Kirjoittaja Aihe: Minkä taian haluaisit osata?  (Luettu 48402 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa pöllö

• <3 pulu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Minkä taian haluaisit osata?
« Vastaus #25 : Elokuu 25, 2007, 22:49:13 »
Loitsuista olisi ihana osata vaikka kaikki! No jos nyt koittaa jotain valikoiden valita niin sanoisin varmaankin ykkösenä tulejo. Osaan hukata kaikki tavarani ja tuntuu että aina kiireessä kaikki on hukassa ja jossain toisten tavaroiden alla. Jos tulejo-loitsun osaisi, saisi kiireessä kaikki tavarat piiloista ja jäisi paljon enemmän aikaa, kun sitä ei kuluisi tavaroiden etsimiseen (vaikeaavaikeaa).

Toinen minkä minä haluaisin osata, on ehdottomasti entistus tai kuuraannu. Pitäydyn tässä lähinnä näissä käytännön loitsuissa. Olisihan se mahtavaa osata jotakin suojeliuksia tai muita, mutta kun nämä yksinkertaiset loitsut ovat niin käteviä arkielämää helpottavia. Onnistun aina jotenkin taitavasti hajottamaan tavaroita ja sotkemaan paikkoja, kaatelemaan laseja ja tiputtelemaan tauluja, joten tämä pelastaisi monilta noloilta tilanteilta.

Loitsuja on niin paljon ja niitä on hankala erotella, joten yritän pitää pään selvänä ja pitäytyä näissä kolmessa. Jos taikaesineisiin laajennetaan niin olisihan se näkymättömyysviitta mahtava, mutta itse en sitä kyllä ihan loitsuihin laske, sillä vaikka siinä onkin käytetty taikavoimia, niin ei se ihan loitsu/manaus/herja/vastaava ole.
syön sun pään.

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Syyskuu 02, 2007, 21:41:13 »
Hmm... ehkäpä Tulejo vois olla aika kiva osata, jos vaik haluis jotain mikä on kauempana, ku minne käsi ylettää. :DD no joo.. ^^

Entistus olis kanssa aika hyödyllinen, jos vaikka menis jotain rikki, ni "Ai, oho.. Pitääpä korjata." ja sit lausuu loitsun ja vóila, se on taaas ehjä. ;DD
Ja ainaki Alohomora, jos vaikka haluis päästä siskon/veljen huoneesee(jos olisi sisko/veli), joka olis lukossa sanois vaa "alohomora", ja ovi aukee. :D Vois sisko ihmetellä vähän.
Niin ja Karkotaseet, jos joku alkais ryppyillä, :DD
Ja en tiiä onko tää niinkää taika.. mut Ilmiintyminen!! Jos olis myöhästymässä jostain, ei tarttis muuta ku ilmiintyy, eikä käyttää esim. kävelymatkaan 10-20min. (:

Ja kyllähän niitä muitaki ois kiva osata 8D mut noi ois ainaki ne mitkä nyt tuli mieleen.

Leung

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Syyskuu 03, 2007, 16:26:48 »
Siipirdium lentiusa olis ainaki kiva osata. Voisin leijuttaa kaikkii ilkeitä ihmisiä ympäriinsä.
Tulejo loitsu, ei tarvis aina hakea tavaroita jostain kaukaa (10metrin päästä :D), vaan vois kutsuu ne loitsulla. Oonki aika laiska ihminen.
Sit kolmas olis Kuraannu. <3 Se olis aika kätevä loitsu jos joku sanoo jotai tyhmää, ilkeetä tai vtumaista, voisin tehä ton loitsun. Paitsi tietysti joskus muuten vaan kiusatakseni. 8)

Mä en tiiä tai ainakaan muista mitään Pottereissa mainittua esim. huoneen siivoomis loitsua, että tavarat menee vaan paikoilleen, mutta se olis kuitenkin aika ihana taika.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #28 : Lokakuu 04, 2007, 17:36:12 »
Siipiirdium lentiusa olisi kätevä osata. Voisin autoillessani heivata kaikki edessäni hidastelevat jorpakkoon. Mutta jos osaisin ilmiintyä, niin ei tarvitsisi autoilla... Myös tulejo olisi ihan kiva, sillä tällainen seulapää kun olen, tuppaan kadottamaan kaikki tavarani joita tarvitsen. Tosin en tiedä olisiko kyseisestä loitsusta mitään todellista hyötyä, koska kadottamani esineet ovat usein jo itselläni hallussa (esim. 'Voi ei, missä mun rillit?!' 'No päässäs.'). Komennuskirous olisi myös hyödyllinen, pistäisin kotitöistä luistavat pikkusisaret tiskaamaan ja imuroimaan jne.

Onko olemassa loitsua tai jotain, jolla saisi kaiken toimimaan niin kuin haluan...?

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Lokakuu 05, 2007, 15:48:29 »
MInulla ei ole vain yhtä suosikki taikaa, joten laitan tähän muutaman, joihin pitkän harkinnan jälkeen päädyin.

Ensimmäisen loitsun nimeä en muista, vaikka kuinka yritin.toivottavasti se on edes olemassa Loitsu on siis sellainen, jonka avulla pystyy siivoamaan. Olen niin laiska siivoamaan, kuin vain voi olla. Ei tarvitsisi äidin aina valittaa huoneeni sotkuisuudesta :D

Sitten unhoituta voisin pyyhkiä ihmisten muistoista kaikki ne typerät asiat, jotka olen tehnyt. Ei kaduttaisi/hävettäisi jälkeenpäin niin paljon, kun tietää, ettei kukaan muista. Pystyykös sillä muuten pyyhkimään ikävät muistot omasta mielestä o_O

Sitten haluaisin osata alohomoran ja sen vastaloitsun. Siis sen, mitä Hermione käytti siellä ministeriössä viitos kirjassa, kun se lukitsi niitä ovia. Ei varmaan kauheasti tarvitse perustella? Aikaisemmissa viesteissä on tullut hyviä syitä...

Ja sitten tulejo ja menejo. Pari. MOlemmat hyödyllisiä. Voisi esimerkiksi vain katsoa TV:tä ja kutsua lisää syötävää :D ja niillähän voi tehdä vaikka mitä!

Ja sitten haluaisin osata pari hyvää pientä herjaa/kirousta. Semmoisia, jotka eivät varsinaisesti vahingoita vastustajaa, mutta saavat heidät pois pelistä tai ainakin hämmentymään niin, että pääsen pakoon. (esimerkiksi tainnutu on ihan kiva)

JNE... Noihin lopulta pystyin karsimaan piiitkän listani. 

~Xanie

//: Niin ja minusta olisi mahtavaa olla metamorfimaagi.  Pystyisin muuttamaan itseäni niin, että kaikki eivät tuntusi heti. Voisi tehdä vaikka mitä,mitä normaalisti ei kehtaisi. Kuten vaikka....ööh... Sauvakävellä ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2007, 15:32:52 kirjoittanut Xanie »
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa greenie

• junkie
  • Vuotislainen
  • I think I'm a banana tree.
    • Last.fm-profiilini
« Vastaus #30 : Lokakuu 06, 2007, 12:37:31 »
Ainakin haluisin osata nämä:
Avada kedavra
Kiehtoo vaan jotenkin se, että vois tappaa toisen jälkiä jättämättä. Saattais olla mulla kyl aika tiuhassa käytössä, ehheh, äkkipikanen kun olen. Harmi vaan, kun ei ole mitään vastakirousta, tiukan paikan tullen tää olis kyl kätevä ja toimiva. (oonmuutenainalukenuettätääonavara)
Entistus
Hyvin käytännöllinen. Säästäis paljon rahaa, kun ei tarvitsisi aina ostaa rikkoontuneiden tavaroiden tilalle uusia, vaan ne vois korjata.
Komennu
En ole kauhean hyvä perustelemaan näitä, mutta ei voi mitään. Tän haluisin osata, koska, hmmm, olisi mukava komennella toisia ihmisiä ja pistää heitä tekemään juttuja puolestani, jotain mitä en itse esimerkiksi jaksa.
Tainnutu
Taas tämmönen itsepuolustusloitsu, ei niin vakava kuin tappaminen, tätähän vois käyttää tyyliin raivostuneeseen veljeen, jos ei häntä ihan tappaa kuitenkaan haluaisi.
Varjelum
Pätee pikkasen samat jutut kuin edelliseen, mutta ei aivan.
Sektumsempra
Tää olis aivan mahtava (vaikka pelkäänkin verta). Näyttävää ainakin.

näkymättömyysviitta ois myös mukava :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2007, 13:21:03 kirjoittanut greenie »
Well heroin, heroin
And cocaine, cocaine
I loved them both

Elf

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Marraskuu 12, 2007, 19:27:50 »
Minuakin on ottanut päähän ja ärsyttänyt aivan älyttömästi, kun en ole osannut tätä "tule jo" loitsua. Arkipäivässä se olisi niin tarpeellinen ja ihan huomaamatta sanon joskus, että: tule jo, ja silloin ottaa päähän kun tavara ei vain tule.
Toinen todella houkutteleva olisi tämä komennus kirous, vaikka se onkin niin julma. Ajatelkaa vaan kuinka käytännöllistä se olisi. Voisi laittaa ihmiset vain tekemään asioita hyväksesi heidän tietämättä. 
Tainnutu-taika on myös hyvin hyödyllinen, vaikkei nykymaailmassa sitä kyllä usein tarvitakkaan. Se on yksinkertainen ja hyödyllinen loitsu, jota voisi käyttää tarvittaessa.
Suojelius loitsun haluaisin ehdottomasti oppia, sillä olisi ensinnäkin ihana tietää, mikä suojeliukseni olisi. Se tunne olisi varmasti mahtava, kun saa tehtyä ensimmäisen suojeliuksen ja sen näkeminen olisi luomavaa. 
Tietenkin kaikki leijutusloitsut ja tämmöiset yleisloitsut olisivat aika mukavia, mutta nuo neljä tuossa päällä ovat varmasti ne halutuimmat. Mielellään haluaisin osata kaikki taiat, mutta...

Poissa Mega

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #32 : Joulukuu 26, 2007, 21:01:56 »
Komennuskirous, niin julma kuin ikinä onkaan, todella hyöydyllinen pikkusiskoon "Päästä jo koneelle" - tyyliin,
mutta olisihan se aika ankeaa jos joka pulmaan vain "Komennu" - loitsun heittäisi, ja huolet katoaisivat.
Juuri jonkinlainen kutsuloitsukin (Tulejo) olisi kiva hallita, ei tarvitsisi lähteä aina hakemaan kaikkea, vaikken mikään laiska olekkaan. Suojelious olisi aina hyvä, koska totta kai haluaisin tietää mikä eläin/olento suojelioukseni olisi. Entistuksessa säästäisi rahaa, kun ei aina tarvitsisi uudenlaisia vehkeitä.
Jaa, hmm lukitilis (Miten kirjoitettiinkaan?) olisi nimittäin kätevää lukea ihmisten ajatuksia.
Ilmiintyminen & kaikkoontuminen, totta kai haluaisin joka paikkaan ilmaiseksi & pois sieltä....
Piti sanoa yksi taika vai? No niitä tuli melko joukko, lopettelenkin tästä.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Tammikuu 08, 2008, 14:46:45 »
Haluaisin osata tietenkin kaikki taiat, mutta sanotaan nyt nämä:

näkymättömyysviitta - vaikka ei taika sinänsä olekaan, vaan taikaesine niin silti se. Tai sitten näkymättömyysloitsu! Sekin olisi kätevä.

lepakonräkäherja - minua ärsyttää jotkut luokkalaiseni joskus, ja jos ihan kuka tahansa ärsyttää minua, niin ei muuta kuin lepakonräkäherja päälle

ilmiintyminen ja kaikkoontuminen - ehkä tätä haluaisin eniten, tai en tiedä... olisi mukavaa nytkin kaikkoontua serkkujeni luo Etelä-Suomeen. Pidän siitä paikasta niin paljon.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Rupsahtanut

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Helmikuu 12, 2008, 17:22:52 »
Komennuskirous.

Siitä olisi varmaan eniten hyötyä. Pakottaisin kaikki lahjoittamaan minulle rahaa ja opettajat antamaan kymppejä.

//Muoks

Mihin tarvitsee alohomoraa jos haluaa murtautua, kun voi vain langettaa komennuskirouksen henkilöön joka voisi avata oven ja sitten käskeä suksia kuuseen ja unohtaa koko jutun. 8D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 12:09:09 kirjoittanut Rupsahtanut »

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #35 : Helmikuu 19, 2008, 15:38:46 »
SUOJELIUS!!! Sen haluaisin ehdottomasti osata, se vain on jotenkin hieno. Mutta tieysti voisi olla hyödyllistä osata Kuuraannu siivousloitsu, kun on niin vaikea pitää oma huone siistinä. Mutta jos haluaisi kirota esimerkiksi ärsyttäviä henkilöitä, vaikkapa pikkusiskon ( joka on ärsyttävä ipana), haluaisin osata: Luikkius luikkius loitsun, lepakonräkäherjan, Hammasiso ( kirjotetaanko se noin?) tai Siipiirdium lentiusa. Sitten tietysti ilmiintyminen:) Tosin muihin hyödyllisiin tarkoituksiin Unhoituta ja Lukitilis. Varsinkin tuo Unhoituta, hyvä keino saada joku unohtamaan jotakin :D.
 Siinä nyt oli aika paljon taikoja, mutta nämä ovat ne, mitkä haluaisin eniten osata:)
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Belial

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Helmikuu 28, 2008, 23:20:23 »
* Entistus Minulla menee kamalasti rikki kaikkea, säästäisin rahaa ja porukatkin olisi onnellisia kun voisi korjata kaikkea tuolla. Mahtava loitsuinen.

* Alohomora Joo, kiva olis avata lukkoja ja rynniä toisten taloihin.. Ei tarvisi tiirikoida. <:

* Tulejo Vaikken ole laiskaläskimys niin silti tuo olisi käytännöllinen. Tarvitsen sitä kuitenkin aaaika paljon.

* Ilmiintyminen Olisi todella ihanaa ilmiintyä, vaikka se lasirikki-ääni ei ehkä kuullostaisi hyvältä, eikä se tunne kun ilmiintyy. Muuten se olisi mahtavaa

Kaikki muutkin olisi kivoja osata, ajatelkaa jos joku meistä oppii jonkun loitsun joskus!! : D

Idiootti

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Maaliskuu 01, 2008, 12:20:13 »
No kyllähän kommennuskirous olisi kova sana. En pidä siitä että ylitseni kävellään ja tällähän sen voisi estää. Ja saada porukan tekemään likaiset hommat puolestani tai tekeytymään noloksi. Päätään minulle aukovat (tätä tapahtuu minulle usein) saisivat katua katkerasti >;D. *Pahisnauru*

Entiustus olisi eeeerittäin kätevä ja hyödyllinen minulle, kun olen välillä aika kömpelö. Naps vaan ja kaikki on korjattu. Vuoden alussakin hajotin yhden mukin, jolla oli paljon tunnearvoa JA niitä ei saa enää mistään.

Sitten jonkinlainen "hyökkäystaika" niinkuin kidutu tai tainnutu. Kidutu ainakin niin raivonpuuskat kuluisivat kivasti vihamiehiä piinatessa.
*Toinen pahisnauru*

al

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Maaliskuu 09, 2008, 12:32:42 »
Pienenä tuli huidottua pajun oksan kanssa ja lausuttua: "Siipiirdium lentiusa!", mutta nykyisin haluaisin olla Animaagi. Animaagina olisin lohikäärme, mieluiten joku karhun kokoinen. Lentäisin johonkin Keski-Euroopan maahan ja asustelisin siellä vanhoissa aarnimetsissä ja kävisin vain vähän väliä kotona, kesällä.
Mieluiten kuitenkin peruuttaisin muutaman vuoden taaksepäin, siihen kun olisin yksitoista ja saisin jonkun velhokoulun rehtorin kotiimme kylään, kertomaan että minut on valittu opiskelemaan noitien-ja velhojen kouluun jästisyntyisenä :)

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #39 : Maaliskuu 15, 2008, 16:58:31 »
Tulejo olisi erittäin tarpeellinen, kun jokin tavara on hukassa.. Sitä tarvitsisin usein.
Valois ei tarvitsisi yöllä yrittää löytää taskulamppuun pattereita, vain sauvan heilautus
Komennu itse ei vain yksinkertaisesti jaksa tehdä kaikkea
Keholeius näen jo uinka pikkuveli roikkuu pää ylösalaisin jossakin
okklumeus ja lukilitis oih, näistä antaisin paljon.
kuuraannu inhoan siivoamista
alohomora kamalaa kun lukkoja ei saa millään auki

Ilmiintyminen ja kaikkoontuminen olisi myös kätevä taito. Voisi sirtyä paikasta toiseen pienessä ajassa. Ja kotitonttu, sellaisen haluan, en vain palvelijaksi vaan ystäväksi.
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #40 : Maaliskuu 30, 2008, 18:44:41 »
Minä valitsisin perusloitsuksi entistuksen. Olen niin pro rikkomaan tavaroitani. Tässä juuri annoin paahdolle joululahjaksi kynän, joka oli rikki ;D(ehei, ei se ollut ainoa lahja). Potterien kannetkin surkeassa kunnossa, samaten kuin osa musitakin kirjoista.
Myös tulejo olisi superkätevä. Hukkaan tavaroita koko ajan; saisi ne helpotsi takaisin. No, ehkä tuossa laiskuustarkoituskessa myös olisi ihan mahtava...
Ja kuuraannu. Huoneeni on usein täysi kaatopaikka, että saattaisi sekin pysyä puhtaanpana.

Taistelutaioista valitsisin kangistumis tyystilyksen. Vihollinen ei voisi liikkua, siinä loppuisi riita.

Ja anteeksiantamattomista kirouksista komennuskirouksen. En halua tappaa enkä vahingoittaa liiemmin ketään, joten tuo on turvallisin vastaus. Ja voisi pakottaa perheenjäsenet tekemään sitä ja tätä :)

-Flyrashaz
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2008, 16:42:48 kirjoittanut Flyrashaz »
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Huhtikuu 01, 2008, 18:38:05 »
Taioista komennuskirous voisi olla kätevä, sillä ihmisten ohjaileminen olisi vain niin ihanaa toisinaan ;> Toisaalta myös kaikki arkipäivää helpottavat taiat olisi mahtia osata, mutta ne on kyllä kaikki lueteltu jo moneen kertaan, että enpä luettelekaan.

Kaikkein eniten haluaisin kuitenkin näkymättömyysviitan. Tykkään tarkkailla ihmisiä sivusta ja kuunnella toisten keskusteluja, ja tämähän olisi huomattavasti helpompaa, jos voisi liikuskella ympäriinsä näkymättömänä. Joskus myös kaipaan omaa rauhaa niin paljon, etten haluaisi kenenkään puhuttelevankaan minua - taas olisi tarvetta tuollaiselle viitalle.

Toisaalta olisi myös hienoa olla animaagi, hieman samasta syystä kuin toivoisin näkymättömyysviittaakin, mutta animaagina olon hyviin puoliin kuuluisi myös se, että pystyisi tavallaan irtaantumaan omasta itsestään hetkeksi ja olemaan jonkin aikaa joku ihan toinen. Sitä olisi mielenkiintoista kokeilla.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

tutkis

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Huhtikuu 02, 2008, 10:43:05 »
Kaikkein käytännöllisin minulle olisi varmaan tuo tulejo. Jotain tavaroita etsiessä tulee usein mieleen, että nyt olisi tarpeen tuo. Kuuraannu olisi varmasti myös melko kiva, ehkä pysyisi huone vähän paremmassa kunnossa. Joitain tuollaisia arkipäivää helpottavia taikoja minä haluaisin, tuskin jollain Avada Kedavralla tekisin oikeasti mitään.

Näkymättömyysviitta olisi kyllä kaikkeist kätevin. Voisi livahtaa melkein mihin tahansa ja kuunnella ihmisten juttuja muiden tietämättä. Lentääkin olisi kiva osata. :P

miaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Huhtikuu 02, 2008, 22:27:58 »
Haluaisin ehdottomasti osata Odotumsuojelium loitsun!
Olisi mahtava tietää mikä oma suojelius on.
Ja saisi onnellisten muistojen avulla taikoa.Kiehtovaa kerrassaan :D
Kakkosena tulevat keholeijus ja kangistustylsimys...
Olisi kiva saada joku leijumaan ja kangistaa kaikki tekemistä hankaloittavat tyypit tieltä . muahaa...olenpas ilkeä.

nikodeemus

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Huhtikuu 06, 2008, 10:09:52 »
Mielenkiintoinen aihe, todellakin!
Olen useasti manannut, miten ihanaa olisikaan jos voisi nyt taikoa. (tilanteesta riippuen) Esimerkiski kun kaukosäädin on hukassa sen voisi kätevästi kutsua kutsuloitsulla. Toisaalta, kun jokin menee rikki sen voisi korjata... tulitikut loppu... huone aivan kaatopaikka... kiire pakata... avaimet jäi kotiin... joku ärsyttää... hämäytä opettaja...
Mutta tosiaan, jos pitäisi vain YKSI ainoa loitsu valita... Se olisi...
Tämähän ei ole loitsu, mutta ehdottomasti hyödyllisin taito olisi osata ilmiintyä. Loitsu taas... sanoisin että harhautusloitsu. voisi piiloutua nii hyvin joltain, keltä nyt ikinä. xd
Voisi ärsyttää jotain luokkatoveria, ja kun hän aikoisi antaa minulle opetuksen, katoisinkin kuin tuhka tuuleen. xd Sitten tekisin Harryt (tylyahossa, näkymättömyysviitan alla) ja heittäisin häneen vaikka lumipallon, eikä hänellä ole aavistustakaan kuka sen heitti! xd
Tai jos jäisin vaikka kiinni jostain pahanteosta, voisin muuttaa minut ja kaverini näkymättömiksi, ja pakenisimme paikalta alle aikayksikön.
Ja silloin voisi karata kotiarestista tai muuten vain yöllä lähteä ulos seikkailemaan, eikä vanhemmat tajuais mitään kun oot näkymätön.
Eli sanoisin, että heti ilmiintymisen jälkeen, eli minusta hyödyllisin loitsu, olisi harhautusloitsu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2008, 20:22:59 kirjoittanut Bart »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #45 : Huhtikuu 12, 2008, 10:24:25 »
Unhoituta, tai kuitenkin joku muistiloitsu. Olisi kätevä, jos joku sattuisi näkemään että teen jotain noloa. ;p
Komennuskirous, siinä mielessä, jos joku on tehnyt minulle jotain, voin pakottaa hänet pyytämään anteeksi, kjäh.
Entistus, vain siksi että olen niin kömpelö.
Animaagius, olisi aivan loistava. (olisin varmaan tyylin joku virtahepo hah)
Ilmiintyminen, näbbärästi kouluun. (muoks)
Kidustuskirous, en laittanut tätä aikaisemmin ja jäin miettimään etten voi olla enempää kaheli kuin olen, heh. Eli siis tämä olisi huvittava, voisin sanoa että haluatko tuntea tuskan tunteen, mutten käyttäisi kuin ääriolosuhteissa. (ja harkiten yhteen henkilöön muhah)

No, olisi niitä vaikka tuhat lisää mutta laitoinpa mieleenpainuvimmat.
hah, laskekaa pilkkujen määrä :>
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2008, 18:27:15 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #46 : Huhtikuu 15, 2008, 18:11:05 »
Minä olen kai kirjoittanut tänne jo ennen, mutta taidan kuitenkin laittaa nyt päivitetyn listan. Entinen oli sekava. Loitsuista haluaisin osata:

Alohomora - Olisi mukavaa avata kotiovi tällä, kun minulla on avaimetkin nyt hukassa :'D
Avada Kedavra - Sisko kauhistelee. Minua vain jotenkin kiehtoo se, että pystyisi tappamaan toisen jättämättä jälkeäkään. Nyt sisko erkanee tuolistani. Huihui.
Halkinaurus - Voisin pistää toiset räjähtämään naurusta, kun minulla kerta on joskus niin kummallinen huumorintaju.
Ilmiintyminen - Erittäin kätevä, jos haluaisi siirtyä paikasta toiseen. Minulla kun on aina niin pitkät matkat jokapaikkaan ja olen kaiken lisäksi ihan älyttömän laiska. Olisi oikea onni osata tämä.
Kalmokalvaus - Sisko kauhistui taas. Kuuluu Avada Kedavra-teoriaani: minua kiehtoisi se, että voisi vain tappaa toisen jälkeä jättämättä ja sitten loihtia tuollaisen nätskän jutun jonnekin tähtitaivalle. No, se sitten ilmiselvästi vaatisi minulta sen, että olisin kuolonsyöjä, mutten panisi sitä pahakseni ;)
Keholeijus - Ärsyttävät tyypit voisi pistää roikkumaan jaloistaan kattolamppuun. Aika hauskaa.
Karkotaseet - Aseet pois. Ei enää minua heiteltäisi teippipalloilla.
Kidutu - Mielestäni aivan älyttömän kiehtova kirous. Minä kun olen itse niin pelkuri etten uskaltaisi mennä toisia sanoilla satuttamaan, enkä oikein nyrkkitappeluunkaan viitsi liittyä, niin voisin sitten kaataa vihaamani tyypit maahan ja kiduttaa heitä. Aika nice. Ei enää minulle ainakaan sanottaisi vastaan.
Komennu - Olisi hauskaa nolata toisia tällä. En kuitenkaan pidä tästä niin paljoa kuin Kidutuskirouksesta, mutta nätti on silti.
Siipirdium Lentiusa - Olen aina halunnut leijuttaa esineitä. Tämä olisi ihana osata.
Varjelum - Suojaisi minua sateelta :) Tykkäisin tästä aika kivasti.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Ishida

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Huhtikuu 17, 2008, 20:16:37 »
Jos yksi pitäisi sanoa, se olisi ehdotomasti Sektumsempra. Se on lempiloitsuni ja vaan niin siisti. ;) Sillä pystyisi hyvin suojautumaan ja tappamaan. Voisin kokeilla sitä muutamaan tyyppiin... Mutta ei niistä sen enempää. Olisi se vaan niin ihanaa heitellä Sektumsempraa vihamiehiin ja nauraa siinä kun toinen vuotaa tyhjiin.*hymyilee kierosti* Mutta enhän mä oikeestaan ihan niin julma ole.
Kuitenkin, toinen loitsu jonka haluaisin osata olisi komennuskirous. Olisi hienoa saada ihmiset tottelemaan vain sinua ja tekemän kaiken mitä käsket. Muaha ha ha haa... *Hieroo käsiään yhteen silmät kiiluen*
Voi voi! Olisi se tosiaan hienoa osata taikoa. Luihu mikä luihu :)

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #48 : Kesäkuu 03, 2008, 10:20:12 »
 Odotum suojelius, eli suojeliusloitsu olisi kiva osata. Se vaikuttaa melko moneen asiaan soveltuvalta, kirjoissa se on kelvannut niin viestinviejäksi, seuraksi, valontuojaksi kuin ankeuttajien ja muiden ilkimysten karkotusloitsuksi. Ja onhan se aika vaikuttavan näköinen. Tässä loitsussa minua kiehtoo mm. sen salaperäisyys, ja lohdullisuus.
  Avada kedavra. Jep, en tiedä käyttäisinkö tätä ikinä, mutta ajatus siitä, että siihen kykenisi, on aika mahtava *fiilistelee*.
Valois. Minusta on hauska liikuskella pimeässä, mutten halua kompastella. Tietenkin olisi hyvä osata myös pimi, että saisi sauvan sammutettua, hahhah.
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

hensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Kesäkuu 03, 2008, 14:31:05 »
Avada Kedavra- Se olisi kätevä, jos tarttis vähä uhkailla jotain. En mä varmaan ketään tappais silti.
Alohomora- Sais ovet auki, niin ei tarttis kantaa avaimii mukana..
Entistus- Jos rikkois jotain, niin sais sen korjattuu.
Ilmiintyminen- Olis kätevä tapa liikkuu paikasta toiseen, vaikka menna kouluu, niin, että ei tarttis mennä bussil...
Keholeijus- Sais vähä ärsyttää.
Komennu- Se olisi vaan niin kiva, kun sais tehtyy toisille mitä vaan..
Tulejo- Kun on niin laiska, niin ei tarvis hakee mitään.

Sitten, joku muistiloitsu, että saisi, jonkun tyypin unohtaan, jos olisi, vaikka tehny jotain pahaa...

Ja näitähän olisi, vaikka kuinka paljon...

~Hensku