fanittavani/fanittaneeni). Olen varmaan sanonutkin, että minunkin osaltani tämä on eräänlainen viha-rakkaus -suhde, siis koko taipaleeni TH:n kanssa.

Niin, enemmän pidin siitä naisellisemmasta (ja pienemmästä/nuoremmasta) Billistä (pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty / en meidän taloon lisää aikuisia halua, joo lol 8)), ja pidän myös ajatuksesta, että Bill olisi homo, vaikka herra onkin suvainnut kieltää sen. Toistaiseksi :D

Tuosta TH:n maineesta: minunkin saksalainen kirjeystäväni vihaa TH:ta, ja tunnustan löytäväni ripauksen samaa asennetta itsestäni mutta se on kovin ristiriitaista. Ei minua varsinaisesti varmaankaan hävetä kuunnella TH:ta - ehkä siksi, etten julkisesti julista sitä, paitsi ystävilleni, ja ystäväpiirissäni juttu on taas täysi vitsi - mutta Saksassa ei oikein tehnyt mieli antaa DDM-soittoääneni kaikua kadulla saati sitten ostaa niitä TH-kenkiä (jotka kuitenkin hankin ja tuliaisiksi pikkusiskolleni siis, sillä fanituotteita en itse harrasta).

Mitä mieltä muuten olette tästä T/B -ilmiöstä? Entäpä suhteenne TH-fanfictioniin? :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2008, 21:00:26 kirjoittanut Sakura »

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ProphecyHowl3
« Vastaus #41 : Helmikuu 22, 2008, 12:11:26 »
Henkilökohtasesti tykkään kyllä lukea ficcejä, ja mielellään nimenomaisesti T/B-parituksella. Se vaan, että olen törmännyt vasta yhteen hyvään ficciin ja niitä kuitenkin on tullut luettua. Jotenki se, että Tom ja Bill on veljeksiä, on suhteellisen helppo unohtaa, koska ne on niin erinäkösiä tai jotakin. En oikeastaan osaa sanoa miksi twincesti muutenki uppoaa muhun. :/

Näitä TH-ficcejä kuitenki suolletaan ulos väkisin, ja kaikki on samanlaisia. T/B, tai joku muu bändinsisäinen paritus, tai sitten fanitypy kirjoittaa niin että hänet ITSENSÄ paritetaan Billille tai Tomalle, ja kaikki on onnellisia. Kuka jaksaa lukia sitä että joku itselleen aivan tuntematon random-fani paritetaan TH-pojalle? (Enkä siis tarkoita että tuntisin TH-pojat, mutta niistä silti tuntee tietävänsä vähän enemmän kuin jostain fanista.)

Jahas, ja jälleen kumosin kappaleessa kaksi puolet siitä, mitä sanoin kappaleessa yksi. -__-'
Forces collide.

Larzku

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Maaliskuu 05, 2008, 08:48:42 »
Totta kai mie nyt TH:ta kuuntelen!!
Vaikka en kovin kauan olekkaan kuunnellut. Sain  muistaakseni kuulla siitä serkkuni kautta joka oli ihan fani ja ekan biisinkin taisin häneltä saada, vaikka en muistakkaan mikä se oli.

Lempi biisejä on monta, mutta voisin mainita niistä parin:
Vergessene Kinder, Read set go , Lass uns hier raus, Hilf mir fliegen jne...

Mutta totta kai, melkein kaikki Tokio Hotellin biisit ovat mahtavia.

Suukkoja ja terkkuja Kaulitzin kaksosille!<3
He ovat ihania!!

Larzku
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2008, 09:04:35 kirjoittanut Larzku »

Kukkelikuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Huhtikuu 26, 2008, 22:42:09 »
Hyviä uutisia täältä :D Paras kaverinikin hurahti TH:n! ^^ Mesessä vaihdellaan kuvia ja avatareja, hölistään, selitetään omia teorioita, jne., jne.

Nykyisin lempikappaleitani heiltä ovat mm. Monsun o koete (Durch den Monsunin japaninkielinen versio), Hilf mir fliegen, Reden, An deiner seite ja Spring nicht. Zimmer ja Scream levyhyllystäni löytyy, siskolla schrei. Ja ostin Schrei live DVD:n. Olisin ostanut Zimmer-DVD:nkin, mutta se vietiin ennen kuin sain rahaa :(

Olettekos löytäneet   sitä "piilotettua" biisiä Zimmeriltä? Kuulemma pitäisi kuunnella ensimmäinen kappale (Übers ende der Welt) loppuun, ja kelata sitten takaisin kohtaan 2.30. Minun levyni on poltettu kaverilta, en ole löytänyt, johtuneekohan siitä ettei ole aito...

Sakura

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Huhtikuu 27, 2008, 17:18:27 »
Olettekos löytäneet   sitä "piilotettua" biisiä Zimmeriltä? Kuulemma pitäisi kuunnella ensimmäinen kappale (Übers ende der Welt) loppuun, ja kelata sitten takaisin kohtaan 2.30. Minun levyni on poltettu kaverilta, en ole löytänyt, johtuneekohan siitä ettei ole aito...

Kai se löytyisi jos jaksaisi etsiä, mutta tuo ko. biisihän on pätkä In die Nachtista, joka löytyy kokonaisena Spring Nicht -sinkulta, niin että enpä ole jaksanut nähdä tuota kelailuvaivaa :)

Partybansku

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Heinäkuu 04, 2008, 18:19:10 »
Hei täällä kans fani! Bändiä on tullu fanitettua nyt vuoden, kun kesän 2007 lopulla ekaa kertaa kunnolla kuulin heidän biisejä. Nyt olen sitten ihan totaalifani ja on liput keikallekkin,jos se joskus uusittaisiin. Suosikkibiisi on tällä hetkellä varmaan Vergessene Kinder, 1000 meere ja Reden (xD).

Caribu

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Heinäkuu 12, 2008, 17:52:53 »
*Kiljuu*
No ehkei kummiskaa:D Juu, itse olen aivan täynnä Tokio Hotellia. Päivässä kuuntelen maybe viis tuntuu putkeen jos sille päälle satun. En yhtään tiedä mikä tästä bändistä tekee niin hyvän, mutta itse olen aivan lääpälläni Bilin silmiin ja ääneen:D Että eh eh.

Aloitin kuuntelun aika äskettäin. Taisi tulla tämä Tokio Hotellin fanitus käyntiin, kun katselin erään kaverin huonetta webbiksen kautta... Juu, hänelläpä oli monta(ainakin 40) Tokio Hotellin julistetta. Ensimmäisenä kysyin "Ketä hemmetin ääliöitä noi on?". No kaveripa siinä sitten varmaan viisitoista minuuttia selitti Tokio Hotellista. Olin kuullut bändistä aikaisemmin ja kaverin selostuksen myötä haukuin sen lyttyyn. Juu, sitten tämä kaveri sai tietää etten koskaan ollut kuullut mitään bändin biisiä. Pakolla sitten jouduin kuuntelemaan yhden kappalaan, nimittäin Spring Nicht oli kappale. Olin aluksi ihan, kuka vitsin nainen toi on????????????????? Yritin olla jotenkin että ei paljon kiinnosta, mutta hieman vaikeaa oli. Rupesin siinä sitten hokemaan vähän hyvä, vähän hyvä, yms. Niin, en kautta sitten rupesin kuuntelemaan:DDD Ja tuossa joku aika sitten ostin Tokio Hotellin levyn ja olin ihan että JEEEEE!!!!! Sitten kerroin tälle aikaisemmin mainitulle kaverille ja erän olikin;" Siis mitä sie teit?". Olikin sitten kaveri siirtynyt Linkin Park linjalle.....

Parhaita kappaleita ovat ihan ehdottomasti Spring Nicht ja Heilig. Ihania biisejä silti kaikki<333 Pakko myöntää, että tuosta pikkuBill äänestä en tykkää yhtään.........

Harmittaa vaan tässä jälkeen päin, että en ruvennut opiskelemaan saksaa. Olisi ollut tuossa vitosella mahdollisuus aloitta se, MUTTA VOI OLIN ÄÄLIÖ!!!! Harmitttaa aivan hirveästi ja taas yksi aihe lisää josta voin kaverille olla kateellinen. AAAAARRRRGGHHHH ärsyttää:DD
Olenpa huomannut, että kun menee oikein huonosti ja ärsyttää, kannattaa kuunnella Tokio Hotellia. Oih siinä menee huono tuuli ohi:D

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #47 : Heinäkuu 12, 2008, 18:18:28 »

Täysin samaa mieltä. Toivottavasti tollaista ei tule suomeenkin.

o.O no, ainakin minulla jos kerron ihmisille että fanitan tokio hotelia, saan naurut päin naamaa ja kommentin "v*tun poikabändi, miten sä kehtaat?! fanitatsä jotai antti tuiskuuki??"
Ärsyttävää! Ja sitä paitsi, ei antti tuiskussakaan ole mitään pahaa o.O Tai sitten suuri osa nuoristä täällä päin on vain asenneongelmaisia, jos kukaan muu ei ole asiaa huomannut u.u

En minä muiden mielipiteistä sinänsä välitä, mutta alkaa vaan ärsyttää kun toisten lempibändiä pitää alkaa dissata :D kyllä minä th:ta kuuntelen muunkin, kuin vain sen takia että 75% bändin jäsenistä nyt vain sattuu olemaan mielestäni söpöjä -.-'
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Cindu

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Heinäkuu 13, 2008, 21:24:39 »
Ihan hyvähän tuo Tokio Hotel on. Muutamia hyviä biisejä sillä on. En vihaa sitä en kuitenkaan ihailekkaan sitä. Hieman ärsyttää kun jokapaikassa on vaan Tokio Hotel ja sitten jokapaikka on täynnä sen faneja, ei kai siinä mitään pahaa oo mutta monet ihquttaa sitä koulussa ja silleen eikä sitten siellä huomioida muita bändejä. Ja sitten esitetään kovaa miten hyvä bändi se on vaikka sen mielestä se olisi ihan okei.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #49 : Heinäkuu 24, 2008, 01:43:25 »
Kuulin ensimmäisen biisin tässä jokunen vuos takaperin, mutta silloin se ei oikeen vielä iskenyt, mutta muutama kuukaus sitten jotenkin tuli sellanen olo että mä haluun kuulla TH:Ta ja tässä ollaan nyt kuuntelen jopa niitä Devilish biisejä heh aivan loistava Bänri.
Lempipiisii ei oikeestaan ole sillä jokaisessa on oma tarinansa, mutta sanotaan nyt vaikka Don't jump ja Durch den monsun
oon tälläänen kempeilijä :)
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...