Kirjoittaja Aihe: Minkä taian haluaisit osata?  (Luettu 48399 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Minkä taian haluaisit osata?
« Vastaus #75 : Maaliskuu 24, 2009, 15:59:11 »
Hmm... En tiedä onko tämä ihan loitsu, mutta olisi kiva osata olla näkymätön ilma näkymättömyysviittaa, kuten
Dumbledore. Kai se jonkinmoinen loitsu on. Tämä sen takia, koska olisi todella kiva kuunnella toisten keskusteluja esim. päästä paikkoihin,
joissa keskustellaan asioista, mikä "on kiellettyä sinulta" *pyöräyttää silmiään* Olisi kiva päästä myös sen loitsun avulla vaikka
elokuvateatteriin joutumatta maksamaan ollenkaan. :P >:)

Toinen kiva loitsu olisi komennuskirous. Sen avulla voisi käskeä ihmisiä tekemään ihan hulluja asioita, esim. Sano tuolle tyypille,
että tykkäät hänestä
ym. Vähän noloa, en ihan tekisi kaverilleni sillä tavalla, mutta jollekulle jota inhoan >:D

Myös keholeijus olisi todella hauska, menisin mieluusti herättämään jonkun perheenjäseneni sillä tavalla, hih! :D Olisi ainakin hetken
hauskaa nähdä heidän ilmeensä, mutta hauskanpito loppuisi siihen, kun he tajuaisivat, kuka sen teki :/ xDDD

Taika, jota missään nimessä en haluaisi osata on Lukilitis. Minua pelottaa jo pelkkä ajatuskin kuvitella mitä liikkuu esimerkiksi paappani päässä taikka veljeni. Mielestäni on parempi, jos toisten mielet pysyvät koskemattomina :)
Tuon on minun mielestäni juuri se loitsu mikä pitäisi osata!! :) Oli niin hauskaa päästä tutkimaan toisten ajatuksia ja katsomaan,
mitä mieltä he oikeasti ovat jostain :) >:) Olen ilkeä, myönnän sen :) mutta minkäs minä sille mahdan ? :D
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Clayr

• Kynsikäpälä
  • Vuotislainen
  • Viallinen Rellestäjä
    • Scrolli
« Vastaus #76 : Huhtikuu 08, 2009, 18:53:19 »
Mietin tätä jo joskus aikaisemminkin, silloin ehdoton vaihtoehto oli tulejo, koska olen niin mahtava hukkaamaan tavaroitani. Sen jälkeen tuli lukilitis mieleen, koska itseäni ahdistaa kun ei ole varma onko toinen tosissaan vai ei, mitä mieltä tuo nyt tästä asiasta on jne. Mutta on siinä haittapuolensakin, en välttämättä haluaisi tietää vaikka jonkun luokkalaisemme sairasta fantasioista jotain tuntemaani epäsoveliasta ihmistä kohtaan. =D

Lopulta tulin tulokseen, että haluaisin osata muistiloitsun, jolla kykenen kadottamaan joitain muistoja sekä itseltäni että muilta. Itseltäni siksi että olisi kiva tyhjätä muisti jonkun kirjan tapahtumista ja lukea se sitten uudellen ja uudelleen. Muilta taas sen tähden etten halua kaikkia noloja juttujani ihan jokaisen ihmisen muistiin ja tietoisuuteen.
Ei ole mies eikä mikään, joka ei lyö,
Joka tappelua ei aikaiseksi saa.
Olet kova vasta, kun on musta vyö.
Kuka uskaltaa enää rakastaa?

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #77 : Toukokuu 01, 2009, 21:38:18 »
Haluaisin osata tosi monta taikaa. Mutta tässä on muutama paras vaihtoehto:

Tulejo on todella hyvä ja hyödyllinen, jos ei löydä jotakin. Aina ennen kouluun lähtöä tulee kiire etsiä aivaimet, tulejo loitsulla se olisi paljon helpompaa.

Entistus olisi myös todella hyödyllinen, jos menee jokin vahingossa rikki sen voisi korjata hetkessä.

Kuuraannu on tosi hyvä loitsu.  Kirjojen päälle tulee aina paljon pölyä. Sekä mehua kaatuu usein lattialle. Eli kuuraannu loitsua tarvitaan aika usein.

uksna

• Ankeuttaja
« Vastaus #78 : Kesäkuu 19, 2009, 00:21:37 »
Komennu, vois vaan manipuloida muita mielensä mukaan, Siipirdium lentiusa, olis kätevää kun vois kuljettaa tavaroita ilmassa, Lukilitis, oishan se jännää joskus kurkistaa toisen ajatuksiin ja muistoihin, ja Tulejo, vaikka tavara jota ei meinaa löytää tulis luokse kutsusta. :P

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #79 : Kesäkuu 19, 2009, 12:16:11 »
Kaikki!No ei.Kannattaa tietysti miettiä hyödyllisyyden ja tarpeen kannalta.Entistus olisi erittäin hyödyllinen.Voisi korjata kaikenlaista ,mikä on kärsinyt vahinkoa.Kaikkeahan ei voi edes loitsuilla korjata,hyvänä esimerkkinä Harryn luuta Azkabanin vangissa (Tällipaju hajotti sen tuusannuuskaksi).Tulejo.Hyvin hyödyllinen,jos/kun sen osaa hyvin.Voisi kutsua luokseen kaikkea etsimäänsä.Aina löytäisi kaiken murto-osasekunnnissa,ainakin jos/kun esine,jota etsit on samassa huoneessa.Yleisesti manaukset ja herjat olisivat hyödyllisiä,jos/kun kun joku ihminen rupeisi ärsyttämään.Kurpitsapää-loisu olisi hauska ,muttei hyödyllinen,koska loitsun vaikutushan lakkaa parin sekunnin kuluttua loitsun langettamisesta (n.10s.,ehkä).

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #80 : Kesäkuu 19, 2009, 14:49:38 »
Tulejo-kutsuloitsu olisi pakollinen minkä haluaisin. Olen nimittäin jonkin sortin mestari kadottomaan esineitä.

Myös muutama simppeli muodonmuutosloitsu olisi upea osata, voisi pidentää, lyhentää, värjätä ja muotoilla hiuksia ilman parturia! Se vasta olisikin upeaa 8D

Muutenkin haluaisin osata kaikki ne normaalit loitsut ja taiat joita kaikki normaalit noidat ja velhot osaavat.

Jos erikoisempiin taikoihin mentäisiin niin Suojelius olisi upea osata. Tiedän ettei siitä luultavasti olisi mitään hyötyä minulle, mutta olisi hieno osata tehdä se ja nähdä minkä eläimen muodon se ottaisi.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #81 : Kesäkuu 19, 2009, 15:05:22 »
Olen samaa mieltä kuin monet muut, ehdottomasti Tulejo olisi erittäin hauskaa ja hyödyllistä osata. Jos on hukannut jotain, sen voi vain kutsumalla vetää luokseen ja siinä se on. Tykkäisin myös osata täydellisen Suojeliuksen koska en itsekään tiedä minkä muodon se ottaisi. Kenties koiran? Tykkään niin paljon koirista ettei se olisi täysi mahdottomuus. Ja vielä Entistus. Olen niin nopea rikkomaan kaikkea että Entistus voisi sopia minulle erinomaisesti. Lisäksi säästyisin vielä äidin raivonpuuskilta :)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Tunafish

• ehkä jossain muualla
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Kesäkuu 20, 2009, 15:38:37 »
Entistus olisi kaikkein hyödyllisin minulle, kun on pieni taipumus hajottaa vahingossa tavaroita.

Komennuskirous tuntusi myös aika mukavalta ajatellen,, että voisi käskeä jonkun toisen tekemään kaikki työnsä.

pottis

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Heinäkuu 01, 2009, 11:40:28 »
Sovitaan, että koska olen luonnostani ahne, niin saan valita 3. :)

Portus tai ilmiintyminen jos sen voi laskea loitsuksi... (Portuksella tehään porttiavain)
Lukilitis koska olis kiva nähdä toisten ajatuksia. :)
Tainnutu mietin ensin, että nojoo, otetaas toi adava kedavra tosta, mutta ajattelin että kuinka julmaa jos joku aukoo päätä ja kuolee.. :D Toinen joka kävi mielessä, oli kangistumis tyystilys, mutta se on liian selvä ku makaa niinku lauta.
Myös alohomora olis kätevä, mutta jos voin ilmiintyä talon sisää tai mennä porttiavaimella nii mihin tarvin? ;)

Poissa charmed

• Sourcream and onion!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #84 : Heinäkuu 18, 2009, 13:29:40 »
Ensinnäkin, olis siistiä olla animaagi 8) Olenhan sentään viisivuotiaasta asti haaveillut olevani koira =D

No Accio on ekana mielessä, en oo hyvä säilyttämään asioita eli olis tarpeen.

Komennuskirous olis kans aika kätevä >)

Alohomora tietysti myös; onnistuin tässä joku viikko sitten lukitsemaan itseni ulos kun olin isäni luona :( Sillon kyllä toivoin että olisin noita niin ei tarvisi sählätä sen avaimen kanssa kuutta vuotta =D
so then i was like AVADA KEDAVRA
and he was like *dead*

Poissa Sadeli

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Elokuu 01, 2009, 18:04:57 »
Minä haluaisin olla animaagi! En osaa selittää tarkemmin miksi, mutta se olisi ehdottomasti ykkösenä toiveissa.

Ja lukilitis olisi hauskaa osata. Olen aina halunnut lukea ihmisten ajatuksia.

Kolmantena ehkäpä komennu. Tai ei sittenkään, en minä sillä oikeastaan varmaan mitään tekisi, mutta olisihan se hyvä osata.

Tulejo helpottaisi tavaroiden löytämistä. Myönnän olevani sen verran laiska, että tämä tulisi tarpeeseen.

Viimeisenä Suojelius. Tuntisin oloni varmaan koko ajan turvalliseksi, jos osaisin sen.

Poissa Vista

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosWatch3801
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #86 : Syyskuu 06, 2009, 18:59:15 »
Tulejo saisin äkkiä kaiken, jotka pitäs juuri nyt löytää, kätevää eikös?
Alohomora ovet ja kaikki ilman avaimia, eipähän tarttis kaivella aina taskuja ja laukkuja...
Suojelius Ois ihanaa osata suojelius, ihan vaan siksi, että se on hienoa ja eipähän tarttis pelätä ankeuttajia >8D
Lukilitis Ihanaa olis tietää mitä toiset ajattelee ja nähdä niiden muistoja:)
Valois Kätevä pimeellä^^

Jännää muuten, jos me jästit osattas taikoa, me varmaan langetettas anteeksiantamattomia kirouksia ja laitettas toiset lentämään... Pelottavaa.

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RuneLumos12214
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #87 : Syyskuu 08, 2009, 21:00:27 »
Haluaisin varmaan osata tainnuttamis loitsun, ja siihen päälle vielä kidutuskirouksen, heh heh, eipä kukaan enään tulis ärsyttämään.
Sitten on tulejo, eivät mee tavarat enää hukkaan.
Ai niin joo, poistujo olis mukava ja sen kaveriks sitten entistus, sais korjata tavarat (siis rikkoutuneet).
Jep, siinäpä ne tais olla. Nää olis mun mielestä käytännöllisimmät.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2010, 12:44:01 kirjoittanut mattis »
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #88 : Lokakuu 23, 2009, 20:33:03 »
Tainnutu mietin ensin, että nojoo, otetaas toi adava kedavra tosta, mutta ajattelin että kuinka julmaa jos joku aukoo päätä ja kuolee.. :D
Minullakin kävi tuo mielessä, tuo kedavra ensin, mutta sinun viestisi luettuani tulin tosiaan ajatelleeksi, että olisihan se aika julmaa kun joku alkaa siinä päätään aukomaan ja kuolee sitten sen takia.. >x) Päädyin ehkä kuitenkin siihen että tainnutu ei ole kyllä niinkään minun makuuni...

Eli siis, sanonpas sitten nyt heti että tarantellegro (kirjoitettiinko noin?) olisi minulle mieleen. Sillä olisi niin kiva kiusata ihmisiä jos ne alkaa pottuilemaan, ja tuollainen sen verran viaton taika ettei siitä kuolemantuomiota tule x) (huoh... Tiedän että Suomessa ei jaeta kuolemantuomioita :D)

Toisena sitten halkinaurus olisi minulle omiaan, samasta syystä kuin edellinen, ja ajatella miten ihanaa sillä olisi kesken tunnin jotakuta kiusata ilman että kukaan huomaa! Aarg, nyt alkoi ärsyttämään etten osaa taikoa.. :D

Kolmantena, tämä nyt ei ole mikään taika tai sellainen, mutta taikuutta kuitenkin tavallaan, nimittäin metamor... *lunttaa kirjasta* metamorfimaagi min ehdottomasti tahtoisin olla! Jokapäivä kun olisi erimallinen ja erivärinen tukka ja ihonväri tms niin eipä ainakaan kyllästyisi. Tosin minulla olisi luultavasti aina kalpea iho ja sähkönsiniset hiukset, hiusten malli vähän saattaisi vaihdella, se olisi tosiaankin kätevää jos tapaisi vaikkapa jonkun ärsyttävän tyypin kaupungilla joka aina tunkeutuu seuraan, niin erimalliset hiukset ja silmät ja muutenkin kasvonpiirteet niin tuskinpa tuppautuisi enää seuraan. Kun ei edes tunnistaisi x)

Ja sitten valois olisi aika kätevä, kun min aina pimeässä kaikkia läksyjä ja muita yritän väsätä taskulampun kanssa, joka jo välkkyy ja loistaa vain himmeästi ainaisesti lopussa olevien paristojen takia x)

JA koska olen ahne, tahdon lisätä vielä... Hmm... Eikös kirjoissa ollut vielä hajothus tai vastaava hajotusloitsu? Vai olenko vain pelannut liikaa FK PC-peliä? No kumminkin, hajottaisin aina koetta edeltävänä aamuna opettajanpöydällä lojuvat koepaperit >:D

//Tästäpä muistuikin mieleeni vielä yksi tärkeä loitsu...
Tulejo olisi erinomainen tällaiselle kadottelijalle ja laiskimukselle, joka ylikäyttää herätyskellon torkkua.
nimittäin juuri tuo tulejo. Hei, et ole ainoa torkunrääkkääjä x) (torkunrääkkääjä... mikä sana..:D)

~Beatrix
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2009, 21:52:23 kirjoittanut Beatrix »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #89 : Lokakuu 25, 2009, 18:18:01 »
Mistäköhän loitsuista minulle olisi eniten hyötyä.. Siinäpä pohdittavaa.
Ainakin näihin lukuisiin mahdollisiin loitsuihin lukeutuu suht perus ja moneen kertaan sanottu tulejo. Helpottaisi huomattavasti huoneessa tavaroiden etsimistä, ja jos unohtaisin missä jokin tavara on niin loitsisin vain kutsuloitsun ja tavara tulisikin luokseni. Tällä hetkellä todellakin tarvitsisin kutsuloitsua, olen nimittäin hävittänyt yhden lempikoruni.. Ja kutsuloitsusta olisi tietysti hyötyä minulle myös silloin, kun täytyisi löytää jokin tärkeä paperi eikä kiireessä muistaisi mihin on sen tunkenut aikanaan. Siksipä sanon tähän tulejon, vaikka kyllä näitä muitakin on.
Valois olisi mukava osata, varsinkin silloin kun haluaisi salassa lukea yöllä, ilman että vanhemmat huomaavat. Taikasauvan kun saisi helposti peiton alle ja varmasti valoiksen valossa on hyvä lukea. Myös pimeällä kävellessä olisi tästä hyötyä, ei tarvitsis ihan kamalasti pelätä että joka puskan takaa hyökkää joku narkkari tai namusetä.. Mutta juu.
Ihan vain uteliasuuden kannalta lukilitis olisi niin minun loitsuni. Olen oikeasti utelias, ja palan aina janosta tietää mitä ihmiset ajattelevat milloinkin. Koulussakin saisi tietää mitä kaverit oikeasti minusta ajattelevat.. Ja toisten muistoja olisi mielenkiintoista seurata ja tutkia, varsinkin kun lukilitiksen kohde saisi myös välähdyksiä muistoistaan ja voisi niiden avulla ymmärtää jonkin asian paremmin. Eli myös auttamismielessä olisi tästä hyötyä.
Unhoituta olisi mukava osata myös, ihan vain tosi nolojen tilanteiden varalta. Vaikka omille mokilleen on kyllä kiva nauraa kavereiden kanssa..
Lepakonräkäherja kuuluu tähän loitsulistaan ehdottomasti! Olisi niin upeaa loitsia se muutaman tyyppiin ja nähdä kuinka jättimäiset lepakkoräät ahdistelevat heitä. Kyllä nauru raikaisi ja riemua tästä loitsusta riittäisi toki myös.
Raskaiden ja painavien esineiden siirtoa ajatellen myös siipirdium lentiusa olisi hienoa osata. Kun kävelisi koulusta raskaan koulupäivän jälkeen kotia kohden, selkä liiskana raskaan repun painosta, niin eikös tämä leijutusloitsu helpottaisi kulkua huomattavasti! Eli lentiusa kuuluu myös loitsulistaani.

Erikoisista, ja ehkä sellaisista ei niin tarpeellisista loitsuista eniten toivoisin kyllä osaavani niitä muodonmuutosloitsuja, joilla saisin muutettua hiuksiani tuosta vain. Ei tarvitsisi enää kampaamoa ja äidinkään ei tarvitsisi motkottaa kampauksista joita tekisin, sillä senhän saisi hetkessä muutettua. Eli tämän kannalta toivoisin olevani metamorfimaagi. En haluaisi sinänsä muuttaa ulkonäköäni, vain hiuksiani. Mitäköhän kaveritkin koulussa sanoisivat, kun tulisin yhtenä päivänä sinisissä ja toisena vihreissä hiuksissa.. x)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #90 : Lokakuu 25, 2009, 19:45:52 »
Haluiasin osata parikin taikaa. Toinen on Siipirdium lentiusa, koska sillä ois helppo pitää koti siistinä. Entistus olisi myös tosi kätevä, jos jotain sattuu rikkoutumaan. Myös se loitsu, joka saa ihmisen unohtamaan olisi kiva osata, niin voisi unohtaa kaikki ikävät asiat.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #91 : Lokakuu 26, 2009, 16:43:29 »
Tarkoittanet vissiin Unhoituta-loitsua.Sillä voi tehdä pahaa toiselle,laittaa tiosen unohtamaan että on tullut läksyt,ja tulee unohdusmerkintä.Pitää kokeilla tuota luokkakavereihin...*tihkuu ilkeyttä*
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #92 : Lokakuu 28, 2009, 15:44:03 »
öööö.. haluaisin osata mm. Tainnutuloitsun ja myös komennuskirous. Olisi kiva jos ärsyttää niin tainnuttaa joku ja se olisi kiva esim. Pahoille koska joutuisivat kokemaan tappion. Ja komennuskirous taas on hyvä niin voin komentaa muita mieleni mukaan se  olisi hauskaa. Käyttäisin sitä varsinkin koulussa ja tainnutuloitsua enemmään koulus ulkopuolella vapaaajalla esim. jos joku yrittäää hyökätä päälleni.
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa Ryminä

• Kuutamomussukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Lokakuu 28, 2009, 15:59:26 »
Haluisin osata ainakin Lukilitis-loitsun käytön. Olisi nimittäin välillä liiankin hauskaa ja kutkuttavaa tietää, mitä toiset ajattelee:D
Sitten toinen, mitä haluaisin osata olisi ennustaminen (vaikkei nyt loitsu olekaan). Enkä puhu nyt Punurmion laatuennustuksista vaan ihan oikesta ennustuksista:) Joskus tekisi kyllä mieli kurkistaa tulevaisuuteen, että mitä on luvassa jollain saralla.
Molemmissa voisi kyllä huonona puoleva olla se, että tulisi liikaa käytettyä ja saisin siitä vaan pahan mielen ja vaikeuksia.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #94 : Marraskuu 10, 2009, 16:14:23 »
Tietenkin haluaisin osata kaikki mahdolliset loitsut, mitä maa päällään kantaisi. Mutta jos pysytään topicin aiheessa, jossa kysytään vain yhtä taikaa, jonka haluaisin osata, olisi se tulejo.

Olen kova unohtelemaan tavaroita eri paikkoihin, ja juokseminen kymmenen kertaa ala- ja yläkerran välillä ei huvittaisi (tietenkin se kasvattaisi kuntoa :) ), varsinkaan jos tuon tulejo-taian osaisin.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Sulkakynä

• Animaagi ja ilmiintyjä.
  • Vuotislainen
  • Did you call me?
« Vastaus #95 : Joulukuu 15, 2009, 14:33:00 »
Heitit aika pahan! Mut, mä oikeesti rakastan HP-taikoja! Joten tässä olis pari taikaa; Alohomura, Entistus, Hämärry, Hämäytys, Irtijo, Kangistumis Tyystilys ja Karkotaseet. Ja sit vielä Odotum Suojelius. Mut parhaat näistä olisi Entistus, Hämäytys, Karkotaseet ja Odotum Suojelius. <3HP
-Tiw
Animaagimuotoni on jänis.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Joulukuu 15, 2009, 21:39:59 »
Kolme anteeksiantamatonta. Olisihan se siistiä leveillä hallitsevansa ne kolme :"D Tosin luultavasti matkisin Vauhkomieltä/Kyyry Junioria käytön kohteissa, komennu saisi mennä suurempaankin käyttöön. Todella hyödyllinen olisi!

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #97 : Kesäkuu 14, 2010, 23:10:32 »
*Kaivaa lähes viimeiseksi ajautuneen topicin esille*

Vaikea valita vain yhtä. Näitä kivoja taikoja, jotka haluaisin osata on muutama. Ensinnäkin vaimennous loitsu. Tätä käyttäisin kaikkiin ympärillä olijoihin silloin, kun haluan jutella poikaystäväni kanssa muiden kuulematta. Olisihan ihanaa keskustella rauhassa ilman vaaraa, että ylimääräiset kuulee.

Toinen loistava loitsu olisi hiljutus. Jos jonkun jutut ärsyttää/häiritsee, voi hiljentaa sen. Esimerkiksi kouluaikoina tuota olisi ollut mukava käyttää eräisiin ei niin mukaviin henkilöihin... Myös veljeni saattaisi joutua joskus sen kohteeksi, jos/kun valitus alkaa ärsyttää tarpeeksi.

Luultavasti kuitenkin päädyn niinkin tylsään, mutta käytännölliseen kuin kutsu/karkoitus loitsuun. Se olisi lyhyesti sanottuna kätevä. Ei tarvitsisi aina hakea kaikkia tavaroita tai viedä niitä paikalleen. Eikä käydä kolmea kertaa hakemassa samasta paikasta tavaroita, kun aina jotain unohtuu. Kadonneet kännykät/avaimet/hiuspinnit/monet muutkin löytyisivät hetkessä kutsumalla ne luokse piiloistaan. Se olisi hyvin kätevää varsinkin kun ottaa huomioon sekaisen huoneeni. 0:)

Toisaalta olisi myös mahtavaa olla animaagi. Veikkaisin, että olisin joko jokin kissa eläin tai susi hahmoltani. Tosin saukkokaan ei ole täysin pois suljettu vaihtoehto. Olisi hienoa jolkotella sutena/kissana metsissä tai pulikoida saukkona vesissä. Tai hiipiä äänettömästi tai kadota yllättäen paikalta juuri sopivalla hetkellä. Tai käpertyä eläimenä sänkyyn kivaan asentoon nukkumaan tai vaikka jonkun syliin rapsuteltavaksi. ;) Tai voi... Niin rajattomia mahdollisuuksia... :D

Ja pakko vielä mainita ilmiintyminen/kaikkoontuminen. Pääsisi hetkessä siirtymään paikasta toiseen. Ei enää olisi pitkillä matkoilla bussien tai muiden ihmisten armoilla. Huonosti kulkevista busseista ei olisi enää mitään vaivaa. Jos meinaa myöhästyä niin *räks* ja ajoissa paikalla. Työ/koulumatkat olisivat historiaa. Saisi nukkuakin aamuisin pidempään. n__n Ikävän yllättäessä pääsisi hetkessä oman rakkaan luo... Olisi niin paljon helpompi käydä kauempana asuvien tuttujen/sukulaisten luona. Tämäkin olisi uskomattoman hyödyllinen ja kätevä taito.

// (Miten aina unohtuu jotain...) Mitään "ilkeitä" loitsuja en kuitenkaan oikeastaan haluaisi osata. Olen sen verran (yli?)kiltti, etten kuitenkaan voisi komennuttaa ketään tekemään mitä haluan oman tahtonsa vastaisesti tai kirota ketään. En jästimaailmassakaan halua satuttaa ketään tarkoituksella muuten kuin puolustautumistarkoituksessa. Tällöin ei myöskään kidutuskirous tai muu ilkeämielinen herja/kirjous tuskin tulisi kysymykseen. Puolustautua voi vaikka estous loitsulla, joka olisikin myös aika kätevä. Tosin harvemmin sitä varmaan tulisi tarvittua (ei juuri nyt tule mieleen yhtään tilannetta, jossa sitä olisi tarvinnut). :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2010, 00:16:32 kirjoittanut AIV-rehu »
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Grim

• Vuotislainen
« Vastaus #98 : Kesäkuu 18, 2010, 12:43:30 »
Jos saisit osata yhden minkä tahansa Harry Potter -kirjoissa esiintyvän loitsun? Perustelut?
Itse olen koittanut pitkään miettiä, minkä haluaisin kaikkein mieluiten osata, mutta se on yllättävän vaikeaa :D. Muoksin sitten jos keksin jonkun.

En löytänyt täältä toista tällaista, mutta jos tällainen on jo, niin saa toki poistaa tämän.
:)

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #99 : Kesäkuu 18, 2010, 12:56:47 »
Jos joku loitsu pitäisi osata, niin haluaisin se olevan "tulejo", tai "tainnutu".

"Tulejo"n avulla voisi helposti löytää esim. hukkaamansa kirjat tai vaikka avaimet. Ja jos olisi lähtenyt esim. Lomalle, niin voisi tarpeen mukaan kutsua tavarat takaisin :]

"Tainnutu" olisi tarpeellinen aivan muista syistä... Muhahahaa! *pahisnaurua*. Jos joku tyyppi kävisi hermoille, voisi sen sitten tainnuttaa. Tosin myöhemmin jonkun muun täytyisi kyseinen tainnutettu sitten herpaannuttaa, koska minä en sitä taikaa osaisi x]

Muoksin sitten, jos tulee vielä jotain taikoja mieleen!

Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi