Kirjoittaja Aihe: Minkä taian haluaisit osata?  (Luettu 51404 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

niistasikki

• Ankeuttaja
Vs: Minkä taian haluaisit osata?
« Vastaus #50 : Kesäkuu 10, 2008, 15:10:48 »
Ensimmäisenä ehdottomasti lukitilis, koska se on surullinen tosiasia, että osa ihmisistä ei voi puhua suoraan, ja lukitiliksella saisi kätevästi tietoon toisen ajatukset ja valehteleeko yms. Muutenkin se olisi hyödyllinen vaikka kuinka monessa asiassa.
Toisena tulisi varmaan animaagius, koska jos olisi esmes jokin lintu, avautuisi paljon uusia mahdollisuuksia, kuten lentäminen.

En kaipaa sellaisia taikoja, kuten kuuraannu ja tulejo, sillä ne asiat voi hoitaa helposti itsekin, ilman mitään loitsuja. Minusta molemmat noista ovat vain pieniä mukavuuksia, jotka tekevät asioista, jotka jo osaa, vähän helpompia. Enkä tarvitse avada kedavraakaan, koska en koe mitään tarvetta tappaa, ja kaikillehan voisi sanoa että "moi! mä osaan avada kedavran, et älä mulle ala!". :D

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Kesäkuu 11, 2008, 18:22:28 »
Nyt pistit pahan!

Apua, loitsuja on niin hirvittävästi!!!

Hmm... tarvitaan itsepuolustusta js jotakin hyödyllistä. Helpointa olisi osata kaikki ja sitä kovasti haluaisinkin, mutta aloitetaan itsepuolustuksesta. Siinä tapauksessa tainnutu/herpaannu ja kidutu ja pienempään hätään olisi lepakonräkäherja. Olempa ilkeä...

Muuten vaan hyödyllisiä olisvat komennuskirous, unhoituta, tule jo, lukilitis, entistus ja alohomora.
Komennuskirouksella voisi vähän suorittaa kalavelkoja vihamiesten kanssa laittamalla heidät tekemään jotakin tosi tyhmää ja noloa, josta saisivat jälkkää. (Muohhanhaa!) Jos olen itse tehnyt jotakin hyvin noloa voisin vain laittaa muut unohtamaan sen unhoituta:lla. Tule jo olisi kyllä hyödyllinen jos jotakin tärkeää on unohtunut kotiin tai kouluun tai jonnekin. Lukilitis: Miettikää, mitkä mahdollisuudet! Tällä valloitetaan maailma! Entistus: Tavaroitahan hajoaa kaikilla... myös minulla. Alohomara: Tälläkin taialla on rajattomat mahdollisuudet kunhan osaa edetä hiljaa ja näkymättömästi.

Siinä hyödyllisiä taikoja ja ihan kohtalaiset oerustelut, mutta yhden valinta on melkeimpä mahdotonta ja jos jonkun (esim. Lukilitis, unhoituta tai komennuskirous) saisin lähtisin valloittamaan maailmaa :D
No ehkei kuitenkaan... tuhoaisin vain koko pallon.

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #52 : Heinäkuu 04, 2008, 22:14:59 »
Tähän ei loppujen lopuksi ole vaikea vastata; tulejo. Kuten monet ovat sanoneet, hukatut tavarat saisi tällä nopeasti käsiinsä ja aikaa tulisi säästettyä aika kivasti. Mutta tämä on kätevä loitsu myös hätätapauksiin; jos jotenkin kummasti kävisi niin, että minunlaiseni pieni ja viaton ihminen joutuisi vaikkapa tappeluun, voisin helposti kutsua itselleni esim. kirveen puolustautumista varten. ;D Ja miettikää nyt, kuinka kätevä tämä taika olisi kaupassakin; siitä vain luettelisi asiat ostoslistalta ja parilla sauvan heilautuksella ne olisivat koossa. :D Ei kuulostaisi suurostoksillekaan lähteminen niin painajaismaiselta. :P

Ja olen vain onnellinen, etten osaa komennus- tai kidutuskirouksia, koska niillä voisin tehdä kaikkea, mitä myöhemmin katuisin ja pahasti. Mietityttää, tahtooko kukaan (paitsi joku psykopaatti) tosissaan osata noita kirouksia. o.O' Toisaalta olisi hienoa, jos joku voisi käyttää minuun komennuskirousta ja pakottaa vaikka siivoamaan. :D Tulisi puhdasta jälkeä nopeasti. Sitä paitsi ymmärtääkseni tämä kirous ei satuta tai mitään, vaan on nimenomaan miellyttävä kokemus. Se, joka minua komennuttaa, saisi kyllä olla todella luotettava henkilö, jottei tämä panisi minua tekemään mitään, hmh, tyhmää. :D

Muitakin käteviä loitsuja varmaan olisi, etenkin kaikki parantavat taiat yms., mutta niille en nyt ainakaan muista kunnon nimiä, joten antaapa olla. :)

Poissa Calamity

• Vuotislainen
« Vastaus #53 : Heinäkuu 07, 2008, 01:34:57 »
Ehdottomasti kutsuloitsu. On niin paljon kaikkea mitä olen lyhyen elämäni aikana kadottanut ja hukannut, ettäh. Ja olisi se muutenkin aika kätevä. Kuuraannu ja muita siivousloitsuja olisi mukava osata. Inhoan siivoamista yli kaiken, siihen menee älyttömästi aikaa ja minä tulen siitä aina huonolle tuulelle. Anteeksiantamattomien kirousten osaaminen olisi kyllä unelmieni täyttymys. Tai ainakin haluaisin osata komennuskirouksen. Voisin kostaa muutamille inhottaville tyypeille.

muokmuok. Eikä saa unohtaa muistiloitsuja (erityisesti unhoituta).
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2012, 02:50:45 kirjoittanut Calamity »

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Heinäkuu 08, 2008, 22:17:09 »
Kuten monet muutkin ovat sanoneet niin Tulejo:han se olisi. Hukattujen tavaroiden saaminen nopeasti käteen ja vaikka koko kauppaa ei tarvitsisi lähteä kiertämään tiettyjä tavaroita ostaessaan, vaan ne voisi kutsua luokseen nopeasti. Ja muutama unohdus olisi koulusta jäänyt ottamatta, jos olisi voinut kutsua kouluun jääneet kirjat vielä koulun sulkemisen jälkeenkin. Kuuraannu ja siivousloitsut olisivat hyvä osata, en missään nimessä pidä siivoamisesta. Leijutusloitsulla (Siipirdium lentiusa?) saisi tavarat nopeasti leijutetuksi omille paikoilleen.

Animaagius olisi tosissaan kiva hallita, käärmeenä/basiliskina vaelteleminen avaisi paljon mahdollisuuksia ihan vain pelkän koulunkin osalta, puhumattakaan koko Suomen reviiriä jos lähtisi kiertämään tai kenties jopa ulkomailla tekisi tämän muodonmuutoksen. Puhumattakaan ilmiintymisestä, hyvä tapa päästä paikasta A - paikkaan X.

Ja itsepuolustusloitsut olisivat hyödyllisiä, anteeksiantamattomatkin jees, mutta nämä peruspuolustamiset: Tainnutu, Varjelum, Lukitilis, Sektumsempra ja niin edelleen. Anteeksiantamattomista viehättää eniten Kidutu: muiden tuskaa, kun jaksaa aina ilomielin seurata vahingoniloisena.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #55 : Heinäkuu 14, 2008, 16:48:03 »
Minulle riittäisi yksinkertaisesti ihan tulejo, sillä se helpottaisi minun arkeani huomattavasti.
Tämähän johtuu siitä, että olen laiska pistämään tavaroita paikalleen ja siksi ne ovat useammin kuin aina hukassa :P Miten kätevää olisi vain sanoa "tulejo mp3" sen sijaan että masentuisi kun ei voisi kuunnella musiikkia kun on soitin hukassa :D (Tiedän miten loistava esimerkki)
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Lansu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #56 : Heinäkuu 31, 2008, 00:47:58 »
Oi, niitä on paljon :). Ensimmäinen tuli mieleen tietysti tulejo -loitsu. Kuten mainittu, tavarat löytyisivät helposti eikä välttämättä tarvitsisi käydä mainostauolla jääkaapilla, kun voisi vain lausua tulejo jäätelöpaketti ja siinä se. Toinen olisi varmaan entistus, koska olen äärimmäisen sohlo ja hajoton kaikkia. Myös kuurannu ja se toinen samankaltainen olisi hyödyllisiä yhdistettynä samaan kategoriaan - olen sohlo.

Pelkkään huvittelu tarkoitukseen ja silkasta vahingonilosta keholeijus olisi aivan mahtava. Voisin näyttää kelmipuoleni ja kiusata ihmisiä! :)

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #57 : Heinäkuu 31, 2008, 11:12:02 »
Minä en kai ole kirjoittanut vielä tänne topaan. Jos olen, ei voi mitään, mutta minä en ainakaan nähnyt täällä yhtään viestiäni, vaikka tarkistin topan läpi kahteen kertaan. :/

Odotum Suojelius - Ehdottomasti lempi loitsuni! Suojelius olisi jokin ihana eläin (mikähän?) ja se olisi kaunis ja toisi valoa. Se karkottaisi ankeuttajat, joita varmaan pelkäisin aika paljon ja se toimisi viestinviejänä. Hyödyllistä ja iloista. :)
Naurretavus - Mörköankeuttajat pitää karkottaa. :D Ja olen niin huumorintajuinen, että ainakin saisi nauraa.
Valois - Minä rakastan pimeillä käytävillä kulkemista <3 niin jännittävää (ihme Harry... :'D). Ja tietty minä valoa haluaisin. Joskus sitä tarvitsee muuhunkin. Olisi muuten ihanaa huitoa sauvan kanssa, jossa on valo ja piirrellä sillä ilmaan kuvioita.
Pimi - En minä tahdo pitää sauvassani valoa koko ajan. :P
Tulejo - Minä hukkaan kaikki tavarani ilman tätä loitsua. Olen onnistunut hukkaamaan jopa Nintendo DS:än... :'DD Muutenkin jos koulukirjat jäävät kotiin, jne. tätä tarvittaisiin.
Kuurannu - Pakko osata. Minun työpöytäni ja kaikki ovat ihan likaisia, kun ei ikinä jaksa siivota. :(
Entistus - Minä rikon joka paikan. :)
Tainnutu - Tosi kiehtovaa osata tainnuttaa. Ja pitäähän sitä puolustautua.

Ääh, näitä on liikaa. Mutta minä en ainakaan halua kiduttaa tai tappaa ketään. Ehdottomasti haluaisi osata ilmiintyä ja kaikkoontuakin, jos ne lasketaan. JA luudalla on pakko osata lentää, ihan pakko. Eihän sitten ilmiintyäkään tarvitse, koska luudalla lento voittaa ilmiintymisen ihan takuulla. :)

//Ei kun minun on pakko osata ilmiintyä ja kaikkoontua. Enhän minä pääse tätä menoa minnekkään. :))
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2008, 19:10:01 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #58 : Heinäkuu 31, 2008, 15:28:36 »
Niitä on paljon,mutta tässä muutama mainitakseni.Ilmiintyminen olisi mukava osata,saisi liikkua paikasta toiseen ilman autoa ym.Ja kävisin    myös minne en pääsisi normaalisti,siis ihan laillisiin paikkoihin.Toinen taika minkä haluaisin oppia olisi miten asunto siivoutuisi itsestään,tiskit tiskaantuisi ym.Näillä pärjäisin aluksi.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Kaapo

• Suuri kyselijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ALITUINEN VALPPAUS!
  • Pottermore: NightJinx26
« Vastaus #59 : Heinäkuu 31, 2008, 19:40:58 »
Ehdottomasti lempiloitsuni Sektumsempra! Vaikka onkin pimeä taika se jotenkin tuntuu siistiltä. Myös suojelius olisi mukava osata, samoin entistus ja komennu. Komennu ehkä siksi, että voisi passittaa toisen tekemään läksyt. :D Entistus taas siksi, että kaiken voisi aina korjata. Suojelius olisi vaan niin kiva...
Tässä lepää Dobby, vapaa kotitonttu

Poissa Heli

• Luihu
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Heinäkuu 31, 2008, 21:47:07 »
Hämmentävää lukea kuinka moni loppujenlopuksi haluaisi osata kidutus kirouksen. Kiduttaa ihmisiä? Onneksi kukaan meistä ei omista taikavoimia.

Itselleni hyödyllinen taika voisi olla (vaikka sen oppimisiseen menisikin vuosia) animaagus. Voisi lähteä pakoon oikean elämän parisuhdedraamaa ja koulu stressiä. Mikähän eläin mahtaisin olla? Jos se heijastelee jotenki luonnetta niin minulle osuva eläin voisi olla kettu.
"That boy’s soul is not yet so damaged,” said Dumbledore. “I would not have it ripped apart on my account.”
“And my soul, Dumbledore? Mine?”

vaula

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Heinäkuu 31, 2008, 22:02:18 »
Tulejo. Ensinnäkin, hukkaan usein tavaroita (etenkin avaimet ja puhelin on usein hukassa), joten tämä olisi kätevä. En tosin tiedä, pystyykö taikaa käyttämään, jos ei tiedä missä kutsuttava esine on, mutta... Toiseksi, olen hirmuisen laiska. >:) Jos on kiire vaikkapa kouluun, ja huomaa että on unohtanut avaimet tms. ja on jo kengät jalassa ja menossa ulos ovesta, niin sitten vain.. tulejo (okei, tämä ei kyllä mitenkään liittynyt laiskuuteen, vaan kiireeseen, muttah ... :D). Olis niin helppoa.

Avada kedavra olisi tietysti kiva osata, muttah.. jos tämän osaisin, niin hyvin todennäköisesti oma äitinikin olisi jo kuollut ja viimeistään seuraavana päivänä katuisin sitä. :D Mutta muutamasta tyypistä olisi kiva päästä eroon. Mutta en mä tiedä, voisihan sen muutenkin suorittaa kuin tappamalla. Anteeksiantamattomista kirouksista oppisin kuitenkin mieluiten kidutuskirouksen, hehhe. :--) Ärsyttäviin tyyppeihin ihan kätevä, joskin turhan huomiotaherättävä, jos uhri kiljuu täyttä kaulaa. :(

Tainnutustaian tahtoisin ehdottomasti osata. Jos joku käy ärsyttämään, sen voi tainnuttaa (harmi ettei tuota kipua - se on sitten kai se kidutu :D). Jos joku hölöttää liikaa - vaikkapa sitten omista yksityisasioista, sen voi tainnuttaa. Vaietus toki ajaisi saman asian. Itse asiassa, senkin tahtoisin oppia. ^__^ Hitto, luulin että näitä on vaan pari, mutta listasta tuleekin vähän pitempi. Eli lisää tulee:

Entistus. Esineet menee herkästi rikki, mutta miksi vaivautua kiikuttamaan sitä korjaukseen/sottaamaan liiman kanssa/ostamaan uutta, kun voi vaan *sauvanheilautus* ja se on korjattu. Tai tietysti pitäisi varmaan opetella sanomalla se ääneen, mutta asia tuli selväksi? (: Hajothuksestakaan ei olisi haittaa, eihän sitä tiedä milloin pitää saada esineitä rikki.

Kuuraannu. Vihaan likaisien astioiden käsittelyä (esim. astianpesukoneen täyttäminen), joten olisi helppoa vain sanoa yksi hassu sana ja se olisi siinä. Samaten hankalat tahrat tekstiileissä saisi helposti ja tehokkaasti pois. Olisi kyllä todella kätevä taika. Lisäksi se, millä saa tavarat järjestykseen - tietääkseni se ei ole kuuraannu? En ainakaan usko, että on. Olen laiska siivoamaan huonettani, johon ryhdyn yleensä vain silloin, kun innostun äkisti siivoamaan - eli kovin harvoin. :D

Alohomora! Olen tainnutkin jo mainita, että mulla on usein avaimet hukassa..

Muita ei nyt ainakaan tähän hätään tule mieleen, paitsi ehkä halkinaurus.. joo oikeesti, lopetan.

edit/ Korjailin typoja :F
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2008, 11:54:30 kirjoittanut vaula »

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #62 : Heinäkuu 31, 2008, 22:13:47 »
Minä-haluan-tappaa-IHMISIÄ! Joten Avada Kedavra täytyy osata. Olisi niin ihanaa, että voisi tappaa pelkästään sauvaa hieman heilauttamalla. Ei mitään jälkeä, että minä olisin tappanut jonkun, vain kuolema. Mutta ennen kuolemaa on syytä osata Kidutu. Ensin kidutetaan, sitten tapetaan, ei toisinpäin, uhrilla ei saa olla helppo kuolema. Haluaisin myös totta kai haluan tainnuttaa ihmisiä, joten tietenkin Tainnutu on välttämätön. Ihanaa laittaa ärsyttävä opettaja lyyhistymään lattialle kun vttuilee mulle. ^^ Tai joku muu ärsyttävä. Hetken mielijohteesta tappamiset on must. Mutta ehkä kaikkein tärkein on Kommennu. Minulla olisi rajattomat mahdollisuudet tehdä mitä ikinä haluan, ja tämä ajatus houkuttelee yhtä paljon kuin juuri paistettu kaalilaatikko. (Nam. :b) Tulejo olisi kyllä todellakin kätevä, mutta sitä en tarvitse niin paljon kuin kommennuskirousta.
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Elokuu 25, 2008, 20:49:01 »
Näitä on paljon. :D

Ensinnäkin tulejo. Se olisi niin kätevä, ei ikinä tarvitsisi nousta, voisi vain sanoa että tulejo ja tavarat lentää käsiin. :)
Ja muistiloitsu. Jos vaikka nolaa ittensä niin mikäs siinä, pyyhkii vaan muiden muistit ja se siitä. Kätevää, eikö?
Entistus. Tämä tulisi tarpeeseen...
Kuuraannu. Voi että se olisi helppoa. :) Ei menisi siivoukseen aikaa.
Siipirdium lentiusa. Siivouksen tämäkin liittyy. Tavarat nopeammin paikoilleen.
Valois. Varsinkin talvella, kun on jotain 20 tuntia vuorokaudessa pimeetä niin valo ois kiva. Ja yleensäkin aina kun liikkuu pimeän tai hämärän aikaan niin tämmönen pelkuri tarttee valon. (Ja yöllä voi peiton alla lukea Harry Potteria ilman taskulamppua)
Ja voi että ku olis kiva osata se ilmiintymistaika. Helpottais paikasta toiseen liikkumista. Kouluunkaan ei ikinä tulisi kiire, ei tarvitsisi juosta bussin perässä kun voisi vaan ilmiintyä suoraan koululle. :)

Poissa Orione

• Jasper's wife
  • Vuotislainen
  • Bite me, Jasper
« Vastaus #64 : Syyskuu 19, 2008, 10:16:55 »
Toi tulejo olis kylläihan mahtava. Nyt kipeänä ollessani (enkä kyllä terveenäkään) aina jaksaisi nousta hakemaan kaikkia. Huulirasva on minulta myös usein hukassa. Kuulostan ehkä hieman hullulta mutta joskus yritän ihan piruuttani sanoa että tulejo kaukosäädin. MItään ei tietenkään tapahdu, mutta varmaan putoaisin lattian läpi, jos kaukosäädin lennähtäisi joskus käteeni.
I trust doctor Carlisle Cullen

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #65 : Syyskuu 21, 2008, 11:58:55 »
Tulejo, ihan vain sen takia, että olen välillä niin hemmetin laiska. Keholeijus taas, loitsisin itseni aina leijumaan. Lentämisestä kun on haaveillut pienestä asti, niin leijuminen voisi vähän lieventää tätä lentokyvyttömyyden tuskaa :D

Sitten aivan ehdottomasti Kidutu ja Avada Kedavra. Näiden taikojen hallitseminen on yksi suurimmista haaveistani, mutta minun tapauksessani se olisi tosin äärimmäisen vaarallista. Nimittäin, kun minulla kilahtaa, en hillitse itseäni yhtään. Jos suuttumukseni aste nousee tarpeeksi ylös, minä valehtelematta toivon kuolemaa lähes kaikille, varsinkin heille, jotka ovat vihaani osasyyllisiä/tulevat tielleni tällaisena huonona hetkenä. Ja todella TARKOITAN sitä silloin, valitettavasti. Ruumiita tulisi paljon, mutta ymmärtäisivätpä pysytellä sopivan matkan päässä ja olla ärsyttämättä...

Ilmiintyminen ja kaikkoontuminen olisi tottakai myös mieluisaa! Voisin ilmiintyä kouluun, ei tarvitsisi juosta bussiin pelko perseessä siitä että myöhästyy taas, ja istua sitten haisevien ihmisten keskellä kahta tuntia päivässä (kyllä, alun korvessa ja kouluun on pitkä matka).
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

sirrrex

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Syyskuu 28, 2008, 13:01:25 »
Ite haluaisin osata kaikkein eniten tulejo-loitsun, koska kuten aika moni muukin täällä, satun aina unohtelemaan tavaroita ties minne ja olen laiska hakemaan niitä. ;D
Lisäks siipiirdium lentiusa, joka on ollut jonkin ihmeen takia mun lemppari loitsu jo kauan, haluisin tietty osata. Alohomora ois kätevä, kun unohtaa avaimet minne sattuu ja entistus ehdoton. Hajotan nääs aina kaiken, hehd. Säälin kavereiden tavaroita.

Lukilitis ois joku niin kätevä *pahisnaurua*, ne mahikset, kun sen vaan osais ................
Lisäks valois ois mulle niin must, koska pelkään pimeää ja meen hysteeriseks jos en saa valoja äkkiä päälle. Mun elämä ois paljon helpompaa, jos vaan osaisin ton. </3

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #67 : Syyskuu 28, 2008, 15:45:34 »
Kuten Heli tuossa edellisellä sivulla jo sanoikin, on kyllä todella hyvä, ettei meillä ole taikavoimia. Kauhean pelottavia loitsutoiveita teillä on, harvassa sellaisia näkyi, jotka eivät kaivanneet AK:ta, kidutuskirousta tai muita toisten kiusaamiseen tarkoitettuja loitsuja. Ja joo, kyllä mä tajuan, ettei pidä ottaa liian tosissaan, mutta silti. Hui.

Mä oon sen verran arkinen tyyppi, että haluaisin varmaankin jonkun sellaisen arkielämää helpottavan. Aluksi ajattelin kutsuloitsua, mutta jos pitäisi vain yksi valita, niin ei tavaroiden hakeminen nyt loppujen lopuksi niin rasittavaa ole, että viitsisin loitsuni siihen tuhlata. Siivoaminenkin sujuu multa ihan hyvin luonnostaan. Mä luulen, että mä haluaisin käyttööni eniten jonkin sortin hiljennysloitsun, en ole ihan varma että onko silencio (en muista suomenkielistä termia, anteeksi) se mitä mä haen takaa, mutta jos ei parempaakaan ole saatavilla, niin sen mä ottaisin. Mä nimittäin olen meluherkkä ihminen, mutta en halua asua missään korvessa, jossa lähin ihminen on viidenkymmenen kilometrin päässä. Ei mua ihmisten juttelut tai muut "normaalit" elämiseen kuuluvat äänet haittaa, ainoastaan liian lujaa soitettu musiikki, tietokonepelimylväisyt, ruohonleikkurit, lehtipuhaltimet, autot... ja tällaiset. Eli jonkinlainen äänieristysloitsu olisi ideaalinen mulle, niin että en joutuisi enää kärsimään konekakofoniasta.

Jos saisi ottaa enemmänkin, niin animaagius ja ilmiintyminen/kaikkoontuminen olisivat varmaankin seuraavia mun listallani :)
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Zafiro

• Vuotislainen
  • Pottermore: NightFeather22
« Vastaus #68 : Syyskuu 28, 2008, 17:21:33 »
Tulejo-loitsun tahtoisin varmaankin kaikista eniten osata, sillä tavarat tuppaavat aina välillä jäämään ympäri kotia ja sitten onkin hirveä etsiminen että mihin sen on jättänyt kun sitä tarvitsisi. Ja joskus sitä on vain liian laiska hakemaan jotakin tavaraa jostakin.
Kuurannu olisi erittäin kätevä, sillä en pidä ollankaan pölyjen pyyhkimisestä tai erityisemmin muustakaan siivoukseen liittyvästä (tiskaus nyt vielä menettelee). Ja tuota pölyä vielä tuppaa olemaan niin usein kirjahyllyni päällä josta sen huomaa helposti ja usein joutuu sitä kirjahyllyn yläosaa tyhjentämään tavaroista, sitten pitää pyyhkiä ja sitten taas järjestellä kaikki uudelleen.
Odotum Suojelius. Olisi mukava nähdä miltä oma suojelius näyttäisi. Muutenkin olisi kätevä jos tarvitsisi jotain toiselle kertoa. Muutenkin suojelius voisi tuoda hiukan valoa pimeisiin aikoihin.
Valois. Valoa pimeyteen. Olisi erittäin kätevä varsinkin talvella pimeällä jos ei taskulamppua satu lähistöllä olemaan.
Pimi. En nyt kuitenkaan haluaisi että koko ajan siitä sauvasta valoa tulisi. :)

Poissa Bettie

• The god of tits and wine
  • Vuotislainen
  • Tyrion Lannister
« Vastaus #69 : Lokakuu 30, 2008, 16:48:28 »
Voi mitä kaikkea voisinkaan tehdä, jos minulla tosiaan olisi joku loitsu käytössä! Heti ponnahtaa moooonta loitsua mieleen :)

Mutta ehkä se, mitä kaipaisin kaikista eniten, olisi Tulejo! Koska usein kaipaan sitä, että saisin minkä tahansa esineen lennähtämään käteeni niin, ettei tarvitsisi nousta ylös siinä missä sitten olenkin :D Toisaalta, pikkuveli sopii usein siihen tarkoitukseen :))) (tuhma minä) :D

//MUOKS// Niin, ja tietysti Lukitilis, koska mietin aina mitä muut ajattelevat.. Olisi kiva kurkistaa ihmisten päiden sisään ja nähdä heidän ajatuksensa, varsinkin erään tietyn henkilön... :)))
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2008, 15:32:35 kirjoittanut Bettie »
We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us - The Joker

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #70 : Helmikuu 22, 2009, 00:47:46 »
Taiat jotka haluaisin osata (järjestyksessä):

1. tulejo -> toivon noin viisi kertaa päivässä että osaisin tämän; kaikki tietävät miksi
2. vaimennous -> minua inhottaa salakuuntelu ja vastaavasti olisi ihana päästä pakoon ympäristön meluja
3. tainnutu -> helppo, äänetön ja vaivaton tapa päästä eroon jostakusta
4. alohomora ja lukkoonnu -> oma huone kullan kallis lukolla varustettuna - eikä kukaan muu pääse sisään tai ulos kuin minä
5. keholeijus -> jotkut käyvät toisinaan hermoille - ja pahasti; alas räsäyttäminen voisi tuulettaa tunteita mukavasti

Lisäksi olisi kivaa osata ilmiintyä, muuttua animaagiksi ja omistaa näkymättömyysviitta (pääsisi kätevästi kouluun ja kotiin, voisi jättää ihmisyyden taakseen kun alkaa olla liian raskasta ja olla näkymättömissä uteliailta katseilta). Animaagius olisi kaikkein parasta.
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Helmikuu 28, 2009, 09:58:33 »
Jos nyt kerran ei kaikkea voi saada niin nämä seuraavat olisi ainakin ihan must :

Anteeksiantamattomat kiroukset , eli siis kidutu, komennu, Avada Kedavra. Varsinkin komennu olisi ihan loistava. Kerrassaan täydellinen. Voisin manipuloida ihmisiä ja laittaa heidät tekemään mitä tahdon =D
Tulejo , olen ihan tajuttoman laiska, niin että tämä olisi ihan minun loitsuni.
Entistus , jotenkin tuntuu, että rikon aina kaiken, joten entistus olisi ihan kiva :D sitten voisi korjata myös isompia vauroita ja auttaa esim. jotain köyhiä =)

Mutta jos yksi pitäisi valita niin eiköhän se olisi tuo komennuskirous. Koska sitten voisin komennuttaa kenet tahansa ja laittaa tämän tekemään omia juttujani, palvelemaan, niin että se korvaisi kutsuloitsunkin , ja voihan jonkun komennuttaa tappamaan itsensä? Niin että siinä se avada kedavrakin sitten =D

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #72 : Maaliskuu 04, 2009, 17:47:56 »
Taikoja joita ehdottomasti haluaisin osata ovat luultavasti Keholeijus, jotta voisin olla kirjaimellisesti leija ja nähdä ihmisiä ylhäältäpäin, ikäänkuin enkelinä. Tietysti myös sen vastaloitsu Kehovapautus olisi mukava osata, sillä en haluaisi killua muiden yläpuolella loppuelämääni :D

Tulejo olisi kans ihana. Harrastuksessani jalkapallossa se olisi kätevä; noituisin ihmisiä tulemaan tahtoni mukaan ja joukkuekaverini saisivat pujotella kaikessa rauhassa kentän läpi :) Myös Komennu olisi mukava tässä :D Tuon kutsuloitsun osaamisesta pitäisin muutenkin, sillä olen joskus ihan tajuttoman laiska tai sitten ujo enkä kehtaa hakea jotain esim. unohtunutta. Komennu olisi vinkeä myös pikkuveljeä kouluttaessa("Nyt pois siitä koneelta""Asia selvä siskorakas").

Alohomora olisi minulle kätevä, taipumusta unohdella avaimia silloin tällöin :) Alohomorasta minulle tulee mieleen heti Entistus ja se olisi minulle kätevä taito, esineet tuppaavat joskus hajoamaan käsittelyssäni ^^'

Taika, jota missään nimessä en haluaisi osata on Lukilitis. Minua pelottaa jo pelkkä ajatuskin kuvitella mitä liikkuu esimerkiksi paappani päässä taikka veljeni. Mielestäni on parempi, jos toisten mielet pysyvät koskemattomina :)
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #73 : Maaliskuu 04, 2009, 18:19:58 »
Minä haluaisin osata kasan taikoja! Mitä nyt milloinkin, riippuu ihan tilanteesta :D Jos yksi pitäisi valita, tahtoisin oppia Tule jo:n. Se olisi minulle niin hyödyllinen että, aina on jotain hukassa. Minun tapoihini kuuluu levitellä tavarani niin kotona kuin vieraissakin aina ympäriinsä, ja sitten on kauhea etsiminen aina edessä. Ai niin, minä olen myös hajamielinen! Näin ollen minä jätän tavaroita vähän sinne sun tänne, enkä myöhemmin muista, minne :( Tule jo:lla voisin hukassa olevia tavaroita kutsua noin vain luokseni, tai saada jonnekkin jäänyt tavaraesinemikämilloinkin kutsuttua takaisin ilman, että itse joudun sitä hakemaan x> Testaisin myös, toimisiko tuo ihmisiin... :D Voivoi, tuo olisi minulla ylikäytettynä loitsuna xD
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Maaliskuu 09, 2009, 14:22:41 »
Kuten moni onkin jo sanonut, niin tulejo-loitsu olisi mukava osata. Saisin ensinnäkin hukkaamiani tavaroita pankkikorttia myöten takaisin. Lisäksi jokaisen pikkuesineen perässä ei pitäisi rampata huoneesta toiseen. Kaukosäädinkin lentäisi mukavasti suoraan käteen ja niin edelleen.
Toinen olisi siiipirdium lentiusa, tämä auttaisi esim. huonetta järjestellessä. Olen siivoamisessa niin laiska, että tuntuisi kyllä mukavalta kun ei tarvitse tavaroita kannella kaappeihin.
Ja sitten edelliseen liittyen kuuraannu. Ei tarvitsisi pyyhkiä pölyjä! :D

Sitten on tietenkin kaikenlaisia taikoja, jotka olisi hauska osata, (esimerkiksi komennu..) mutta tuossa oli kolme kaikkein kiinnostavimmalta tuntuvaa taikaa!
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset