Kirjoittaja Aihe: Kuolleet intiaanit  (Luettu 351 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Katariina

• Ankeuttaja
Kuolleet intiaanit
« : Huhtikuu 10, 2007, 22:58:13 »
Kukaan kuunnellut?
Kävin vähän aikaa katsomassa bändin livekeikan, ja kiinnostuin sitä kautta tästä bändistä. Show oli hieno, tosin olin odottanut jotain vielä friikimpää, mutta olihan se tosi vangitsevaa noinkin. Seisoin vain ja tuijotin lavalle koko setin ajan.
Bändi siis on tunnettu erikoisista lavashow:istaan, jotka muistuttavat melkeinpä näytelmää. Bändin jäsenet esiintyvät maskeerattuina ja yhtenäisissä uniformuissa, silinterihatut päässä. Jäsenten henkilöllisyys ei ole julkisessa tiedossa, bändi ei anna haastatteluja eikä tee encoreja. (ja tämä oli jo ennen Lordi-huumaa ;) Itse olen nähnyt vain yhden keikan, kuka on nähnyt myös kertokoon omia mielipiteitään!

Musiikki on.. jonkinlaista progerockpunkmetallipsykedeeliä? Kaksi levyä on ilmestynyt: Puuluuranko ja Silinteritie, ja näiden lisäksi EP:itä ja singlejä. Sanoitukset ovat aika psykedeelisiä, musiikki vaihtelee rauhallisemmasta hämyilystä ihan kunnon räimeeseen ja siltä väliltä. En oikein osaa määritellä tätä :) Progressiivista rokkia, sanoisin.

Kertokaa mielipiteitänne! Itselle bändi tosiaan on melkoisen uusi tuttavuus. Mielenkiintoiselta kuulostaa, erityisesti olen tässä hyppinyt kämpässäni Kuka puhuu suullani?-kappaleen tahtiin.

nettisivut: www.kuolleetintiaanit.net